Tandartsenpraktijk Procureurweg 4

Procureurweg 4, 5103BG Dongen
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
7.9
Google
5
Zorgkaart
0.0
KV
8.9
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:15 - 17:15
  • arrow dinsdag
    8:15 - 17:15
  • arrow woensdag
    8:15 - 17:15
  • arrow donderdag
    8:15 - 17:15
  • arrow vrijdag
    8:15 - 12:15
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
5.8
Tandarts
BIG nummer: 49047898902
Nascholing

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed
7.9
5
0.0
8.9
waardering icon
M 05 Okt 2024 - 12:40 M.A.C. Zagers Tandarts
Stelt mij als angstige patiënt erg op mijn gemak. Werkt heel rustig en neemt de tijd voor je en legt alles heel duidelijk uit. Ze is heel vriendelijk en overlegt met je wat je wilt. Bij deze tandarts is mijn angst voor de tandarts helemaal verdwenen.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
W 29 Mei 2024 - 23:27 M.A.C. Zagers Tandarts
Ik kom hier al een tijdje en heb totaal geen goede ervaring buiten dat ze snel kunnen helpen. Ik heb angst voor de tandarts en helaas houden ze hier totaal geen rekening mee. Ik heb een aantal maanden geleden een kies gehad die met nood er uit moest. De kies zat goed vast en tijdens het behandelen hielden ze 0 rekening met mij. Mevrouw zagers heeft zitten hakken in mijn mond tijdens dat ik met tranen in de stoel lag van de stress en druk die ze met haar handen op mijn onderkaak zette. Verder met tanden vullenis het nooit netjes afgewerkt en snel gedaan. Dit heeft mij veel kosten en tijd afgenomen. Ben recentelijk naar een andere praktijk geweesg waar ze mij vroegen wat ze hebben gedaan en hebben laten zien dat het slecht en lelijk is afgewerkt. Met voorbeeld bij een kies waar er nog holte onder zit dus volledig opnieuw moet opgebouwd moet worden. Ik raad deze praktijk absoluut niet aan.
Duidelijke uitleg
2
Behandeltijd
2
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.5
waardering icon
Rosalie 19 Dec 2019 - 15:32 Review voor de praktijk
Ik ben heel erg te vrede over Tandartsenpraktijk Procureurweg 4. De tandartsen gaan heel rustig en zacht te werk. Er word niet in mijn tandvlees geprikt en mijn wang wordt niet alle kanten opgetrokken. Alles wordt ook heel duidelijk uitgelegd. Ik ben zeer te vrede en wil geen andere meer.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
10
Prettig, duidelijk

Fijn om steeds dezelfde tandarts te hebben, fijne rustige en duidelijke man.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Bij Stéphanie kom ik altijd heel graag, een heerlijk gevoel als alles weer schoon en nagekeken is.

Stéphanie is altijd correct, op tijd en belangstellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top!

Altijd goed en tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Fijne rustige vriendelijke tandarts en assistent

Altijd super vriendelijk en rustig. Nemen de tijd en houden rekening met je

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
vriendelijk

vriendelijk ontspannen omgeving

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Ik ben heel tevreden met de behandeling

Ik ben helemaal tevreden met de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Kennis is goed

Kennis is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Staephanie is een fijne mondhygiëniste. Deskundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Perfect

Goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend geholpen.

Er wordt goed geluisterd en je wordt serieus genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prima

Goed geholpen!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Fijne behandeling met goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Vriendelijk en snel geholpen

Bij binnenkomst aanmelden ging goed, hoefde niet lang te wachten. Werd optijd geholpen, het liep niet uit

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Ik ben vriendelijk en adequaat geholpen.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Vriendelijke mensen en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
kundig en vriendelijk

zijn geen woorden voor

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super fijn!

Ondanks mijn angst. Erg geduldig, geeft alles goed aan. Voelt dat je gesteund en gemotiveerd word!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Afspraak niet altijd correct gewacht in wachtkamer kreeg thee van vriendelijke assistente

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2
Zeer slecht

Heb over de tandarts geen klacht, ben er nl heel tevreden over. Maar deze mondhygieniste hoeft bij mij niet meer aan mijn tanden te komen, ze heeft het tandvlees op veel plekken beschadigd, waardoor bloeding ontstond, zelfs nu, als ik de tanden met de tandenstoker behandeld gaat het op verschillende plekken bloeden. Heb bij de balie medewerkster aan gegeven dat ik deze vrouw nooit meer wil, en aangegeven dat ik de mondhygeiste die ik altijd hebt gehad iedere keer wilt, daar ben ik nl heel tevreden over, die was helaas die dag vrij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hel goed

Altijd vriendelijk, geïnteresseerd, tijd voor de mensen, kwaliteit leverend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
gewoon goed

gewoon goed en snelle behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Goed en prettig tegen hún cliënten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Rust

Dochter net angst voor tandarts Alles rustig uitgelegd. En in haar tempo behandeld Goed werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Relaxed

Vriendelijk ontvangen en een ontspannen behandeling ondergaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Iedereen is heel vriendelijk

Ga zonder angst naar de tandarts Wordt heel vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Korte wachttijden en fijne mondhygieniste

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima behandeling

Snel aan de beurt. Goede behandeling en adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Alles ging goed

Ze weten van mijn angst en leggen alles duidelijk uit. Wel heel lang mijn mond open gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
3 jahre

Goedemorgen, Hierbij stuur ik mijn beoordeling over mijn bezoek aan de tandarts, specifiek voor de mondhygiënebehandeling en gebitsreiniging. Dinsdag, 19 mei 2026 Het was een beetje pijnlijk, maar de service was erg professioneel. Bedankt Kożów Dariusz Met vriendelijke groet,

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk

Vriendelijk en attent!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne praktijk

Word goed geholpen. Denkt mee aan oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4
Ik zou worden terug gebeld ivm hoge factuur

Na mijn klacht over geweldig hoge factuur zou ik hierover worden teruggebeld. Dit is echter nooit gebeurd. Het maken van een foto om te kijken of de verzekering klikgebit zou vergoeden en het constateren dat dit in mijn geval niet aan de orde zou zijn. Factuur hiervoor bijna € 200,00. Ik vind dit dan ook ongelooflijk hoog bedrag. De klacht betreft overigens niet J. BUIKS. E.e.a. is gedaan door inplantoloog. Over J Buiks ben ik zeer tevreden

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Nauwelijks wachttijd, erg vriendelijke mensen

Nauwelijks wachttijd, vriendelijke tandarts en assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Heel duidelijk.

Altijd goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
prima

goed geholpen niets op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Goed

Ik wilde mijn afspraak verzetten, was niet nodig. Ik kon met een geholpen worden, dat was fijn .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel lief en meelevend

Heel lief en empatisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer deskundige oplossing voor mijn afgebroken kies

Ik heb goede uitleg gekregen over verschillende mogelijkheden voor het herstellen van mijn afgebroken kies. In samenspraak hebben we, denk ik, voor de juiste oplossing gekozen. In korte tijd is de kies hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend

Vriendelijk en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekende praktijk

Altijd op tijd. Buitengewoon vriendelijk. Goede adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijke Specialiste

Goede ervaring, door goede uitleg. Er werd de tijd genomen en ik voelde me oprecht een klant ipv een 'patient'. Top dus. Ook bij de receptie waren ze erg vriendelijk. Dus zeker een aanrader voor familie en vrienden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Fijne en vriendelijke ervaring

Ik werd erg op mijn gemak gesteld! Dat vond ik fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel fijn praktijk en mensen

Heel goede ontvangst. Goed behandeld. De halve prothese werkt goed, heb ik nu geen last meer van mijn tandvlees waar geen echte kiezen meer zijn. Vriendelijke personeel en ik werd zelfs een knapperd genoemd wat heel attent en prettig was . Dankjewel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Geweldige nieuwe prothese geleverd

Mijn nieuwe prothese past als gegoten en ik heb slechts één pijnpuntje! Goed werk Janny

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super

Lief, geduldig en begripvol

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne, kundige mensen

Ze ontvangen je vriendelijk en nemen de tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Snelle behandeling

Op de afgesproken tijd werd ik behandeld. Was binnen 10 minuten afgerond. Top gedaan door de tandarts. Was gelijk goed..

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Helemaal tevreden

Goede behandeling gehad door Janny

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Vriendelijke tandartsenpraktijk met goede uitleg en een prettige behandeling.

Ik ben vriendelijk geholpen en voelde me op mijn gemak tijdens de behandeling. Er werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en er werd rustig de tijd genomen. Sanne toont daarnaast oprechte interesse in gezondheid en het welzijn van patiënten, wat ik als prettig en betrokken ervaar. De praktijk is netjes en afspraken verlopen over het algemeen goed op tijd. Daarom geef ik een goede beoordeling en zou ik deze praktijk aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
zeer goed

spontaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Snel geholpen!

Snel geholpen, behandeling voor het een afgebroken vulling gemaakt en toen zagen ze op die plek nog wat , dit hebben ze gelijk meegenomen! Erg fijn. Zo hoef ik niet nog een keer terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Snel en heldere communicatie

Professioneel advies en uitvoering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima

Goed uitgelegd dat er niets aan te doen was

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed geholpen zoals alle voorgaande bezoeken.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
goed

goede uidleg wat ze gaatdoen vriendrlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Vriendelijke kundige tandarts

Alleen jammer dat € 1,95 op de papier Rekening wordt berekend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Ze houden rekening met je

Vriendelijk en geinteresseerd. Houden er rekeningmee hoe het gaat en nemen de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
goed

goed en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super!

Deskundige geholpen. Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed geholpen

Ik kon gelijk komen toen er een klein stukje tand vanaf was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer vriendelijk

Gerustgesteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Goed en fijne mensen tijdens de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk, geïnteresseerd en kundig

Prima zie de een regel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
goede behandeling

goede behandeling in onderling overleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Men is transparant en heel vriendelijk

Men vertelt wat men gaat doen en waarom. Daarnaast heel vriendelijk. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ok

Snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima, eerlijk advies

Prima, eerlijk advies gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Very nice atmosphere

I've always had a problem with dentists, they weren't very delicate in their profession. Finally, after a few years I found a dentist who not only can Talking in such a way that you feel comfortable, but also can help you really well. I'm happy to found such good dentist after that many years.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6
Duidelijke uitleg en klantvriendelijk

Tandarts van de linden geef goed advies en is rustig in haar omgang met patiënten. Heb vertrouwen in haar kundigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Werd vriendelijk geholpen

Ben nw patient, nog maar 3 x geweest ivm implantaten. Laatste keer vorige week. Arts heet Mo Agha, die staat niet bij hieronder aan te klikken medewerksterslijstje. ???? Zijn assistente Lena stelde me erg op mijn gemak: erg lief. Wil nog even afwachten voordat ik echte beoordeling geef, omdat ik rechts implantaat wel Zie en voel en links helemaal niet. Vrees daarom dat linkerkant opnieuw moet. Maar ben wel erg vriendelijk door iedereen ontvangen en behandeld. Daarom zou ik vrienden en kennissen zeker naar u sturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne partij in Dongen.

Inhoudelijk gedreven en goed personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Professioneel en prettig, met aandacht voor de persoon.

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Altijd goed geholpen en altijd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundig en rustig, implantoloog is een harde werker in de goede zin van het woord

Deskundig en rustig, implantoloog is een harde werker in de goede zin van het woord Altijd vriendelijke behulpzame assistenten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
prima!

M'n kies was afgebroken.. de behandelmogelijkheden zijn goed bekeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Goed en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Gewoon GOED

Ervaar t als zeer vriendelijke behandelaars Goede duidelijke informatie Goede behandelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
zeer vriendelijke benadering.

deskundige maar vooral vriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

Fijne communicatie, kalme en open sfeer bij controles en behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goed

Ik ben goed, professioneel en snel geholpen. Daarnaast vond ik het erg prettig dat ik gelijk een vervolg afspraak kon maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer goed

Goede en vriendelijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel vriendelijk, betrokken,meelevende tandarts en assistente

Tandarts Martine en assistente Yvonne zijn heel vriendelijk, en weten je op je gemak te stellen. Altijd duidelijke uitleg en eventueel tips. Ook heel fijn dat ze een topteam vormen. Verder zijn ze ook heel betrokken en meelevend en hebben een luisterend. Mondhygiënist Bernice is heel vriendelijk en geeft duidelijke uitleg. Eventueel ook tips als dat nodig is. Baliemedewerkster Rianne ook altijd heel vriendelijk en belangstellend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Wordt fijn geholpen

Ik was altijd bang bij Angel niet meer

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
prettig in omgang

deskundig en rustig, goede uitleg bij behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Aardige medewerkers en duidelijke uitleg

Goede zorg, vriendelijk en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prettig en professioneel behandeld met een persoonlijke benadering.

Door herkenbaarheid vanwege regelmaat bezoek (2x per jaar) krijg je het gevoel een enigszins persoonlijk te worden benaderd. Geeft voor mij een prettig gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Vriendelijke deskundige tandarts

Vriendelijke deskundige tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Verbeterd

Nieuwe mondhygiëniste Goede uitleg en goed geluisterd en gewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Fijne benadering, er wordt goed geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vriendelijk

Een vriendelijke vrouw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundig en vriendelijk

Goede communicatie over status gebit en behandelingen, vriendelijke medewerkers, herinnering voor afspraak per e-mail

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Perfect

Altijd plezant en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Goed en netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Persoonlijke benadering

Er wordt gekletst gezellig maar ook serieuze goede uitleg van de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Stellen je gerust en zijn heel aardig.

Ben zelf erg angstig voor tandartsen.trauma uit het verleden tandarts Sicking.hier stellen ze je op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Rustige benadering belangstellend en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hele fijne sfeer

Met mijn klacht was ik best angstig. Ik werd gelijk op mijn gemak gesteld door de assistente en daarna door de tandarts, er hangt een fijne sfeer in deze praktijk. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Erg blij met mijn tandarts

Tandarts Angel helpt mij altijd heel kundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vakkundig

Begripvol, meedenkend en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
vriendelijk en goede uitleg

vriendelijk en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Snel en efficiënt geholpen

Ik was bij de Mondhygiëniste, Stephanie. Echte aanpakker met verstand van zaken. Daarnaast houdt ze rekening met mijn gevoelige gebit en heeft goede tips.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goed en vlot geholpen

Anne-Marie is op tijd en heeft mijn gebit weer goed schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Perfect

Vakkundig en persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Bekwaam en gezellig

Ik word altijd vriendelijk en kundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
bh

ffg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prina

Vervangende mondhygiënist gehad Mariëlle, was top heel kundig en vriendelijk. Sanne de tandarts is ook een topper legt ook alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer vriendelijk

Zoals altijd weer zeer vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Goed

Ik vind wacht tijden te lang Als er een noodgeval is

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
perfecte behandeling

Zoals altijd perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekende behandeling

Uitstekende behandeling, goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Kundige en vriendelijke tandarts.

Martine is een hele kundige en vriendelijke tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer vriendelijke en professionele tandartspraktijk, ik ben heel tevreden!

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij deze tandarts. Het team is vriendelijk, neemt de tijd om alles goed uit te leggen en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. De behandeling was professioneel en pijnloos. Ik zou deze praktijk zeker aanraden aan anderen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima behandeling

Duidelijke uitleg hoe het er bij staat met mijn implantaten en goede behandeling. Vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Supersnel en effectief geholpen!

Ik kon met een afgebroken kies snel terecht, en met de nodige uitleg en overleg werd ter plekke een reparatie uitgevoerd. De procedure verliep vlekkeloos, geen klachten meer nu. De tandarts neemt de tijd voor uitleg en overleg en gaat samen met de assistente zorgvuldig te werk in een prettige sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel tevreden

Alles wordt heel goed uitgelegd. Ze denken ook goed mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig

Altijd op tijd en goede zorg. En vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg over het plan wat te doen, alleen te lange wachttijd (half uur) tussen de 2 behandelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Professioneel

Rustig netjes aardig en op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed en snel geholpen

Mooi op tijd geholpen,vriendelijke assistente,tandarts was aardig en keek mijn gebit goed na, had n vraag over mijn draadje wat goed en duidelijk werd beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel goed

Gewoon heel goed! Erg aardig, alles wordt duidelijk en goed uitgelegd, ik kwam voor de 1e keer en ben zeer tevreden. Ik heb meer dan 30 jaar bij een andere praktijk gezeten, door verhuizing overgestapt op deze en ben erg vriendelijk ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Nooit lang wachten en vriendelijk personeel

Altijd vriendelijk en kundig. Nooit lang wachten in de wachtkamer. Was van de week bij Romy, nieuwe tandarts ook zeer vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5
Prima maar geen connectie

Behandeling was prima maar er was geen klik met de (vervangende) mondhygiëniste.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig geholpen

Goed geholpen en zeer correct behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Topteam Angel&Daisy.

Angel & Daisy zijn een topteam. Houden meer dan uitstekend rekening met m’n comorbiditeit aan lichamelijke aandoeningen / handicap. Ze zijn professioneel en kennen hun vak. Gebouw: het zou zo fijn zijn als de toegangsdeuren die ook nog eens heel dicht op elkaar zitten van het gebouw automatisch open en dicht gaan. Want nu moeten bij binnenkomst vaak andere patiënten helpen. (Bij weggaan helpt Daisy altijd).

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Afspraak vergeten hadden mij gebeld en een half uur later gezet fijn dat ze meedenken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Uitstekend

Geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Professioneel en menselijk

Fijn team, Angel en Daisy. Ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijke preventie assistente

Behandeld door Maaike. Fijne/prettige behandeling gehad. Verteld telkens wat ze gaat doen, goede uitleg en behandeld heel voorzichtig. Voelde heerlijk aan toen ze klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
ben heel blij met tandarts Angel

Zeer vriendelijk, ook de assistentes. Vervelende ervaring met maken van frames, boven en onder. Wel heel attent dat er een bloemetje bezorgd werd met excuses. Goede en uitgebreide informatie, zo nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goede praktijk

Klant vriendelijke, goed advies . Zeker bekwaam mensen . Zeker een praktijk om aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijn geholpen!!

Fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijke sfeer

Van een vriendelijke sfeer wordt je rustig en werkt gerust stellend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Altijd fijne service hier

Altijd fijne service hier

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
goed, maar terug bellen kan beter.

op controle geweest, ik zou gebeld worden voor afspraak met tandtechnicus. niets gehoord en na ongeveer 3wkn zelf gebeld. toen snel afspraak en goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super

Lieve dames die me goed hadden geholpen tijdens het boren van 2 gaatjes. Hadden ook humor en zijn gezellig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

Ik vind het zo´n aardige vrouw. Duidelijke uitleg. Vlotte behandeling en prachtig resultaat. Ik weet haar naam niet meer. Kunnen jullie haar erbij zetten? Ze verdient de lof. Ze heeft mn tanden gebleekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hard stikke goed super

Super behandeld goed En een pijnloze behandeling Echt goed alle lof

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Mijn tandarts is top

Met mijn tandarts heb ik top contact als ik vragen heb kan ik bij haar terecht en zoekt ze naar een goede oplossing

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig

Fijne praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed geholpen

Mijn ervaring is dat ik altijd goed ben voorzien van informatie alvorens tot behandeling over te gaan. Dat er altijd naar mij werd geluisterd. Zo lang ik daar in behandeling ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3
Pijnlijke ervaring bij ‘nieuwe’ mondhygiënist

Ik ga al jaren om de drie maanden naar de mondhygiëniste. Maar deze keer was de behandeling ronduit onprettig en pijnlijk. Volgende keer graag weer de ‘eigen’ mondhygiëniste Weet de naam van de behandelaar niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vertrouwen

Was 1e kennismaking. Voelde meteen vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig

Mijn tandarts is zeer vriendelijk en legt alles prima uit wat ze doet. Erg fijne ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hele goede ervaring

Hele correcte tandarts. Vraagt regelmatig of dat het nog gaat. Geeft goede uitleg. Ik ging met een goed gevoel weer naar huis. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
ik kon snel terecht, voor zover ik kan beoordelen goed geholpen

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ik ben heel tevreden over mijn tandarts Angel.

Hij is rustig en stelt me op mijn gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Altijd top!

Ik kom 4x per jaar bij Anne Marie. Altijd tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
zeer sympathiek, vaardig tandartsteam

Prettige, vriendelijke ontvangst bij zowel de balie als in de behandelruimte. Men werkt altijd op tijd. En als dat een keer niet lukt, wordt dat bijtijds aangegeven. De tandarts en haar assistenten zijn altijd bijzonder vriendelijk en geruststellend. En qua behandeling heb ik het idee dat ik goed geholpen word.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel fijn

Mondhygiëne invaller Marielle , hele vriendelijke vrouw

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettig en vriendelijk

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Controle behandeling

Goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top professional!!

Adequate behandeling welke op een zo comfortabele wijze met prachtig eindresultaat os geexecuteerd. Compliment

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer vlotte en op maat geholpen

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Goede ervaringen met deze tandartspraktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne tandarts en assistente

Helpen op een fijne manier

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer goed door Martine

Legt uit wat haar bevindingen zijn, wat ze v plan is, aardig, denkt mee, toont empathie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk

Altijd gezellig, werkt netjes en op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
prima

prima, netjes op tijd, alleen lange wachttijd voor doorsturen mondhyg. september is bijna een half jaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne praktijk, fijn team

Laagdrempelige tandartsenpraktijk, ook zeker geschikt voor mensen die - net als ik - te kampen (hebben gehad) met angstklachten wat betreft tandartsbezoeken. Dat hebben ze er hier zó uit. :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Perfekt

Alles ging perfekt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Vriendelijk en vakbekwaam

Snel geholpen en uiterst vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
goed en snel geholpen

optijd geholpen zoals de afspraak was ,geen gaatjes gebit schoon gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
snelle service, zeer vriendelijke tandarts en assistent

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
ik werd goed behandeld

?

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goede tandarts

Neemt rustig de tijd om alles goed te bekijken in je mond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Super, ondanks mijn angst…

Na een periode van veel pijn en angst voor de tandarts, ben ik nu na twee afspraken al meer gehoord dan mijn vorige tandarts in al die jaren hiervoor. Heel fijn dat ik serieus genomen wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Wordt altijd vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Geweldig

Geen centje pijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig

Zeer betrokken, mooie kamers schoon netjes vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6
Advies had beter gekund

Toch weer een kies die als verloren is beschouwd. Had de tandarts een half jaar geleden ook kunnen vertellen ipv een gaatje vullen.......zo jammer dit Kunnen weer gaan sparen voor een implantaat!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Prima behandeling gehad

Kies getrokken op moment vlgs afspraak, zorgvuldige behandeling. Goede begeleiding tijdens behandeling en ook tijdens vervolg traject bespreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Binnen 1 dag geholpen

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed en geduldig.

Moest meerdere keren terugkomen. Elke keer professioneel geholpen door aardige en vriendelijke mensen geholpen. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijke benadering pijnloze behandeling

Afspraak om een oude vulling te vervangen. Mooi op tijd geholpen. Duidelijke en vriendelijke communicatie. Gekozen niet te verdoven. Behandeling was pijnloos. Zowel tandarts als assistentie ( was een assistent in opleiding bij die nog duidelijk aan het leren was, werd ook m.i. uitstekende door de vaste assistente gecoacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Een super fijn Team tandarts dhr. Tsakov en Daisy

Altijd correct en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Persoonlijke aandacht je wordt gerust gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
De tandarts gaf precies aan wat ze ging doen en vroeg een paar keer of alles goed ging

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
geweldig

Was snel geholpen ,men stelde mij gerust door wat vragen te stellen of ik wat had .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed zoals gewoonlijk

Goed zoals gewoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Vakkundig, goed en gezellig

Vakkundig, goed en gezellig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Aardig personeel

Iedereen altijd even vriendelijk en mee denkend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Is goed

Ieder halfjaar controle vind ik achteraf toch teveel en het advies is oké

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
prima behandeld

vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Helemaal prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel tevreden

Je krijgt altijd goede uitleg, werken op tijd en stellen je gerust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goede zorg

Ik ben goed verzorgd, het trekken van mijn kies ging pijnloos en voelde niets, daarnaast werd ik na behandeling ook goed verzorgd,mocht ik even blijven zitten,mijn gezicht werd afgewassen door assistenten. Ik wens die persoon in opleiding heel veel succes en plezier in opleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Soepel en fijn afspraken te maken.

Gewoon een fijne organisatie, mensgericht en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer kindvriendelijk

Martine is een zeer kindvriendelijke tandarts. Ze heeft geduld en is heel toegankelijk. Mijn dochter (en ik dus ook!) gaat met veel plezier op controle

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ik word altijd prima geholpen.

Goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed en kort

Het was erg kort, waarvan ik als ik meerderjarig zou denken heb ik hier nu zo veel voor betaald. Maar wel opzich fijn dat het kort was!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Zorgverleners prima, gastvrijheid nog steeds niet

De ontvangst op de praktijk blijft kil en soms ronduit onvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed en netjes behandeld

Vriendelijk en luister naar mijn wensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer goed

Afspraak gemaakt voor controle en kon binnen enkele dagen op Dinsdag al terecht. En de vervolgafspraak was meteen Vrijdag erop alweer,super snel geregeld allemaal. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel goed

Ik ben goed geholpen. Goede uitleg, fijne behandeling en flexibel aangezien ik ook weleens te laat ben gekomen :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Voor prothese een grote min. Alle anderen prima

Het ding past niet en dat wordt door de maker betwist. Ergo, het ligt in de kast. Weg gegooid geld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Deskundig en heel aardig

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Heel goed en fijn geholpen.

Een heel goed team, ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Fijne tandarts!

Heel fijnen lieve tandarts. Ik word altijd goed geholpen en serieus genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top

Fijne tandartsen en mondhyiënisten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Wordt altijd vakkundig geholpen

Wordt altijd vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Ze heeft me goed geholpen.

Is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Weer goed behandeld

Positief over mijn behandelaars

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne praktijk

Fijne praktijk, vriendelijke mensen en deskundigheid!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima behandeling

Alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top

Na mijn super vervelende ervaring in het ziekenhuis met het verwijderen van mijn verstandskiezen en het plaatsen van een implantaat ben ik geweldig behandeld door Martine Pouwels en de assistent ( waarvan ik helaas de naam niet weet). Empathisch, betrokken en deskundig. Ik ging met een lach weg. Daar kunnen ze bij de MKA-chirurgie nog iets van leren! Toppers en alleen maar complimenten. Ook voor de andere tandartsen en assistenten die ik de laatste periode gezien heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima geholpen

Kom al sinds jaar en dag bij deze praktijk en ben nog steeds tevreden, elke keer weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ben snel en deskundig geholpen!

Vriendelijke en deskundige tandarts en assistente die mijn afgebroken kies snel goed hebben behandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super

Heel vriendelijk en naar wens geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Ze zegt van te voren wat ze gaat doen .wat prettig is. En ook al kun je niet praten is ze toch altijd even belangstellend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geweldig goed

Daisy en Angel zijn super. Ik ben hartstikke tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Prima.

Eerste afspraak gehad. Was prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ik werd heel goed geholpen

Ze legde alles goed uit. En mijn klik gebit zit weer heel goed. Prima gedaan .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel prettig

Ik heb een vrees opgebouwd voor de tandarts en mondhygiënist en door Stephanie is deze helemaal weggenomen. Geruststelling gegeven en goede uitleg en de behandeling was vrijwel pijnloos.heel erg fijn en kom graag terug .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed behandeld door vriendelijk personeel

Goed behandeld door vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Hele fijne praktijk en tandarts

Fijne tandarts en assistente die ook erg leuk zijn met peuters en hen een fijne ervaring geven met naar de tandarts gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundig en goed geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
goed

Ik kan geen betere tand artsen wensen ze zijn behulpzaam en lief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Op vakantie telefonisch perfect geholpen

Op vakantie telefonisch contact gehad. Tot 2x toe teruggebeld en perfect geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5
Opmerkelijk

Helaas 5 minuten te laat, meteen geweigerd voor de behandeling en een rekening gepresenteerd gekregen. Wat een service...

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Efficiënt, menselijk, pijnloos

Mo Agha is een echte pro: doortastend, empatisch, realistisch,

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne ervaring

De medewerkers mohammed en Lena hebben de ervaring luchtig en persoonlijk gemaakt ondanks de ingreep langer duurde. Ook was er een mogelijkheid om eerder naar de afspraak te komen wat ik fijn vond. Dat maakt de ervaring alsnog fijn! ;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prettig

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
grondige kontrole

behandeling mond hygieniste met advies van anders poetsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5
Tandarts vriendelijk maar balie Mevrouw was niet vrolijk

De tandarts was super vriendelijk aleen de balie assistente was net me zo aan afblaffen dat ik er geen fijn gevoel bij had

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goed

Wat ik als minder ervaar dat ik in december en februari 2 rekeningen voor dezelfde behandeling heb gekregen van ongeveer 220 euro ieders

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Tevreden

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Vriendelijk en proffesioneel

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Duidelijk advies gekregen

Zeer vriendelijk geholpen en duidelijk advies gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed geregeld

Prettig contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Tandarts (Mo) stelde me gerust, gaf goede uitleg bij wat hij deed, en deed de ingreep met zo min mogelijk ongemak voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prettig

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Kundig en vriendelijk.

Het is altijd een feestje om door Stephanie behandeld te worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend team

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
goed

krijg goed en helder advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Duidelijke uitleg.

correct en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Effectief

Snel en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vlotte behandeling

Op tijd begonnen vlot afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
's morgens probleem gemeld, dezelfde dag nog geholpen

Van een kies 2 stukken afgebroken en dat 's morgens gemeld en kon dezelfde dag nog geholpen worden. Top. Flink wat werk aan de kies gedaan om deze weer op te bouwen en ondanks dat dit zodner verdoving plaatsvond totaal geen pijn gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima hoor

Ik heb het gevoed dat er zeer nauwkeurig werk wordt verricht, zowel preventief alsook correctief. Adviezen worden ook goed besproken met me. Wat ik er dan mee doe is aan mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Mondhygiëne

Dasy is een geweldige mondhygiëniste

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed en vriendelijk

Goed en vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Fijne behandeling met duidelijke uitleg

Fijne behandeling met duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goede mondhygiëniste

Fijne mondhygiëniste. Denkt mee is rustig stelt je op je gemak. Is kundig in haar vak

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vertrouwt gezellig professioneel

Open duidelijke behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig geholpen

Goed en ku dig geholpen, gerust gesteld en informatie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fantastico

Mariëlle Cornelissen helemaal leuk, die zat lekker te kletsen en ik kon alleen maar huhhhu, ohhh zeggen met open mond

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen. Vriendelijke ontvangst. Geen na klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd tevreden over bezoek aan tandartspraktijk

Behandelingen zijn goed bespreekbaar. En het gevraagde wordt naar mijn mening goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Vriendelijk personeel en ik was zeer snel klaar

Vriendelijk personeel en ik was zeer snel klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super fijn

Angel en Daisy zijn de liefste tandarts en tandartsassistente die ik ooit heb meegemaakt. Ik ben heel erg bang voor de tandarts, altijd al geweest. Maar deze ervaring heeft me hoop gegeven. Wie weet kom ik ooit nog van mijn ‘tandartsangst’ af!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
prima

veel vertrouwen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Positief

Snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Toegangdeuren te zwaar

De mensen die er werken zijn vriendelijk en zover ik kan beoordelen bekwaam. De praktijk binnen gaan is probleem. Deuren zijn heel zwaar en met rollator is het worstelen om binnen gekomen. Eigenlijk zonder hulp niet binnen of naar buiten te komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Goede behandeling Prettig contact Er wordt goed uitleg en advies gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
heel goed

Stel je gerust en vraag of er problemen zijn. En vertel wat hij gaat doen tijdens de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel goed.

Heel betrokken en cliëntvriendelijk. Hebben zich goed ingelezen in je gezondheidssituatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd fijn bij Annemarie

Goed en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Goede zorg zoals gewoonlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
altijd naar wens

Fijne tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Snel en kundig geholpen

Zie bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
goede dienstverlening

alles loopt soepel, afspraken worden nagekomen, goede uitleg van wat er gaat gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Persoonlijk en kundig

Erg tevreden over tandarts Angel en zijn assistente. Met mijn lichte angst voor de tandarts kan ik niet beter ontvangen en behandeld worden dan door hen. Daarnaast beiden erg kundig en eerlijk. Ik ging er met een lach weg, terwijl ik het vooraf altijd wat spannend vind.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Alles naar wens,prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima geholpen.

Volgens afspraak goed geholpen en advies gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Top

Was de eerste keer dat ik hier kwam , super goed geholpen , begripvol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Aardig netjes en goed

Aardig netjes en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
nette behandeling

goede en vlotte behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijke man, rustig en kundig

Al jaren worden wij hier keurig behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel deskundig geholpen

Deskundig en tegelijkertijd prettig behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
deskundig en klantgericht

gericht op: hoe behoud ik zo lang mogelijk mijn eigen tanden. geen onnodige behandelingen de receptie/administratie : afspraak maken... geen probleem. afspraak verzetten... geen probleem. Herinnering komende afspraak (digitaal) heel plezierig. de planning van de afspraken is wel aan de korte kant. Daardoor lopen deze uit

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Fantastisch

Zeer vriendelijke en kundige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed behandeld en leuk gesprek gehad.

Mooi optijd behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Rustige benadering, vertellen wat er gaat gebeuren, duidelijke afspraken, meedenken.

Deze tandarts vind ik heel fijn, omdat ze rustige benadering en werkwijze heeft. Alles uitlegt wat ze gaat doen, alert blijft op signalen of iets pijn doet en vraagt als ze signaal zet. Ze denkt mee, maakt duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer goed

Half jaarlijkse controle goed uitgevoerd en met heel zachte hand tandplak verwijdert

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5
Matige hygiene

Er zit al heel lang een insect in de lamp

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Fijne, kundige mensen

Fijne en kundige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Erg tevreden

Fijne communicatie. Vriendelijk personeel, moderne techniek. Hele fijne lieve professoonele tandarts (romy). Ook prettige behandeling mondhygienisten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super relaxed

Vriendelijk ga zo door Tandarts Angel Tsakov en assistente zo vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne tandartspraktijk

Ik ben door mijn tandarts heel fijn en kundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super tevreden!

Klantvriendelijk, schone/nette praktijk, fijne communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Twijfel

Bij jaarlijkse controle kwam ter sprake dat ik maar 1x bij mondhygiënist was geweest. Voelde als " gedwongen winkelnering". Het is ws een beleidskwestie, maar mijn jarenlange ervaring in deze praktijk is geweest dat tandsteen tijdens de controle werd verwijderd door de assistente. Dat heeft mijn voorkeur. Waarvoor niet echt begrip...

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Tandarts en assistente zijn vakkundig en vertellen wat er gaat gebeuren.

Vriendelijk, professioneel, vakkundig en houden overal rekening mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekende service en positieve ervaring

Goede voorlichting en uitstekende behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima op tijd en deskundige behandeling!

Prettige behandeling in een prima omgeving!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
altijd vriendelijke tandarts

snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima en snel.

Was een prima ervaring. Op de afgesproken tijd. Duidelijk ook tijdens de controle.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Goede zorgen uitleg over hoe het gebeurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk en uitstekend geholpen

Heel vriendelijk en voorzichtig met zijn behandeling, legt alles goed uit. Je gaat met een gerust hart naar de tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne medewerkers

Fijne medewerkers en goed met kinderen. Leggen alles uit. Complimenten naar Angel en Daisy

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Wel tevreden

Tevreden over de adviezen.,communicatie schiet tekort

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Heel aardig en behulpzaam

Stellen altijd op het gemak zijn zeer aardig voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Ervaring met Martine is geweldig! Zij luistert goed naar je en geeft prima behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede zorg, duidelijke uitleg over een behandeling én waarom.

Ik ben zelf altijd geïnteresseerd in hoe en waarom een behandeling plaatsvindt en krijg daarover een duidelijke uitleg met inzage van Rö-foto's e.d. Ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
goed en deskundig

ga zo door !

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Goed behandeld

Vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima en snel en goed geholpen.

De mensen waren vriendelijk en ik ben goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Snel en fijn geholpen

Professioneel geholpen met tips

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geen verbetering mogelijk

Geen verbetering mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goede ervaaring .

Goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
goed

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Was goed

Was gevallen, stukjes van voor en ondertanden af. Kon dezelfde dag nog komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundig en vriendelijk

Zeer behulpzaam en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Tevredenheid en advies

Ben tevreden Weet de naam niet meer van wie mij behandelde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel goed

Vriendelijke ontvangst. Besproken wordt wat er moet gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Vriendelijk, professioneel/vakbekwaam.

Wordt altijd bij binnenkomst vriendelijk begroet door de receptioniste en door de assistente van de tandarts. De wachttijden in de wachtkamer zijn acceptabel, maar voor de vervolgafspraken moest ik wel wat langer wachten. Ben wel ongeveer in 2 maanden tijd behandeld aan dezelfde kroon die eruit was gevallen, dat was balen aangezien je daar wel een factuur van ontvangt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Xxx

Xxx

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima

Prettige praktijk: niets op aan te merken!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geen wachttijd

Niet wachten en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Perfect

Professionele en vriendelijke behandelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Weer goed geholpen

Wederom van mijn klachten afgeholpen door tandarts Aksu

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prima

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Keurig behandelt in alle rist

Zeer prettige behandeling voor zover dit kan bij de tandarts natuurlijk. Er was voldoende tijd gepland. Er werd duidelijk gecommuniceerd welke stappen er worden uitgevoerd. Zowel de arts als assistente stellen je op je gemak. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
uitstekend

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Steffie is geweldig!!

