Dental Clinics Huizen

Dental Clinics Huizen
Eemlandweg 8, 1271KS Huizen
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.2
Google
4.3
Zorgkaart
9
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
HKZ-Certificering
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:45
  • arrow dinsdag
    8:00 - 16:45
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:45
  • arrow donderdag
    8:00 - 16:45
  • arrow vrijdag
    8:00 - 16:45

 

 

Tandarts team Dental Clinics Huizen NH

 

Complete mondzorg voor het hele gezin

Zoek je een tandarts die jouw gebit mooi en schoon houdt? Kom dan naar Dental Clinics Huizen. In onze moderne tandartsengroepspraktijk aan de Eemlandweg 8 vind je complete mondzorg voor het hele gezin. Onze ervaren teamleden staan dagelijks voor je klaar.

Dental Clinics Huizen

  • Dé tandartspraktijk voor de hele familie
  • Meerdere specialismen o.a. implantologie, tanden bleken en wortelkanaalbehandelingen
  • Persoonlijke aandacht en heldere communicatie
  • 5 dagen per week geopend
Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen

Team

tandarts
8.5
Endodontoloog
BIG nummer: 19047126002
tandarts
9.7
Tandarts
BIG nummer: 19020188502
tandarts
9.2
Mondhygiënist
tandarts
9.3
Tandarts
BIG nummer: 69928270102
tandarts
9.2
Tandarts
BIG nummer: 19923358102
tandarts
8.9
Preventieassistent
tandarts
9.5
Mondhygiënist
tandarts
8.8
Mondhygiënist
tandarts
10.0
Preventieassistent
tandarts
8.8
Tandarts
BIG nummer: 39925764402
tandarts
9.3
Preventieassistent
tandarts
9.1
Tandarts
BIG nummer: 89057614502
tandarts
8.6
Paro-preventieassistent
tandarts
10.0
Tandarts
BIG nummer: 89925734302
tandarts
7.3
Paro-preventieassistent
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 9928165102
tandarts
7.3
Tandarts
BIG nummer: 19923212702
tandarts
9.5
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 9051917602

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed
9.2
4.3
9
waardering icon
G.J. Vermeulen 03 Apr 2024 - 18:49 R.J.C. Van Den Bosch (Mondhygiënist)
Geen zachte heelmeester, zeer goed, kordaat, kundig en vriendelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
G. van Eimeren 02 Apr 2024 - 18:48 P.W. Van Den Bosch (Tandarts)
Professioneel, deskundig en heel klantvriendelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.8
waardering icon
R. Friend 26 Mrt 2024 - 12:42 P.W. Van Den Bosch (Tandarts)
Al bijna 40 jaar zeer tevreden en enthousiast patient!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Angelique Preud'homme 11 Apr 2024 - 18:13

Afgelopen maandag geweest en ik moet zeggen, het was voor het eerst sinds tijden dat ik een prettige behandeling heb ontvangen! Weinig tot geen "pijn", heerlijk met de electrische attributen behandeld in plaats van het handmatige geschraap wat soms pijnlijk kan zijn. Niet zozeer aan je gebit danwel het rukken of duwen of trekken aan je mond en kaak.
Dus ik hoopte dat ik voortaan deze lieve dame als behandelaar zou mogen houden maar ik heb begrepen dat ik een andere dame krijg toegewezen..
Want dat vind ik wel lastig, een andere persoon van zowel de mondhyg. als aan de tandarts kant.
Ik hoop dus dat de vervangster net zo duidelijk en rustig is als deze dame.
De nieuwe tandarts heb ik al een keer meegemaakt en zij was ook prima. Dus hopelijk blijft zij voorlopig nog wel mij behandelen.

(Translated by Google)
I went last Monday and I must say, it was the first time in a long time that I received a pleasant treatment! Little to no "pain", wonderfully treated with the electrical attributes instead of the manual scraping which can sometimes be painful. Not so much on your teeth as on pulling or pushing or pulling on your mouth and jaw.
So I hoped that I would be allowed to keep this lovely lady as my practitioner from now on, but I understand that I will be assigned another lady..
Because I find that difficult, another person from both dental hygiene. as on the dentist side.
So I hope that the replacement is as clear and calm as this lady.
I have already experienced the new dentist once and she was also excellent. So hopefully she will continue to treat me for the time being.

Frank Koorn 10 Apr 2024 - 09:40

Zeer tevreden. Keurig op tijd. Ik werd uitermate vriendelijk, begripvol en deskundig door Ayman geholpen. Werd op mijn gemak gesteld. Duidelijke uitleg. Ontspannen, vriendelijk en empatisch. Zeer tevreden. Met een schone en frisse mond verliet ik de praktijk. Complimenten.

(Translated by Google)
Very satisfied. Always on time. I received extremely friendly, understanding and expert help from Ayman. Was put at ease. Clear explanation. Relaxed, friendly and empathetic. Very satisfied. I left the practice with a clean and fresh mouth. Compliments.

Jolanda Thusgaard 10 Apr 2024 - 09:31

Sinds de overname van Dental Clinics niet meer als prettig ervaren. Veel nieuwe wisselende gezichten. Afspraken die continue kort van tevoren door hun afgezegd worden. Een uur wachten in de wachtkamer heel normaal. Zelfs in de wachtkamer zitten met 2 kinderen en dan horen dat de afspraak niet door kan gaan en dat ze dat ook al in de ochtend wisten maar niet met me hadden gedeeld. Niks op mijn klachten gehoord. Overgestapt naar andere praktijk.

(Translated by Google)
Not pleasant anymore since the takeover of Dental Clinics. Lots of new changing faces. Appointments that are continuously canceled by them at short notice. Waiting an hour in the waiting room is very normal. Even sitting in the waiting room with 2 children and then hearing that the appointment cannot go ahead and that they already knew that in the morning but had not shared it with me. No response to my complaints was heard. Switched to another practice.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste mevrouw Thusgaard,

Bedankt voor uw feedback. Wij hebben dit gedeeld met onze praktijkmanager. Wij vinden het jammer dat u het vertrouwen in onze praktijk bent verloren. Wij doen altijd ons best om afspraken door te laten gaan. We begrijpen dat het vervelend is als afspraken worden afgezegd, maar soms is er geen andere mogelijkheid als wij ziek personeel hebben.

Met vriendelijke groet,

Team Dental Clinics Huizen

(Translated by Google)
Dear Mrs Thusgaard,

Thanks for your feedback. We have shared this with our practice manager. We are sorry that you have lost confidence in our practice. We always do our best to make appointments happen. We understand that it is annoying when appointments are cancelled, but sometimes there is no other option if we have sick staff.

Yours sincerely,

Team Dental Clinics Huizen

Suzanne Ockhuisen 09 Apr 2024 - 21:24

Het personeel is kundig en de praktijk oogt van hoge kwaliteit. Ik merk zelf wel dat ze uitlopen waardoor je zelf soms 20 minuten moet wachten. Daarnaast had ik een mondhygiëniste die elke keer de afzuiger gebruikte ipv dat ik even mijn mond kon spoelen, dat had ik zelf fijner gevonden

(Translated by Google)
The staff is knowledgeable and the practice appears to be of high quality. I do notice that they run late, so you sometimes have to wait 20 minutes. In addition, I had a dental hygienist who used the aspirator every time instead of just rinsing my mouth, which I would have preferred.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste mevrouw Ockhuisen,

Bedankt voor uw feedback. Vanwege hygiëne wordt er veelal gewerkt met de afzuiger in plaats van laten spoelen. We vinden het vervelend dat u heeft moeten wachten, maar soms lopen voorgaande behandelingen uit. We doen ons best om u in de wachtkamer zo goed mogelijk hierover te informeren.

Met vriendelijke groet,

Team Dental Clinics Huizen

(Translated by Google)
Dear Mrs Ockhuisen,

Thanks for your feedback. For reasons of hygiene, the extractor is often used instead of rinsing. We are sorry that you had to wait, but sometimes previous treatments run late. We will do our best to inform you as best as possible about this in the waiting room.

Yours sincerely,

Team Dental Clinics Huizen

Aga van Sunder 27 Mrt 2024 - 22:54

Zeer deskundige en vriendelijk geholpen. Erg tevreden over de behandeling:)

(Translated by Google)
Very knowledgeable and friendly help. Very satisfied with the treatment :)

Rob Folkers 27 Mrt 2024 - 18:49

Zeer kundig, geholpen. Al vele jaren zeer goede ervaring.

(Translated by Google)
Very knowledgeable, helpful. Very good experience for many years.

Yvonne Peeters 25 Mrt 2024 - 12:59

Altijd professioneel en luisterend naar de patiënt

(Translated by Google)
Always professional and listening to the patient

Wijnand Horst 24 Mrt 2024 - 09:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Thank you!

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

Hans Verbij 19 Mrt 2024 - 21:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

karin blaak 15 Mrt 2024 - 19:19

Ik ben zeer tevreden over deze praktijk, al jaren klant, verschillende wisselingen meegemaakt, nog altijd goede behandelaars!

(Translated by Google)
I am very satisfied with this practice, have been a customer for years, have experienced several changes, and are still good practitioners!

