Tandartspraktijk Kennemerland Van Zeggelenplein
Van Zeggelenplein 137, 2032KC Haarlem
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 18:00 -
dinsdag
8:00 - 18:00 -
woensdag
8:00 - 18:00 -
donderdag
8:00 - 22:00 -
vrijdag
8:00 - 22:00
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Protheses-kunstgebit

Team
Anna Odintsova
Tandarts
E.M.I. Ravenswaay Claasen
Tandarts
BIG nummer: 79060534402
J.T.M. van Kesteren
Tandarts

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
Eindelijk een tandarts die echt met je meedenkt!
Ik raad aan om van te voren goed de kosten na te vragen bij orthodontie behandelingen in deze praktijk Ik krijg een forse rekening voor een extra beugel die ik uiteindelijk niet gebruik, zo zonde, weggegooid geld. Ik zou zeggen: wees op je hoede. En achteraf reclameren heeft geen zin.
Reactie op reactie tandartspraktijk: Beste tandartspraktijk, Onze gegevens zijn bij jullie bekend. Wij zouden nog van jullie te horen krijgen. We hebben meerdere malen geMaild, geen reactie. We hebben meerdere malen gebeld, we zouden terug gebeld worden. Nooit 1 belletje gehad. Leuk jullie reactie met "dan kunnen we leren". Maar wij wachten al sinds maart 2019 op jullie reactie. Ondanks dat wij vaak genoeg contact hebben gezocht met de praktijk. laten jullie alsnog niks van jullie horen. Orthodontist is zeer slecht. Onze kinderen (souleymane en marietou, dan hebben jullie onze gegevens nogmaals) zijn hier 2 jaar lang geweest voor hun beugel. Afspraken die niet kloppen (administratie is een rommel, ze noteren zelf vaak de verkeerde locatie of datum. Gelukkig lieten wij ze steeds zelf de afspraak op een kaartje zetten, zodat wij konden bewijzen dat zij steeds fout zaten), rare problemen (beugels die steeds losschoten, fotos die kwijt raakte), zeer slechte communicatie. Onze zoon kreeg veel problemen met zijn tanden en tandvlees. Na 1,5 jaar vertelde men pas "ja hij is allergisch voor de beugel", en dat had men na 4 maanden al in zijn dossier gezet alleen "vergeten" te handelen en naar ons melden. Dus hij liep ruim 1 jaar met een beugel waar hij "allergisch" voor zou zijn. Nu verhuisd en naar een nieuwe tandarts en ortho. Zowel tandarts als ortho (zelfs 2 verschillende orthodontisten) melden exact hetzelfde (onafhankelijk van elkaar). Dat zowel bij onze zoon als dochter een beunhaas is bezig geweest. Extreem slecht geplaatste beugels. Onze zoon blijkt helemaal niet allergisch, maar omdat de beugel zo slecht is geplaatst en behandeld is, dat zijn tanden juist schever groeien en zijn tandvlees daardoor ontsteekt. Dit meerdere malen gemeld bij deze pruts-orthodontist. Maar men geeft niet thuis, negeert ons, is ineens al het papierwerk kwijt en weigert mee te werken. Wij gaan hier officieel werk van maken. En wij raden iedereen zeer sterk af bij deze slagerij te komen. En nogsteeds geen reactie van deze praktijk. Nogsteeds niet thuis, vergeten, verkeerd gepland. Het is nu februari 2022, 3 jaar verder.
Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw feedback bespreken in ons team. U kunt altijd in contact met ons komen via info@kennemerland.nl of 023-5265500 zodat wij van u kunnen leren. Team Tandartspraktijk Kennemerland
Ondanks(!) ZilverenKruis erg goed geholpen elke keer. ZilverenKruis zijn echt gemeen! Nu 2022 zit ik bij een andere zorgverzekeraar, en ben van plan zsm weer alle behandelingen hier te laten doen. Tandartse is erg goed, en de assistentes zijn altijd vriendelijk. Het ziet er schoon uit en de artsen dragen altijd mondkapjes, wat ik fijn vind.
Slechte orthodontie!
Als spoed tandarts niet fijn via 09001515 naar hun verbonden. Na een zeer echt gesprek weg gedrukt.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Sinds vandaag een hele andere kijk gekregen op het bedrijf die ik verlaten heb vanwege wat dingetjes. Vandaag ben ik super geholpen door de tandarts, een dame die zeer goed haar vak verstaat en precies weet hoe ze haar zeer succesvolle formule wil hebben. Scherp ook, blijft onvermoeid personeel uitleggen hoe ze het precies wilt hebben; ze eist verbetering op alles wat maar mogelijk is, kan dat heel rustig brengen ook maar zeer duidelijk. Denk dat mevrouw haar beste beslissing is geweest afscheid te nemen van de manager van de drie plants. Snelle jongen aan de telefoon die met zijn babbels het bedrijf keer op keer in moeilijkheden bracht. Ze heeft gehandeld zoals er gehandeld moest worden dus exit 'ik zal zijn naam niet noemen'. De sterke elegante dame zelfs maakt geen gebruik van haar charmes want heeft zij niet nodig ook, deze vrouw hoef je niks uit te leggen over haar business of wat dan. Als iedereen binnen het bedrijf nou gewoon precies doet wat zij wilt dan kan dit bedrijf nog wel eens heel groot gaan worden. Dank nog voor vandaag! Greetz!
Slechte orthodontie praktijk. Weinig deskundigheid. Werkt met 1 orthodontist (leeftijd 70+), verder alleen orthodontie assistentes. Slechte communicatie. Lastig om over te stappen midden in een traject. Geen aanrader.
Hier hoef je niet meer bang voor de tandarts te zijn. Ik had vandaag een heel vriendelijke, zorgvuldige en pijnloze behandeling.
Deze Google-recensie is zonder tekst
bij tandarts Stephanie geweest, een erg lieve en zachte handige tandarts. goede uitleg over behandelingen en kosten.
Ik ben erg bang voor de tandarts en hierdoor een aantal jaren niet geweest. de assistentes in deze praktijk hebben mij erg op mijn gemak gesteld en ik ben zo goed geholpen door de tandarts. Eindelijk weer met een gerust hart naar de tandarts!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Esther van Ravenswaay is een gevaarlijke kwakzalver! Deze vrouw is ondeskundig en naar vele meningen onbekwaam om dit werk te mogen uitvoeren. Ze staat onder alle tandartsen bekend om haar vernielingen aan gebitten.
Ik snap niet waar de negatieve reviews vandaan komen. Ik heb alleen maar prettige ervaringen. Nee, de tandarts is nooit leuk maar ze doen heel erg hun best om het zo comfortabel mogelijk voor je te maken.
Fijne mensen de receptie en dance tandarts Donald van der Meulen Chapeau !Kundig en vriendelijk
Uitstekende service en vriendelijk personeel. Rolstoelvriendelijk
Beste Jakob, bedankt voor uw beoordeling en wat goed om te horen. Team Tandartspraktijk Kennemerland
Dan ga je op vakantie en kom je er achter dat je de elastiekjes van de beugel van je zoon vergeten bent. Omkeren en ophalen.... Of even op google maps kijken of ze in de buurt te vinden zijn. Zo kwamen we uit bij tandartsenpraktijk Kennemerland. Binnen gelopen en jawel, ze hadden de elastiekjes. We mochten ze kostenloos meenemen. Heel vriendelijk, konden we zonder vertraging door op vakantie. Nogmaals dank daarvoor !
Beste Henri, bedankt voor uw beoordeling en wat goed om te horen dat jullie hierdoor zonder vertraging op vakantie zijn gegaan. Team Tandartspraktijk Kennemerland
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Nina, bedankt voor uw positieve beoordeling. Team Tandartspraktijk Kennemerland
Helaas geen goede ervaring met tandarts praktijk Tandartspraktijk Kennemerland na een verkeerde diagnose. Klantvriendelijkheid is als slecht ervaren.
Er heerst hier een heel fijne sfeer. Wij zitten bij tandarts van Veen en ik vind haar heel kundig, vriendelijk en begripvol.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik heb zelf heel lang een angst gehad voor de tandarts, maar daar hebben ze me hier direct van af geholpen! Nu lach ik zelfs als er 3 kiezen getrokken moesten worden, wat mij betreft echt een aanrader voor iedereen!
Ik lees hier een aantal negatieve reviews waar ik mij totaal niet in kan vinden. Zit vanaf het begin bij de praktijk aan het van Zeggelenplein en ben zeer tevreden. Goede begeleiding, uitleg en nooit problemen met afspraken, keurig een sms bericht van te voren voor de gemaakte afspraak. Hygiëne en aanblik van de praktijk krijgt van mij een dikke voldoende ✅ Tandarts Berber van der Veen is een topper 👍🏻
Deze Google-recensie is zonder tekst
Weet niet eens waar ik moet beginnen met vertellen. Wat een drama.
Jullie kunnen veel winnen bij het professionaliseren van jullie klantenservice. Een appje een dag voor de afspraak met deze keer de juiste locatie, tijd en adres voorkomt onnodige discussies. Coaching met het omgaan met moeilijke gesprekken kunnen jullie ook gebruiken. Als je mij van de ene lokatie naar een andere stuur om vervolgens te melden dat ik toch een nieuwe afspraak moet maken en dat op een 'eigen schuld dikke bult' toon ben je mij als klant kwijt. Doe hier wat mee!
Deze Google-recensie is zonder tekst
enige optie: extractie! en er is geen factuur aan mij gegeven
Nieuwe praktijk. Ziet er mooi uit allemaal. Alleen wordt er vaak teveel op de nota gezet -3x voorgekomen in ons gezin- waar je dan weer achteraan kan bellen. Voelt niet erg betrouwbaar. Mondhygiënist heeft totaal geen aandacht voor de cliënt, praat gewoon over andere zaken met de assistente. Terwijl je daar ligt met je mond open pijn te lijden en zij heeft het niet door. Tandarts wel prima ervaring mee. En je krijgt elektrische tandenborstel als nieuwe klant. Ik ga er niet meer terug.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben fan! Esther is de beste tandarts die ik ooit heb gehad. Vakkundig en met gepaste snelheid. Helemaal super.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst