Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Limburg
Openingstijden
-
maandag
:15 - 23:45 -
dinsdag
:15 - 23:45 -
woensdag
:15 - 23:45 -
donderdag
:15 - 23:45 -
vrijdag
:15 - 23:45 -
zaterdag
:15 - 23:45 -
zondag
:15 - 23:45
De Mondzorg Poli is er voor iedereen die met spoed een tandarts nodig heeft.
Dé tandartsenspoedpost voor Amsterdam, Almere, Den Bosch, Utrecht, Haarlem en Geleen (Limburg)
Voor alle tandheelkundige pijn- en spoedklachten kunt u voor een behandeling bij ons terecht. Spoedbehandelingen worden, op afspraak, 365 dagen per jaar uitgevoerd. Geen directe nood, wel (pijn)klachten? U krijgt altijd binnen 24 uur een afspraak bij onze spoedtandarts. Voor eventuele vervolgbehandelingen, controles, preventie en reguliere behandelingen verwijzen wij u door naar uw eigen tandarts.
De spoed tandarts van Mondzorg Poli is altijd bereikbaar, ook in de avond en in het weekend.
De spoed tandarts van Geleen en omstreken.
Geleen, Sittard, Maastricht, Heerlen, Valkenburg, Roermond, Weert, Gulpen, Vaals, Venlo, Kerkrade, Venray, Valkenswaard, Eindhoven.
- Ongelukken met tanden en kiezen
- Kiespijn
- Pijn van gaatjes
- Afgebroken kiezen, vullingen of kronen
- Bloedend of ontstoken tandvlees
- Zwelling
- Abces
- Dikke wang
- Scherpe randjes aan tanden of kiezen
- Loszittende spalk of beugeldraad
- Pijn aan kaakgewricht of kauwspieren
- Pijn van gaatjes
- Pijnlijke verstandskiezen
- Bloeding of nabloeding na een behandeling bij tandarts
- Kaak uit de kom
- Loszittende tanden of kiezen
- Spontane klachten bij kunstgebit of prothese
- Wondjes in de mond
- Zenuwpijn (endodontische klachten)
- Pijnklachten die slecht zijn te onderdrukken is met pijnstillers
- Pijn na het trekken van een tand of kies
- Beugelklachten die niet langer kunnen wachten
- Tand eruit
- Los of scherp spalkje
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Angst behandeling
- Kindertandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
- 24/7-365





Paginering
Ga absoluut niet naar deze praktijk. amateuristisch en geen communicatie tussen patiënt en tandarts. Laten tijdens schoonmaken van kies attributen vallen en spuiten opeens iets in waarvan ik nog steeds niet weet wat het is. Klachten zijn na bezoek heftig toegenomen
(Translated by Google)
Absolutely do not go to this practice. It's amateurish and there's no communication between the patient and the dentist. They drop tools during a tooth cleaning and suddenly inject something I still don't know what it is. My complaints have increased significantly since my visit.
Dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar klachten@mondzorgpoli.nl, zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Mondzorg Poli bewijst dat uitstekende tandheelkunde verder gaat dan alleen behandeling. Voor wie streeft naar optimale gebitsgezondheid is dit de ultieme bestemming.
(Translated by Google)
Mondzorg Poli proves that excellent dentistry goes beyond just treatment. For those seeking optimal dental health, this is the ultimate destination.
I had a toothache and i was treated with paciente and the problem was resolved .Tanks!!!!!.
Belden tussen 19:00 en 20:00 naar de huisartsenpost ivm hevige pijnklachten aan een tand en koorts. Werden doorverwezen naar de spoedpost. Krijgen te horen dat op deze locatie niemand aanwezig is en de dichtstbijzijnde locatie Eindhoven is. Dat is ongeveer een uur van ons vandaan. Op de website staat deze locatie er niet eens bij. Er staat ook op de website dat er tot 23:00 personeel aanwezig zou moeten zijn op locatie. Belachelijk.
(Translated by Google)
We called the out-of-hours GP between 7:00 PM and 8:00 PM due to severe tooth pain and a fever. We were referred to the emergency room. We were told there was no one at that location and the nearest one was in Eindhoven, which is about an hour away. The website doesn't even list this location. It also states that staff are supposed to be on-site until 11:00 PM. Ridiculous.
Dank voor uw feedback. Het is vervelend te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Klachten nemen wij graag zorgvuldig en vertrouwelijk in behandeling. Deze kunnen het beste gestuurd worden naar klachten@mondzorgpoli.nl, zodat onze afdeling Customer Care dit zo snel mogelijk kan oppakken.
I came in with a toothache and the team was very kind and understanding. They treated me with great patience and emphaty even though I was scared .
Dat deze tandarts terecht heeft geweigerd een antibioticumkuur voor te schrijven voor een ontstoken kies is zeer prijzenswaardig en absoluut een zeer goed besluit.
Het trekken van deze kies was de enige goede optie en dat maakt direct een einde aan de ontsteking.
(Translated by Google)
That this dentist rightly refused to prescribe antibiotics for an infected tooth is highly commendable and certainly a very good decision.
Extracting this tooth was the only good option, and it immediately puts an end to the infection.
Enorm amateuristisch, veroorzaken veel meer pijn, gaan niet zacht met je om, laten instrumenten vallen tijdens de behandeling en moeten elkaar wijzen op dat ze nieuwe handschoenen moeten gebruiken anders was de assistent het vergeten. Verwijzen je door naar kaakchirurgs maar vergeten dan om spoed erbij te zetten, verder is de rontgenfoto nog altijd niet opgestuurd naar ons. Daar zit je dus met enorme kiespijn, zwelling en infectie.
(Translated by Google)
Extremely amateurish, causing much more pain, not being gentle with you, dropping instruments during the procedure, and having to remind each other to use new gloves otherwise the assistant would have forgotten. They refer you to oral surgeons but then forget to add an emergency appointment, and the X-ray still hasn't been sent to us. So there you are, with a terrible toothache, swelling, and infection.
Dank voor uw feedback. Het is vervelend te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Klachten nemen wij graag zorgvuldig en vertrouwelijk in behandeling. Deze kunnen het beste gestuurd worden naar klachten@mondzorgpoli.nl, zodat onze afdeling Customer Care dit zo snel mogelijk kan oppakken.
Nu recomand la nimeni acest dentist , nu a vrut să-mi elibereze rețetă , nu antibiotic , având o măsea inflamata . A vrut să mă taxeze pentru 5 min de discuri ,nimic altceva 60€ . STATI CAT MAI DEPARTE
We're happy to handle your complaints in Dutch or English via klachten@mondzorgpoli.nl to improve our care and service level.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer slecht. Doen kort een onderzoekje maar verwijzen je vervolgens door naar je eigen tandarts omdat ze het te druk hebben. Wel de volle pond willen vragen. Echt heel schandalig. Probleem en pijn dus niet verholpen. Deze praktijk mag zich geen spoed tandarts noemen.
(Translated by Google)
Extremely poor. They do a quick checkup but then refer you to your own dentist because they're too busy. They even want to charge you full price. Absolutely outrageous. The problem and pain remain unresolved. This practice shouldn't be called an emergency dentist.
Dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar klachten@mondzorgpoli.nl, zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Als jonge moeder met twee drukke peuters kan ik écht geen tandpijn gebruiken. Toch schoot ik gisteren opeens vol met een kloppende pijn in mijn kies, net toen de kinderen naar bed moesten. Mijn eigen tandarts was al gesloten en de huisartsenpost verwees me door naar Mondzorg Poli. Wat een geluk!
Binnen twintig minuten had de tandarts de oorzaak gevonden: een beginnende ontsteking. Hij behandelde het direct en gaf me duidelijke instructies voor thuis. Het mooiste? De kinderen vonden het helemaal niet erg; ze kregen een kleurplaat en mochten zelfs even in de stoel zitten. Dankzij deze fijne, snelle zorg kon ik gewoon weer voor mijn kinderen zorgen zonder die vreselijke pijn. Echt een aanrader voor alle ouders met tandnood!
(Translated by Google)
As a young mother with two active toddlers, I really don't need a toothache. Yet, yesterday, I suddenly felt a throbbing pain in my tooth just as the kids were about to go to bed. My own dentist was already closed, and the out-of-hours doctor referred me to the Dental Clinic. What a stroke of luck!
Within twenty minutes, the dentist had found the cause: a developing infection. He treated it immediately and gave me clear instructions for home care. The best part? The children didn't mind at all; they were given a coloring page and even allowed to sit in the chair for a bit. Thanks to this wonderful, quick care, I was able to care for my children again without that terrible pain. Highly recommended for all parents with toothache!
went there for an emergency visit, and it was the worst dental experience I’ve ever had. I came in with pain because the outer coating on my tooth was loose. Instead of helping, they broke it even more. Throughout the whole process, they treated me like I wasn’t even human — rough, careless, and completely unprofessional, like they were working on wood or digging in a garden rather than treating a patient.
They also tried to take an X-ray, but instead of being gentle, they kept forcing it and pushing hard, which was painful and impossible to complete.
This place was a nightmare. I will never, ever go back.
Thank you for your feedback. We're sorry to hear your experience wasn't to your liking. We handle complaints carefully and confidentially. The best way to address them is to send them to klachten@mondzorgpoli.nl, so our Customer Care department can address them as quickly as possible.
Gebeld omdat mijn verstandkies ontstoken is en ik iets voor de pijn nodig had, of iets anders dat ze voor me kunnen doen... nee hoor bel maar morgen ochtend je eigen tanddarts... ze laten je liever met pijn rond lopen dan je te helpen..