Nancy Dornford 14 Mrt 2024 - 20:35

Prima behandeling ondanks het feit dat tijdens mijn behandeling een vulling is losgekomen. ERG jammer dat zij 6x 5 minuten heeft gerekend ipv 4x 5 minuten. Ik was 19 minuten in de behandelkamer. Ik ga niet akkoord met ontvangen rekening. Ik had namelijk de tijd opgenomen en vastgelegd op mijn telefoon. Zij vindt mijn bewijsmateriaal niet geloofwaardig. Ik wordt nog door haar manager teruggebeld.

(Translated by Google)
Excellent treatment despite the fact that a filling came loose during my treatment. A REAL shame that she calculated 6x 5 minutes instead of 4x 5 minutes. I was in the treatment room for 19 minutes. I do not agree with the invoice received. I had recorded the time and recorded it on my phone. She doesn't find my evidence credible. I will still be called back by her manager.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste mevrouw Dornford,

Bedankt voor uw feedback. Onze praktijkmanager heeft u geprobeerd te bellen, maar kon u helaas niet bereiken. Kunt u ons terugbellen en vragen naar onze praktijkmanager? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Team Dental Clinics Huizen

(Translated by Google)
Dear Mrs Dornford,

Thanks for your feedback. Our practice manager tried to call you, but unfortunately could not reach you. Can you call us back and ask for our practice manager? Thank you in advance.

Yours sincerely,

Team Dental Clinics Huizen

Michel Bout 06 Mrt 2024 - 11:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wendy Timmermans 06 Mrt 2024 - 08:34

Ben al mijn hele leven bij deze tandarts en mondhygiëniste. Hele fijne mensen, ze benaderen je altijd hartelijk en persoonlijk. Luisteren goed en denken met je mee. Staan altijd voor je klaar!

(Translated by Google)
I have been seeing this dentist and dental hygienist all my life. Very nice people, they always approach you warmly and personally. Listen carefully and think along with you. Always there for you!

Leo Ruiters 03 Mrt 2024 - 12:50

Bijzonder vriendelijk en professioneel.

(Translated by Google)
Very friendly and professional.

Hanny Strasser 02 Mrt 2024 - 10:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fam van der Hoeff 01 Mrt 2024 - 20:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Arie Van der kogel 29 Feb 2024 - 21:47

Nep! Geldklopperij.
Paul vd Bosch is een zakkenvuller

(Translated by Google)
Fake! Money grab.
Paul vd Bosch is a pickpocket

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Super om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je beoordeling!

(Translated by Google)
Great to hear that you are so satisfied. Thank you for your review!

Jacqueline Roozen 25 Feb 2024 - 09:21

Uitstekend, zeer kundig en professioneel

(Translated by Google)
Excellent, very knowledgeable and professional

Wendy Visser 22 Feb 2024 - 08:43

Super fijne tandarts! Ik ben goed geholpen.

(Translated by Google)
Very nice dentist! I have been helped a lot.

P De Vries 20 Feb 2024 - 20:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

E&S Vandermuelenwolf 20 Feb 2024 - 19:26

Ziet er mooi uit van binnen, mooie wachtruimte, mooie behanelruimtes. Mis een beetje achtergrond muziek. Voldoende parkeer gelegenheid. Eerste indruk was positief 👍👌

(Translated by Google)
Looks nice inside, nice waiting area, nice treatment rooms. Missing a little background music. Sufficient parking space. First impression was positive 👍👌

Maaike Wijbenga 20 Feb 2024 - 15:50

Vanaf mijn kindertijd al bij eerst tandarts Dacosta en later bij tandarts Van den Bosch. Altijd zeer tevreden geweest maar sinds het Dental Clinics is enorm teleurgesteld in de omgang met patiënten en het verloop aan tandartsen. Het telefoon gesprek van vanmiddag was echt niet oké. Ook het aangeven aan de balie van het overlijden van mijn vader met als reactie 'super' kan gewoon niet. Einde aan mijn loyaliteit en op zoek naar een andere praktijk.

(Translated by Google)
Since I was a child, I first saw dentist Dacosta and later dentist Van den Bosch. Always been very satisfied, but since Dental Clinics has been extremely disappointed in the way it deals with patients and the turnover of dentists. The telephone conversation this afternoon was really not okay. Reporting my father's death at the counter with the response 'super' is also simply not possible. End of my loyalty and looking for another practice.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste mevrouw Wijbenga,

Bedankt voor uw feedback. We hebben dit intern besproken om van de situatie te leren en betreuren het dat u het vertrouwen in ons team bent verloren. Uiteraard staat onze praktijkmanager er voor open om dit persoonlijk met u te bespreken mocht u dat prettig vinden. U kunt ons dan het beste bellen of een mail sturen.

Met vriendelijke groet,

Team Dental Clinics Huizen

(Translated by Google)
Dear Mrs. Wijbenga,

Thanks for your feedback. We have discussed this internally to learn from the situation and regret that you have lost confidence in our team. Our practice manager is of course open to discussing this with you personally if you would like. It is best to call us or send us an email.

Yours sincerely,

Team Dental Clinics Huizen

Riemke Reijners 16 Feb 2024 - 19:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jack Van den Berg 15 Feb 2024 - 16:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Bedankt, Jack! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Thanks, Jack! Kind regards, The Dental Clinics team

Emile de Wit 15 Feb 2024 - 08:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

D 14 Feb 2024 - 22:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fransje Sydzes 14 Feb 2024 - 18:29

prettige sfeer en goede behandeling. Efficiënt.

(Translated by Google)
pleasant atmosphere and good treatment. Efficient.

Willem Geesink 13 Feb 2024 - 13:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Herman de Bree 11 Feb 2024 - 10:48

Hier wordt je gewoon als mens behandeld. Duidelijke informatie verstrekking. En zover ik dat dan beoordelen vakkundige mensen.

(Translated by Google)
Here you are simply treated as a human being. Clear information provision. And as far as I do that, professional people judge it.

judith majoor 10 Feb 2024 - 08:01

Na een haastige, slordige behandeling 3x gemaild en nooit antwoord gekregen. Geen enkele reactie.

(Translated by Google)
After hasty, sloppy treatment, I emailed 3 times and never received an answer. No response whatsoever.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste mevrouw Majoor,

Bedankt voor uw feedback. We hebben inmiddels contact gehad om u onze excuses aan te bieden voor hoe het gelopen is.

Met vriendelijke groet,

Team Dental Clinics Huizen

(Translated by Google)
Dear Mrs Major,

Thanks for your feedback. We have now been in contact to apologize to you for how things turned out.

Yours sincerely,

Team Dental Clinics Huizen

Judy Den Boer 08 Feb 2024 - 15:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

nicky jeup 07 Feb 2024 - 19:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Obe van der Heide 07 Feb 2024 - 17:56

Uitstekend geholpen door tandarts Merel bij een wortelkanaal behandeling geen pijn en goede uitleg.

(Translated by Google)
Excellent help from dentist Merel during a root canal treatment, no pain and good explanation.

Cor Koren 06 Feb 2024 - 19:58

Correcte en grondige behandeling. Vriendelijke en informatieve houding van de mondhygiënist.

(Translated by Google)
Correct and thorough treatment. Friendly and informative attitude of the dental hygienist.

Jaring van der Zee 02 Feb 2024 - 19:59

Goede organisatie, vriendelijke bejegening, technisch uitstekend

(Translated by Google)
Good organization, friendly treatment, technically excellent

Jan Kos 23 Jan 2024 - 20:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kitty Woud 09 Jan 2024 - 19:57

Fijne praktijk waar je snel en doeltreffend geholpen wordt.

(Translated by Google)
Great practice where you will be helped quickly and effectively.

Sahar Alsobaki 12 Dec 2023 - 21:21

Ontzettend blij met onze tandarts Yasmine , Een tandarts die je op je gemak stelt en word snel en kundig geholpen. Ook Mijn zoon bezoekt met heel veel plezier en zonder angst!!
Vriendelijke mens maar vooral heel vakkundig en eerlijk. Wij zijn als gezin heel blij en tevreden.

(Translated by Google)
Extremely happy with our dentist Yasmine, a dentist who puts you at ease and who provides you with quick and professional help. My son also visits with great pleasure and without fear!!
Friendly person but above all very professional and honest. As a family we are very happy and satisfied.

Anuschka PLOOS VAN AMSTEL 07 Dec 2023 - 06:08

Vriendelijk, duidelijke communicatie deskundig en het belangrijkste: Prima resultaat.

(Translated by Google)
Friendly, clear communication, expert and most importantly: Excellent results.

Gilles Windt van der 21 Nov 2023 - 20:52

Goede begeleiding en duidelijke uitleg over de behandeling top.

(Translated by Google)
Good guidance and clear explanation of the treatment.

Jaap Bout 15 Nov 2023 - 13:53

Deze tandarts/implantoloog levert niet alleen vakwerk, maar heeft het vermogen, samen met zijn assistente, om je gerust te stellen en vrijwel pijnloos te behandelen, zodat je altijd met een glimlach weer vertrekt !

(Translated by Google)
This dentist/implantologist not only delivers professional work, but has the ability, together with his assistant, to reassure you and treat you almost painlessly, so that you always leave with a smile!

