Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven

Amundsenlaan 309, 5623PT Eindhoven
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 17:00
Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven (KCE) is een zelfstandig behandelcentrum voor kaakchirurgie, mondziekten, implantologie en slaapgeneeskunde. Als expertisecentrum biedt KCE patiëntvriendelijke mondzorg aan. Dit doen we vanuit onze vijf ankerpunten:
- Expertise: Wij werken enkel met ervaren experts in ons vakgebied, wat garant staat voor hoogwaardige zorg.
- Korte wachttijden: Wij begrijpen het belang van tijdige zorg. Bij ons zijn de wachttijden kort (maximaal 7 weken en altijd ruimte voor spoedgevallen).
- Directe communicatie: Wij hechten waarde aan heldere en begrijpbare communicatie met patiënten en verwijzers. Korte lijntjes stellen ons in staat om goed te overleggen over de behandeling.
- Gelijke kosten: Voor patiënten is een verwijzing naar Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven niet anders dan naar het ziekenhuis wat betreft kosten en vergoedingen vanuit de zorgverzekeraars.
- Huiselijkheid: Wij snappen dat een kaakchirurgische ingreep spannend kan zijn. Wij doen er alles aan om de sfeer in de praktijk zo huiselijke en comfortabel mogelijk te houden.
Wij behandelen alleen op verwijzing van een tandarts of huisarts. Patiënten die zijn verwezen door een externe tandarts kunnen geen patiënt worden bij de aangelegen Tandartspraktijk De Oude Toren.
Graag ontvangen wij u in ons Kaakchirurgisch Centrum in Eindhoven.
Informatie

Specialisaties
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Kaakchirugie

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

Faciliteiten
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Rolstoel vriendelijk
Vandaag geholpen door Dominique en haar team. Ondanks dat ik met tegenzin voor de ingreep binnen kwam, ben ik erg vriendelijk geholpen door de dames. Het was uiteindelijk nog best gezellig. En ik ben pijnloos behandeld.
(Translated by Google)
Helped today by Dominique and her team. Even though I came in reluctantly for the procedure, the ladies helped me very kindly. In the end it was quite fun. And I was treated painlessly.
Zeer goed servis en een super behandeling
(Translated by Google)
Very good service and great treatment
Door de tandarts doorgestuurd, ziekenhuis lange wachttijden, deze kliniek echt heel tevreden over.. korte wachttijden, hartelijke ontvangst en zeer ervaren mensen die hier werken, zou zo hier weer naartoe gaan, chapeau!
(Translated by Google)
Referred by the dentist, long waiting times in the hospital, really very satisfied with this clinic.. short waiting times, warm welcome and very experienced people who work here, would go here again, chapeau!
Ben hier echt super goed geholpen. Mensgericht, vakkundig, pijnloos. Het was zelfs gezellig als ik er op terugkijk. Positief verrast over de ervaring:)
(Translated by Google)
I really got a lot of help here. People-oriented, professional, painless. It was even fun when I look back on it. Positively surprised about the experience :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben erg goed geholpen door Esther aan haar team! Ik was erg zenuwachtig maar ik voelde me toch erg gerustgesteld. Goede communicatie en nazorg.
(Translated by Google)
Esther and her team helped me very well! I was very nervous but I still felt very reassured. Good communication and aftercare.
Heel leuk en gezellig personeel, super fijn en snel 2 verstandskiezen eruit laten trekken. Ook heel precies uitleg gekregen over hoe na te behandelen! Al met al raad ik dit kaakchirurg centrum zeker aan!
(Translated by Google)
Very nice and friendly staff, super nice and quickly had 2 wisdom teeth removed. Also received a very precise explanation of how to treat afterwards! All in all, I definitely recommend this dental surgeon center!
