PUUR Mondzorg Rollemastate

Rollemastate 113, 8925DC Leeuwarden
Neemt geen patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 12:00
We ontvangen je graag in onze praktijk in het mooie historische Leeuwarden. Je vindt ons in het noordwesten van de stad, in de wijk Camminghaburen. Goed bereikbaar en met voldoende parkeergelegenheid.
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit

Team
A.H.H. Schildkamp
Tandarts
BIG nummer: 99023730702
F. Frakulli
Tandarts
Anita Heidinga
Preventieassistent
Joyce Stoelwinder
Preventieassistent
Melany Bosma
Preventieassistent
Yolanda Feenstra
Preventieassistent

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Gewoon altijd prima, dmv goed uitleggen en overleg.
Bedankt Robert!
Goede tandarts. Kom er sins kinds af aan. hele familie eigenlijk. Erg vriendelijk personeel
Bedankt Segert!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben sinds kinds af aan cliënt geweest bij deze praktijk (dus ook voor de overname door Puur Mondzorg een jaar of twee geleden) en ik moet zeggen dat ik de klantenservice en de kwaliteit van Puur Mondzorg beter vind dan toen het nog van Schildkamp & Meijer was. Ik wist niet dat zulke klantvriendelijkheid en vakkundigheid mogelijk waren in de tandheelkunde gezien ik niets anders had meegemaakt. Ze lichten je in, denken met je mee, en zetten nét dat stapje extra voor hun cliënten. In ieder geval is deze overname een geschenk uit de hemel geweest voor mij en andere oude cliënten!
Bedankt voor uw vriendelijke review, erg fijn om te horen!
Emanuel Pintado heeft o.a. esthetische tandheelkunde als zijn vakgebied specialiteit en ik kan vaststellen, dat door zijn handelingen van 2 voortanden met composiet, hij zeer kundig, secuur en geduldig te werk is gegaan en het resultaat er mag zijn, cliënt is zeer tevreden met het behaalde resultaat en ik kan u deze tandarts dan ook van harte aanbevelen, hij is een uitzonderlijke klantgerichte tandarts die ik in al mijn jaren nog niet ben tegengekomen!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vakkundig en erg vriendelijk.
Bedankt Ellen!
Fijne rustige en deskundige tandarts.
Vroeger altijd bang voor tandarts maar naar deze ga ik 'fluitend '
Wat fijn Herco, dat horen wij heel graag!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dankjewel Johannes!
Alleen maar goede ervaringen met deze kliniek gehad tot nu toe. Tandarts Meijer is helaas niet meer en dat doet me pijn. Wat was hij toch goed, sympathiek en vakkundig. Het baliepersoneel en de tandartsassistenten van de kliniek zijn behulpzaam en aardig. Voorheen Tandartspraktijk Meijer en Schildkamp geheten, tegenwoordig Mondzorg Rollemastate, ik blijf deze kliniek trouw en ik heb ook alle vertrouwen in de tandartsen Schildkamp en Rijpkema bij wie ik nu in de stoel zal liggen.
Bedankt voor uw mooie review, fijn om te horen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer prettige, communicatief vaardige tandarts die goed vooraf uitlegt wat de opties zijn indien hij een gebrek constateert. Houdt ook rekening met de kosten en financiele situatie van een ieder. Verwijst indien nodig. Heb meerdere tandartsen gehad in dit land, maar tandarts Meijer springt er in alle opzichten bovenuit.
Nare tandarts, zeer nors en praat neerdalen op je in. Absuluut geen tandarts voor mensen met vrees. Slechte muziek smaak en doet af en toe als of hij beter is dan jouw.
Ik ben overgestapt.
Tandarts met foute muzieksmaak
aardige tandarts
Goed
Vriendelijke ontvangst en behandeling
Netjes en correct. Gelukkig de tijd genomen en mij gaande de behandeling, al pratend, op de hoogte gehouden.
zeer klantgerichte benadering. Vriendelijk en een perfecte behandeling wat betreft de zorg voor mijn gebit.
prima en snel geholpen
Je wordt zeer op je gemak gesteld
Snel en goed geholpen
Goed
Bij Puur Mondzorg Archipelweg heerst een ontspannen sfeer. De prachtig ingerichte praktijk , de vriendelijke medewerkers en uiteraard de zeer klantvriendelijke en deskundige tandarts(en) , preventieassistent en tandartsassistent dragen zeker bij aan die ontspannen sfeer,
Mijn eerste bezoek aan Uw nieuwe kliniek : prettige ontvangst bij de balie, mooi gebouw, fijn om te kunnen parkeren. Fantastische behandeling bij tandarts De Haan.
