Dental Clinics Maastricht Centrum

Koningin Emmaplein 10, 6214AC Maastricht
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.2
Google
3.7
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
HKZ-Certificering
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:45
  • arrow dinsdag
    8:00 - 20:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:45
  • arrow donderdag
    8:00 - 16:45
  • arrow vrijdag
    8:00 - 16:45
  • arrow zaterdag
    9:00 - 17:00

 

Tandarts Maastricht Centrum

 

 

Complete tandheelkundige zorg voor het hele gezin

Welkom bij tandartsengroepspraktijk Dental Clinics, uw tandarts in het centrum van Maastricht. Onze moderne praktijk vindt u aan het Koningin Emmaplein. U bent van harte welkom voor al uw tandheelkundige zorg. Met ons ervaren team, professionele behandelkamers en –methodes en een servicegerichte organisatie staan we dagelijks voor u klaar.

 

Mondzorg van de hoogst mogelijke kwaliteit

Persoonlijke aandacht en heldere communicatie

Naast periodieke controle ook o.a. protheses, tanden bleken of anti-snurkbeugel

U wordt professioneel en snel geholpen, bij acute problemen dezelfde dag

Zeer ruime openingstijden, ook dinsdagavond en zaterdag geopend

Eerlijke prijzen. Wij hanteren door de overheid vastgestelde tarieven

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Snurk specialist

Team

tandarts
9.2
Lenka Houtermans - Dalyuk
Tandarts
BIG nummer: 19064632002
tandarts
8.9
Timon Fennema
Tandarts
BIG nummer: 49064140802
tandarts
9.8
Ayse Kocak
Mondhygiënist
tandarts
9.1
Cristina Cabezas Fuentes
Tandarts
BIG nummer: 9917742402
tandarts
9.8
Denise Machado
Tandarts
BIG nummer: 19920573502
tandarts
8.4
Dounia Koulij
Mondhygiënist
tandarts
9.4
Farnaz Seddiqi
Preventieassistent
tandarts
9.5
Fatima Rana
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Jorien Wilms
Preventieassistent
tandarts
9.5
Mahmut Kücükakyüz
Tandarts
BIG nummer: 89930012902
tandarts
0.0
Peter Kessler
Kaakchirurg
BIG nummer: 09909271102
tandarts
8.8
Santiago Gonzalez
Tandarts
BIG nummer: 89916335502
tandarts
0.0
Frank Leen
Tandprotheticus

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Spoed
9.2
98 waarderingen
3.7
83 waarderingen
0.0
0 waarderingen
waardering icon
Yvonne 01 Jul 2022 - 12:24 Lenka Houtermans - Dalyuk (Tandarts)
Kundig, voorkomend, geeft duidelijke uitleg over wat ze gaat doen
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
waardering icon
F. Meyers 30 Jun 2022 - 19:57 Mahmut Kücükakyüz (Tandarts)
Zeer kundig en meedenkend
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
H.P. Roggen 30 Jun 2022 - 09:37 Farnaz Seddiqi (Preventieassistent)
Fijn, prettig en goede behandeling
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Richard Van Den Bergh 19 Mei 2022 - 19:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marie-Jose Kramers - van der Linden 14 Mei 2022 - 12:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rob Vossen 13 Mei 2022 - 18:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Remco Portier 12 Mei 2022 - 22:49

Goed advies, en bekijken eerst kosten plaatje alvorens ze gaan behandelen. Top werk alleen maar lof

mattie callemeijn 12 Mei 2022 - 19:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Vincent Houben 11 Mei 2022 - 18:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

jean w 05 Mei 2022 - 18:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ingrid Geelen 29 Apr 2022 - 21:01

Tandarts Gonzalez is een hele fijne, kundige tandarts, helaas gaat hij stoppen. De praktijk zelf ben ik minder over te spreken, een gebroken kies moet getrokken worden en dan kun je pas halverwege juni terecht. Hetzelfde met de mondhygieniste, als je moet afzeggen ivm corona controle vragen, kun je pas 5 maanden later terecht.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Beste mevrouw Geelen, Bedankt voor uw feedback. Inmiddels heeft onze officemanager u telefonisch wat meer uitleg kunnen geven en u een oplossing geboden om u zo snel mogelijk te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

Conny Penders 29 Apr 2022 - 18:55

Ben er altijd zeer tevreden en zeer goed geholpen door Lenka bij Dental Clinics Emmaplein Maastricht.

