Rechtetanden

Rijnsburgerweg 7, 2334BA Leiden
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.0
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

ster
Informatie

Specialisaties

  • Orthodontie

Team

tandarts
0.0
M.I.R. Bakker
Tandarts
tandarts
0.0
Tamara Rebaque
Tandarts

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
0 waarderingen
3.0
42 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Reinier Christiaan Xaverius Neuwahl 29 Mrt 2022 - 04:49

Een vriend van mij liep jaren bij deze praktijk en kreeg steeds meer last van pijn en een slechtere occlusie. Hij ging kapot van de pijn maar meneer Bakker bleef volhouden dat alles zo optimaal was. Veel pijn en ellende en jaren later is hij uiteindelijk naar een andere praktijk gegaan. Binnen weken was zijn pijn aanzienlijk verplicht en maanden later kon hij eindelijk weer een beetje normaler leven. Bedrijfstechnisch goed georganiseerd maar de kwaliteit van de hulpverlening is beneden alle peil. Wat een kwakzalver. Zeker geen aanrader.

Katrien Folmer 22 Feb 2022 - 15:44

Netjes groot gebouw veel ruimtes hulp prima

arie van valderen 15 Feb 2022 - 18:17

Kosten zeer onduidelijk zijn gewoon op je geld uit. 2 minuten in de stoel BAM 80 euro

Nash Gosh 08 Jul 2021 - 14:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Belia Van Teylingen 04 Jun 2021 - 16:46

Afspraak gemaakt , snel een afspraak kunnen maken, fijne ontvangst en goede duidelijke uitleg gekregen.

kyra banks 04 Jun 2021 - 13:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Finn Temmink 04 Jun 2021 - 13:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

lo vb 01 Jun 2021 - 10:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rijk Verheul 07 Mei 2021 - 13:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kak Kak 07 Mei 2021 - 12:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Buys De Ruiter 17 Feb 2021 - 11:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Rechtetanden

Bedankt voor uw review!

Jasper Cool 16 Feb 2021 - 16:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Olivier S 09 Feb 2021 - 23:52

Waardeloos. Slechtste ortho uit omgeving Leiden. Zonder twijfel.

waardering
Reactie van/namens: Rechtetanden

Beste Olivier S, Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren bij ons! Wij kunnen je helaas niet terugvinden in ons patiënten bestand. Ik wil graag met je in contact komen om het probleem te bespreken en op te lossen. Je mag je contact gegevens mailen naar backoffice@rechtetanden.nl dan neem ik z.s.m. contact met je op. Mvg, Lisa Assistent-manager bij Rechtetanden.nl

Ties Klasens 01 Feb 2021 - 16:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nancy Van Noordt 29 Jan 2021 - 14:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hester Vooijs 26 Jan 2021 - 14:04

Hele aardige mensen en de manier waarop dingen geregeld worden zijn top

Anne Kragt 25 Jan 2021 - 16:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

David Brown 10 Sep 2020 - 09:11

(Vertaald door Google) Super aardige mensen, goede communicatie, transparant behandelplan en vast budget. Goed gedaan, bedankt. (Origineel) Super nice people, good communication, transparant treatment plan and fixed budget. Well done thank you.

Joris Vijverberg 07 Sep 2020 - 08:21

Niet erg transparant. Onduidelijk hoe lang behandelingen duren en wat het 'traject' oplevert en war het kost. Rekenen Covid toeslag.

waardering
Reactie van/namens: Rechtetanden

Geachte meneer Vijverberg, Het spijt ons dat u deze ervaring heeft opgedaan. Wij hebben ons protocol en agenda al lang geleden aangepast zodat alle stappen van een behandeltraject duidelijk zijn voordat iemand met het traject begint. Wij bieden de mogelijkheid aan alle patiënten om voor een tweede afspraak te komen waarbij een van onze ervaren assistentes alle stappen van het hele behandelplan (die al eerder via email naar de patiënt is verstuurd) kan uitleggen, alle vragen kan beantwoorden en ook het financiële deel bespreekt. Dit is een extra afspraak tussen het 1e consult en het starten van het traject. Covid toeslag is berekend en opgenomen in de verrichtingen door de overheid. Deze toeslag komt niet door de praktijk. Wij zouden graag uw advies horen waar wij ons nog kunnen verbeteren waardoor het behandelplan en het hele traject nog beter uitgelegd kan worden. Met vriendelijke groet, Rita Sardi Praktijkmanager

Maureen v d E 29 Jul 2020 - 19:39

Vijf jaar geleden een beugelbehandeling gehad en moest nu terug omdat de nachtbeugel niet meer paste (na een operatie waarbij ik de beugel een tijdje niet in mocht). Erg goed geholpen door Marieke: ze gaf eerlijk advies en nam uitgebreid de tijd voor me.