Ik heb best veel problemen met wortels, implantaat etc. maar Stephanie doet haar uiterste best om te behouden en daar ben ik heel dankbaar voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
goed geholpen

erg vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
POSITIEF

Deze week geholpen aan verwijderen tanden en plaatsen prothese waarvoor ik nogal nerveus was. Tandarts heeft rustig aan verdoofd en de behandeling gedaan waardoor ik zelf rustig werd. Complimenten heb ik ook aan hem doorgegeven Berkan Gozen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super

Zo geduldig en fijn met kinderen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer goed geholpen door Romy

Zeer goed geholpen door Romy Ondanks dat het gecompliceerde behandeling was was het zeer gezellig in de behandelkamer Met andere woorden een leuke gezellige kundige tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
The mouth hygienist was great

Very pleasant experience and the employee was very comfortable to be around.

  • Would you recommend us? Ja
  • May we contact you about your review? Ja
10
Top!

Fijne en snelle behandeling en heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Gewoon goed

Ben een zeer tevreden klant. Jullie zijn er ook als je problemen tussen door hebt. Gewoon toppie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel goede behandeling

We zijn prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd weer gezellig bij de tandarts.

Ik zou wel iedere maand willen gaan. Wat een klasse en deskundigheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd goed

Op tijd, vriendelijk, professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

Snel kunnen komen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prima behandling

Behandeld door mw. Pouwels en haar collega. Het is een leuk stel en ze hebben veel humor tijdens de werkzaamheden. Het wordt wel tijd dat de behandelstoelen een nieuw jasje krijgen. De scheuren in de bekleding zijn niet echt representatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
perfect

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Indy is de beste

Mondhygiënist Indy is niet zomaar wat aan het peuteren, maar besteed voelbaar en serieus veel aandacht aan het grondig reinigen van je gebit. De mondhygiënist voelde voor mij altijd als onzin totdat ik Indy kreeg als behandelaar. Mijn volgende afspraak is alweer ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Mijn ervaring is goed.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
De dienstdoende tandarts heeft mij zeer gerust gesteld.

Na opstapelende tand problemen contact op denomen met samenwerkende tandartsen Dongen Een behandelplan opgesteld waarbij inmiddels de eerste behandeling is uitgevoerd. De dienstdoende tandarts stelde mij zeer op mijn gemak tijdens de behandeling en respecteerde mijn angst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goede behandeling .

Vriendrlijke en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Vriendelijk

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5
Positief

Heb goed advies gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede mondhygienste en fijn in de omgang.

Heldere uitleg over de behandeling en is er voor je. En ze is goed in haar vak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
heel, heel blij

Angel Tsakov en zijn team zijn de beste voor mij en mijn gezin van vier! We bevelen hem altijd aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima geholpen

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prima

Altijd goed geholpen. Als er iets mis is vertellen ze duidelijk wat de mogelijkheden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Had het niet beter kunnen treffen.

Was 46 jaar bij tandarts Hanken in Oosterhout, die er vanwege hoge leeftijd mee stopte. Niet tevreden over zijn jonge onervaren opvolgers. Daarom erg dankbaar dat ik bij de STD als nieuwe klant werd aangenomen en meteen geholpen werd op een vriendelijke, kundige manier. Happy.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima en vriendelijke mensen.

Fijne mensen vriendelijk, en ze verstaan hun vak echt goed, kom er altijd graag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Fijne behandeling

Fijn, rustig en neemt stap voor stap alles door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer vriendelijk geholpen

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Het is een feestje om naar de praktijk te gaan

IK voel me gekend, zowel door de mondhygieniste als de tandarts en haar assistente. Zakelijk even formeel en informatief, verder inlevend (de tandarts vindt wat pijn 'een beetje sneu'). Vriendelijk, servicegerecht en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Met angst naar de tandarts.

Ik ben beste bang voor de tandarts maar Martine stelt je altijd op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Je wordt vriendelijk ontvangen en op je gemakt gesteld

Je wordt vriendelijk ontvangen en op je gemakt gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend

Snel, goed en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Een hele fijne tandarts die rust uit straalt

Ik ben heel bang voor de tandarts maar ze weet me op een of andere manier toch gerust te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hele goede service. Kon snel komen om probleemje op te lossen.

Hele prettige en deskundige behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Gewoon

Gewoon,zoals het behoort

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Ondanks het vele sneeuw ben ik toch gegaan

Het was voor mij geen makkie om te gaan met veel sneeuw op de fietspaden onderweg , na flink wat slibberen is het mij toch gelukt . Iedereen moet dat maar eens proberen . Met vriendelijke groet , Dhr. A.A.M Kouters.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Blij dat ik deze praktijk heb gevonden!

Mijn angst voor de tandarts en pijn zijn groot. Deze tandarts en assistente hebben mijn vertrouwen gewonnen waardoor ik zelfs een noodzakelijke wortelkanaalbehandeling heb durven ondergaan. Ze zijn kundig, geduldig en vriendelijk. Dit was precies wat ik nodig had. Dankzij beide is mijn angst deels weggenomen. Ik ben ontzettend blij dat ik deze praktijk heb gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top service

Shel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
prima geholpen

met aandacht en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede behandeling neemt ruim de tijd om alles goed te reinigen

Fijn en goed behandeld en aardige persoonlijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Superman Professioneel Tandarts aardig en vakkundig en snel verholpen

Alleen ik zou een begroting krijgen maar tot nu toe niks via mail ontvangen zal wel door de kerst vakantie zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima ontvangst en behandeling

Bezoek bij Janny Buiks is eenmaal jaarlijks en verloopt steeds prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Vriendelijk

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Daisy heeft mij fantastisch geholpen

Daisy heeft mij fantastisch geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Rustig en vakkundig

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
professioneel!

ik ben blij, dat Martine hier is komen werken. Ze heeft geduld; kan goed luisteren en je wordt serieus genomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Deskundig, vriendelijk en ervaren

Deskundig, vriendelijk en ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Doordat ik wegens ziekte vaak een afspraak moest

Doordat ik wegens ziekte vaak een afspraak moest afzeggen, stonden ze mij heel goed bij voor weer een nieuwe afspraak. Ik ben heel goed tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Goed

Het opvullen van me bovengebit is helaas eral weer uit na 3 dagen. Dus kan nu weer een jaar gaan plakken met kleefpasta. Dit doe ik nu al inmiddels 1.5 jaar en ben er eigenlijk wel klaar mee om dit iedere dag boven en onder te doen. En een rebase kost me te veel geld voor iets wat er na een week al helemaal uit is. Jammer dat het allemaal zolang moet duren voor je je goede gebit hebt en dus tot die tijd moet plakken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Behandeling, communicatie, informatie prima. Behandelaar is een prettig persoon.

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Ik ben uitstekend behandeld

Ik had een afspraak voor ėėn gaatje, het bleken er twee te zijn. Deze is ook meteen behandeld. Er wordt de tijd genomen om de behandeling goed af te ronden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundig, vriendelijk en eerlijk

Het was een ele goede ervaring, de tandarts en assistenten zijn erg vriendelijk en er wordt een goed en eerlijk advies gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Een hele fijne ervaring!

Ik had van de vorige tandarts heel veel angst overgehouden. Hier werd ik rustig benaderd, alles werd goed uitgelegd en als het nodig was kon ik even pauze nemen! Ik werd zo rustig van de duidelijkheid dat pauzes nooit nodig zijn geweest!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Deskundig en vriendelijk.

De tandarts en assistente waren erg vriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Heel fijn behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Voldoende aandacht

Kom er graag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
mondhygiënist

Zoals altijd dik tevreden, prima behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
super snel en vriendelijk geholpen

super

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goede zorg

Mijn angst was onnodig; trekken en passen prothese ging soepel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zoals altijd top!

Ik heb geen vaste tandarts maar zoals altijd weer super geholpen. Ze zijn zo vriendelijk hier. Deze keer toevallig weer bij Mevr Pouwels en assistente, fantastisch. Super vriendelijk, eerlijk en goed advies gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Geweldig

Geen centje pijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Gewoon top.

Altijd een goede ontvangst bij de tandtechniek en goede zorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Professioneel en vakkundige geholpen

Geruststellend, fijn en vertrouwend gevoel als ik bij Tandarts Tsakov ben geweest. De man weet precies wat hij doet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Ging goed

Indy gaat heel goed met mijn angst om

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goed gewerkt

Goed gewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top!

Goed en vriendelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Zeer professioneel

Voor een second-opinion bij tandarts A.Tsakov geweest zeer tevreden over de uitleg van mijn behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
zeer tevreden

Zeer tevreden door de deskundige beoordeling, oplossing gerichte aanpak en uitvoering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel zorgzaam

Indy was heel deskundig en hij het vanuit de rust gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima en fijn

Aandacht en zorg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Opzich vriendelijk, beetje belerend

Wel opvallend en een risico dat niemand je kan vertellen wat iets gaat kosten, er wordt gewoon niet over gepraat. Dat ben ik niet gewend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima

Netjes behandeld, van te voren geven ze aan wat ze gaan doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zoals altijd vriendelijk behandeld

Er werd uitgebreid de tijd genomen nadat ik een afspraak maakte voor een vulling die er uitgevallen was. Het plaatsen van de nieuwe vulling verliep vlot, pijnloos en nu ik kan nu weer alles eten wat ik wil.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
prima behandeling gehad

naar ons idee heeft de tandarts ons eerst goed geïnventariseerd op mogelijke zaken die voorheen behandeld zijn plus hoe die punten er nu voorstaan. Dat was gelukkig positief en verder is ons gebit ook prima gecontroleerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne en bekwame tandarts

Ontzettend fijne tandarts waarbij ik mij helemaal op mijn gemak voel. Ze legt uit wat ze doet en onthoud ook jou voorkeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijke tandarts en assistente

Ik werd vriendelijk ontvang door zowel tandarts als assistente en ze namen de tijd voor mij

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima !!

Heel goed geholpen!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goede uitleg wat er staat te gebeuren

Duidelijkheid wat er aan het gebit mankeert. Wat de behandeling inhoud. Hoe de behandeling gaat verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Fijn geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goede behandeling

Ik werd vriendelijk onthaald en mijn klacht is opgelost. Dus een goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Gewoon fijn ondanks dat de behandeling niet altijd fijn is

Goede tandarts samen met zijn assistente

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heb helemaal geen schrik meer om naar de tandarts te gaan.

Hij ligt alles goed uit, en is steeds beter te verstaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend

Snelle en goede behandeling en juist advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijn en vriendelijk

Je wordt op je gemak gesteld,erg vriendelijk allemaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk personeel en goede behandeling

Vriendelijk personeel en goede behandeling makkelijk afspraak maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top

Heel plezierig contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Zeer tevreden

Correct en netjes behandeld, zonder complicaties zee22r tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede en belangstellende tandarts

Mijn tandarts Martine Pouwels is super vriendelijk, belangstellend en zeer kundig. Er is ook een goede samenwerking met assistente. Hierdoor stellen ze mij op het gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijn geholpen

De tandarts neemt de tijd om naar me te luisteren en geeft tips.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2
Slecht

De zorg is slecht. De mededelingen die gedaan worden zijn elke keer negatief en in tegenstrijd met wat er eerder in de behandeling is gezegd. Als een een vaste behandelaar stopt in de praktijk wordt daar geen mededeling over gedaan naar patiënten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Goede uitleg wat er gaat gebeuren en wat moet gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk personeel, nog geen 5 min.wachten

Vriendelijk, kundig personeel. Nooit langer dan 5 min.hoeven wachten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Tandarts nooit het leukste uitje, maar altijd vriendelijk en professioneel bezig/behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Leuk team

Leuk team, vriendelijke tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Het gaat goed.

Het gaat goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
gewoon een fijne praktijk

Fijne praktijk met fijne mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Rust

Ontspannen sfeer. Rustige benadering en goede en duidelijk uitleg wat er ging gebeuren. De sfeer onderling tussen tandarts en assistent was fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel goed

Alles werd netjes uitleg,en ze naam de tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Tandarts Pouwels verleent uitstekende tandheelkundige zorg.

Tandarts Pouwels verleent uitstekende tandheelkundige zorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goede behandeling, kundige medewerkers en sociaal.

Fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super

Ieder half jaar een controle- afspraak samen met mijn zoontjes. Prettig contact waarbij ook voldoende oog, zorg en uitleg voor mijn zoons (8+5). Ze zijn erg betrokken en nemen voldoende tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Professioneel, klantvriendelijk en kordaat

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettig

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Altijd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Schoon ,aardig en professioneel .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top praktijk

Zeer goed georganiseerde praktijk. Altijd op tijd geholpen. Zeer vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend geholpen

Afgebroken kies, en kon de dezelfde dag al terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6
Redelijk

Ik wil een klik gebit omdat het gebit wat ik nu heb niet blijft zit door de medicijnen die ik moet nemen door een levertransplantatie en ik heb bijna geen smaak door de hemel plaat. Maar nu word op voor hand al gezegd dat de verzekering het niet goedkeurt en dat vind ik wel heel voorbarig

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend

Kundig behandeld !

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goede ervaring

Prima geholpen en kundig advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Geruststellend

Voor de meeste van ons is de tandarts of mondhygiënist niet het favoriete uitje. Toch hoef je er geen schrik van te hebben. Ze stellen je zeer gerust en leggen alles vooraf goed uit wat ze gaan doen. Hierdoor lig je wat meer ontspannen in de stoel zonder angst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
leuk team en informele sfeer

We staan nooit echt te springen als we 2x per jaar naar de tandarts en mondhygiëniste gaan voor controle. Echter de mensen waar wij mee te maken hebben zijn erg aardig, vriendelijk en hebben gevoel voor humor terwijl ze duidelijk begaan zijn met ons als patiënt. Wij komen uit Oosterhout en gaan in Dongen naar de tandarts, zegt eigenlijk genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Controle implantaatprothese

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer tevreden over goede behandeling

Zeer op tijd vriendelijk ontvangen en prima behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ik was optijd aan het buurt

Ze hebben me goed geholpen en heel vriendelijk assistent

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super fijne tandarts

Super fijne tandarts die erg meedenkend is en ook de tijd voor je neemt. Als er iets is leggen ze het duidelijk uit en willen ook graag helpen. Ook als er een uitvaller is krijg je een berichtje of je eventueel eerder kan. Ook qua bereikbaarheid een goede locatie met voldoende parkeerplaatsen voor de deur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne praktijk

Altijd vriendelijk, goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Snel consult bij klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel goede tandarts met oog voor het welzijn van de patiënt

De beste tandarts die er is. Hij luistert, denkt mee en is heel kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk en transparant.

Men is zeer vakkundig en men legt goed uit wat men gaat doen. Daarbij zijn ze heel aardig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima tandarts

Vriendelijke tandarts die duidelijk zegt wat hij gaat doen, en ben goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
De behandelaars zijn kundig en prettig in de omgang

Deskundige en prettige behandeling, ontvangst scoort nog steeds minder. De dames achter de balie zouden het visitekaartje van de praktijk moeten zijn. Helaas hebben zij het altijd drukker met elkaar (en ook op storend volume) dan met de mensen die binnenkomen. Ik geef toch een goede score omdat ik over de behandelaars zeer tevreden ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prettige behandeling

De afspraak was vlot gemaakt. De behandeling ging vlot en tot tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Heel goed

Prettige ontvangst, goede uitleg over wat ze gaan doen. Altijd een goed gevoel als ik naar huis ga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Met heel veel engelengeduld

Ik ben als de doods voor tandartsen. Trauma opgelopen vroeger als kind zijnde. Ik heb heel snel kokhals reflexen. En toen ze foto's wilde gaan maken gebeurde dat dus ook helaas. Na een paar x te hebben geprobeerd de foto's te maken. Stopte ze en gaven ze aan dat ze het met een echo apparaat gingen doen om zo goed beeld te krijgen. Daarna is er geduldig en de tijd genomen om de rest te bekijken en bespreken. Beveel ik ze aan, jazeker wel. Zo fijn geholpen daar

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goeie behandeling

Ik ga om de drie manden voor tandsteen zodat mijn eigen tanden langer mee gaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Begripvol

Overschrijven naar Raamsdonksveer ging verrassend vlot

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Snel geholpen door een bekwame tandarts

Goede bekwame tandarts die mij snel en vrijwel pijnloos heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vakkundig en geruststellend

De wijze van behandelen is consistent vertrouwenwekkend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Goed. Ik ben nog steeds blij met mijn tandarts en de optie om gelijk een nieuwe afspraak te maken. Daarnaast waardeer ik de herinnering e-mail als mijn afspraak nadert

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Meedenkende, meelevend & attent

Er wordt heel goed ingespeeld op mensen met angst voor de tandarts. Heel fijn. Bulgaarse tandarts met assistente

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede praktijk

Ik ben onder behandeling bij tandarts Aksu voor kronen. Zij is ontzettend nauwkeurig, en professioneel zodat het eindresultaat prachtig is geworden!! Ook aan de balie wordt ik altijd vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Vriendelijk en op tijd geholpen

Rustige vriendelijke medewerkers stellen je op je gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundig en client- vriendelijk.

De , uitleg voor de behandeling vond ik duidelijk, en liet ook ruimte voor je eigen keus. De behandeling zelf (hoektand trekken, en voor alles een partiele prothese in de bovenkaak) professioneel uitgevoerd m.i., en op een prettige manier. Er was voldoende tijd voor alles.Asisientes en receptionisten ook positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
prima behandeld

korte wachttijd en snelle behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ontzettend vriendelijke tandarts en assistent.

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Perfect

Heel vriendelijk, transparant en duidelijk in wat er gedaan wordt en is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hele snelle en goede behandeling

Hele snelle en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel deskundig en vriendelijk!

Ik word daar prima behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Heel prettig, zonder wachttijden.

Tandarts en medewerkers hebben aandacht voor je. Er wordt prima op tijd gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hele vriendelijke mensen

Ondanks mijn angst , voel ik me toch op mijn gemak . En altijd serieus genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goed

Liefst een vaste eigen tandarts. Door vele mutaties in het recente verleden en parttime medewerkers kwam dit vaak in het gedrang. Jammer. En verder: ik heb geen ervaring bij andere samenwerkingsverbanden op dit gebied; vergelijken is dus voor mij niet mogelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
prima vakkundig en vriendelijk geholpen

vriendelijk ontvangen, vakkundig behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zoals altijd snel en goed.

