Van Leeuwen Tandartsen - centrum voor mondzorg en implantologie Leiden

Van Leeuwen Tandartsen - centrum voor mondzorg en implantologie Leiden
Lammermarkt 218, 2312CW Leiden
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.1
Google
4.2
Zorgkaart
9
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 18:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 18:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 18:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 18:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 18:00
  • arrow zaterdag
    8:30 - 18:00

 

Van Leeuwen Tandartsen

Onze missie
Onze missie is het verlenen van kwalitatief hoogwaardige mondzorg in een prettige professionele omgeving. Persoonlijk, vakkundig, transparant en betrouwbaar.

Niet alleen algemene tandheelkunde
U kunt bij ons terecht voor alle gewone tandheelkundige behandelingen, maar ook voor implantologie. Patiënten, die een drempel hebben om naar de tandarts te gaan, zijn bij ons aan het goede adres. Wij hebben hier veel ervaring mee. Om die reden heeft de praktijk in 2018 als een van de eerste in Nederland het keurmerk 'De Lieve Tandarts' ontvangen. Ook esthetische tandheelkunde is één van de specialismes. Dus voor facings, beugels en protheses kunt u ook terecht.

Op loopafstand van het Centraal Station
De praktijk is makkelijk bereikbaar. Zij bevindt zich vlak bij het centrum van Leiden op loopafstand van het Centraal Station. U vindt ons schuin tegenover 'Parkeerplaats Molen de Valk' aan de Langegracht.

Ook afspraken mogelijk op zaterdag
Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag.

Ons team bestaat uit 3 tandartsen, 3 Mondhygiënisten en meerdere (preventie-)assistentes. Preventie staat binnen onze praktijk hoog in het vaandel en ons team van tandartsen, mondhygiënisten en (preventie-)assistentes staat 6 dagen per week voor u klaar. 

Nieuwe patiënten kunnen worden aangenomen,

U bent van harte welkom!

 

Inschrijven kan via deze website of telefonisch  071 589 83 72. 

https://www.vanleeuwen-tandartsen.nl
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team

tandarts
9.1
Dhr. F.W. (Fred) van Leeuwen
Tandarts
BIG nummer: 59048442602
tandarts
8.9
Mw. S. (Sophie) Roorda
Tandarts
BIG nummer: 19920295302
tandarts
8.3
Mw. K. (Koralia) Diamantopoulou
Tandarts
tandarts
9.3
Mw. H. (Hafsah) Ahmad
Mondhygiënist
BIG nummer: 49928448979
tandarts
9.1
Mw. Z. (Zamira) Lekaj
Mondhygiënist
tandarts
10.0
Mw. M. (Muberra) Arslan
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Mw. M. (Marchien) van Nierop
Praktijkmanager
tandarts
0.0
Mw. A. (Astrid) Degenhart
Office manager
tandarts
9.1
Mw. F. (Fatema) Djabbarkheel
Paro-preventieassistent
tandarts
8.8
Mw. A. (Amber) Blansjaar
Paro-preventieassistent
tandarts
0.0
Mw. F. (Fereba) Moomand
Assistent
tandarts
0.0
Mw. P. (Pariya) Afshintabar
Assistent
tandarts
0.0
Mw. R. (Raghad) Tamim
Assistent
tandarts
0.0
Mw. A. (Anilah) Maleki
Assistent

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Mondhygiënist met voedingsadvies
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
  • Spoed
9.1
4.2
9
waardering icon
K.A.J. Hoost 12 Nov 2022 - 13:05 Mw. S. (Sophie) Roorda (Tandarts)
Vriendelijk
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.3
waardering icon
D.A.M. Booms-Hogenboom 08 Nov 2022 - 08:38 Dhr. F.W. (Fred) van Leeuwen (Tandarts)
Een kundige perfecte tandarts die mij ook tot rust kan brengen door zijn duidelijke uitleg👍
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
O. Kose 01 Nov 2022 - 20:17 Mw. M. (Muberra) Arslan (Mondhygiënist)
Top
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Karel van den Berg 19 Sep 2022 - 16:15

Ik was 32 jaar niet naar een tandarts geweest. Eind 2019 naar tandarts van Leeuwen gegaan. Heeft mij uitstekend geholpen, ik ben niet meer bang.

W D 13 Sep 2022 - 22:48

Prettige mondhygiëniste, ze legt alles goed uit. Is vriendelijk , erg fijn.

Majid Najafi 10 Sep 2022 - 10:25

Zeer verantwoordelijk personeel... vooral mevrouw Dimantopoulou..🌹👍

Hugo Vink 03 Sep 2022 - 15:07

Hele fijne tandarts en de mondhygienisten leveren ook echt supergoed werk. Ontspannen omgeving en als het schema uitloopt krijg je een belletje om eventueel iets later te komen of om de afspraak te verzetten. Superservice!

Marjan Prins 30 Aug 2022 - 19:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Frans-Joseph Joordens 22 Aug 2022 - 18:08

Behandeling was uitstekend in alle opzichten! Hoop op Hafsah bij mijn vervolgafspraak!

Ceren 20 Aug 2022 - 10:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

T Koster 19 Aug 2022 - 11:52

Uitstekende en vriendelijke tandarts die zijn werk erg zorgvuldig uitvoert, uitgebreid toelicht hoe de behandeling moet worden gedaan, met een inschatting van de kosten. De wijze waarop de tandarts kiezen met ernstige manco's kan restaureren is fantastisch, je zou haast zeggen beter dan nieuw. Ik kan deze tandarts aanraden voor mensen die hun gebit in goede conditie willen houden of brengen.

Mo Jam 18 Aug 2022 - 17:34

(Vertaald door Google) Ik had echt een slechte ervaring. Ze hebben me opgelicht. Ik ging daarheen om schoon te maken, maar ze deden geen schoonmaak en brachten me 200 euro in rekening voor het eerste bezoek en zeiden dat ik eerst hun patiënt moest worden. Ik zei dat ik alleen maar schoongemaakt moest worden, maar ze zeiden dat het niet mogelijk was. Dus rekenden ze me 200 euro aan voor een gesprek van 10 minuten. Mijn vriend waarschuwde me ook om daar niet heen te gaan omdat ze hem meer dan 1800 euro in rekening brachten voor het schoonmaken en tijdens het schoonmaken vroegen ze hem om extra te betalen als hij de volledige schoonmaak wilde doen, terwijl ze in het begin zeiden dat hij alleen zou betalen 120 euro voor schoonmaak. UPDATE: Ik geef deze update omdat ik een antwoord heb gekregen van de tandarts. Het was inderdaad zo'n 200 euro voor niets. Ik heb de rekening die ik kan verstrekken. Waarom zou ik verkeerde informatie over de tandarts geven? De assistente van de tandarts dwong me om hun patiënt te worden en als ik had geweigerd, zou ik toch de afspraak moeten betalen. Als je eenmaal een afspraak hebt gemaakt en daarheen gaat, moet je WEL betalen, zelfs als je zegt dat je hun behandeling niet wilt. De assistent was helemaal niet professioneel en ze had ook geen kennis. Ze 'diagnosede' mijn ziekte nadat ze van mij wist dat ik die in het verleden had. Bedankt voor de tip. Ik zal mijn vriend zeker vragen om naar de advocaat te gaan. Ik zou nogmaals herhalen dat de tandarts hem halverwege de behandeling voor mijn vriend vroeg om extra te betalen als hij de behandeling wilde voltooien, dus eerder vertelden ze hem een ​​kleiner bedrag, maar tijdens de behandeling brachten ze hun beschuldigingen, en mijn vriend had geen andere keuze dan in te stemmen. (Origineel) I had a really bad experience. They scammed me. I went there for cleaning but they did not do any cleaning and charged me 200 euro for the first visit and said that I have to become their patient first. I said I only need cleaning, but they said it's not possible. So they charged me 200 euro just for a 10 minute talk. My friend also warned me not to go there because they charged him more than 1800 euro for cleaning and while cleaning, they asked him to pay extra if he wants to do the complete cleaning, whereas in the beginning, they said that he will pay only 120 euro for cleaning. UPDATE: I am giving this update because I got a reply from the dentist. It was indeed about 200 euro for nothing. I have the bill that I can provide. Why would I give wrong information about the dentist? The assistant of the dentist forced me to become their patient and if I would have refused, I still would have to pay for the appointment. Once you make an appointment and go there, you DO have to pay, even if you say you don't want their treatment. The assistant was not professional at all and she had no knowledge as well. She ''diagnosed'' my disease after she knew from me that I had that in the past. Thanks for the tip. I will definitely ask my friend to go to the lawyer. I would repeat again that in the middle of the treatment for my friend, the dentist asked him to pay extra if he want to complete the treatment, so before, they told him a smaller amount, but in the middle of the treatment, they raised their charges, and my friend had no choice but to agree.

waardering
Reactie van/namens: Van Leeuwen Tandartsen - centrum voor mondzorg en implantologie Leiden

(Vertaald door Google) Beste mevrouw Jam, Wat je hier vertelt klopt helemaal niet. U had een afspraak van 30(!) minuten voor een intake met een eerste controle door een van onze tandartsen. U kreeg geen 200€ gefactureerd, maar voor de intake (omdat u zich bij ons als nieuwe patiënt inschreef), de eerste check-up en drie röntgenfoto's werd u 98,75€ gefactureerd. Zoals u bij het maken van de afspraak uitgelegd heeft, zijn wij een tandartspraktijk. We hebben inderdaad mondhygiënisten, maar voordat u een afspraak kunt maken met een van onze mondhygiënisten, moet u eerst een afspraak hebben met een van onze tandartsen voor een intake-consult waarbij de tandarts ook de controle doet. Voor een grondige en professionele controle heeft de tandarts ook de informatie van röntgenfoto's nodig. We vragen altijd toestemming voordat we röntgenfoto's maken met onze patiënten en we maken nooit röntgenfoto's zonder uw toestemming. Voordat u een afspraak kunt maken met een van onze mondhygiënisten, moet de tandarts controleren of er geen ernstige tandvleesproblemen meer zijn zoals parodontitis (tandvleesontsteking met botverlies) of andere problemen zoals bijvoorbeeld fistels of pockets door peri-apicale infecties. Dit moet allemaal gediagnosticeerd worden voordat wij u een professionele gebitsreiniging kunnen aanbieden. Een reiniging zonder controle door een van onze tandartsen voorafgaand aan deze reiniging zou van onze kant geen professionele aanpak zijn geweest! In Nederland hebben wij richtlijnen waar wij ons aan moeten houden en daarom is u bij het maken van de afspraak voor de intake uitgelegd dat u voordat u een afspraak kunt maken met een van onze mondhygiënisten eerst een intake-gesprek moet hebben met een controle bij een van onze tandartsen. Je had kunnen besluiten deze afspraak niet te maken en een andere (mondhygiëne)praktijk te zoeken, maar dat heb je niet gedaan. Het is jammer dat je deze recensie schrijft en dingen vertelt die gewoon niet waar zijn! Het verhaal over je vriend is absoluut absurd. Als dit werkelijk was gebeurd, had hij (en zou zeker) hierover een klacht bij ons moeten indienen. Dit is nooit gebeurd. De eenvoudigste manier om een ​​klacht in te dienen is door telefonisch contact op te nemen met onze officemanager. Als er iets mis is gegaan, kan zij het voor je uitzoeken en zo nodig herstellen. U kunt ook per e-mail contact opnemen met onze Officemanager. Onze praktijk bestaat bijna 25 jaar (waarvan de eerste 13 jaar in Leiderdorp) en heeft een goede naam. We hechten veel waarde aan onze goede reputatie en hebben er geen enkel belang bij om onze klanten onjuiste declaraties aan te rekenen. In Nederland zijn de vergoedingen voor tandheelkundige diensten voor alle tandartsen gelijk en vastgelegd in de Universele Tandarts Tarieven (UPT-codes). Deze tarievenlijst kunt u vinden en bekijken op onze website. Komt u er in overleg met onze officemanager niet uit, dan kunt u contact opnemen met het TIP (Tandarts Informatie Punt) en mocht ook dit niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kunt u alsnog een klacht indienen bij de klachtenregeling van onze beroepsvereniging ( KNMT). ). Alle informatie over de TIP en de klachtenregeling van de KNMT vindt u op onze website. Dit geldt ook voor de informatie over onze praktijk (aanmelding, intake en eerste controle, etc.). (Origineel) Dear miss Jam, What you tell here is not right at all. You had an appointment of 30(!) minutes for an intake with a first check-up by one of our Dentists. You were not billed 200€, but for the intake (as you subscribed with us as a new patient), the first check-up and three X-rays you were billed 98,75€. As explained to you when you made the appointment, we are a dental practice. We have oral hygienists indeed, but before you can get an appointment with one of our hygienists, you have to have an appointment with one of our dentists for an intake-consultation where the dentist also does the check-up. For a thorough and professional check-up the dentist also needs to have the information given by X-rays. We always ask the permission before we make X-rays with our patients and we never make X-rays without your consent. Before you can make an appointment with one of our hygienists, the dentist has to check wether there are no more serious gum-problems like periodontitis (gum-inflammation with bone-loss) or other problems like for example fistula or pockets by peri-apical infections. This all has to be diagnosed before we can offer you a professional dental cleaning. A cleaning without a check-up by one of our dentists before this cleaning would not have been a professional approach from our side! In the Netherlands we have guidelines that we have to follow and that’s why you have been explained when you made the appointment for the intake that before you can make an appointment with one of our hygienists that you first need to have an intake-consultation with a check-up with one of our dentists. You could have decided not to make this appointment and look for another (oral-hygiëne) practice, but you didn’t. It’s a shame you write this review and tell things that are just not true! The story about your friend is absolutely absurd. If this actually had happened, he should (and certainly would) have filed a complaint towards us about it. This never has happened. The easiest way to file a complaint is to contact our office manager by phone. If something went wrong, she can sort it out for you and rectify it if necessary. You can also contact our Officemanager by email. Our practice has been around for almost 25 years (of which the first 13 years in Leiderdorp) and has a good reputation. We value our good reputation and have no interest whatsoever in charging our customers incorrect declarations. In the Netherlands, the reimbursements for dental services are the same for all dentists and are recorded in the Universal Dental Rates (UPT codes). You can find and view this list of rates on our website. If you cannot find a solution in consultation with our office manager, you can contact the TIP (Dentist Information Point) and if this also does not lead to a satisfactory result, you can still submit a complaint to the complaints procedure of our professional association (KNMT). ). All information about the TIP and the complaints procedure of the KNMT can be found on our website. This also applies to the information regarding our practice (registration, intake and first check, etc.).

