Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 20:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 17:00
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Protheses-kunstgebit

Team
A.D. Van Duijn-heemrood
Mondhygiënist
B.A.M.C. Korteweg-vissers
Tandarts
BIG nummer: 79908876902
P.S.M. Parel
Tandarts
BIG nummer: 59924891302
F.S. Koens
Mondhygiënist
J.F. Yntema
Tandarts
BIG nummer: 49925555402
R.A.M. De Lange
Tandarts
BIG nummer: 09926449902
B.A.M.C. Korteweg-vissers
Tandarts
BIG nummer: 79908876902
Lisanne van de Ven
Tandarts
BIG nummer: 99920251402
Rik Beerman
Tandarts

Faciliteiten
- Avond behandeling mogelijk
Ontzettend vriendelijke tandartsen en mondhygiënisten. Ik voelde me gelijk op mijn gemak. Alles gaat heel gemakkelijk en op tijd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Personeel is altijd aardig en behulpzaam. Top tandartsen die met je meedenken en niet alleen doen wat nodig is, maar echt kijken wat het beste is voor jouw gebit! Heel erg enthousiast over deze praktijk!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Een heel plezierige ervaring. De praktijk is erg schoon, iedereen leeft zorgvuldig de overheidsmaatregelen met betrekking tot COVID-19 na, het personeel is erg aardig, aardig en behulpzaam. Het poetsen van het gebit en de controle zijn zeer grondig, maar de afspraak neemt niet onnodig veel tijd in beslag. De tandarts zorgt goed voor de patiënten en is bereid om eventuele vragen te beantwoorden. Ik voel me erg op mijn gemak in de praktijk en zou het verder aan iedereen aanbevelen. (Origineel) A very pleasant experience. The practice is very clean, everyone is carefully complying with government measures related to COVID-19, the personnel is very kind, lovely and helpful. The cleaning of teeth and the check-up are very thorough, yet the appointment does not take an unnecessary amount of time. The dentist take a very good care of the patients, and are willing to answer any questions one might have. I feel very comfortable at the practice and would recommend it further to anyone.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deskundig en vriendelijke praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een hele fijne praktijk, leuk met kinderen, goede service. Mocht je nog een tandarts zoeken, beveel ik De Schans Tandartsen zeker aan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel vriendelijke goed communicerende kundige tandarts en praktijk!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben erg tevreden met deze tandartspraktijk. Iedereen is erg vriendelijk en betrokken. Ook is het erg fijn dat de mondhygiëniste in de praktijk werkt. Ik heb nogal gedoe met een van mijn kiezen en dit werd bij mijn vorige praktijk niet serieus genomen. Hier heb ik altijd het gevoel alsof ik in goede handen ben en ook dat ik het hele team mee heb! Als ik kom voor de mondhygiëniste loop de tandarts ook nog even binnen omdat ze mijn naam zag, deze betrokkenheid geeft een fijn gevoel en bovendien goede resultaten. (Ook de specialistes waarnaar ze doorverwijzen zijn top! Ik zou niemand liever een wortelkanaalbehandeling laten doen.)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima tandarts!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Al jaren mijn vaste adres en een aanrader als je nog een tandartsenpraktijk zoekt in Leiden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Uitstekende professionele service (Origineel) Excellent professional service
(Vertaald door Google) Ze hebben mijn tand verpest toen het enige dat nodig was een snelle opvulling van de bovenste laag was. Ze boorde zo veel weg dat ik een kaakontsteking kreeg, en zelfs nu na maanden geeft de tand nog steeds problemen. Niet aangeraden. (Origineel) They ruined my tooth when all that was necessary was a quick fillup of the top layer. She drilled so much away that I got a jaw infection, and even now after months have passed the tooth still makes problems. Not recommended.