Margot Felix 29 Apr 2022 - 18:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

loe coninx 20 Apr 2022 - 14:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

Yvonne Kempen 18 Apr 2022 - 12:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Beste mevrouw Kempen, Wat jammer om te zien dat u niet tevreden bent. We hebben u een mail gestuurd om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

juul Frissen 12 Apr 2022 - 23:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Michel Walta 05 Apr 2022 - 19:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

María Rodríguez 05 Apr 2022 - 19:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Truus Krekels 01 Apr 2022 - 20:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jochem Wolfis 30 Mrt 2022 - 19:39

Ik heb niks dan lof voor tandarts Dalyuk. Eerdere reguliere checks waren al snel, heel voorzichtig en met minimale interventie. Door vooral helder en vooraf te vertellen wat ze gaat doen of hoe het gaat aanvoelen is niks onverwacht en dus niet spannend. Deze week was een stukje oude vulling afgebroken waardoor de hele vulling moest worden vernieuwd. Ze maakte gelijk tijd en binnen een kwartier stond ik buiten met compleet nieuwe vulling zonder ook maar een centje pijn, zelfs niet van de verdoving. Had ik zo'n tandarts vroeger maar gehad...bang voor de tandarts? Geef tandarts Dalyuk een kans!!

Ans Uiterwijk 29 Mrt 2022 - 22:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Migena Luli 29 Mrt 2022 - 21:06

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marjo Daenen 29 Mrt 2022 - 19:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bert Lieben 29 Mrt 2022 - 19:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

corrina sparidaans 26 Mrt 2022 - 15:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

Els Wiche 24 Mrt 2022 - 13:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hedie van Dam 22 Mrt 2022 - 21:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

annelies book-fofana 22 Mrt 2022 - 20:16

Ik kom al jaren bij Dental Clinics en ben heel tevreden over de kwaliteit en service die geboden wordt. Het is een fijne en mooie praktijk met heel vriendelijk personeel. Sommigen ken ik nog als klein meisje dus het voelt altijd heel vertrouwd om daar te zijn. Top medewerkster is voor mij Fatima, de mondhygieniste. Zij is écht de beste in haar vak en zo vriendelijk! Mijn tanden zien er altijd prachtig en stralend wit uit na een bezoek bij Fatima.

Nina Nijskens 19 Mrt 2022 - 11:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

kripa 18 Mrt 2022 - 15:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Beste Kripa, Wat jammer dat je niet tevreden bent bij ons. We lossen het graag samen met je op. Zou je ons kunnen bellen? Aan de hand van de naam bij je review kunnen we namelijk geen contactgegevens vinden. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

talyran amr 17 Mrt 2022 - 20:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

Peter Vrijhoeven 16 Mrt 2022 - 20:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Pedro Martins Ribeiro 08 Feb 2022 - 20:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

(Vertaald door Google) Hallo Pedro, Het spijt ons te zien dat u niet tevreden bent met onze service. Kunt u ons even bellen? We willen de kwestie graag bespreken en hopelijk oplossen. Dank u. Beste wensen, Het team van Tandklinieken (Origineel) Hello Pedro, We're sorry to see that you're not satisfied with our service. Can you give us a call? We would like to discuss the matter and hopefully solve it. Thank you. Best regards, The team of Dental Clinics

Isabella Ribeiro 08 Feb 2022 - 18:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

(Vertaald door Google) Hallo Isabella, Bedankt voor uw feedback. Dit willen we graag met u bespreken. Kunt u telefonisch contact opnemen zodat we het probleem kunnen oplossen? Hartelijke groeten, Het team van Tandklinieken (Origineel) Hi Isabella, Thank you for your feedback. We would like to discuss this with you. Can you reach out by phone so that we can solve the issue? Best regards, The Dental Clinics team

Andy Kouthoofd 21 Jan 2022 - 07:03

Goede morgen ben zeer goed geholpen en met advies .

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Beste Andy, Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze zorg en het advies dat je hebt gekregen. Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

none none 20 Jan 2022 - 07:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ossohou Edouard 17 Jan 2022 - 16:36

(Vertaald door Google) Het lijkt erop dat over een goede infrastructuur de De potentie van het framewerk is solide, en heeft de neiging om te worden overwogen door het voorbijgaan het lot. (Origineel) It seems about good infrastructure the Potentiality of the frame work is solide,and tends to be contemplated by the passing by the lot .

Jola Hooper 12 Jan 2022 - 18:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Don Dupont 29 Jun 2021 - 12:37

Ik ben vandaag bij dentalclienicks geweest op het emmapplein, heel vriendelijke tandarts en goede assistente, mooi werk afgeleverd, ben zeer tevreden, snelle afspraak, zal deze kliniek zeker aanbevelen, groetjes mevr dupont

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Hallo mevrouw Dupont, Wat fijn dat u tevreden bent over uw tandarts en de assistente. Doet ons goed om te horen dat u blij bent met het afgeleverde werk en de snelle afspraak. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

marlies callemeyn 15 Mei 2021 - 19:36

Had een afspr.met de tandtechnieker dr.frank. Zeer vriendelijke geduldige en kundige en aardige man.neemt de tijd.normaal zou ik naar heerlen moeten maar ik micht op spreekuur hier.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Hallo Marlies, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de afspraak in onze praktijk. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

Mario 02 Mei 2021 - 10:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt!