Hans koekkoek 11 Nov 2023 - 08:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mary Rose Khan 10 Nov 2023 - 20:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cindy Voskamp 10 Nov 2023 - 19:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

Yegen yomud 08 Nov 2023 - 21:06

Helaas was er na een bezoek aan de tandarts van Yasmin geen glimlach of een gevoel van voldoening op mijn gezicht te zien. Mijn klacht was pijn bij het tandenpoetsen en tijdens het eten; er vormde zich een gat in de tand waarin voedsel achterbleef. Ik hoopte op een behandeling, maar ze namen gewoon een foto van mijn tand en stuurden me naar de balie om de andere afspraak te maken. Ik zal waarschijnlijk nog steeds moeten betalen voor dit lege bezoek.

(Translated by Google)
Unfortunately, after visiting Yasmin's dentist, there was no smile or sense of satisfaction on my face. My complaint was pain when brushing my teeth and while eating; a hole formed in the tooth in which food remained. I was hoping for treatment, but they just took a picture of my tooth and sent me to the counter to make the other appointment. I'll probably still have to pay for this empty visit.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste Yegen yomud,

Wij herkennen helaas uw naam niet en kunnen daarom niet uitzoeken wat er precies aan de hand is. Wellicht staat u onder een andere naam bij ons ingeschreven. Kunt u ons bellen en vragen naar onze praktijkmanager? Dan helpen we u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics Huizen

(Translated by Google)
Dear Yegen yomud,

Unfortunately, we do not recognize your name and therefore cannot find out exactly what is going on. You may be registered with us under a different name. Can you call us and ask for our practice manager? Then we will be happy to help you further.

Yours sincerely,

The team at Dental Clinics Huizen

Yvonne Ruiter 07 Nov 2023 - 22:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Peter den Ouden 04 Nov 2023 - 09:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Bedankt voor de vijf sterren, Peter! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Thanks for the five stars, Peter! Kind regards, The Dental Clinics team

C Krouwels 03 Nov 2023 - 19:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jan Van der Hulst 02 Nov 2023 - 19:13

Vakmanschap met gevoel en fijne geduldige uitleg hoe en wat

(Translated by Google)
Craftsmanship with feeling and nice patient explanation of how and what

Jacob van Amstel 01 Nov 2023 - 14:56

Perfect geholpen en een mooie rustige omgeving

(Translated by Google)
Perfectly helped and a nice quiet environment

Julius Spilt 24 Okt 2023 - 22:22

Aardig personeel, maar een dure tandarts voor een controle afspraak.

(Translated by Google)
Nice staff, but an expensive dentist for a check-up appointment.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste meneer Spilt,

Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over ons team. Wij hanteren de tarieven die door de Nederlandse Zorgautoriteit worden bepaald. Deze gelden in alle tandartspraktijken in Nederland.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics Huizen

(Translated by Google)
Dear Mr Spilt,

Thank you for your review. We are happy that you are satisfied with our team. We apply the rates determined by the Dutch Healthcare Authority. These apply in all dental practices in the Netherlands.

Yours sincerely,

The team at Dental Clinics Huizen

Jan Rebel 21 Okt 2023 - 19:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kees Korevaar 21 Okt 2023 - 11:24

Blij dat ze er zijn, kundig en vriendelijk personeel, ga er met plezier naar toe.

(Translated by Google)
Glad they are there, knowledgeable and friendly staff, enjoy going there.

Gerdine Van der Graaf 11 Okt 2023 - 18:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anke Kooiman 11 Okt 2023 - 13:35

Zeer professionele benadering en behandeling.
Tevens zeer vriendelijk en klantgericht.
Ook belangrijk: Je wordt op een zeer natuurlijke manier op je gemak gesteld. Ik hoop dat Adjani nog lang mijn gebit mag behandelen.

(Translated by Google)
Very professional approach and treatment.
Also very friendly and customer-oriented.
Also important: You are put at ease in a very natural way. I hope that Adjani can treat my teeth for a long time to come.

Suzanne Oosterhoff 10 Okt 2023 - 19:54

Mw Ramlal is zeer vriendelijk en deskundig.. laat zien wat er eventueel beter kan en doet de juiste bewegingen/ handelingen voor mbv een spiegel zodat je eea kan volgen.. de ragers en materialen krijg je vervolgens mee voor thuis.

(Translated by Google)
Mrs. Ramlal is very friendly and knowledgeable. She shows what could be improved and demonstrates the correct movements/actions using a mirror so that you can follow everything. You then receive the brushes and materials to take home.

mihret fessehation 03 Okt 2023 - 20:07

Ik ben echt tevreden

(Translated by Google)
I am really satisfied

Iris van Stuijvenberg 25 Sep 2023 - 16:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Douglas Diebrink 16 Sep 2023 - 13:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

Yvonne de Gooijer 08 Sep 2023 - 17:26

Zeer nette tandartsen praktijk. Er werken tandartsen en mondhygiënisten. Ze werken met de meest moderne apparatuur en technieken. Het maken van een afspraak is snel gedaan en deze krijg je in de mail bevestigd. Zo is deze ook makkelijk in je eigen agenda te zetten. Wanneer je de praktijk binnen komt kun je via de display jezelf aanmelden. Dan kun je plaatsnemen in de ruime wachtkamer tot je wordt gehaald. Mijn behandelaars zijn zeer vriendelijk. Wat ik zelf iets minder vind is dat je in een grote ruimte ligt met tussenwanden. Hierdoor kun je horen wat er met een patiënt besproken wordt. Ook is het parkeren daar meestal niet mogelijk. Wanneer je daar wel kunt parkeren is het zeer onoverzichtelijk omdat er een hoge heg staat en je de fietsers pas heel laat opmerkt.

(Translated by Google)
Very neat dental practice. Dentists and dental hygienists work there. They work with the most modern equipment and techniques. Making an appointment is quick and you will receive confirmation by email. This also makes it easy to put it in your own agenda. When you enter the practice you can register yourself via the display. Then you can take a seat in the spacious waiting room until you are picked up. My practitioners are very friendly. What I don't like is that you are in a large room with partitions. This allows you to hear what is being discussed with a patient. Parking is also usually not possible there. When you can park there, it is very confusing because there is a high hedge and you only notice the cyclists very late.

Swen Jongerden 06 Sep 2023 - 14:05

Helemaal tevreden klant

(Translated by Google)
Completely satisfied customer

Piet Dekkers 02 Sep 2023 - 20:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jeroen Van Der Voort 12 Aug 2023 - 08:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anja Gooijer 11 Aug 2023 - 20:01

Goed en correct geholpen

(Translated by Google)
Good and correct help

Sjoerd V 07 Aug 2023 - 21:09

Geen reactie op klachten. Ze nemen niet de moeite om te reageren bij de vestiging in Huizen.

(Translated by Google)
No response to complaints. They don't bother to respond at the Huizen branch.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste Sjoerd,

Bedankt voor uw feedback. We zien helaas geen achternaam bij uw review, zodat we niet kunnen controleren om welke openstaande klacht het gaat en contact met u kunnen opnemen. Kunt u ons bellen en vragen naar onze praktijkmanager?

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear Sjoerd,

Thanks for your feedback. Unfortunately, we do not see a surname in your review, so we cannot check which open complaint it concerns and contact you. Can you call us and ask for our practice manager?

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

Marion Creemers 02 Aug 2023 - 13:35

prettige behandeling. goede uitleg wat er gaat gebeuren

(Translated by Google)
pleasant treatment. good explanation of what is going to happen

arnold joseph 29 Jul 2023 - 10:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

steven kompier 27 Jul 2023 - 00:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hannan Farok 25 Jul 2023 - 22:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

H. 20 Jul 2023 - 18:49

Tamara is een hele aardige en spontane vrouw en deed goed haar best bij het reinigen van mijn gebit was heel blij met de service die ze verleende.

(Translated by Google)
Tamara is a very nice and spontaneous woman and did a good job cleaning my teeth and I was very happy with the service she provided.

Alin Boghasian 11 Jul 2023 - 21:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jaap Hoekman 05 Jul 2023 - 16:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

ellen van scheepen 22 Jun 2023 - 17:44

Vriendelijke ontvangst. Professioneel, wordt uitgelegd wat er wordt gedaan . Afspraken in een keer gepland en herinnering afspraak een dag van te voren gemaild.Duidelijke rekeningen.

(Translated by Google)
Friendly reception. Professional, explains what is being done. Appointments scheduled at once and appointment reminder emailed a day in advance. Clear invoices.

Rinie Dozy 22 Jun 2023 - 16:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anne-Marie De Jong 21 Jun 2023 - 06:23

Mooie praktijk. Hele fijne mondhygiëniste.

(Translated by Google)
Nice practice. Very nice dental hygienist.

Tonny Bakker 12 Jun 2023 - 13:50

Prettige behandeling gehad van de mondhygiëniste. Accuraat, duidelijk en goede informatie gekregen voor het poetsen. Daarnaast gelijk de tandarts ingeschakeld vanwege een loszittende kroon die binnen een kwartier werd vastgezet. Klasse dat het zo snel is opgelost. En ik loop weer met stralende tanden en kiezen.

(Translated by Google)
Had pleasant treatment from the dental hygienist. Accurate, clear and received good information for cleaning. In addition, the dentist was immediately called in because of a loose crown that was fixed within fifteen minutes. Thank you that it was resolved so quickly. And I walk again with radiant teeth and molars.