Snel, vriendelijk, kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer kundig en vriendelijk geholpen

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Ik dacht dat ik een afspraak met de implantoloog zou hebben

Toen ik had gebeld gaf ik aan een afspraak met de implantoloog te willen inplannen. Ik bleek echter bij mijn eigen tandarts ingepland te zijn. Zij heeft mij wel wat informatie kunnen geven, maar voor de meeste vragen moest ik bij de implantoloog zijn. Ik snapte daardoor niet waarom ik niet meteen een afspraak met de implantoloog kreeg. Deze afspraak staat inmiddels ingepland. Waarschijnlijk is het de standaard procedure dat je eerst een afspraak krijgt met je eigen tandarts voordat je bij de implantoloog terecht kan, maar het was fijn geweest als de assistente me dat had laten weten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Deskundig

Prima ervari g met deskundige tandarts en assistent(en)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
korte wachttijd en goed geholpen.

De wachttijd was kort en ik ben goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Uitstekend

Zeer vriendelijk alle tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Gezellig mensen, en behulpzaam

Toont altijd belangstelling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Goed goede uitleg.

Een rustige lieve vrouw. Met een warm team naast haar als assistentes. Doet alles zelf vindt ik een pluspunt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Vriedelijk en attent en deskundig.

Ik ben zeer tevreden over de mondhygiëniste die mij behandeld heeft

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd vriendelijk en beluisterend oor!

Vriendelijk en bekwaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
vriendelijk en doeltreffend

vriendelijk en doeltreffend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed overleg met assistente en aan mij uitleg over 1 kies

Ik heb altijd schrik om naar de tandarts te gaan maar gelukkig ben ik snel op mijn gemak gesteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Persoonlijke begeleiding en duidelijk advies

Tandarts Martine Pouwels neemt de tijd en adviseert je goed. Ze vertelt wat ze gaat doen. Vriendelijk en accuraat. Zeer tevreden over het plaatsen van implantaten. Tot in de puntjes verzorgd met een heel mooi resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2
Niet goed

De communicatie was niet duidelijk geweest. Waar ik voor gebeld had. En een extra afspraak waar niets mee gedaan is en ik met pijn weer terug naar huis ben gestuurd. Ik ga mijn afspraak die ik bij deze tandarts heb gehad verzetten naar iemand anders.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk

Ik word altijd vriendelijk en op tijd geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Rustig en professionele benadering

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1
slecht

phillip de tandartsdie ik eerst had, had meet mee gedacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Toppie

Een zeer prettige behandeling gehad,bijna pijnloos en goed geïnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Hele goede en vriendelijke behandeling

Kundige tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Leuke vriendelijke medewerkers

Goede en maar zeker heel vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Het werd wat later dan verwacht vanwege een spoedgeval. Maar dat werd keurig opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prettig geholpen, rustige sfeer.

Prettig geholpen door tandarts en assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Rustige tandarts

Goede uitleg, een rustige man

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijke behandeling gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Professioneel en betrokken behandeld.

Herstel 1e vulling niet naar tevredenheid van de tandarts. 2e vulling was dit wel. Kwaliteit van het afgeleverde werk heeft een hoge prioriteit. Zeer professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk en kundig.

Iedereen is vriendelijk, behulpzaam en heeft verstand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Een super fijne rustige tandarts

Ik voel mij op me gemak bij tandarts Tsakov hij legt alles heel goed uit en is kundig in zijn vak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top

Tandarts en assistente zijn vriendelijk en kundig. Mijn dochter van 2 was mee en is nu enthousiast over de tandarts. Heel tof hoe ze mijn dochter betrokken en speels kennis lieten maken met de tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5
Kwartier moeten wachten om 9u ‘s ochtends al tandarts wist niet wat ik kwam doen

Gek dat er ‘s ochtends al zo uitgelopen wordt. Daarna nadat ik al een kwartier uitloop heb gehad wist de specialist niet wat ik kwam doen, dan maar tanden schoongemaakt en na 5 minuten stond ik weer buiten. Specialist was overigens wel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Positief. Heel fijn dat de tandarts uitlegt wat ze gaat dooen.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd vriendelijk en goede communicatie

Was allen nog maar controle maar ervaring is altijd prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geweldig, kundig ,menselijk , geeft vertrouwen

Mijn angst voor tandartsen is heel hoog, maar door haar krijg je weer vertrouwen! Ze legt alles uit, vriendelijk, straalt rust uit en is heel kundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede ervaring

Legde goed uit wat te gaan doen. Rustig en vriendelijk en nam de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prettige controleafspraak

Vriendelijke tandarts en assistente,mijn gebit werd goed nagekeken,de aandachtspunten van mijn vorige controle werden ook weer goed nagekeken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ontspannen sfeer, goede service

Vriendelijke tandarts die een goed gevoel geeft aan de patient.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Superlieve tandarts en assistente

Eerlijk en ook nog heel gezellig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Mwah

Tandarts goed. Hygieniste gaf geen behandeling vanwege chemo tbv leukemie. Maar dat is juist de reden dat ik bij haar langs kwam. Moet even overleggen met behandelaar of ik elders de hygiënische zorg ga zoeken

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
was gewoon goed

daar werd naar mij geluisterd en daar werd iets mee gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijn/snel geholpen

Na een telefoontje de assistente gekeken naar een plaatsje voor dezelfde dag, fijn,snel geholpen. Tandarts erg vriendelijk goed uitgelegd wat er aan de hand was en meteen geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ja

Alles goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
perfect

geen toevoeging noodzakelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super goed

Altijd op tijd geholpen, fijne behandelaars en assistenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
goed

goed en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vakkundig geholpen en snelle service

Perfect geholpen. De afgebroken tand van mijn prothese was de volgende dag al gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Perfect

Gaatje in mijn tand werd perfect verholpen. Ook het tandsteen verwijderen nadien werd zorgvuldig gedaan. Zeer tevreden. Erg vriendelijke en bekwame specialisten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6
kwalitatief goede zorg maar procesvoortgang langzaam

De zorgverlening was van een goed gehalte, jammer dat de doorlooptijd van het behandelproces één jaar heeft geduurd. Naar mijn mening kan de interne communicatie tussen tandarts en tandtechnicus beter waardoor er minder stagnatie in de voortgang zal ontstaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geweldig

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Rustig en geduldig

Namen alle tijd en stelden mij gerust. Heel fijn!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Vriendelijk personeel

Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne praktijk

Fijne praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed advies

Klantvriendelijk en juiste info voor behandeling klikgebit

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
geheel tevreden met de behandeling

Ik ben geheel tevreden met de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
prima geholpen!

Heel fijn om gehoord te worden. Nooit fijn om bij de tandarts te zijn, maar gelukkig is behandelen en ook luisteren naar klachten met verschillende behandelopties echt bespreekbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vlotte, zorgvuldige manier van werken.

Vlotte, zorgvuldige manier van werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
fijn

tandarts was heel vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Erg prettige tandarts voor ons hele gezin!

Neemt de tijd, is zorgvuldig, zorgt voor een relaxte sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super vriendelijk behandeld

Super vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Tandarts stelde mij gerust

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
goed en professioneel

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
10

10

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super

Met angst naar de tandarts! Niet meer…heer Tsakov en Daisy zijn geweldige mensen die je op alle fronten geruststellen! Dank jullie wel….

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goed

Rustig, vriendelijk, duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig

Hele fijne tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Zeer tevreden

Heel vriendelijke tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Service en goed vakmanschap gaan samen

Vriendelijk. Duidelijke afspraken. Goed advies en zeer deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundige mensen en aandacht voor de klant

Deskundige mensen en aandacht voor de klant. Stellen je gerust en zijn zeer zorgvuldig tijdens de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig Pijnloos Professioneel

Tandarts v/d Linden, werkt zachtaardig, grondig en snel. Als je dan toch naar de tandarts moet, dan graag bij Sanne.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Ik werd goed geholpen.

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd Super!

Altijd Super omdat ze heel goed werk leveren en altijd vriendelijk zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettige mensen in de praktijk

Rustige sfeer. Aangename benadering. Professionele zorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Snel, vriendelijk en goed geholpen.

Handig om via de app contact op te nemen. Ik werd snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
prima

aardige tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Topervaring

Door omstandigheden was ik te laat op mijn afspraak. We zijn alsnog geholpen. Voor dochter was het de eerste keer. Tandarts en assistente waren ZO lief!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Vriendelijk en zorgzaam

Heel aangenaam. Voorheen had ik altijd een angst/ afkeer om naar de tandarts te gaan maar dit werd heel goed begrepen en hierin werd ik goed ondersteund en ging zowel de tandarts als de assistente goed mee om!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geduld duidelijk uitleg Alles is bespreekbaar stelt me gerust

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Snel en goed gedaan

Snel en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne tandarts en assistente

Rustige werkwijze en luistert naar je als je iets vervelend vind qua behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super lief, geduldig en begripvol!!

Je wordt zelfs nagebeld als je n behandeling hebt gehad waarvoor je zo bang was. Echt n super team . Zij zorgen ervoor dat ik weer naar de tandarts durf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top

Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer goed

Vullen van 2 kiezen na het uitvallen van de vulling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Trekken was pijnloos en de nazorg bij bloeding ook; probleem met de prothese, die hopelijk vrijdag wordt opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
goed

communicatie verloopt goed. Behandeling netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Fijne praktijk

Alle lof voor Rian altijd zeer behulpzaam en meedenkend en Martine is een hele fijne tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Uiterst tevreden.

Uiterst correcte benadering en bespreken van probleem en prima uitleg vervolg behandeling. (Kortom “tevreden cliënt).

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
goed en vertrouwd

prettig en deskundig behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Tandarts Pouwels is vriendelijk en bezorgd!

Tandarts Pouwels is vriendelijk en bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede mondzorg

Zoals altijd vriendelijk, deskundig en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Erg vriendelijk en vakkundig

Geen wachttijd van betekenis en snel en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super fijn geholpen, vriendelijke tandarts en assistente

Er word naar je geluisterd, ze begrijpen je situatie. Je word serieus goed geholpen en de tandarts, assistentes en balie personeel zijn vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Keurig en snel

Op tijdstip aan de beurt en snel geholpen. Erg fijn personeel! M

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Fijne plaats voor soms minder fijne behandelingen

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Wordt heel goed geluisterd en meegedacht.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Heel goed

Word altijd netjes geholpen en hoef nooit lang te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Zeer tevreden

Ik ben snel. vriendelijk en uitermate goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Wordt goed geholpen

Wordt goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Relaxed

Fijn ontvangen, prettig dat je steeds dezelfde persoon krijgt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prettige geduldige tandsteenbehandeling.

Prettige geduldige tandsteenbehandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima behandeling

Keurig op tijd en prettige mondhygieniste

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Snel en vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede ervaringen

Mijn ervaring is positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel erg aardig en meedenkende tandarts en assistente!

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Geweldig

Prima service goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede behandeling

De mondhygiënist verwijdert mijn tandsteen en geeft adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

Goed geholpen en prima advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fantastisch

Mijn tandarts heeft mij zeer goed geholpen als ik iets had dan stond ze voor mij klaar voor een behandeling als ik nu nog ergens mee zit kan ik bellen voor een afspraak bij mijn tandarts en dan krijg ik ook de behandeling die ik dan nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijn in een keer geholpen.

Controle en tandsteen in een keer afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel professioneel

Een tandartsbezoek hoort niet bij mijn favoriete bezigheden maar ik ben heel erg goed geholpen doos de tandarts en zijn assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk

Fijne vriendelijke tandarts. Stuurt niet door als het niet nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
prima

ik ben heel tevreden over de mondhygiëniste die mij behandelt heeft. Dat hen ik ook wel eens anders meegemaakt bij een andere mondhygiëniste

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Kan beter

Ik vond de wachttijd zeer lang

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
prima

tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed geholpen snel na de diagnose

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vakkundige mensen.

Word altijd goed te woord gestaan. Zoeken naar snelle oplossing bij klachten. Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima behandeling

Alles werd goed van te voren gezegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top

Ze zijn vriendelijk, leggen alles goed uit en doen alles in overleg met je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Voor nu top!

Voor mijn eerste afspraak werd alle tijd genomen en alles nauwkeurig en uitgebreid besproken. Ik werd gehoord ! Dat is erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goede, uitgebreide behandeling gehad + tips

Zie titel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Vertrouwd en begripvol

Nemen de tijd voor je

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Een geweldig team

Keurig geholpen door betrouwbare en vakkundige tandarts en tandarts assistente. Chapeau en een dikke 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Gewoon goed

Erg prettige praktijk met veel aandacht voor mij als patiënt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Dik in orde

Een perfecte behandeling van de mondhygiëniste, duidelijk uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Zeer goed

Correct behulpzaam, en goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2
Altijd lang wachten op afspraak

De afspraak begint nooit op het afgesproken tijdstip. Altijd lang wachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Warm bad

Ik kom er al jaren. Fijn team. Nog nooit een nare ervaring gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Was heel goed

Ik ben heel goed geholpen Want ik had angst

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
10

goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Voldoende uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Betrokken, empatisch, professioneel

In tijden van nood (verlies plaatje) zetten zij een flinke stap zodat ik binnen 3 dagen weer met een fatsoenlijk gebit door het leven kon. Erg fijne vaardigheden bij angstige patiënten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super service en hulp bij spoedklacht

Ik had een spoedklacht en kon binnen 10 minuten terecht. Ben goed geholpen door de assistente en de vervangende tandarts. Scheelde een ritje naar de kaakchirurg in Tilburg. Echt een dikke 10 voor beide

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ik ben prima geholpen

Deskundige en klantvriendelijke dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
gewoon goed, geen poespas

fijne mensen, fijn onthaal, gewoon zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Aangenamer .e tandarts

Ik had wel vertrouwen in hem, rustige aardige man

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goede controle door tandarts, aangegeven wat aandachtspunten zijn.

Mondhygiëniste uitgebreid schoongemaakt. Verder:zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed uitleg en een fijne behandeling

Alles prettig verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede uitleg en fijn geholpen

Ik had via via gehoord dat het een goede praktijk is. Dit was ook zo ik werd goed geholpen en alles was ook duidelijk ik heb een fijne ervaring gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima tandarts !!

Goed ontvangen prima behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top!

Altijd fijn en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goede service

nadat ik problemen had met mijn click gebit kon ik binnen een paar uur komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig geholpen

Mn ondergebit (kunst) was gevallen en dus gebroken. En kon gelijk komen en hem eind van de dag weer ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vlotte behandeling

Afspraak op tijd, deskundig advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prettig geholpen fijn begeleid

Zoals ik gisteren werd geholpen is fijn je word overal van ingelicht zeker de assistenten vriendelijk en stelde gerust,niks gevoelt bij tandarts heel fijn. Zou graag deze tandarts willen houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Complimenten aan de tandarts en haar assistente

Tandartsen zijn niet mijn vrienden en kom er niet graag (zoals velen denk ik ) Alles meegevallen en gelukkig een h ga Ier herstel .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Snel geholpen

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Tandarts Munniksma nam de taken van tandarts Pauwels, die afwezig was, op uitstekende wijze over!

Tandarts Munniksma nam de taken van tandarts Pouwels, die afwezig was, op uitstekende wijze over!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Gewoon altijd vriendelijke ontvangst, persoonlijk en professioneel

Super fijne plek voor tandartsbezoek. Nette locatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Perfecte behandeling

Altijd op tijd. Geen wachttijden. Deskundige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
heel tevreden

ontspannen sfeer handelingen worden met aandacht uitgevoerd top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk en heel zorgvuldig.

Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
super tandarts

altijd vriendelijk super tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geweldig

Zeer tevreden over deze tandartsenpraktijk. Hele lieve deskundige tandarts (romy) wat ook idem geldt voor haar assistente (ik meen dat haar naam Yvonne is) ook op administratief gebied alles perfect. Altijd goede communicatie en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Sanne doet goed werk

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Positieve ervaring bij de tandarts

Ik ben ontzettend tevreden over mijn bezoek aan de tandarts. Vanaf het moment dat ik binnenkwam, werd ik vriendelijk ontvangen en voelde ik me direct op mijn gemak. De praktijk is schoon, modern en straalt rust uit. De tandarts nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen en stelde me gerust. Tijdens de behandeling werd er zorgvuldig en pijnloos gewerkt. Ook de assistente was zeer behulpzaam en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn mondhygienist. De communicatie gaat op een duidelijke, vriendelijke en aangename manier. Daarnaast vind ik het prettig hoe makkelijk ik een vervolg afspraak kan maken en herinneringen krijg via e-mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
zeer tevreden

goede en nette behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig

Ik kon snel terecht. Vriendelijke tandarts, legde alles heel goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goed geholpen

Ze hebben me goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Werken altijd netjes en goed, zeer tevreden.

Erg professioneel en netjes altijd, begaan als iets minder prettig is bij het tandvlees. Duidelijke uitleg en gewoon goed in het werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima gegaan, absoluut geen klachten

Keurig gerepareerd door de tandarts. En een snelle afspraak kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede ontvangst goede uitleg en een goed advies

Goede ervaringen n

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundige tandarts

Tand is weer mooi geworden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel fijn!

Romy en Rachel vertelde precies wat ze gingen doen en vroegen tussendoor regelmatig of het nog goed ging. Ze deden alles heel voorzichtig en ik voelde mij op mijn gemak. Hoewel een uur met je mond open liggen niet fijn is en ik er best tegenop zag, was dit toch een heel prettig bezoek. Én ze vertelden ook al dat de volgende keer (ik moet nog een keer terug) hetzelfde zal gaan, dus gericht op weer een pijnloze behandeling. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed gesteund

Ik ben heel bang altijd en heb veel stress en angst maar Indy gaat daar heel goed mee om

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig

Vriendelijk,belangstellend in de persoon en deskundig.Geeft vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
goed en snel

de zelde dag al klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
gerust stellend

super vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Angel en Daisy, een topteam!

Angel en Daisy, Een topteam: menselijk, kundig, flexibel, duidelijk. Telefonistes doen hun best. Indien nodig ben je vrij snel aan de beurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Super

Een kundige en fijne tandarts. Stel je op je gemak en legt alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

S morgens gebeld voor een gebroken vulling, smiddags al een afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Keurig en op een nette wijze Geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Voor zover Prima

Duidelijke uitleg Goeie begeleiding en uitleg Fijne vriendelijke tandarts en assistenste Verder zal t nooit mijn hobby worden om bij jullie te komen . ( hihi)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede uitleg over status gebit.