(Vertaald door Google) Beste Julian, het spijt ons zeer te horen dat uw tand nog steeds problemen veroorzaakt. Soms zijn problemen niet te vermijden. Ik keek naar je koffer en er was een diepe holte, niet alleen in de bovenste laag. Uw probleem wordt niet veroorzaakt door de tandarts. We helpen je echter graag verder en lossen het op! (Origineel) Dear Julian, we are very sorry to hear your tooth still causes problems. Sometimes problems can’t be avoided. I looked at your case and there was a deep cavity, not only at the top layer. Your problem isn't caused by the dentist. However, we would love to help you and solve it!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben 17 jaar geleden bij tandarts Beerman gekomen en ben daar erg blij om, mede dankzij hem is mijn gebit nog behoorlijk compleet. Heb hem aanbevolen aan mijn buren die ook zeer tevreden zijn.
Tandarts was voor mij altijd noodzakelijk kwaad mijn gebit was dan ook niet in de beste staat. Na overstap naar tandarts Beerman met hem samen een stappen plan gemaakt en was zeer onder de indruk van zijn vak bekwaamheid. Een eerlijke tandarts met veel vakkennis die constant innovatieve middelen en toepassingen toevoegt als instrument om mij als patiënt beter te behandelen. Het hele team komt prettig over, vriendelijke mensen die hun werk met plezier doen.
Het gaat deze tandarts om het geld. Doortrapte oplichter. Je klanten angst aanpraten met nep gebreken. De volgende keer zeg ik het in uw gezicht.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Youssef, weet je zeker dat je klant bent bij ons? Je staat niet bij ons in het patiëntenbestand en we zijn benieuwd waarom je een negatieve review geeft!
Fijne tandartsen en een mooie en schone praktijk. Ze komen heel kundig en vriendelijk over. Ze denken goed mee met de wensen van hun cliënt. Ze hanteren de tarieven zoals aangeraden door de NZA dus daar is niks geks mee. Ik beveel ze van harte aan!
Geen vertrouwen in deze tandarts. Schrijft ongegronde behandelingen voor. Kijkt welgeteld 1 minuut naar het gebit en doet dan alsof je gebit dringend een behandeling nodig heeft. Ben daarom weggegaan. Zit nu wel bij een professionele tandarts. Hij was bovendien ontzettend duur.
Beste Any One, Spijtig te horen dat u niet tevreden was. Wij staan voor kwaliteit en hanteren net zoals elke tandarts de door de NZA vastgestelde tarieven. Spijtig ook dat uw review anoniem is. Fijn dat u een tandarts hebt gevonden die beter bevalt, al waren we graag het gesprek aangegaan! Team de Schans Tandartsen
Heel goede tandarts. Ben altijd bij Lisanne van de Ven geweest. Controle gaat snel en ze vertelt duidelijk wat ze doet. Ook het repareren van een afgebroken stuk tand ging zonder enige problemen of pijn! Erg tevreden met deze tandarts. Zeker een aanrader.
Het spijt me maar al gelijk bij de eerste kennismaking riekt de tandarts al naar een commerciële grootverdiener. Kijkt heel vluchtig, terwijl een tandarts zeer nauwkeurig zou moeten kijken, ook al ruikt hij geen geld. Ik ben nog klant, maar niet lang meer. Nee ik hoef geen excuses en ja dit is mijn schuilnaam. Als ik bij de volgende controle merk dat er verbetering is pas ik mijn review aan.
Spijtig dat u uw eerste bezoek zo ervaren heeft! Hopelijk brengt uw volgende bezoek daar verandering in, want wij herkennen ons zeker niet in het stempel 'commerciële grootverdiener'.
Tevreden over deze praktijk, behandeling gaat in overleg. Altijd tevreden over geleverd resultaat, bij pijn/problemen kon ik altijd snel terecht
Gisteren 21 maart bij Lisanne van de Ven geweest, zij stelt je op je gemak, wil je de behandeling volgen dan vertelt zij stap voor stap wat ze doet, ondanks het trekken van diverse elementen en hechten totaal geen napijn gehad. Zeer professionele tandarts Vr gr Hugo
Rik Beerman is een waardeloze tandarts, hij is vooral bezig met factureren, goede zorg voor zijn patienten komt bij hem op de laatste plaats. Ik zou zeggen google hem maar eens, en lees het artikel Gaatjesvullers of zakken vullers waarin hij als duurste tandarts wordt genoemd van de regio. Zijn handelwijze: slechte zorg leveren en dan rekeningen sturen voor al het herstelwerk.