Er werd 90€ gefactureerd voor het beoordelen van een foto die de tandarts onnodig meegestuurd had want de foto was een oude foto van een jaar oud (zie bijlage) en niet relevant. Waarom de tandarts die naar de kaakchirurg gestuurd heeft weet ik niet. Ik heb wel zo mijn vermoedens want ze zitten in hetzelfde pand dus lucratief samenwerken noem ik het maar. De tandarts had voor de time being wel de kies tijdelijk gerepareed (ook weer onnodige extra kosten) maar goed, Ik had een wortelbreuk. De kaakchirurg had door het voelen met een haak geconstateerd dat de tandarts gelijk en dat ik een breuk in mijn wortel had dus een foto was niet nodig zei ze om onnodige kosten te voorkomen. Toch een factuur gekregen van het beoordelen van een foto zoals ze dat noemen. 90€ (verzonnen kosten) en dus boos terug gebeld. Ik kon deze discussie nooit winnen, grote ruzie gehad aan de telefoon. Daarna de tandarts gebeld om verhaal te halen en ze zou een gesprek aangaan met de kaakchirurg en mij terugbellen en ze hebben me nooit meer terug gebeld. Dus al met al. Dubbel betaald voor 1 foto. Kies gevuld die 2 weken later toch getrokken zou worden. Super duur geintje voor mij. Nee voor mij de 1e en meteen de laatste keer.
(Translated by Google)
€90 was invoiced for assessing a photo that the dentist had unnecessarily sent because the photo was an old photo that was one year old (see attachment) and not relevant. I don't know why the dentist sent it to the oral surgeon. I do have my suspicions because they are in the same building, so I call it lucrative collaboration. The dentist had temporarily repaired the tooth for the time being (again, unnecessary extra costs) but anyway, I had a root fracture. By feeling it with a hook, the dental surgeon found that the dentist was right and that I had a fracture in my root, so a photo was not necessary, she said, to avoid unnecessary costs. Still received an invoice for assessing a photo, as they call it. 90€ (invented costs) and so I called back angrily. I could never win this argument, had a big argument on the phone. Then I called the dentist to get a story and she would talk to the dental surgeon and call me back and they never called me back. So all in all. Paid twice for 1 photo. Filled tooth that would be pulled 2 weeks later. Super expensive joke for me. No, the first and last time for me.
Beste meneer Kruizinga, het spijt me voor u dat uw beleving zo is als u beschrijft. De kaakchirurg heeft naar eer en geweten gehandeld, er is juist geen nieuwe foto gemaakt omdat de foto die meegestuurd was, voldoende informatie gaf. De codes en de bijbehorende tarieven zijn door NZa vastgesteld en worden door alle kaakchirurgen gebruikt. Mijn excuses voor het feit dat u niet meer teruggebeld bent door uw tandarts, dat is slordig. U heeft niet dubbel betaald voor de foto, deze is nog steeds erg waardevol voor de tandarts en wordt daar geraadpleegd voor informatie. MA
Fijn, professioneel en mega patiënt-vriendelijk. Ik zeg: Als het dan toch moet, die gebitsingreep, dan graag hier. Mw. Van der Rijt en team: Super bedankt!
(Translated by Google)
Nice, professional and extremely patient-friendly. I say: If you have to have dental surgery, then please do it here. Mrs. Van der Rijt and team: Thank you very much!
Hartelijk dank mevrouw Buisman voor uw review, heel fijn te horen dat u zo tevreden bent! MA
heel goed en vakkundig geholpen ..
zeker een aanrader
(Translated by Google)
very good and professional help...
definitely recommended
Dankjewel meneer Bazelmans, fijn te lezen dat u ons aanbeveelt! MA
Geweldige praktijk! Erg vriendelijke, rustige omgeving met zeer kundige kaakchirurg. Ik zou iedereen haar aanraden.
(Translated by Google)
Great practice! Very friendly, quiet environment with a very skilled oral surgeon. I would recommend her to everyone.
Dankjewel Janneke voor je fijne review, dit zijn mooie woorden voor het team! MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een fijne en hele goede ontvangst mede door de vakkundigheid van o.a. dr. van de Rijt, en het team. Geen lange wachttijden en bovendien wordt alle tijd en aandacht aan je besteed en mede door voorgaande behandelingen weet ik dat uit ervaring.
I.v.m. de behandelkosten duidelijke informatie over coulance regeling met zorgverzekeraars.