Goede uitleg over status gebit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
goed, vriendelijk ontvangst.

goede ervaring. Vriendelijke tandartsen, duidelijk uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ben zeer tevreden over Angel

Angel stelt je op je gemak en gaat zeer rustig te werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2
Teveel wisselingen

Ik zit nu al aantal jaar bij deze tandarts en in die tijd heb ik bijna elke weer anderen. Wat me ook tegenvalt is dat je afspraak maakt mij de tandarts dat hij 5 minuten door je mond heen gaat hij niks schoonmaakt alleen documenteert en dat je daarna nog maar naar de mondhygiënist moet. Pure geldklopperij geworden!

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer goed

Goed, vlot en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prettig en deskundig geholpen.

Behandeling prettig uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
correct en goed

Aan de bouwval in mijn mond maak ik me wel eens zorgen, vooral bij het poetsen in de avond en de morgen. Rond mijn 70ste dacht , alles er uit, ik ben nu nog sterk genoeg, want nu is het ieder half jaar een gaatje ,of een voeg. Stoer zei ik ,nu aan de slag, daar wordt niet aan gedacht zei Noorlag Uiteindelijk kan ik me er wel in vinden, en kom ik het nieuwe jaar weer graag bij van der Linden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Alles wordt goed gedaan bedankt

Alles wordt goed gedaan bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Het is gezellig bij de tandarts

Mijn tanden zijn goed gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
fijne behandeling

ik werd goed op mij gemakt gesteld en op de hoogte gehouden van alle handelingen, regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens ging

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer professioneel

Tandarts Martine en haar assistente ( ik weet haar naam niet) hebben mij weer erg fijn geholpen. Een afgebroken kies en mijn stress hierover hebben ze vakkundig en snel in een gemoedelijke sfeer hersteld. Mocht Martine in een andere praktijk gaan werken, reis ik haar achterna :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Indy verdient een 10

Kundig,snel en lief!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Helemaal prima!

Helemaal prima, niks om op- of aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Altijd goed geholpen

Snelle en goede behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super

Warm welkom, meelevend, vriendelijk en zeer geruststellend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5
Redelijk

Personeel behulpzaam alleen geen spullen voor implantaten vast te zetten maar wel een rekening sturen daar ben ik het niet mee eens daar bel ik nog over

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Perfect

Ruimte voor inspraak En behandeling Tijd gemaakt waar ik anders een afspraak voor moet maken SUPER BEDANKT

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Vriendelijk

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima

Prettig in de omgang

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Wordt altijd uitstekend geholpen !

Wordt altijd uitstekend geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ik ben zeer kundig en correct geholpen

Van te voren werd er verteld wat en hoe de behandeling zou worden uitgevoerd. De behandeling is ook zo uitgevoerd zodat je wist wat er komen zou. Wat ik als zeer prettig heb ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Relaxte sfeer

De afspraak volgde bijna op de minuut nauwkeurig, ontspannen sfeer en duidelijke adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk

Vriendelijk en transparant

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Goed...rustige tandarts.. assistent lief en geruststellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vakkundig en vriendelijk

Altijd vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prettig efficiënt en professioneel

Probleem met mijn kroon snel en vakkundig opgelost al is hij in Turkije geplaatst

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima uitleg, rustige omgeving

Er wordt goed uitgelegd wat er gedaan gaat worden, wat het vervolg is. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Duidelijk

Ik was een aantal jaren niet geweest. Werd gewoon netjes geholpen en er werd duidelijk gezegd dat ik een goed gebit had, maar wat voorzichtiger moest poetsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettig, met duidelijkheid wat er ging gebeuren, geholpen.

Zeer prettige samenwerking tussen tandarts en assistent. Oog voor de patiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Mijn ervaring vas positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Professioneel, vriendelijk en een hele fijne sfeer!

Ik ben heel blij dat ik me mocht inschrijven. Ontvangst was heel vriendelijk. Dank aan Daisy en tandarts Tsakov. Naar de tandarts gaan zal voor mij geen probleem meer zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Fijne tandarts praktijk

Zeer vriendelijke en fijne tandarts..Angel...lieve en vriendelijke assistenten....naar de tandarts gaan is niet mijn hobby,maar bij hun is het niet erg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Goede behandeling. Vriendelijk. Op je gemak gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vlot en prettig

Vulling ging zonder verdoving geen centje pijn !

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hele vriendelijke geduldige deskundige tandarts

Tsakov is een hele vriendelijke geduldige deskundige tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Erg fijn geholpen

Hele fijne, prettige tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Ja snelle controle.

Kan er niet zoveel over zeggen. Was een snelle controle. Dus prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
gewoon goed

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed geholpen

Fijn en gezellig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top

Ik ben altijd heel goed geholpen Ben heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Netjes en correct

Altijd vriendelijk en toch professioneel blijven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prettig

Professioneel en prettig, interesse in de cliënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
goed geholpen

duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geen

Prima behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Gewoon goed

Niks op aan te merken. Netjes en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Super fijne tandarts

Ik ben overgestapt naar deze tandarts na een slechte ervaring met mij zoontje van 3,5 bij een andere. Ik ben zeer tevreden over deze praktijk fijne mensen in de omgang. En mij zoontje vind het ook fijn om hier naar de tandarts te gaan, ze zijn zeer begaan met kleine kinderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijke en goede service

Mijn ervaring is algemeen vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prettig

Persoonlijke aandacht en goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Erg prettig en goed

Annemarie behandel mij al jaren zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
perfecte behandeling

kundige behandeling door stephanie

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Secuur en netjes

Secuur en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Nooit lang wachten op vriendelijk kundig personeel

Wachttijd is meestal nog geen 5 min.! Aardig en kundig personeel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Rommelig

Tijdens bij Stephanie Mondhygiëne kwam de tandarst even mijn controle doen Roep wat nummers en binnen 2 minuten was ze weer weg ??!! Ik vond dit heel raar en heel onpersoonlijk Ik weet niet meer hoe ze heet

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goed

Vriendelijk en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer positief!

Vriendelijke assistente en tandarts! Zijn duidelijk en vertrouwd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne tandarts en assistente

Ze zijn altijd aardig en dan heb je geen schrik voor bepaalde behandelingen. Kan je vragen altijd bij haar kwijt. Super team.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Dik tevreden

Goede behandeling constant duidelijk vertellen wat er gaat gebeuren. Erg vriendelijk voelt je gelijk op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
deskundig geholpen

vakkundig geholpen met terugplaatsen losgeraakte kroon

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Pijnvrij de deur uit.

Afgebroken kies en bloedende tong. Pijnklacht en spoed klacht. Binnen geroepen door Romy en Yvon. Wat een fijne en proffesionele behandeling. Gerustgesteld en alle tijd genomen om zo pijnvrij mogelijk door de behandeling te komen. Aan alles kon ik merken dat je niet zo maar de stoel uit mag, alles moet kloppen. Zeer goed behandeld met een kies als nieuw weer naar buiten. Zeer goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vakkundig geholpen

Werd precies op tijd geholpen en het schoonmaken van mijn tanden ging vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
prima hoor, wat ik ervan verwachtte

prima hoor, wat ik ervan verwachtte

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne behandelaar

Mijn tandarts legt alles uit. Neemt de tijd. Luistert. Probleem nog niet opgelost maar nieuwe afspraak ataat

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Netjes geholpen

Alles werd netjes uitgelegd.Namen alle tijd voor je.Vragen werden netjes beantwoord. Ben erg angstig maar werd gerustgesteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
goed

netjes en rustig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Harstikke goed

Altijd op tijd geholpen, goed personeel en goede uitleg. Goede samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
vriendelijk

met kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
vriendelijk en duidelijk.

zoals ik al zei

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Prettige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Mogelijk om indien nodig een afspraak op korte termijn te maken. Kwaliteit van de behandeling kan ik niet beoordelen. Het contact met tandarts en assistente vond ik prettig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Rustig en aandacht

Er werd alle tijd voor mij genomen om een goede houding aan te nemen en heel fijn dat wat ze ging doen even aangaf .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super fijne tandarts en assistente.

De reactie van onze kinderen als we vertellen dat we naar de tandarts moeten: ‘YES!’ Dat zegt volgens mij genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vakkundig

Werd vooraf juist geïnformeerd over behandeling en kosten. Behandeling liep, ondanks grote ingreep, prettig,

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Netjes

Netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Fijne tandarts en assistent

Ik ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
heel fijn geholpen.

Ik hoef nooit lang te wachten. Er wordt altijd vertelt wat er gaat gebeuren. Vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Vriendelijk en goed geholpen

Zeer goede ervaring, al zoveel jaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijn

Prettig en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6
Had niet het gevoel dat ik werd geloofd.

Kwam met pijnklachten maar de dag van de behandeling zelf was het opeens wat minder. Kreeg het gevoel dat ik niet helemaal geloofd werd. Wel wat adviezen gekregen, maar mijn probleem was niet opgelost. Na ongeveer 2 weken ging het gelukkig vanzelf weg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig

Stephenie legt alles goed uit voor ze begint en stelt je erg op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Ondanks mijn angst, prima gerustgesteld en snel behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima behandeld

Prima behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd met plezier naar Stephanie!

Stephanie is een topper en altijd professioneel, een kei in haar vak en ook nog eens super sociaal!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Al jaren prima ervaring met deze tandartsenpraktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekende en prima behandeling.

Ik word er vakkundig en heel vriendelijk behandeld. Wordt steeds goed uitgelegd wat ze gaan doen en hebben begrip dat je wat angstig bent!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top tandartsen

Goed geholpen en eerlijk! Andere tandarts wou mijn tanden doodmaken en 2400 euro aansmeren! Ik hoop dat ze snel opgepakt worden “DenSmile” oplichters praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
goed

de behandeling was zoals ik gewend ben de afgelopen jaren, weer naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima!!

Van afspraak maken tot en met behandeling goede begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Fijne tandartsenpraktijk met deskundig en vriendelijk personeel!

Alle personeelsleden, waarmee ik al de tijd dat ik verbonden ben aan de tandartsenpraktijk, zijn deskundig en vriendelijk! Over de noodzakelijk behandelingen word ik van tevoren goed geïnformeerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Voelde me gehoord en gezien.

De trauma's van vroeger brokkelen langzaam af dankzij de aandacht en begrip van de medewerkers. Ze zijn zo lief voor me geweest dat ik met minder spanning naar de praktijk ga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
goed

zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer goed, kundige, gedreven en gezellige tandartsen

Hele fijne en goede tandarts. Alles wordt van A tot Z helemaal uitgelegd en uitgevoerd. Ik heb er een hele fijne ervaring aan over gehouden. Romy is voor mij de beste tandarts!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel tevreden

Eerlijk, duidelijk en neemt de tijd voor persoonlijk advies en de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Enorm klantvriendelijk

Van de tandarts tot receptie tot weer terug bij de mondhygiënist, ze zijn erg vriendelijk. Ze hebben vers(tand) van hun expertise en zijn lief voor de kinderen. Kwaliteit gegarandeerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1
Onbeschoft behandeld

Ik ga zeker niet terug. Ronduit onbeschoft en neerbuigend behandeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Na 6maanden een nieuwe prothese moet er toch weer war aan veranderd worden. Dat vind ik niet positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super goede en vriendelijke behandeling

Super goede en vriendelijke behandeling. Mooi op afgesproken tijd. Persoonlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima!

Vriendelijk en mijns inziens kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer behulpzaam en goed geholpen

Zeer behulpzaam, en snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Professioneel en prettig in de omgang..

Zowel de mondhygieniste, als de tandarts, geven duidelijke uitleg over het wat en hoe van de behandeling. Ook over de noodzaak van een behandeling, en de keuzes, die er eventueel zijn. De behandeling/controles ervaar ik als zorgvuldig en "vakbekwaam".

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig

Eindelijk verlost van pijn .Deze tandarts heeft mij op het goede spoor gezet .Ben zo blij met mijn prothese.Leven is compleet veranderd,dus wil ík tandarts tsakov en het hele team bedanken en voor iedereen aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Goed geholpen. Goede sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Snel en secuur

Goed advies gekregen en kon gelijk weer verder met mijn dag

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Geweldig

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super

Super fijne tandarts en assistent

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima service

Goed geholpen, attent personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Weer prettig geholpen

Voorbereidingen voor plaatsen van eenbrug zijn weer prettig verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
professioneel!

Alle rust en aandacht die nodig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Vriendelijke en prima behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Zeer tevreden

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Top

Vriendelijk en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Annemarie heeft mijn tanden weer keurig schoon gemaakt en gepoetst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Gewoon goed

Janny is gewoon goed in haar vak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
heel goed

Goede uitleg bij de behandeling . En wat er gaat gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Nemen de tijd en leggen alles goed uit

Mijn dochter van 11 mocht 7kiezen laten trekken. Hiervoor hebben ze de tijd genomen en alles op een rustige manier aan haar uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig geholpen

Kundig en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Erg fijne tandarts

Erg goed geholpen zoals altijd. Binnen 5 minuten waren we alweer klaar met de controle

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
prima

vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed geholpen

Snel geholpen. Het was fijn dat ik even gebeld werd dat ik een dag eerder kon komen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Keurige praktijk

Ben hier al ruim 40 jaar patient en na 50 km verder verhuisd te zijn van Dongen ben ik toch bij deze tandarts gebleven,mdat zegt genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk en vlot

Vriendelijke ontvangst, snel aan de beurt en deskundige behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijke mensen

Prima, rustige omgeving en vriendelijk Personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Leuke vriendelijke tandarts

Fijne tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Altijd te vrede

Goede behandeling door een deskundige

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
voldoende

Altijd een goede ervaring met Steffanie

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
perfect begeleid door indy

heb schrik voor de tandarts, indy heeft mij perfect begeleid en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede en deskundige zorg en vriendelijke benadering.

Goede en deskundige zorg tijdens de behandeling. Vriendelijke benadering en duidelijke uitleg. Op afspraaktijd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goede service

Bart is vakkundig dat is top

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goed

Vriendelijk , attent

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super tandarts!

Altijd goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
9

Leuk ontvangst en leuke tandheelkundige

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd fijn

Altijd vriendelijk en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Lief vriendelijk personeel

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer attent en vriendelijk.

Zeer professioneel, vriendelijk, punctueel en attent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top

Vriendelijk, informatief, legt elke stap goed uit en samen bespreek je het behandelplan. Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
op afgesproken tijd, met aandacht, vriendelijk.

zie boven. (overigens vind ik deze steeds terugkerende vraag om beoordeling niet prettig. Te vaak.)

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Wat een lieve mensen

Ik vind deze praktijk en zijn medewerkers fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Mooi op tijd en volgens plan

Prima en gezellig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Deskundig, zorgvuldig en vriendelijk

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Onwijs fijne praktijk, absolute aanrader

De afgelopen 2-3 jaar bèst een aantal keer binnen gezeten, en elke keer weer was de zorg goed, elke keer voelde ik me serieus genomen in mijn klachten, hoe vaag ze ook waren. Van het baliepersoneel dat altijd weer bereid is mee te denken als ik bel, tot aan de kalme/ ontspannen sfeer die de praktijk over zich heeft tot aan een tandarts die er telkens weerin slaagt om me gerust te stellen in de klachten die ik ervaar of de ingreep die nodig is. Onwijs fijne praktijk, absolute aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Behandeling perfect, balie medewerksters minder

Op de behandeling is niets aan te merken. Maar vriendelijkheid/ interesse van de baliemedewerkster laat te wensen over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima behandeling

Goed voorgelicht en pijnloze behandeling. Tandarts en assistente zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Op tijd, vlot en vriendelijk

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goed

Zeer vriendelijk en vakbekwaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Ik ben prima geholpen

Ik ben prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk en kundig

Prima geholpen. Duidelijke uitleg. Vriendelijke benadering. Heel correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig!

Ik werd netje op tijdstip behandeld. Behandeling was prettig en snel. Afspraak maken was ook snel geregeld, erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

De tandarts heeft het goed uitgelegd wat er allemaal gaat gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goede behandeling en vriendelijk personeel

Je wordt er goed behandeld en het personeel is vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed!

Geen lange wachttijd. Prettige ongedwongen sfeer, goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Perfect

Altijd fijn en met schone tanden weer richting huis ;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Rustig kalm prettig in de omgang

Ben heel bang bij de tandarts maar ze stellen je op je gemak en alles op een rustige manier

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top

56 jaar bang van de tandarts maar bij Sanne helemaal gerust gesteld en goed geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Aardige en kundige tandarts

De tandarts en assistente zijn erg kundig en helpen je op n aardige manier

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vriendelijk en vakkundig personeel

Martine is erg vriendelijk, haar collega assistente ook

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Correct geholpen

Goede oplossing geboden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Niet mijn hobby

Zie boven, maar Indy maakt het minder erg:) Altijd weer deskundig en empathisch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer prettig en snel geholpen

Eerlijk advies en snel en zeker goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer geruststellend en vriendelijk!!

Zeer kundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Prima

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel goed

Heel vriendelijke tandarts en assistente

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Al jaren tevreden in deze praktijk.

Zowel de tandarts als de Mondhygiëniste zijn kundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Prima en duidelijk geholpen.

De behandeling was prima en duidelijk uitleg gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Keurig en vakkundig geholpen met een vriendelijke lach.

Precies op tijd en vriendelijk geholpen met nodige uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Stephanie doet haar werk als mondhygiëniste goed. Informeert/is belangstellend!

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Vakkundig en vriendelijke medewerkers.

Altijd ,(indien nodig )snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima behandeling

Heel prettg contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne binnenkomst en profecionele behandelingen.

Toch altijd een beetje zenuwen voor de tandarts, maar zodra ik in de behandelstoel lig valt eigenlijk alle spanning weg. Wordt goed uitleg gegeven, ze luisteren naar je, stellen je op je gemak. PRIMA.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede ervaring

Na telefonisch contact werd er een zeer snel een afspraak gemaakt. Zeer snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Pijnloos verlopen.

Kies laten trekken helemaal niks van gevoeld zelfs de spuiten niet die ik gekregen hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima

Prima tandarts, afspraken lopen niet uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Geen gedoe

Duidelijk en eerlijk advies. Het is het vermelden waard dat de rekening klopt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel goed

Vriendelijke vrouwen En mijn en man e n ik hadden niks dat is het al gauw goed hihi Fij geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Ik wordt altijd heel fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
goed, snel en correct

vriendelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Je wordt altijd correct behandeld, en Stefhanie is heel vriendelijk,

Je wordt altijd correct behandeld, en Stephanie is altijd heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Erg goed

Erg goede behandeling en duidelijke uitleg over wat ik anders moet doen qua mondhygiëne.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Gastvrij en zorgzaam

Vriendelijk, geruststellend en vakbekwaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Heel goedgoedp

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Snelle behandeling bij defect kies

Er was een stukje van mijn kies afgebroken. Na een telefoontje aan de praktijk kon er nog niet direct een afspraak gemaakt worden, maar ze zouden contact opnemen als er iemand af zou melden. Nog diezelfde dag kreeg ik een telefoontje dat ik de volgende dag geholpen kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Was zeer prettij

Rustige tandarts. Geen dingen zoeken Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
prima

word goed en vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Duidelijke uitleg en zeer vriendelijk.