Thariq TRQ 17 Aug 2022 - 19:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Martijn Dekker 16 Aug 2022 - 15:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mo Jam 15 Aug 2022 - 18:05

(Vertaald door Google) Ik had echt een slechte ervaring. Ze hebben me opgelicht. Ik ging daarheen om schoon te maken, maar ze deden geen schoonmaak en brachten me 200 euro in rekening voor het eerste bezoek en zeiden dat ik eerst hun patiënt moest worden. Ik zei dat ik alleen maar schoongemaakt moest worden, maar ze zeiden dat het niet mogelijk was. Dus rekenden ze me 200 euro aan voor een gesprek van 10 minuten. Mijn vriend waarschuwde me ook om daar niet heen te gaan omdat ze hem meer dan 1800 euro in rekening brachten voor het schoonmaken en tijdens het schoonmaken vroegen ze hem om extra te betalen als hij de volledige schoonmaak wilde doen, terwijl ze in het begin zeiden dat hij alleen zou betalen 120 euro voor schoonmaak. (Origineel) I had a really bad experience. They scammed me. I went there for cleaning but they did not do any cleaning and charged me 200 euro for the first visit and said that I have to become their patient first. I said I only need cleaning, but they said it's not possible. So they charged me 200 euro just for a 10 minute talk. My friend also warned me not to go there because they charged him more than 1800 euro for cleaning and while cleaning, they asked him to pay extra if he wants to do the complete cleaning, whereas in the beginning, they said that he will pay only 120 euro for cleaning.

Daan Pijsel 13 Aug 2022 - 12:39

Hele prettige en deskundige mondhygiëniste. Nam ruim de tijd om uitleg te geven en stelde me op mijn gemak. Goede tips ook gekregen hoe nog beter te poetsen.

Marja Van Boven 26 Jul 2022 - 18:24

Er werd voor de intake ruim de tijd genomen om ons als gezin te leren kennen en vragen te stellen. We kregen volop uitleg en de mogelijkheid om zelf keuzes te maken gebaseerd op haar vakkundig advies. Eerste indruk is prima!

Arie Koppenhol 12 Jul 2022 - 09:38

Prima behandeling met uitstekende uitleg. Zeer klantvriendelijke benadering. Forse vulling vrijwel zonder pijn (en zonder verdoving) aangebracht.

Lars Kimpel 09 Jul 2022 - 11:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Esther Solis Blair 09 Jul 2022 - 10:19

(Vertaald door Google) Uitstekende praktijk (Origineel) Excellent practice

Basroorda1958 05 Jul 2022 - 15:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Franca Van Bakel 04 Jul 2022 - 19:48

Spoed afspraak, ik kon snel terecht, 2u later en uitstekend ontvamgen door de receptioniste die met humor en aandacht mee dacht. Snelle en prima behandeling!

Ab_amin Hajizada 04 Jul 2022 - 18:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anne van der Kolk 28 Jun 2022 - 20:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Atilla Karakus 28 Jun 2022 - 18:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Viola van Zanten 11 Jun 2022 - 10:15

Hele fijne praktijk, goede uitleg en goede zorg

J L 08 Jun 2022 - 19:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Biebs 08 Jun 2022 - 18:06

Deze Google-recensie is zonder tekst

Yonni De Haas 24 Mei 2022 - 11:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Joao Miguel Freire 23 Mei 2022 - 14:12

(Vertaald door Google) Slechtste schoonmaaksessie ooit. (Origineel) Worst cleaning session ever.

waardering
Reactie van/namens: Van Leeuwen Tandartsen - centrum voor mondzorg en implantologie Leiden

Dear Mr. Freire, You did not show up for your appointment with the oral hygienist at our practice (16-03-22). Therefore I wonder how you can state that you have experienced (as you stated) “your worst cleaning session ever”…… Geachte heer Freire, U bent helemaal niet op uw afspraak verschenen voor uw gebitsreiniging op onze praktijk (16-03-2022). Het verwonderd mij daarom dat u zegt uw slechtste gebitsreiniging ooit te hebben ervaren binnen onze praktijk…..

nuraini juliastuti 09 Mei 2022 - 08:31

Dental treatment has been satisfying in Van Leeuwen Tandartsen. Thank you for good work.

S. Cortenbach 07 Mei 2022 - 14:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Monica van der Stap 01 Mei 2022 - 17:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Renée Zijlmans 30 Apr 2022 - 14:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

stability core 15 Apr 2022 - 13:40

Very friendly and put me at ease which is almost impossible at any dentistry for me. Very efficient.

Carin Wanders 28 Mrt 2022 - 18:46

Een uitstekende praktijk met zeer deskundig personeel.

Lude Rozema 21 Mrt 2022 - 19:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Otto Jansen 21 Feb 2022 - 19:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nelson Iwejua 16 Feb 2022 - 10:14

(Vertaald door Google) Bij de tandarts geweest voor intake, maar nooit geweten dat mijn gebit dezelfde dag nog gecontroleerd wordt. het was een geweldige ervaring en de rekeningen die ik kreeg na het eerste bezoek waren handig. Ik raad aan dat als je in de buurt van Leiden centraal bent, je ze eens bekijkt. Een proef zal u overtuigen. (Origineel) Visited the Dentist for intake, but never knew that my teeth will be controlled the same day. it was a great experience and the bills i received after the first visitation was handy. I recommend that if u are around Leiden central u check them out. A trial will convince u.

Tjitske Hartstra 16 Feb 2022 - 09:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

marten meij 15 Feb 2022 - 19:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Lima Lima 11 Feb 2022 - 10:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Van Leeuwen Tandartsen - centrum voor mondzorg en implantologie Leiden

Wat jammer dat u niet tevreden bent! Kunt u aangeven wat hiervan de reden is?