(Translated by Google)
A pleasant and very good reception, partly due to the expertise of, among others, Dr. van de Rijt and the team. No long waiting times and all the time and attention is paid to you, and I know this from experience, partly due to previous treatments.
I.v.m. the treatment costs, clear information about the leniency arrangement with health insurers.
Hartelijk dank voor uw review en fijn te horen dat uw ervaring met de coulance positief is. MA
goede behandeling parkeergelegenheid
(Translated by Google)
good treatment parking
Beste Gerard, hartelijk dank! MA
Heel prettig geholpen door Esther en Jolanda! Heel vriendelijk en deskundig!
(Translated by Google)
Very pleasant help from Esther and Jolanda! Very friendly and knowledgeable!
Dank je wel, enorm vriendelijk van u om dit te laten weten. Een spoedig herstel gewenst! MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn verstandkiezen laten verwijderen. Ondanks mijn angst en spanning super fijn en liefdevol geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je. Zelfs een telefoontje naar huis of ik veilig thuis was gekomen. Mijn complimenten!
(Translated by Google)
Had my wisdom teeth removed. Despite my fear and tension, I received super nice and loving help. They really take the time for you. Even a phone call home to ask if I had arrived home safely. My compliments!
Dankjewel Lian voor je erg vriendelijke review! We hopen op een goed herstel voor je. MA
Een bezoek aan de tandarts of kaakchirurg behoort niet tot mijn favorieten. Dus ook dit keer met frisse tegenzin naar de kaakchirurg voor een implantaat. Eenmaal in de stoel was het van begin tot het eind een hele fijne ervaring. Ze praten je rustig door de behandeling heen en ook de nazorg is top. Een geweldig team met heel veel ervaring.
(Translated by Google)
A visit to the dentist or oral surgeon is not one of my favorites. So this time too, with fresh reluctance, I went to the oral surgeon for an implant. Once in the chair it was a very pleasant experience from start to finish. They calmly talk you through the treatment and the aftercare is also top notch. A great team with a lot of experience.
Beste Marco, Hartelijk dank voor je positieve review! MA
Na een zeer slechte ervaring in de zomer van 2023, waarbij de behandeling voor het trekken van twee verstandskiezen in het Jeroen Bosch Ziekenhuis overhaast werd uitgevoerd, was ik een jaar lang terughoudend om de overige kiezen te laten verwijderen. Op advies van mijn tandarts ben ik uiteindelijk geholpen bij het Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven, en hier kan ik alleen maar lovend over zijn. De behandeling verliep zo prettig dat mijn angst voor dergelijke ingrepen volledig verdwenen is.
(Translated by Google)
After a very bad experience in the summer of 2023, in which the treatment for the extraction of two wisdom teeth at the Jeroen Bosch Hospital was carried out hastily, I was reluctant to have the remaining molars removed for a year. On the advice of my dentist, I was finally helped at the Oral Surgery Center Eindhoven, and I can only praise this. The treatment went so smoothly that my fear of such procedures has completely disappeared.
Beste Jip, Hartelijk dank voor je mooie review, we zijn blij dat we je een positieve ervaring in de stoel hebben kunnen geven! MA
Vanaf het eerste telefonisch contact tot en met het verlaten van het pand zeer tevreden.
Het maken van een afspraak ging makkelijk, zelfs een keertje verzetten was geen probleem.
Mooie nieuwe locatie, die met de auto erg makkelijk te bereiken is met voldoende parkeergelegenheid.
Op de dag van de behandeling zeer goed en vriendelijk begeleid.
Zelfs bij thuiskomst een mail met richtlijnen en adviezen voor na de behandeling.
(Translated by Google)
Very satisfied from the first telephone contact to leaving the building.
Making an appointment was easy, even rescheduling was no problem.
Beautiful new location, which is very easy to reach by car with ample parking.
Very good and friendly guidance on the day of the treatment.
Even when you return home, you will receive an email with guidelines and advice for after the treatment.