Adrienne van den Eijnden 10 Apr 2021 - 17:02

Moderne kliniek, minpunt dat voor alles altijd een aparte afspraak moet worden gemaakt 💰

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Hallo Adrienne, Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je tevreden bent over onze praktijk. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

R.M.G 19 Mrt 2021 - 11:53

Vriendelijk personeel, ik ben heel tevreden. Behandelingen verlopen ook goed en pijnloos ik geef ze 5 sterren ik ben al aantal jaartjes patient bij dental clinics en ben al die jaartjes ook goed behandeld. Naar de tandarts gaan is niet altijd fijn, maar bij dental clinics doet het geen pijn 😉

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor de vijf sterren en het compliment in rijmvorm😉! We zijn heel blij om te horen dat u tevreden bent over ons team en het verloop van de behandelingen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

noelclose 18 Mrt 2021 - 11:39

Hallo, Ik heb op korte termijn twee behandelingen ondergaan bij deze tandarts praktijk en kan zeggen dat ik er uiterst positief over ben. Dit mede over hetgeen er uitgelegd en toegelicht werd, maar ook hoe ik behandeld ben (als persoon en patiënt). Heel positief dus!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor je beoordeling! We vinden het super fijn om te horen dat je de behandelingen prettig hebt ervaren en de uitleg goed geholpen heeft hierin. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

Peter Magne 03 Mrt 2021 - 02:20

in november geweest voor het trekken van kiezen, foto's gemaakt, that's it, inmiddels is het maart, nog niets gebeurd.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Beste meneer Magne, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we contact gehad. U bleek in afwachting te zijn van een oproep van het ziekenhuis. Samen hebben we een andere oplossing afgesproken zodat u zo snel mogelijk geholpen kan worden. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics

Dukagjin Muslija 01 Mrt 2021 - 15:54

Zeer goed geholpen!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Wat fijn om te horen! Bedankt voor de vijf sterren😁

Dragon* Fire 12 Jan 2021 - 11:13

Ik was erg bang voor de tandarts geworden maar bij Dental Clinics ben ik super geholpen. Ik voelde me gehoord en begrepen. Een aanrader!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor je aanbeveling!

NiK ECCO 04 Dec 2020 - 17:23

(Vertaald door Google) Onvriendelijk personeel, wilde niet teruggaan (Origineel) Unfriendly staff, didn’t want to go back

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

(Vertaald door Google) Hallo Nik, het spijt ons te horen dat we zo zijn tegengekomen. We staan ​​altijd open voor feedback, zodat we kunnen leren en verbeteren. Patiënten kunnen ons altijd bellen, e-mailen of iets bespreken met hun tandarts en wij lossen het graag op. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics (Origineel) Hello Nik, we're sorry to hear we came across that way. We're always open to feedback so we can learn and improve. Patiënts can always give us a call, send an e-mail or discuss anything with their dentist and we'd be happy to solve the issue. Kind regards, the Dental Clinics team

kaaskoeien 23 Okt 2020 - 12:12

Geweldig geholpen, waar andere tandartsen in 2,5 jaar geen oplossing konden vinden hebben ze hier in een dag!!! Het pijnlijke en esthetisch probleem op gelost..... Chapeau.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Dag Huub, heel graag gedaan. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over de behandeling. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics

Deveny Kuijpers 13 Okt 2020 - 14:32

Verschrikkelijke praktijk! Het moment dat je daar aankomt met ontzettende pijn wordt je zeer arrogant te woord gestaan door de tandarts. Vervolgens niet geholpen, worden er dingen in rekening gebracht en als kers op de taart wordt je niet eens fatsoenlijk te woord gestaan! Nog nooit zoiets slechts meegemaakt, blijf vooral weg bij deze kliniek als je o.a .vriendelijk- en eerlijkheid verwacht.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Beste mevrouw Kuijpers, we vinden het jammer dat u deze indruk heeft gekregen, want wij vinden vriendelijkheid en gastvrijheid zeer belangrijk. We hebben de klacht daarom ook telefonisch met u besproken. U bent op consult geweest bij onze kaakchirurg en u heeft een kuur voorgeschreven gekregen en een vervolgafspraak. Voor het consult rekenen wij de landelijke kosten die door de overheid zijn vastgesteld. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics

Crapouillot 01 Okt 2020 - 08:18

(Vertaald door Google) een jaar geleden, op 4 juni 2019, had ik een routine-afspraak voor het vullen van gaatjes met Laura Christ. Ik was blij om met een nieuwe verzekering naar de tandarts te gaan nadat ik 2 jaar geen tandheelkundige zorg had gehad. Gelukkig waren mijn tanden in orde. Ze vertelde me dat ik in mei een routineholte nodig had. Toen ik de kleine röntgenafdruk zag, zei ik dat ik volwassen verstandskiezen heb die niet kunnen worden gezien. De volgende appt, ze las de röntgenfoto verkeerd (verticaal gespiegeld) en boorde de verkeerde tand. Dit kan gebeuren (hoewel het niet zou moeten), maar het was in ieder geval een eerlijke vergissing. Maar de manier waarop ze ermee omging, was verkeerd. Ik had zoveel pijn dat ze halverwege het vulproces stopte. Dit wist ik toen nog niet. Wanneer stopt de pijn? Vroeg ik aan het einde. Ze zegt herhaaldelijk dat sommige mensen gevoeliger zijn dan anderen en dat alles goed komt. Nou, ik ben midden dertig met een mond vol vullingen. Ik heb dit gevoel nog nooit eerder ervaren, dus ik stond erop. Ze zegt, als je na een week nog steeds pijn voelt, kun je terugkomen. Als een dwaas luisterde ik. Een week wachten was de grootste fout die ik had kunnen maken. Ik had zoveel pijn dat mijn vriend mijn gezicht niet wilde aanraken om te kijken, hij was bezorgd. We besloten om naar zijn tandarts te gaan. Ik legde de brandende pijn in mijn gezicht en de extreme gevoeligheid uit. Ik eet één keer per dag omdat het te pijnlijk is om te eten. De tandarts zag dat de vulling nooit af was ... nooit afgerond in de vorm van een tand. het vulmateriaal was eigenlijk gestold en liep over naar de aangrenzende tand en creëerde daar een nieuwe holte. de gebieden waar Laura Christ herhaaldelijk de verdovende vloeistof toediende, waren ontstoken, maar erger nog, het misvormde vulmateriaal hing aan het voedsel dat een ernstige infectie veroorzaakte - hoewel ik elke keer na het eten moest poetsen en spoelen om de pijn beheersbaar te maken. Ze waren erg bezorgd. Dit zou een rechtszaak kunnen zijn, vertelden ze me. Ze zeiden dat ik terug moest gaan zodat het Emmaplein kan zien wat ze hebben gedaan. Maar die app duurde een week om te krijgen, aangezien ik 2 weken na het incident wilde dat de pijn stopte. Bovendien vertrouwde ik zo'n tandartspraktijk niet. Dus repareerden ze de tand waaraan Laura werkte, en de tand ernaast. Maar ze waren bezorgd dat de extreme pijn mijn verstandskiezen was. zij zetten een noodapp voor hun inspectie op. Maar ik was sceptisch, voordat ik naar Laura Christ ging, had ik toch geen pijn. Let wel, de oorspronkelijke holte was nog niet aangepakt! Ik heb een afspraak gemaakt met de senior tandarts en bij Tandartspraktijk Emmaplein. Ik zei niets over wat er was gebeurd en ze keek. Vreemd, ik zie het werk niet uitgevoerd, zegt ze. Ik legde uit dat haar collega Laura Christ de verkeerde tand had geboord. Ze was natuurlijk geschokt. ze nam meer röntgenfoto's om me gerust te stellen dat ze gratis zouden zijn - ik lachte, dit is mijn gezondheid, geld is een non-issue. Ik vertelde haar kalm dat ik ongelukkig was en maandenlang pijn had geleden door de schade veroorzaakt door de afspraak. Dat ik de week na de schade aan mijn gezonde tand met ziekteverlof was, terwijl Laura Christ me had moeten boeken om terug te komen. Ik kreeg mijn geld terug voor het slechte werk dat ik had gedaan en werd gevraagd nooit meer terug te keren. Ik vroeg om compensatie of om op zijn minst de originele holte gratis te laten repareren bij haar, de senior tandarts, en werd geweigerd. Ik overwoog een rechtszaak, maar dit zou kosten met zich meebrengen bij een advocaat, en waarvoor? Ik dacht dat het voorbij zou zijn en dat ik verder kon gaan. Maar een jaar later heb ik nog steeds problemen na mijn eerste en laatste ontmoeting met Laura Christ. Andere patiënten hebben in 2019 waarschijnlijk uitstekende zorg gekregen omdat ze versteend was van haar fouten met mij. Maar het verandert niets aan de reactie van deze persoon op het probleem en dit is voor mij een weerspiegeling van zijn karakter. Wist ze echt niet dat ze de tand niet had afgemaakt? Was ze te trots om toe te geven dat ze geen idee had wat er aan de hand was? Vertrouw zo iemand als je wilt. Vertrouw de instelling die haar bleef aanhouden als je wilt, maar nu, 1 jaar later, heb ik nog steeds problemen en zal ik dat de rest van mijn leven doen. In reactie op hun antwoord: ik heb betaald voor marteling, ja, heel erg bedankt voor de terugbetaling ... jammer om te horen dat je bedrijf denkt dat alles in orde is. (Origineel) one year ago on 4June2019 I had a routine cavity filling appointment with Laura Christ. I was happy to go to the dentist with a new insurance policy after not having dental work for 2 years. Luckily my teeth were fine. She told me in May I needed one routine cavity. When I saw the tiny xray print, I did say I have mature wisdom teeth that cant be seen. The following appt, she read the x ray wrong (flipped vertically) drilling the wrong tooth. This can happen (though it shouldn't) but at least it was an honest mistake. But the way she handled it was wrong. I was in so much pain she stopped the filling mid process. This I did not know at the time. When will the pain stop? I asked at the end. She says repeatedly some people are more sensitive than others and I'll be fine. Well, Im mid thirties with a mouth full of fillings. I've never experienced this feeling before, so I insisted. She says, after a week if you still feel pain you can come back. Like a fool, I listened. Waiting a week was the was the biggest mistake I could have made. I was in so much pain I wouldnt let my boyfriend touch my face to look, he was worried. We decided to go to his dentist. I explained the searing pain in my face and extreme sensitivity. I eat once a day because it is too painful to eat. The dentist saw the filling never finished... never rounded in the shape of a tooth. the filling material was actually solidified spilling over to the neighboring tooth and created a new cavity there. the areas where Laura Christ repeatedly gave the numbing fluid was inflamed, but worse, the misshaped filling hooked food material that festered a severe infection- even though I had to brush and rinse every time after eating to make the pain manageable. They were very concerned. This could be a lawsuit they told me. They told me to go back so that Emmaplein can see what they've done. But that appt took a week to get, being 2 weeks from the incident I wanted the pain to stop. Plus, I didnt trust such a dental practice. So they fixed the tooth Laura worked on, and fixed the tooth next to it. But they were concerned the extreme pain was my wisdom teeth. they set up an emergency appt for their inspection. But I was skeptical, before going to Laura Christ I had no pain afterall. Mind you, the original cavity hadnt yet been addressed! I made an appointment with the senior dentist and at the Dental Clinic Emmaplein. I said nothing of what happened and she looked. Strange, I dont see the work carried out she says. I explained her colleague Laura Christ drilled the wrong tooth. She was horrified of course. she took more xrays reassuring me that they would be free of charge - I laughed, this is my health, money is a non issue. I calmly told her that I was unhappy and spent months in pain bc of the damage caused by the appointment. That the week after the damage done to my healthy tooth, I was on sick leave from work when Laura Christ should have booked me to come back. I was reimbursed my money for the poor work carried out and was asked never to return again. I asked for compensation or to at least get the original cavity fixed free of charge with her the senior dentist and was denied. I considered a lawsuit, but this would incur costs with a lawyer, and for what? I thought it would be over and I could move on. But a year later, I still have problems after my 1st and last meeting with Laura Christ. Other patients probably received excellent care in 2019 because she was petrified after her mistakes with me. But it doesnt change this person's reaction to the problem and this to me is a reflection of character. Did she really not know she didnt finish off the tooth? Was she too proud to admit she had no idea what was going on? Trust a person like that if you want. Trust the institution who continued to keep her on if you want, but now 1year later, I still have problems and will do so for the rest of my life. In response to their response: I paid for torture, yes, thank you very much for the refund… unfortunate to hear that your place of business would imagine all is fine.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