Tasos Krikonis 09 Feb 2022 - 10:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Frank Eektimmerman 09 Feb 2022 - 10:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Juan Pablo Bascur 08 Feb 2022 - 19:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gerwin Janssen 08 Feb 2022 - 18:31

Vriendelijk en professioneel

Abderrahman Lahdidioui 05 Feb 2022 - 10:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mahmoud Alghazaly 22 Jan 2022 - 14:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

J S 17 Jan 2022 - 22:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hetty Verboom 13 Jan 2022 - 17:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

B.P.A. van Beugen 07 Jan 2022 - 18:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

Laura Mulder 06 Jan 2022 - 15:08

Prettige tandarts en mondhygienist

Melanie Milinkovic 21 Dec 2021 - 11:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Arie Koppenhol 21 Dec 2021 - 08:19

Prima behandeling met uitstekende uitleg. Zeer klantvriendelijke benadering.

Elise van Melis 20 Dec 2021 - 20:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Maurice Waaijer 15 Dec 2021 - 13:38

Na een jaar last te hebben gekregen van mijn kies en nalatigheid van mijn oude tandarts ging ik op zoek naar een nieuwe,ik kwam per toeval langs bij tandarts van leeuwen en ik was vrij laat met mij in schrijven maar desalniettemin mocht ik toch snel nog even 10 minuutjes voor sluitingstijd langskomen,fred van leeuwen heeft toen een foto gemaakt van mijn ontstoken kies en vertelde mij dat ik ondanks dat ik nog niet ingeschreven was hij mij de dag erna zou behandelen,in eerste instabtie was ik een beetje teleurgesteld maar toch blij dat ik de volgende dag kon komen! Ze hebben mijn toen verdoofd toen mijn kies eruit getrokken en dit heb ik totaal niet gevoeld! De tandarts en de assisstente zijn zeer kundig en de recptioniste is een super lieve vrouw! Ik ben heel erg blij Namens mij een dank aan de hele praktijk dat ik nu eindelijk voor mijn gevoel een goede tandarts heb gevonden! 5 sterren dikke aanrader

Eloy 08 Dec 2021 - 09:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Laurens Vermanen 07 Dec 2021 - 21:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Robin Verwilligen 07 Dec 2021 - 18:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Meysam Seyahtiri (Sam) 07 Dec 2021 - 15:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Agnes Glastra 28 Nov 2021 - 13:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Max Madu 24 Nov 2021 - 11:40

Fred van Leeuwen is een kundige en prettige tandarts, die mij altijd uitstekend heeft geholpen. Ook het team van mondhygienisten werkt zorgvuldig, waardoor het altijd comfortabel blijft.

Michelle Schot 22 Nov 2021 - 18:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Thijs Ambagts 15 Nov 2021 - 18:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

rania ell 15 Nov 2021 - 18:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jurriaan Wie 13 Nov 2021 - 16:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marianne Mulder 13 Nov 2021 - 10:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rob van Berlo 13 Nov 2021 - 10:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Erik Houkes 04 Nov 2021 - 18:16

Vriendelijke ontvangst, op tijd geholpen, goede instructies door mondhygiëniste.

Sjaak van Haastrecht 23 Okt 2021 - 12:22

Voor de eerste keer geweest! Bevalt prima! Wat mij betreft een blijvertje!

Rixt 23 Okt 2021 - 10:30

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fabian Zitman 14 Okt 2021 - 17:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

Xueyan Xing 26 Sep 2021 - 08:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Caroline Zanders 19 Sep 2021 - 12:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fatiha Boukhalfa 17 Sep 2021 - 19:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anneke van Wijk 07 Sep 2021 - 20:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

John den Dopper 07 Sep 2021 - 19:23

(Vertaald door Google) Voordat service !! (Origineel) Prima service !!

Peter van der Blom 07 Sep 2021 - 18:51

Hafsah heeft het héél zorgvuldig gedaan. Alles goed doorgesproken en vervolgens pijnloos alles schoongemaakt, ik zou zeggen een dikke 10!

Jolanda Glasbergen 07 Sep 2021 - 18:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Aurelie van 't Slot 31 Aug 2021 - 20:43

Ik word altijd uitstekend geholpen door de tandarts en mondhygiënist! Alle medewerkers zijn zeer professioneel. Ik ben vaak erg zenuwachtig voorafgaand aan de behandeling. Dan is het zo fijn om een warm welkom te krijgen! De assistentes zijn geduldig en weten me altijd gerust te stellen. Hasfah is echt de beste mondhygiënist, zo lief. Ze gaat heel precies te werk en geeft me goede tips. Ik hoef nagenoeg nooit te wachten in de wachtkamer en een afspraak verplaatsen is geen probleem. Echt een TOP tandarts, dankjewel Fred, Hafsah en collega’s!

Bob van Schie 26 Aug 2021 - 18:15

Schoon, hygiënisch, lieve mensen en een goede behandeling. Top!

Erik Franken (PHEMOX) 16 Aug 2021 - 18:05

Deskundig advies gekregen en bovendien ook uiterst vriendelijk behandeld tijdens de diverse behandelingen. Zeer content!

P. Verhoef 07 Aug 2021 - 17:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Zeynab Hadd 05 Jul 2021 - 21:36

(Vertaald door Google) Dr. Hafsah Ahmad was zeer grondig, uitstekend werk. Ahe was ook erg behulpzaam toen ik haar om advies vroeg over de zorg die ik voor mijn tanden moest nemen en de producten die ik moest gebruiken. (Origineel) Dr Hafsah Ahmad was very thorough, excellent work. Ahe was very helpful as well when I asked her for advice regarding the care I should take for my teeth and the products I should use.

D 05 Jul 2021 - 21:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Joyce Hubers 02 Jul 2021 - 22:21

Deze Google-recensie is zonder tekst

marianne van beek 21 Jun 2021 - 20:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Eline Koops 17 Jun 2021 - 03:59

Heel fijne omgeving, ze luisteren goed naar je, overleggen alles, zijn erg transparant over de kosten. Communicatie is netjes, altijd goed bereikbaar.

Leyla budun 16 Jun 2021 - 20:12

MW. J. (JOEY) CHAN . Mondhygieniste..ze is de beste.Legt alles goed en rustig uit daarnaast is het pijnloos echt fijn geholpen zou iedereen aan bevelen grt.l .budun.

Michiel 14 Jun 2021 - 19:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Corne Koks 14 Jun 2021 - 18:30

Mevrouw Roorda is zeer professioneel en vaardig. Uitstekende tandarts!

Dana Vonhof 09 Jun 2021 - 21:33

Een warm welkom en geduldige aanpak. Maria neemt de tijd om vragen te beantwoorden en laat je op je gemak voelen.

Michiel Stroo 01 Jun 2021 - 22:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Boris Verloop 01 Jun 2021 - 21:44

Zeer aardig personeel. Altijd heel professioneel en duidelijk in de communicatie. Ik hoef nooit te lang te wachten en word altijd goed geholpen.

Agata Jatczak 19 Mei 2021 - 13:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

Vincent Lin 19 Mei 2021 - 10:31

(Vertaald door Google) Het was mijn eerste bezoek aan een tandarts in Nederland. De receptie, de tandarts en de verpleegsters waren erg vriendelijk. Een ding dat ik zou willen voorstellen, is dat de tandarts de behandeling en vergoedingen iets meer kan introduceren. (Origineel) It was my 1st time seeing a dentist in the Netherland. The reception, the dentist and the nurses were very friendly. One thing I would suggest is the dentist may introduce the treatment and fees a bit more.

K van den Berg 12 Mei 2021 - 16:04

Fijne tandarts! Mevrouw Roorda is vriendelijk en open voor vragen en discussie over behandelmogelijkheden. Duidelijk bekwaam in haar vakgebied met kennis van zaken, maar is ook niet bang om toe te geven wanneer ze iets niet zeker weet (vragen die specifiek meer met orthodontie te maken hebben bijvoorbeeld) en het dan uit te delegeren. Deze transparantie en eerlijkheid schept bij mij vertrouwen.

Kenneth Roy van den Bos 12 Mei 2021 - 10:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Viola van Zanten 11 Mei 2021 - 22:58

Hele fijne praktijk, goede uitleg en goede zorg

Anne Stam 10 Mei 2021 - 15:44

De mondhygiëniste is altijd erg vriendelijk en kundig. Ze stelt je op gemak en verteld wat ze gaat doen, dit vind ik altijd erg prettig. Daarnaast geeft ze altijd tips hoe je thuis je gebit goed kunt onderhouden. Ik ben erg tevreden!

Rene Noteborn 08 Mei 2021 - 13:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Vanessa de Castro Navarro 09 Apr 2021 - 14:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

Laura Gilhuijs 08 Apr 2021 - 06:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wiebe SJ Glastra 07 Apr 2021 - 14:01

Na een lange en pijnlijke zoektocht heb ik Van Leeuwen Tandartsen gevonden. Ik ben zeer tevreden over de goede, professionele zorg en adviezen, die zowel door de tandartsen als ook door de mondhygiënisten worden gegeven. Wat mij ook opvalt is de geweldige en geduldige aandacht en training die de assistentes/stagiairs/trainees/tandartsen in opleiding krijgen. Ik merk dat er veel wordt geïnvesteerd in bijscholing en training in o.a. nieuwe technieken, waardoor de behandelingen in de loop der jaren nog vlotter verlopen dan ze al waren en de pijnbestrijding ook effectiever en minder belastend is geworden. Wat mij betreft worden mijn 5 sterren terecht toegekend.

Tika Meutia 07 Apr 2021 - 13:59

(Vertaald door Google) Goede service! Mooie schone moderne tandartspraktijk. Ik ben verhuisd uit Leiden maar kom hier nog steeds voor mijn tandheelkundige controles :) (Origineel) Great service! Nice clean modern dental practice. I moved out of Leiden but still coming here to have my dental checks :)

Sebastiaan Seijmonsbergen 07 Apr 2021 - 13:21

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anouk Bronts 06 Apr 2021 - 11:46

Ik vind de bezoeken bij deze tandarts altijd erg soepel en vriendelijk verlopen. Ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen en goede tips te geven. Waar misschien wat meer rekening mee gehouden kan worden, is dat - zeker nu - sommige mensen wat in de kosten moeten besparen. Dus een nieuwe elektrische tandenborstel of extra betaalde uitlegtijd hebben dan wat minder prioriteit en zijn wat duur. Verder altijd fijne bezoeken.

Karel van den Berg 05 Apr 2021 - 15:58

Ik was 32 jaar niet naar een tandarts geweest. Eind 2019 naar tandarts van Leeuwen gegaan. Heeft mij uitstekend geholpen, ik ben niet meer bang.

Erik Bosecke 04 Apr 2021 - 13:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

jonathan afonso 03 Apr 2021 - 16:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Merel Van Assem 03 Apr 2021 - 12:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ahmed Shama 02 Apr 2021 - 15:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hugo Vink 01 Apr 2021 - 09:39

Hele fijne tandarts en de mondhygienisten leveren ook echt supergoed werk. Ontspannen omgeving en als het schema uitloopt krijg je een belletje om eventueel iets later te komen of om de afspraak te verzetten. Superservice!

Eelko Vermeer 07 Mrt 2021 - 16:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Matin A 21 Dec 2020 - 13:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

H.J. Bakker 08 Okt 2020 - 11:14

Ik ben 3 jaar klant geweest. De tandarts is prima, niet top maar prima. De mondhygiënist wisselt elke keer dat je komt, als je geluk hebt heb je een goeie, bij pech heb je een week later nog pijn. De reden om na 3 jaar een slechte review achter te laten is de service. De assistenten communiceren heel slecht, er is geen level of service. Ongeïnteresseerd, onvriendelijk niet klant gericht. Na 3 klant zijn ben ik verhuisd, dat heb ik netjes doorgegeven. Vervolgens moet je 45 piek aftikken omdat de praktijk het vertikt na te gaan of een verhuizing buiten leiden ook betekend dat je geen afspraken meer wil. Ipv mee denken word er nog snel even een slaatje uit je geslagen. Jammer.

Martine Wittebol 05 Okt 2020 - 16:17

Wat een verschrikkelijke tandarts. Toen ik naar Leiden verhuisde heb ik voor deze tandarts gekozen, omdat hij dichtbij mij huis was. De tandarts daar is een man die niet eens de moeite neemt om je naam te leren. Iedere keer gebruikte hij onze doopnamen en iedere keer moesten we hem verbeteren. Ineens moest ik naar de mondhygiënist voor een uur. Hier hoefde ik voorheen nooit naartoe. Daarna moest ik ieder halfjaar en minimaal 30 minuten, maar er was geen verschil in mijn gebit. De assistentes lijken wel gehersenspoeld en zeggen niks of op een zeer onvriendelijke toon. Nadat de tandarts in kindertaal ging uitleggen hoe mijn vriendin haar tanden moest poetsen zijn we weggegaan. Dat was de beste beslissing ooit, want bij mijn nieuwe tandarts (hamelink in Leiden) werden we aardig behandeld en bleken we helemaal geen dramatisch slechte tanden te hebben. Ik hoef niet ieder half jaar voor dik 90 euro naar de mondhygiënist en hij noemt ons bij onze naam. Het enige wat deze man wil is veel geld verdienen.

Jude Ross 26 Aug 2020 - 12:13

(Vertaald door Google) Tandarts Dr. Winter is erg goed. Ze vraagt ​​het me altijd voordat ze verdoving of iets dergelijks gebruikt. En vertelt me ​​wat ze doet terwijl ze het doet. Ze is vriendelijk en deskundig. Nooit aandringen op werk dat op dat moment misschien niet nodig is. Beveel haar ten zeerste aan !! De mondhygiënist (zijn naam verlaat me) is een beetje ruw met mijn gebit. Hoewel het de klus is, neem ik aan, maar ik heb in mijn leven niet zo'n intensieve schoonmaak gehad. Enige echte klacht die ik heb is dat de praktijk mij nooit waarschuwt wanneer een afspraak door mijn verzekering gaat ... Ik heb hierdoor inmiddels twee facturen moeten betalen. Het is nooit een exorbitant bedrag, hooguit ongeveer 30e. Maar het is nog steeds ongebruikelijk. Hoewel ik weet dat ik altijd mijn verzekering kan controleren, die ik een keer heb door een gemakkelijke timing. Ik moest ze terugbellen om mijn afspraak naar het nieuwe jaar te verplaatsen. Ik ben echter altijd bekend geweest met mijn tandartspraktijk die mij over deze zaken informeerde. Ondanks in welk land ik woon (als buitenlander), is een praktijk gezien de verzekeringen van de klant overal normaal geweest. Zelfs in mijn vorige praktijk hier in NL. Zeker gezien het feit dat de meeste tandheelkundige diensten ingepland zijn met betrekking tot de gezondheidsvoordelen .. vandaar dat ik specifiek elk jaar extra betaal voor "aanvullende tandartsverzekering". (Origineel) Dentist Dr. Winter is very good. She always asks me before she uses anaesthetic or the like. And tells me what she's doing as she does it. She's friendly and knowledgeable. Never pushing for any work that may not be necessary at the time. Highly recommend her!! The Dental Hygienist (his name leaves me) is a bit rough with my dentition. Although it get's the job done I suppose, I haven't had such an intense cleaning in my life. Only real complaint I have is that the practice never warns me when an appointment will pass my insurance... I've had to pay out two invoices by now because of this. It's never an exorbitant amount, about 30e at most. But it's still unusual. Although I know I can always check my insurance, which I have once by convenient timing. I had to call them back to reschedule my appointment into the new year. How and ever, I've always been familiar with my dentist practice informing me of these matters. Despite what country I've been living in (as a foreigner), a practice considering the clients insurance has been normal behaviour everywhere. Even in my previous practice here in NL. Especially considering most dental services are scheduled with regards to the health benefits.. hence why I specifically pay extra for "additional dental insurance" every year.

Mackenzie Hadi 06 Jun 2020 - 18:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

ingila maleki 12 Mei 2020 - 20:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Peter Nijessen 12 Mrt 2020 - 00:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

nynke 24 Feb 2020 - 03:23

Ik schrijf niet snel een slechte review maar nu wil ik toch mijn ervaring delen. Persoonlijk ga ik door een hele zware periode waardoor ik 3 afspraken gemist heb, daarnaast ben ik heel bang voor de tandarts. Ik heb vannacht niet geslapen door de pijn van mijn verstandskies en had eindelijk de moed verzameld om de tandarts te bellen. Ik vertel aan de telefoon dat ik last heb van mijn verstandskies en vraag of ik mag langskomen. Er word gezegd dat het moet worden overlegd omdat ik 3 keer niet ben geweest (?????) Ze belt mij terug en zegt dat ik eerst maar die rekening van 30 euro moet betalen en dán mag ik langskomen. Ik wist niet dat die rekening openstond. Hoe kan je daar überhaupt over beginnen als iemand écht hulp nodig heeft? Ik voel me totaal niet serieus genomen en alsof het alleen om het geld gaat Hele nare ervaring en hoef hier nooit meer te komen

waardering
Reactie van/namens: Van Leeuwen Tandartsen - centrum voor mondzorg en implantologie Leiden

Geachte mevrouw, beste Nynke, Om te beginnen vind ik het erg spijtig voor u, dat u destijds door een zware periode bent gegaan. Echter, wanneer onze patiënten afspraken missen zonder deze af te zeggen, dan brengen wij de gereserveerde tijd ( voor een deel ) in rekening. Altijd proberen wij deze mensen te bereiken om te informeren waarom zij hun afspraak gemist hebben. Soms zijn zij de afspraak vergeten en kunnen ze alsnog langskomen. Soms zijn er andere dringende omstandigheden waarom zij hun afspraak niet hebben kunnen nakomen. In uw geval gaat het om 3 opeenvolgende gemiste afspraken. Blijkbaar hebben wij u na het missen van deze afspraken niet kunnen bereiken en heeft u van uw kant ook geen poging ondernomen om contact met ons op te nemen. Wanneer u dat wel zou hebben gedaan, had u ons kunnen informeren betreffende uw privé omstandigheden. Dit is helaas niet gebeurd en daarom waren wij dan ook niet van uw privé omstandigheden op de hoogte. Daarnaast zijn er nota's onbetaald gebleven. Dit is de reden waarom wij - op het moment dat u belde - u hebben verteld dat er nog een nota openstond als gevolg van de 3 niet nagekomen afspraken en u hebben verzocht deze nota te voldoen wanneer u voor uw klacht bij ons langs zou komen. In het geval dat u zelf contact met ons zou hebben opgenomen na het missen van uw afspraken of voor ons bereikbaar was geweest, dan hadden wij u niet hoeven aan te spreken op de door u niet nagekomen afspraken en de hiermee verband houdende openstaande nota's. Wij vinden het bijzonder jammer dat het een en ander als zodanig is verlopen. met vriendelijk groet, Fred van Leeuwen

Alessandro Donatelli 30 Jan 2020 - 11:26

(Vertaald door Google) Ik ging naar deze oefening om een ​​brug te verwijderen (gedaan in een andere oefening), een tand te verwijderen en alles te vervangen door 2 implantaten. De eerste afspraak voor een plan met Livia Ik ben bezocht en er is geen plan opgeleverd (maar het plan is toch in rekening gebracht). Toen nam dokter Fred de leiding en hij deed het plan (de tweede keer ervoor betalen). Het plan bestond uit vele andere behandelingen, en pas op het einde de 2 implantaten die ik vroeg. Hoe dan ook, ik besloot om alle vullingen en andere behandelingen te doen die de dokter Fred zei te doen, zelfs omdat er geen andere manier met hem te doen was (zeer onbeleefde persoonlijkheid en geen zorg voor de mening van de patiënt). Na 6 maanden behandeling en meer dan 1000 euro besteed aan behandeling waar ik niet om vroeg, werd mij gezegd dat hij het implantaat niet kon plaatsen omdat ik acute paradontitis had. Ik besloot om in 2 andere praktijken te gaan (een in Nederland en een in Italië), en beiden zeiden dat ik dat niet heb en dat ik nooit paradontitis zal hebben. Eindresultaat: ik heb 6 maanden besteed, veel afspraken en meer dan 1500 euro voor behandelingen die niet zijn aangevraagd. Op het einde besloot ik om naar een andere praktijk te gaan en nu heb ik mijn 2 implantaten. Helemaal niet aanbevolen, oneerlijk, onethisch, onbeleefd en niet professioneel! (Origineel) I went to this practice to remove a bridge (done in another practice), remove a tooth, and replace all with 2 implants. The first appointment for a plan with Livia I've been visited and no plan was delivered (but the plan was charged anyway). Then doctor Fred took then it in charge and he did the plan (paying the second time for it). The plan consisted of many other treatment, and only at the end the 2 implants that I requested. Anyway I decided to do all the fillings and other treatment that the doctor Fred said to do even because there was no other way to do with him (very rude personality and not taking care about patient opinion). After 6 months of treatment and more than 1000 euro spent for treatment that i didn't request, I've been said that he couldn't place the 2 implant because i have acute paradontitis. I decided to go in 2 other practices (one in the Netherlands and one in Italy), and both of them said that I don't have and I will never have paradontitis. Final result: I spent 6 months, many appointments, and more than 1500 euro for treatments not requested. At the end I decided to go to an other practice and now I have my 2 implants. Not reccomended at all, unfair, unethical, rude, and not professional!

Paul McCarthy 25 Mei 2019 - 16:19

(Vertaald door Google) Dit is de ergste oefening die ik ooit ben geweest. Ik moest meer dan 40 minuten wachten in de wachtkamer. Mijn vrouw werd 1 uur en 10 minuten op een middag wachtend gehouden. Mijn zoon werd ook een uur lang in de gaten gehouden ... we werden verwacht daar te zitten en accepteer de armzalige dienst ... ik was twee keer te laat voor de tweede keer dat Van Leeuwen met drie personeelsleden zat en vertelde me over hoe ik weer te laat was hij praatte nog luider toen hij zich realiseerde dat de patiënten in de wachtkamer waren nu drukte het erop dat ik werd afgekeurd ... ik wees erop dat ik en mijn familie uren op hem hadden gewacht ... hij vertelde me toen ... "als je daar zin in hebt, ga dan op zoek naar een andere oefening" Ik had drie afspraken tijdens deze training en in die tijd kreeg ik helemaal geen behandeling ... het werd overduidelijk dat hij het verzekeringssysteem zo goed mogelijk wilde melken ... het meldt hem nu aan Famed omdat hij een factuur voor € 70 wanneer de werkelijke kosten € 42 bedragen .... hoe vaak is hij ermee weggekomen? (Origineel) This is the worst practice I have ever been too I had to wait more than 40 minutes in the waiting room my wife was kept waiting for 1h 10min one afternoon my son was also kept for one hour waiting...we were expected to sit there and accept the shabby service.. i was late on two occasions the second time Van Leeuwen sat with three members of his staff and talked down to me about how I was late again he talked even louder when he realized the patients in the waiting room were now fucussed on me being berated...I pointed out that I and my family had spent hours waiting on him...he then told me.." if you feel like that then go find another practice" I had three appointments at this practice and in that time i received no treatment at all...it became quite obvious he was out to milk the insurance system as best he could...it am now reporting him to Famed because he issued an invoice for €70 when the actual cost is €42....how many times has he got away with it?

Chantal de Ruig 27 Dec 2018 - 10:15

Super slechte communicatie, kennismaking in rekening gebracht, niet leuk als je dochter (student) voor het eerst dat zelf gaat doen. Telefonisch en via email geen antwoord! Geen aanrader dus!!

Djoeke Vissia 10 Dec 2018 - 17:02

Ik baal enorm van hoe mijn procedure is gegaan met tandarts van Leeuwen. Op zijn verzoek heb ik toen mijn beugel eruit mocht alleen de nachtbeugel genomen en geen spalkje laten plaatsen, vanwege het opbouwen van mijn hoektanden. Het was vanaf moment één duidelijk dat ik beide hoektanden graag iets meer op snijtanden wilde laten lijken, omdat deze direct naast mijn voortanden staan aangezien ik zelf mijn snijtanden mis. Het proces bij de tandarts verliep totaal niet vlot en ik heb ergens het idee dat hij gewoon niet achter het plan stond, wat het erg lastig maakte. Uiteindelijk had ik een afspraak voor het opbouwen van mijn hoektanden staan, maar heeft hij het totaal niet gedaan volgens hoe we in het begin besproken hadden. Volgens mij liep hij die dag ook uit qua tijd en ik was ik daar de dupe van. Hij was namelijk 15-20 minuten te laat voor mijn afspraak, het ging allemaal heel snel en gehaast, en er werd eigenlijk totaal niet besproken wat nou de bedoeling was (ik baal achteraf dat ik dat niet nogmaals vooraf herhaald heb, maar ik ging ervan uit dat hij wel wist wat hij deed). Na het opbouwen van één hoektand zei hij ineens al klaar te zijn, dus ik gaf aan dat hij niet had gedaan wat we afgesproken hadden en dat ik niet tevreden was met het resultaat. Daarop gaf hij als antwoord geen tijd meer te hebben en gaf hij ook nog eens de schuld aan mij, dat ik niet duidelijk genoeg gecommuniceerd had. Het lijkt me toch dat je tijd overhoudt om te checken of de patiënt tevreden is en dat er eventueel nog iets aangepast kan worden? Ik heb in ieder geval mijn ongenoegen geuit, waarop hij ook een beetje geïrriteerd reageerde, en heb hem vervolgens gezegd dat hij mij niet meer hoeft te verwachten in zijn praktijk. En vervolgens heb ik wel een dikke rekening toegestuurd gekregen..

Phillip Adnett 28 Mei 2018 - 10:27

(Vertaald door Google) Zeer goede service. Een noodafzuiging nodig. Belde op vrijdag, had de operatie op zaterdag. Alles was erg professioneel en efficiënt. Zou aanraden. (Origineel) Very good service. Needed an emergency extraction. Rang on Friday, had the operation on Saturday. Everything was very professional and efficient. Would recommend.

roxanne Filippo 12 Mei 2018 - 16:56

Een fijne praktijk met deskundige tandartsen. De tandarts geeft veel informatie over de behandelingen, dit geeft een goed en gerust beeld van wat je kan verwachten.

Karishma Safi 12 Mei 2018 - 16:55

Heel goed en geduldig met kinderen, zeker een aanrader als je wat angstige kinderen hebt!

Mathilde 18 Apr 2018 - 16:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jonathan Schimmel 12 Apr 2018 - 17:44

Personeel is bijzonder vriendelijk en zowel voor, tijdens en na de behandeling begaan met het welzijn van de patiënt. Klein voorbeeldje: Een tandarts die vooraf aangeeft met welk teken er tijdens de behandeling een pauze ingelast kan worden. Ze werken zorgvuldig, en bezorgen geen onprettig gevoel. Geen last van onnodige behandelingen of aanbevelingen. Een bonuspuntje is de combinatie van e-mail en sms notificaties.

I. Nellen 07 Feb 2018 - 11:34

Slechte service! Betalen voor inschrijven van en controle voor je naam, adres etc voor 75 euro! en dan ben je nog niet eens behandeld. Ik moest blij zijn dat ik in zijn praktijk aangenomen werd. Sorry?! Vervolgens medische gegevens kwijt bij terug zenden naar andere tandarts... Controle van basis gegevens moet gratis zijn en door tandartsassistente, niet door tandarts en hiervoor zo'n hoge rekening!

waardering
Reactie van/namens: Van Leeuwen Tandartsen - centrum voor mondzorg en implantologie Leiden

Beste mevrouw Nellen, Dank voor uw feedback! Wat betreft de kosten voor de intake, moet er toch echt sprake zijn van een misverstand. De kosten voor een intake gesprek bedroeg in 2014 standaard 21,29 Euro. Dit bedrag is destijds bij u in rekening gebracht. Het is niet duidelijk waarom u de indruk hebt, dat hiervoor 75 Euro is berekend. Dit is niet het geval. Daarnaast vermeldt u in uw review dat er tijdens het intake gesprek alleen een controle zou zijn uitgevoerd van uw naam, adres, etc. Zoals vermeldt op onze website, wordt er naast het controleren van de NAW-gegevens een medische anamnese bij u afgenomen, de algemene staat van uw gebit onderzocht en de conditie van uw tandvlees beoordeeld. Aan de hand van deze informatie bepaalt de tandarts hoe lang deze uit zal trekken voor het eerste onderzoek. De duur van dit onderzoek kan variëren tussen 20 minuten en anderhalf uur. Wij leveren maatwerk en willen iedereen een passend behandelplan aanbieden. De kosten betreffende het eerste onderzoek (en het daaraan verbonden behandelplan en bijbehorende begroting), kunnen daarom variëren tussen de 55 en 225 Euro. Waarom u de indruk heeft dat uw medische gegevens kwijt zouden zijn is voor ons onduidelijk. Deze gegevens kunnen wij terugvinden conform de geldende wet- en regelgeving (die voorschrijft dat wij verplicht zijn patiëntgegevens minimaal 20 jaar te bewaren). Mocht u willen dat wij uw gegevens alsnog / wederom aan u doen toekomen, dan vernemen we dit graag! Met vriendelijke groet, De assistente van VLT

Zaher Alargha 04 Okt 2017 - 13:22

(Vertaald door Google) Zeer slechte service .. ze willen gewoon geld van je afnemen? (Origineel) Very bad service .. they just want to take money from you😒

Abdullah Yosuf 29 Mei 2017 - 17:50

(Vertaald door Google) Slechtste service ooit, ik wil gewoon zoveel mogelijk geld opzuigen. (Origineel) Worst service ever, Just want to suck as much money as they can.

Patienten Review 10 Mei 2017 - 13:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Pallavi Tapkir 18 Apr 2017 - 08:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Dave Valkenburg 27 Feb 2017 - 16:17

Ontzettend goede tandarts. Prachtig pand, mooi aangekleed en zeer vriendelijke man!

Ivo Bakker 27 Feb 2017 - 16:11

Goede hulp en zeer behulpzaam!

Omar de haas 22 Feb 2017 - 13:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

david dutrieux 21 Feb 2017 - 19:35

Hele mooie praktijk op een toplocatie. Ruime openingstijden, goede tandarts en behulpzaam personeel!

Sjoerd Roodenburg 19 Feb 2017 - 00:46

(Vertaald door Google) Toptandarts! (Origineel) Toptandarts!

Coby Favier 16 Feb 2017 - 23:57

Praktijk tot in de puntjes verzorgd. Gepassioneerde vakman met superoog voor details, daar heeft de patiënt geen loupe voor nodig om daar achter te komen.

Ralph van den Hoek 16 Feb 2017 - 22:40

Uitstekende tandarts. Prachtige apparatuur en mooie praktijk. Tandarts houdt duidelijk van zijn vak. Absolute aanrader.

Isaam Amrani 16 Feb 2017 - 22:01

Wat een geweldige praktijk met zeer deskundige professionals! Ik raad iedereen aan die zoekende is naar een tandarts of mond hygienist een afspraak te maken bij Van Leeuwen Tandartsen.

Jana van Dam 12 Jan 2017 - 10:22

Altijd erg tevreden over het werk dat Fred verricht! Professioneel en efficient, altijd bereid om mee te denken.

Nurmaya Prahatmaja 16 Nov 2016 - 14:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Federica Rusmini 18 Okt 2016 - 09:54

Slecht ervaring. Er is twee keer (bij mij en bij mijn man) meer tijd gefactureerd dan wat de factuele tijd van het bezoek was. Wij hebben ook twijfels of de mondhygiene goed wordt uitgevoerd. Onze tanden zijn wat achteruit gegaan sinds wij dit mondhygienist bezoeken. Ik zal het niet aanraden.

Karla Medrano 12 Aug 2016 - 13:07

(Vertaald door Google) Ik was helemaal niet blij met de service. Ik was zwanger toen ik ging, en ik informeerde de tandarts, hij adviseerde nog steeds om me te geven (en me te belasten) voor anesthetica, maar toen ik thuiskwam en ik het opzocht in peer-reviewed tijdschriften, was ik niet blij dat het geven van me volledig doses van anesthetica werden zo licht genomen door de tandarts. Ik had graag een betere verklaring voor de risico's van anesthetica tijdens het eerste trimester. Maar in plaats daarvan werd het heel licht opgevat en ik voelde dat het enige belangrijke voor de tandarts was om me zoveel mogelijk te beschuldigen. De hygiënist was ook behoorlijk hard en verstoken van medeleven en haar opmerkingen maakten me bijna meer dan eens aan het huilen. (Origineel) I was not happy with the service at all. I was pregnant when I went, and I informed the dentist, he still advised to give me (and charge me) for anesthetics, but when I came home and I looked it up on peer reviewed journals, I was not happy that giving me full doses of anesthetics was taken so lightly by the dentist. I would have like a better explanation of the risks of anesthetics during the first trimester. But instead it was taken very lightly, and I felt like the only important thing for the dentist was to charge me as much as possible. Also,the hygienist was pretty tough and devoid of compassion, and her comments nearly made me cry more than once.

Incl. Verzendkosten 13 Mei 2016 - 07:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bas Menken 14 Nov 2015 - 08:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bas Veeren 14 Okt 2013 - 09:49

Geldwolf deze man, voor elke scheet moet je betalen, zelfs ook als je hem niet laat... ;-) Na 2 bezoekjes had ik het al door...Beter gauw ergens anders kijken!

waardering
Reactie van/namens: Van Leeuwen Tandartsen - centrum voor mondzorg en implantologie Leiden

Geachte heer Veeren, Wanneer u uw afspraak bij ons niet nakomt en wij de gereserveerde tijd niet kunnen opvullen, dan brengen wij de gereserveerde tijd inderdaad in rekening. Vervolgens is het natuurlijk mogelijk ervoor te kiezen deze nota niet te betalen en een andere tandarts te zoeken...