Anne G 27 Mei 2020 - 17:28

Ik zou iedereen afraden om hier te komen om iets aan je gebit te doen. Voordat Nijo verongelukte, ben ik hier ook geweest voor een behandeling. Het was een praktijk waarbij ze veel vrijheid gaven en de patiënt juist heel erg meenamen in alle beslissingen. Dit is helemaal veranderd. De orthodontist Bakker is enorm uit de hoogte. Ze geeft je opties en noemt wat vakjargon en doet niet eens moeite om je het te laten begrijpen. Het contact met alle secretaresses in de praktijk is chaotisch. Ik ben meerdere keren gebeld door weer een andere secretaresse met ieder weer een ander soort verhaal. Daarbij reageren ze arrogant op mails, totaal niet klantvriendelijk. Als dit allemaal nog niet genoeg was, heb ik ook meegemaakt dat ik op afspraak kwam (omdat ik dacht dat ik nieuwe elastiekjes om mijn slotjes kreeg) en de hulp van de orthodontist mij vertelde dat we de beugel eruit gingen halen. Ze hadden dit van te voren helemaal niet aan mij verteld en hebben het er niet met mij over gehad of ik tevreden was over het eindresultaat. In een woord: Bagger.

waardering
Reactie van/namens: Rechtetanden

Dank u wel voor uw reactie. Wij vinden het altijd heel vervelend als een patiënt niet tevreden is over de gang van zaken in onze praktijk. Daarom vinden wij het ook heel belangrijk om alles op tijd met onze patiënten te bespreken: uw wensen, uw ideeën en uw meningen. Wij hebben onze agenda en protocollen zo aangepast dat alles vanaf het begin tot en met de laatste fase van het hele traject duidelijk is en besproken kan worden. Mevr Bakker geeft altijd meerdere opties wat de soort behandelingen betreft en daarna geven wij ook nog een extra afspraak mogelijkheid waarbij de patiënt alle vragen en onduidelijkheden van het plan stap voor stap kan doornemen met een van onze ervaren assistentes. Tijdens alle beugel controles geven wij aan wat de volgende stappen zijn. En wij bespreken altijd met de patiënt wanneer de behandeling klaar is en wanneer de beugel eruit mag. Altijd met toestemming van de patiënt. Als er iets onduidelijk bij u was, excuses daarvoor. Dat is en was nooit de bedoeling. Het zou fijn zijn als u ons persoonlijk zou mailen naar balie@rechtetanden.nl zodat we een afspraak met de orthodontist in kunnen plannen. Wij willen heel graag alles met u bespreken en tot een juist oplossing komen. Met vriendelijke groet, Rita Sardi Praktijkmanager

Alex Bierman 28 Apr 2020 - 13:10

Slechte service, onaardig personeel,

waardering
Reactie van/namens: Rechtetanden

Beste Alexander, Dank je wel voor jouw reactie. Het spijt ons erg dat je onze praktijk en service als slecht hebt ervaren. De orthodontisten en kaakchirurgen doen hun best om de beste zorg te bieden. Het traject is tussentijd in jouw geval aangepast en wij hebben jou gratis service aangeboden. Voor langere termijn! Daarom willen wij heel graag weten wat wij voor jou nog meer hadden kunnen betekenen en waarmee wij jou wel tevreden hadden kunnen maken. Want jouw resultaat is fantastisch geworden! Helaas zagen we dat je afgelopen donderdag ook niet op je controle bent geweest. Wij adviseren je dan ook om snel een afspraak te maken en dan kunnen we een en ander bespreken. In afwachting naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Rita Sardi Praktijk manager

Patrick De Koning 17 Mrt 2020 - 16:01

De praktijk is vooral efficiënt ingericht. Open controlekamers en veel personeel voor een goede doorstroom van periodieke controles en behandelingen. Daar is op zich niets mis mee, maar wel als het ten koste gaat van de persoonlijke aandacht die je soms vraagt, zoals even extra kijken naar een tand waar je beugel net niet lekker zit of een vraag beantwoorden over je elastiekjes. De orthodontisten die er werken zijn volgens mij wel prima opgeleid (vandaar de tweede ster), want als je lang genoeg blijft zitten en door blijft vragen (totdat het ongemakkelijk wordt) dan kunnen ze je goed antwoord geven. Ze komen daarna wel in de knoei met hun planning, dus niet te vaak doen. Dan zit er ook nog twee man personeel aan de balie. Deze mensen hebben als taak om alle binnenkomende vragen in de inbox naar de prullenbak te slepen en om je wekelijks een reminder te sturen dat je nog geen nieuwe afspraak hebt gepland. Facturen krijg ik overigens altijd netjes op tijd, vaak zit die al in me mail als ik thuis kom na de controle en ik woon op slechts 6 minuten fietsen. Daarbij heeft de praktijk ook goed geïnvesteerd in een telefooncentrale, die zorgt dat de eerstwachtende minimaal 5 minuten een prettige kiestoon krijgt tijdens lunchpauzes (9:30u, 10:05u, 11:40u, 14:10u, 16:55u). De receptioniste die dan misschien opneemt geeft je altijd attent een update over dat je nog geen nieuwe afspraak hebt staan. Ik maak er nu een beetje een grapje van, maar eigenlijk moet deze praktijk gewoon opgedoekt worden.

sanga Hassanzai 09 Mrt 2020 - 09:57

Ontzettend slecht service en bejegening. Ik raad het iedereen af.

Bert De Boer 26 Nov 2019 - 19:58

Fijne praktijk. Beugeltraject met invisalign gehad. Resultaat is super. Voordeel is maar weinig controles. Aanrader!

Kelly Barends 25 Nov 2019 - 15:41

Echt een super praktijk ! Ruime openingstijden en kon er snel terecht. Ook erg vriendelijke medewerker. Ik zou ze zeker aan raden ook aan mijn omgeving.

irene boelhouwer 11 Nov 2019 - 15:23

Toen ortho Nijo nog leefde was het een superpraktijk. Mijn oudste uitstekend behandeld, 2 andere kinderen wel nagekeken, maar hij vond t niet nodig, behalve als ze zelf wilden voor ‘het mooie’. Vonden ze niet nodig, prima. Geen aansmeren. Nu zit mijn jongste er. Vreselijk. Slechte service, duurt nu al 2 jaar. Weinig verbetering te zien, maar dat is ook niet zo vreemd, want ze hebben weinig tijd. Vorige week weer geweest, volgende afspraak kan niet eerder dan 10 januari!! Dat is over 2 maanden!

waardering
Reactie van/namens: Rechtetanden

Geachte mevrouw Boelhouwer, Dank u wel voor uw reactie. Wij vinden het heel vervelend als een patiënt niet tevreden is over de gang van zaken in onze praktijk. Juist daarom is het belangrijk om alles te kunnen bespreken: uw wensen, of opmerkingen. Ik wil u graag verzoeken om contact met ons op te nemen en een afspraak in te plannen bij de orthodontist. Wij horen uw mening graag. Daarvan leren wij en zo kunnen wij ons verbeteren. Met vriendelijke groet, Rita Sardi Praktijkmanager

Lisette Bolle-Rademakers 13 Sep 2019 - 09:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ikky Ram 17 Jul 2019 - 11:50

Als je in zee gaat met deze organisatie kijk er niet van op als ze je oplichten! Zoals meerdere hier roepen het is een arrogante ortho die enkel op geld uit is!!! En als ze je ziet en je vraagt er wat dan kijkt ze zo eng met haar enge ogen:( net een kikker! Want ja waarom wil je mij zien? Ik ben harstikke druk nou mevrouw was gewoon rustig haar ding aan het doen ze was alles behalve druk schaam je mevrouw bakker!!!

Joris Brouwers 17 Mrt 2019 - 21:43

Prima bedrijf, service niet altijd heel goed.

waardering
Reactie van/namens: Rechtetanden

Beste Joris, Dank u wel voor uw reactie. Alle opmerkingen zijn even belangrijk voor ons. Daar leren wij van. Met vriendelijke groet, Rita Sardi Praktijkmanager

Maiko van Dam 13 Nov 2018 - 11:36

Slechte praktijk! Orthodontisten zie je nooit. Komen alleen als je er om vraagt! Communicatie zeer slecht. Zakkenvullers en arrogant! Spijt dat we voor deze praktijk hebben gekozen!

waardering
Reactie van/namens: Rechtetanden

Beste Maiko, Wat vervelend uw ervaring. Wij willen graag elke patiënt de beste service geven en wij staan open voor alle meningen en opmerkingen. Wij zouden het fijn vinden als u contact met ons opneemt. Met vriendelijke groet, Rita Sardi Praktijkmanager

