Samenwerkende Tandartsen Eindhoven
Willemstraat 63, 5611HC Eindhoven
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 16:30 -
dinsdag
8:00 - 16:30 -
woensdag
7:30 - 16:30 -
donderdag
7:30 - 16:30 -
vrijdag
8:00 - 14:30
Voor actuele informatie: tandarts-willemstraat.nl
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Spoed
tandarts is heel vriendelijk, neemt de tijd en legt alles goed uit.
alles is gelopen precies volgens afspraak
vriendelijk en behulpzaam.
Goed.
Ik zou mijn tandarts ook aan anderen aanraden
Goede deskundige en professionele behandeling. Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen.
.
Wederom een uitstekende ervaring. Naast bekwaamheid en vriendelijkheid ook duidelijke uitleg over preventie van tandsteen.
Zowel mondhygiëniste en tandarts zelf luisteren goed naar mijn probleem geven advies en zijn kundig
Marjolein behandelde me met veel geduld en zorg. Legde uit wat het probleem is en hopelijk voorlopig verholpen. Ook heel prettig dat cliënten in een minder prettige financiële situatie behandeld mogen worden! Dank u wel Samenwerkende Tandartsen! Met hartelijke groeten, Pearl Bakermans
nvt
Tandpijn direkt verholpen, bovenkies verwijderen.
Geen klantvriendelijkheid Geen kwaliteit Je voelt je een nummertje Sinds de fusie is er niks meer over De receptionistes mogen wel een extra cursus volgen wat betreft beleefdheid en communicatie
Vakkundig, professioneel en erg aardig met goede, begrijpelijke uitleg en nazorg. Tandarts belt zelf nog even een paar dagen na de behandeling ( 2 verstandskiezen getrokken ) om te vragen of alles goed gaat, heb ik als erg prettig ervaren. Alleen maar goede ervaringen met deze tandarts en assistenten.
Everyone was very nice
Super fijne, vriendelijke en kundige tandarts!
Tevreden
Er was een stukje van een kies afgebroken. Voor spoedgevallen houden ze altijd een plekje vrij, dus ik kon snel terecht. Mijn heel aardige en deskundige tandarts repareerde het. In twintig minuutjes stond ik zonder pijn weer buiten.
rustige ontvangst, prettige ervaring
Goede behandeling en duidelijke uitleg
goede ervaring en tandarts die meedeelt met verklaringen en werkzaamheden
Niet lang hoeven wachten
Zie bovenstaand.
Ik kwam binnen en werd meteen Vriendelijke Verwelkoming. Ik kom voor de tandarts afspraak 08:30 uur. Zonder te vragen “ meneer Matwirjo ( ik zei jaaa ) u mag boven in de wachtkamer plaats nemen. Nog geen 3 min in de wachtkamer werd ik vriendelijk geroepen. Ik ging plaats nemen en nog geen 5 tellen kwam mijn Tandarts. Heel vriendelijk en spontaan vroeg de tandarts eerst naar mijn gezondheid. In 10 minuten tijd had de tandarts mij behandeld. Een positieve en Betrouwbare uitslag over mijn gebit. Tot over een half jaar weer lieve Tandarts
Ik vindt t wel jammer dat ik steeds een andere tandarts of mondhygiënist krijg. ben je net weer gewend aan iemand dan krijg je weer een ander .toch is t steeds weer gelukt om t vertrouwen te behouden in deze praktijk.iedereen is relaxed en daardoor ben ik t ook.
Omdat er rekening gehouden wordt als mensen slecht de trap op kunnen. Wordt er gewoon een behandelkamer gereed gemaakt voor jou. Ook de ontvangst is heel prettig Ze stellen je gerust. Aardig, vriendelijk en goede uitleg. hele dikke TIEN hiervoor!!!
Nvt
Medewerkers zijn vriendelijk en duidelijk. Stellen ook kinderen op hun gemak. Niks te klagen!
Aardig personeel en er worden tips gegeven. Er wordt benoemd welke handelingen ze gaan uitvoeren en waarom.
De mondhygiëniste (Samsam) heeft ons allebei heel erg goed behandeld.
Ben zeer tevreden
Zeer goede uitgebreide controleafspraak gehad waarbij ook een kies werd gevuld en daarna werden de kinderen geduldig behandeld tijdens hun controleafspraak.
Vriendelijk en goede omgang met kinderen
Mooie centrale locatie. Bij noodgevallen is er altijd wel snel een afspraak te regelen. Communicatie is niet altijd geweldig. Zo is mijn tandarts weggegaan en heb ik plots een andere tandarts. Deze lijkt me wel een geschikt persoon maar een net briefje of mailtje had ik wel verwacht over de wisseling. Ook heb ik gehad dat éénzijdig de tijd van een afspraak is aangepast zonder dat ik even gemaild ben. Bij een wijziging altijd even bellen of mailen vind ik. Dat ik vervolgens door de behandelaar heel kinderlijk toegesproken wordt dat ik te laat ben vind ik dan ook 'wat minder'.
Gaatjes vullen is iets waar ik altijd trgenop zie. Mijn huidige tandarts heeft hier oog voor en maakt met rust en humor de ervaring zo orettig mogelijk.
Goede behandeling gehad , zeer tevreden over het resultaat!
goed berijkbaar
zeer goed
I would like to thank mr van 't Hof for his professional and friendly treatment that I always get with him. I have a very good dental practice near home but I drive about 20min to Samenwerkkende Tandartsen in order to keep receiving the high quality dental treatment. Thank you all!
Voor het eerst geweest bij tandarts Jordy van 't Hof. Ik heb een tandartsfobie maar hij wist mij gerust te stellen en ik ben zeer tevreden over de behandeling.
Goede praktijk en vriendelijke professionals. Makenvan een nieuwe afspraak kan pas lange tijd later.
Zeer tevreden over tandarts Jordy van 't Hof. Zeer vriendelijk. Over de praktijk ben ik iets minder tevreden. Ongeveer elk half jaar een nieuwe mondhygiënist en ook het verloop van tandartsen is nogal groot. Maar dit is waarschijnlijk een probleem van deze tijd en waar meer praktijken met meerdere tandartsen last van hebben.
Afspraak tussendoor moeten maken vanwege acuut probleem. Voor half uur uitloop vorige patiënt excuses gekregen. Gedurende de hele behandeling goede informatie over wat er ging gebeuren en wat ik zou kunnen merken. Top!
Je wordt altijd hartelijk ontvangen en Jordy is een hele fijne tandarts. Ook de collega’s zijn altijd vriendelijk en stralen rust uit. Ga met een gerust hart in de stoel zitten.
Ervaren mondhygiëne therapeut fijn
Ondanks flinke pijn in de rug toch naar de mondhygienist , zeer begripvol en nam de tijd .hele vriendelijke dame die steeds aardig bleef benoemen wat ze ging doen . En met een goed advies ging ik weer de deur uit .
Al jaren kom ik bij deze tandartsenpraktijk. Ik wordt altijd heel goed geholpen. Zowel door de verschillende tandartsen die ik gehad heb als door de assistentes. Top tandartsenpraktijk.
Vriendelijke assistentes aan de balie, tandartsassistente is rustig en werkt goed samen met tandarts. Tandarts legt goed uit wat ze gaat doen en waarom. Enige kanttekening is dat er soms andere mensen te woord worden gestaan terwijl ik in de behandelstoel lig.
Goed en snel geholpen op de afgesproken tijd
Goed behandeld door de MG en goed advies gekregen voor de verzorging.
Om 09.30u een afspraak voor controle, ik hoefde niet lang te wachten. De assistente is uiterst vriendelijk en stelt me op m’n gemak. Ze ging vertelde me wat ze ging doen. De tandarts deed haar ronde en kwam tussendoor m’n gebit inspecteren. Ze had vantevoren mijn gegevens doorgenomen en stelde enkele vragen. Ze is nieuw voor me en is rustig, aardig en duidelijk. Om 09.50u stond ik weer buiten :)
We hebben ervaringen met verschillende tandartsen in de praktijk. Vooral mijn kinderen hebben hier baat bij gehad, twee dames die erg uitgebreid en zorgvuldig met hen de stapjes doornamen van de behandeling. Dit gaf hen veel vertrouwen, wat ze bij een vorige tandarts niet hadden. Helaas zijn beide dames weg gegaan en ook de heer die daarna onze tandarts werd is vertrokken. Nu hebben we een nieuwe die ook aardig is, hoor, maar hopelijk blijft die wat langer!
Voor zover een bezoek aan de tandarts relaxed kan zijn ☺️ geeft Jordy me altijd het gevoel dat het goed komt.
Zoals gewoonlijk prima geholpen door Jordy. Jammer is dat het (momenteel) erg lastig is om een afspraak in te plannen. Ondanks dat bellen goed werkt, wordt over het algemeen binnen de gestelde openingstijden geantwoord, zou een online boekingssysteem handiger zijn. Begrijpelijk dat dat lastiger is dan bij bijvoorbeeld een kapper w.b.t. tijdseenheden inplannen per behandelingsverzoek.
Constante factor: assistententen balie :: Vriendelijkheid , accuraat met kennis en kunde , zeer behulpzaam ,geruststellend bij assistenten aan de telefoon,ook snel bereikbaar ! Luisterend oor! Assistenten aan de stoel idem! Ben meer dan zeer tevreden over mijn behandelend tandarts Jordi ! Straalt rust uit bij klachten en behandelingen en geeft uitleg!.
Vakkundig, professioneel en vriendelijke houding.
Zeer fijne tandartspraktijk met zeer goeie en vakkundige tandartsen
Nieuwe tandarts ben goed geholpen door dr Lenaerts en zijn assistente
De mond hygiënist was vriendelijk en geduldig.
Ik ben geen tandarts, maar ik denk dat de behandeling altijd uiterst zorgvuldig wordt gedaan. Je wordt geïnformeerd over wat gedaan wordt, welke alternatieven er evt. zijn. Ik ben uitermate tevreden over de vriendelijke, patientgerichte wijze van behandelen. De patiënt is een mens en geen "gebit" met aanhangsel.
Uitstekend
Heel fijn
goed en snelvan mijn pijn afgeholpen
Zeer goed en zorgvuldig
Naar mondhygienist geweest. Uitgebreide behandeling gehad. Goede nieuwe apparatuur zodat je niet veel voelt. Ook de tandarts denkt goed met je mee. Kortom goede aanpak.
Tijdens de halfjaarlijkse controle is er een deskundige en snelle check uitgevoerd.
Zij is zeer ervaren en vriendelijk. Ze zal je op je gemak stellen. Dit personeel moet je houden. Ik ben zeer tevreden.
Goede ervaring. Aardig personeel. Helaas had de tandarts een foutje gemaakt om de verkeerde kant te verdoven waar ik zelf op moest wijzen. Ik heb gezegd kan gebeuren en de tandarts heeft zijn excuses meerdere malen aangeboden. Ik kom hier al jaren en ben erg blij met deze praktijk.
Zeer goed
Legt alles goed uit, is kundig en vriendelijk.
Ze zijn altijd heel aardig / beleefd , aan de telefoon of voor de balie . De tandarts en de assistente zijn ook altijd aardig.
Tandarts en ander personeel gaan snel te werk, maar wel zorgvuldig en aandachtig.
Goed de tijd genomen om uit te leggen wat ze gaan doen en wanneer en waarom. Was nieuw voor mij
Geen introductie/ geen afspraak van handsignaal als de behandeling te gevoelig is/ geen mogelijkheid om overtollig water weg te drogen/ geen mogelijkheid tot spoelen van mijn mond/ erg ruw/ doet nog pijn/ al 2 jaar wisselende tandartsen met de laatste keer als dieptepunt.
Bij de receptie en de behandeling zelf
Erg tevreden
Goede, duidelijke en vriendelijke behandeling.
Ik ben enorm geschrokken van de rekening. Ik vind bijna 100 euro erg veel voor 20 min behandeling. Jammer dat dit ook niet van te voren bekent is
.
Hele fijne behandeling gehad. Professioneel, goed, duidelijke uitleg en perfecte resultaat! Voor mij en ook voor mijn moeder.
Door mondhygiëniste prima geholpen. Zeer ervaren en vriendelijke iemand.
Vriendelijk, vlot en goed
Ik zal graag meer advies willen
Ik heb altijd heel veel schrik gehad,en bij jullie is dat helemaal niet ,altijd vriendelijk en zo lief voor de patiënt
Telkens als ik daar komen allemaal nieuwe gezichten. Ik word elke keer door een ander geholpen.
Vriendelijk
Ga er met goed gevoel naar toe, terwijl ik in het verleden altijd zenuwachtig was. Mondhygiënist weer een andere,heel goede behandeling met vriendelijke uitleg,jammer genoeg gaat hij eind vh jaar weg en kan ik nog 1x bij deze mondhygiënist een behandeling krijgen wat heel fijn is. Tandarts vh Hof altijd prettig om hem weer te zien,zeer deskundige man en ik hoop dat hij lang mijn tandarts kan zijn!
Ik ben door ziekte niet zo mobiel , kan niet tegen water in mijn mond , i.v.m verslikken , en kan bijna niet spreken . Maar alle lof voor iedereen , heel veel geduld en erg vriendelijk !
Hele fijne tandarts boren zonder verdoving en niks voelen terwijl ik altijd bang voor de tandarts was hele fijne goede tandarts dus dik tevreden
Adequaat, professioneel, vriendelijk, jammer is dat er met regelmaat nieuwe gezichten zijn
Zijn aardig en zeer communicatief.