Hartelijk dank Marcel voor deze review, daar worden we erg blij van en is een mooi compliment :) MA
Erg goed geholpen. Vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je. Niet lang hoeven wachten en erg blij dat we snel terecht konden. Heel fijn dat er een coulance regeling is.
(Translated by Google)
Very helpful. Friendly staff and take the time for you. Didn't have to wait long and very happy that we were able to get there quickly. Very nice that there is a leniency arrangement.
Hartelijk dank Jorien voor je fijne review! MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Verschrikkelijk duur 350.00 voor 20 min werk en heb er nog steeds last van ik ga er niet meer heen
(Translated by Google)
Terribly expensive 350.00 for 20 minutes of work and I still suffer from it I won't go there anymore
Beste,
Helaas is de behandeling voor je tegengevallen, er wordt verteld dat je altijd contact met ons kan opnemen voor advies of evt. een nacontrole bij de kaakchirurg als je last blijft houden en/of als je ongerust bent. Voel je vrij om contact op te nemen voor een afspraak bij het KCE. MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Verrichten goed werk, maar zeer € (87 euro voor BESPREKEN van een röntgenfoto, die niet met mij is besproken (verzonnen kosten), 235 euro voor kies trekken (= standaard prijs, niks speciaals, was blijkbaar heel makkelijke verrichting + ze wisten al dat die getrokken moest worden, dat had de tandarts al vastgesteld...), en 44 euro voor de röntgenfoto zelf). Het is dat ik het kan missen maar vind dit gwn zielig voor mensen die het minder hebben... heel jammer
(Translated by Google)
Do a good job, but very € (87 euros for DISCUSSING an X-ray, which was not discussed with me (invented costs), 235 euros for tooth extraction (= standard price, nothing special, was apparently a very easy procedure + they already knew that which had to be extracted, the dentist had already determined that...), and 44 euros for the x-ray itself). It's that I can do without it, but I think this is sad for people who are less fortunate... very unfortunate
Beste Ivo,
Wat jammer dat je teleurgesteld bent in de factuur die je ontvangen hebt. We hebben geen contract met een zorgverzekeraar, maar willen niet dat de patiënt daar de dupe van is, vandaar dat we werken met de coulance regeling. Je betaalt bij het KCE je eigen risico en de vergoeding van de zorgverzekeraar. De codes die door de kaakchirurg gehanteerd worden zijn de vastgestelde NZa-codes. Dit is voor de patiënt zichtbaar omdat de patiënt de factuur zelf ontvangt en dient in te dienen bij de zorgverzekeraar. Voel je ten alle tijden vrij om contact met ons op te nemen voor uitleg. MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Pas op 💲💲💲💲💲💲
(Translated by Google)
Be careful 💲💲💲💲💲💲
Beste Jurre,
Wat jammer dat je ervaring in het KCE zo voor je voelt. We hebben contact met je proberen op te nemen om hier over te praten. We zouden het fijn vinden als je contact met ons opneemt, hartelijk dank! MA
Zeer professioneel ongedwongen en relaxte sfeer , je word zeker gerustgesteld en alles wordt goed uitgelegd.
een passende en zorgvuldige behandeling van mijn klachten
Na een onderzoek bij KNO Medisch Centrum Asten bleek ik slaap-apneu te hebben. Via Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven een MRA-beugel laten aanmeten. Dit was veel sneller dan via het ziekenhuis ivm de wachtlijsten aldaar. Inmiddels heb ik de beugel aantal nachten in gehad en ik merk nu al positief resultaat!
De behandeling was snel en goed gedaan. Werd helaas niet ingelicht over de kosten vooraf
Zeer kundig en vriendelijke personen die hier werken
Zie hierboven.
Wel angst maar prima behandeld met veel uitleg en rust, heel prettig. Nogmaals bedankt voor het begrip en het geduld met mijn huilbui.
Erg vriendelijk,fijn om dit zo te ervaren.
De deskundige behandeling is zeer positief ervaren.
Fijne ervaring. De chirurgen stelden me gerust en legde me uit wat de procedure inhield en waren open over de eventuele risico’s en pijnklachten. Top!
