Lassus Tandartsen Lelystad

Lassus Tandartsen Lelystad
Middendreef 273, 8233GT Lelystad
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.9
Google
3.8
Zorgkaart
8.8
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow zondag
    9:00 - 16:00
  • arrow maandag
    8:00 - 21:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 21:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 21:30
  • arrow donderdag
    8:00 - 21:30
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:30
  • arrow zaterdag
    9:00 - 16:00

 

Lassus Tandartsen Lelystad is een moderne tandheelkundige praktijk met een heel team aan specialisten. Samen met u zetten we ons in voor een mooi en goed functionerend gebit. Het behouden van een goede mondgezondheid is ons dagelijkse doel. Het vormt de basis van onze tandheelkundige behandelingen.

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakchirugie

Team

tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 59909076502
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 19920316602
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 99918988202
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 79930640402
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: BIG 99932115002
tandarts
10.0
Tandarts
BIG nummer: 49928234102
tandarts
0.0
BIG nummer: BIG 19020461302
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Tandtechnicus
tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
10.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed
9.9
3.8
8.8
waardering icon
Frederik 23 Jan 2024 - 22:48 Hasina Amini (Preventieassistent)
Een prettige praktijk om te komen, met veel specialisme in huis en je word er met de juiste deskundigheid geholpen. Ik kan Hasina wel aanraden voor het behandelen van je gebit, met haar vakkennis van mondzorg. Ze is heel vriendelijk en goed in omgang met de patiënt.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Rishma 22 Dec 2022 - 04:11 Aisha Ahmedi (Mondhygiënist)
Aisha is vriendelijk, denkt mee over de kosten en probeerd alles in de verzekering te houden. Daarnaast gaat zij heel goed en voorzichtig om met je tanden en geeft veel informatie. TOPPER!! Jammer dat zij er niet meer werkt.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
claudia 26 Okt 2022 - 20:26 Thijs Staubach (Tandarts)
Hij neemt de tijd en legt alles heel goed en rustig uit wat hij gaat doen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Rinnetta 22 Feb 2024 - 14:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Feda M Khan 30 Jan 2024 - 20:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mohamad Shaham 30 Nov 2023 - 12:50

The receptionist is very friendly. I made an appointment with the hope that their work would also be good

Sjoukje Brandenburgh 22 Nov 2023 - 13:21

Vriendelijke goede tandarts. De assistente's van de bali zijn niet altijd vriendelijk en niet kindvriendelijk. Ook worden afspraken vaak lastminute afgebeld en verplaatst.

(Translated by Google)
Friendly good dentist. The assistants at the counter are not always friendly and not child-friendly. Appointments are also often canceled and moved at the last minute.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Sjoukje Brandenburgh, allereerst fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw tandarts. Natuurlijk minder fijn om te lezen dat u niet tevreden bent met onze receptionisten en u het idee heeft dat uw afspraken vaak last minute worden verplaatst. Dit is uiteraard niet onze bedoeling, onze welgemeende excuses. Onze floormanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken.

(Translated by Google)
Dear Sjoukje Brandenburgh, first of all, nice to read that you are satisfied with your dentist. Of course it is less pleasant to read that you are not satisfied with our receptionists and that you feel that your appointments are often moved last minute. This is of course not our intention, our sincere apologies. Our floor manager will contact you to discuss this with you personally.

Houda Abdeddaim 07 Nov 2023 - 16:26


Un service tres nul de la prise en charge , et du soutien du patient, dejai pour une simple concultation il faut venir trois fois ou plus, pour quelle raison ?
Aussi sur le service chiruguie les assistants de l’aceuil sont totalemement pas informées par la situation du patient,
dans le bloc de la chiriguie dentaire le medecin menleve deux dents sans climance ou pitié , malgré que je crié de la douleur , mais aucun soutient moral apendant et apres , comme ci que je ne suis pas un etre humain, aussi et dapres une intervention cgirugical , lassistante doit accompagnant le patient , au moins jusqu a la salle d’aceuil , mais ils m’ont totalement m’ignorée.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Houda Abdeddaim, het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over onze praktijk en het niet duidelijk was waarom u 3 afspraken had. Onze floormanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken. Ook vinden wij het vervelend te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij de kaakchirurg. Dit is uiteraard niet de service die u mag verwachten. Wij hebben de klacht naar de kliniek doorgestuurd.

(Translated by Google)
Dear Houda Abdeddaim, we are sorry to read that you are not satisfied with our practice and it was not clear why you had 3 appointments. Our floor manager will contact you to discuss this with you personally. We are also sorry to read that you did not have a pleasant experience with the dental surgeon. This is obviously not the service you can expect. We have forwarded the complaint to the clinic.

Cumra Aksaray 28 Aug 2023 - 19:08

Arrogante balie medewerkers afspraak maken duurt 3 weken voordat je kan langskomen verschrikkelijk!! Tandarts behandeld patiënt ongeïnteresseerd vooral bij de kinderen helemaal niet vriendelijk (Tandarts Thijs).Mondhygiënist Fouzia Sahin behandelt je tanden als een kickboxer. Behandeling van 40 minuten in 15 minuten afraggen.Maak dat je z.s.m weg bent bij deze dierentuin!!!

(Translated by Google)
Arrogant counter staff making an appointment takes 3 weeks before you can come by, terrible!! Dentist treats patient with disinterest, especially with children, not friendly at all (Dentist Thijs). Dental hygienist Fouzia Sahin treats your teeth like a kickboxer. 40 minute treatment in 15 minutes. Get away from this zoo ASAP!!!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Cumra Aksaray, het spijt ons zeer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze praktijk. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u het zo heeft ervaren. Onze excuses als dit zo overkwam, wij willen hier graag met u over in gesprek gaan. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 33 15 60? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Cumra Aksaray, we are very sorry to read that you are not satisfied with our practice. Of course, you are not supposed to experience it this way. We apologize if it came across that way, we would like to discuss this with you. Would you be so kind to contact us via lelystad@lassus.nl or via 0320 33 15 60? We greatly appreciate this.

james gosling 24 Aug 2023 - 15:11

Slechte tandartsen, geen verstand van zaken. Receptionisten onbeschoft en maar aandringen voor verzet of nieuwe afspraken. Heb je pijn dan kan je pas na paar weken terecht. Kortom vermijd deze praktijk en kijk elders.

(Translated by Google)
Bad dentists, no business sense. Receptionists rude and insisting on rescheduling or new appointments. If you are in pain, you can only be seen after a few weeks. In short, avoid this practice and look elsewhere.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste James Gosling, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Al onze tandartsen zijn gekwalificeerd en alle teamleden houden hun professionele kennis voortdurend op de hoogte. Ons voornaamste doel is om u de best mogelijke zorg te leveren, het spijt ons als dit niet is gelukt. Wij willen benadrukken dat wij altijd ruimte houden in onze agenda's voor spoed, hierdoor is de wachttijd voor spoed altijd kort en zal het niet weken duren voordat u terecht kunt. Wij komen graag met u in contact om persoonlijk met u te bespreken wat er is gebeurd en kijken graag met u naar een oplossing. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 33 15 60? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear James Gosling, how annoying to read that you are not satisfied with our practice. All our dentists are qualified and all team members constantly keep their professional knowledge up to date. Our main goal is to provide you with the best possible care, we are sorry if this was not successful. We would like to emphasize that we always leave room in our agendas for emergencies, so the waiting time for emergencies is always short and it will not take weeks before you can be seen. We would be happy to get in touch with you to personally discuss what happened and look for a solution with you. Would you be so kind to contact us via lelystad@lassus.nl or via 0320 33 15 60? We greatly appreciate this.

Maas van Drie 17 Aug 2023 - 21:00

Top service.