Vriendelijk, rustig, zacht, geduldig
Toen aangegeven had dat ik bang voor de tandarts was hebben alles goed en op duidelijke manier uitgelegd wat ze willen gaan doen.
heel goed
Ondanks mijn grote angst voor de tandarts ben ik toch op mijn gemak, dankzij mijn tandarts
.
Snel geholpen, fijne tandarts en mooie nieuwe praktijk
Als zeer prettig, waarbij de zorg met een glimlach en overduidelijk goed contact tussen de collega's is uitgevoerd.
En ben goed behandeld.
Goed, vriendelijk.
vriendelijk team
Prettige locatie, fijne professionele medewerkers.
Fantastisch
Zwaar kut
Zie zin hierboven
Goed, kort en krachtig
Goed geduldig en luister goed na mijn wensen en angsten.
Iedere 6 maanden wordt ik gecontroleerd, je hoeft nooit lang te wachten. Daarnaast wordt er zorgvuldig te werk gegaan bij het verwijderen van tandsteen zonder dit erg vervelend is. Ook bij het vervangen of zetten van een vulling is dit zonder verdoving goed te doen.
Goed dat de praktijk clienten nabelt na te lang uitgestelde (corona) bezoeken.
Nvt
Ik was 5 jaar uit angst niet meer naar de tandarts geweest. Ik wist ongeveer wat er ging gebeuren. Ik ben op mijn gemak gesteld, alles is duidelijk uitgelegd, mijn angst is nu helemaal weg. De mondhygiënist (man) die mij nu behandelt is zeer vakkundig en kan heel goed met mensen omgaan. Chapeau !
Tandarts gaf duidelijke uitleg over de controle. Wat ze ging doen en wat er de volgende afspraak op de planning staat.
.
Ik ben blij als het enkel een controle is.
Ik word duidelijk vermeld wat de mogelijkheden zijn bij het aanpassen van mijn tanden en gebit invervanging
Deze tandarts is uitermatig kundig, vriendelijk en optimistisch. De assistenten idem. Zo ook de receptie. Ik ga hier met plezier naar toe en dat was vrijwel nooit eerder het geval toen ik nog klant was bij andere tandartsen.
Na 45 minuten in de wacht, zie ik op de website dat jullie gesloten zijn tussen kerst en oud en nieuw. Echter jullie aanwezigheid bandje geeft eerst pauze aan, en daarna dus gewoon in de wacht gestaan. Slechte zaak!!!
Goede behandelingen gehad.
Vriendelijk en professioneel
Goed geholpen en mijn zoontje voelt zich ook erg op zijn gemak. Fijne sfeer!
Prima geholpen
Kleine behandelingen meteen afwerken en niet weken erna pas
Oké
Attent, en vriendelijk behandeld.
Afgelopen week ben ik bij de tandarts geweest, bij de patient voor mij liep het wat uit wat ik uitermate irritant vind. Natuurlijk kan zoiets gebeuren dus probeer ik daar wel mild in te zijn. Wat ik vervolgens wel heel vervelend vind is dat de tandarts die uitloop bij mij probeert terug in te lopen. Voor mijn gevoel stond ik op 3 minuten weer buiten, dat was het zeker niet maar meer dan 6 minuten heeft het ook niet geduurd. Vervolgens betaal ik natuurlijk een standaard tarief en heb ik in principe gewoon betaald voor de gene voor mij.
Naar de tandarts gaan is niet perse mijn hobby :-) maar al het personeel wat er werkt is altijd vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Ze nemen de tijd voor je en ook met extra vragen helpen ze graag. Ik kom er al jaren en heb er nog nooit tegenop gezien. Ik zou deze tandartspraktijk zeker aanraden.
Goed overleg wat te doen complexe ingreep Stappen uitgebreid besproken
Ik moest een half uur wachten en werd vervolgens door een andere tandarts gezien voor mijn controle van 5 minuten. Dit was prima en fijn dat ik daardoor niet nog lang hoefde te wachten.
Ik heb gebeld omdat ik iets had aan mijn prothese, en kon 2 dagen later terecht en kon het diezelfde middag weer ophalen en passen, geweldig toch dat het tegenwoordig nog kan. Petje af.
Eerste keer bij deze praktijk, alles verliep prima! Tandarts was erg vriendelijk en legde duidelijk uit wat er gebeurde.
I had oral cleaning, I didn't wait long before the appointment time. The oral hygienist is professional and kind. She checked the gums carefully and explained what I should pay attention to when brush my teeth. The cleaning process was quite ok and efficient. There was skyradio music that made me feel more relaxed. After that I made new appointment on cleaning and check-up for the whole family, the reception lady is very patient for giving me different options.
Vriendelijke assistente die de tijd neemt over m'n ontstoken tandvlees te spreken en wat tips te geven
Professionele en vriendelijke behandeling.
Er wordt duidelijk verteld wat ze gaan doen. Geven goede tips voor verzorging van je tanden.
Ben altijd goed en prettig geholpen.
De tandarts (Mw. Petraki) is heel vriendelijk en ook heel kundig. Dit geldt eveneens voor de mondhygieniste (Mw. Rorik), die ook nog eens een niet-hardhandige manier van werken heeft.
vriendelijk, vertrouwd en duidelijk
Altijd een vriendelijk gezicht en ontvangst. Alles is goed en effectief op elkaar afgestemd. Vriendelijke tandartsen, willekeurig welke je treft ( wat mij betreft ) en meedenkend. Fijne tandarts
........................
Vriendelijk personeel
Ik voel me serieus genomen en er is tijd en aandacht voor mij.
Ik had het gevoel dat de mondhygiëniste wel alles grondig deed, maar het was pijnlijker dan normaal . Het instrument schoot ook een keer uit. Ze bood haar excuses aan. Echter ik voelde me niet echt safe. Zou haar niet aanraden en zou de volgende keer graag een andere treffen
Vriendelijk behandeling
Fijne tandarts altijd heel vriendelijk. Vraagt regelmatig of alles oké is. Ook heel fijn dat als je een keer belt of het te verzetten is naar wat later op de dag dat dat kan op het moment dat het mogelijk is. Kortom top!
Mijn ervaring is goed
Prettig om op korte termijn een afspraak te maken. Tandarts mevrouw Sofineti stelt je op je gemak en geeft goede adviezen.
Altijd aardig en duidelijk maar wel jammer dat ik die stomme mail krijg over wat ik er van vond . Zo moe van dat nagezeur
Perfect zoals altijd
Afspraken maken en de behandelingen verlopen altijd soepel. Afspraken zijn wel altijd geruime tijd in de toekomst.
De tandarts bij wie we de laatste paar keren een afspraak hebben is prettig in de omgang en geeft goede uitleg. Dit was ook het geval bij de vorige tandarts. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Kundig
PRAKTIJKERVARING SAMENWERKENDE TANDARTSEN~~WILLEMSTRAAT te EINDHOVEN. 1. Wordt altijd vriendelijk en netjes telefonisch tewoord gestaan. 2. Wanneer ik op de afgesproken datum en tijd de praktijk betreedt, wordt je vriendelijk door de aanwezige receptiemedewerker(s) ontvangen en tewoord gestaan. 3. De assistente(s) komen je netjes ophalen in de wachtruimte. 4. Ik heb als kind zijnde een trauma gehad van de SCHOOL-TANDARTS, maar vanaf ik via Tandarts dHr. G. Janbroers in de Uiverlaan te Ehv. ben medeverhuisd naar de praktijk aan de Willemstraat, en dus nu al vele jaren alhier op de 2 jaarlijkse afspraken kom, is dit verbeterd en ga dan ook voor mijn eigen gezondheid, met een gerust gevoel hier naar toe. 5. Tenslotte, niemand vindt 't echt prettig om naar de tandarts te gaan, maar wanneer je op een prettige en juiste gezonde manier door 't leven wil gaan, is het prettig wanneer je je op je gemak voelt, en dan is 'n bezoekje van +- 30 min. per 1/2 jaar je meer dan waard. Iets minder prettig is het wanneer je een grotere behandeling moet ondergaan, maar altijd nog beter dan met een ongezonde mond e/o gebit door 't leven te gaan. 6. Ik beveel daarom voor iedereen die op zoek is naar een Tandarts e/o mondhygieniste zeer zeker deze praktijk met een gerust hart e/o gevoel ten zeerste aan!!!
Prettig en rustig overkomende tandarts en assistente.
De tandarts en de assistentes zijn altijd vriendelijk en accuraat en ik heb alle vertrouwen in hun deskundigheid.
Lopen altijd op schema, vriendelijke mensen en erg professioneel
Je komt niet makkelijk binnen en je moet even wachten, echter de behandeling is goed.
Goede professionele behandeling.
Ben blij met de vakmanschap,advies en vriendelijke behandeling van maurice voor mijn prothese
Ik had nauwelijks wachttijd en ben goed geholpen. Hoewel ik behoorlijk angst voor de tandarts heb wordt ik telkens weer op mijn gemak gesteld. Kortom ik wil geen andere tandarts meer.
netjes behandeld en geadviseerd
Flexibel om snel een vulling te vervangen ivm vakantie
Een fijne eerste keer 'tandjes tellen' voor ons dochtertje van 2. Door de geduldige maar duidelijke benadering verliep het goed en de uit de cadeautjes-pot uitgekozen ring is nu heilig!
Mijn tandarts werkt op tijd. Is vriendelijk. Legt goed uit wat er speelt en wat de behandeling zal zijn. Vertelt tijdens de behandeling de stappen. Hij neemt me serieus. Prettige assistentes tijdens de behandeling.
Er werd geluisterd , en er werd me gerustgesteld.... goede uitleg ... alleen jammer van de mondkapjes , ik kan niet meer liplezen , ben slechthorend ..
Bij de Samenwerkende Tandartsen aan de Willemstraat word je altijd vriendelijk ontvangen. ‘Mijn’ tandarts is niet alleen heel kundig, maar ook altijd in voor een praatje. En juist dat persoonlijke contact zorgt ervoor dat ik -die vroeger altijd doodsbang was voor de tandarts- er met plezier naartoe ga.
vriendelijk en communicatief. voor, tijdens en na de behandeling
jaja
Zie boven kolom
Weer een andere tandarts. Weer is mij beloofd de volgende keer bij dezelfde tandarts in te plannen. Ze zijn wel aardig maar goed ..
Ik ven enorm bang van de tandarts maar sinds ik na lang twijfelen op aanbeveling naar jullie ben gekomen is mijn angst enorm vermindert! Ik heb inmiddels alle vertrouwen en vind het niet meer zo moeilijk om naar mijn afspraken te komen!
Een fijne tandarts die snel werkt, zonder onnodig met zijn haak in je tandvlees te porren en duidelijk uitlegt wat hij doet en wat er moet gebeuren. Erg plezierige ervaring.
prima behandeld
Fijn geholpen. Goed geluisterd naar mij en wat ik wil. Goed bereikbaar. Vriendelijk en deskundig
Professioneel, vriendelijk, begripvol, meedenkend.
Snel geholpen, online afspraak kunnen maken was erg handig.
Ik werd ontvangen door nieuwe vrouwelijke tandarts, geboren in Roemenie. Ze heeft me zeer prettig geholpen. In feite alleen inspectie. Mocht na 5 minuten weer naar huis
Dat je goed wordt geholpen en dat ze de tijd voor nemen om het op te lossen en dat is heel fijne om mee te maken
Prima
Tandarts Jordy is vakkundig. Vriendelijk, duidelijk, behulpzaam. Receptioniste onvriendelijk, gehaast, geirriteerd, indruk dat ze geen zin in haar werk/klanten heeft. Zeer jammer van de overige service! *Aanbevelen op basis van de tandarts.
Zowel de tandarts, assistentes en de dames van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat de tandarts en assistentes stap voor stap uitleggen welke handelingen zij uitvoeren, zodat ik me daarop kan anticiperen.
.
Prettige ervaring en altijd vriendelijk.
Fijne, voor mij nieuwe, tandarts. Werd snel en vriendelijk geholpen, alles duidelijk uitgelegd.
ik ben tevreden met deze tandarts.
Erg vriendelijke tandarts
Behandelen zoals je wenst
Gewoon normaal
Erg vriendelijk personeel en tevreden met de resultaten.
Heel tevreden en vriendelijk
Ik ben ook altijd met mijn kinderen gegaan naar de tandarts ik voel me echt super welkom daar op de tandartsen praktijk de Wilemstraat
N.V.T.
Vriendelijk, gastvrij en betrokken personeel, denken graag mee in oplossingen. En ben ontzettend positief over mijn tandarts en ook de assistenten. 5 sterren meer dan waardig.
Ik kwam voor een standaard controle met tandsteenverwijdering. Het was een zeer aangename controle door de subtiele en voorzichtige tandsteen verwijdering.
vriendelijk op en top vakkundig.
Meerdere keren de controle uitgesteld vanwege covid. Dat was geen probleem, nu het weer kon vlot en kundig geholpen.
Goede tandartsen erg vriendelijk maar wel jammer dat ik steeds weer een andere heb.
Prima
Gewoon heel fijn om er te zijn
Prima tandarts, aardig personeel mag iets beter op tijd
Ben eerder vertrokken omdat ik niet blij was met de manier waarop de tandarts (of assistent die het werk uitvoerde) met mij communiceerde
Aardige tandarts, Diana
ik ben heel tevreden met deze tandarts en ze doen altijd hun best en ik kom er al een paar jaar
Goede service en snel geholpen
Na 6 jaar dezelfde tandarts als verassing een nieuwe tandarts gekregen. Hier kwam ik pas achter toen ik de behandelkamer instapte. Ik was wat perplex dat ik hier vooraf niet over was ingelicht, een korte update per mail was wel prettig geweest. Mijn eerste ervaring met de nieuwe tandarts was desondanks helemaal prima! Zij was goed op de hoogte, overdracht vanuit vorige tandarts was goed gegaan.
Zowel de receptioniste, assistent als de tandarts benaderen me heel vriendelijk. Ik hoef gelukkig niet lang te wachten, krijg duidelijke uitleg over de stappen in de controle. Jammer dat er nog niet gepolijst mag worden (vanwege corona) na het verwijderen van tandsteen. Dat vind ik altijd een fijne behandeling.
Tandarts, mondhygiëniste ok
Prima gehoplen.
Mondhygieniste goede behandeling, adviezen en ze is zeer vriendelijk
Ik ben voor niets zo bang als voor de tandarts. Dit hebben ze hier goed in de gaten. Sinds ik hier onder behandeling ben is dat in ieder geval verdwenen.
Het schoonmaken van mijn gebit deed dit keer veel meer pijn dan normaal. Ik begrijp niet waarom. Volgens mij is er in mijn gebit niet zoveel veranderd in de tussentijd
In dit geval was ik bij de tandtechnicus (maurice) dus niet bij de tandarts. Maurice is prettig in de omgang, legt alles zeer goed uit, en is geruststellend.
Vriendelijke tandartsen die niet meer doen dan nodig en rekening houden met pijn of ongemak
Krijg wel een brief dat ze voor deze X gratis in rekening breng. Vind de Service echt top. Jammer dat je nooit een herinnering krijgt dat je naar de tandarts moet een dag van te voren.
Kundig, vriendelijk, geduldig en oplossingsgericht meedenken mbt verschillende keuzes in behandeling en financiële en practische en estetische overwegingen.
Ik zie heel veel jonge mensen in de praktijk die altijd vriendelijk en professioneel werken
Tevreden
Goede behandeling en zorg, verschilt wel per tandarts..
Heel fijn en met aandacht/interesse
De mensen die er werkzaam zijn, zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook in de lastige Corona periode zijn de dingen goed geregeld vanaf binnenkomst tot dat je klaar bent. Ook de mensen in de behandelkamer zijn bekwaam en vriendelijk. Lange wachttijden heb ik nog niet meegemaakt.
vriendelijke mensen, goed contact en prettige behandeling
Goed
Fijne controle en goede advisering door dhr Ton Verhulst. Ook goede behandeling door mondhygiëniste.
zonder mijn weten andere tandarts mondhygiëniste was nog niet klaar toen er een tandarts binnen kwam voor mijn controle. ik voelde me overvallen ,niet prettig dus dat kan anders.
Ik vind bij samenwerkende tandartsen willemstraat altijd van begin tot eind perfect. Vanaf het maken van de afspraak aan de telefoon, Tot het contact en het werk van de tandarts en assistente heel erg prettig! Heb me nog nooit zo op me gemak gevoeld bij tandarts afspraken.
Fijne, vakkundige tandartsen en mondhygiënisten. Goede baliemedewerkers. Heldere afspraken, flexibel bij noodzaak, goede sfeer.
Goed
De planning was uitstekend. Ik werd precies op het afgesproken tijdstip behandeld.
Fijne tandartsenpraktijk met vriendelijk en kundig personeel! Een aanrader!
goed ontvangen en goed geholpen
Ok, goede informatie.
Vriendelijk en goed personeel en tandarts(Jordy)
Vlot geholpen, maar wel met het gevoel dat ze wel rustig en nauwkeurig heeft gewerkt.
Geduldig! Onderaan heb ik een naam ingevuld weet niet of het juist is....ik word behandeld door de Griekse tandarts...
het personeel is supervriendelijk, ze legden heel duidelijk uit wat ze aan het doen waren, en de procedure was erg snel en pijnloos.
Goed
Ik was snel aan de beurt en werd goed geholpen. Er werd altijd duidelijk verteld wat er gebeurde en waarom
Goed geholpen. Snel als altijd. Korte controle, daarna tandsteen laten verwijderen. Corona-maatregelen waren getroffen, maar niet hinderlijk.
Heb eindelijk vertrouwen in Kaoutar, zelfs zonder verdoving gebit kunnen reinigen.
Wordt op mijn gemak gesteld. Heel vriendelijke behandeling. Mogelijke behandelingen worden voorgesteld. Goede uitleg wat hij gaat doen.
Mijn hoektand was afgebroken afgelopen weekend. Ik heb maandag ochtend gebeld en dezelfde dag kon ik terecht. Ik kreeg een waarnemend tandarts , haar naam is Diana en ze heeft de afgebroken tand weer gemaakt. Goede uitleg. Top. Ben er blij mee.