Men geeft duidelijk aan wat ze gaan doen en waarom. Daarnaast zeer open en vriendelijk waardoor je ook makkelijk(er) zelf vragen durft te stellen. Gewoon TOP.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Mijn ervaring is altijd wel goed

Ik heb altijd wel goede ervaringen maar mijn laatste bezoek viel mijn wel tegen. Ik heb altijd goed voor mijn gebit gezorgd maar door mijn medicijnen is mijn boven gebit er uit gemoeten en ik heb nu een boven gebit waardoor nu mijn smaak nu zo goed als weg is. Nu hoopt ik dat ik een klik gebit zou krijgen maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in. Nu heb het mijn allemaal niet echt mee gezeten en nu valt die mijn weer zwaar en hoop dat het als nog door kan gaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer tevreden

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

Ik ben snel, deskundig en op tijd geholpen. Het meteen kunnen inplannen van een vervolg afspraak zonder langs de balie te hoeven en de herinnerings e-mail zijn heel erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Kundig

Keurige uitleg bij half jaarlijkse controle

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Prima uitleg, snel klaar en aangegeven al dat volgende keer foto's gemaakt worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
vertrouwen

voel me veilig, vertrouw op de gegeven adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
vriendelijk en deskundig

Ook al was het enkel voor controle werd ik zeer vriendelijk behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
goed geholpen

goede communicatie en probleem goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Voelde me gehoord en hielde rekening met mij angst

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Vriendelijke ontvangst, controle naar tevredenheid

Helemaal tevreden. Erg vriendelijke ontvangst!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Keurig op tijd en behandeling goed verlopen

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Fijne, deskundige tandartspraktijk.

Altijd een vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg wat er met het gebit 'gaande' is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super tandarts en assistente

Fijne praktijk om naar toe te gaan, ze zijn super vriendelijk en geduldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed en snel geholpen

Heel correct en foutloos afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Kort maar prima

Gezellige vlotte jonge dames. Stellen je ook op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Heel fijn en vakkundig geholpen

Blij met zo vriendelijk Tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Gemoedelijk

Na controle werken ze het meteen af zodat ik geen vervolgafspraak hoef te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Ik ben snel en afdoende geholpen met gebits problemen.

2 maanden na het gebruiken van een gebit zat het gebit los. Na een afspraak gemaakt te hebben heeft de gebits technieker een pasta gebruikt om om de ruimte op te vullen. De afwerking had wel iets beter gemogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Vriendelijke mensen

Je wordt op je gemak gesteld. En zeggen wat ze gaan doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Op tijd aan de beurt

Afspraak tijd , is correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Hele fijne mondhygeneniste gehad

Zelfs een paar bruine plekjes weggepoetst

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
fijne tandartsenpraktijk

Fijne tandartenpraktijk met ervaren mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Deskundig en vriendelijke behandeling

Behandeling ging goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
prima praktijk

Samenwerkende Tandartsen Dongen is een prima praktijk waar je op de juiste manier word behandeld en te woord gestaan .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Zeer kundig

Mooi optijd binnen geroepen.. Eerst overleg gepleegd over het behandelplan. Kort navraag gedaan bij collega. Korte behandeling deze keer wenselijk gelijk uitgevoerd ook al stond dit niet gepland. Goed bezig dus

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel goed en nauwkeurig gewerkt ben zeer tevreden

Heel goed en nauwkeurig gewerkt ben zeer tevreden En zeer vriendelijk legde exact uit wat ze ging doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettig

Fijne praktijk, aardige en kundige tandarts en werknemers. Ik had mijn dochter van 1,5 voor de eerste keer meegenomen en alles werd uit de kast getrokken om haar op haar gemak te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Fijne tandarts

Ik heb een hele fijne tandarts. Assistente en baliepersoneel ook top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijn en deskundig

Naar de tandarts is nooit fijn maar ik ga bijna met plezier. Door de persoonlijke aandacht voelt het veilig en vertrouwd. Duidelijke uitleg, begrip, empathie zijn voor mij de kernwoorden voor een positieve ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig

Ik heb aangegeven dat ik erg veel angsten hebt met betrekking tot tandartsen. Hier werd heel zorgvuldig mee omgegaan en alles werd van te voren aan mij uitgelegd wat het een prettige ervaring maakte!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Πολύ καλά

Πολύ καλά

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ze denken goed met me mee!

Goede uitleg en meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Deskundige en vriendelijke behandeling

Ik ben op een prettige wijze door een deskundige goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5
Behandeling op zich goed

Was snel klaar volgens mij dus goedkoper dan vorig jaar vanwege de tijd maar dat bleek bij de ontvangst van de factuur toch anders, redelijk prijzig. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vriendelijk en vakkundig geholpen

Vriendelijk en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top!!

Soepel verloop van de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Zeer goed

Zoals boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goed

Prettige communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Fijne tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Gewoon goed!

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Mijn tandarts is super lief en weet wat die doet

Vorige x had ik een andere tandarts dan normaal mijn ervaring was super slecht sindsdie ben ik weer super bang en heb ik veel angst om naar tandarts te gaan weer. Gelukkig mijn eigen tandarts mhr tsjakov stel me super gerust en heb veel begrijp...kiezen trekken bij hem kan ik elke dag doen.. Super tandarts zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Ik ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vakkundig

Efficiënt en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fantastisch begrip

Luister naar mij agst en heeft geduld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne ervaring

Weer goede behandeling gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Was er voor een kort bezoek, niet lang hoeven wachten en aardig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima, 10

Geen problemen. Altijd correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Kundig en ter zake.

Klantgericht en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Rustig en goede tandarts

Rustig en tijd gemaakt voor de kinderen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede service verlening en adviezen.

Zeer ervaren en kundige tandarts. Ook de tandarts assistente is kundig en neemt de juiste initiatieven. Goede adviezen. Samenwerking met de mondhygiëniste is ook top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk en deskundig

Zoals hierboven omschreven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Duidelijke uitleg

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer kundige menselijke mensen.

Er moesten meerdere tanden getrokken worden ivm een gebit. Angel en Daisy, het superteam, hebben me gerustgesteld toen ik het moeilijk had. Ze namen de tijd en rust. De rustige Angel gaat nauwkeurig te werk en de vrolijke Daisy verteld precies wat er gebeurd. Toen het klaar was kreeg ik een flauwte. Ook hier hielpen ze me doorheen. Als kind ben ik bang gemaakt door de schooltandarts, bij hun voel ik me veilig. Dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
zeer tevreden

Mijn eerste behandeling bij A.M. heeft mij gerustgesteld. Bij iedere nieuwe kennismaking roepen vroegere ervaringen uit kindertijd en jeugd vervelende herinneringen op. Ik ben gerustgesteld. Met dank. Carla.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Klantvriendelijk

Mijn bezoek aan de mondhygiëniste is noodzakelijk en de klantvriendelijkheid van de medewerksters en de mondhygiëniste maakt altijd veel goed en wordt als zeer prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed behandeld

Wel ruim 20 minuten later geholpen dan afspraak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Meedenkend en empatische tandarts

Mijn tandarts denkt uitgebreid met mij mee over opties en is meelevend in bepaalde angsten die ik heb voor de tandarts/kaakchirurg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima ervaring

Na 20 jaar weer eens bij de tandarts geweest, volledig op mijn gesteld en keurig uitgelegd wat ze gingen doen.. heel fijne 1e ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super goed geholpen

J. Buiks neemt al de tijd om alles goed aan te meten en later te passen en te kijken of het gebit goed zit

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Controle was snel en goed

De voor mij nieuwe tandarts Sanne deed een goede controle en de assistente verwijderde plak op een adequate wijze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
het was gezellig!

maar even binnen, en meteen al een lach, nooit gedacht dat ik ooit met zin naar de tandarts ga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fantastisch

Anne-Marie is al jarenlang mijn mondhygiëniste en ik ben zeer tevreden over haar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

…….

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4
Top personeel prijzen absurt hoog veel te hoog

Mijn ervaring met het personeel is oké vriendelijk en ervaren Echter de prijzen dat kan echt niet gaat nergens over Ik heb nu een financieel probleem. En je kunt zeggen dat kun je het in delen doen maar de prijzen zijn echt veel te hoog en er word gezegd even foto maken en hoppa 40 euro of meer voor 1 foto absurt en veel te hoog

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
goed en snel behandeld

controle goed afgehandeld en afspraak gemaakt verder alles goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
geweldige ervaring

het was niet veel nodig nu, want het was een controle

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Gelukkig een fijne begrijpende weer nieuwe tandarts

Hopelijk blijft deze nieuwe tandarts. Als je bang bent net als ik wil je niet steeds een nieuwe tandarts. Gelukkig is deze een fijne begrijpende tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel fijn.

Netjes en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
fijne prettige manier geholpen en kon snel terecht

Na enkele dagen kiespijn , kon ik snel een afspraak maken. Tandarts en assistente hebben me prima door de behandeling geholpen. Netjes alles uitgelegd , zo goed als pijnloos de kies verwijderd. Zeer vriendelijk en gerust gevende behandeling gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk ontvangen

We werden heel vriendelijk ontvangen voor mijn zoon zijn eerste controle. Hij was gelijk op zijn gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel succesvol

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
goede communicatie

Er werd advies gegeven en geluisterd naar mijn keuze In goed overleg tot een uiteindelijke beslissing gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Dit is vakwerk.

Ik ben blij met mijn nieuwe gebit. Krijg veel complimenten. Zit prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk

Rustige vriendelijke vrouw

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettige en deskundige zirg

Prettige en deskundige zorg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goed geholpen

Goed geen negatieve ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ik heb me kunnen ontspannen.

De tandarts hield er rekening mee dat ik het erg spannend vond. Verdoving werd langzaam ingespoten. Tijdens de behandeling kon ik me ontspannen. Dat is lang geleden. Fijn zo!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Een mooie praktijk met alle kennis en ervaring in huis om pati"enten goed van dienst te kunnen zijn

Er wordt goed geluisterd en ik voelde dat ik goed werd begrepen. Alles gaat in goed overleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Verstand van zaken en erg vriendelijk.

Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Het voelt altijd gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vakkundige behandeling !

Altijd vriendelijk en vakkundig !

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijn!

Goede uitleg, rustig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Heel netjes geholpen

Sanne geeft heel netjes uitleg wat ze doet. TOP !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Kundig en vriendelijk.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1
slechte ervaring bij Bart

Afspraak gemaakt om de frame op te halen en te passen. Maar hij was niet komen opdagen voor de afspraak. Is niet netjes van hem om ons niet te informeren dat hij niet zal komen. Want we zaten daar meer dan een half uur te wachten. Nieuwe afspraak gemaakt voor as maandag. De receptionist van de praktijk belde dat hij ziek is en dat de afspraak pas over 3 weken kan. Het is allemaal wel heel toevallig wat er gebeurd is en de tandartsrekening hebben ze al wel opgestuurd!

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettig

Je wordt herkend, en dat is altijd fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijkheid

Goed en vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede behandeling

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima, deskundig geholpen

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vakkundig en vertrouwd

De noodzakelijke behandelingen zonder angst ondergaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Snel en kundig geholpen.

Vulling verloren - Gebeld - Volgende dag meteen een afspraak - Snel en kundig geholpen - Nergens meer last van gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
To-the-point gerichte behandeling, met duidelijke uiteenzetting en instructie, en dat alles in een j

To-the-point gerichte behandeling, met duidelijke uiteenzetting en instructie, en dat alles in een jasje van ‘gekend’ zijn. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Vriendelijk en deskundig

Ik wordt altijd vriendelijk en deskundig door de mondhygiënist geholpen. Dat heb ik bij en collega van haar wel eens anders ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk en hartelijk ontvangst!!!

Stellen de patiënt op z'n gemak, geduldig en goede nazorg!!! Regelen veel voor je als patiënt,heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend

Werd goed uitgelegd, wat ze ging doen. Met de verdoving , moest aan geven als ik pijn voelde. Ze behandelde erg zorgzaam. Mijn complimenten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Tevreden over deze behandeling

Ik ben heel tevreden over deze behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Goede kwaliteit behandelingen en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5
mondhygieniste kordaat en servicegericht; vaste tandarts treffen, hopeloos

ik kwam voor mondhygieniste - chapeau !! ik zou na omzwervingen na vertrek Noorlag een 2e vaste tandarts hebben, is meneer Bart oooook vertrokken en ineens is er weer een afspraak met een vreemde tandarts ... bbbrrrr wat een gerommel daar na vertrek Noorlag en Jawad

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ging heel goed

Fijne tandarts (Berkan)en zijn assistente ook voor mensen met angst veel angst Heel rustig en verteld alles wat ie doet Steld je op je gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Good with children, not good experience for me

They are great with children and friendly staff. As for me, I made an appointment to do cleaning for my teeth. I was surprised that they didn't arrange to book enough time so i got only half of my teeth done! This is the first in my whole life had such experience! Only the buttom teeth were cleansed and the rest till april.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekende zorg en professionele begeleiding bij mijn behandeling.

Ik ben ontzettend goed geholpen door de tandartsen en het team. Ze waren erg zorgzaam en namen de tijd om alles duidelijk uit te leggen. De instructies die ik kreeg waren helder, en ik voelde me op mijn gemak tijdens de behandeling. Een fijne en professionele ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima consult

Prima consult

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
perfect

Goed Team

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Vriendelijk maar twee keer moeten verdoven.

Jij jammer dat de eerste verdoving niet gelijk voldoende was en dat er nadien bij verdoofd moest worden. Verdere behandeling was goed, heb nog wel napijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Behandeling volgens afspraak

Behandelingen zijn duidelijk en gaan in samenspraak, met zorg en aandacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Professioneel en clientvriendelijk

Erg prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Duidelijke uitleg en wordt goed geholpen

Romy geeft duidelijke uitleg wat ze gaat doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
prima

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goede behandeling.

Prettige behandeling ,vriendelijke mondhygiëniste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

zoals het hoort, vriendelijk en prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Professional

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goed en deskundig

Goed professioneel geholpen en een passend advies gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
prima.

Er word een praatje gemaakt. dat geeft een gevoel van dat je geen nummer bent. Er wordt gezegd wat er moet gebeuren. het voelt vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super geholpen

Ze zijn vriendelijk van baliemedewerkster tot tandarts en assistenten. Ze werken zorgvuldig, geduldig en stellen je op je gemak, door de goede uitleg over de behandeling.Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Erg tevreden!

Rustige benadering en goede uitleg voor mij als held voor de tandarts!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Romy heeft me geholpen bij tandartangst

Sinds ik bij Samenwerkende Tandartsen ben binnen gestapt, zijn Romy en ik samen aan de slag gegaan met mijn tandarts angst. Daardoor durf ik makkelijker zonder angst en paniek de praktijk binnen te stappen en hebben we na een lang traject samen mijn gebit weer gezond gekregen. Nu is het aan mij de taak om het goed bij te houden en dat lukt goed. Soms een klein beetje bijsturen met wat tandplak. Romy en haar assistente zijn zo begripvol voor de angst en hebben me nooit het gevoel gegeven dat het voor hun vervelend was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4
Onpersoonlijk

Erg zakelijk en onpersoonlijk Ben ik niet zo voor Volgens mijn was er geen klik tussen ons Het begon al dat ze zegt ik leg je gewoon plat want de vorige keer kon ik er moeilijk bij. Terwijl ze weet dat ik een breuk in mijn slokdarm pijp heb. Ik mag niet heel plat anders krijg ik het zuur. Ik mag het zuur niet hebben want mijn slokdarm is al aangetast. Moet ook om de 3 jaar op kontrole en slik ook maag zuur remmers. Dus ik zeg dat gaat niet gebeuren. En ik kreeg het gevoel en indruk dat ze daar over de rooie was. Erg onvolwassen en niet meelevend naar haar klant. Vandaar ik haar op dat vlak niet goed beoordeel

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Goed

Begroting is anders als de rekening die ik heb gehad verschil €15,17 weet niet waarom het verschil?begroting rekening??

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
voortreffelijke dienstverlening

ik heb een prettige ervaring gehad met samenwerkende communicatie wat voor mij op tandheelkundig gebied van waarde is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geen aanmerkingen

Goede voorlichting., vriendelijk en rustig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Het was goed, vriendelijk

Het was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed.

Snel en effectief geholpen zonder pijn of andere vervelende dingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Snelle goede afspraak

Na telefoontje snel aan de beurt. Na samen overleg met de tandarts een goede afspraak gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Mijn tandarts en haar assistente leveren perfekt werk. Rustig, geduldig en alles bespreken.

ik ben zeer tevreden. heb een hele fijne tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Vriendelijk ogende praktijk.

Was er voor de eerste keer en werd met vriendelijkheid ontvangen, rustig alles nagekeken, foto's gemaakt en daarna duidelijke uitleg hoe of wat. Vervolgafspraken gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goede uitleg van de behandeling

Voorafgaand aan de behandeling goede uitleg wat er gaat gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
gewoon goed

Gewoon zo als het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
goede, secure behandeling gehad

ik moest wel een kwartier wachten...dat is niet zo erg maar de boor- en vooral piepgeluiden...niet prettig... maar ja, je bent bij de tandarts...

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Klantgericht, betrouwbaar met expertise

Wat me meest opvalt is de samenwerking tussen tandarts en assistent. De expertise en de oog voor mij als cliënt sluiten daarin naadloos aan op elkaar. Incidentele ingrepen worden altijd op een korte termijn gepland. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Wordt allemaal erg gewaardeerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
prima

goede en vriendelijke omgang met alle medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed geholpen

Duidelijk afspraken geen lange wachttijden voor behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Rustige en voor mijn gevoel, nauwkeurige controle

Sanne gaat op een rustige manier mijn hele gebit af. Daarna kan je duidelijke afspraken over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Geen lange wachttijden, vriendelijk, correct en vakkundig

Ben al heel lang klant, wordt altijd goed behandelt, tandarts is heel goed in haar vak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima service

Vlot en ter zake geholpen. Goede service en controle.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Vriendelijk en professioneel

Ik ga er geruststellend naar toe..