Professionals die zich staande weten houden in een meedogenloze marktwerking en winstbejag. Waar overnames resulteren in een bikkelharde cultuuromslag. Desondanks is door hun geduld mijn gebit goed verzorgd, in de gaten gehouden en altijd proactief, instructief en geduldig verbeterd.
Even wennen
Het gebouw is in mijn ogen nogal sfeerloos, zeker in vergelijking met het pand van De Haan in de binbenstad.
Ik kom al vanaf het begin bij De Haan. Hij is een lieve man, die zijn vak verstaat. Tot vorig jaar nog in zijn praktijk in het prachtige pand op de Nieuwestad en nu dus hier. Zijn vrouw doet nog steeds (prima) de administratie, nu achter de receptiebalie. Ik kan vlakbij of bij het gebouw kosteloos parkeren.
***
het enige tijdens mijn behandeling dat er in die tijd wel een aantal verschillende personen de behandelkamer inkwamen zonder vooraf zich te melden vond ik erg onplezierig en dat ik na behandeling van mijn beste mondhygieniste nog een tandarts voor controle kreeg vind ik prima maar was een vreemde wat ik van tevoren niet wist dus dat vond ik ook erg vervelend...was erg onrustig daardoor en al die tandartsnamen die onderaan de lijst staan zeggen mij niks
Ik ben op een goede wijze behandeld.
Correct en vriendelijk
Ik zou hem en zijn personeel niet graag willen missen
nvt. Ik weet de namen niet meer van de mondhygiëniste en tandarts
Altijd goede ervaringen. Erg tevreden.
Prima ontvangstruimte binnen het gebouw maar......de ruimte bij de tandarts is te klein.
Goed behandeld
Goed geholpen mooie wachtruimte en behandel kamer
NVT
Nuet genoeg personeel denk ik
Goed
De nieuwe locatie is erg mooi geworden. Verder prima service.
Prima ervaring, fijn ontvangst. Mooi nieuw pand en mijn vertrouwde tandarts Schikdkamp.
Behandeling prima, dik tevreden. Miste in de wachtkamer een fatsoenlijke kapstok. Jas moest mee in de spreekkamer. Niet hygiënisch volgens mij.
Gezellige wachtruimte en vriendelijk personeel.
Zo als altijd prima in orde.
Goede behandeling, maar minder gezellig en persoonlijk als bij TOM in Bilgaard. Hopelijk heb ik in juni Esther weer als mondhygiëniste.
prima tandartsen "club" Afspraken maken makkelijk en flexibel goede tandarts en assistente dames (die ik had) Kundige tandarts die ook luistert als je wat hebt te melden Aanrader !!!
goed kontakt en een fijne sfeer
Mijn tand (lees vulling) onder mijn frame voor de derde maal afgebroken. Nu besloten er een element bij te plaatsen aan het bewuste frame!
Bij binnenkomst kon ik me melden bij de balie, en werd na even te hebben plaats genomen in de aangename wacht ruimte goed en snel geholpen.
prettig en goed.
Op tijd geholpen.Alles oké.