Tijdens de behandeling geen pijn of andere problemen ervaren. In feite was het een bijna plezierig kontakt met arts en assistente. Ook na de behandeling thuis: weinig problemen of pijn ervaren. het genezingsproces is ook goed verlopen. Het enige is het gat in mijn gebit: dat is wel even wennen. Misschien in de toekomst een implantaat ??
Als thuiskomen ook al kom je voor eerst x
Goed.
Goed overleg, goede uitleg, goede behandeling, goede sfeer.
Goede uitleg van de behandeling en uitstekende behandeling
Zeer goed
Ik heb een aantal pijnlijke ervaringen met behandelingen door de tandarts. Ik heb dit aangegeven en werd daarna goed op mijn gemak gesteld. Ik werd als mens gezien en ook zo bejegend waardoor ik me kon ontspannen voor de behandeling.
Weer goede ervaring met kaakchirurg Esther van der Rijt
Goede uitleg en zorg.
Ik ben nu een aantal keren geweest vanwege een zenuwpijn in mijn bovenkaak. Erg goed geholpen, laten niet los, willen je echt helpen. Kaakchirurg Hekner heeft zelfs de andere Kaakchirurg erbij gehaald en de twee hebben onafhankelijk van elkaar eenzelfde conclusie getrokken. Ik voel me gehoord en gezien. Nu nog hopen dat het geen blijvende pijn is en dat deze uiteindelijk weggaat. Ik ben nog niet uitbehandeld.
Prima behandeling , met veel zorg uitgevoerd
Ontzettend vriendelijk en deskundig personeel. Mijn dochter was erg gespannen. Er werd de tijd genomen om alles goed uit te leggen, vragen te beantwoorden en haar gerust te stellen. Een hele prettige ervaring
Ik heb hier echt een flinke factuur gekregen alleen voor foto maken en consult kon ik al bijna 300 euro betalen geen aanrader want ze wilde uiteindelijk niet eens doen wat ik wilde dus weggegooid geld.
Snelle, pijnloze en relaxte behandeling!
De behandeling was goed georganiseerd, kaakchirurg en medewerkers waren vriendelijk, duidelijke aanwijzingen over hoe te handelen na de operatie.
Super aardig en goed opgeleid
Ik ben heel angstig voor alles wat met mondzorg te maken heeft! Tandarts, kaakchirurg, mondhygiënist maakt niet uit ! Maar ik ben zo fijn geholpen Kundig en empatisch !
Uitstekende dienstverlening
Behandelaren waren erg vriendelijk, vakbekwaam, maar ik heb waanzinnig veel pijn na afloop van de behandeling gehad, die zeker een dag of vier duurde.
Ben super geholpen bij de extractie van mijn kies. Omdat het zowel bij de tandarts als in 1e instantie bij de kaakchirurg lastig was mbt het verdoven was ik behoorlijk zenuwachtig voor de 2e afspraak. Ben door de kaakchirurg helemaal op mijn gemak gesteld en is er stap voor stap aan de extractie begonnen. Voor dat het wist was de tand er al uit. Kortom heel erg blij en super tevreden.
Toen ik aan de beurt was, is mij precies uitgelegd wat er ging gebeuren. Ook onder de behandeling werd je overal bij betrokken. Je had hier zeker niet het idee dat je één van de vele op een dag was. D. Hekner en assistente waren erg vriendelijk. Eén minpuntje was de stoel, je kon er bijna niet op blijven liggen zonder dat je last kreeg van je rug en dat is wel erg vervelend als je lang moet liggen. Verder zou ik deze kliniek aan iedereen aanraden.
als hierboven vermeld
Ik kwam hier voor een MRA, omdat een andere kliniek daar 4 maanden over zou gaan doen. Bij het Kaakchirurgisch Centrum kon dat in 6 weken! Alles verliep snel en ik vond het personeel heel vriendelijk en deskundig en duidelijk in de uitleg.
Zeer kundige rustige medewerkers, vanaf het eerste contact met de balieassistente aan de telefoon tot in de behandelstoel met de kaakchirurg assistentes en de kaakchirurg. Ze nemen de tijd voor je en ze stellen je op je gemak. Ze hebben nog geen contracten met de zorgverzekeraar, maar er is een duidelijk stappenplan zodat declareren heel makkelijk is. Door de coulanceregeling heb je geen eigen bijdrage die je moet betalen.
Kleinschalig en persoonlijke benadering. Daarnaast werken er deskundige medewerkers waardoor er meteen een efficiënt behandelplan wordt opgesteld en weet waar je aan toe bent.
Bij binnenkomst vriendelijk personeel, goede sfeer onderling. Prettig team tijdens de behandeling . Stelt je gerust en verteld netjes wat he gaat doen. Onderling ook een prettige sfeer. Zorgt voor rust.
Fijne praktijk met kundige kaakchirurg en assistenten. Ze stellen je gerust en op je gemak en leggen alles duidelijk en goed uit wat er gaat gebeuren. Tijdens de behandeling word je goed, op de hoogte gehouden door de assistente, wat er gebeurt in je mond. Iedereen is even aardig.
Effeciente organisatie en een zeer prettige sfeer. Pro-actief. State-of-the-art instrumentarium.
Hele goede service geen lange wachttijd Vriendelijk personeel Helpen je als het nodig is
Toen ik binnen kwam om mijn verstandskies te verwijderen was ik heel erg gespannen.. uit een eerdere ervaring bij een andere kliniek waar alles was mis kon gaan mis ging. Toen ik de kamer binnen kwam was iedereen heel vriendelijk en rustig. Echt het warme Brabantse wat mij echt het gevoel gaf om eerlijk te zeggen hoe eng ik het vond. Ik werd direct gerust gesteld en alles werd stapje voor stapje uitgelegd om het zo positief mogelijk te laten verlopen. Ik ben echt dankbaar voor de manier waarop ik ben behandeld en zou de kliniek aan iedereen aanraden. Credits aan dokter D. Hekner en haar team die er die dag bij was.
eerst wordt gezegd dat alles vergoed wordt maar dan hoor je nadat je gebeld hebt met zorgverzekering dat er maar 80% wordt vergoed omdat jullie niet zijn aangesloten bij VGZ na telefoontje met kaakchirurg krijg je te horen dat er een collanse regeling bestaat hadden hier nog nooit van gehoord was ook niet verteld
De kaakspecialist nam de tijd voor mij, met uitleg. Was kundig en gaf rust.
Super klantvriendelijke benadering van de baliemedewerkers, de specialist en haar medewerkers tot en met het vertrek naar huis. Zéér vakkundige behandeling, zonder nabloedingen en zelfs zonder pijnstillers achteraf. Ik heb ze niet nodig gehad. Zeker zéér aanbevelingswaardig.
Er was een wortelpuntje dat verwijderd moest worden. Ik kon er heel snel terecht. Er werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren en alles ging soepeltjes. Kortom een goede ervaring . Ik hoop er voorlopig niet meer te hoeven komen. Maar als dit wel het geval is zien ze me weer terug.
Zeer vakkundigen kaakchirurgen. Alles wordt goed doorgesproken en de partner wordt goed op de hoogte gehouden. Conclusie: ga zo door
mijn ervaring tot nu toe is zeer positief. vriendelijke dames, alles wordt goed uitgelegd, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren.
Mijn angst voor de tandarts komt van de schooltandarts van vroeger. Hier bij het kaakchirurgisch centrum hebben ze mijn angst helemaal doen verdwijnen. Ze zijn heel vriendelijk en leggen alles uit en werken heel rustig. Alleen de behandelstoel zou iets comfortabeler mogen zijn.
Was voor een second opinion en kies kon alleen nog maar verwijderd worden. Nadat de verdoving was ingewerkt werd de kies binnen 1 minuut verwijderd. In 2 minuten 1 hechting geplaatst. Voor deze behandeling werd wel een bedrag van € 238,- gerekend. Snel verdient.
Ik ben zeer goed behandeld (door de kaakchirurg) en van te voren was duidelijk wat ze gingen doen. Zeer goed team in de behandelkamer wat vlekkeloos samenwerkt. Hierdoor voelt men zich erg op zijn gemak. De behandelstoel mag wel comfortabeler ( niet prettig voor je rug) Ook goede samenwerking met mondzorg strijp (uitstekende tandarts) Ook de dame achter de balie is zeer vriendelijk en helpt je goed.
Helaas later enige hinder van 'botsplinter'of deeltje van de kies dat is achter gebleven. Moet 'er uit groeien ?.
Professioneel, maar vooral aandacht voor de patiënt. Heel fijn dat er ruimte in de dagplanning gemaakt wordt voor vragen, calamiteiten, gerustelling.
Zeer vriendelijk en rustige sfeer
De behandeling is goed gegaan, de verdere zorg is niet aanwezig geen aansluiting bij zorgverzekeringen zodat alle kosten bij de klant wordt neergelegd. Eventuele machtigingen worden niet aangevraagd ook niet na het opmerken daarop. De zogenaamde coulance regeling kan geen gebruik van worden gemaakt. Voor mij was het 1x en nooit meer.
Ondanks dat ik opzag tegen de ingreep is het fijner dan in het ziekenhuis. Aangename sfeer en vriendelijk en kundig personeel.
Ik heb een hele goede ervaring met kaakchirurgisch Centrum Eindhoven. Al bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen, ze stellen je gerust met de vragen die je hebt, en houden je op de hoogte kwa wachttijd. De behandeling ging erg vlot, pijnvrij,en er zijn leuke gesprekken. Met zo'n aanpak ben je al snel minder gespannen. Voor dat je het weet is de behandeling alweer klaar. Ik kan het iedereen aanraden.
Na een eerdere slechte ervaring met het trekken van een verstandskies bij de tandarts ben ik doorverwezen. Erg prettig en vakkundig geholpen, zonder pijn.
Afspraak verliep vlot en de mensen die daar werken zijn zeer behulpzaam en vriendelijke.
Op dinsdagmiddag 07 janauri 2025, 14.30 uur diende ik bij de vrouwelijke kaakchirurg te zijn voor het verwijderen van een bovenkies . Van ontvangst aan de balie tot aan mijn vertrek werd ik gehoord en kreeg ik de juiste aandacht , behandeling en nazorg die nodig was te weten : De ontvangst van de assistente in de behandelkamer was heel menselijk en geruststellend . Ik kon mijn wensen aangeven en vertelde ook dat ik nog met een flink pijnprobleem zat door het onlangs verwijderen van een onderkies door mijn eigen tandarts uit Veghel . Er was vol op aandacht en belangstelling hiervoor . Na binnenkomst van de vrouwelijke kaakchirurg werd mijn probleem in een kort drie gesprek goed besproken , zeer zorgvuldig bekeken en daarna teruggekoppeld in een directuitvoerbaar en zorgvuldig maatwerk behandelplan . Volgens plan werden de verdovingen en behandelstappen zorgvuldig uitgevoerd en ondertussen zeldzaam goed met mij gecommuniceerd . Na 25 minuten uniek preciese werk, zonder enige pijn, werden de hechtingen geplaatsts en werd er goed betrokken geëvalueerd met mij . We kozen er samen voor om direct zorgvuldig door tepakken naar de bovenkies , waar ik eigenlijk dus ook voor daar was . Opnieuw goede communcatie , zorgvuldige voorbereiding en topkwaliteits-uitvoering . Binnen 14 minuten was de verwijdering incl. verdoving en hechtingen zeer zorgvuldig uitgevoerd . Het voelde echt goed . Ook hier even weer evalueren en goede nazorg uitleg met coolpack , enveloppe met reserve gaasjes en nazorg informatie die ik mee naar huis mocht nemen . Nu 08 januari 2025 .( 24 uur later ) Heb ik echt minimaal pijn en een super goed praktisch herstel gevoel zowel in mijn onder als bovenkaak . Dames van het behandelteam super bedankt . ( Engelen zijn jullie ) Gijs de Vocht , 67 jaar , uit Mill .