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede en juiste behandeling

Alvorens de behandeling te starten eerst een goede uitleg gegeven door tandarts Angel Tsakov wat er gaat gebeuren. De behandeling is zoals afgesproken was kundig en zoals besproken uitgevoerd. Na de behandeling heb ik geen klachten ondervonden, dus geen nabloeding en geen pijn gehad. Ik ben dan ook zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Tsakov is een fijne tandarts

Ik had een afspraak bij Angel Tsakov. Hij is vriendelijk, neemt de tijd, legt alles goed uit, vraagt telkens of alles goed gaat en gaat voorzichtig te werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Fijne tandarts die de tijd neemt.

Bij Martine geweest. Zij weet dat ik angst heb voor 'de tandarts'. Ze neemt de tijd, legt alles uit. Dat maakt het een stuk minder erg. Gelukkig niets aan de hand deze keer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed, snel geholpen

Goede ervaring en goed advies over vervolg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top

Ik moet aan een kunstgebit maar dan moeten al mijn boven tanden en kiezen getrokken worden mijn tandarts zorgde ervoor dat ik geen schrik hoef te hebben en dat het in stappen gaat gebeuren en ik niet zonder tanden en kiezen naar huis ga en dat als mijn tanden en kiezen eruit zijn ik een kunstgebit heb en weer kan lachen wat ik nu niet kan ivm veel kiezen en randen die ik nu kwijt ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
vriendelijk en met gevoel behandeld zonder pijn te doen

vriendelijk en met gevoel behandeld zonder pijn te doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Altijd fijn bij Anne-marie

Ga altijd ontspannen bij haar in de stoel en kletsen wat af

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Ik ben prima geholpen.

Het zou fijn zijn als jullie op de rekening vermelden door wie ik geholpen ben. Ik weet namelijk niet de naam van die vriendelijke assistente, die mijn gebit gereinigd heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
?

?

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig

Ik ben heel erg tevreden over de behandeling, het advies dat ik krijg en de algehele service

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed advies en deskundig personeel

Goed advies, goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer goed

Goede uitleg gehad. Ook werd met mij gedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede ervaring

Netjes en op tijd geholpen. erg vriendelijk, zowel van de receptie als tandarts (assistente)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede behandeling, uitleg

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Redelijk op de gemaakte tijd voor de afspraak geholpen. Duidelijke en goede uitleg vanuit de tandarts en de assistente wat ze precies gaan doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Erg kundig!

Net als altijd keurig geholpen door een fijn team. De hr Tsakov is echt buitencategorie, de beste tandarts die ik ooit gehad heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed direct en deskundig geholpen.

Ik kwam met een spoedvraag en werd tijdig op klantvriendelijke en deskundige wijze geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
is goed

Tevreden over de controle echter niet over het "stalken" met mailtjes betreft een tevreden onderzoek/beoordeling. Vier dezelfde mailtjes binnen een halve dag is absurd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Sanne is heel attent en zorgvuldig

Heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top

Vakkundig geholpen en prettige bejegening door Stephanie

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Perfect

Fijne tandarts, legt alles goed uit. En erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed geholpen

Zeer goede tandarts. Vind alleen jammer dat ik geen keuze had voor een andere tandarts. Want bart is weg en ik had om een vrouwelijke tandarts gevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Gezellig en goed.

Altijd voor een leuk praatje in.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer grondig geholpen door mond hygiëniste Indy.

Na twee keer bij een andere mondhygiënist geweest te zijn, was ik gisteren aan de beurt bij Indy. Ik voelde echt verschil voor en na de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Vriendelijk, betrokken, kundig

Er is aandacht tijdens de behandeling, interesse in mij als mens. Er is zo nodig kundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
goede hulpverlening bij klachten

snel en adequaat handelen bij pijnklacht , duidelijk stappenplan en snel verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Vriendelijke tandarts en zijn assistente

Het wordt goed uitgelegd wat hij doet, en gaat hem steeds beter verstaan wat ook heel fijn is. Heb geen schrik om naar de tandarts te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5
Tijdverspilling

3 keer moeten afspreken om je tanden verzorgt te hebben. In deze tijd waar iedereen moet werken slaat nergens op

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prettig persoon

Zij geeft een goed en eerlijk advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk

Gewoon goed en duidelijk geholpen. Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zoals altijd, prima geholpen.

Na jarenlange tandarts vrees, kom ik nu zonder angst binnen. Prima tandartsen en mondhygienisten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed geholpen

Heel vriendelijk en ontspannen geholpen dingen goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super!

‘s morgens gebeld en ‘‘s middags kon ik al terecht. Dankjewel Rianne Sanne heeft het stukje bij mijn voortand onzichtbaar gerepareerd. Ik vind (en vond al hoor) haar echt een toptandarts. Altijd vriendelijk en correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Mondhygienist

Vriendelijk en nam de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prettig

Vriendelijke benadering, prettige behandeling en duidelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima geholpen

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede organisatie weet waar ze voor staan

snelle afhandeling bij een pijn klacht ,duidelijk uitleg hoe verder hier mee te gaan. vooraf duidelijke prijs opgeven .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Aangenaam

Voor velen is een bezoek aan tandarts/mondhygieniste niet prettig. Het is ook niet m’n favoriete bezigheid maar ervaar het altijd als professioneel, deskundig en zelfs gezellig. Iedere medewerker is vriendelijk, heeft geduld en begrip.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Snel geholpen

Vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
HEEL GOED

Op de precieze afspraaktijd geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Keurige nette behandelling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Altijd goed en prettig

Anne Marie behandelt mij al jaren. Heel erg blij met haar kunde en gezelligheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Uitstekend

Heel vriendelijk. Ze stelt je op je gemak. Legt goed uit wat er is en wat ze gaat doen. En wat je zelf nog kunt doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Fijne tandarts.

Als ik naar de tandarts ga ben ik altijd zeer zenuwachtig. Maar Martine stelt je binnen een paar minuten op je gemak en valt de behandeling achter af mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Snelle goede behandeling

Ik vindt het prettig dat ik een paar dagen van te voren een mail kreeg van mijn afspraak Werd mooi op tijd en goed behandelt ,ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer goed behandeld, zeggende als angst patiënt.

Had een tandvlees abces mèt zwelling in gezicht, kon snel komen en werd zeer professioneel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super lieve en vriendelijke tandarts en assistente m!

Iedere keer weer een feestje om naar de tandarts te mogen. Ook onze kinderen zijn helemaal fan!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Ik ervaar het alscgoed vriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
geweldig

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Vriendelijk

Voelt vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geen prettige ingreep, maar heel goed geholpen

Ik moest een oude, kwetsbare kies laten trekken. Vond ik toch spannend. De tandarts en zijn assistente stelden me steeds gerust en gingen vakkundig te werk. Ik heb zelfs geen pijn gehad, na de ingreep. Ook al was t echt geen makkelijke klus

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundig en gezellig

Behalve toegankelijk, gastvrij en gedreven zijn jullie ook nog deskundig en gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettige communicatie en vlotte behandeling

De wachttijden bij Samenwerkende Tandartsen Dongen zijn minimaal. De communicatie en de behandeling verloopt prettig. Het lijkt me een zeer deskundige tandarts, na de behandeling geen klachten gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Ik werd goed geholpen.

Er werd rust en tijd genomen om me te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

Goed ingewerkte tandarts duidelijk spraakafzien

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
prima begeleiding tijdens de rigoureuze behandeling

vanaf de gemaakte afspraak alles tot in de details prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Top!

Ik word hier altijd goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Wordt altijd netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Tevreden

Omdat ik geen vertrouwen/ goed gevoel heb bij tandartsen heeft Bart me goed geholpen en alles goed uitgelegd. Ik vind het dan ook zeer jammer dat hij weg is gegaan. Zijn opvolger is wel aardig maar heb er nog geen goed gevoel bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geweldige service en kwaliteit geleverd

Deskundigheid, klantvriendelijk, servicegericht, en leuke en lieve tandarts Sanne en assistente. Zo ga je graag naar de tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer goed

Goeie uit leg en geduldig en mee denkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijkheid en behandeling

Alles was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
zeer tevreden

A.Tsakov is heel, heel goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Alles weer goed schoon gemaakt

Heb goede ervaring met mondhygiëniste

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
goed

goed , correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Vakkundig en vriendelijk

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5
S eparaat aan dit verzoek ontvangt u mijnerzijds een e-mail.

Met vriendelijke groet, A. Verberne

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
geweldig

zeer tevreden met mijn mondhy. Desi

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Efficiënt

Pijnloos en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
relaxed

prima, verzorgend, proffesioneel, relaxed, gehoord en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heldere uitleg

Absoluut! Hier is een meer lovende en pakkende versie: Deze week een bezoek gebracht aan de mondhygiënist, en wat een uitstekende ervaring! Er werd alle tijd genomen, niet alleen voor een grondige reiniging, maar ook om duidelijke uitleg te geven over wat je zelf preventief kunt doen. Echt een combinatie van zorg en kennis waar je mee vooruit kunt!"

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Weer fijn behandeld door de tandarts en assistente toppie

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vakkundig en gezelligheid

Vakkundig en en gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
vakkundige gebits kontrole

vulling keurig vervangen met een fijne en rustige begeleiding tijdens het vervangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Heel netjes behandeld

Mooie toelichting waar ze mee bezig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ik ben zeer tevreden zoals verwacht

Er staat ook geschreven ''parkeergelegenheid'', met mijn tweedehands fiets hoef ik me daar nooit geen zorgen over te maken .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
De behandeling was prima en kon meteen gedaan worden.

De behandeling was prima, maar de praktijk was moeilijk telefonisch te bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
respectvol behandeld

Mondhygiëniste nam de tijd en legde alles goed uit. Een topper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
blij

voel me in goede, vertrouwde handen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Top

Had verschrikkelijke kiespijn en kon een paar uurtjes later al terecht voor het verwijderen van de kies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Blij dat ik nog kon komen.

A

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
prima

Janny Buiks , gaf goed afvies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Er tijd genomen voor uitleg wat betreft de behandeling.

Mooi op tijd zoals in de afspraak gemaakt en gemoedelijke.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Heel goed en duidelijk

Altijd correcte benadering, duidelijk en geruststellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Deskundig

Duidelijk uitleg en behandeling. Goed advies voor extra controle.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede behandelingen en vriendelijk

Altijd correct, vriendelijk en een goede behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2
Niet prettig

De jonge generatie tandartsen kan schijnbaar geen gaatjes vinden zonder een röntgenfoto te maken?? In het verleden werd dit enkel gedaan om een probleem op te sporen. Nu moet dat dus preventief.?? Laten we de gezondheidszorg betaalbaar houden en ophouden met geld verspillen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Eerste controle na achterstallig onderhoud

Door verhuizing moest ik een nieuwe tandarts zoeken en dit had ik verzaakt te doen voor 4 jaar. Er is dus wat achterstallig onderhoud. Mijn gebit werd buitengewoon prettig gecontroleerd. Er werd duidelijk verteld wat er gedaan werd. Er is vervolgens een afspraak ingepland om een gaatje te behandelen, en een afspraak voor een gebitsreiniging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Het was super oké

Fijne en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend

Alles naar wens gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima, al jaren

Prima, al jaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
fantastisch

Ik vind het altijd leuk e gezellig om naar Stephanie te gaan We kunnen gezellig kletsen en ondertussen meet en reinigt ze m8jn gebit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
prima

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed gesprek over de mogelijkheden

Het duurde wel 5 werkdagen voor ik terecht kan met de pijnklacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Je wordt fantastisch goed geholpen

Mijn angst voor de tandarts is sinds ik hier patiënt ben door de fijne behandeling enorm afgenomen. Vriendelijk, aardig en gerust stellend word ik hier behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
behandeling volgens plan uitgevoerd

rekening viel zelfs lager uit dan in offerte vermeld was. Goede uitleg tijdens behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vriendelijk

Heel vriendelijk en snel geholpen .Jammer dat hij er mee gaat stoppen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundig

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vlot, vriendelijk en deskundig.

Vlot, vriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ik heb een goede ervaring gehad

De tandartsen zijn heel vriendelijke en heel netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
gewoon goed

Gewoon een goede ervaring de reperatie aan mijn gebit is goed uit gevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Mijn tandarta is super

Heb sinds een tijd een nieuwe tandarts en ben erg blij met haar als mijn nieuwe tandarts ik zit nu in een periode waar ik het moeilijk heb gehaf en zij me er doorheen hielp. Ik zal haar mijn tandarts volgend jaar echt nodig hebben Want ga dan een zware tijd tegemoed maar ik weet dat ze mij daar wel doorhern helpt door haar zorg en vriendelijkheid en behulpzaamheid natuurlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend

Anne Marie is perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
zeer correct

mooi op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Ben netjes behandeld

Correct behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijnste praktijk die ik ken :)

Controle afspraak tandarts, niks bijzonders. Toch is het fijn om te weten dat je in goede handen bent, zowel bij tandarts als mondhygiëniste. Die ervaring qua tandarts ook met Philippe altijs gehad, en gewoon dik tevreden met de geleverde zorg zoals hij nu wordt geboden. En aan de receptionistes die ik de afgelopen 2 maanden gek heb gemaakt met wijzigingen in afspraken en een no show: thanks voor jullie flexibiliteit, geduld en meedenken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goede adviezen gekregen

Prettige mondhygiënist met verstand van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Gezellige tandarts doet goed haar werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
professioneel, zorgvuldig en klantgericht

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer tevreden over de behandeling

Ik ben zeer prettig geholpen en kreeg een goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
duidelijk

duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed, vriendelijk en zeker meelevend

Mijn tandarts is heel kundig en legt altijd alles goed uit. De assistente doet het ook geweldig. Ze zijn ook zo goed op elkaar ingespeeld, dat het fijn is er te komen. Ze zijn echt GOED en VRIENDELIJK. Ze zijn ook heel meelevend, en daar bedoel ik mee in 4 jaar ziekte waar ik in zit zijn ze echt een steun voor mij door een luisterend oor en fijn gebaar. Jullie zijn echt TOPPERS

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
goede uitleg en vriendelijk

meelevend naar je gezondheid goede uitleg wat er gaat gebeuren als de behandeling langer duurt dan een afspraak tijd wordt er meegedacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima behandeld

Ik ben netjes geholpen , diverse malen de vraag gehad of alles naar wens ging

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk en kundig geholpen

Vriendelijk en kundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
goed en vriendelijk behandeld

goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundig en super vriendelijk

Ondanks mijn angst toch zeer goed en fijn geholorn

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Reeldelijk

Veel behandelingen voor een kunstgebit en dat brengt iedere keer kosten met zich mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
alles volgens afspraak en verwachting

ut was gezellig :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima!

Vriendelijk, goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Naar tevredenheid

Ik komen er al jaren, zeer tevreden. Ik krijg uitleg hoe of wat er gaat gebeuren. Eventueel advies waar nodig. Goed behandeling. Empathisch, goed contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goed

Netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Uitstekend

Altijd duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Super fijn geholpen

Super fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed geholpen

Snel en kundig geholpen! vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top

Bij de controle wordt steeds alles goed uitgelegd en besproken wat er gedaan zou moeten worden. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Geweldig

Jammer dat de verdoving nog niet werkte

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super goed en snel geholpen

Vakkundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
klantvriendelijk en deskundig

Mijn vrouw en ik zijn erg vriendelijk ontvangen en ook beiden afzonderlijk deskundig onderzocht en aangepakt voor hetgeen ook nodig was. Verder nog enkele adviezen gekregen en nieuwe afspraak gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goede ervaring en vriendelijk personeel

Goede ervaring en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Meer dan uitstekend

Op tijd geholpen. Vriendelijk en deskundig en meedenken mbt vervolg afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettig!

Naar de tandarts gaan is nooit leuk. Maar ik heb gelachen in de stoel bij de mondhygiëniste. :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ik vindt het uitstekend

Mijn tandarts denkt met je mee. Mijn ervaring met hem en zijn assistent is heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Helemaal top

Medeleven en begrip voor de situatie. Erg deskundige

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer tevreden !

De behandeling was een flinke klus, en er werd efficiënt gewerkt. Ondanks dat werd waar nodig de tijd genomen om zaken uit te leggen en de voortgang aan te geven, en kreeg ik alle gelegenheid om aan te geven hoe voor mij de ervaring was qua pijn en/of andere ongemakken. Daar werd ook goed naar geluisterd. Voor niemand is een behandeling een pretje, maar de tandarts krijgt het voor elkaar om e.e.a. op een zo soepel en comfortabel mogelijke manier af te werken. De persoonlijke benadering stel ik ook zeer op prijs. Complimenten voor deze tandarts en de assistentes !

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zoals altijd vakkundig geholpen !

Mooi op tijd en vakkundig geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Hele vriendelijke mensen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
In orde

Het ging snel en duidelijk werd verteld wat er gaat gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Voor mij een prima arts.

Hij kijkt naar de persoon en handelt daarna. Door mijn menierre, dus onstabiliteit, heb ik moeite met smalle tandartsstoelen. Hij was zeer attend. Jammergenoeg verlaat deze tandarts ons weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Prettig

Stephanie is een fijne persoon. Ze heeft alles netjes uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed

Vriendelijk personeel. Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
heel goed.

altijd een vriendelijke ontvangst. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
goed

zeergoed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer vriendelijk

Goed en deskundig geholpen. Op tijd en vriendelijk Ik voel me gehoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Fijn, persoonlijke aandacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel goed

Niet lang hoeven wachten in de wachtkamer. Daarna zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg van de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Enorm tevreden

Mijn vaste tandarts en assistente zijn geweldig! Mijn kids en ik voelen ons altijd heel erg op ons gemak. Ze zijn vriendelijk, duidelijk en adviseren waar nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima en geen klachten

Uitstekende behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super vriendelijk en snel geholpen

Op controle geweest, gemeld dat er iets niet goed was met de kroon. En binnen 10 minuten was het verholpen. Ik hoefde niet eens terug te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Professioneel en zeer vriendelijk geholpen.

Praktijk goed te bereiken, makkelijk parkeren en prettige behandeling. Hele lieve assistentes. .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Supergoed geholpen door Sanne

Sanne legt rustig uit wat zij gaat doen, tenminste indien je dit wenst. Vakkundige en zachthandige behandelingen waardoor ik nadien ook weinig last heb van na pijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Alles werd rustig uitgelegd

Ze namen rustig te tijd om alles wat ze deden goed uit te leggen. Vragen werden beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Alles was goed behalve mijn plaatje.