Chanel Melissa 09 Aug 2023 - 19:32

Slechtste service ooit. In juni een gaatje laten vullen en daarna heel erg last van mijn zenuw, gelijk weer gebeld en afspraak gemaakt. Kon gelukkig gelijk terecht. Eenmaal daar kon er niks gedaan worden en moest er nog een afspraak worden gemaakt. Nou prima eindstand word ik 1 dag van te voren gebeld om de afspraak te verzetten want hij kan niet meer. Eerstvolgende plek is een maand later terwijl ik er heel erg last van heb. De assistente was totaal niet aardig en het enige wat ze zei was. Ja er kan niks gedaan worden.

(Translated by Google)
Worst service ever. I had a cavity filled in June and afterwards my nerves were really bothering me, so I called again and made an appointment. Fortunately I was able to go straight away. Once there, nothing could be done and an appointment had to be made. Well, great final score, I am called 1 day in advance to reschedule the appointment because he can no longer make it. The next spot is a month later, while I am having a lot of trouble with it. The assistant was not nice at all and all she said was... Yes, nothing can be done.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Chanel Melissa, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas kunnen we je onder deze naam niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 331 560 zodat onze praktijkmanager dit kan bekijken en persoonlijk met u kan bespreken? Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld.

(Translated by Google)
Dear Chanel Melissa, how annoying to read that you are not satisfied with our service. Unfortunately, we cannot find you in our system under this name. Would you be so kind as to contact us at lelystad@lassus.nl or via 0320 331 560 so that our practice manager can view this and discuss it with you personally? We greatly appreciate this.

Denise Romers 09 Aug 2023 - 14:48

Ze denk met je mee met verzekeringen hoe het beste kun doen

(Translated by Google)
She thinks with you about insurance on how best to do it

Ferenc Kasza 07 Jul 2023 - 21:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Dipsaus 28 Jun 2023 - 15:22

Schoon, strak en georganiseerd. Nadine en het assistententeam leveren altijd topwerk. Soms wat uitloop in de tijd, ik gok dat dit gezondheidszorg breed is.

(Translated by Google)
Clean, sleek and organized. Nadine and the team of assistants always deliver top work. Sometimes there is some delay in time, I'm guessing this is healthcare wide.

O S 13 Jun 2023 - 13:28

Je moet maanden van tevoren afspraak plannen dan nog word je afgebeld. In mijn geval van de 5 afspraken 4 was of geschoven in tijd of kon dan nieuwe afspraak gemaakt worden maar dan een maand of nog later. Net word ik weer afgebeld met reden dat mondhygiëniste was BEZET!!! Wat het ook mag betekenen. Ik had natuurlijk geprotesteerd en krijg ik te horen ''Ja manier we hebben toch ook recht op vakantie!? '' werd gezegd. Nou
Ik ben er klaar mee. Ik was al niet tevreden over de afspraken maken en de behandeling van de slager ehmmm! Ik bedoel mondhygiënist.
Beste Lassus Lelystad advies is aan jullie ga terug naar klantgerichtheid training en opnieuw proberen.

(Translated by Google)
You have to schedule an appointment months in advance and you will still be cancelled. In my case, of the 5 appointments, 4 had either been postponed or a new appointment could be made, but then a month or even later. I just got canceled again because the dental hygienist was BUSY!!! Whatever it may mean. Of course I protested and was told ''Yes, we are also entitled to a holiday!? '' was said. Well
I am done. I was already dissatisfied with the appointments made and the butcher's treatment ehmmm! I mean dental hygienist.
Best Lassus Lelystad advice is for you to go back to customer focus training and try again.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste No Name, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met ons, Lassus Tandartsen Lelystad. Het spijt ons dat u het zo onprettig heeft ervaren. Het kan druk zijn, maar wij proberen de best mogelijke zorg te bieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via info@lassus.nl of via 0320 331 560? Dit wordt door ons op prijs gesteld. Dan kunnen wij dit persoonlijk met u bespreken.

(Translated by Google)
Dear No Name, how annoying to read that you are not satisfied with us, Lassus Tandartsen Lelystad. We are sorry that you had such an unpleasant experience. It can be busy, but we try to provide the best possible care. Would you be so kind to contact us via info@lassus.nl or via 0320 331 560? We appreciate this. We can then discuss this with you personally.

Frank Reitsma 26 Mei 2023 - 19:43

Zo'n drie maanden geleden heb ik bij de spoedpoli de start van een wortelkanaalbehandeling gehad. Deze is afgelopen donderdag 18 mei 2023 afgerond. Echter zonder overleg of zonder mij te informeren is tijdens deze behandeling de hele kies weggeslepen tot een paar millimeter boven het tandvlees. Daar moet nu een kroon komen. Ik ben nog steeds ontsteld dat dit zomaar zonder overleg gebeurd is. Ik heb die donderdag gebeld met de kliniek maar werd afgekapt (na 20 minuten in de wacht) met de zin 'meneer kunt u even concreet zijn want ik verwacht een belangrijker telefoontje'. Onvoorstelbaar. Dus maar de Lassus kliniek in Amsterdam gebeld, die hebben het verhaal op de mail gezet met de belofte dat ik die maandag erna gebeld zou worden. Het is nu anderhalve week later en ik heb nog steeds niks gehoord. In de tussentijd kan ik met die zijde van de mond niet veel eten omdat alles op het tandvlees komt.
Hier komt ook nog bij dat deze behandeling eigenlijk vijf weken eerder gepland stond. Toen deze op het laatste moment werd verplaatst gaf ik al aan erge pijn te hebben en geen vijf weken te kunnen wachten. Ik heb ook naar alternatieven als het trekken van de kies gevraagd. Dat kon ook niet, ik moest maar gewoon wachten. Na het weekend weer gebeld en aangegeven echt niet te kunnen wachten vanwege de pijn, maar geen gehoor. De zwelling boven die kaak was inmiddels vrij groot geworden en deed veel pijn, een nacht doorslapen ging niet meer.
Ik ben toen andere klinieken gaan bellen voor advies en die gaven aan dat in dergelijke situaties antibiotica gebruikelijk is. Toen nogmaals gebeld en aangedrongen op antibiotica, uiteindelijk een recept gekregen. Op dat moment zat er een groot abces in de mond wat zelfs opengebarsten is.
Na dertig jaar bij dezelfde tandarts gezeten te hebben snap ik echt niet wat hier allemaal gebeurt. Goede zorg en communicatie ontbreekt echt volledig. De rekeningen worden overigens wel meteen verstuurd, de zakken vullen heeft blijkbaar prioriteit.

(Translated by Google)
About three months ago I had the start of a root canal treatment at the emergency clinic. This was completed last Thursday, May 18, 2023. However, without consultation or without informing me, the entire tooth was ground away during this treatment up to a few millimeters above the gum. There needs to be a crown there now. I am still shocked that this happened without consultation. I called the clinic that Thursday but was cut off (after 20 minutes on hold) with the sentence 'sir, can you be specific because I am expecting a more important call'. Unimaginable. So I called the Lassus clinic in Amsterdam, they put the story in an email with the promise that I would be called the following Monday. It's now a week and a half later and I still haven't heard anything. In the meantime, I can't eat much with that side of the mouth because everything ends up on the gums.
In addition, this treatment was actually planned five weeks earlier. When it was moved at the last minute, I already indicated that I was in severe pain and that I could not wait five weeks. I also asked about alternatives such as tooth extraction. That wasn't possible, I just had to wait. Called again after the weekend and indicated that I really couldn't wait because of the pain, but no answer. The swelling above the jaw had become quite large and was very painful, making it impossible to sleep through the night.
I then started calling other clinics for advice and they indicated that antibiotics are common in such situations. Then I called again and insisted on antibiotics, eventually receiving a prescription. At that moment there was a large abscess in the mouth that even burst open.
After seeing the same dentist for thirty years, I really don't understand what's going on here. Good care and communication are completely lacking. The invoices are sent immediately, filling the pockets apparently has priority.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Frank Reitsma, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bezoek aan onze praktijk en onze service. Wij begrijpen uw zorgen en hebben uw review doorgestuurd naar onze praktijkmanager Sophie. Zij gaat contact met u opnemen om dit met u persoonlijk te bespreken en om te zoeken naar oplossing.