Huub Bustin 03 Jun 2023 - 01:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Thomas Carver 01 Jun 2023 - 20:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Albert Vos 29 Mei 2023 - 18:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Patricia Van Der Plaats 12 Mei 2023 - 21:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Michiel van Rijswijk 22 Apr 2023 - 07:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hans van Sunder 21 Apr 2023 - 22:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rob van Dijk 21 Apr 2023 - 12:39

Heb sinds eind juli ruim 6 weken rondgelopen met een zwevend klikgebit waarvan de ruitertjes zich niet meer vastklemden op de steg.
Deze waren deels omgebogen en deels afgebroken. Begin augustus bleek de tandtechnicus een aantal weken op vakantie. Spijtig genoeg geen alternatief adres via Dental Clinics Huizen. Moest daar zelf op zoek naar. Uiteindelijk een tandtechnicus in Teuge weten te vinden die provisorisch een reparatie heeft uitgevoerd. Eerst op 12 september kon ik weer terecht bij Dental Clinics Huizen en doorverwezen naar de daaraan verbonden tandtechnicus, die het euvel naar tevredenheid heeft verholpen. Los van de extra gemaakte kosten die ik heb moeten maken, vind ik het onbegrijpelijk dat Dental Clinics Huizen - bij een calamiteit zoals ik heb ondervonden - géén afspraken met vervangende tandtechici heeft weten te maken tijdens de vakantieperiode.

Nu, inmiddels een jaar later, heeft zich opnieuw hetzelfde euvel voorgedaan. Klikgebit in onderkaak opnieuw los. Ruitertjes onherstelbaar vernield. Na telefonisch contact met Dental Clinics werden de ruitertjes alsmede aanvullende technische informatie onmiddellijk vanuit Huizen naar de Clinica Dental in la Herradura, Spanje, opgestuurd, waar wij op dat moment op familiebezoek waren. Daar is uiteindelijk het ondergebit weer - tot mijn volle tevredenheid - vastgezet.
Bij deze alle lof voor de assistentes van Dental Clinics voor hun begrip en adequate optreden.

(Translated by Google)
Since the end of July, I have been walking around for more than 6 weeks with a floating click denture where the riders no longer cling to the bar.
These were partly bent and partly broken off. At the beginning of August, the dental technician turned out to be on vacation for a number of weeks. Unfortunately, there is no alternative address via Dental Clinics Huizen. Had to look for that myself. Ultimately managed to find a dental technician in Teuge who carried out a temporary repair. It was not until September 12 that I was able to return to Dental Clinics Huizen and was referred to the associated dental technician, who resolved the problem to my satisfaction. Apart from the additional costs I had to incur, I find it incomprehensible that Dental Clinics Huizen - in the event of an emergency such as I experienced - was unable to make appointments with replacement dental technicians during the holiday period.

Now, a year later, the same problem has occurred again. Click dentures in lower jaw loose again. Riders destroyed beyond repair. After contacting Dental Clinics by telephone, the riders and additional technical information were immediately sent from Huizen to the Clinica Dental in la Herradura, Spain, where we were visiting family at the time. The lower dentures were finally reattached there - to my complete satisfaction.
Hereby all praise goes to the assistants of Dental Clinics for their understanding and adequate action.

hans burggraaff 19 Apr 2023 - 23:16

Service with a smile!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Bedankt, Hans! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Thanks, Hans! Kind regards, The Dental Clinics team

ringo melis 19 Apr 2023 - 09:21

Ben altijd blij als ik bij haar ben geweest.. ze geeft je ook een goed gevoel als je binnen komt voor een behandeling.. vind het jammer dat ze alleen nog maar op donderdag werkt bij de praktijk want daar door is het moeilijker een afspraak met haar te maken..

(Translated by Google)
I'm always happy when I've been to her.. she also makes you feel good when you come in for treatment.. I think it's a shame that she only works at the practice on Thursdays because that makes it more difficult to get an appointment with her. to make her...

Chris Veurink 16 Apr 2023 - 18:13

Tijdelijk dopje van implantaat was losgeraakt, kon direct terecht voor herstel!.

(Translated by Google)
Temporary implant cap had become loose, so I was able to get it repaired immediately!

Rudi Luijer 15 Apr 2023 - 07:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ingrid ter Laan- Coenraad 01 Apr 2023 - 10:51

Ik ben bij tandarts Kristo Vermaak geweest. Een ontzettend fijne tandarts. Hij stelde mij gerust, legt alles uit wat hij doet. Hij heeft humor en empathie. Hij heeft mij heel goed geholpen. Ik geef hem een 10.
Ik blijf bij hem als patiënt.
De dental Clinic is een mooie praktijk, aardige assistenten en receptionisten.

(Translated by Google)
I went to dentist Kristo Vermaak. A very nice dentist. He reassured me and explained everything he was doing. He has humor and empathy. He helped me very well. I give him a 10.
I stay with him as a patient.
The dental clinic is a beautiful practice, nice assistants and receptionists.

Ron Vleeming 01 Apr 2023 - 06:52

Goede en deskundige voorlichting vooraf. Vriendelijke mensen. Plezierig geholpen met een mooi resultaat.

(Translated by Google)
Good and expert information in advance. Friendly people. Pleasant assistance with a great result.

Robert Bunschoten 28 Mrt 2023 - 21:23

Ik kom al van kinds af aan bij tandartsprakrijk kouwenberg en vd Bosch ..eerst vast tandarts vd Bosch welke altijd erg vriendelijk was en nu heet de praktijk Dental clinics.. na jaren een vaste tandarts nu een Nieuwe tandarts gekregen mw Parisa.. zij is erg lief en rustig en weet om te gaan met angstige patiënten.. stelt me op mijn gemak en legt rustig uit wat ze doet..
Heel erg blij mee en hoop dat ik de volgende jaren bij haar kan blijven komen...
Mw Ramlal is een aanrader qua mondhygiënist.. ook erg lief rustig en vriendelijk! Zeer tevreden!

(Translated by Google)
I have been coming to Kouwenberg and Van Bosch Dental Practice since I was a child. First I had a permanent dentist Van Bosch who was always very friendly and now the practice is called Dental Clinics. After years of being a permanent dentist, I now have a new dentist, Mrs. Parisa. She is very sweet and calm and knows how to deal with anxious patients.. puts me at ease and calmly explains what she is doing..
Very happy with it and hope that I can continue to visit her in the coming years...
Mrs. Ramlal is highly recommended as a dental hygienist.. also very sweet, calm and friendly! Very satisfied!

Map Software 24 Mrt 2023 - 18:02

Altijd zéér goede behandelingen gehad, met goed advies.
Begrotingen van te voren zodat je weet waar je aan toe bent.
Leveren prachtig en vakkundig werk af.
P.v.d.B en R.v.d.B TOPPERS !!!

Na inmiddels een jaar zijn de behandelingen nog net zo goed bij de bovenstaande behandelaars.!
24-3-2023 En gelukkig is mijn vrouw inmiddels ook bij deze toppers onder behandeling !

(Translated by Google)
Always had very good treatments, with good advice.
Budgets in advance so you know where you stand.
Deliver beautiful and professional work.
P.v.d.B and R.v.d.B TOPPERS!!!

After a year now, the treatments are still just as good with the above practitioners!
24-3-2023 And luckily my wife is now also being treated by these toppers!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling en de aanbeveling!

(Translated by Google)
How nice to hear that you are so satisfied. Thank you for the nice review and recommendation!

Geert Westland 24 Mrt 2023 - 04:10

Waardeloze praktijk.

(Translated by Google)
Worthless practice.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste meneer Westland,

Graag komen we met u in contact om uw review te bespreken. Kunt u ons bellen en vragen naar onze praktijkmanager? Een mail sturen mag uiteraard ook. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear Mr. Westland,

We would like to get in touch with you to discuss your review. Can you call us and ask for our practice manager? You can also send an email, of course. Thank you in advance.

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

Crista Kamberg 19 Mrt 2023 - 17:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

Angelique Preud'homme 18 Mrt 2023 - 13:38

Het was een prima bezoek, mijn tanden zijn weer helemaal schoongemaakt, ondanks dat ik niet altijd genoeg flos, of stook.. oeps !

(Translated by Google)
It was a great visit, my teeth were completely cleaned again, even though I didn't always floss or brush enough... oops!

Simone Van middelaar 18 Mrt 2023 - 12:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ewoud Doyer 09 Mrt 2023 - 15:52


Prima service

Renetje Kriek 04 Mrt 2023 - 16:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Elsje van Oeffelt 04 Mrt 2023 - 15:32

Gewoon goed, vriendelijk personeel vakkundige mensen. Ben heel tevreden.

(Translated by Google)
Just good, friendly staff, professional people. I'm very satisfied.

Diederik Westerhuis 04 Mrt 2023 - 14:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rieky Molina 01 Mrt 2023 - 20:32

Nadat ik in mei vorig jaar met heel veel succes een nieuwe onder klikprothese heb gekregen die Paul van den Bosch voor mij heeft gemaakt, heb ik sinds een paar dagen ook een nieuwe bovenklikprothese. Na 3 jaar kan ik eindelijk weer zonder pijn en problemen eten. Ik ben Paul en alle collega's die hiervoor gezorgd hebben ontzettend dankbaar. Iedereen is altijd vriendelijk en behulpzaam in de praktijk van Paul. Super aanrader als je problemen hebt met je gebit. Je gaat uiteindelijk inderdaad weg met een hele mooie en blije glimlach. Ik in ieder geval zeker.