Aardige tandarts, legde uit wat ze ging doen, advies over hoe ik mijn mond beter kon reinigen en wat de plannen zijn voor de volgende afspraak.
ik heb goede ervaring met de tandartsen ze helpen me beiden goed
Ik kom er graag. Zover je van "graag naar de tandarts" kan spreken. Er werken aardige, deskundige mensen. Ik ben heel tevreden over mijn tandarts.
De praktijk communiceert niet met patiënt wanneer er een tandarts weggaat bij de praktijk en er wordt slecht gecommuniceerd over kosten van behandelingen.
Wat ik als prettig ervaar, is dat tijdens mijn behandeling bij de mondhygienist ook de tandarts langs komt.
Ik heb een geweldige tandarts en de assistent zij ook geweldig
De wachtkamer ziet er niet geweldig uit beneden. De behandeling was top.
Vriendelijk en kundig geholpen. Ook de kinderen werden super fijn begeleid
Altijd goed
Tandarts Verhulst helpt me altijd een beetje over mijn angst heen, wat een aardige (en competente) man is dat toch. En de assistente ook, heel fijn.
.
Check up was lovely with Vasoulini! Hoe de volgende behandeling gaat zal ik nog moeten ervaren aangezien ik die nog niet heb gehad. Y'all should send this beoordeling thingy after all the appointments not before.
De tandarts (Diana) zou mijn spalkje weer vastzetten, die was losgeraakt doordat er iets hards in mijn brood zat. Ik heb mijn spalkje altijd zonder problemen gedragen. Na het opnieuw vastzetten lukte het me niet meer om te kauwen: mijn achterste kiezen konden elkaar niet meer raken zoals ik gewend was, omdat ik voorin meteen met mijn voorste kiezen op elkaar klapte - ook na bijslijpen. Het lukte de tandarts niet om dusdanig bij te stellen dat dit weer goed kwam, waarna ze de spalk weer los heeft gemaakt zodat ik ermee naar een orthodontist kan en ik in de tussentijd tenminste nog zou kunnen kauwen. Dat het niet lukte, was voor mij minder een probleem dan de bejegening. Telkens weer zei ze stellig 'jawel mevrouw, hij zit goed zo, je kunt nu goed kauwen' - terwijl ik zei dat ik toch echt voelde van niet. Ook zei ze 'als we het spalkje vastzetten, kan het niet anders dan dat je anders bijt' - terwijl ik al heel lang mijn spalkje draag zonder problemen! Destijds bij de orthodontist ging dit heel zorgvuldig, die keek echt of mijn kiezen elkaar volledig raakten en mijn bite niet 'scheef' was. Bij de tandarts was het ineens een welles-nietes-gebeuren. Ik lag daar in de stoel, ik voelde onmiskenbaar dat het niet goed zat - en het enige wat ik hoorde was 'jawel mevrouw, zo zit ie goed'. Ik voelde me overruled en durfde er nauwelijks iets van te zeggen, maar dat was geen optie omdat ik hier echt niet mee uit de voeten kon. Mijn voorste kiezen klapten echt vervelend op elkaar, en ik ben wel wat gewend na de beugel. Toen heeft ze de spalk losgemaakt en heb ik alsnog een consult bij de orthodontist gepland. Ik wil ervan op aan kunnen dat als de tandarts zegt dat die het kan doen, dit ook zo is. Anders had ik deze omweg niet genomen. Ik baal echter vooral dat ik zo assertief moest zijn om serieus genomen te worden. Ik kwam ontdaan thuis van het vreemde welles-nietes-gebeuren. Dat ben ik niet gewend van jullie. Ik vind het oprecht jammer dat ik nu niet positief kan scoren.
In de ochtend controle, begin van de middag kwam er een stuk tand los en in de middag al weer gevuld. En dat alles zonder een centje pijn.
Zie bovenstaande
Fijn bezoek, op de dominante houding en toon van de assistente na. Voelde me onder druk staan, en niet serieus genomen. Professionele en vriendelijke houding van de tandarts zelf
Op 5 mei hadden we eigenlijk om 8uur een afspraak staan, we kregen de avond ervoor om een paar minuten voor 11 in de avond een mail dat de afspraak stond, maar een paar minuten laten ineens een mail dat het niet door kon gaan vanwege corona.... terwijl we ook nog een sms hadden ontvangen dat de afspraak gewoon door ging.. als ik mijn mail die ochtend niet meer had gechecked, hadden we dus voor niets op de stoep gestaan.. daarnaast hadden we ineens een andere tandarts en assistente zonder dat dit van tevoren met ons besproken was of we dit wel wilden... en als wij als client korter dan 24uur van tevoren een afspraak cancelen, wordt dit in rekening gebracht maar andersom gebeurd er niets...
Alles ging goed
X