Freek Brinkhuis 02 Okt 2018 - 21:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Floor Van Der Boom 19 Aug 2018 - 17:05

Mooi gebit gekregen, maar koste eel erg veel moeite. Eerst hadden we een slotjes beugel geprobeerd. De brackets waren verkeerd aangebracht, waardoor ik mijn kaak niet kon sluiten. Hiermee naar de orthodontiste gegaan en ze vertelde me dat dit kwam door mijn eetstoornis van 3 jaar geleden. Dat mijn kaak verkrampt. Dat is echter niet het geval. Ben hier licht van geschrokken, want het is not done om een eetstoornis de schuld te geven van een fout die deze praktijk heeft gemaakt. Verder wel een mooi gebit gekregen, maar slechte service.

Sophie L 11 Jun 2018 - 13:19

Ik wil iedereen waarschuwen voor deze praktijk het zijn oplichters! Mijn familie leden die er behandeld zijn alle niet tevreden en als ze vragen hebben worden ze niet eens tewoord gestaan want ja de buit is toch al binnen! Kortom een hele slechte praktijk en de mensen zijn zo arrogant zelfs 1 ster is teveel!

Bas Kager 08 Dec 2017 - 15:08

Ben hier niet behandeld maar de telefoon wordt niet opgenomen en e-mails worden niet beantwoord, dan maar naar een andere praktijk.

Georgie Te Vrede 06 Okt 2017 - 19:30

Deze Google-recensie is zonder tekst

Pepik Henneman 28 Jul 2017 - 10:41

Hele fijne mensen en een compleet onzichtbare beugel die je uit kan doen als je wilt eten. Geen slotjes op je tanden en dus ook geen etensresten tussen je tanden de je moet weghalen. Super.

Noah Serrano 18 Jul 2017 - 16:54

Ffijne ervaring en hele mooie rechte tanden! In een woord super.

Noud van der Ven 18 Jul 2017 - 12:29

Zeer kundig en effectief

R foryou 26 Apr 2017 - 13:28

Hallo allemaal, maanden later ben ik nog flabbergasted van de werkwijze van deze orthodontist vandaar deze review.. Mijn verwachtingen van een ortho waren -kunnen en mogen meedenken- over mijn mond en een -goede uitleg- over de mogelijkheden. Ze liet duidelijk weten dat ik bij een van de beste was aangeland met haar jaren lange ervaring. Het zal best dat ze zeer bekwaam is in het rechtzetten van tanden.. Maar de persoon die bij de tanden hoort ziet ze niet. Ze leek ervan uit te gaan dat ik haar niet zou kunnen begrijpen.. Ik voelde me steeds genoodzaakt te moeten zeggen ik ben natuurlijk geen ortho. maar... (Natuurlijk snap ik geen vak jargon..) Haar toon intens en overheersend.. Niet fijn.. Na het consult heb ik de hele dag rond gelopen met een extreem verdrietig en onbegrepen gevoel.. waarbij de woorden "niet bij mij" en "lip fillertje" herhaalde in mijn hoofd.. Om even toe te lichten ik zit helemaal niet te wachten op een lipfillertje.. of de verwachting "mooier" te worden.. Ik wil normale tanden, neutraal.. al mijn tanden recht en zorgen dat ze door mijn beet niet verder afslijten.. Ze gaf me maar twee opties.. -2- !!! van de 4 voortanden trekken of een operatie.. i.p.v. 2 kiezen trekken.. Rondlopen als muis voor de rest van mijn leven is niet wat ik in gedachten had.. Het word heus wel mooi zei ze.. Als we klaar zijn dan stuur in je door naar een vriendje voor een lipfilletje en daarna naar een ander vriendje voor facings.. Een muis met lipfillers en facings dacht ik.. Wat me dwars blijft zitten is dat het wel mogelijk is om anders te beugelen dan deze 2 extremen.. Maar niet bij haar.. Na het betalen van 127,- intake/consult kosten heb ik er niets aan over gehouden.. Ook de helft van de gevraagde informatie is me nooit gemaild. Weg gegooid geld. Ik verdenk deze praktijk ervan mensen af te schrikken en dan deze centjes in hun zak te steken..

Anna K 26 Jun 2016 - 18:26

Dit is een vreselijke orthodontie kliniek. De service is verschrikkelijk en je wordt behandeld alsof je een kind bent. Ik raad deze kliniek dus zeker niet aan!

Maikel Hoogervorst 24 Mrt 2016 - 20:59

Vakkundig, snel, kan het aanraden.