(Translated by Google)
After I received a new lower click prosthesis that Paul van den Bosch made for me in May last year with great success, I have also had a new upper click prosthesis for a few days now. After 3 years I can finally eat again without pain and problems. I am extremely grateful to Paul and all colleagues who made this possible. Everyone is always friendly and helpful in Paul's practice. Highly recommended if you have problems with your teeth. In the end you will indeed leave with a very beautiful and happy smile. At least I certainly do.

Tjerk Bruinsma 25 Feb 2023 - 14:48

Verhuisd naar Huizen op zoek naar een goede tandarts. Gevonden bij Dental Clinics. Zowel goede mondhygiëniste als tandarts voor implantaat behandeling.

(Translated by Google)
Moved to Huizen looking for a good dentist. Found at Dental Clinics. Both good dental hygienists and dentists for implant treatment.

Anke Jongerden 15 Feb 2023 - 14:52

Dr. Vd Bosch is een bijzonder kundig implantoloog en ook oprecht in de uitleg over de best mogelijke behandeling.

(Translated by Google)
Dr. Vd Bosch is a particularly skilled implantologist and also sincere in his explanation of the best possible treatment.

Petra Smulders 15 Feb 2023 - 12:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

M.E.L. Terpstra 14 Feb 2023 - 23:03

Ben al jaren patient en ontzettend tevreden! Ben niet bepaald een held maar in deze tandarts heb ik alle vertrouwen. Professioneel, vriendelijk en hij heeft duidelijk plezier in het vak en dat geldt ook voor zijn assistente Wilma!

(Translated by Google)
I have been a patient for years and very satisfied! I'm not exactly a hero, but I have every confidence in this dentist. Professional, friendly and he clearly enjoys the job and that also applies to his assistant Wilma!

Dolf Kos 14 Feb 2023 - 20:16

Top tandarts al jaren!

(Translated by Google)
Top dentist for years!

Thomas van den Nieuwenhoff 14 Feb 2023 - 20:00

Hele fijne tandarts met prettige artsen en een net pand.

(Translated by Google)
Very nice dentist with pleasant doctors and a neat building.

kirsten kreuning 14 Feb 2023 - 20:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Remco van der Hoeff 14 Feb 2023 - 19:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mohamad Alkhaimi 02 Feb 2023 - 21:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jenna Oosterhoff 14 Jan 2023 - 11:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

ellen schreuder 14 Jan 2023 - 11:39

Goeie praktijk, met vriendelijke personeel

(Translated by Google)
Good practice, with friendly staff

Goos van Doesburg 07 Jan 2023 - 13:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gizem Gonca 06 Jan 2023 - 22:32

The dentists are great!

Jan-Willem Verhaaren 23 Dec 2022 - 16:23

mooi van buiten, slecht van binnen.
De tandartsen zijn jong en onervaren. Overweeg goed of je hier patient wil worden. Ik heb veel ellende overgehouden, en geen enkel bijval...kosten door onkunde inmiddels 6000++

(Translated by Google)
beautiful on the outside, bad on the inside.
The dentists are young and inexperienced. Consider carefully whether you want to become a patient here. I have been left with a lot of misery, and not a single bit of success...costs due to ignorance have now amounted to 6000++

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste meneer Verhaaren,

Bedankt voor uw feedback. Uw tandarts zal contact met u opnemen om dit verder te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear Mr Verhaaren,

Thanks for your feedback. Your dentist will contact you to discuss this further.

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

Edwin Boshuizen 17 Dec 2022 - 15:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Karin Rienstra 26 Okt 2022 - 20:06

Vaak wisselende tandartsen en daardoor nieuwe voorstellen en offertes. Dat geeft geen betrouwbare indruk. De behandelingen zelf zijn goed.

(Translated by Google)
Dentists often change and therefore new proposals and quotes. That does not give a reliable impression. The treatments themselves are good.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste mevrouw Rienstra,

Bedankt voor uw feedback. De tandarts waar u eerder bent geweest is nog steeds werkzaam bij ons (op de dinsdag en woensdag). Wij kunnen u in het vervolg weer hierbij inplannen. Het spijt ons dat het plannen niet goed is gegaan de afgelopen keer.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear Mrs Rienstra,

Thanks for your feedback. The dentist you visited before still works with us (on Tuesdays and Wednesdays). We can schedule you again in the future. We're sorry that planning didn't go well last time.

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

Robert van den berg 10 Okt 2022 - 22:27

vriendelijke tandarts die je op je gemak brengt en helemaal uit legt wat ie gaat doen.

(Translated by Google)
friendly dentist who puts you at ease and explains completely what he is going to do.

Elena Mironova 10 Okt 2022 - 17:49

I had 3 visits to the Dental Clinics, and always highly satisfied with the result. Fast and professional. And the dentist always keep me in good mood👍🏻

Eric Sauer 04 Okt 2022 - 17:14

Fijne tandarts, nemen rustig de tijd en leggen alles goed uit.

(Translated by Google)
Great dentist, takes his time and explains everything well.

3.14ter 8o3rm4 27 Sep 2022 - 19:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rory Blokzijl 29 Aug 2022 - 09:51

Ik ben heel blij met mijn tandarts Celeste Visser van Dental Clinics in Huizen. Er wordt de tijd voor je genomen, ze is empathisch en heel kundig. Erg tevreden met zowel Celeste Visser als de praktijk (Dental Clinics te Huizen).

(Translated by Google)
I am very happy with my dentist Celeste Visser from Dental Clinics in Huizen. Time is taken for you, she is empathetic and very knowledgeable. Very satisfied with both Celeste Visser and the practice (Dental Clinics in Huizen).

Herman Dwars 10 Aug 2022 - 23:24

Ik word altijd heel vriendelijk behandeld. Er wordt duidelijke uitleg gegeven over wat er gaat gebeuren. Ook krijgt ik hier en daar wat zinvol advies. Kortom uitstekend.

(Translated by Google)
I am always treated very kindly. Clear explanations are given about what will happen. I also get some useful advice here and there. In short, excellent.

Nicolette van Zuiden 10 Aug 2022 - 20:59

Uitstekende tandartspraktijk!
professioneel, vriendelijk.en toch persoonlijk.

(Translated by Google)
Excellent dental practice!
professional, friendly and yet personal.

Anneke van Tiggele 10 Aug 2022 - 19:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Lyon 10 Aug 2022 - 19:31

Vriendelijke een deskundige hulp. We lopen al meer dan dertig jaar bij deze praktijk, zegt dat niet genoeg!!

(Translated by Google)
Friendly and expert help. We have been with this practice for more than thirty years, that doesn't say enough!!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Hallo Lyon,

Dat zegt zeker genoeg😁 Bedankt voor het vertrouwen in ons team al die jaren!

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Hello Lyon,

That certainly says enough😁 Thank you for trusting our team all these years!

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

Dick van der Jagt 10 Aug 2022 - 19:12

In alle opzichten voortreffelijk geholpen.
Dat geldt zeker ook voor de assistente.

(Translated by Google)
Excellent help in every respect.
This certainly also applies to the assistant.

carola molenaar 02 Aug 2022 - 19:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Estelle Brun 02 Aug 2022 - 11:07

Aweful, never had such an experience with dentists, trying to make a cleaning last as long as possible (switching tools literally every 5 seconds) and not using the pressure device for most of the time. Teeth were hurting for days, which never happened to me in 25 years. High part wasn't done despite 30 min time, which is usually all done in less than that at any dentists I've been too. Trick to force me to take an other appointment, which I didn't because of the pain and serious concern my teeth might have been damaged with excessive use of tools and hand pressure instead of water pressure. Outrageous price, longer time on the bill than what was done and insane bill for a simple cleaning! I opened a claim against them. They ignore your emails of course. Run away!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Hello Estelle,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you had a negative experience with our clinic. The dental hygienist has tried to get in touch with you a few times to discuss the matter, but couldn't reach you. Can you please give us a call? A 60 minute appointment was originally advised by the dentist but, in order to help you as soon as possible, we planned a shorter appointment to get started. The dental hygienist could then estimate how much more time was needed in an additional appointment. The costs for treatment are set by the government. If you think there is a mistake on the bill, we can of course discuss this together.

Best regards,

The Dental Clinics team

Lidy van Schie 28 Jul 2022 - 08:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

CCM Campman 15 Jun 2022 - 13:22

Vriendelijke ontvangst en een goede behandeling onder gaan
Ben tevreden

(Translated by Google)
Friendly welcome and good treatment
Am satisfied

Jackie Brouwer 01 Jun 2022 - 13:19

Topservice. Kom met een grote glimlach naar buiten

(Translated by Google)
Top service. Come out with a big smile

Jan van den Wall Bake 31 Mei 2022 - 20:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Beyhan Aral 19 Mei 2022 - 19:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anneke Dijkman 10 Mei 2022 - 21:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Arjen W de Jong 04 Mei 2022 - 07:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Paulette Hosman 03 Mei 2022 - 19:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

dicky eijpe 29 Apr 2022 - 19:55

Hele aardige mensen doe je toch op je gemak proberen te stellen ze nemen zeker ook de tijd voor je. In mijn geval moest er een kies uit. Nou heb in een heeeeel erg fobie voor injectie naalden. Ik kan je vertellen die praktijk is echt te klein die is zo gesloopt. Maar is ze toch gelukt door de kalmte en begrip. Dus van daar mijn zeer positieve review

(Translated by Google)
Very nice people try to make you feel at ease and they certainly take the time for you. In my case I had to have a tooth removed. Now I have a very big phobia of injection needles. I can tell you that practice is really too small and has been demolished in no time. But she still succeeded because of her calmness and understanding. So that's where my very positive review comes from

Annette van Waning 30 Mrt 2022 - 21:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

thea ben ahmed 10 Mrt 2022 - 12:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Thank you!

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

Lotte Schaap 06 Mrt 2022 - 12:06

Door een ongeval in het verleden heeft mijn gehele bovenfront erg korte wortels t.o.v. hoe de wortels zouden moeten zijn. Na het vertrek van tandarts Kouwenberg, kreeg ik steeds andere tandartsen die niet op de hoogte waren van mijn ongeval. Doordat de datum van het ongeval niet in mijn Patientkaart stond (bleek later), zijn er na het ongeval waarschijnlijk nauwelijks röntgenfoto's gemaakt ter controle van mijn gebit. Ook niet na het advies van de endodontoloog. Ik moest de verschillende tandartsen hier steeds zelf op attenderen.

In november 2021 verzocht ik de tandarts om röntgenfoto's te maken van mijn gebit. Hij maakte eerst alleen foto's van de zijkanten en wilde mij toen naar huis sturen, omdat alles er volgens hem goed uit zag. Ik attendeerde hem er toen op dat er nog röntgenfoto van mijn voortanden gemaakt moesten worden. Tot zijn verbazing bleek de prognose van element 12 niet goed te zijn en was er geen redden meer aan. De situatie kon helaas niet vergeleken worden met de foto's uit 2018, omdat element 12 toen maar deels (?) op de foto stond. De behandeling bestond uit het trekken van element 12 en het plaatsen van een implantaat en kroon.

Ik wilde in aanmerking komen voor een vergoeding van de kosten van de behandeling met het implantaat en de kroon als gevolg van mijn ongeval via de verzekering. Hiervoor heeft mijn tandarts een verzoek ingediend bij de verzekering. Bij dit verzoek heeft de tandarts oude röntgenfoto's van 2015/2016 opgestuurd i.p.v. de huidige foto's uit 2021. Op de röntgenfoto's stond namelijk een verkeerde datum (2021 i.p.v. 2015/2016). Ik heb gevraagd of de balie de datum op de foto's wilde aanpassen, maar dit is naar mijn weten niet gedaan. Uiteindelijk heb ik besloten om zelf een verzoek in te dienen bij de verzekering. Bij het opvragen van de röntgenfoto's kreeg ik echter telkens maar een beperkt aantal röntgenfoto's toegestuurd, en moest ik hier meerdere keren achteraan mailen/bellen naar de balie.

In de aanvraag voor de verzekering werd er gesproken over element 11, maar het ging om element 12. Element 11 is namelijk al behandeld in 2015. Ik heb aangegeven dat het mij onzeker maakt dat er steeds over verschillende elementen wordt gesproken en dat dit aangepast moet worden in mijn dossier. Echter blijft de balie aangeven dat mijn tandarts zegt dat het om element 11 gaat. Ook in de Patientkaart staat een plan voor element 11, terwijl de begroting over element 12 gaat?

Ik heb een rekening gekregen op 23-12-2021, terwijl ik de tandarts toen nooit bezocht heb. Ik heb uitstel gevraagd voor de rekening. In een telefoongesprek in januari 2022 kon de balie niet toelichten waar de rekening op gebaseerd was. Ik zou nog een telefonisch consult krijgen met mijn tandarts op korte termijn. Echter heeft dit telefonisch consult met mijn tandarts nooit plaatsgevonden. Op elke mail wordt gereageerd dat de mail wordt doorgestuurd naar mijn tandarts. Tot op heden heb ik hier nog geen reactie op ontvangen. Dit is erg teleurstellend, want het bedrag wordt met 40 euro verhoogd als je niet binnen het termijn betaald.

Inmiddels ben ik bezig met een overstap naar een andere tandarts, omdat mijn vertrouwen in Dental Clinics Huizen verdwenen is. De behandeling met het implantaat en de kroon moet nog uitgevoerd worden.

P.S. De baliemedewerksters zijn niet altijd vriendelijk aan de telefoon.

(Translated by Google)
Due to an accident in the past, my entire upper front has very short roots compared to what the roots should be. After dentist Kouwenberg left, I kept seeing other dentists who were not aware of my accident. Because the date of the accident was not in my Patient Card (it turned out later), hardly any x-rays were probably taken to check my teeth after the accident. Not even after the advice of the endodontist. I always had to point this out to the various dentists myself.

In November 2021, I requested the dentist to take x-rays of my teeth. At first he only took pictures of the sides and then wanted to send me home because he thought everything looked good. I then pointed out to him that an x-ray of my front teeth still needed to be taken. To his surprise, the prognosis for element 12 turned out to be bad and there was no way to save it. Unfortunately, the situation could not be compared with the photos from 2018, because element 12 was only partly (?) in the photo. The treatment consisted of extracting tooth 12 and placing an implant and crown.

I wanted to be eligible for reimbursement of the costs of the treatment with the implant and the crown as a result of my accident through insurance. My dentist has submitted a request to the insurance for this. With this request, the dentist sent old I asked if the desk wanted to change the date on the photos, but to my knowledge this was not done. Ultimately, I decided to submit a request to the insurance company myself. However, when requesting the X-rays, I was only sent a limited number of X-rays each time, and I had to email/call the counter several times.

In the insurance application, element 11 was mentioned, but it was element 12. Element 11 was already dealt with in 2015. I indicated that it makes me unsure that different elements are always discussed and that this needs to be adjusted. will be in my file. However, the counter continues to indicate that my dentist says it concerns element 11. The Patient Card also contains a plan for element 11, while the budget concerns element 12?

I received a bill on December 23, 2021, even though I never visited the dentist at that time. I have requested an extension for the bill. In a telephone conversation in January 2022, the desk was unable to explain what the bill was based on. I would have another telephone consultation with my dentist shortly. However, this telephone consultation with my dentist never took place. Every email is responded to and the email will be forwarded to my dentist. To date I have not received a response to this. This is very disappointing, because the amount will be increased by 40 euros if you do not pay within the term.

I am now in the process of switching to another dentist, because my confidence in Dental Clinics Huizen has disappeared. The treatment with the implant and crown still needs to be carried out.

P.S. The counter staff are not always friendly on the phone.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste L.S.,

Onze praktijkmanager heeft u gisteren nog even geprobeerd te bellen en uw voicemail ingesproken. In maart is er contact geweest tussen u en de tandarts om uw klacht te bespreken en is de laatste rekening gecrediteerd.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear L.S.,

Our practice manager tried to call you yesterday and left a voicemail. You and the dentist were contacted in March to discuss your complaint and the final bill was credited.

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

Ward Vlaanderen 23 Feb 2022 - 14:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Dr Bakker 23 Feb 2022 - 09:01

Vriendelijk personeel en snel geholpen.

(Translated by Google)
Friendly staff and quick help.

A dV 22 Feb 2022 - 19:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Leo de Jong 17 Feb 2022 - 01:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

J.L. Riegen 07 Feb 2022 - 14:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Esmeralda Visser 04 Feb 2022 - 18:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Bedankt, Esmeralda! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Thank you, Esmeralda! Kind regards, The Dental Clinics team

Nelleke Kos 04 Feb 2022 - 09:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Bedankt, Nelleke! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Thank you, Nelleke! Kind regards, The Dental Clinics team

Henny van den Tol 12 Jan 2022 - 17:31

Al jaren kom ik tot volle tevredenheid bij Dental Clinics.
Na vertrek van dhr.Kouwenberg werd ik patient bij mw.Celeste Visser.
Zij geeft in duidelijke bewoording het advies welke behandeling nodig is.
De behandeling is kundig en efficient, de sfeer is altijd vriendelijk en ontspannen
In de wachtkamer hoef ik vrijwel nooit te wachten. En als iemand een keer moet wachten zal je voorganger in de stoel langere aandacht nodig hebben.
Die aandacht krijg je zelf zeker ook wanneer dat nodig is .

(Translated by Google)
I have been coming to Dental Clinics with complete satisfaction for years.
After Mr. Kouwenberg left, I became a patient of Mrs. Celeste Visser.
She gives clear advice on what treatment is needed.
The treatment is skilled and efficient, the atmosphere is always friendly and relaxed
I almost never have to wait in the waiting room. And if someone has to wait, the person in the chair will need longer attention.
You will certainly receive that attention when necessary.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste Henny,

Bedankt voor het vertrouwen in onze praktijk. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de uitleg en behandelingen bij tandarts Visser. We proberen altijd zo goed mogelijk op tijd te werken, maar soms loopt het wat uit en heeft iemand inderdaad extra aandacht nodig.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear Henny,

Thank you for your confidence in our practice. We are happy to hear that you are satisfied with the explanation and treatments provided by dentist Visser. We always try to work on time as best as possible, but sometimes things run a bit late and someone does indeed need extra attention.

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

Ramon Morrien 04 Sep 2021 - 14:50

Ik ben vanaf mijn 5e jaar (ik ben nu 50)bij tandarts Kouwenberg (zo heten het toen) en natuurlijk is het niet mijn favoriete bezigheid . Maar de laaste jaren (zins meneer Kouwenberg weg is)is het echt drama. Als je een afspraak hebt om 16:00 bijvoorbeeld dan ben je na 15 a 20 min later aan de buurt. En als je zelf 5 min te laat ben krijg je een rekening. Over de mondhygiënist maar te zwijgen. Je wordt er op zo'n onprofessionele en kinderachtige manier wijs gemaakt dat je beter moet poetsen. Je hebt er ook geen vast tandarts. Toen meneer Kouwenberg er zelf zat had ik altijd hen en hij wist exact wat hij en ik wilde en kende mijn gebit uit 1000ende. Nee na meer dan dik 40 jaar bij deze tandarts gezeten zeg ik vaarwel. Het is een supermarkt onder de tandartsen en zo onpersoonlijk.
Ik heb diverse keren dit kenbaar gemaakt maar helaas zonder resultaat.

Ik heb mijn bij deze tandarts afmeld.

Hehe eindelijk na krap 3 weken heb ik mijn eigen tandarts gegevens. Na 2 keer bellen geen resultaat het was allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk. Dan maar even langs gegaan en toen kon het wel opeens met 1 druk op knop had ik ze via de mail (dus kan dus wel). Ik adviseer niet met deze tandarts in zee te gaan en ik ben niet de enige ook collega tandartsen zijn niet te spreken van deze praktijk.

(Translated by Google)
I have been seeing dentist Kouwenberg (that's what they were called then) since I was 5 years old (I'm now 50) and of course it is not my favorite activity. But in recent years (since Mr. Kouwenberg has left) there has been real drama. If you have an appointment at 4:00 PM, for example, you will arrive 15 to 20 minutes later. And if you are 5 minutes late, you will receive a bill. Not to mention the dental hygienist. You are made to believe in such an unprofessional and childish way that you need to brush better. You also don't have a permanent dentist there. When Mr. Kouwenberg was there himself, I always had them and he knew exactly what he and I wanted and knew my teeth backwards. No, after more than 40 years with this dentist, I am saying goodbye. It is a supermarket among dentists and so impersonal.
I have made this known several times, but unfortunately to no avail.

I have unsubscribed from this dentist.

Hehe, finally after just 3 weeks I have my own dentist details. After calling twice, no results, it was all difficult, difficult, difficult. Then I went by and suddenly it was possible with 1 push of a button and I had them via email (so it is possible). I do not recommend doing business with this dentist and I am not the only one, fellow dentists are also not happy with this practice.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste meneer Morrien,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer dat u na al die jaren het vertrouwen in onze praktijk bent verloren. We begrijpen dat het vervelend is als een afspraak uitloopt waardoor u moet wachten. Zeker als dat bij u vaker is voorgekomen. We proberen zo goed mogelijk op tijd te werken, maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden waardoor dit niet lukt. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat een patiënt zelf een keer te laat is. Daarom sturen we de eerste keer geen nota. Het is onze zorgplicht om patiënten advies te geven over behandelingen en het verbeteren van de mondgezondheid. Het is niet onze bedoeling om dit op een vervelende manier te doen. Het spijt ons dat het uitschrijven niet goed is verlopen. We bieden u hier dan ook onze excuses voor aan.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear Mr Morrien,

Thanks for your feedback. We are sorry that you have lost confidence in our practice after all these years. We understand that it is annoying if an appointment runs late and you have to wait. Especially if this has happened to you before. We try to work on time as best as possible, but sometimes there are unforeseen circumstances that prevent this from happening. Of course, it can also happen that a patient is late himself. That is why we do not send an invoice the first time. It is our duty of care to advise patients on treatments and improving oral health. It is not our intention to do this in an annoying way. We are sorry that the unsubscription did not go well. We therefore offer you our apologies for this.

Yours sincerely,

The Dental Clinics team

QiWi 13 Mei 2021 - 08:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Hallo QiWi,
Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent over onze praktijk. We hopen dat je de reden van ontevredenheid ook kenbaar hebt gemaakt op de praktijk. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Mocht je dat nog niet hebben gedaan, dan kun je ons altijd even bellen of mailen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Hello QiWi,
What a shame to see that you are not satisfied with our practice. We hope that you have also made the reason for your dissatisfaction known at the practice. Then we will look for a solution together. If you have not yet done so, you can always call or email us.
Yours sincerely,
The Dental Clinics team

S.L. Almeida 29 Apr 2021 - 16:45

I made an appointment on March 2nd for tomorrow the 30th of April for my kids, I got a call at 16:30 today (29th of April) the dentist is sick and my appointment is cancelled. That's not the first time that this happens and I am very disappointed with these services. I had to get a day off work, canceled the babysitter ( as the kids are on school vacation) for this appointment to hear last minute that it's canceled. No respect at all .Never again we will be going there.

Nikita Blizzard 05 Aug 2020 - 18:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Hi Nikita, we vinden het jammer dat je niet tevreden bent en staan er uiteraard voor open om dit met je te bespreken. Je kunt ons altijd even bellen of mailen zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team

(Translated by Google)
Hi Nikita, we are sorry that you are not satisfied and are of course open to discussing this with you. You can always call or email us so that we can look for a solution. Kind regards, the Dental Clinics team

Dennis van Kooijk 25 Okt 2019 - 15:46

Ik hou echt niet van naar de tandarts te gaan. Ben er zelfs een beetje bang voor. Bij Dental Clinics heb ik een tandarts die mij alles eerst goed uitlegt voor ze verder gaat met de behandeling. Dit geeft mij rust en lig ik met een fijner gevoel in de stoel. Heel vakkundig met als gevolg een mooi gebit.

(Translated by Google)
I really don't like going to the dentist. I'm even a little afraid of it. At Dental Clinics I have a dentist who explains everything to me thoroughly before proceeding with the treatment. This gives me peace and I feel better in the chair. Very professional, resulting in beautiful teeth.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Beste Dennis, wat fijn om te horen dat je toch met rust en een fijner gevoel in de stoel ligt. Bedankt voor je mooie beoordeling!

(Translated by Google)
Dear Dennis, how nice to hear that you are resting in the chair and feeling better. Thank you for your nice review!

Los Galera 25 Okt 2019 - 11:11

Wel gesproken met de manager over alle mijn klachten over deze praktijk. Goed gedaan dat zij aan mij apart heeft met mij gesproken, dat laat weten dat zij interesse heeft voor haar klanten. Vandaag ben ik goed behandeld, wij hebben ook gesproken dat alle mijn klachten waren niet van een dag, er waren fouten achterelkaar en daar wordt je niet tevreden. Wat ik dacht over dental clinics houd ik het nog, dat wij hebben gesproken is een stapje om proberen beter te gaan. Ook zeggen dat jij als manager probeert dat alles goed moet gaan, maar het is ook en mededeling van de medewerkers. Vandaag ben ik in goede handen geweest, dat moet ik ook zeggen.

(Translated by Google)
I spoke to the manager about all my complaints about this practice. Well done that she spoke to me separately, which shows that she is interested in her customers. Today I was treated well, we also discussed that all my complaints were not one day, there were mistakes one after the other and that does not make you satisfied. I still think what I thought about dental clinics, that we discussed is a step towards trying to improve. Also say that you as a manager try to ensure that everything goes well, but it is also a communication from the employees. Today I have been in good hands, I must say that.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. We hopen dat je destijds je klacht ook hebt gedeeld met de praktijk want we vinden het vervelend als iemand niet tevreden is en leren graag van opmerkingen zodat we onze service kunnen verbeteren. We streven ernaar om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen.

(Translated by Google)
What a shame you got this impression. We hope that you also shared your complaint with the practice at the time, because we find it annoying if someone is dissatisfied and would like to learn from comments so that we can improve our service. We strive to resolve all complaints in good consultation and to your satisfaction.

Uw specialist 08 Okt 2019 - 16:50

Na 20 jaar tog er voor gekozen om naar een nieuwe tandarts praktijk te gaan wat een naar mens die blonde dame achter de Bali verschrikkelijk bah wilde mij een factuur aansmeren voor spoed na 17:00 terwijl ik 16:00 een afspraak had tevens bij de nieuwe tandarts slecht gevulde gaatjes aangetroffen die weer opnieuw gevuld moesten worden dit komt door een externe die daar heel veel werken geen aanrader zoek beter een tandarts die bij je past (Carla is de best 👍)

(Translated by Google)
After 20 years, I decided to go to a new dental practice, what a nasty person, that blonde lady behind the Bali, terrible, bah, wanted to invoice me for an emergency after 5:00 PM, while I also had an appointment at 4:00 PM at the new dentist found poorly filled cavities that had to be refilled, this is due to an external person who works there a lot, not recommended, better find a dentist that suits you (Carla is the best 👍)

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Wat jammer dat u een negatieve ervaring hebt gehad met onze praktijk. Aan de hand van uw gegevens kunnen we helaas niet achterhalen wat er precies is voorgevallen. Graag zouden we dit persoonlijk met u bespreken, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Kunt u contact met ons opnemen via de telefoon of per e-mail? Alvast bedankt.

(Translated by Google)
What a shame that you had a negative experience with our practice. Unfortunately, we cannot use your data to find out exactly what happened. We would like to discuss this with you personally so that we can find a solution. Can you contact us by phone or email? Thank you in advance.

laser major 16 Mei 2019 - 20:13

Ik ben hier heen gegaan met een kapotte tand. Met de vraag of deze gerappeerd kan worden. Word tijdens mijn afspraak verteld dat hier geen tijd voor is en dat er maar een nieuwe over gemaakt moet worden. Ik heb een tandarst afspraak gemaakt omdat ik mijn tand gepareerd wil hebben niet om op controle te gaan. Dit heb ik dan ook duidelijk aangegeven. Het is dan zuur als ik daar aankom mijn tand niet gepareerd word. Gelukkig een andere tandarts gevonden die wel wil luisteren en niet mij met een kapotte tand laat zitten.

(Translated by Google)
I went here with a broken tooth. Asking if this can be reported. During my appointment I am told that there is no time for this and that a new one will have to be made. I have made an appointment with the dentist because I want to have my tooth repaired without having to go for a check-up. I have clearly stated this. It is sad when I get there and my tooth is not repaired. Fortunately, I found another dentist who is willing to listen and not leave me with a broken tooth.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Voor spoedafspraken wordt een bepaalde tijd gereserveerd. Tijdens deze afspraak wordt eventuele pijn z.s.m. verholpen en wordt er een inschatting gemaakt hoe lang er voor de behandeling nodig is. In sommige gevallen kan er dan gelijk een reparatie plaatsvinden, maar als de behandeling langer duurt dan de geplande spoedtijd, zal er een vervolgafspraak worden ingepland. Uiteraard begrijpen we dat vervelend is dat de tandarts op dat moment het niet in de tijd redde die ervoor stond ingepland.

(Translated by Google)
A certain time is reserved for emergency appointments. During this appointment, any pain will be resolved as soon as possible and an estimate will be made of how long the treatment will take. In some cases, a repair can take place immediately, but if the treatment takes longer than the planned emergency time, a follow-up appointment will be scheduled. Of course, we understand that it is annoying that the dentist was unable to make it in the time scheduled.

Sasha Van de Bilt 03 Jan 2019 - 22:54

Vreselijke tandarts praktijk. Luisteren niet naar je problemen en gaan inderdaad hun eigen gang met alleen oog op winst. Ze proberen je tijdens de behandelingen allerlei dure producten aan te smeren en dat zie je terug in je rekening. Ik kreeg een sonicare borstel mee terwijl ik niet eens zo’n electrische tandenborstel heb. Handig vertelde ze me als ik er een zou aanschaffen. Hier had ik niet eens om gevraagd. Ik ben echt zeer ontevreden over deze tandarts praktijk.

(Translated by Google)
Terrible dentist office. They do not listen to your problems and indeed go their own way with only a view to profit. They try to sell you all kinds of expensive products during the treatments and this is reflected in your bill. I was given a Sonicare brush even though I don't even have an electric toothbrush. Conveniently, she told me if I should purchase one. I didn't even ask for this. I am really very dissatisfied with this dental practice.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Huizen

Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. Aan de hand van je gegevens kunnen we je helaas niet terugvinden in ons systeem. We staan er altijd voor open om klachten te bespreken zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Zou je contact met ons kunnen opnemen zodat we dit met je kunnen bespreken?

(Translated by Google)
What a shame you got this impression. Unfortunately, we cannot find you in our system based on your data. We are always open to discussing complaints so that we can look for a solution together. Could you please contact us so we can discuss this with you?

Alex 16 Apr 2018 - 12:03

Voor de tweede keer in een week een half uur moeten wachten. Tweede keer maar weggegaan ivm werk. Slechte planning daar.

(Translated by Google)
Had to wait half an hour for the second time in a week. Second time but left due to work. Bad planning there.

Chris Benning 25 Okt 2017 - 04:11

Na over de telefoon met Carla Westland gesproken te hebben werd mij verteld dat een bezoek 22 euro zou kosten. Achteraf kreeg ik een factuur van 98 euro.

Ik belde hier over en in eerste instantie stemde ze in dat dit raar was. Ze zou met de tandarts (arie vlasblom) praten en mij terug bellen. Toen ze mij na een week terug belde was ze opeens in een hele andere stemming. Ze ontkende überhaupt ooit 22 euro gezegd te hebben en ik moest maar gewoon betalen. Ik pikte dit uiteraard niet dus belde naar het hoofdkantoor. Die mij op hun beurt weer doorstuurde naar de manager van DC huizen. (Bregje...)

Eenmaal met haar gesproken te hebben na een week lang gewacht te hebben op een telefoontje en een rekening nogsteeds lopend.. Is ook zij het met mij eens. Het is wel heel raar dat dat bedrag opeens het verdubbele is geworden. Dus ook zij gaat met Vlasblom praten. En ook zij komt terug met een neerbuigende houding dat ik niet moet zeuren en gewoon moet betalen.

Ik pik dit niet dus bel weer met hoofdkantoor onderhand een maand verder ook met famed bellend om mijn betaling uit te stellen. Bij het hoofdkantoor zeggen ze mij dat de klachtenbemiddelaar/advocate mij zou bellen.

Een week later nog geen telefoontje dus ik bel weer naar hen. Hierop wordt weer gezegt dat zij mij zal bellen en dat er ergens iets mis is gegaan.

Week later wordt ik gebeld door de klachten manager. Linda Bogaard. Wederom vertel ik mijn verhaal en zij zou mij terug bellen en wederom is ook zij het met mij eens. Ze zou mij bellen op een specifieke dag maar het telefoontje kwam nooit dus ik weer naar hen bellen en de volgende dag belt ze met een slap excuus struikelend over haar woorden. Maar weer met het zelfde verhaal... Niet aan te doen! Helaas.... Gewoon betalen. Dus ik zeg. Ja sorry zo werkt het niet! Jullie hebben mij gezegd dat het 22 euro was en een mondeling contract is ook een contract! En bovendien nemen jullie volgensmij je gesprekken op! Dus zou je die voor mij kunnen opvragen. En kan je die rekening tijdelijk cancellen want die deadline staat nu echt vast voor aankomende week.

Haar antwoord: oh! Dat ga ik voor je uitzoeken.

Tot de dag van vandaag nooit meer een telefoontje gehad en nooit meer iets van gehoord en dus gewoon moeten betalen.

Als ik heel eerlijk moet zijn krijg ik de neiging ze stuk voor stuk een baksteen naar het hoofd te gooien.

Meer dan twee maanden aan de lijn gehouden omdat ze wisten dat na die termijn ik wel moet betalen omdat ik anders boetes krijg. Ik ben een student en moet continu nadenken bij mijn uitgaven. Dit kwam als een gigantische klap. Ik hoop dat iedereen deze illegaal afpersende idioten een 1 geeft. En deze mensen die ik hier boven nooit in dienst neemt. Want je klanten komen nooit meer terug.

PS. Ik heb een boel van de gesprekken opgenomen. Als je wilt horen hoe stemmingen veranderen en hoe neerbuigend er gesproken wordt like deze post dan en stuur mij een berichtje. Dan krijg je de opnamens persoonlijk opgestuurd.

(Translated by Google)
After speaking to Carla Westland on the phone I was told that a visit would cost 22 euros. Afterwards I received an invoice for 98 euros.

I called about this and at first she agreed that this was weird. She would talk to the dentist (arie vlasblom) and call me back. When she called me back after a week, she was suddenly in a completely different mood. She denied ever having said 22 euros and I just had to pay. Of course I didn't accept this so I called the head office. Who in turn referred me to the manager of DC houses. (Bregje...)

Once I spoke to her after waiting a week for a phone call and a bill still pending... She also agrees with me. It is very strange that that amount has suddenly doubled. So she also goes to talk to Vlasblom. And she also comes back with a condescending attitude that I shouldn't complain and just pay.

I don't accept this, so I call the head office again a month later, also calling Famed to postpone my payment. At the head office they told me that the complaints mediator/lawyer would call me.

A week later no call so I call them again. She then says again that she will call me and that something has gone wrong somewhere.

A week later I receive a call from the complaints manager. Linda Bogaard. Once again I tell my story and she would call me back and again she also agrees with me. She was supposed to call me on a specific day but the call never came so I called them again and the next day she called with a lame excuse stumbling over her words. But again with the same story... Don't touch it! Unfortunately.... Just pay. So I say. Yes, sorry it doesn't work that way! You told me it was 22 euros and a verbal contract is also a contract! And besides, I think you record your conversations! So could you request that for me? And you can temporarily cancel that bill because the deadline is now set for next week.

Her response: Oh! I'll find that out for you.

To this day, I never received a call again and never heard from them again, so I just had to pay.

If I have to be completely honest, I have the urge to throw a brick at each and every one of them.

Kept on the line for more than two months because they knew that after that period I had to pay or I would face fines. I am a student and have to constantly think about my expenses. This came as a huge blow. I hope everyone gives these illegally extorting idiots a 1. And these people I never hire up here. Because your customers will never come back.

P.S. I recorded a lot of the conversations. If you want to hear how moods change and how condescending people speak, like this post and send me a message. You will then receive the recordings personally.

J. Kriek 19 Nov 2016 - 18:27

Goede service

(Translated by Google)
Good service