Centrum voor Tandheelkunde Gorinchem
Mollenburgseweg 5, 4205HB Gorinchem
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:30 - 17:30 -
dinsdag
8:30 - 17:30 -
woensdag
8:30 - 17:30 -
donderdag
8:30 - 17:30 -
vrijdag
8:30 - 17:30

Algemene tandheelkunde bij uw tandarts in Gorinchem
Naast onze specialistische behandelingen zijn wij er natuurlijk ook voor het algemeen tandheelkundig onderhoud van uw gebit.
Met de gedreven zorg van ons complete team kunnen wij een optimale mondgezondheid waarborgen.
Naast onze specialistische behandelingen zijn wij er natuurlijk ook voor het algemeen tandheelkundig onderhoud van uw gebit.
Met de gedreven zorg van ons complete team kunnen wij een optimale mondgezondheid waarborgen.
https://www.cvtgorinchem.nlInformatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit

Team
A. van Woerden
Tandarts
BIG nummer: 39024993902
A.J.C.N. Gresnigt
Tandarts
BIG nummer: 29021198802
D.R. Wiersma
Tandarts
BIG nummer: 89914929702
F. Groot
Mondhygiënist
G. Kortlever
Tandarts
BIG nummer: 49066012302
J.T. Martens
Tandarts
BIG nummer: 39929027602
K.S. Holst
Tandarts
BIG nummer: 9928892502
P.J. Mattern
Tandarts
BIG nummer: 49022694102
R.J.A. van Denderen
Tandarts
BIG nummer: 69041807802
S.M. Van Kooten
Tandarts