(Translated by Google)
Dear Frank Reitsma, how annoying to read that you are not satisfied with your visit to our practice and our service. We understand your concerns and have forwarded your review to our practice manager Sophie. She will contact you to discuss this with you personally and to look for a solution.

Kuppuru Silpa 05 Mei 2023 - 18:01

Will not recommend this place.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Dear Kuppuru Silpa, we are sorry that you are not satisfied. We would be happy to discuss this with you in person. Unfortunately, we can't find you in our system under this name. Would you like to contact our us via info@lassus.nl? This will be very much appriciated by us.

kelly-reeve Koperdraad 17 Apr 2023 - 17:08

Een aantal jaar geen goede ervaring gehad met een tandarts in Lelystad, totdat ik bij praktijk Lassus Tandartsen Lelystad kwam. Meteen een goed gevoel bij de tandarts, mondhygiënist en de medewerkers aan de balie. Zit hier nu zo'n 2 jaar of langer en ik ga hier zeker niet weg. Echt een aanrader als je nog een goede tandarts zoekt.

(Translated by Google)
I didn't have a good experience with a dentist in Lelystad for a number of years, until I came to the Lassus Tandartsen Lelystad practice. Immediately a good feeling with the dentist, dental hygienist and the employees at the counter. I've been here for about 2 years or more and I'm certainly not leaving. Highly recommended if you are looking for a good dentist.

Frank Hilhorst 11 Apr 2023 - 18:22

Ivm verhuizing van Amsterdam naar Harderwijk hier terecht gekomen. Mijn vrouw was al patient in het filiaal Amsterdam.
Ik kan niet anders zeggen, prima intake gesprek, nemen echt even de tijd om alles door te spreken. Daarna kon ik terecht bij de mondhygiëniste en dat was ook prima.

(Translated by Google)
Ended up here due to moving from Amsterdam to Harderwijk. My wife was already a patient in the Amsterdam branch.
I can't say anything else, excellent intake interview, really taking the time to discuss everything. Then I could go to the dental hygienist and that was fine too.

Bionda Kasselman 10 Apr 2023 - 16:03

Fijne tandarts. Ik heb geen pijn gehad en het resultaat was top!

(Translated by Google)
Nice dentist. I had no pain and the results were great!

Sarah Aarab EL Ghamarti 09 Apr 2023 - 15:41

Ik ben nu 1 uur aan het wachten wanneer ze de telefoon opnemen het is een spoed voor me zoontje en nog altijd niet opgenomen.

(Translated by Google)
I have now been waiting for 1 hour when they answer the phone, it is an emergency for my son and still not answered.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Sarah Aarab EL Ghamarti, het spijt ons zeer om te lezen dat u zo lang in de wacht heeft gestaan. Afgelopen zondag waren wij helaas gesloten, vandaar dat de telefoon niet kon worden opgenomen. Echter zou u normaal gesproken een bericht horen via de telefoon waarin dit wordt vermeld. Onze welgemeende excuses dat dit niet is gebeurd. Wij gaan uitzoeken wat hier is misgegaan. Wij komen graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken en hopelijk kunnen we uw zoontje alsnog de zorg bieden die hij nodig heeft. Onder deze naam kunnen wij u helaas niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 33 15 60? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Sarah Aarab EL Ghamarti, we are very sorry to read that you have been on hold for so long. Unfortunately we were closed last Sunday, which is why the phone could not be answered. However, you would normally hear a message over the phone stating this. Our sincere apologies that this did not happen. We're going to find out what went wrong here. We would like to get in touch with you to discuss this with you personally and hopefully we can still provide your son with the care he needs. Unfortunately, we cannot find you under this name in our system. Would you be so kind as to contact us via lelystad@lassus.nl or via 0320 33 15 60? We greatly appreciate this.

Minout Van Der Laan 27 Mrt 2023 - 19:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sherli Simon 25 Mrt 2023 - 19:09

Het is wel een mooie praktijk.
Jammer voor vandaag, want ik had namelijk een afspraak met mevrouw Amini, waar m’n mond onder de broed zat, ze was ook helemaal niet aardig. Het leek dat ze niet helemaal tevreden is met haar baantje bij Lassu!

(Translated by Google)
It is a nice practice.
Too bad for today, because I had an appointment with Mrs. Amini, where my mouth was covered in brood, she was not nice at all. It seemed that she is not completely satisfied with her job at Lassu!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Sherli Simon, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bezoek bij Hasina. Zij heeft inmiddels contact met u gehad en de review met u besproken. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen op onze prakijk.

(Translated by Google)
Dear Sherli Simon, how annoying to read that you are not satisfied with your visit to Hasina. She has now contacted you and discussed the review with you. We hope to welcome you back to our practice soon.

Naif Albadri 11 Mrt 2023 - 15:06

Heel erg goed geholpen door Mevrouw Yasmine, Zij heeft mij Goed behandelt met mijn gebroken tand en de resultaat was uitstekend! Bedankt Yasmine !

(Translated by Google)
Mrs. Yasmine helped me very well. She treated me well with my broken tooth and the result was excellent! Thank you Yasmine!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Naif Albradi, wat goed om te horen dat u zo blij bent met Yasmine. Wij zullen aan Yasmine doorgeven dat u zo tevreden bent.

(Translated by Google)
Dear Naif Albradi, how good to hear that you are so happy with Yasmine. We will pass on to Yasmine that you are so satisfied.

Bryan Kruijff 09 Feb 2023 - 21:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Bryan Kruijff, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Sophie via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Bryan Kruijff, based on your review, we would like to get in touch with you to discuss your experience in our practice. Considering the number of stars, there is a lot of room for improvement. Would you also like to contact our practice manager Sophie via lelystad@lassus.nl? We greatly appreciate this.

Gerda Stokman 08 Feb 2023 - 15:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Patricia van Eekelen 28 Jan 2023 - 09:28

Al na het eerste consult voelde ik mij erg welkom en serieus genomen. Tandarts M. Doepke en mondhygiëne M. Rubal staan voor hun vak en zijn vriendelijk en kundig. Hier had ik veel eerder binnen moeten lopen.

(Translated by Google)
Even after the first consultation I felt very welcome and taken seriously. Dentist M. Doepke and dental hygiene M. Rubal stand by their profession and are friendly and knowledgeable. I should have walked in here much earlier.

Ilse R. 19 Jan 2023 - 13:48

Helaas maar 1 ster. Ik ben heel erg tevreden over de tandarts en mondhygiëniste zelf, maar tegenwoordig is het bijna niet meer mogelijk om afspraken te plannen.

In november wegens Corona een afspraak af moeten zeggen. Daarna kon ik in februari pas weer terecht. Wegens mijn tandvlees problemen is de lange wachttijd echt te lang..

Ik zou gebeld worden als er eerder plek was. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat er nog een afspraak gepland moet worden.. euhh Jaa? Daar zit ik op te wachten.

Gebeld met Lassus, volgens de telefoniste is dat niet de normale manier van het maken van een afspraak. Ik kon weer aansluiten en pas eind maart terecht.

Ondertussen trekt mijn tandvlees veel verder terug en word ik niet geholpen. Hier hebben ze geen boodschap aan. Het is jammer maar helaas.

Dit van de zomer ook gehad met een gaatje in mijn kies. Ik kon pas 2 maanden later terecht voor een vulling, waardoor mijn kies helaas verloren is gegaan.

Voor behoudt van je gebit zou ik Lassus zeker niet aanraden!!

Ik heb een angst voor tandartsen, de tandarts en mondhygiëniste zelf laten ze echt op je gemak voelen, maar het is jammer dat er geen afspraken te plannen zijn..