(Translated by Google)
I called because my wisdom tooth was infected and I needed something for the pain, or something else they could do for me... no, call your own dentist tomorrow morning... they'd rather let you walk around in pain than help you.
Het spijt ons te horen. Klachten nemen wij graag in behandeling via klachten@mondzorgpoli.nl om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.
Gebeld, de enige tandarts waar ik überhaupt terecht kon binnen 2 dagen.
Vriendelijk personeel en fijne tandarts die me er doorheen heeft geholpen.
Nog belangrijker van de pijn afgeholpen heeft, wel even moeten wachten, maar helemaal geen probleem.
Zowel de assistent als de tandarts een flinke handdruk gegeven en een bedankt👍🏻
(Translated by Google)
I called, the only dentist I could actually see within two days.
Friendly staff and a great dentist who helped me through it.
More importantly, he relieved my pain. We had to wait a bit, but it wasn't a problem at all.
I gave both the assistant and the dentist a firm handshake and a thank you 👍🏻
Mijn verstandskies met spoed na veel klachten getrokken, bleef een zenuw achter zou niet echt probleem moeten worden, 1,2 dagen na trekken zwelling en klachten nog erger drukkend op me wang, scherpe pijnen, zwellingen toename. Uit ellende de huisartsenpost gebeld, ivm voorschrijven pijnstillers. Want deze spoed tandarts wilde niks, geen antibiotica, geen pijnstillers en geen afspraak het was te ‘druk’ ze hadden me wel geholpen met trekken maar daarna ontwikkelde dus een infectie. Uiteindelijk heeft huisartspost zelfs gebeld, moeite gedaan om me te helpen en toch pijnstillers voor te schrijven. Pijn bleef zich verder ontwikkelen, koorts, duizelig, mond bijna niet meer bewegen, kaakklem idee, zwelling nam toe, weer belde we terug voor afspraak en werd gezegd druk, geen tijd gaan je niet helpen maak maar afspraak bij je eigen tandarts. Dus ik heb €250 afgerekend voor spoed consult hier en geen nazorg, geen na controle, en 5 dagen later op zondag op spoed in ziekenhuis van aachen moeten uitwijken. Hier werd ik direct behandeld, wond werd verzorgd ingespoten, nu moet ik na de chirurg om resterende niet verwijderde wortel eruit te halen opereren. Antibiotica voorgeschreven dankzij het ziekenhuis van aachen. Gelukkig woon ik op de grens, maar ben Nederlander dus had je verwacht hier zorg op normale wijze te krijgen. Ergste is dat ik hartpatiënt ben met ritmestoornissen en hartklep afwijking. Ik zou me kapot schamen als eigenaren van deze ‘spoed’ praktijk dat er zo met je cliënten wordt omgegaan. Aan me verhaal te lezen was het wel degelijk spoed. De pijn was dusdanig erg dat ik met alle pijnmedicaties door elkaar heen niet rustig meer kon zitten, of liggen. Pijnscheuten door hele omliggende tanden en wortels. Ik wist al dat Nederland apart beleid heeft, en alles gebaseerd is om nee zeggen, zou verbaasd zijn als ze hun fout toegeven. Maar ik ga ook verder klacht indienen. Maar ik schrijf dit zodat iedereen voorzichtig is! En als tip word je niet geholpen door deze instantie, uitwijken na aachen!!!! Spoed - ziekenhuis tandarts
(Translated by Google)
My wisdom tooth was pulled urgently after many complaints, a nerve was left behind, should not really be a problem, 1.2 days after the extraction, swelling and complaints even worse, pressing on my cheek, sharp pains, swelling increased. Out of misery, I called the GP post, because of prescribing painkillers. Because this emergency dentist did not want anything, no antibiotics, no painkillers and no appointment, it was too 'busy', they had helped me with the extraction but then an infection developed. Eventually, the GP post even called, made an effort to help me and still prescribed painkillers. The pain continued to develop, fever, dizziness, mouth almost unable to move, jaw clamp idea, swelling increased, we called back again for an appointment and was told busy, no time, they will not help you, make an appointment with your own dentist. So I paid €250 for an emergency consultation here and no aftercare, no follow-up check, and 5 days later on Sunday I had to go to the emergency room in the hospital in Aachen. Here I was treated immediately, wound was treated and injected, now I have to operate after the surgeon to remove the remaining unremoved root. Antibiotics prescribed thanks to the hospital of Aachen. Fortunately I live on the border, but I am Dutch so you would have expected to receive care here in the normal way. The worst thing is that I am a heart patient with arrhythmias and heart valve abnormality. I would be ashamed as owners of this 'emergency' practice that your clients are treated like this. From reading my story it was indeed an emergency. The pain was so bad that with all the pain medication mixed together I could no longer sit or lie quietly. Shooting pains through entire surrounding teeth and roots. I already knew that the Netherlands has a separate policy, and everything is based on saying no, I would be surprised if they admit their mistake. But I will also file a complaint. But I am writing this so that everyone is careful! And as a tip you will not be helped by this agency, avoid Aachen!!!! Emergency - hospital dentist
Snel, doeltreffend en correct!
(Translated by Google)
Fast, efficient and correct!
Geen spoed omdat ik nog adem kan halen.
Ik ben zeer teleurgesteld over hulp bij spoed.
Zowel zaterdag als zondag gebeld, vanwege toenemende pijn na een kiesextractie op donderdag. Helaas kreeg ik te horen dat de praktijk vol is en ik, net als anderen met deze klachten, tot morgen moet wachten. Deze service bij ondraaglijke pijn na een recente ingreep is onacceptabel.
(Translated by Google)
No emergency because I can still breathe.
I am very disappointed with the emergency help.
Called both Saturday and Sunday, because of increasing pain after a tooth extraction on Thursday. Unfortunately I was told that the practice is full and that I, like others with these complaints, have to wait until tomorrow. This service with unbearable pain after a recent procedure is unacceptable.
Nooit meer! Röntgenfoto gemaakt. Poging van 40 minuten om de verstandskies te trekken. Vervolgens stelde hij vast dat de röntgenfoto ernstige ontstekingen liet zien en dat de verdoving in 4 doses daarom niet werkte. Met bloed en hevige pijn naar de dienstapotheek Zuyderland Herleen gestuurd voor medicatie.. Als u geen trauma wilt voor het volgende bezoek, ga daar dan niet heen.
(Translated by Google)
Never again! X-ray taken. Attempt of 40 minutes to extract the wisdom tooth. Then he determined that the x-ray showed severe inflammation and that the anesthesia in 4 doses therefore did not work. With blood and severe pain sent to the emergency pharmacy Zuyderland Herleen for medication.. If you do not want a trauma for the next visit, do not go there.
Fijne praktijk,
De tandarts en de assistente waren zeer kundig en vriendelijk,legde alles goed uit.
Ondanks mijn grote angst hebben ze me zeer gerust gesteld waardoor ik met een fijn gevoel naar huis ging.
(Translated by Google)
Great practice,
The dentist and the assistant were very knowledgeable and friendly, explained everything well.
Despite my great fear, they reassured me so much that I went home with a good feeling.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Na 6 weken pijn, waar mijn eigen tandarts in gebreke bleef, heeft mevr. Ferreira mij supergoed geholpen. Fijne vriendelijke tandarts, die wèl verstand van mondzorg heeft!
Super bedankt!!!
(Translated by Google)
After 6 weeks of pain, where my own dentist failed, Mrs. Ferreira helped me really well. Nice friendly dentist, who does know about oral care!
Thanks a lot!!!
Great attitude from the staff and very hands on manner of treating our emergency case. I recommend their work.
Great attitude from the staff and very hands on manner of treating our emergency case. I recommend their work.
Heel vriendelijk en kundig personeel. Goede uitleg over de mogelijkheden en bijbehorende kosten (weekend spoeddienst)
(Translated by Google)
Very friendly and knowledgeable staff. Good explanation of the possibilities and associated costs (weekend emergency service)
Heel fijn geholpen op de zondagavond en zeer vriendelijke tandarts en assistent
(Translated by Google)
Very nice help on Sunday evening and very friendly dentist and assistant
Wat een super service, binnen een half uur terecht kunnen voor een losgelaten helix beugel en dat op moederdag. Dank je wel Dames
(Translated by Google)
What a great service, being able to get a loose helix brace within half an hour, on Mother's Day. Thank you ladies
De spoedbehandeling werd dezelfde dag professioneel gedaan door een vriendelijke tandarts. 5/5 zeker verdient.
(Translated by Google)
The emergency treatment was done professionally the same day by a friendly dentist. 5/5 definitely deserved.
I chipped my front teeth in an accident and received timely emergency care here in the late evening. They were friendly, professional and fixed my teeth nicely. I am thankful!
Daar zit je dan vulling kwijt, hevige pijn, geen pijnstiller die nog helpt en dan bel je @mondzorgpoli. Geen plek we zitten vol! Ga maar naar je eigen tandarts na het weekend. Dat kan toch niet? Stamel ik en protesteer. Wat is uw naam wordt hondsbrutaal gevraagd want uw eigen tandarts hoort hiervan en dan wordt de telefoon opgehangen.
(Translated by Google)
So there you are, a filling lost, in severe pain, no painkiller helping, and then you call @mondzorgpoli. No room, we're full! Go see your own dentist after the weekend. That's not possible, is it? I stammer and protest. "What's your name?" they ask rudely because your own dentist hears about this, and then they hang up.
Ik kon binnen 2 uur terecht en werd geholpen door een heel lief team mensen. De wachttijd was wat langer dan verwacht maar eenmaal aan de beurt was de behandeling perfect.
(Translated by Google)
I was able to get an appointment within two hours and was helped by a very friendly team. The wait was a bit longer than expected, but once I was seen, the treatment was perfect.
Dank voor het begrip (qua wachttijden) en voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts.
Hele mooie en goede service, zeker omdat ik geen fan ben van een tandarts maar ze stellen je echt op het gemak (ondanks de pijn toch lol gehad) en geven het vertrouwen, toppers met ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
(Translated by Google)
Very nice and good service, especially because I am not a fan of a dentist but they really put you at ease (despite the pain I still had fun) and give you confidence, toppers with ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ik had zenuwpijn en deed heel veel pijn. Goed en snel geholpen dezelde dag s'avonds wegens kiespijn. Complimenten!
(Translated by Google)
I had nerve pain and it was really painful. I received good and quick help that same evening because of a toothache. Compliments!
Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen!
Vandaag afspraak omdat een wortelkanaal behandeling van afgelopen vrijdag zorgt voor niet uit te houden pijn. Vanmorgen 6.00 gebeld, kon om 13.40 terecht. Kom je daar hele wachtkamer vol en tandarts was er nog niet , en 10 man voor me. Vroeg of hij op het terras zat. Dat een afspraak uitloopt prima maar als ik er om 13.40 ben en hij is er nog niet terwijl er nog 10 mensen voor zijn. Dan snappen ze het daar niet.
(Translated by Google)
I have an appointment today because a root canal last Friday is causing unbearable pain. I called at 6:00 this morning and was able to get an appointment at 1:40. Then I arrive, the waiting room is full, and the dentist hasn't arrived yet, and there are 10 people ahead of me. I asked if he was sitting on the terrace. It's fine if an appointment runs late, but if I arrive at 1:40 and he hasn't arrived while there are 10 people waiting, they just don't get it.
Vandaag brak mijn voortand af, het ziet er niet uit en is best scherp. Afspraak gemaakt met erg onduidelijke telefoniste. Daar aangekomen zat de wachtruimte bomvol. Het is ook niet echt duidelijk wat de bedoeling is als je binnenkomt. Er was niet echt een receptioniste ofzo. Soms kwam er iemand een behandelruimte uit zodat iemand kon betalen en dat was het. Toen ik even had gewacht bleek dat ik een formulier moest invullen, toen er eindelijk iemand was heb ik er even naar gevraagd. Ik heb ook even gevraagd naar een indicatie van de wachttijd omdat het al zo’n 30 min na mijn geplande afspraak was. Ik vind het geen probleem om te wachten en er stond wel op de banner dat de afspraak een indicatie tijd is. Maar de wachtruimte en hal was bomvol en ik moest mijn kinderen meenemen. Voor hun is dat ook niet leuk. Dus toen ze zeiden dat het flink zou gaan uitlopen heb ik gezegd dat omdat ik nu geen pijn heb, ik wel morgen anders wil komen. De afspraak moest weer via de telefoniste en die was echt totaal onvriendelijk en absoluut géén empathie. Ze zei dat ik mijn afspraak niet kon verplaatsen. Ze raadde aan om te blijven wachten, want deze tijd was voor mij gereserveerd (lees:het was heel erg druk en ik zou zeker over een uur moeten wachten tot ik aan de beurt was met kinderen). Ik mocht ook geen nieuwe afspraak maken morgen omdat “er ook mensen zijn die nabloedingen en pijn hebben en ik dan hun tijd zou inpikken”!?!? “U moet maar wachten tot uw eigen tandarts er weer is na de carnaval”. Het komt erop neer dat zij bepaalt dat ik maar met een halve tand die scherp voelt en misschien verder kan breken de hele week moet gaan werken. Hopelijk kan snel bij mijn eigen tandarts terecht.
Ik ben zo geschokt dat iemand zo met patiënten kan praten! Ik vind het echt schandalig! Maar nu ik de recensies hier lees zijn er heel veel mensen met dezelfde soort ervaringen. Goeie reclame voor dit bedrijf! Ik ben blij dat ik uiteindelijk niet ben geholpen, zo te lezen was ik uiteindelijk sowieso weer bij mijn eigen tandarts terecht gekomen om de boel op te lossen.
(Translated by Google)
Today my front tooth broke off; it looks awful and is quite sharp. I made an appointment with a very unclear receptionist. When I got there, the waiting room was packed. It's also not really clear what to expect when you walk in. There wasn't really a receptionist or anything. Sometimes someone would come out of a treatment room so someone could pay, and that was it. After waiting a while, it turned out I had to fill out a form. When someone finally showed up, I asked about it. I also asked for an estimate of the wait time because it was already about 30 minutes after my scheduled appointment. I don't mind waiting, and the banner said the appointment is an estimate. But the waiting room and hallway were packed, and I had to bring my children. That's not fun for them either. So when they said it would be significantly overdue, I told them that since I'm not in pain right now, I'd rather come tomorrow. The appointment had to be rescheduled through the receptionist, who was completely unfriendly and completely lacking in empathy. She said I couldn't reschedule. She advised me to wait, because this time was reserved for me (meaning: it was very busy and I would definitely have to wait an hour for my turn with children). She also told me not to make a new appointment tomorrow because "there are also people who have bleeding and pain, and I would be taking up their time!"?!? "You should just wait until your own dentist is back after Carnival." Basically, she decided that I would only have to go to work the whole week with half a tooth that feels sharp and could potentially break further. Hopefully, I can see my own dentist soon.
I'm so shocked that someone can talk to patients like that! I think it's truly outrageous! But now that I read the reviews here, there are so many people with similar experiences. Good publicity for this company! I'm glad I didn't get help in the end; from what I've read, I would have ended up back at my own dentist anyway to resolve the issue.
Ik liep bijna 2 maanden met pijn en ellende. Ik heb ten einde raad gebeld naar Mondzorg Poli, mocht meteen komen en werd geholpen door een lieve. Bedankt!
(Translated by Google)
I was in pain and misery for almost two months. In desperation, I called the Dental Clinic, was allowed in right away, and was helped by a lovely person. Thank you!
Meer dan graag gedaan en bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Ben zeer goed geholpen door dhr Welting en assistente. Ondanks mijn angst voor de tandarts wisten ze mij gerust te stellen en namen de tijd om alles stap voor stap door te spreken waardoor ik mij mentaal kon voorbereiden en niet voor verrassingen kwam te staan.
(Translated by Google)
I received excellent care from Mr. Welting and his assistant. Despite my fear of the dentist, they reassured me and took the time to discuss everything step by step, allowing me to mentally prepare myself and avoid any surprises.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en wij wensen u een spoedig herstel!
Heel erg goed en fijn geholpen door de dames! Voor iemand die echt heel bang is werd ik goed gerust gesteld en netjes gezegt wat mijn opties waren. (Ik bleek een ontsteking in mijn kaakbot te hebben) Ik kon ook heel snel terecht! Dankjulliewel dames!!
(Translated by Google)
The ladies provided excellent and helpful service! As someone who was really scared, I was thoroughly reassured and clearly explained my options. (It turned out I had an infection in my jawbone.) I was also able to get an appointment very quickly! Thank you, ladies!
Meer dan graag gedaan, goed dat we hebben kunnen helpen en we wensen u een spoedig herstel!
Door eigen tandarts doorgestuurd naar deze tandarts ivm afgebroken tand door val van mijn zoon van 10 jaar.
Zaterdag heeft mijn ex gebeld om een afspraak te maken. En receptioniste was al extreem klantonvriendelijk aan de telefoon!
Er werd nagevraagd of we moesten betalen voor deze spoedbehandeling omdat zoon minderjarig was. Dit was niet het geval hij zou de behandeling vergoed krijgen. We hoefden geen geld mee te nemen!
Zondag verschijnen we op de afgesproken afspraak.
Ik geef de receptionist het "oude" zorgpasje van mijn zoon. Hierop staat gewoon zijn BSN nummer. Hij voert dit in. Ik vul een vragenlijst in.
Vervolgens komt receptionist naar mij toe en geeft aan dat hij een foto nodig heeft van de ID kaart of paspoort van mijn zoon.
Ik geef aan dat ik deze niet heb omdat mijn zoon nog niet verplicht is om een ID-kaart/paspoort te hebben.
Ik heb vervolgens het polisnummer van onze zorgverzekering willen doorgeven. Dit was ook niet goed genoeg ze moesten een ID kaart nummer hebben.
Hoe kan ik iets overhandigen wat ik niet verplicht ben om te hebben.
Vervolgens werd me medegedeeld dat ik ook na de behandeling contant kon betalen en het zelf kon indienen bij de zorgverzekering.
Gaf aan dat ik dit niet ging doen omdat via de telefoon werd verteld de dag van te voren dat we niks hoefde te betalen en de behandeling vergoed werd.
Na paar keer te hebben gebeld met hun manager gaven ze aan dat ze echt een nummer nodig hadden. Heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik wel naar onze eigen tandarts ga.
Ben dus niet te spreken over deze "spoed" tandarts. Dat waar je als je spoed hebt met je kind niet eens terecht kan omdat je een "nummer" moet overhandigen. Ze hadden trouwens zijn BSN nummer gewoon ingevoerd.
Waardeloos bedrijf!
(Translated by Google)
My own dentist referred me to this dentist because my 10-year-old son had a broken tooth after a fall.
On Saturday, my ex called to make an appointment. The receptionist was already extremely unfriendly on the phone!
They asked if we had to pay for this emergency treatment because my son was a minor. This wasn't the case; he would be reimbursed. We didn't have to bring any money!