Afspraak voor tandarts controle en mondhygieniste. Daar aangekomen mocht ik van de baliemedewerker plaatsnemen in wachtkamer. Na lang wachten naar de balie gelopen voor een vraag. Toen bleek ook dat ik geen tandartscontrole had. De tandarts was er niet. Dit was bij melden niet medegedeeld. Maar de mondhygienste kon wel even kijken en me mocht het nodig zijn alsnog doorverwijzen naar de tandarts. Echter was ik liever gebeld, zodat ik me afspraak kon verzetten. Een kwartier na mijn daadwerkelijke afspraaktijd werd ik geroepen door de mondhygienste. Ze gaf aan dat ze in opleiding was en dat het daardoor wat langer kon duren en of ik daar akkoord mee was. Dit was prima voor mij. Echter gedurende de behandelingen schoot ze meerdere keren uit met de apparaten, zoog ze meerdere keren mijn lip/wang/tong vacuum en zelfs mijn haar op (waarna ze vervolgens hem gewoon weer gebruikte in mijn mond). Ook viel de hoofdsteun nog van de stoel af en moest ik me in allerlei gekke posities neerleggen omdat ze het anders niet goed kon zien en ergonomisch werken belangrijk was voor haar. Dus ook nog last van mijn nek gekregen (heb dat ook nooit meegemaakt). Ik heb een uur gelegen en nog nooit zoveel pijn gehad. Meerdere krassen in mijn gehemelte door uitschieten en 2 dagen last gehad van mijn tandvlees/gebit. Deze medewerker had wat mij betreft nog niet alleen kunnen staan. Na de afspraak heb ik het aangegeven bij de balie. Ik voelde me niet helemaal serieus genomen. Excuses zijn wel aangeboden en ze gingen nadenken hoe ze dit wilden bespreken met de mondhygienste. Ik ben teleurgesteld in de nieuwe praktijk, bij de oude praktijk wel tevreden geweest. Wilde nog mijn partner inschrijven maar die heeft zich hierdoor wel bedacht. Ik kan me voorstellen dat mensen die normaal wat angstig zijn bij de tandarts of het heel onprettig vinden, hierdoor echt een hele nare ervaring zouden hebben opgelopen. Voor mij voelde het voornamelijk zeer onprofessioneel.
Snel, maar met weinig woorden/uitleg geholpen. Weet niet eens of ik door een tandarts of preventie assistente ben geholpen...
De behandeling die ik eerder in Camminghaburen had verliep anders en beter dan de huidige afspraak
Het maken van afdrukken (voor het laten maken van "frames" verliep uiterst moeizaam. Eerst was te weinig gel in de lepel (onderzijde) gedaan en was de afdruk niet goed. Moest over. Daarna ontstonden er problemen met de lepel bovenzijde. Ondanks enkele pogingen kwam de lepel niet los. Gesprekken tussen de tandarts en de assistente over een eventueel doormidden slijpen van de lepel, dragen niet bij aan de gemoedsrust van de patient. Uiteindelijk werd met een uiterste krachtsinspanning de lepel gekanteld (zeer pijnlijk) en kwam hij los. Daarbij is de voortand rechts boven los komen te staan. De volgende dag viel die tand er uit. De eerst volgende gelegenheid naar PUUR. Maandag 24 april. Ik kreeg snel een afspraak (later die middag). Daar werd begonnen met het terugplaatsen van de tand. Let wel, die terug te plaatsen tand moet er volgende week weer uit (passen frame). Waarom al die moeite nemen / kosten maken? Op dinsdag viel de teruggeplaatste tand er weer uit tijdens het eten van soep. Ik laat het maar zo tot de volgende afspraak. Bij het vertrek (na het terugplaatsen) had ik een paar vragen over de behandeling (de noodzaak en de toekomst) kreeg geen antwoord. Wel een hoop opmerkingen over welke afspraken gemaakt zouden worden. Maar daar vroeg ik niet naar. Ik wilde weten wat er tijdens de volgende afspraken inhoudelijk gedaan zou worden. Uiteindelijk gaf de dienstdoende balie medewerker me wat info. Bij het eerstvolgende bezoek wordt de "hoogte" van de vervangende elementen (nog steeds met plastic modellen) vastgesteld. Tandarst eb assistent hebben wellicht al honderden "frames"geplaatst en kennen de procedure. IK NIET.
Onze tandarts is naar deze setting verhuisd. We zijn de afgelopen decennia enorm verwend geweest: toptandarts in een fijne, stijlvolle en warme omgeving. Als je in deze nieuwe omgeving je ogen dicht doet voelt het toch als vanouds.
De nieuwe locatie is et een fabriek. De rollemastate was veel gemoedelijker
nvt
Prettig en persoonlijke aandacht en goede verzorging
Mijn kies is netjes gerepareerd, ik ben er blij mee
Snel en vriendelijk geholpen. Mooie locatie ook
Snel ,relaxed en goed
.
Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen!
Ik had het idee dat de tandarts in kwestie, ziek was. Ze was anders dan anders. Kwam niet fit over in ieder geval. Daarom de beoordeling niet helemaal 5 sterren. Wat anders wel het geval is.
Goed en deskundig
Zeer vriendelijk personeel. Goede uitleg.
Hele lieve tandarts Erg begrip vol echt super
X