(Translated by Google)
Unfortunately only 1 star. I am very satisfied with the dentist and dental hygienist themselves, but nowadays it is almost impossible to schedule appointments.

Had to cancel an appointment in November due to Corona. Then I couldn't go back until February. Due to my gum problems, the long waiting time is really too long..

I would be called if there was room sooner. Finally I received an email that an appointment still needs to be scheduled.. uhh Yes? I'm waiting for that.

Called Lassus, according to the operator that is not the normal way of making an appointment. I was able to join again and only ended up at the end of March.

In the meantime, my gums are receding much further and I am not being helped. They don't care about this. It's a shame but unfortunately.

I also had this this summer with a hole in my molar. I was only able to have a filling 2 months later, and unfortunately my tooth was lost.

I would certainly not recommend Lassus to preserve your teeth!!

I have a fear of dentists, the dentist and dental hygienist themselves really make you feel at ease, but it is a pity that no appointments can be scheduled..

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Ilse R, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het maken van afspraken in onze praktijk. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en hebben gister contact met u hierover gehad. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen op onze praktijk.

(Translated by Google)
Dear Ilse R, how annoying to read that you are not satisfied with making appointments in our practice. We understand that this is very annoying and we contacted you about this yesterday. We hope to welcome you again to our practice soon.

Gizz 16 Dec 2022 - 16:59

Wat een arrogante dame aan de lijn zeg

(Translated by Google)
What an arrogant lady on the line

Yusuf Efe 29 Sep 2022 - 21:59

Erg slechte kennis van officemanagement / agendabeheer. Afspraken worden steeds weer verplaatst of 10 minuten ervoor afgezegd. Zeer teleurstellend en onprofessioneel. Ik ga op zoek naar iets anders.

(Translated by Google)
Very poor knowledge of office management / agenda management. Appointments keep getting moved or canceled 10 minutes before. Very disappointing and unprofessional. I'm going to look for something else.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Yusuf Efe, wat vervelend om te lezen dat uw afspraak verplaatst is en ook zo kort van tevoren. Wij begrijpen heel goed dat uw tijd waardevol is en willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Onze praktijkmanager Sophie ten Veen neemt contact met u op om bovenstaand met u te bespreken.

(Translated by Google)
Dear Yusuf Efe, how annoying to read that your appointment has been rescheduled and also at such short notice. We understand that your time is valuable and would like to offer our sincerest apologies. Our practice manager Sophie ten Veen will contact you to discuss the above with you.

Maria Ebe 24 Sep 2022 - 22:16

Overgestapt omdat ik graag bij dr Beckers wilde maar deze nam geen nieuwe patiënten meer aan. In plaats daarvan bij een jong meisje terecht gekomen. Erg aardig maar ze las, voor mijn gevoel, een script voor. Ze was heel zenuwachtig en kwam, na even kort kijken in mijn mond, tot de conclusie dat ik een kroon moest wat achteraf totaal niet nodig is. Ook zou ik andere hele dure behandelingen nodig hebben. Ik ben niet meer terug gegaan. Voelt niet alsof ik in goede handen ben daar.

(Translated by Google)
Switched because I wanted to see Dr Beckers, but he was no longer accepting new patients. Ended up with a young girl instead. Very nice, but I felt like she was reading a script. She was very nervous and, after briefly looking in my mouth, came to the conclusion that I needed a crown, which in retrospect was not necessary at all. I would also need other very expensive treatments. I didn't go back. Doesn't feel like I'm in good hands there.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Jaimy Plays, wat vervelend om te lezen dat het voelt alsof u bij ons niet in goede handen bent. Wij doen ons uiterste best onze cliënten te voorzien van hoogwaardige tandheelkunde een een mensgerichte aanpak. Onze oprechte excuses als dit niet is gelukt. Wij komen graag met u in contact om erachter te komen bij wie u bent behandeld en om bovenstaand met u persoonlijk te bespreken. Helaas kunnen wij u onder deze naam niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze praktijkmanager Sophie ten Veen via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Jaimy Plays, how annoying to read that you feel like you are not in good hands with us. We do our utmost to provide our clients with high-quality dentistry and a people-oriented approach. Our sincere apologies if this was not successful. We would like to get in touch with you to find out who treated you and to discuss the above with you personally. Unfortunately, we cannot find you in our system under this name. Would you be so kind as to contact our practice manager Sophie ten Veen via lelystad@lassus.nl? We greatly appreciate this.

Rianne Bakker-Smit 16 Sep 2022 - 14:31

Prachtige praktijk, heel modern en sfeervol ingericht. Fijn binnenkomen in de wachtkamer. Het team was erg aardig, de tandarts zorgde er meteen voor dat ik me op mijn gemak voelde. En voor het eerst geen pijn tijdens het zetten van de verdoving! Zeker een aanrader.

(Translated by Google)
Beautiful practice, very modern and attractively decorated. Please enter the waiting room. The team was very nice, the dentist immediately made me feel comfortable. And for the first time, no pain during the anesthesia! Highly recommended.

Sietze T 15 Sep 2022 - 16:40

Top tandarts, zorgvuldig en ontspannen ervaring.

(Translated by Google)
Top dentist, careful and relaxed experience.

Rob 07 Sep 2022 - 19:49

Het hangt natuurlijk altijd af van de persoon die je voor je hebt en assistentes zijn vrijwel altijd en overal een beetje trickie, je moet altijd extreem over de top vriendelijk zijn, voor je het weet heb je ze tegen je, maar de tandarts en de mondhygiëniste die wij hier altijd hebben zijn tot nu toe de beste die ik ooit heb gehad.
Ze kijken je aan, nemen de tijd, horen je ook echt, stellen vragen en beantwoorden ook al mijn vragen altijd helemaal.
Eenmaal een mondhygiëniste gehad die idd veelste ruig en te snel door mijn mond heen sjeesde, ik heb aangegeven weer terug te willen naar mijn oude en dat gebeurde ook.
Mijn ervaring is top!

(Translated by Google)
Of course it always depends on the person you have in front of you and assistants are almost always a bit trickie everywhere, you always have to be extremely over the top friendly, before you know it you have them against you, but the dentist and the dental hygienist the ones we always have here are so far the best I've ever had.
They look at you, take their time, really hear you, ask questions and always answer all my questions completely.
Once I had a dental hygienist who rushed through my mouth much rough and too quickly, I indicated that I wanted to go back to my old one and that happened.
My experience is great!

Martin 18 Aug 2022 - 13:45

1 ster is nog teveel voor deze oplichters.
Doen bij de "intake" een offerte voor veel en (achteraf door TWEE tandarts bevestigde) onnodige ingrepen. Claimen dat ze om kunnen gaan met angst patiënten want gewoon pertinent niet waar is.
Doen beloftes die ze niet nakomen. Weigeren doorverwijzing naar CBT. Kansloos!
Vergelijkbaar met een 2dehands auto verkoper? Ja maar hiermee doe je de 2de hands autoverkopers te kort!

(Translated by Google)
1 star is still too much for these scammers.
Provide a quote during the "intake" for many and (later confirmed by TWO dentists) unnecessary procedures. Claiming that they can deal with anxiety patients is simply not true.
Make promises that they don't keep. Refuse referral to CBT. No chance!
Comparable to a second-hand car seller? Yes, but with this you are doing the 2nd hand car sellers a disservice!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Martin, wij komen graag met u in contact om te praten over uw ervaring en uit te zoeken bij wie van onze tandartsen u bent geweest. Op basis van uw review kunnen wij concluderen dat u niet de juiste zorg van ons heeft ontvangen en willen dit dan ook graag veranderen en een passende oplossing bieden. Wilt u dan ook zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met onze praktijkmanager Sophie ten Veen via lelystad@lassus.nl.

(Translated by Google)
Dear Martin, we would like to get in touch with you to talk about your experience and find out which of our dentists you have been to. Based on your review, we can conclude that you have not received the correct care from us and would therefore like to change this and offer a suitable solution. Would you please be so kind to contact our practice manager Sophie ten Veen via lelystad@lassus.nl.

Iryna B 09 Aug 2022 - 23:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sou 12 Jul 2022 - 07:43

Extreem slecht in het vormen van een kroon. Ziet er voor geen meter uit, is een dikke bobbel waar van alles achter blijft haken incl. eten. Zijn zo commercieel ingesteld dat ze op een klacht reageren met “we zijn u tegemoet gekomen met de prijs” terwijl mevrouw ontstekingen heeft en nauwelijks haar mond nog normaal dicht kan doen.

(Translated by Google)
Extremely poor at forming a crown. Doesn't look like much, it's a big lump where everything gets stuck, including food. They are so commercially minded that they respond to a complaint with “we have met you with the price” while the lady has infections and can barely close her mouth normally.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Sou, wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de kroon. Onze praktijkmanager en behandelend tandarts hebben inmiddels contact met u gehad. Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden dit op te lossen.

(Translated by Google)
Dear Sou, how annoying to read that you are dissatisfied with the crown. Our practice manager and treating dentist have now contacted you. We would be happy to explore the options for solving this together with you.

Patryk Pawlak 25 Jun 2022 - 16:23

Yasmine Benkirane is the best dentist that I had in 8 years of living in the Netherlands. She's an extremely precise dentist with a great sense of humor and approach to patients.

Marianne ter Braake 23 Jun 2022 - 21:31

Ik ben heel blij met Nicole als tandarts en Fouzia als mondhygiënist!
Ik was erg bang voor de tandarts en mondhygiënist maar dankzij hun niet meer! Ze zijn zo rustig en niet lomp zoals sommigen wel zijn, nu ga ik naar de tandarts zonder dat ik 3 dagen van te voren al zenuwachtig ben

(Translated by Google)
I am very happy with Nicole as a dentist and Fouzia as a dental hygienist!
I was very afraid of the dentist and dental hygienist, but thanks to them I am no longer! They are so calm and not clumsy like some are, now I go to the dentist without being nervous 3 days in advance

Trees Ruwaard 09 Jun 2022 - 18:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Keith M. 09 Jun 2022 - 16:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kamil Kiedos 09 Jun 2022 - 15:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

nannette van der meij 23 Mei 2022 - 12:46

Waar ik verbaasd over ben is dat ik niet bij mijn eigen tandarts terecht kon en ik bij tandarts Lassus meteen een behandelplan kreeg van meer dan 1000 euro?!?! Ik heb deze behandelingen allemaal helemaal niet nodig?? Ik ben zelf tandartsassistente geweest en ik heb helemaal geen kronen of implantaten nodig??? Nee, deze praktijk zal vast goede medewerkers hebben maar mijn vertrouwen hebben ze volledig verwoest.

(Translated by Google)
What I am surprised about is that I could not go to my own dentist and I immediately received a treatment plan from dentist Lassus for more than 1000 euros?!?! I don't need any of these treatments at all?? I have been a dental assistant myself and I don't need crowns or implants at all??? No, this practice must have good employees, but they have completely destroyed my trust.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste mevrouw Van Der Meij, wij vinden het vervelend om te lezen dat uw bezoek aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. Wij begrijpen heel goed dat u hier vragen over heeft. Wij komen dan ook graag met u in contact om te kijken wat hier is gebeurd. Onder deze naam kunnen wij u helaas niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 33 15 60? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Mrs. Van Der Meij, we are sorry to read that your visit to our practice did not go as planned. We understand very well that you have questions about this. We would like to get in touch with you to find out what happened here. Unfortunately, we cannot find you under this name in our system. Would you be so kind to contact us via lelystad@lassus.nl or via 0320 33 15 60? We greatly appreciate this.

Jur Wester 11 Mei 2022 - 17:30

Twee tandwortelkanaal behandelingen bijna 900 euro, geld klopperij, vlgs onze Syriërs vriend nog kroon en nog tandwortelkanaal. Schande 160 euro om in telescoop te kijken ! Maar we zijn bezig met Jan roos om hier aandacht aan te schenken, echt zakken vullers zijn t, huren ruimte van investering maatschappij!

(Translated by Google)
Two root canal treatments cost almost 900 euros, a bargain, according to our Syrian friend, a crown and a root canal. Shame on 160 euros to look in a telescope! But we are working with Jan Roos to pay attention to this, they are real pocket fillers, renting space from the investment company!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste meneer Wester, wat spijtig om te lezen dat u ontevreden bent met uw bezoek aan onze praktijk. Een wortelkanaalbehandeling is helaas vaak een dure behandeling en we begrijpen heel goed dat u hierover vragen heeft. Onze praktijkmanager Sophie heeft ondertussen contact met u gehad en wij staan nog steeds open voor het bespreken van een oplossing.

(Translated by Google)
Dear Mr. Wester, we are sorry to read that you are dissatisfied with your visit to our practice. Unfortunately, a root canal treatment is often an expensive treatment and we understand very well that you have questions about this. Our practice manager Sophie has been in contact with you and we are still open to discussing a solution.

Theo Bos 22 Apr 2022 - 11:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ganto Michelle 16 Apr 2022 - 17:13

Heel slecht en heel duur

(Translated by Google)
Very bad and very expensive

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Ganto Michelle, wij vinden het vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze praktijk. Wij staan altijd open voor feedback en komen dan ook graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Ganto Michelle, we are sorry to read that you did not have a pleasant experience with our practice. We are always open to feedback and would like to get in touch with you to discuss this personally. Would you be so kind to contact us at lelystad@lassus.nl? We greatly appreciate this.

Kiến Phương (Kiến) 12 Apr 2022 - 21:22

This is my first dentist that I have ever gone to in the Netherlands, I think that they are very professional in advising the patient as well as ensuring that I am okay. I feel nice about that, since I'm quite scared of going to the dentist. Yasmine did her best in communicating with me on my situation and planning the treatment. Fouzia, the mouth hygienist, also did a good job in cleaning my mouth and kept asking whether I'm okay during the processes. I'm happy with the care they put in.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Dear Kiến Phương, thank you for leaving us this kind review. It was our pleasure helping you. We will share your review with Yasmine and Fouzia.

Annemiek Bergman 07 Apr 2022 - 17:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Random guy on the internet 04 Apr 2022 - 07:33

Erg slechte service en super commercieel. Ik zou het niet aanraden, er zijn veel betere praktijken in Lelystad. Je krijgt constant via de mail meldingen waarbij je onnodig wordt uitgenodigd op controle. Uiteindelijk besloten om toch maar eens te gaan en dan blijkt dat zelfs de tandarts afvraagt waarom je überhaupt bent gekomen. Vervolgens 2 minuten in die stoel gezeten en niks qua behandeling, alleen de vraag gekregen waarom ik er zat en toch een rekening gekregen van 40 euro! Ik heb het idee dat deze praktijk runt op het principe, geld eerst dan de patient. Wat een geldklopperij.

(Translated by Google)
Very bad service and super commercial. I wouldn't recommend it, there are much better practices in Lelystad. You constantly receive notifications by email where you are unnecessarily invited for a check-up. Finally decided to go and it turns out that even the dentist wonders why you came in the first place. Then sat in that chair for 2 minutes and nothing in terms of treatment, only was asked why I was there and still received a bill for 40 euros! I have the feeling that this practice runs on the principle of money first, then the patient. What a money grab.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste meneer, wij vinden het vervelend om te lezen dat uw bezoek aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. U krijgt bij ons 6 maanden na uw laatste periodieke controle, een herinnering dat het weer tijd is om een afspraak te maken. Wanneer u bij ons voor deze controle komt, wordt uw gebit gecontroleerd op gaatjes en andere calamiteiten. Een consult voor een periodieke controle kost €23,45. Wij komen graag met u in contact om bovenstaand samen met u te bespreken. Daarnaast willen wij graag benadrukken dat goede zorg leveren aan onze cliënten bij ons altijd centraal staat. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear sir, we are sorry to read that your visit to our practice did not go as planned. You will receive a reminder from us 6 months after your last periodic check-up that it is time to make an appointment again. When you come to us for this check-up, your teeth will be checked for cavities and other emergencies. A consultation for a periodic check-up costs €23.45. We would like to get in touch with you to discuss the above with you. In addition, we would like to emphasize that providing good care to our clients is always central to us. Would you be so kind to contact us at lelystad@lassus.nl? We greatly appreciate this.

Hulya Yilmaz 18 Mrt 2022 - 14:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Esmiralda Hooiveld 17 Mrt 2022 - 07:17

Sinds kort ben ik hier met mijn gezin patiënt. Bij mijn vorige tandarts wisten ze niet om te gaan met de beperking van mijn zoon. We staan onder behandeling van Yasmine Benikrane en zij weet met heel veel geduld mijn zoontje wel te behandelen. Lief, geduldig, begripvol en professioneel. Beste overstap ooit!

(Translated by Google)
I recently became a patient here with my family. At my previous dentist they did not know how to deal with my son's disability. We are being treated by Yasmine Benikrane and she knows how to treat my son with a lot of patience. Sweet, patient, understanding and professional. Best transfer ever!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste mevrouw Hooiveld, dank voor uw mooie review. We zullen uw review delen met Yasmine. We kijken ernaar uit u en uw zoon weer te mogen verwelkomen.

(Translated by Google)
Dear Mrs. Hooiveld, thank you for your nice review. We will share your review with Yasmine. We look forward to welcoming you and your son again.

Famke Famke 10 Mrt 2022 - 19:06

Helaas heb ik een slechte ervaring bij Lassus Tandartsen. De mondhygiëniste adviseerde mij om een onwijs duur traject in te gaan ondanks mijn jonge leeftijd en goede geschiedenis bij mijn vorige mondhygiëniste. Aangezien mijn gebit erg belangrijk voor mij is ben ik begonnen met het traject maar toch de foto’s en het rapport die Lassus heeft opgemaakt doorgestuurd naar een mondhygiëniste in Zwolle waar ik eerder heen ging. Zij gaf aan dat dit traject veel te uitgebreid is voor mijn huidige situatie. Ik heb bij haar €80,00 betaald terwijl ik bij Lassus tandartsen €980,00 zou moeten betalen. Het lijkt voor mij verdacht veel op geldklopperij… Ook vind ik de service via de telefoon erg onprofessioneel. De tandartsen en mondhygiëniste wel heel aardig maar vooral veel mooie woorden in plaats van actie.

(Translated by Google)
Unfortunately I have a bad experience at Lassus Dentists. The dental hygienist advised me to embark on an incredibly expensive process despite my young age and good history with my previous dental hygienist. Since my teeth are very important to me, I started the process but still forwarded the photos and the report that Lassus made to a dental hygienist in Zwolle where I went before. She indicated that this process is far too extensive for my current situation. I paid her €80.00 while I would have had to pay €980.00 with Lassus dentists. To me it seems suspiciously like a money grab... I also find the service over the telephone very unprofessional. The dentists and dental hygienist are very nice, but above all a lot of nice words instead of action.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Geachte Famke, bedankt voor het delen van uw feedback. Wij begrijpen dat uw gebit erg belangrijk voor u is. Onze intentie is dan ook niet anders dan aan u de best mogelijke zorg te verlenen. Omdat wij u onder deze naam niet kunnen vinden in ons systeem, kunnen wij helaas niet inzien waarom het uitgebreide traject is voorgesteld door onze mondhygiëniste. Kunt u zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen via 0320 – 331 560 of via lelystad@lassus.nl? Dan bespreken wij graag met u bovenstaande review.

(Translated by Google)
Dear Famke, thank you for sharing your feedback. We understand that your teeth are very important to you. Our intention is therefore nothing other than to provide you with the best possible care. Because we cannot find you in our system under this name, we unfortunately cannot understand why the extensive process was suggested by our dental hygienist. Could you please contact us on 0320 – 331 560 or via lelystad@lassus.nl? We would be happy to discuss the above review with you.

René Duppen 08 Mrt 2022 - 07:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bas Van Der Jagt 07 Mrt 2022 - 17:32

Iedereen kent vast wel een gruwelverhaal over een tandartsbezoek en anders is er meestal wel een oom in de familie, die verjaardagsfeestjes "opleukt" met horroranekdotes over een ondergane ingreep. Gelukkig bestaan er ook hele goede tandartsen en Thijs Staubach van Lassus Tandartsen in Lelystad is er een van. Een tandarts die je op je gemak stelt, vertrouwen uitstraalt en zeer vakbekwaam is; kortom eentje waarbij je met gillende bandjes de behandelstoel opvliegt om met een gerust hart en open mond (nee niet van verbazing) je gebit weer op en top te laten maken. Het is dat hij een gezellige prater is, anders zou je pardoes in slaap vallen van ontspanning. Een echte aanrader deze heer. Ga er eens heen zou ik zeggen en ervaar het zelf!

(Translated by Google)
Everyone probably knows a horror story about a visit to the dentist, and otherwise there is usually an uncle in the family who "livens up" birthday parties with horror anecdotes about a procedure that has been undergone. Fortunately, there are also very good dentists and Thijs Staubach of Lassus Dentists in Lelystad is one of them. A dentist who puts you at ease, exudes confidence and is very skilled; In short, one where you fly into the treatment chair with screeching straps to have your teeth made perfect again with peace of mind and an open mouth (no, not in surprise). It's that he's a nice talker, otherwise you would suddenly fall asleep from relaxation. Highly recommended this gentleman. I would say go there and experience it for yourself!

Hiddo Kuipers 07 Mrt 2022 - 14:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alex Pavlov 18 Feb 2022 - 15:34

Beste tandarts praktijk in nederland. Ik ben normaal bang om naar de tandarts te gaan maar tandartse Nicole die heeft er voor gezorgd dat ik lachend in de stoel ga zitten.

Thanx❤

(Translated by Google)
Best dental practice in the Netherlands. I am normally afraid of going to the dentist, but dentist Nicole made sure that I sat in the chair smiling.

Thanx❤

Remco Broekhart 07 Feb 2022 - 14:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Renata Perz 05 Feb 2022 - 18:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gilian Vette 03 Feb 2022 - 22:01

Vandaag met enorme pijn deze praktijk benaderd. Ik kon met een paar uur terecht. En het is direct verholpen door Javier. Heel erg bedankt!

(Translated by Google)
Approached this practice today with enormous pain. I could get there in a few hours. And it was immediately resolved by Javier. Thank you very much!

V B 03 Dec 2021 - 20:00

Angst voor de tandarts ontwikkeld hier

(Translated by Google)
Fear of the dentist developed here

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste K, wij vinden het vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze praktijk. Naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om hierover te praten. Onder deze naam kunnen wij u helaas niet vinden in ons systeem, wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Sophie via info@lassustandartsenlelystad.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear K, we are sorry to read that you did not have a pleasant experience with our practice. Based on your assessment, we would like to get in touch with you to discuss this. Unfortunately, we cannot find you under this name in our system, would you please contact our practice manager Sophie via info@lassustandartsenlelystad.nl? We greatly appreciate this.

Hani Besada 05 Nov 2021 - 16:23

De kwaliteit en dienstverlening zijn optimaal. En de mensen zijn heel vriendelijk en luisteren met heel veel geduld.

(Translated by Google)
The quality and service are optimal. And the people are very friendly and listen with a lot of patience.

Yvonne van Bentem 04 Nov 2021 - 15:52

Vandaag weer perfecte behandeling gehad bij Azemina Kozar. Alleen maar lof! Wat een goede mondhygiënische. Prima behandeling! Snel en kundig. Blij dat ik de overstap heb gemaakt.

(Translated by Google)
Had a perfect treatment again today at Azemina Kozar. Only praise! What good dental hygiene. Excellent treatment! Fast and knowledgeable. Glad I made the switch.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor uw lovende feedback! Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent met 'onze' Azemina.
Graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen

(Translated by Google)
Dear Yvonne,

Thank you very much for your favorable feedback! We are pleased to read that you are so satisfied with 'our' Azemina.
See you next time!

Yours sincerely,
Lassus Dentists

Tineke sarink 03 Nov 2021 - 15:40

Ik ben meer dan tevreden over de zeer bekwame kaakchirurg de heer Capello.

(Translated by Google)
I am more than satisfied with the highly skilled dental surgeon Mr. Capello.

krista koopmans 03 Nov 2021 - 10:04

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anna Sosna 02 Nov 2021 - 19:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hasib Yari 02 Nov 2021 - 16:28

Mooie locatie, uitstekende service en goede en vakkundige behandeling.

(Translated by Google)
Beautiful location, excellent service and good and professional treatment.

Henny de graaff 02 Nov 2021 - 13:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tienco de Vries 08 Okt 2021 - 12:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

John Sadikrama 07 Okt 2021 - 20:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste John, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Philip via info@lassustandartsenlelystad.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear John, based on your review, we would like to get in touch with you to discuss your experience in our practice. Considering the number of stars, there is a lot of room for improvement. Please contact our practice manager Philip via info@lassustandartsenlelystad.nl. We greatly appreciate this.

J Jansen 15 Sep 2021 - 07:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jeroen van der Ham 12 Jul 2021 - 15:26

-- Bewerkt --
Telefonische bereikbaarheid is verschrikkelijk en áls je dan te woord wordt gestaan door een receptioniste en een terugbel verzoek aanvraagt dan kan je daar vervolgens op wachten tot je een ons weegt...

Zojuist heeft de tandarts praktijk gebeld voor het maken van de gevraagde afspraak. Heel vriendelijk en meedenkend; positief :-)
En passant ook de review genoemd die ik op hun verzoek heb achtergelaten op Google Review.
Ze beloven beterschap en hopen de service naar een hoger niveau te brengen.

(Translated by Google)
-- Edited --
Telephone accessibility is terrible and if you are spoken to by a receptionist and request a call back, you can then wait until you weigh an ounce...

The dental practice has just called to make the requested appointment. Very friendly and cooperative; positive :-)
In passing I also mentioned the review that I left on Google Review at their request.
They promise improvement and hope to take the service to a higher level.

Elize Glerum de Jong 06 Jul 2021 - 14:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Thomas Schoonheim 11 Jun 2021 - 12:48

Ben door Tandarts Martin Grobler geholpen.
Na jarenlange problemen met mijn gebit en angst voor de tandarts heeft hij mij erg goed en fijn geholpen. Alles heel rustig uitgelegd en stap voor stap het traject doorgenomen, uiteindelijk heb ik nu een mooie prothese en kan ik weer lachen zonder schaamte. Super Service, echt een aanrader!

(Translated by Google)
I was helped by Dentist Martin Grobler.
After years of problems with my teeth and fear of the dentist, he helped me very well and pleasantly. Everything was explained very calmly and I went through the process step by step, ultimately I now have a beautiful prosthesis and I can laugh again without shame. Super Service, highly recommended!

Eric Flantua 28 Mei 2021 - 22:08

Nadat mijn huidige tandartsen praktijk me na een mislukte wortelkanaalbehandeling naar een specialist doorverwees naar Almere, toch maar een geïnformeerd naar de mogelijkheden en eigenlijk kon ik vrij snel terecht bij Hadi Alhelwani, die me heel vakkundig en prettig heeft geholpen!
ennn wat een apparatuur! Super!
Ik blijf hier maar ‘hangen’ als patient ☺️

(Translated by Google)
After my current dental practice referred me to a specialist in Almere after a failed root canal treatment, I inquired about the options and I was actually able to contact Hadi Alhelwani quite quickly, who helped me very professionally and pleasantly!
what equipment! Super!
I'll just 'hang around' here as a patient ☺️

Alias Jari 17 Mei 2021 - 15:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Miertje Ribbers 13 Mei 2021 - 19:55

Stuk voor stuk lieve mensen,ze proberen je echt op het gemak te laten voelen en geven duidelijke uitleg.
Toppers 👍

(Translated by Google)
They are all lovely people, they really try to make you feel at ease and give clear explanations.
Toppers 👍

I vH 03 Mei 2021 - 16:15

allemaal ervaren en vrolijke mensen

(Translated by Google)
all experienced and cheerful people

Lizzy 03 Mei 2021 - 14:20

Vriendelijke secretaresses, nette praktijk.
Deskundige behandeling!

(Translated by Google)
Friendly secretaries, neat practice.
Expert treatment!

Grim Reaper (MrExcalibeR) 12 Apr 2021 - 00:05

if i can i will give 10 starts they are amasing with kids help full the info they give is great plz dont lose the quality its inportend

Peter Berk 11 Apr 2021 - 07:19

Prima tandarts. Maar soms loopt wachttijd wel een beetje op, wat erg vervelend is.

(Translated by Google)
Excellent dentist. But sometimes the waiting time increases a bit, which is very annoying.

Debby Savans 11 Jan 2021 - 13:01

Zeer tevreden met de afspraken en behandelingen en ze nemen echt de tijd voor je, en goede uitleg als je een vraag stelt.
Een aanrader dus.

(Translated by Google)
Very satisfied with the appointments and treatments and they really take the time for you, and provide good explanations when you ask a question.
Highly recommended.

Henk de Vries 08 Jan 2021 - 22:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

frans beumer 08 Jan 2021 - 15:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tauno Rautiainen 08 Jan 2021 - 14:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Adriana Jord 08 Jan 2021 - 14:13

erg rustig, fijne tandarts Gert jan Becker.
Wat ik mis is een spiegeltje om mee te kijken. Misschien zijn er ook mensen die dat niet willen.

(Translated by Google)
very quiet, great dentist Gert jan Becker.
What I miss is a mirror to look with. Maybe there are also people who don't want that.

Susanna Hillenaar 04 Dec 2020 - 08:44

Mooie praktijk met fijne tandarts. Geholpen door Thijs Staubach. Fouten ontdekt waar mijn vorige tandarts nalatig is geweest. Al met al zeer tevreden.

(Translated by Google)
Beautiful practice with a great dentist. Helped by Thijs Staubach. Found errors where my previous dentist was negligent. All in all very satisfied.

Danielle Staaks 03 Dec 2020 - 17:33

Ben geduldig en met precisiewerk weer 2 mooie tanden rijker!! Super blij mee!

(Translated by Google)
Be patient and with precision work, 2 more beautiful teeth richer!! Very happy with it!

Peet Adriaens 10 Nov 2020 - 16:55

Er werd mij gevraagd om mijn ervaringen met de tandartspraktijk. Deze mail kan ik niet terug vinden. Daarom schrijf ik hier wat neer!
Het kan zijn dat je al iets eerder van mijn hierover geleden hebt. Weet dan dat al die feiten nog steeds de waarheid zijn. Verder ben ik nog steeds heel positief over ze.
Bv. Een mooie ontvangstruimte en genoeg zitplekken. Goed verzorgd en mooi sanitair. Een persoonlijke behandeling en al je vragen over je gebit en aanverwante, worden goed beantwoord. Maar als ik vraag waarom het koffiezetapparaat het niet doet, moeten ze half pijnlijk helaas zeggen dat dit is vanwege COPID-19. Zo, zitten ze zelf al netjes achter glas. Wij als klant moeten in eerste instantie ons eigen mondkapje dragen natuurlijk, enzovoorts. Ze hebben netjes zó hun voorzieningen getroffen. Vanuit de gezellige bank kan ik precies zien of de assistente van mijn tandarts mij komt halen voor de afspraak.
Ik kijk nog eens om. Het is een mooie gebouw dat een rustig maar modern/klassieke uitstraling heeft. Precies wat je, denk ik, als klant prettig zult vinden. Ja, dat was een mooie eerste ervaring bij tandarts Lassus. Bedankt lieve medewerk(st)er(s) voor deze ervaring, tot de volgende keer. Groet, Peet.

(Translated by Google)
I was asked about my experiences with the dental practice. I cannot find this email. That's why I'm writing something here!
You may have suffered from me about this before. Then know that all those facts are still the truth. Other than that I am still very positive about them.
E.g. A beautiful reception room and plenty of seating. Well maintained and nice sanitary facilities. Personal treatment and all your questions about your teeth and related issues will be answered properly. But when I ask why the coffee maker is not working, they painfully have to say that this is because of COPID-19. So, they are already neatly behind glass. We as customers must initially wear our own face mask, of course, and so on. They have neatly made their arrangements. From the cozy couch I can see exactly whether my dentist's assistant is coming to pick me up for the appointment.
I look back again. It is a beautiful building that has a quiet but modern/classic appearance. Exactly what I think you as a customer will like. Yes, that was a great first experience with dentist Lassus. Thank you dear employee(s) for this experience, see you next time. Greetings, Pete.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Peet,

Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van deze lovende feedback! Het doet ons goed om te lezen dat u al deze aspecten van Lassus Tandartsen kunt waarderen. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen en hopelijk als COVID-19 het toelaat, onder het genot van een kopje koffie.

Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen Lelystad

(Translated by Google)
Dear Pete,

Thank you very much for taking your time to provide us with this glowing feedback! We are pleased to read that you appreciate all these aspects of Lassus Tandartsen. We hope to welcome you again next time and hopefully if COVID-19 allows it, while enjoying a cup of coffee.

Yours sincerely,
Lassus Dentists Lelystad

ThunderDome EnergieHal 09 Okt 2020 - 11:52

Ja kan bellen wat je wilt maar ze nemen tog niet op

(Translated by Google)
Yes, you can call whatever you want, but they won't answer

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste cliënt,

Dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze telefonische bereikbaarheid. Onze excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort en wij doen ons uiterste best om goed bereikbaar te zijn. Soms kan dit inderdaad door de drukte iets langer zijn dan dat u van ons gewend bent.
Wij hopen dat u inmiddels al in contact bent geweest met onze praktijk. Zo niet, wilt u dan zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen via de mail? Wij kunnen u namelijk niet terugvinden onder de naam 'ThunderDome EnergieHal'. U kunt mailen naar het volgende mailadres: info@lassustandartsenlelystad.nl.

Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen Lelystad

(Translated by Google)
Dear client,

Thank you for your feedback. We are sorry to read that you had a bad experience with our telephone accessibility. Our apologies. This is of course not as it should be and we do our utmost to be easily accessible. Sometimes this can indeed take a little longer than you are used to from us due to the crowds.
We hope that you have already been in contact with our practice. If not, would you please be so kind to contact us by email? We cannot find you under the name 'ThunderDome EnergieHal'. You can email to the following email address: info@lassustandartsenlelystad.nl.

Yours sincerely,
Lassus Dentists Lelystad

Jan van Raam 05 Okt 2020 - 15:19

geschoolde medewerkers en perfecte apparatuur

(Translated by Google)
trained employees and perfect equipment

Michelle Tomlinson 05 Okt 2020 - 14:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wilco Frelink 30 Sep 2020 - 16:39

Meeverhuisd na het pensioen van Rob Watson en terecht gekomen bij Nadine. Voor mij een schot in de roos. Even wennen na de eerste keer maar voor mijn gevoel is er niks veranderd! Duidelijke uitleg en prima zorg. Ook erg prettig dat Louise er ook nog is, maakt het erg vertrouwd en blijft de drempel laag om naar de tandarts te gaan. Zenuwen zijn er nog voor het bezoek maar ook dat slijt wel weer.
Dank jullie wel!

(Translated by Google)
Moved after Rob Watson's retirement and ended up with Nadine. A bull's eye for me. It takes some getting used to after the first time, but I feel like nothing has changed! Clear explanation and excellent care. It is also very nice that Louise is still there, it makes it very familiar and the threshold for going to the dentist remains low. There are still nerves about the visit, but that too will wear off.
Thank you!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste meneer Frelink,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in de praktijk en uw positieve beoordeling. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het even wennen is na de verhuizing maar wij zijn ook ontzettend blij om te lezen dat u helemaal uw plekje heeft hervonden bij 'onze' Nadine.
Wij begrijpen ook dat het altijd spannend is om naar de tandarts te gaan, daar zullen wij uiteraard rekening mee houden en ons best doen om u op uw gemak te laten voelen!

Graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen

(Translated by Google)
Dear Mr. Frelink,

Thank you very much for sharing your experience with us in our practice and your positive review. We can imagine that it will take some getting used to after the move, but we are also very happy to read that you have completely rediscovered your place with 'our' Nadine.
We also understand that it is always exciting to go to the dentist, we will of course take that into account and do our best to make you feel comfortable!

See you next time.

Yours sincerely,
Lassus Dentists

Henk Munneke 03 Sep 2020 - 09:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

Martin Ringoot 02 Sep 2020 - 15:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Juan Drenthe 05 Mrt 2020 - 16:52

fijn geholpen en duidelijke afspraken. Tot volgende controle. 👍

(Translated by Google)
great help and clear agreements. Until next check. 👍

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste cliënt,

Het doet ons goed om te lezen dat u fijn bent geholpen. Graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen Lelystad

(Translated by Google)
Dear client,

We are pleased to read that you received good help. See you next time!

Yours sincerely,
Lassus Dentists Lelystad

Marjolein 19 Feb 2020 - 14:08

Snelle adequate service, kon dezelfde dag nog geholpen worden. Prettige omgeving; goed bereikbaar, verzorgde praktijk.

(Translated by Google)
Fast and adequate service, could be helped the same day. Pleasant environment; easily accessible, well-maintained practice.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Marjolein, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de door ons geleverde zorg. Veel dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen op Google, dit wordt door ons zeer gewaardeerd. We hopen u nog lang te mogen verwelkomen in onze praktijk.

(Translated by Google)
Dear Marjolein, nice to read that you are so satisfied with the care we provide. Thank you for taking the time to share your experience on Google, we greatly appreciate it. We hope to welcome you to our practice for a long time to come.

aranka84 19 Feb 2020 - 12:01

Klantvriendelijk, helpen snel en een mooie nieuwe praktijk!

(Translated by Google)
Customer friendly, quick help and a beautiful new practice!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste Aranka, hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

(Translated by Google)
Dear Aranka, thank you very much for your review. Great to read that you are so satisfied.

Margot van den Berg 19 Feb 2020 - 09:26

Adverteren dat ze nieuwe patiënten aannemen en spoedgevallen behandelen maar er zit niet eens een tandarts. Wordt te woord gestaan met we kunnen niets voor u doen. Heel slordig!

(Translated by Google)
Advertise that they are taking new patients and treating emergencies, but there isn't even a dentist there. You are told that we cannot do anything for you. Very sloppy!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Lelystad

Beste mevrouw Van den Berg, het spijt ons dat er vandaag door omstandigheden helaas geen tandarts aanwezig is waardoor wij u niet konden helpen. Dit is uiteraard niet wat u van ons mag verwachten en daarom komen wij graag nogmaals met u in contact om u een passende oplossing te bieden. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Philip Rietrae via 0320 - 331 560 of Philip.rietrae@lassus.nl.

(Translated by Google)
Dear Mrs. Van den Berg, we are sorry that due to circumstances there is no dentist available today, so we were unable to help you. This is obviously not what you can expect from us and that is why we would like to contact you again to offer you a suitable solution. Please contact our practice manager Philip Rietrae on 0320 - 331 560 or Philip.rietrae@lassus.nl.