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Gezelligheid en sfeer is een groot deel van het tandartspraktijk bepalend. Grote deskundigheid van Orthopedie tot mondhygiënist en van poetsen tot gebitproteseservice. Allround met ook implantalogie perfect in service en hygiëne. Een aanrader.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede samenwerking tussen de verschillende disciplines. Over het algemeen geen lange wachttijden. Klant vriendelijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Te vroeg om de beoordeling van hun professionele werk te geven, maar hun plannig zuigt. Eerste afspraak wachtten we 30 minuten (30 minuten vertraging), tweede keer rond 15 minuten en vandaag kondigden ze alweer een half uur vertraging aan. We zijn voltijds werkende ouders van een tienerjongen en kunnen deze 'manier van werken' niet verdragen. (Origineel) Too early to give the review of their professional work but their plannig sucks. First appointment we waited for 30 minutes (30 minutes delay), second time around 15 minutes and today they already announced another half an hour delay. We are busy full-time working parents of a teenage boy and cannot tolerate this 'way of working'.
(Vertaald door Google) Beste mevrouw Varga, Bedankt voor je review en ik ben het helemaal met je eens. Wachten is vervelend en we doen constant ons best om dit tot een minimum te beperken. Wel zijn wij van mening dat iedereen de volledige aandacht verdient die hij nodig heeft en dat dat soms meer tijd kost dan verwacht. Daarnaast zou ik het op prijs stellen als u dit persoonlijk met mij zou bespreken in plaats van het anoniem op internet te plaatsen. We staan open voor alle verbeteringen. Vriendelijke groeten, Peter Mattern Gorinchem CvT (Origineel) Dear Mrs. Varga, Thank you for your review and I fully agree with you. Waiting is tedious and we constantly try our best to keep this to a minimum. However, we do take the view that everyone deserves the full attention it needs and that sometimes takes more time than anticipated. In addition, I would appreciate it if you would discuss this with me personally rather than post it anonymously on the Internet. We are open to all improvements. Kind regards, Peter Mattern Gorinchem CvT
Altijd op tijd ik ben erg tevreden
Met een beschadigd gebit na een ongevalletje bij tandarts Gresnigt terecht gekomen. Het is eigenlijk een kunstwerk te noemen, zo mooi is het geworden!! Een cosmetisch hoogstandje. Eerlijk en open over de mogelijkheden en zijn behandelplan. Samen met een lieve tandartsassistente ben ik emotioneel buitengewoon goed begeleid. Superblij, enorm opgelucht weer naar buiten gestapt!
Fijne en vriendelijk personeel, zijn ook zeer hulpvaardig in de dienstverlening
Al jaren gaan wij er als gezin heen, naar tandarts v woerden, een ontzettende fijne en lieve tandarts die een heel groot deel van mijn angst wegneemt, en die angst is groot...
TOP service ! Heel klantvriendelijk, echt een aanrader!
Dank voor uw positieve feedback!
Kom hier graag! Jammer genoeg mag je maar 1 keer per half jaar :) Professionele tandarts (van Denderen) die weet waar hij mee bezig is.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik was op zoek naar een tandarts. Dus ging ik daarheen om een afspraak te vragen. De receptie was onvriendelijk toen ik vroeg om Engels te praten. Helaas hadden ze de hele maand geen afspraken. Dus ik vraag hoe het mogelijk is, maar ze gaven geen antwoord. Na een paar seconden wachten vertelden ze me dat als je niet onze patiënt bent, we niets kunnen doen. Toen wilde ik patiënt worden. Maar ik realiseerde me dat het maar een grapje is om me heen. Dus ik bedankte en liep weg. Misschien was mijn kleren niet duur genoeg. Maar hoe dan ook, er moet enige controle en test voor ontvangst worden gemaakt. Anders gaat niemand daarheen. Als je nederlands en rijk bent, gaat natuurlijk elke deur voor je open. Als je gewoon een werknemer bent uit een ander land, geeft niemand om je. (Origineel) I was searching for a dentist. So I went there to ask for appointment. The reception was unfriendly when I asked to talk on english. Unfortunately they had no appointments for the whole month. So I ask how it is possible, but they gave no answer. After a few seconds waiting they told me if you're not our patient then we can do nothing. Then I wanted to become as a patient. But I realized it's only joking around me. So I thanked and walked away. Maybe my clothes was not expensive enough. But anyway some control and test for reception should be made. Otherwise nobody will go there. Of course if you're dutch and rich every door is opened for you. If you're a simply worker from a different country nobody cares about you.
(Vertaald door Google) Beste dhr. Beregi, Het spijt me zo dat je een slechte ervaring hebt gehad, maar ik kan je verzekeren dat het niets te maken had met het feit dat je Engels sprak of een buitenlander bent. Misschien is de zorg in Nederland niet georganiseerd zoals u gewend bent. In geval van nood is er ALTIJD een behandeling mogelijk. 24 uur per dag. U kunt ook patiënt worden in onze praktijk maar om u goed te kunnen behandelen moeten we wel tijd voor u reserveren, en dat is het probleem: de tijd is beperkt! Daarom hebben we een wachtlijst waarop u zich kunt inschrijven en zodra er plaats is, laten we u dit weten. Voor het geval u niet wilt wachten: er zijn verschillende andere praktijken in Gorinchem die toch meteen nieuwe patiënten opnemen. Alle informatie daarover kunt u vinden op https://www.knmt.nl Vriendelijke groet, Peter Mattern (Origineel) Dear mr. Beregi, So sorry that you had a bad experience but i can assure you that it had nothing to do with you speaking English or being a foreigner. Maybe healthcare in the Netherlands isn’t organized the way you’re used to. In case of an emergency there is ALWAYS treatment possible. 24 hours a day. You can also become a patient in our practice but in order to give you a proper treatment we do have to reserve time for you, and that is the problem: time is limited! Therefore we have a waiting list on which you can subscribe and as soon as there is space available we will let you know. In case you don’t want to wait: there are several other practices in Gorinchem that still accept new patients right away. Any information on that you can find on https://www.knmt.nl Sincerely, Peter Mattern
Niet tevreden over de orthodontist
Beste Jahim Sloot, Wellicht kunt u specifieker zijn in datgene waar uw onvrede zit of contact met mij opnemen om te kijken of we tot een oplossing kunnen komen waar u wel tevreden mee kan zijn. Uw naam komt niet voor in ons patiëntenbestand en ik kan u derhalve niet benaderen om uw onvrede te bespreken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Peter Mattern
Ach dat weten jullie heel goed, erg triest mijn gebit is door jullie behandeling voor 6500 euro zeer verslechterd. Hartelijk bedankt hiervoor. Ik eis mijn geld terug en mijn gebit, spelletje geldwolven!!;!!?
Beste hr. van den Berg, in uw review zie ik maar één ster! Kennelijk bent u ergens helaas niet tevreden over. Ik kan echter niet lezen waarover dit is. U zou ons kunnen helpen door uit te leggen wat er niet naar tevredenheid heeft plaats gevonden. Vriendelijke groet, Peter Mattern
verschillende praktijken gehad maar dit is de beste
Deze Google-recensie is zonder tekst
Uitstekende tandartsen, hebben mij diverse keren van mijn klachten af geholpen!
Met grote dank aan tandarts Egas! Helemaal geen last meer na een intensieve en uiterst secure en zorgvuldige behandeling!
Het heeft wel een beetje weg van een wellness-oord maar het is goed vertoeven. Tandartsen en personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Al jaren mijn tandarts gewest. Ooit nog eens een zoektocht gestart naar een nieuwe tandarts, maar toen pas realiseerde ik me hoe goed dit tandheelkundig centrum eigenlijk was.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Jaks, in uw review zie ik maar één ster! Kennelijk bent u ergens helaas niet tevreden over. Ik kan echter niet lezen waarover dit is. U zou ons kunnen helpen door uit te leggen wat er niet naar tevredenheid heeft plaats gevonden. Vriendelijke groet, Peter Mattern
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst