Tandheelkundig Centrum Blixembosch
Ouverture 149, 5629PT Eindhoven
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 12:00 -
dinsdag
13:00 - 20:30 -
woensdag
8:00 - 12:00 -
donderdag
13:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 12:00
Voor actuele informatie: blixemtand.nl
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
Heel vriendelijk , betrokken en professioneel .
Aardige tandarts, prima geholpen.
Ontstoken kies laten trekken Vakkundig gedaan Bijna geen last van gehad Belde in de ochtend en kon al meteen de zelfde ochtend terecht Super
Goede service
Vertrouwen in de vakkundige werkwijze
Ik had ‘ half jaar geleden ‘ n gaatje in mijn tand in de onderkaak. Op 14 jan j’l weer aangekaart.Was niet nodig om ‘ vervolg afspraak in te plannen. Voor ons echt ‘ raadsel.
Heb de kontrole gehad en moet 1 kies trekken
Prettig, deskundig en zeer vriendelijk personeel
Ik waardeer de herkenning van het probleem en de tijd vrijmaken om mijn ontsteking te verlichten. De behandeling werd 2 weken later afgerond. Het was een proces met duidelijke communicatie, patiënt gericht en vriendelijke dienstverlening. Veel dank!
Goed gedaan.
Ik werd van tevoren gebeld dat het een kwartier later zou worden! Altijd fijn. Vooraf en tijdens de behandeling werd er steeds verteld wat er ging gebeuren. Instructie over het gebruik van de racers was ook helder.
Goed
Altijd met respect behandeld
Goed.
Je wordt goed behandeld echt relaxed, en Marielle houd echt rekening met mijn slecht horendheid ze is heel aardig.
Vriendelijk
Is goed. Soms wat langere wachttijden in de wachtkamer.
Goed
is very good
Word altijd netjes te woord gestaan als je belt en kan altijd snel terecht. Ik word altijd netjes geholpen en kan met mijn vragen goed terecht.
Prima op tijd aan de beurt bij tandarts van Maasacker, vriendelijke en goede uitleg over vervolg traject.
Mijn behandeling was 20 min verlaat maar dit werd netjes uitgelegd dus geen probleem.
Altijd prima
Preventie assistentie deed prima werk, is erg aardig en vriendelijk. Daarna naar de tandarts Tielbeek die maar heel even tijd nodig heeft om naar een schoon gebit te kijken.
Voel me op mijn gemak bij de Tandarts en bij de mondhygiënist Vriendelijk en ik wordt uitstekend behandeld.
Heldere uitleg. Vriendelijk en deskundige bejegening
Gebroken ondergebit perfect gemaakt
Deskundig, snel en ook prettig contact.
Ik maakte me wat zorgen over mijn tandvlees. Ik kon vrij snel terecht en kreeg goed en deskundig advies. Ik ben erg goed geholpen, dank daarvoor!
goed ervaring
zoals altijd snel en vriendelijk geholpen
Altijd goed geholpen, soms wel wat wachttijd maar is normaal.
Erg prettig en deskundig
Op tijd, alles wordt goed uitgelegd, alles netjes en verzorgd en zeer klantvriendelijk!
Kom al een tijdje, de mondhygieniste houd rekening met de patiënt. Ik vind het vervelend met apparaatjes, daardoor doet ze het hand mating. Dit stel ik echt op prijs.
Al jaren patiënt hier
Moesten lang wachten maar de controle afspraak verliep prima
Een wortelkanaal behandeling werd deskundig en zorgvuldig uitgevoerd waarbij voortdurend de acties werden uitgelegd en regelmatig werd gevraagd hoe het ging.
Wat ik erg fijn vindt is dat er altijd een rust hangt in de behandelkamer er is tijd voor een praatje en ruimte voor vragen te stellen.
Ik voelde me meteen serieus genomen. Kon meteen terecht en er werd goed naar mijn angst geluisterd en daar is heel goed mee omgegaan. In alle respect ben ik te woord gestaan en onderzocht. Alle lof voor de mensen die mij geholpen hebben!! Dankjewel!!
Altijd correct geholpen zelfs bij spoed. Er word mee gedacht naar een oplossing en behandeling. Zeer vriendelijk en betrokken personeel. Voor een tandarts ervaring is het altijd gezellig.
Kundige en vriendelijke arts
Had vervangende tandarts en werd zeer goed geholpen..
2x p.j ff alles laten controleren, ga er altijd met plezier naartoe, vriendelijk personeel.
zoals van ouds zeer vertrouwd en zorgvuldig
De tandarts denkt mee met de cliënt, houdt rekening met leeftijd en voorgeschiedenis en zoekt mee naar de beste oplossing.
fijn gesprek en behandeling. Afspraken kunnen maken over de planning.
Ik ben zeer tevreden over de behandeling en ook over de vriendelijkheid van de mensen in de praktijk. Ik was anders gewend en ben blij om nu in Tandheelkundig Centrum Blixembosch patiënt te zijn!
Niemand gaat met veel plezier naar de tandarts maar de manier waarop deze mensen met hun patienten omgaan is rustgevend. Mvrgr Eric Aarts
Een goede voorlichting, een perfecte behandeling op de afgesproken tijd
Weinig last van de behandeling mondhygiëniste qau pijn en overtollig spelwater.
Rustige, schone wachtkamer, uitnodiging bij de deur om handen te desinfecteren. Opgehaald door de tandarts op ongeveer de afgesproken tijd. Vriendelijk begroet, in de behandelkamer idem. Aandacht voor de patiënt. Schone en lichte behandelkamer. Vlotte controle. Tot volgende keer!
Pijnlijk maar voor een goed doel., behoud van je gebit.
prettig comfortabel
Behandeling wordt duidelijk uitgelegd en er wordt rekening gehouden met pijn tijdens de behandeling.
Ik wordt altijd snel geholpen en zeer vriendelijk behandeld. Ben al jaren client hier
Fijne praktijk en vriendelijk, fijn dat ik tussendoor kon komen.
Naar mijn klachten is goed geluisterd en het resultaat is dat ik fijn op vakantie heb kunnen gaan. Het probleem is nog niet helemaal opgelost, maar dat wist ik van tevoren. Het traject loopt nog. Wel jammer dat ik niet weet wie mij uiteindelijk geholpen heeft. Ben zelf ook vergeten om naar zijn naam te vragen.
Voor eerste maal bij mondhygienist Zhara geweest. Is zeer goed bevallen. Legt alles rustig uit en voer de behandeling goed en rustig uit. Zonder pijn of ongemak mijn tanden laten schoonmaken.
Mijn boven prothese was met het eten van een boterham bij de lunch precies in het midden gebarsten maar gelukkig niet in 2 stukken. Na telefonisch contact kon ik de prothese brengen en om 16.45uur weer gerepareerd ophalen.
Tandartsen en preventieassistenten zijn zeer vriendelijk. Altijd netjes en geven goede adviezen
Altijd deskundig en goed geholpen
.
ik ervaar mijn bezoeken altijd als zeer positief. Komt door het afhandelen van de controles. Ik word vriendelijk, deskundig behandled en ik vind het zeer prettig dat de afspraken volgens tijdstip verlopen.
Ik ben, tot mijn schaamte al een hele tijd niet geweest! De behandeling verliep beter dan de vorige keer!! Tot de volgende keer!
Flink pijn aan kies. Meteen een foto gemaakt. Diagnose: ontsteking en meteen een wortelkanaalbehandeling gedaan. Heel erg fijn dat het meteen kon zeker als je op vakantie gaat.
behandeling was pijnloos
Normaal ben ik altijd erg tevreden met Noortje als tandarts. Nu liep zij uit en kwam ik bij een man. Eerder die week had ik aan de telefoon uitgelegd dat mijn tandhals bloot ligt bij één tand. Aan de telefoon werd gezegd dat er behandelingen mogelijk zijn en er werd een afspraak gemaakt. Eenmaal in de stoel werd er nog geen minuut gekeken en bleek behandeling helemaal niet nodig. Ik vind het niet heel erg dat ik voor niks ben gekomen, maar de rekening is wel een beetje jammer. Ik had graag aan de telefoon gehoord dat het geen urgentie heeft, dan had ik tijdens de reguliere controle dit euvel besproken en geen extra kosten gemaakt. Dit is een beoordeling van het afgelopen bezoek. Als ik kijk naar de algehele indruk zou ik een stuk hoger uitkomen.
Prima
Ik kom al jaren bij Mevr. Maasackers. Een hele fijne tandarts die me een heel eind over tandarts-angst heeft geholpen.
Vanwege pensionering van mijn vorige tandarts waar ik al meer dan 40 jaar bij was moest ik en mijn echtgenote op zoek naar een nieuwe tandarts en mondhygianiste. Die heb ik nu gevonden bij mij om de hoek in de wijk. De eerste kennismaking met de receptie was zeer plezierig en voelde zeer vertrouwd. Wij hebben beiden nu een afspraak gehad met zowel tandarts van Houts als mondhygianiste Zohra. Zijn zeer tevreden tot heden toe. Hopelijk zal dat ook in de toekomst zo blijven en hoeven wij niet meer op zoek naar vervangers.
vriendelijk,geduldig,kundige mensen.
Er is naar mij geluisterd en mijn klacht is verholpen.
mensen weten waar ze over praten en wat ze doen en zijn vriendelijk
Op afgesproken tijd was ik ook aan de beurt. Vriendelijke assistente. Ben goed en netjes geholpen.
Er was geen wachttijd, ik kwam voor een controle maar kon direct ook geholpen worden aan het vervangen van 2 oude vullingen. Heel fijn! Super efficiënt
Zoals ik het kan beoordelen prima behandeling gehad. Nauwkeurig en vooral ook op een rustige en ontspannen manier. En daar komt nog bij dat het contact heel leuk is waardoor je dan ook ontspannen in de stoel zit.
Ik ga al lange tijd naar deze tandarts en ben heel tevreden.
geen
Zeer tevreden!
Dank de vakkundige zorg van de orthodontisten en de tandarts werd een probleem op tijd ontdekt en verholpen. Ook de communicatie rondom afspraken verloopt uitstekend. Deze praktijk is een aanrader!
Prettig, professioneel met rust en aandacht.
De kinderen worden erg op hun gemak gesteld en worden stap voor stap meegenomen in de behandeling waardoor er geen onverwachte dingen voor hen gebeuren.
Fijne tandarts, altijd vriendelijk.
Ik kom er al 20 jaar en in de loop van tijd met de kinderen, die geen angst voor de tandarts hebben. Tandarts en assistente zijn altijd goedgehumeurd en erg vriendelijk. Tandarts is ook kalm en neemt de tijd voor jou. Ik en mijn kinderen voelen ons op ons gemak. Informatie over eventuele vervolgbehandelingen zijn duidelijk.
Noortje is een kundige tandarts en ook nog eens lief en geduldig. Ook de tandarts assistente is heel aardig.
Uitstekend
zie hierboven Ik weet helaas de naam van de preventieassistent niet die mij heeft geholpen, daarom heb ik nvt ingevuld bij de laatste vraag. Staat de naam bij de bevestiging/herinnering die wordt gestuurd? zo niet, dan is dat misschien een tip?
s'morgens afspraak gemaakt, s'middags behandeld en volgende dag aangepast gebitje kant en klaar. Wat wil je nog meer.
De mondhygiëniste nam de tijd om me te informeren over kansen om mijn gebit nog beter te onderhouden. Positief gevoel!
goed en professioneel.
Geen commentaar
We worden snel, maar met zorg, zeer adequaat geholpen.
Er wordt goed gecommuniceerd. Iedereen is vriendelijk en er wordt goed naar mijn tanden gekeken. Er zijn leukere dingen om te doen maar ik ben zeer tevreden over de behandeling en het hele voorkomen van de praktijk.
Snel geholpen, mijn tandarts is gewoon super! Hij kent zijn patiënten.
heb zeer goede ervaringen met de tandarts
Voor mijn dochtertje elke bezoek bij de tandarts is er een feestje.
Dat zegt voldoende
De controle begon met een vriendelijke ontvangst in een ontspannen sfeer. De controle en het schoonmaken van de tanden ging degelijk en professioneel in een fijne sfeer.
Al heel veel jaren bezoeken mijn dochter en ik tandarts Tielbeek, die de gave bezit om je gerust te stellen en door zijn zachtaardige aanpak hebben we geen schrik en voelen we ons veilig. Hij levert bovendien goed werk af! Ook zijn vaste assistente is een superaardige meid, die zorgt voor de kers op de taart. Een echte aanrader dus!
Vriendelijk personeel en er wordt ook geluisterd naar wat de patient wil.
Alles ok
Zeer op mijn gemak en een aanrader !
Juist advies en belangstellend
Zoals altijd positief - ik kom aar voor een controle en heb eigenlijk nooit wat aan de hand.....maar alles wat gebeurd is netjes, vriendelijk en zoals je het mag verwachten.
Prima centrum met vriendelijk en kundig personeel.
Afgestemd op mijn wensen.
Zie bovenstaande, ontzettend aardig. Is de tandarts wat verlaat dan een gezellig babbeltje met de assistente.
Tandarts van Houts is een betrokken, vriendelijke en professionele tandarts die richting mij als cliënt laagdrempelig is. Ze stelt belangrijke vragen rond algeheel welbevinden en wensen rond mijn gebit, legt duidelijk uit wat ze gaat doen en geeft ruimte voor eigen keuzes in de behandeling/verzorging.
Top service en uitleg. Vooral de manier waarop met jonge kinderen wordt omgegaan is super. Rustige uitleg op een spelende manier.
Zeer goed geholpen en behandeling zonder problemen uitgevoerd. Kies moest getrokken worden. Vakkundig en vriendelijk geholpen Top.
De kinderen waren ook top geholpen door Frank en de assistentes
zie boven
prima
ben er zeer tevreden mee
Geen
Heel klantvriendelijk, aandacht voor de patient, goed geholpen.
Makkelijk om contact/afspraak te maken. Moderne apparatuur. Goede expertise.
Vakkundig en vriendelijk.
Als er iets is kan ik altijd meteen terecht.
Altijd vertrouwd en levert goed werk af
Sinds 1997 ben ik al patiënt bij deze tandarts en het is bij elke bezoek een gezellige weerzien. Mijn gebit wordt kwalitatief behandeld en ik word ook gerustgesteld tijdens de behandeling.
We komen al geruime tijd met ons gezin bij deze tandarts. Ze is deskundig, vriendelijk en geduldig, legt alles goed uit. Zij is voor iedereen aan te bevelen, maar zeker voor mensen met angst. Tandarts assistente is ook heel deskundig en vriendelijk.
Niet lang moeten wachten, top
Goede praktijk. Gezellig een goede sfeer. Tandarts verhaegh legt goed uit richting de kids hoe en waarom hij dingen doet. Vragen van iedereen worden goed beantwoord. Kinderen vinden het geen probleem om naar de tandarts te gaan.
Vriendelijk, open en snel
Paul Tielbeek was al mijn favoriete tandarts, maar de fietspraat , en natuurlijk een gebleken zuiver gebit, maakten dit bezoek niets minder dan bijzonder
De dienstverlening is prettig en op tijd. Ik kom al sinds 1997 bij deze tandarts en heb alleen maar goede ervaringen. Jammer vind ik het wel dat niet on-line een afspraak gemaakt kan worden.
-
Fijn dat ik een glas thee kon krijgen tijdens het wachten op mijn moeder. Mijn moeder is vriendelijk geholpen door Janine.
Hele korte wachttijd en de behandeling was snel en goed gedaan
De afgelopen weken heeft mijn vader een nieuw klikgebit aangemeten gekregen en het eindrestultaat is prachtig. Het ziet er heel natuurlijk uit en het zit goed. Geen pijn of vervelende drukpunten en het klikt goed vast. Morgen gaat hij nog 1x ter controle langs en dan kan ie er weer jaren mee vooruit! De begeleiding van het hele traject is ook perfect verlopen, hartelijk dank!
Ik was netjes op tijd aan de beurt. De behandeling verliep vlot en professioneel gevolgd door een vervolgafspraak over twee weken. Personeel is vriendelijk.
Juiste behandeling en goed advies
Kundige, vriendelijk tandarts die altijd goed helpt.
ze luisteren goed en leveren goed werk af
Tielbeek goede en vertrouwde tandarts,
Klantgericht en prettige behandeling
De tandarts liet mij met behulp van een spiegeltje zien waar zij een klein beginnend gaatje zag. Zo begreep ik meteen waar ik op moet letten en hoe mijn gebit op dat moment is. Ook legde ze uit wat de assistent noteert in de computer. Het is fijn om betrokken te worden bij je eigen gebit zodat je daar extra aandacht aan kan geven. Voorheen bij mijn andere tandarts hoorde ik nooit iets over zulke dingen en was het altijd 'gewoon' goed. Lieve en zorgvuldige meiden die als tandarts en assistent werken. Ik voel me hier op mijn gemak.
Kundig, vriendelijk, afspraken zijn goed in te plannen.
Fijne tandarts en assistent.
Goed
Ik ben een angst patiënt, maar de tandarts heeft geduld en stelt je op je gemak. Heel blij mee!
Deskundig en vriendelijk
Heel vriendelijk en kundig.
Ik ben al meer dan 25 jaar bij dezelfde tandarts. En ik ben zeer tevreden.
Fijne zorg
Niet ook lang hoeven wachten, heel prettige tandarts
Jammer dat we ruim een kwartier hebben moeten wachten, maar dat kan gebeuren.
Zo kundig en prettig dat angst niet nodig is
gedaan wat ik gevraagd heb
Van de maasakker gaan al lang terug dus heel lang toen in nood gebouw blixsembos
Voor halfjaarlijkse controle. Prima geholpen, tandarts legt uit wat ze doet.
Altijd kundig en betrokken behandeld
Meelevend , vriendelijk vooral Noordje en haar assistente en vind het fijn dat ze nu tevens op andere evt. Problemen letten
Altijd na een goede behandeling worden de eventuele vragen zeer goed uitgelegd!
Prima tandartspraktijk.
Op tijd en weer mond verfrist naar buiten
Zorgzaam en deskundig bij het verwijderen van tandsteen. Ook werd er rekening gehouden met mijn angst en er was begrip voor.
We waren er voor het eerst en de kinderen voelde zich meteen op hun gemak. Daar werd ook zichtbaar aandacht aan gegeven. De kinderen zullen daarom ook de volgende keer met zin naar de tandarts gaan.
Kundige tandarts
Prima en vakbekwaam, Mw L. Maasacker
Ik kan niet anders zeggen dan dat ze echt de klant op nummer 1 zetten. Zeer deskundig, vriendelijk, denken met je mee. Ik ben super tevreden en ben blij dat ik ben overgestapt naar deze praktijk.
…
Ik ben nog niet zolang patiënt in deze praktijk. Bij het maken van afspraken, ook tussendoor, wordt erg goed bekeken en overlegt dat ik zsm langs kan komen. Ontvangst in de praktijk door de balie assistentes is zo vriendelijk en behandeling door de tandarts erg professioneel en empathisch. Assistentes zijn erg aardig en geven mij een vertrouwd gevoel. En dit heb ik nodig dus de match is er zeer zeker!
Vakkundig en prettig
Prettige gemoedelijke sfeer. Preventie Colette is heel goed met de kinderen! Echt top!
The general experience was good for me and my 6 year old daughter.
Al jaren bij Dhr Verhaegh. Top!
Ik was goed ontvangen bij de receptioniste. Op tijd was ik door de assistente opgehaald. De tandarts heeft grondig gekeken naar mijn klacht.
Ik voel mij op m’n gemak en er is altijd een prettige sfeer. Alle vragen worden beantwoord Een fijne, persoonlijke en deskundige tandarts!
Zie hierboven.
Noodgeval. Dezelfde ochtend nog geholpen
Ik kom al meer dan 25 jaar bij Frank. Altijd goed geholpen.
Vriendelijk en kundige tandarts.
Vakkundig en duidelijk in de uitleg
Mijn tandarts is rustig en begeleidt me goed gedurende de behandeling aangezien ik nogal angstig ben. Mijn gebit wordt ook steeds mooier en gezonder, de tandarts levert zeer goed werk.
Goed, ik kom er al jaren
Altijd vriendelijk en professioneel. Frank neemt ook de tijd voor zijn klanten
Janine is vakkundig, deskundig, houdt pro-actief rekening met je angst en/of pijn. Ze legt alles goed uit en is uitermate vriendelijk. Al met al een prima ervaring.
Ik kan alleen oordelen over Lisette ( met assistente) en Colette. Bij allen steeds oprechte interesse en professionele aanpak. Je voelt je betrokken bij de besluiten die genomen worden betreffende de behandeling.
Door een verhuizing naar deze wijk en een aanbeveling door vrienden zijn we 10 jaar geleden hier terecht gekomen. Geen dag spijt gehad. Lekker dichtbij en een leuk team waar we altijd super behandeld worden
Rustige en aardige tandarts
Ik kom al jaren bij mijn tandarts en haar assistente. Ze zijn heel kundig, vriendelijk en ik heb vertrouwen in hen.
Prima wachtkamer, onze tandarts komt ons zelf ophalen. Stelt de kinderen gerust met een grapje en zijn toverlamp. Is duidelijk in wat hij gaat doen en waarom. Handelt snel en voorzichtig en geeft aan wat er waarschijnlijk ooit nog moet gebeuren. Ik ben heel tevreden.
Weinig klachten na behandeling
Vakkundig, zorgvuldig, klantgericht, op tijd
Had last van mijn kies. Mocht dezelfde dag kanskomen. Hij had bij controle al eens besproken wat de vervolgstappen.zouden zijn. Toptandarts. Vriendelijk personeel
Er was een stukje van mijn tand afgebroken, ik kon snel op een voor mij goed uitkomend moment komen, en ben zoals altijd, snel en goed geholpen.
Geen onnodige behandingen. Goede voorlichting. Rustig geholpen. Als kind is mijn gebit kapot geboord - wat een verschil met nu.
De tandarts hielp mij zeer adequaat en legde goed uit wat ze allemaal ging doen.
Na jaren ben ik geswitcht van tandarts. Dit levert altijd nieuwe inzichten op. De aanpak is solide. Heb het idee dat de verandering een verbetering is voor de gezondheid van m'n gebit.
Mijn ervaring was goed
Het gebouw is ruim en licht, wat een prettige indruk op mij heeft gemaakt. De tandarts en de assistenten waren vriendelijk. Wat ik erg belangrijk vind. Mijn eerste indruk was dus prettig.
Frank is toegewijd, secuur, no-nonsense en met een stukje Brabantse gemoedelijkheid! Heel fijn!
Niets aan op te merken
Ik ben goed behandeld en ze stelde me gerust voor de behandeling.
Heb goede adviezen gekregen
Was een stukje kies afgebroken en kon meteen dezelfde dag nog terecht, en klacht is perfect verholpen.
De tandarts en haar assistente stellen je heel erg op je gemak. Ook zeker is dit het geval voor de kinderen. Het gebit wordt goed bekeken (en vergeleken met de vorige keren). Er wordt precies verteld wat er wordt gedaan.
Frank keek nauwkeurig bij mijn dochter en mij en vond ons gebit heel netjes. We kregen precies te horen hoe, wat en waarom. Fijn, gemakkelijk voortaan maar 3 minuten reistijd naar onze tandarts. Onze eerste indruk was hartstikke prima!
Goede kwaliteit.
ik ben goed behandeld door de mondhygieniste en heb goede adviezen gekregen voor het eigen onderhoud van mijn gebit.
Professionele, vriendelijke behandeling met heldere uitleg vooraf en hetzelfde over het resultaat.
Ik kwam voor controle en ik was al voor de tijd aan de beurt en ik had helaas een gaatje. Dit kon meteen gevuld worden dus ik was snel geholpen en ik hoefde we niet nog een keer voor terug te komen. Ook vond ik het prettig hoe de tandarts vertelde wat er ging gebeuren.
goed
Alles weer gecontroleerd en met een goed gevoel weer weggaan.
Ik word geholpen
Zeer tevreden over deze praktijk. Deskundig, vriendelijk, duidelijke uitleg.
Goede behandeling. Deskundig personeel
Fijn bezoek.
dik tevreden dus uitgezonderd de nieuwe behandelstoel welke niet zo geschikt is voor mijn pijnlijke rug. Vandaar geen 10.
altijd perfect
zorgvuldige en vriendelijke houding
Goede zorg, aardige, behulpzame mensen.
Mooi een e-mail een dag van te voren. Een minpuntje. Op de rekening staat een QR Code. Werkt dus niet als je de rekening op de iPhone opent. Suggestie: voeg tevens een iDeal link toe om te vermijden dat je alles over moet tikken.
Bij tandarts Tielbeek ben je in goede handen, zijn knowhow straalt vertrouwen uit in elke behandeling. In de loop der jaren heb ik behoorlijk wat aan mijn gebit moeten laten uitvoeren. Na mijn verhuizing kwam ik erachter dat een goede behandeling niet vanzelfsprekend is. Gelukkig was ik direct weer welkom bij dhr. Tielbeek. Direct weer volledig vertrouwen! Ik beveel hem 100% aan.
zorgvuldig bijhouden van mijn gebit, ook gedurende de covid epedemie
Vriendelijk en professioneel
Erg goede ervaring bij Tandarts Noortje van Houts en Cathlyne Bos mijn mondhygiëniste Voel me erg op me gemak als ik in de stoel lig.
Ik heb een schat van een mondhygiëniste. Caitlyn. Ongelooflijk goed en vakkundig. Ik kan alleen maar zeggen dat de afspraken daar een feestje zijn. Dus alleen maar lof voor deze fantastische tandartsenpraktijk.
Perfect.
Voor het geplande tijdstip al aan de beurt. Goede uitleg over de behandeling. Nagaan hoe ik mijn gebit onderhoud en advisering over verbeteringen cq wijzigingen.
Vanaf dat wij hier wonen zijn wij altijd met tevreden en goed behandeld
Vriendelijk en snel geholpen
Mijn ervaringen zijn prima, zoals het hoort
Van begin tot eind op een fijne manier ontvangen, vertrouwd en met betrokkenheid bij mijn gezondheid.
Tandarts was vriendelijk, professioneel en heeft mij doorverwezen voor een afspraak met de mondhygiënist zodat die mij kan leren hoe ik het beste mijn tanden reinig.
.
Netjes en duidelijk geholpen
Prima, op tijd, goed geregeld en prettig
Vriendelijk en vertrouwd. Ontspannen
Contact is altijd duidelijk en vriendelijk. Goed bereikbaar en luisteren goed naar klachten/wensen m.b.t. gebit.
Mijn ervaring in deze praktijk was zeer aangenaam. Het was er schoon en geordend. Personeel was heel vriendelijk & het gaf mij een comfortabel gevoel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn ervaring bij mijn tandarts is lovend, je wordt goed en professioneel behandeld. Zeer vriendelijk ontvangen, zowel door de tandarts als haar assistente.
Professioneel, efficiënt, zorgzaam, goede uitleg tijdens behandeling. En zeer klant vriendelijk.
Altijd een goede ervaring bij mijn tandarts, al heel mijn leven.
Soepel
Wij, mijn vrouw en ik, komen al een aantal jaren bij Frank en zijn altijd zeer tevreden. De verhuizing naar de ouverture was een goede stap voorwaarts. Iedereen is altijd zeer vriendelijk. Vooral zo doorgaan.
Hele aardige en kundige tandarts. Legt goed uit hoe alles werkt. Mijn dochter van zes is gek op onze tandarts en haar assistent.
Een fijne praktijk,, fijne tandarts gewoon goed
Werd gerust gesteld, behandeling was pijnloos. Ik ben bij mijn vorige praktijk was dit wel eens anders. Mijn volgend bezoek kijk ik niet meer tegenop. Erg fijne praktijk
Punctueel en klantgericht.
We worden altijd heel vriendelijk en goed geholpen.
Zeer prettig
Zowel voor de kinderen als mezelf kon ik snel een afspraak krijgen, moesten we niet lang wachten in de wachtzaal en was de controle snel en efficiënt! Ook leuk contact met de kinderen.
Fijne tandarts waar ik al jaren kom
Tandarts F. VERHAEGH. Geweldige tandarts ook voor kinderen.
Perfecte en snelle service voor mijn gebroken kunstgebit
Altijd tevreden na behandeling. Prettige medewerkers. Mooie, schone praktijk.
Hele fijne en deskundige praktijk
Goed, maar iedere keer 4 maanden wachten op een nieuwe afspraak als een afspraak verzet moet worden
Goed en adequaat geholpen. Het personeel is altijd vriendelijk.
Na melding van mijn probleem in overleg een afspraak kunnen maken, op een redelijke termijn, bij mijn eigen tandarts. Snel en vakkundig geholpen, ondanks de beperking vanwege mijn rolstoel.
Altijd vriendelijk en deskundig behandeld
ik ben tevreden met mijn tandarts en mondhygiënist ook