We showed up for the appointment on Sunday.
I gave the receptionist my son's "old" health insurance card. It simply had his BSN number on it. He entered it. I filled out a questionnaire.
Then the receptionist came to me and told me he needed a photo of my son's ID card or passport.
I explained that I didn't have one because my son wasn't required to have one yet.
I then tried to provide our health insurance policy number, but that wasn't good enough either; they required an ID card number.
How can I provide something I'm not required to have?
I was then told I could pay cash after the treatment and submit it to my health insurance myself.
I indicated I wouldn't do this because I'd been told over the phone the day before that we didn't have to pay anything and the treatment would be covered.
After calling their manager a few times, they indicated they really needed a number. I politely declined and said I'd go to my own dentist.
So, I'm not happy with this "emergency" dentist. You can't even go to one if you have an emergency with your child because you have to provide a "number." They even entered his BSN (citizen service number) anyway.
Worthless company!
Vanmiddag gebeld en ik kon vanavond terecht.
Heel vriendelijke assistente en tandarts. Ben perfect geholpen.
(Translated by Google)
I called this afternoon and was able to get an appointment that evening.
The assistant and dentist were very friendly. I received excellent care.
Bedankt voor de 5-star rating en voor het delen van uw (perfecte) ervaring!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de 4-star rating van onze spoedtandarts in Geleen!
Kiespijn en deed heel veel pijn! En uiteraard in het weekend. O jee, maar ik kon 's avonds om half 7 al terecht. Het bleek gelukkig mee te vallen, en ik kon opgelucht weer naar huis.
(Translated by Google)
A toothache, and it was really painful! And of course, it was on the weekend. Oh dear, but I could get an appointment at 6:30 that evening. Luckily, it wasn't too bad, and I could go home feeling relieved.
Goed dat het mee bleek te vallen en dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen.
Professioneel team met geïnteresseerd, vakkundig en aardig personeel. Zeker een aanrader!
(Translated by Google)
Professional team with interested, skilled and friendly staff. Definitely recommended!
Dank voor uw aanbeveling en voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Zondagmiddag 14:30 uur gebeld ivm hevige kiespijn. De receptioniste was aan de telefoon niet echt vriendelijk en gaf al direct aan dat ik wellicht niet kon komen. er was geen tandarts aanwezig terwijl de website aangeeft dat de poli tot 22;00 uur open is. Ze ging het navragen en vervolgens kreeg ik de mededeling dat ik maar paracetamol en Ibruprofen moest nemen want de tandarts was al weg. Als de pijn bleef aanhouden kon ik in de loop van de avond nog wel een keertje bellen --> begrijp ik helemaal niets van, kiespijn gaat niet vanzelf over! Overall een eerste ervaring met deze poli die ik kwalitatief zeer slecht vond.
(Translated by Google)
Sunday afternoon at 2:30 pm called because of severe toothache. The receptionist was not very friendly on the phone and immediately indicated that I might not be able to come. There was no dentist present while the website indicates that the clinic is open until 10 pm. She went to inquire and then I was told that I should just take paracetamol and ibuprofen because the dentist had already left. If the pain persisted I could call again during the evening --> I don't understand it at all, toothache doesn't go away by itself! Overall a first experience with this clinic that I found to be of very poor quality.
Een professioneel team met een geïnteresseerd, deskundig en aangenaam personeel. Ik raad zeker aan dat een goede arts me hielp toen ik een kind was, het is een lang verhaal. Mijn voortanden braken toen.
(Translated by Google)
A professional team with an interested, knowledgeable and pleasant staff. I definitely recommend a good doctor helped me when I was a child, it's a long story. My front teeth broke then.
Hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk bedankt voor uw 5-star rating van onze spoedtandarts en wij wensen u een gelukkig (en kiespijnvrij) nieuwjaar! ✨🥂🌟
2u gewacht in de wachtzaal om vervolgens 10 min later buiten te staan. Kan geen verstandkies eruit halen moet maar naar chirurg wel ff 140 euro pinnen en geen medicatie meekrijgen
(Translated by Google)
Waited 2 hours in the waiting room and then stood outside 10 minutes later. Can't get a wisdom tooth out, have to go to the surgeon, but I have to withdraw 140 euros and don't get any medication
Super vriendelijk personeel. Goed geholpen.
(Translated by Google)
Super friendly staff. Well helped.
Hartelijk dank voor uw (super) vriendelijke review.
Zojuist hierna toe gegaan in Geleen met ontzettende last van mijn verstandskies. Er moest direct fotos gemaakt worden. Hierna werd er vrij amateuristisch gemeld dat hij het allemaal niet zo goed kon zien op de foto’s en mij graag wil doorverwijzen naar een kaakchirurg, omdat zij wél het juiste materiaal hebben om een verstandskies te kunnen verwijderen. Bij complicaties kon de spoedtandarts blijkbaar niets doen. Het is toch een spoedtandarts? Het zouden volgens hem, en dit zijn eigen woorden, “huis tuin en keukenpraktijken” worden als hij mijn verstandskies zou verwijderen. Hier had ik absoluut geen goed gevoel bij. Helaas 140 euro lichter, en ik loop nog steeds rond mijn een pijnlijke verstandskies. Ik voel me ontzettend opgelicht!
(Translated by Google)
Just went to Geleen after this because my wisdom tooth was incredibly painful. They had to have x-rays taken immediately. Afterward, they told me, rather amateurishly, that he couldn't see it very well in the x-rays and that he'd like to refer me to an oral surgeon, because they do have the right equipment to remove a wisdom tooth. Apparently, the emergency dentist couldn't do anything about complications. He's an emergency dentist, isn't he? According to him, and these are his own words, it would be "homemade" if he removed my wisdom tooth. I had absolutely no good feeling about this. Unfortunately, I'm €140 lighter, and I'm still walking around with my painful wisdom tooth. I feel incredibly ripped off!
Omdat mij helemaal niets had gedaan, moest ik 56 euro betalen... De dokter zei dat er geen noodzakelijke materialen zijn en als het eruit valt, plak het dan gewoon met kauwgom en ga naar je tandarts!!! Toen hij hoorde dat ik in Oekraïne een kroon had geïnstalleerd, zei hij dat ik daarheen moest gaan om hem te laten repareren!! Ik raad het helemaal niet aan om hierheen te gaan!
(Translated by Google)
Since nothing had done to me at all, I had to pay 56 euros... The doctor said that there are no necessary materials and if it falls out, just stick it with chewing gum and go to your dentist!!! When he heard I had a crown installed in Ukraine, he told me to go there and get it fixed!! I don't recommend going here at all!
Ondanks het feit dat er staat vermeld overal op de Mondzorg Poli Limburg Geleen website, Google & tandartsen websites dat een afspraak mogelijk is 24/7 & geopend tot laat in de avond - geen afspraak gekregen voor een gebroken tand. Wat een ellende en totaal geen begrip! Klachtenprocedure opgevraagd en een officiële klacht zal worden ingediend.
(Translated by Google)
Despite the fact that it's stated everywhere on the Mondzorg Poli Limburg Geleen website, Google, and dentist websites that appointments are available 24/7 and open until late at night, I couldn't get an appointment for a broken tooth. What a disaster, and absolutely no understanding! I requested a complaints procedure, and an official complaint will be filed.
Daar wat mijn eigen tandarts mij over het weekend heen wilde tillen terwijl ik behoorlijke pijn had, heeft Mondzorg Poli Geleen mij dezelfde dag enorm goed geholpen.
Super vriendelijk, kundig en professioneel team. Ben enorm dankbaar dat ik zo snel kon komen. Niets dan alle lof voor deze mensen. Hier worden patiënten nog waardig behandeld.
(Translated by Google)
My own dentist tried to help me get through the weekend, even though I was in considerable pain. Mondzorg Poli Geleen helped me tremendously the same day.
A super friendly, knowledgeable, and professional team. I'm incredibly grateful that I could get in so quickly. Nothing but praise for these people. Patients are still treated with dignity here.
Goed dat we hebben kunnen helpen en bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts.
Beste tandartsenpraktijk waar ik tot nu toe ben geweest. Ik ben meerdere malen zeer snel geholpen. Uitstekende praktijk met prima vakmensen.
(Translated by Google)
Best dental practice I've ever been to. I've been helped very quickly several times. Excellent practice with excellent professionals.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts(en) hier in Geleen!
Geen goede ervaring. Met een ontstoken wond gekomen na het trekken van mijn verstandskiezen. 10 minuten binnen geweest en hebben alleen met wat zoutwater gespoeld. Wel vervolgens 80 euro lichter. Maandag meteen naar mijn eigen tandarts gegaan bleek dat ze mij de verkeerde code hebben aangerekend. Inmiddels al een maand bezig om het gecrediteerd te krijgen, mijn eigen tandarts en ikzelf meerdere malen contact gezocht maar blijven lastig doen. Dus een goede tip altijd laten controleren bij je eigen tandarts of ze het juiste aanrekenen!!!
(Translated by Google)
Not a good experience. Came with an infected wound after having my wisdom teeth extracted. Went in for 10 minutes and only rinsed with some salt water. Then 80 euros lighter. I immediately went to my own dentist on Monday and it turned out that they had charged me with the wrong code. I have been trying to get it credited for a month now, my own dentist and I have contacted several times but continue to be difficult. So a good tip is always to check with your own dentist whether they are charging correctly!!!
Telefoniste wilde mij niet inplannen( zaterdagochtend gebeld)..duidelijk flinke ontsteking, maar omdat ik nog geen slikklachten had, was het geen spoed..??
Toen ik vroeg, of we daar dan op moesten wachten, kon ik om 19:00 komen.
Binnen 5 min stond ik weer buiten, met een ab kuur recept.
Bizar tarief( 90 eu), incl rond de 28 eu voor intake, toen ik vroeg waar die intake uit bestond:" ik moest je vragen, of je allergisch bent voor antibiotica".
Daarbij is op maandag vastgesteld, dat het gespoeld had moeten worden met waterstofperoxide en er een botsplinter zat.
Diagnose is flink gemist.
Het is hier: zo snel mogelijk naar buiten en cashen! Zodat het weekendtarief geïncasseerd kan worden.
(Translated by Google)
The receptionist wouldn't schedule me (I called Saturday morning). It was clearly a serious infection, but since I wasn't having any swallowing problems yet, it wasn't an emergency.
When I asked if we had to wait for that, they said I could come at 7:00 PM.
Within 5 minutes, I was back outside with a prescription for antibiotics.
The price was ridiculous (€90), including around €28 for the intake. When I asked what the intake consisted of, they said, "I had to ask you if you're allergic to antibiotics."
On Monday, they determined that the injection should have been rinsed with hydrogen peroxide and that there was a bone fragment.
The diagnosis was significantly missed.
It's here: get out as quickly as possible and cash in! So the weekend fee can be collected.
Bar en bar slechte zorg. Zondag avond peuter van 2.5jaar voortand uit en de telefoniste bepaald alvast dat de tandarts de tand niet terug gaat plaatsen. Na aandringen is de tandarts naar huis en neemt zijn telefoon niet op. Waardeloos mens. Totale insubordinatie van een noodarts. Officiele klacht volgt.
(Translated by Google)
Terribly poor care. On Sunday evening, a 2.5-year-old toddler lost a front tooth, and the operator immediately decided the dentist wouldn't put it back in. After insisting, the dentist went home and didn't answer his phone. A terrible person. Utter insubordination from an emergency doctor. An official complaint was filed.
Dank voor de feedback. Graag komen we met u in direct contact om zo uw klacht (wellicht) te kunnen oplossen, het beste kunt u daarvoor mailen naar geleen@mondzorgpoli.nl. Voor wat betreft de triagemedewerker aangaf inzake het niet terugplaatsen, dat is het juist, melktanden mogen nooit worden terug geplaatst.
Vanavond geholpen door een super leuk, fijn en bekwaam team.
Ik vind tandartsen in het algemeen niet fijn, deze mensen doen er alles aan om je op je gemak te stellen. Zeer fijn.
(Translated by Google)
This evening I was helped by a super nice, friendly, and competent team.
I don't generally like dentists, but these people go out of their way to make you feel comfortable. Very nice.
Veel dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts en wij wensen u een spoedig herstel!
Ik ben zeer goed behandeld en geholpen. Super tevreden
(Translated by Google)
I was treated and helped very well. Very satisfied
Goed te lezen dat u zo tevreden bent en dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Fijn dat jullie er zijn❤️ Goed en deskundig geholpen. Ik was van mijn pijn af. Nogmaals bedankt hiervoor
(Translated by Google)
Nice to have you here ❤️ Good and expert help. I was rid of my pain. Thanks again for this
Meer dan graag gedaan en dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Hele goede ervaringen!! Super vriendelijk en snel geholpen.
(Translated by Google)
Very good experience!! Super friendly and fast service.
Bedankt voor het delen van uw (super) positieve ervaring met onze praktijk!
Zeer snel en goed geholpen. Vriendelijke tandarts en assistente leggen alles goed uit voor ze iets doen en wat ze gaan doen. Super tevreden ik wou dat ik hier steeds terecht kon en niet alleen in een noodgeval.
(Translated by Google)
Very quick and efficient service. The friendly dentist and assistant explain everything thoroughly before they do anything and what they're going to do. I'm very satisfied. I wish I could go there all the time, not just in emergencies.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Zondagochtend na een val waarbij 4 tanden uit mijn mond zijn geslagen behandeld door Scot Wolting. Zeer professioneel. Ik werd zeer op mijn gemak gesteld. Ook de assistente was zeer invoelend met meelevend. Tijdens de behandeling werd mij verteld wat er ging gebeuren. Dus een prima ervaring met een vreselijke casus.
(Translated by Google)
Sunday morning, after a fall that knocked out four teeth, I was treated by Scot Wolting. Very professional. I was made to feel completely at ease. The assistant was also very empathetic and sympathetic. During the treatment, I was explained what was going to happen. All in all, a great experience with a terrible case.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en wij wensen u een spoedig herstel!
Ik houw niet van tandartsen maar in deze praktijk werd ik goed en snel geholpen. Dus voor mij toppers.
(Translated by Google)
I don't like dentists, but at this practice I received good and fast care. So, for me, top-notch.
Graag gedaan en hartelijk dank voor uw top review!
Erg vriendelijk, maken de tijd voor je en professioneel geholpen!
(Translated by Google)
Very friendly, make time for you and help professionally!
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts in Geleen!
Uitstekende ervaring bij deze spoedtandarts! Ik werd vriendelijk te woord gestaan en direct geholpen door twee erg vriendelijke dames die duidelijk veel verstand hebben van hun vak. De behandeling verliep heel netjes en efficiënt. Fijn dat ik direct terecht kon. Aanrader!
(Translated by Google)
Excellent experience at this emergency dentist! I was greeted kindly and helped immediately by two very friendly ladies who clearly know their craft. The treatment went very smoothly and efficiently. It was great that I could get in right away. Highly recommended!
Hartelijk dank voor uw aanbeveling en wij wensen u een spoedig herstel!
Ik ben ontzettend goed geholpen. 7 dagen per week beschikbaar. Ik voelde me in goede handen en kan dit team van harte aanbevelen!
(Translated by Google)
I received excellent support. Available 7 days a week. I felt in good hands and can highly recommend this team!
Veel dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen!
Vanmorgen gebeld en smiddags al terecht.
Had veel last van de kaak met dikke wang.
Bleek dus een onstokken verstandskies te zijn.
Wat een goede en vriendelijke tandarts en assistent super goed geholpen en duidelijke uitleg zeer tevreden voelde mij erg op het gemak bij jullie
Nu nog afwachten of alles goed aanslaat
Met vriendelijke groet Jenny .
(Translated by Google)
I called this morning and was already seen that afternoon.
I was having a lot of trouble with my jaw and a swollen cheek.
It turned out to be an inflamed wisdom tooth.
What a great and friendly dentist and assistant! They helped me tremendously and explained things clearly. I was very satisfied and felt very comfortable with you.
Now we just have to wait and see if everything works out.
Kind regards, Jenny.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts en wij wensen u een spoedig herstel!
Wat een lieve assistente en lieve tandarts Van Wijngaarden in Geleen. Omdat ik ook een beetje hypochonder ben hebben ze me heel netjes en geruststellend behandeld Toen ik nog een vraag had achteraf hadden ze me nog netjes teruggebeld. Super service.
(Translated by Google)
What a sweet assistant and sweet dentist Van Wijngaarden in Geleen. Because I am also a bit of a hypochondriac, they treated me very neatly and reassuringly. When I had a question afterwards, they called me back nicely. Super service.
Meer dan graag gedaan en dank voor het delen van uw (super) positieve ervaring met onze tandarts en tandartsassistent hier in Geleen!
Ik kon snel geholpen worden en kreeg goede uitleg over wat ze gingen doen. Afgebroken stuk van voortand weer netjes opgevuld. Prima geholpen en goed resultaat.
(Translated by Google)
I was helped quickly and got a good explanation of what they were going to do. Broken piece of front tooth neatly filled again. Excellent help and good result.
Hartelijk dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts in Geleen
Prima uitleg gekregen over de behandeling. Deze is conform uitleg pijnloos uitgevoerd. Zeker een aanrader .
(Translated by Google)
Excellent explanation of the treatment. This was performed painlessly as explained. Definitely recommended.
Dank voor uw aanbeveling en voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts in Geleen!
Mega onvriendelijke telefoniste. Bij aankomst bij de poli werd door de assistente al gemeld dat hun ook graag zo naar huis zouden willen. Gekomen met extreme tandpijn. Foto gemaakt waar blijkbaar niets op te zien was. Werd afgewimpeld en totaal niet serieus genomen. Advies van de tandarts: neem maar een ibuprofen.. De pijn was zo ondragelijk dat de huisartsenpost oxycodon voorgeschreven heeft omdat niets werkte. Maandag eindelijk bij mijn eigen tandarts terrecht, bleek de zenuw aan het afsterven zijn, waarna ik gelijk een wortelkanaalbehandeling ben ondergaan. Conclusie, bijna €100,- euro armer en een weekend kapot gegaan van de pijn. GA HIER NIET HEEN!!
(Translated by Google)
Very unfriendly operator. Upon arrival at the clinic, the assistant already said that they would also like to go home like this. Arrived with extreme toothache. Photo taken that apparently showed nothing. Was fobbed off and not taken seriously at all. Advice from the dentist: just take an ibuprofen. The pain was so unbearable that the GP prescribed oxycodone because nothing worked. Finally got to my own dentist on Monday, it turned out that the nerve was dying, after which I immediately underwent a root canal treatment. Conclusion, almost €100,- poorer and a weekend ruined by the pain. DO NOT GO HERE!!
Jullie zijn zo ontzettend lief en begripvol!! Ik voel mij waardig behandeld, jullie stellen gerust en controleren of het goed gaat terwijl ik in de wachtkamer zit. Bedankt!! Hele fijne mensen!
(Translated by Google)
You're so incredibly kind and understanding!! I feel treated with dignity, you reassure me and check in on me while I'm in the waiting room. Thank you!! Such wonderful people!
Heel erg bedankt voor de lieve woorden en voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Ik werd meteen geholpen door de kundige vriendelijke mensen van Mondzorg Poli! Wat een ontzettend fijne tandartspraktijk.
(Translated by Google)
I was helped immediately by the knowledgeable and friendly staff at Mondzorg Poli! What a fantastic dental practice.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze praktijk!
Vriendelijke assistente maar nu bellen voor een kind met extreme kiespijn en dan horen dat ze morgenmiddag pas terecht kan is niet wat je van een spoeddienst mag verwachten.
(Translated by Google)
Friendly assistant, but calling now for a child with extreme toothache and then being told she can't get an appointment until tomorrow afternoon is not what you would expect from an emergency service.
Met extreem veel pijn kunnen langs komen, stelde mij erg gerust en waren erg prettig in omgang. Nogmaals bedankt!
(Translated by Google)
Being able to come in with extreme pain was very reassuring, and they were very pleasant to work with. Thanks again!
Meer dan graag gedaan en hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts! Wij wensen u een spoedig herstel!
Snelle, vriendelijke service en een vakkundige behandeling!
(Translated by Google)
Fast, friendly service and professional treatment!
Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Kwam binnen en voelde me direct al op mijn gemak. Wortelkanaalbehandeling gehad. De werknemers zijn vriendelijke tegen patiënten en nemen voldoende tijd per patiënt. Erg tevreden!
(Translated by Google)
I walked in and immediately felt at ease. I had a root canal. The staff are friendly and take their time with each patient. Very satisfied!
Goed te lezen dat alles zo goed is verlopen bij ons op de tandartsenpost hier in Geleen! Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts en wij wensen u een spoedig herstel!
Hier is echt een vakman bezig, die duidelijk aangeeft wat hij gaat doen. Gaatjes worden volledig pijn vrij, snel en goed verholpen.
(Translated by Google)
This is truly a professional who clearly indicates what he is going to do. Cavities are resolved completely pain-free, quickly and properly.
Fijn dat we u zo snel, goed en pijnloos hebben kunnen helpen hier op onze tandartsenpost in Geleen!
Heel tevreden over hoe wij geholpen zijn met onze 5 jarige zoon. Tandarts en assistente heel vriendelijk en namen de tijd om alles zo goed mogelijk uit te leggen, ook aan ons zoontje.
(Translated by Google)
We're very satisfied with the care we received for our 5-year-old son. The dentist and assistant were very friendly and took the time to explain everything as clearly as possible, including to our son.
Dank voor ‘t delen van jullie positieve ervaring met onze spoedtandarts in Geleen en wij wensen uw zoontje een spoedig herstel!
Supervriendelijke medewerkers die zich alle tijd nemen voor de patiënt en na onderzoek haarfijn uitleggen wat de oorzaak van de klacht is en wat ze er aan gaan doen.
Ook elke handeling die ze doen wordt haarfijn uitgelegd.
In de ochtend gebeld met hevige pijnklachten na een slapeloze nacht en werd gelijk vriendelijk te woord gestaan door een vriendelijke medewerkster die gelijk voor de middag om 14.30 uur een afspraak inplande. Vervolgens werd ik 2 keer teruggebeld omdat er patiënten hadden afgezegd waardoor mijn afspraak werd verschoven naar 13.00 uur en ik zodoende die dag de eerste patiënt was.
Ondanks het feit dat ik geen patiënt ben in deze praktijk werd ik heel erg goed geholpen.
(Translated by Google)
Super-friendly staff who take their time with each patient and, after examining them, explain in detail the cause of their complaint and what they plan to do about it.
Every action they take is also explained in detail.
I called in the morning with severe pain after a sleepless night and was immediately greeted by a friendly staff member who immediately scheduled an appointment for 2:30 PM. I was then called back twice because patients had canceled, so my appointment was rescheduled for 1:00 PM, making me the first patient that day.
Even though I'm not a patient at this practice, I received excellent care.
Bedankt voor ‘t delen van uw supervriendelijke review en goed te lezen dat onze spoedtandarts u zo goed heeft kunnen helpen!
Vorige keer mindere ervaring met tandarts en assistente. Vandaag een andere tandarts en assistente. Beduidend betere ervaring, vriendelijk en behulpzaam.
(Translated by Google)
Last time, I had a bad experience with the dentist and assistant. Today, I had a different dentist and assistant. Significantly better experience, friendly and helpful.
Hele fijne tandarts. Heldere communicatie over plan van aanpak, prettige benadering en er wordt goed geluisterd. Zeker aanrader.
(Translated by Google)
Very nice dentist. Clear communication about plan of action, pleasant approach and they listen well. Definitely recommended.
Konden vrij snel gelukkig in het weekend terecht. Waren heel vriendelijk en begeleiden me dochter van 5 door het hele proces en me dochter gaf geen kik(is normaal wel wat nerveuser). Maar de twee tandartsen hebben echt top werk geleverd. Heel erg tevreden. 5 sterren is te weinig!!
(Translated by Google)
Luckily, we were able to get an appointment fairly quickly, on a weekend. They were very friendly and guided my 5-year-old daughter through the entire process, and my daughter didn't make a sound (she's normally a bit nervous). But the two dentists did a truly excellent job. Very satisfied. 5 stars isn't enough!
Graag gedaan, goed dat we hebben kunnen helpen en dank voor ‘t delen van jullie positieve ervaring met onze spoedtandarts(en)!
Tegen de avond gebeld of ik terecht kon en dat kon gelukkig. Super vriendelijk personeel en kundige tandarts die eerlijk is over de behandeling. Doen geen valse beloftes. Super tevreden !
(Translated by Google)
Called in the evening to see if I could go and luckily I could. Super friendly staff and skilled dentist who is honest about the treatment. Does not make false promises. Super satisfied!
Dank voor ’t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen en goed te lezen dat u zo (super) tevreden bent!
Vanavond hebben we gebeld omdat mijn zoon veel pijn had door een gaatje, hij is 6 jaar. Op een andere plaats wilden ze hem niet behandelen, ze zeiden dat we moesten wachten tot juli om hem te behandelen, we zijn naar deze gegaan plaats in een noodgeval en twee aardige mensen, de tandarts en zijn arts, hebben ons geholpen. assistente ik weet de naam echt niet, maar ze waren erg geduldig met mijn kleintje, zeer goede ontvangst en aandacht. Heel erg bedankt 🤩
(Translated by Google)
This evening we called because my 6-year-old son was in a lot of pain from a cavity. They refused to treat him at another dentist's office and said we had to wait until July. We went to this one as an emergency, and two kind people, the dentist and his doctor, helped us. I don't know the name of the assistant, but they were very patient with my little one, very welcoming and attentive. Thank you so much 🤩
Meer dan graag gedaan en hartelijk dank voor het zo uitgebreid delen van jullie positieve ervaring met onze tandartsenpost hier in Geleen! 😌👏
Zeer vriendelijke en zorgzame behandeling gehad. Super ervaring.
(Translated by Google)
I received very friendly and caring treatment. A fantastic experience.
Hartelijk dank voor ‘t delen van uw (super) positieve ervaring bij onze spoedtandarts Manuel!
Waardeloze praktijk! Als je tandarts angst heb kun je beter niet gaan. Meneer legt niet uit wat het beste is of wat de voor en nadelen zijn van de eventuele behandeling en laat patiënt maar kiezen tussen trekken of wortelkanaalbehandeling. Meneer heeft geen enkel geduld voor het in laten werken met verdoven. Vervolgens alleen foto + verdoving laten zetten omdat ik mij niet meer op mijn gemak voelde door het gehaast van meneer. Vervolgens rekening betaald met een verkeerde naam erop. Hiervoor terug gekomen en ze vonden het vreemd dat mijn bsn nummer "gekoppeld" was aan de verkeerde naam. Dag erna flink opgezette wang wat met de dag erger werd(voor wortelkanaalbehandeling). Vrijdag bij eigen tandarts wortelkanaalbehandeling laten doen omdat de kies laten trekken in de toekomst wellicht meer zou gekost hebben ivm de kies wat erna komt(brug zou dan geplaatst moeten worden) erbij vermeld gekregen dat als het in het weekend de pijn of zwelling erger werd ik na mondpoli moet bellen om te vragen voor een kuur voor te schrijven. Dit gedaan maar wilde mij persee eerst zien. Hieruit bleek dat er een abces naast de kies zat en ik de dag erna toch maar bij mijn eigen tandarts een kuur moest laten voorschrijven want dat wilde de spoedtandarts niet doen(waar ik wel voor kwam). Als klap op de vuurpijl krijg ik een week later een factuur voor het zogenaamd niet komen opdagen voor de afspraak. Hierover gebeld en zou ik terugkoppeling van krijgen. Helaas is dat telefoonnummer maar tot 12 uur smiddags bereikbaar en laten ze niks meer van hun horen. Savonds naar desbetreffende locatie proberen te bellen, echter word ik onderbroken in de tussentijd dat ik probeer uit te leggen wat er gaande is en word er gezegd dat wat ik zeg niet waar is ook word er de wijsneus uitgehangen als ik zeg dat ik in sittard ben geweest wat letterlijk naast geleen ligt. Kortom waardeloos bedrijf die alleen maar geld wilt vangen en nog niet eens het fatsoen hebben om op een professionele manier te werk te gaan. €270,- euro lichter voor n foto paar verdovingen en een sneetje. En het allerergste: een nog grotere angst voor de tandarts
(Translated by Google)
Worthless practice! If you fear the dentist, it is better not to go. The gentleman does not explain what is best or what the pros and cons are of the possible treatment and allows the patient to choose between extraction or root canal treatment. The gentleman has no patience whatsoever for allowing the anesthetic to take effect. Then I only had a photo + anesthesia done because I no longer felt comfortable due to the gentleman's rush. Then paid the bill with the wrong name on it. I came back for this and they found it strange that my BSN number was "linked" to the wrong name. The next day I had a very swollen cheek which got worse every day (before root canal treatment). Had root canal treatment done by my own dentist on Friday because having the tooth extracted might have cost more in the future because of the tooth that comes after it (bridge would then have to be placed). I was told that if the pain or swelling got worse over the weekend, I would have to call after the dental clinic to ask for a treatment to be prescribed. Did this but wanted to see me first. This showed that there was an abscess next to the tooth and that I had to have my own dentist prescribe a treatment the next day because the emergency dentist did not want to do that (which I did come for). To top it all off, I receive an invoice a week later for allegedly not showing up for the appointment. Called about this and said I would get feedback. Unfortunately, that telephone number is only available until 12 noon and they will not hear from them again. I try to call the relevant location in the evening, but I am interrupted in the meantime when I try to explain what is going on and I am told that what I am saying is not true and they are also being smart when I say that I have been to Sittard, which is literally next to Leen. In short, a worthless company that only wants to make money and doesn't even have the decency to work in a professional manner. €270 lighter for one photo, a few anesthetics and an incision. And worst of all: an even greater fear of the dentist
Op zaterdag 6 januari om 9.00u ’s morgens, heeft een vriend de Mondzorg Poli SPOED Tandarts in Geleen gebeld i.v.m. vreselijke kiespijn wat niet meer te verdragen was!! Dit heeft hij ook duidelijk telefonisch aangegeven maar desondanks kregen hij te horen dat hij ’s avonds om 20.30u pas terecht konden!!