(Vertaald door Google) Beste S, we begrijpen dat de gebeurtenissen die vorig jaar hebben plaatsgevonden een grote impact op je hebben gehad. We streven altijd naar excellentie, dus deze situatie is uitvoerig besproken in ons team en heeft onze volledige aandacht gehad. We vinden het erg belangrijk dat we hiervan leren, zodat we in de toekomst soortgelijke situaties kunnen vermijden. Na de bijeenkomst die we vorig jaar met u en onze tandartsdirecteur hadden, kregen we de indruk dat u tevreden was met het resultaat. We zijn verrast om uw recensie na deze tijd te lezen en willen u graag laten weten dat u welkom bent om terug te komen, zodat we het probleem opnieuw kunnen bespreken en de tandvleesproblemen kunnen bekijken om te zien of we een oplossing kunnen bedenken. Als u openstaat voor het idee, kunt u ons bellen en onze officemanager vragen. We kunnen dan een afspraak maken met een tandarts waar u zich prettig bij voelt. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics (Origineel) Dear S, we understand that the events that have occured last year have had a big impact on you. We always strive for excellence so this situation has been elaborately discussed in our team and has had our full attention. It is very important to us that we learn from this so we can avoid similar situations in the future. After the meeting we had last year with you and our dentist director we got the impression that you were satisfied with the outcome. We are suprised to read your review after this time and would like to let you know that you are welcome to come back in so we can discuss the issue again and look at the gum problems to see if we can come up with a solution. If you are open to the idea, you can give us a call and ask for our officemanager. We can then make an appointment with a dentist you feel comfortable with. Kind regards, the Dental Clinics team

Melanie Pappers 06 Jul 2020 - 09:34

Vriendelijk personeel en je word er snel geholpen. Aanrader!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Hi Melanie, bedankt voor je aanbeveling!

Noelle Politiek 27 Jun 2020 - 19:20

(Vertaald door Google) Ik wilde zeggen dat ik supergelukkig ben, een wortelkanaalbehandeling had, vriendelijk werd geholpen, me heel goed verzorgd voelde, een geweldige ervaring had, geen angst, geen pijn. De nazorg is zeer professioneel gedaan en ik kan deze kliniek van harte aanbevelen. Heel erg bedankt voor het helpen van mij! (Origineel) I wanted to say that I am superhappy, had a root channel treatment, been helped friendly, felt very well taken care of, had a wonderful experience, no fear, no pain. The aftercare was done very professional and I can recommend this clinic from the bottom of my heart. Thank you so much for helping me!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

(Vertaald door Google) Graag gedaan! We helpen je graag verder. Bedankt voor het delen van je ervaringen. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics (Origineel) You're welcome! We're happy to help. Thank you for sharing your experiences. Kind regards, the Dental Clinics team

Jeromy Hessels 07 Apr 2020 - 10:15

Geld Kloppers ! Slechte Service ! Waardeloos ! bellen voor afspraak geen plek !

Julie Tutein Nolthenius 08 Mrt 2020 - 20:33

Fijn om ook op dinsdagavond terecht te kunnen.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor je beoordeling!

John Veugen 26 Jan 2020 - 12:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Beste John, bedankt voor de beoordeling. Mocht u bepaalde verbeterpunten met ons willen delen, dan kunt u ons altijd bellen of een e-mail sturen. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics

Victor 24 Jan 2020 - 16:25

(Vertaald door Google) Deze plek is verschrikkelijk. (Origineel) This place is horrible.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

(Vertaald door Google) Hallo Victor, kunt u contact met ons opnemen via telefoon of e-mail? We willen uw beoordeling bespreken, zodat we kunnen leren en verbeteren. Met vriendelijke groeten, het Dental Clinics-team (Origineel) Hi Victor, can you get in touch with us through phone or e-mail? We would like to discuss your review so we can learn and improve. Kind regards, the Dental Clinics team

Stefan G 26 Nov 2019 - 11:01

Een slager is er niks bij. Hartelijk bedankt voor mijn angst voor tandartsen

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Hallo Stefan, aan de hand van je gegevens kunnen we je niet terugvinden in ons systeem waardoor we niet kunnen achterhalen wat er is voorgevallen. Zou je contact met ons kunnen opnemen? We zouden graag met je naar een oplossing zoeken.

Cora Sa 13 Sep 2019 - 11:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Justin Vl 02 Sep 2019 - 00:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Sil Roeleveld 17 Aug 2019 - 10:29

Aarsig personeel, snelle bediening en zeer luxe wachtkamer!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor deze goede review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en dat ook met deze review wilt delen. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics Maastricht Centrum

Ralph van der Aa 28 Jul 2019 - 22:58

Zeer tevreden. Supersnel, kundig, geen lange wachttijden, vriendelijke medewerkers. Heel blij dat ik naar Dental ben overgestapt.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Beste Ralph, bedankt voor het delen van je ervaringen. Super om te horen dat je zo tevreden bent!

Criticus Maastricht 21 Okt 2018 - 00:41

Sinds lange tijd weer op bezoek mogen gaan voor de controle. Een klein gaatje maar verder niets bijzonders. Tandarts was een aardige mevrouw die de wat nerveuze patiënt gerust kan stellen. Jammer dat het niet meteen gevuld kon worden, maar goed het is niet anders. Enige nadeel is dat er alleen betaald parkeer gelegenheden zijn.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor je beoordeling! Dat waarderen we zeer, want hier leren we graag van om steeds onze service te kunnen verbeteren.

Abdi Hamdi 27 Sep 2018 - 12:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marc Houtermans 14 Jun 2018 - 21:13

Mijn familie is sinds een aantal jaren patiënt en zeer tevreden over de mondzorg van DC. DC heeft veel verschillende disciplines in huis. Men kan daardoor intern snel schakelen. Het is onderdeel van een keten van praktijken die een naam hoog te houden hebben. Kwaliteit staat daardoor voorop, dat ervaren we steeds weer. Men neemt de tijd om zaken goed uit te leggen zodat je de stappen in het behandel plan goed kunt volgen. Onze monden zijn zeer gezond en we maken ons geen zorgen als we op controle gaan. Heb wel geleerd dat het een wisselwerking is. We kregen bijvoorbeeld advies over hoe je nu echt goed poetst. Dat is toch minder makkelijk dan het lijkt. We doen het nu zoals het hoort en we merken het verschil heel goed.

Tom Geurten 11 Mei 2018 - 17:48

Ik ben vandaag bij dental clinics voor een vulling. Mijn oude vulling was er uit gevallen en mijn eigen tandarts was gesloten ivm met hemelvaartsdag. Ik moest zo snel mogelijk komen want de tandarts was nog maar even ter plekke. 15 minuten later was ik aanwezig. ik heb eerst nog 1 uur in de wacht kamer gezeten erna heeft de tandarts het gaatje gevuld en moest ik op het blauwe papiertje bijten om te kijken of er nog iets weg moest. Ik heb 4 keer gezegt dat ik op een bultje bijt vervolgens zei de tandarts dat ik daar maar aan moest wennen . Ik heb het bij de receptie ook nog eens gemeld er werd helemaal niks mee gedaan.

Santiago Leonardo González 08 Apr 2018 - 01:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Joyce Custers 03 Apr 2018 - 15:33

Mijn ervaringen bij Dental Clincs zijn prima. Ik ben zeer vriendelijk en snel geholpen aan de balie (maken van een afspraak, vervolgafspraken, informatie over betaling etc). De betreffende tandarts (de heer Gonzales) heeft duidelijke uitleg gegeven over de betreffende behandeling (zowel vooraf als gedurende de behandeling). Mijn pijnklachten waren direct verholpen na de eerste behandeling. Gelukkig kon ik snel terecht voor de vervolgbehandeling. Mijn afspraak was toen om 13.30 uur, en werd exact op dat tijdstip geholpen, geen uitloop dus. Mijn beleving t.a.v. deze tandarts(praktijk): professioneel, kundig en empathisch.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor je mooie beoordeling, Joyce!

Miguel Hidalgo 01 Apr 2018 - 19:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Albatool G 30 Mrt 2018 - 17:32

(Vertaald door Google) Ik ben eigenlijk verrast door alle negatieve opmerkingen hier! Vanuit een persoonlijk verschrikkelijke ervaring tandheelkundige klinieken is een van de beste waar ik geweest ben! Aardige en professionele medewerkers. Mijn tandarts is dokter Anna, die niet alleen mooi, maar echt goed geschoolde en ik kon haar helemaal te vertrouwen op mijn tanden omdat ze gaf me het gevoel dat ze echt zorgen over hen zo veel als ik doen .. en na het doen van enkele behandelingen met haar dat ze bewezen dat ze is betrouwbaar 👍🏽 Als je echt wilt een goede arts die ik ten zeerste aan voor haar! (Origineel) I'm actually surprised by all the negative comments here! From a personal experince dental clinics is one of the best I have been to! Nice and professional employees. My dentist is doctor Anna who's not only nice but really well skilled and I could totally trust her on my teeth since she made me feel that she truly cares about them as much as I do .. and after doing few treatments with her she proved that she's trustworthy 👍🏽 If you really want a good doctor I recommend going to her !

LoLa 24 Feb 2018 - 13:51

Goed geholpen. Wel hele lange wachttijden en mag de uitleg wat duidelijker waarom een 2de afspraak op dezelfde dag nodig is.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor je beoordeling, LoLa. Je opmerkingen zullen we bespreken in het team. We streven ernaar zo goed mogelijk op tijd te werken. Omdat we niet altijd rekening kunnen houden met onverwachte zaken, kan het soms voorkomen dat we noodgedwongen moeten afwijken van de afgesproken tijd.

sami sam 22 Jan 2018 - 10:34

Slecht

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt met onze service. Zou je ons een mail kunnen sturen en aangeven wat de reden is geweest? Hier leren we graag van. Ons mailadres is maastricht@dentalclinics.nl

salima lima 22 Jan 2018 - 10:28

Nou ja zeg kriijg je een mail dat je op bepaalde tijdstip een afspraak heb. Kom je daar aan is de afspraak bij hun anders dan je mail. En dan nog dat de dame achter de balie een afspraak voor me moest maken nadat ik bij de tand arts ben geweest. Maakt ze de afspraken niet eens goed. Ze ziet toch op de computer welke afspraken ik moet maken krijgt ze toch door gestuurt. En dat wachten elke keer en die chagrijnige dames achter de balie. Ik zoek me iemand anders. En de tandarts was een dame ze praat met je net als of je een klein kind bent of doof bent. Heel hard en langzaam.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Dat klinkt niet goed. We willen dit graag met je bespreken. Aan de hand van je gegevens kunnen we je niet terugvinden in ons systeem. Zou je ons een mailtje kunnen sturen? Ons mailadres is maastricht@dentalclinics.nl.

Rachelle Willems 04 Dec 2017 - 12:26

Prima praktijk ,geduldige, lieve tandarts die precies laat weten wat ze doet en gaat doen .

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Bedankt voor je mooie beoordeling Rachelle!

Reisfreak 21 Okt 2017 - 12:41

Veel wisselend personeel. 3 verschillende tandartsen in 2 jaar tijd. De wachttijd in de wachtkamer is structureel veel langer dan de behandeling zelf. Dit wordt normaal gevonden. Directeur en tandarts Hester Kuling spant de kroon. Deze ijskoude mevrouw geeft mij een verdoving die ruim 3 uur later nog niet is uitgewerkt. Dit is de meest onpersoonlijke, onvriendelijke en gehaaste behandeling die ik ooit gehad heb. Komt afspraken niet na. Afspraak wordt geannuleerd op het moment dat ik al aanwezig ben. (verlof, parkeergeld, tijd, en reiskosten voor niets)

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Maastricht Centrum

Wat ontzettend vervelend dat je dit zo ervaart. Wij nemen je opmerkingen serieus en gaan graag met je in gesprek. Aan de hand van je gegevens kunnen wij je helaas niet direct terugvinden in ons systeem. Zou jij een mailtje willen sturen naar maastricht@dentalclinics.nl met je gegevens waarbij je bij onze praktijk staat ingeschreven? Alvast bedankt voor de moeite. Het team van Dental Clinics

simon 22 Sep 2017 - 12:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Myreen Sleddens 12 Sep 2017 - 12:21

Geven geen prijzen van te voren. Weinig mogelijkheden tot afspraken inplannen. Commercieel. Al met al slecht. Spalkje in half jaar twee keer los gegaan. Eigenlijke ortho zei dat het prutswerk was.

Barbera Schumacher 22 Jul 2017 - 13:32

De tandarts die mij inmiddels diverse malen geadviseerd en behandeld heeft behoort mijns inziens tot de besten op haar vakgebied. Niet alleen technisch gezien maar ook 'psychologisch'. Haar empathie en mee-voelendheid met de patiënt, bereidheid tot overleg om tot de beste oplossing te komen in het geval dat er meerdere mogelijkheden zijn, zijn voor mij een ware openbaring. En, last but not least, dankzij haar zorg, toewijding en kennis van zaken, levert ze perfect werk!

Shadi Mousalli 22 Jun 2017 - 13:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fernando Van Der Laan 20 Mei 2017 - 11:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

Toos van der Wal 09 Mei 2017 - 21:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Micheline Slangen 17 Dec 2016 - 08:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gafr Turkmani 11 Mrt 2016 - 16:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hussam Alrashed 24 Feb 2016 - 18:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Pascale Petiet 01 Sep 2015 - 15:27

Mijn ervaring is juist erg goed. Ik ben geholpen door Santiago, erg deskundig en zorgvuldig. De afspraken verlopen ook goed, het is een moderne praktijk met nieuwe aparatuur.

Cathy Brown 05 Mrt 2015 - 23:39

Mijn ervaring in deze kliniek was erg slecht. De behandelend tandarts was mijn kies aan het vullen alsof ze een dier aan het uitbenen was, bovendien was ze kattig. Als iemand een tandarts zoekt, vermijdt dan deze dental clinic. Er zijn beslist betere tandartsen in Maastricht die wel over human skills beschikken ! Ondertussen meerdere reacties uit mijn omgeving ontvangen over deze dental clinic .. Éen persoon gaat er nooit meer heen en een ander is er weggelopen: "Oh ja ik ben daar ook weggelopen!!! Zijn vreselijke mensen! Slecht!!!!"