Goedendag, bent u klant bij ons? Dan zou ik graag met u in gesprek gaan over wat u ertoe heeft gebracht deze recensie te geven en eventueel tot een oplossing te komen. Ik hoor graag van u! B. Korteweg-Vissers, eigenaar.
Top tandarts!
Vriendelijke en professionele tandarts.
Vriendelijke en professionele service.
(Vertaald door Google) Geweldige tandarts, kost tijd en legt u uit wat een probleem kan zijn en hoe u of zij het kan oplossen. Makkelijk te boeken afspraak. Spreekt Engels. (Origineel) Great dentist, takes time and explains to you what could be problem and how you or she can solve it. Easy to book appointment. Speaks English.
Top tandarts, mooi en moderne praktijk!
afrader! Deze tandart geeft 2 maanden garantie op zn werk.... P.s. Gebruiker Bakicc onder in de recenties is geen klant. Dit is de zelfde persoon die antwoord op berichten. Hieraan kun je zien dat de tandarts niet vies is van “een leugentje voor bestwil”. Het zal je tandarts maar zijn...
Jammer dat u er zo over denkt. Natuurlijk geven wij langer dan twee maanden garantie op ons werk. Bij prothesewerk is de nazorg gedurende twee maanden inbegrepen bij het NZA tarief. Dat is iets anders. Als een plaatje twee jaar na plaatsen breekt is dat niet persé de schuld van de tandarts. Ook niet wanneer deze is gemaakt ten tijde van een ontsteking. De betreffende tandarts heeft uw vader een passende oplossing aangeboden, deze hebt u verworpen. Tevens betreuren wij het zeer dat u mensen om u heen verzamelt die tegelijkertijd een negatieve recensie op Google plaatsen, terwijl ze niet eens patiënt bij ons zijn. p.s. Gebruiker Bakicc is wel degelijk patiënt bij ons. Wat een zwartmakerij.
Mooie moderne praktijk waar ik goed geholpen ben.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Meneer komt zijn afspraken niet na.
Goedendag, uw naam komt niet voor in ons klantenbestand. Indien dit wel het geval is zou ik graag met u in contact komen en bespreken om welke afspraken het gaat en eventueel tot een oplossing komen. Ik hoor graag van u! B. Korteweg-Vissers, eigenaar.
Deze tandarts heeft weekend spoeddienst en is onbereikbaar! Tig keer gebeld, langsgereden, helemaal geen contact mee te krijgen. Lijkt wel of ze het verkeerde telefoon bandje hebben aanstaan. Huisartsen post moeten bellen, apotheek, voor eventueel pijnstillers (sterke) maar niemand kon echt iets doen ivm andere medicijnen die ik slik. De tandarts had verlichting kunnen geven met een behandeling. Ik vind het nogal een eng idee dat niemand je kan helpen. Zo'n tandarts moet gewoon bereikbaar zijn! Ik kan rustig verder pijn lijden! Ik vind het een schande en indien dit een foutje is een hele onverantwoordelijke fout! Update: de tandartspraktijk heeft mij gebeld en ik mocht gelijk langskomen. Zij hadden oprecht spijt van deze fout en dat is ook wat het achteraf was. Ik ben overigens prima met mijn pijnklachten geholpen en zij hebben het meer dan goed met mij gemaakt. Ik ben ze alsnog erg dankbaar! Ik ben blij dat ik deze aanvulling kon geven. Want als mensen hun fout herstellen moet je dat ook vermelden vind ik. Dank aan tandartspraktijk de Schans!,
Dank voor uw bericht, we hebben het gecontroleerd en inderdaad stond het verkeerde bandje op het antwoordapparaat. We hebben het zo spoedig mogelijk rechtgezet en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Uiteraard is het onze verantwoordelijkheid om bereikbaar te zijn in geval van spoed.