’S Avonds tijdens de afspraak bleek dat de vriend een wortelkanaalbehandeling nodig had.
De dienstdoende Spoed Tandarts heeft zeker 50 minuten zitten boren, in een poging de oude vulling te verwijderen uit de pijnlijke kies, en gaf ons uiteindelijk de mededeling dat hij NIET de juiste apparatuur ter beschikking had om de oude vulling te kunnen verwijderen en dus ook niet verder kon gaan met de behandeling!! Tot onze grote verbazing werden we gewoon weggestuurd met nog véél meer pijn, schade en ellende dan van te voren!!! Ik heb nog gevraagd aan de Tandarts of hij andere pijnmedicatie kon voorschrijven of misschien een andere oplossing had voor mijn vriend. Vervolgens kregen we, als klap op de vuurpijl, van zowel de Tandarts als zijn Assistente, de mededeling dat hun dienst bijna was afgelopen en er verder niemand meer aanwezig was tijdens de nachturen dus de Spoedpoli werd gewoon na ons vertrek gesloten!!! We kregen wel nog op de valreep de mededeling dat we maar op zondagochtend wederom moesten bellen naar de Mondzorg Poli Spoed Tandarts Geleen voor het maken van een (2e!!!!!) nieuwe afspraak
De Tandarts en zijn Assistente keerden de rug naar ons toe en deden gewoon de deur dicht!!
Zéér slechte service, zéér patiëntonvriendelijk, een totaal gebrek aan professionaliteit en kundigheid! WAARDELOOS!!!!
En dat noemt zich dan Spoed Poli Tandarts, waar je volgens hun eigen website (dat vol staat met mooie woorden en beloftes), voor ALLE TANDHEELKUNDIGE SPOEDGEVALLEN en PIJNKLACHTEN, 365 dagen per jaar en 24/7 ( óók in het weekend en ’s nachts!!) op afspraak terecht kan met allerlei serieuze tandklachten!!!
Uiteindelijk door deze zeer onprofessionele waardeloze en zéér amateuristisch “behandeling”, nog 2 dagen extra in een regelrechte hel gezeten met nog meer ondraaglijkere pijn en ellende!!!
Op maandag is deze vriend uiteindelijk naar zijn eigen tandarts gegaan. De gehele behandeling bij de eigen tandarts duurde slechts 15 minuten en eindelijk kwam er vrijwel meteen een einde aan de zeer pijnlijke hel van afgelopen dagen, veroorzaakt door Mondzorg Poli Spoed Tandarts in Geleen!!
BEDANKT MONDZORG POLI SPOED IN GELEEN, VOOR DEZE ZEER PIJNLIJKE, SCHANDALIGE EN ONVERGETELIJK ERVARING!!!!!!
JE LEVEN, SORRY TANDEN, ZULLEN ER MAAR VANAF HANGEN!!!!!!!!!! Gelukkig reageert mondzorg poli spoed wel op 5 sterren reviews maar is schijnbaar niet in staat om te reageren op reviews met 2 of minder sterren . 👍
(Translated by Google)
On Saturday, January 6th, at 9:00 AM, a friend called the Dental Clinic Emergency Dentist in Geleen about a terrible toothache that was unbearable! He clearly stated this over the phone, but despite this, they were told they couldn't see him until 8:30 PM!
That evening, during the appointment, it turned out the friend needed a root canal.
The Emergency Dentist on duty spent at least 50 minutes drilling, trying to remove the old filling from the painful tooth. Finally, he told us he did not have the correct equipment to remove the old filling and therefore could not continue with the treatment! To our great surprise, we were simply sent away with even more pain, damage, and misery than before! I even asked the dentist if he could prescribe other pain medication or perhaps had another solution for my friend. Then, to top it all off, both the dentist and his assistant informed us that their shift was almost over and that no one else was available during the night, so the Emergency Clinic was simply closed after we left! At the last minute, we were told to call the Dental Clinic Emergency Dentist Geleen again on Sunday morning to make a (second!!!!) new appointment.
The dentist and his assistant turned their backs on us and simply closed the door!
Extremely poor service, extremely patient-unfriendly, a complete lack of professionalism and expertise! WORTHLESS!!!!
And they call themselves an Emergency Clinic Dentist, where, according to their own website (full of fine words and promises), you can make an appointment for ALL DENTAL EMERGENCIES and PAIN COMPLAINTS, 365 days a year and 24/7 (even on weekends and at night!) with all kinds of serious dental complaints! Ultimately, because of this extremely unprofessional, worthless, and utterly amateurish "treatment," I spent another two days in utter hell, suffering even more unbearable pain and misery!!!
On Monday, this friend finally went to his own dentist. The entire treatment with his own dentist took only 15 minutes, and finally, the extremely painful hell of the past few days, caused by the Mondzorg Poli Spoed Dentist in Geleen, came to an almost immediate end!!
THANK YOU, MONDZORG POLI SPOED IN GELEEN, FOR THIS VERY PAINFUL, OUTRAGEOUS, AND UNFORGETTABLE EXPERIENCE!!!!!!
YOUR LIFE, SORRY TEETH, WILL DEPEND ON IT!!!!!!!!!!! Fortunately, Mondzorg Poli Spoed does respond to 5-star reviews but is apparently unable to respond to reviews with 2 stars or fewer. 👍
Top tandarts en assistent!
(Translated by Google)
Top dentist and assistant!
Hartelijk dank voor uw top review!
Aardige mensen goed geholpen
(Translated by Google)
Nice people, good help
Dank voor de aardige review van onze tandartsenpost hier in Geleen!
Super vriendelijk en fijne behandeling gehad voor mijn vrouw die een zenuw behandeling onderging terwijl zei erg paniekerig is, toppy
(Translated by Google)
Super friendly and nice treatment for my wife who underwent a nerve treatment while she was very panicky, great
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, wij wensen jullie een spoedig herstel en een fijne jaarwisseling! 🎉🎇🥂🥳
Wat een fijne tandarts heel rustig en legt uit wat er is en wat hij doet .
(Translated by Google)
What a nice dentist, very calm and he explains what is going on and what he is doing.
Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts en we wensen u een fijne jaarwisseling! 🎉🎇🥂🥳
Zeer tevreden
Werd goed naar mij geluisterd en samen gezocht naar oplossing
(Translated by Google)
Very satisfied
They listened to me carefully and worked together to find a solution.
Goed dat we samen een oplossing hebben gevonden en hartelijk dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen!
De tandarts gaf duidelijke uitleg over wat er aan de hand is en de diverse oplossingen met de bijbehorende risico’s. Zeker 5 sterren waard
(Translated by Google)
The dentist clearly explained the situation and the various solutions, along with the associated risks. Definitely worth 5 stars.
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen.
Nog niet eerder ben ik zo vriendelijk en kundig behandeld. Kan Mondzrog Poli tandartsen aan iedereen aanbevelen! Super tevreden
(Translated by Google)
I've never been treated so kindly and professionally. I highly recommend Mondzrog Poli dentists to everyone! Very satisfied.
Goed te lezen dat u zo tevreden bent en ons zo positief aanbeveelt!
Helaas was vandaag een stuk van mijn vordere tand schuin afgebroken waardoor ik bang was dat hij helemaal zou afbreken. Ik heb bij mondzorg poli in Geleen een afspraak gemaakt om 19.40 uur. Het gesprek verliep vriendelijk. Rond 13.25 uur werd ik gebeld met de vraag of ik eerder kon komen omdat iemand afgezegd had. Dit vondt ik erg prettig. Informatie die gegeven werd tijdens het bellen was ook heel duidelijk. Bij het binnenkomen vriendelijk ontvangen een korte vragenlijst ingevuld en meteen door naar de dienstdoende tandarts.
Een rustige kalme en vriendelijke vrouwelijke tandarts waar ik voordat ik in de stoel ging zitten even een praatje gemaakt heb omdat ze ook uit Hongarije kwam net als mijn moeder. Ik legde haar kort het probleem uit waar zij meteen op in speelde en zij mij uitlegde waarom de tand afgebroken was. De verdovingsspuit heeft ze desondanks deze niet prettig was super goed gezet en begon meteen aan de composiet vulling om mijn tand weer te redden. Ze werkte erg secuur en deed zich alle moeite. Nadat ze klaar was kreeg ik de spiegel in de hand geduwd ik was zo ontzettend blij met dit fantastisch resultaat je zag helemaal niks meer van de afgebroken tand terwijl ik eerst met de verwachting daarheen ging dat maar een noodoplossing komt en ik alsnog naar mijn eigen tandarts moest. Ik durf nu weer dank door haar weer te lachen. Helaas ben ik haar naam vergeten maar ze zou zich wel herkennen hier in dit verhaal. Ook de assistente erg vriendelijk en goede samenwerking met de tandarts. Chapeau mijn complimenten
Köszönök mindent😃🙏
(Translated by Google)
Unfortunately, a piece of my front tooth had broken off at an angle today, and I was worried it might break off completely. I made an appointment at the dental clinic in Geleen for 7:40 PM. The conversation was friendly. Around 1:25 PM, I received a call asking if I could come in earlier because someone had canceled. I found this very helpful. The information provided during the call was also very clear. Upon arrival, I was greeted warmly, filled out a short questionnaire, and was immediately referred to the dentist on duty.
A calm, calm, and friendly female dentist, who I chatted with briefly before sitting in the chair because she, like my mother, was also from Hungary. I briefly explained the problem to her, which she immediately addressed, and she explained to me why the tooth had broken off. Despite the discomfort, she administered the anesthetic injection very effectively and immediately began the composite filling to save my tooth. She worked very carefully and went above and beyond. After she was done, I was handed the mirror. I was so incredibly happy with this fantastic result; the broken tooth was completely invisible. I initially went there expecting a temporary solution and would have to go back to my own dentist. Thanks to her, I now dare to smile again. Unfortunately, I've forgotten her name, but I'm sure she'll recognize herself in this story. The assistant was also very friendly and worked well with the dentist. Hats off, my compliments.
Köszönök mindent😃🙏
Fijn dat ze u zo goed heeft kunnen helpen en hartelijk dank voor het zo uitgebreid delen van uw positieve ervaring bij ons in Geleen!
Fantastisch geholpen. Het was een hele drukke avond op de poli. Er kwam een trauma tussendoor waardoor we langer moesten wachten. Dit werd meteen gecommuniceerd. Vervolgens uiterst, vriendelijk en goed geholpen. Chapeau!
(Translated by Google)
Fantastic service. It was a very busy evening at the outpatient clinic. A trauma arose, which meant we had to wait longer. This was communicated immediately. Afterward, the service was extremely friendly and helpful. Hats off!
Meer dan graag gedaan en chapeau voor het delen van uw positieve ervaring bij onze spoedtandarts hier in Geleen!
Bij mondzorg poli te Geleen krijgt de patiënt een deskundige en liefdevolle behandeling en wordt hij/zij vriendelijk te woord gestaan. De patiënt staat centraal en er is alle begrip voor de klachten. Tandarts en assistente leven zich echt in in de situatie van de patiënt. Simpel over een hand wrijven of vragen of het nog gaat, maakt het voor een patiënt veel dragelijker. Chapeau aan deze mondzorg poli!!
(Translated by Google)
At the dental clinic in Geleen, patients receive expert and caring treatment and a friendly atmosphere. The patient is our priority, and there's complete understanding of their concerns. The dentist and assistant truly empathize with the patient. Simply rubbing a hand or asking if they're okay makes things much more bearable. Hats off to this dental clinic!
Hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen!
Wij waren op Zondag 03 september met ons zoontje van 5 jaar voor een onstoenkde tand en grote wang gezwollen, de dr heeft meteen de tand eruit gedaan omdat “het niet meer goed was”, hij heeft de anesthesia gedaan en in 1 min de tand eruit getrokken, onze zoon was aan het huilen van de pijn en de zeer onvriendelijke assistente heeft de tandje in de prullenbak gegooid naast het feit dat heb specifiek had gevraagd dat wij de tandje meeneemen! Echt geen aanradee voor kleine kinderen! Wach beter op jou eigen tandarts! Slechte ervaring, nooit meer!
(Translated by Google)
On Sunday, September 3rd, we took our 5-year-old son for a toothache and a large swollen cheek. The doctor immediately removed the tooth because "it wasn't good anymore." He administered anesthesia and extracted the tooth in a minute. Our son was crying in pain, and the very unfriendly assistant threw the tooth in the trash, even though he had specifically asked us to take it with him! Definitely not recommended for small children! It's better to wait for your own dentist! Bad experience, never again!
Heb vandaag om 15.00 een afspraak bij deze tandarts praktijk. Hoop dat ik straks goed geholpen wordt. Nu erg veel pijnklachten. Verdere informatie volgt. Ben Top geholpen en goed advies pijn is heel veel minder. Djw
(Translated by Google)
I have an appointment at this dental practice today at 3 p.m. I hope I can get some help soon. Lots of pain now. Further information will follow. Great help and good advice, the pain is much less. Djw
Goed te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening en bedankt voor het delen van uw (top) review 😉
Bedankt voor de behandeling en pijnloos we zijn zeer tevreden over deze praktijk,de romeense doctor was heel behulpzaam en wist wat ze deed onze alexia was bang maar dat wist zij te overwinnen.nogmaals bedank ik me hiervoor.
(Translated by Google)
Thank you for the painless treatment. We are very satisfied with this practice. The Romanian doctor was very helpful and knew what she was doing. Our Alexia was afraid, but she managed to overcome that. Thank you again for this.
Graag gedaan Bianca en hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring bij onze spoedtandarts hier in Geleen!
Geweldig geholpen Vandaag vriendelijk personeel en super tandarts trees croonenberg
(Translated by Google)
Great help Today friendly staff and super dentist trees croonenberg
Bedankt voor ‘t delen van uw positieve ervaring bij onze spoedtandarts en wij wensen u een spoedig herstel Trees!
Prima geholpen, zeer rustig en relaxed.
(Translated by Google)
Great help, very calm and relaxed.
Bedankt voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen afgelopen vrijdag Ronald!
Geleen is de aangewezen spoedtandarts in zuid limburg, echter niemand bereikbaar door de telefoniste. Voor een naar eigen zeggen 24/7 bereikbare dienst niet te begrijpen.
(Translated by Google)
Geleen is the designated emergency dentist in South Limburg, but the operator can't reach anyone. This is incomprehensible for a service that claims to be available 24/7.
[reactie 18:33 uur] Dank voor de feedback. We zijn nu gewoon bereikbaar. Mocht het u niet lukken stuur ons dan svp uw contactgegevens per mail zodat er een afspraak georganiseerd kan worden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de 5-star rating Anja!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de 5-star rating 👍
Mijn man is onwel geworden en voorover gevallen. Hierdoor waren de twee voortanden afgebroken en de ondertanden verplaatst. De tandarts heeft het heel mooi en snel gerepareerd.
(Translated by Google)
My husband became unwell and fell forward. This caused the two front teeth to break off and the lower teeth to move. The dentist repaired it very nicely and quickly.
Goed terug te lezen dat alles zo goed is gegaan en dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring bij onze spoedtandarts!
Gegaan met Kiespijn , assistent was heel erg vriendelijk en behulpzaam , maar vrouwelijke tandarts erg , ruw , nors en totaal niet vriendelijk. Tijdens foto maken , kreeg ik mijn mond niet dicht met dat kaartje ze bleef maar duwen , terwijl ik zei dat het niet ging. Waardoor ik nu m’n hele onderkant van de tong kapot heb!
Ik voelde me ook erg onzeker toen ik daar lag , omdat ik het gevoel had dat soms niet wist wat ze aan het doen was. Ook niet vriendelijk naar assistente toe!
(Translated by Google)
I went for toothache. The assistant was very friendly and helpful, but the female dentist was very rough, surly, and not at all friendly. While taking the photo, I couldn't close my mouth with the card; she kept pushing even though I told her I couldn't. As a result, I've now completely damaged the underside of my tongue!
I also felt very insecure lying there, because I sometimes felt like I didn't know what she was doing. She wasn't friendly to the assistant either!
Dank voor de feedback! Dit is niet de dienstverlening waarom we bekend staan (of willen staan). Gezien uw review anoniem is ontvangen we graag een e-mail via info@mondzorgpoli.nl zodat we u kunnen contacten om samen te kijken hoe we dit kunnen oplossen/voorkomen.
Top goed geholpen en voor de avond in een weekend valtde prijs wel mee
(Translated by Google)
Very well helped and the price is reasonable for the evening on a weekend
Dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen. Goed te lezen dat we u zo goed hebben kunnen helpen Jer!
Korte behandeling direct conclusie alles met foto. 3 personen voor mij alle trekken allemaal terug naar eigen tandarts , pijn middel brufen 600 bij apotheek Zuiderland extra 40 euro voor recept dan maar naar de eigen tandarts met meer vertrouwen
(Translated by Google)
Short treatment, immediate conclusion, everything with a photo. Three people before me, all returning to their own dentist. Brufen pain medication, €600 at Zuiderland pharmacy, an extra €40 for a prescription. So, I went to my own dentist with more confidence.