Goed.Maar mijn plaatje hebben ze opnieuw moeten doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed

Goed geholpen en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Kundig en empathisch

Indy is als altijd betrokken en kundig. Nooit mijn hobby maar geen probleem om even langs te gaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
goed

vriendelijk en correct behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4
Opdringerig tandarts

Mijn moeder en ik voor het eerst bij deze tandarts geweest en geen fijne ervaring aan overgehouden. Bij mijn gaf ze aan tot meerdere malen toe aan om na een orthodontist te moeten. Na uitleg van mijn waarom ik dit niet wilde bleef ze aan aan houden. Mijn moeder heeft een jaar geleden een tand verloren deze is door de vorige tandarts netjes na tevredenheid opgevuld en toen in overleg niks aan gedaan moeten worden. De tandarts van nu gaf aan dat hier wel wat aangedaan kon worden. Omdat mijn moeder tot nu toe nog heel tevreden mee is vind ze dit niet nodig. Zei heeft dit ook aangegeven. Hierop beleeft ze het nog wel vragen. Zelfs werden we beide op aangesproken toen we de deur uit liepen. Als jullie van gedachten veranderen dan moet je het maar laten weten. Hierover al contact gehad en we hebben beide een andere tandarts van de praktijk gekregen. Zeer na te vredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne rustige vriendelijke tandarts

Hele fijne tandarts doet de behandelingen met zorg zodat je niets voelt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Een fijne rustige goed uitgelegde behandeling

Ik heb niet veel met de tandarts en mondhygiëniste maar ik moet zeggen hier zijn ze rustig begripvol en meedenkend. Ik vind het nog steeds niet fijn maar ik ga in ieder geval weer wel. Ik ben slecht in namen onthouden maar een lieve spontane vrouw met kort haar achterste praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
superaardig en vakkundig

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
gewoon goed

geweldig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5
Te hoge offerte

De offerte was niet conform de afspraak. Ook miste ik de expertise bij desbetreffende tandarts. Ik had huervoor expliciet om een ervaren specalist gevraagd vanwege eerdere slechte ervaring bij het plaatsen van de vulling die 3x fout was gegaan en waar ook teveel in rekening was gebracht. Ik neig ook om de behandeling elders te laten uitvoeren

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Gaf een heldere omschrijving van wat er te gebeuren stond

kundig en adequaat handelend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijn geholpen en behandeld

Tandarts had plekje in mijn gehemelte ontdekt, waarschijnlijk door te heet voedsel te eten. Over een maand dit nogmaals controleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Ik kon snel komen bij een uitgevallen vulling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne tandarts.

Vriendelijk en gastvrij ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Stephanie is aardig en efficiënt

Stephanie is aardig en efficiënt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

Ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Erg fijne ervaring

Martine en haar collega werken erg fijn, stellen je op je gemak. Dochter gaat ook graag mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4
1 min. 1/2 jaar controle

De half jaar controle was een 1 min. tanden controle. Nam geen tijd voor een beetje schoonmaak van het verwijderen van tandsteen tussen de tanden. De vorige tandarts gaf mij meer tijd deed beter zijn werk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Deskundig en snel geholpen

Losse kroon terug gezet. Sanne en Ingrid bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
behandeling vriendelijk, met aandacht en vakkundig

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijke, rustgevende sfeer

Alle medewerkers geven op een rustige toon, uitleg over wat er gaat gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
goed

normaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
prima, vriendelijke behandeling

aandacht voor patiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Kon niet beter!

Goede inschatting van te nemen stappen qua behandeling. Zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding door het hele team. Oplossingsgerichte aanpak om in onverwachte situaties bij te sturen zodat eindresultaat optimaal is. Nogmaals mijn oprechte dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima

Goed advies Goede behandeling Attent personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
empathisch en informatief

met pijnklachten een afspraak moeten maken is vervelend! Zeker als je al vele jaren "tandartsgeschiedenis" achter je hebt liggen. Gelukkig is hier een tandarts die daar volkomen begrip voor heeft en hier goed mee kan omgaan. Hulde !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Snelle, accurate, en kwaliteitsvolle behandeling

Goede sfeer, leuke dames, gezellig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Klantvriendelijk en goede toelichting.

Men legt goed uit wat er gedaan gaat worden en hoe het zit. Helder en transparant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prettig

Prettig en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Ze is vriendelijk en weet wat ze doet

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4
Geen goede keuze om mijn nieuwe prothese te laten maken

Slecht , na een paar keer dat ik de product in mijn mond heef gepast. Het resultaat is echt mediocre. De prothese past mij nergens. De technicus 0, had niet genoeg tijd voor mij geplaats. Zij heeft veel aangepast. Tot nu toe, kan die prothese de hele dag in mijn mond houden . Het doet nog zoveel pijn. En ik moet een maand wachten, om dit nog te verbeteren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prime

In overleg bepaald hoe wel of niet te handelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Fijn

Vriendelijk en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
geweldig

vak mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Rustig, vriendelijk , belangstellend

Rustige benadering goede uitleg wat er gedaan wordt . Belangstellend naar gezondheid .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
prettig patiëntgericht contact

Werd goed geluisterd naar de klachten die ik had en de beschrijving die ik gaf aangaande eerdere behandelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed, goede uitleg

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Ik kom voor een oplossing maar er is klaarblijkelijk een controle afspraak gemaakt.

De tandarts kan hier zelf niets aan doen! Ik bel met een klacht die ik al langer heb. Ik geef aan dat ik één kant ontzie met eten, telefoniste beaamt dat dat niet goed is, maak dan niet een reguliere controle afspraak van 10 min.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Perfect

Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Aardige professionele mensen en nooit lang wachten in de wachtkamer

Erg vriendelijk en professioneel personeel. Nooit lang wachten in de wachtkamer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede uitleg

Fijn. Rustig alles wordt duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Zorgvuldig, duidelijke communicatie en professioneel.

Zorgvuldig, duidelijke communicatie en professionele instelling. Bovendien was de mondhygiëniste vriendelijk en cliënt gericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Vriendelijke benadering

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Hele fijne tandarts

Vriendelijk, en altijd fijn en zorgzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super !

Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Heel aardig en tonen interesse

Prima geholpen en geadviseerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
professioneel en rustig.

Prettige en duidelijke uitleg .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Altijd vriendelijk en heel prettig in omgang en natuurlijk deskundig

Mijn ervaring is heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijke personeel

Ik wordt door deze mensen heel goed geholpen. En wordt door iedereen gerust gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Proffecioneel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Goed

Prettige,snelle en kundige tandheelkundige ingrepen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4
Totaal niet serieus genomen

Ik kwam met pericoronitis naar jullie kliniek. Ik had 4 dagen heel veel pijn en pijnstilling werkte niet voldoende. Tandarts heeft 5 sec in mijn mond gekeken en ik mocht gelijk meelopen naar de balie om na te vragen hoelang de wachtlijsten waren in het ziekenhuis voor verwijderen van een verstandskies. Telefoniste vertelde dat de wachtlijst in breda op februari stond dus tandarts zei dat ik maar moest bellen naar etz en moest proberen daar te kijken of ik eerder terecht kon. Hij had namenlijk zelf niet het idee dat het al ernstig genoeg was voor een spoedafspraak. Hij kon wel voor me gaan bellen met het ziekenhuis maar dan moest hij daar gaan smeken of ik er aub aub aub aub tussen mocht en hij achtte dat zelf niet nodig maar dat moest ik dan zelf maar beslissen. Ik voelde me in de wachtkamer waar andere patiënten bij waren echt gekleineerd. Ik vond hem bot en onbeschoft. Heb ook geen advies meegekregen wat te kunnen doen tegen de pijn, helemaal niks. Uiteindelijk die week nog 2x terug gebeld naar de telefoniste en 2x spoedafspraak gehad in het ziekenhuis waarna ze met veel moeite de kies hebben getrokken. Als de tandarts mij begin van de week al had geadviseerd om te gaan spoelen met waterstofperoxide 3% had 1 spoedafspraak al niet nodig geweest en had ik niet voor niks eerder weg hoeven gaan op mijn werk. Ik wil er verder wel even bij zeggen dat ik door de telefoniste wel serieus werd genomen en dat die mij heel lief en netjes heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijn geholpen

Ze stellen mij enorm op mijn gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Kundig

Duidelijk en kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
zeer klantvriendelijk

met zeer veel zorgzaam behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
prima praktijk

aardige mondhygiëniste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Hele aardige mensen

Doen er alles aan om mijn gebit in orde te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
prima

iik ben snel en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Kundig en goed

Wat je van een tandarts kunt verwachten, een kies grondig opgeknapt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel fijn

Het was mijn eerste keer en ik ontmoette twee hele vriendelijke dames Romy en haar assistente waarvan ik de naam niet meer weet. Zij ging heel rustig en goed informerend te werk al met al een positieve eerste ontmoeting

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Ik ben heel goed en fijn geholpen

Goed en duidelijke informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer tevreden over behandeling

Heel vriendelijke behandeling in fijne omgeving

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top tandarts

Vooraf nogal gespannen en dat viel achteraf 100% mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Nwe tandarts, goed gevoel en goed geholpen

Weer een nwe tandarts maar zeer goed geholpen met juiste adviezen en ook meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Super team

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
geweldig

Wordt altijd geweldig geholpen door Daisy.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Ik ben vlot en vriendelijk behandeld

Zoals ik boven al omschreef ben ik vlot en vriendelijk behandeld. Zowel de tandarts als de assistente waren in mijn ogen deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Ik ben heel tevreden met de behandeling

Prima behandeling, verder geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Snel en goed geholpen.

Ik ben prettig en mooi op tijd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima geholpen

Duidelijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goed geholpen

Kwam voor 1 vulling, mondhygiënist had nog beginnend gaatje gezien werd ook meteen gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Na goed overleg behandeling keurig uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
zeer vakkundig en goed advies

zeer vakkundig en goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
prima behandeling, en duidelijke uitleg.

prima behandeling, met duidelijke uitleg hierover.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
In alle vormen hartelijk en proffesioneel

Mijn eerste bezoek heb als zeer prettig ervaren. Vriendelijk personeel, geen gehaast en voor mij tot nu vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super vriendelijke behandeling

Fijne ontvangst, super behandeling, alles wordt correct uitgelegd.....!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne praktijk

Heel lieve mensen die echt aandacht voor je hebben, duidelijke uitleg en pijnloze behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vertrouwd

Alles in goed overleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne en rustige uitleg

Prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goede professionele behandelin

Ik ben op een vriendelijke maar ook professionele manier behandelt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Prima ontvangst waarbij op je gemak gesteld wordt. Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6
Prima

Prima, wederom nieuwe tandarts. Deze heeft andere inzichten dan de vorigen. Jammer van de wisselingen, maar zal helaas niet anders kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Goed

De controles gaan goed, alleen als je een x onverwachts terug moet, blijkt de receptioniste beter te weten wat de klachten zijn dan jijzelf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer prettig en goed geholpen

Er werd goed uitgelegd wat het behandelplan was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geruststellend

Vakkundig en samenhorigheid te werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Snel en duidelijk

De tandarts was duidelijk en gaf goed advies. Verder was ik zo klaar en kon ik weer op pad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ben goed geholpen

Tevreden op de manier dat ik geholpen ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed en prettige omgang

Goede duidelijke uitleg gekregen over de behandeling in een goede sfeer en omgang met de tandarts en z'n assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
korte wachttijd

ik was zo klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Meedenkend

Was bij de mondhygiëniste zag een tand die bijgewerkt moest worden wordt direct gedaan zodat ik geen afspraak hoefde te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer goed

Vriendelijk en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Snelle,fijne service

Telefoniste en tandarts proberen alles om je dezelfde dag snel te kunnen helpen. Niets is ze teveel zelfs als je de 2e dag weer belt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Klantvriendelijk

Zeer kindvriendelijke tandarts Professioneel Geen lange wachttijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2
Controle

Goedemorgen Ik ben echt niet blij met controle ik kom uit andere land en ik woon 28 jaar in Nederland en ik moet zegen dokter is niet aardig … Mestaal moet echt goed uitleggen en rustig en niet met stem omhoog…Normaal ik vind ik moet krijgen goede advies als ik ga daar na toe … ik betaal zo veel voor verzekering en ik denk ik moet zo dokter aardig voor patiënten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Wordt heel netjes en op tijd geholpen

Jammer dat Jawad vertrekt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top

Mam goed de tijd voor mij en stelde mij gerust

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Mijn klacht werd gehoord en serieus genomen.

Ik werd goed geholpen en er is de tijd voor genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2
Verschikkelijk

Iedere afspraak verandert mijn tandarts weer. Deze keer was het al de derde in anderhalf jaar. Om nog maar niet te beginnen over het baliepersoneel. Hoe ongeïnteresseerd en chagrijnig kan je op je werk verschijnen... Om een nieuwe afspraak te maken ging ik "even" langs de balie. Twee man stond achter in een hokje te praten, waar de derde zich bijvoegde. Na vijf minuten wachten draaide de dame in kwestie zich eindelijk om en leek eerder verbaasd of boos dat ik haar aansprak om een nieuwe afspraak in te plannen. Ik sta op het punt een nieuwe praktijk te zoeken en over te stappen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel vriendelijk en heel goed geholpen!

Ik was een beetje gespannen voor de behandeling maar werd heel professioneel geholpen en kreeg veel steun. Steeds werd verteld wat er ging gebeuren en refelmatig werd gevraagd of het nog goed ging. Heel fijn! De dag erna belde de tandarts mij zelfs om te vroegen hoe het ging, zo aardig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Altijd een prettige behandeling

Anne-Marie is erg kundig en stelt je altijd op je gemak. Al jaren mijn gezellige Mondhygiëniste die ik nog graag jaren wil bezoeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima

Prima op tijd en goede bejegend. Goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
zeer tevreden

Ik ben heel blij met de werkwijze van de mondhygiëniste die handmatig werkt op mijn gebit schoon te krijgen en niet de mechanische manier gebruikt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
zie verplicht veld

Mijn ervaring is goed en ben blij dat ik snel geholpen kan worden als dat nodig is maar, is het na elk bezoek nodig om mijn ervaring te delen!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettige ervaring

Prettige ervaring tandarts bezoek. Ze leggen precies uit wat ze gaan doen. Ze vragen regelmatig of dat het nog gaat. Aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Je voelt je welkom en behandelingen zijn goed.

Al jaren dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
was prima en ze namen de tijd

was prima en geruststellend

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heeeeeeeeel tevreden

Gewoon goed! Alles klopt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ik heb weer een mooi schoon gebit.

Ik vind het hele vriendelijke en lieve assistentes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Kundig, duidelijk en op tijd

Ik vind het altijd best even spannend omdat ik in het verleden best wat pijnlijke behandelingen heb ondergaan vanwege paradontitus. Maar je wordt altijd netjes geholpen en op je gemak gesteld. Erg fijne bijkomstigheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Snel en goed

Kon snel terecht met klacht, wordt gehoord en begrepen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Vriendelijk!

De Heer Tsakov is een super vriendelijke man, altijd een fijne behandeling gehad tof nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Klantvriendelijk

Inzet receptioniste Odette heel fijn om ondanks volle agenda toch mogelijkheid te benutten om afspraak te realiseren op korte termijn. Martine als tandarts wederom duidelijk wat en waarom ze de behandeling gaat uitvoeren. Helaas wel op korte termijn herhaling van röntgenfoto " voor de zekerheid"... terwijl vorige foto's recent beiderzijds voor " toekomst" gemaakt werden....

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
zorgvuldige tandzorg

Goede tandzorg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne tandarts en assistentes

Worden altijd fijn geholpen en helpen je ook goed als je wat angstig bent voor een behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijk en vakkundig

Tandarts is vriendelijk, geeft goede informatie en voert de werkzaamheden netjes en vakkundig uit. Ik werd goed op de hoogte gehouden en heb het gevoel dat hij deed wat nodig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zo super kind vriendelijk

De tandarts is zo vriendelijk en rustig naar de kinderen toe!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fantasy

Je wordt er heel goed geholpen, En zijn heel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne ervaring.

Prettige ervaring en fijne medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima geholpen

Kon er met een afgebroken kies vrijwel meteen terecht. Dat was erg fijn vlak voor mijn vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig geholpen

Mijn klachten zijn heel serieus genomen en ik ben dan ook heel goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Kundig

Kundige mondhygieniste

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Werd snel en netjes geholpen

Afspraak wordt snel ingepast bij een probleem. Mijn geval een afgebroken kies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vriendelike en professionele behandeling

Vriendelijke en professionele behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Deskundige behandeling

Er werd verteld wat de mogelijkheden waren en advies gegeven. Ook werd verwoord wat er gebeurde tijdens de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
medeleven

de tandarts was zeer geduldig en de assistente heel troostend en geruststellend ook dat hij vertekde dat het tegenzat waardeer ik

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Ik Ben goed geinformeert over het vervolg van mijn behandeling door de standards van hoe het nu vender gaat met mijn tanden/gebit

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
goed en snel behandeld

Controle geen gaatjes gebit snel schoon gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super

Ik ben heel erg bang voor de tandarts. Sinds ik bij Martin ben zijn we al vele stappen verder en heb ik nu zelfs zonder tranen mijn kies laten trekken. Ik ben heel erg blij met haar

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne tandarts

Ondanks mijn grote angst voor de tandarts is de apexresectie me 100% meegevallen. Dr Emani is een zeer vriendelijke en ontspannen tandarts, waar ik het volste vertrouwen in had. Ook de assistente was heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Ik kon snel terecht. Afspraak werd, zelfs vervroegd.

Op m'n gemak gesteld, er werd mee gedacht en ik kreeg een duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk en professioneel

Heel prettige tandartsen praktijk. Er was op korte termijn plek en ben supergoed geholpen maar vooral ook heel goed geïnformeerd en meegedacht met het situatie. Ik heb contact gehad met meerdere tandartsen en assistentes en echt helemaal top. Ik had nog best wat angst voor het hele gebeuren zelf maar ze hebben me super fijn begeleid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
afgebroken vullen perfect hersteld

heel goed uitgevoerde behandeling goede uitleg wat er staat te gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima, kundige en vriendelijke tandarts en assistent

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1
Niet fijn

Was een stukje kies doormidden, Dacht dat plakken ze even, maar nee eerst foto’s gemaakt, was pas vorige maand gedaan. Toen toch verdoven, aangeven dat dat niet hoefde omdat er geen wortel meer zat, en ik er geen gevoel meer had. Toch gedaan! Toen stukje kies eruit getrokken. En erna de mededeling dat de enige oplossing het plaatsen van een kroon is nu! Spijt dat ik ben gegaan, had het beter zo kunnen laten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Positief

Ik ben snel geholpen aan me kies en op een rustige en fijne manier behandeld zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geweldig

Enorme fijne hulp en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer goed

Goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne zorgzame praktijk

Ik ben heel mijn leven al bij deze praktijk, mijn gezin ook. Bij calamiteiten reageren ze ook direct en adequaat. Kundige artsen, gerustellend en vriendelijk. Blij met deze plek waar zorg van de patiënt nog altijd voorop staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Fijne tandarts en assistente

Goed geholpen en altijd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
goed

rustig en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
goed

goed en snel geholpen zonder problemen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goede mondhygiëniste Stefanie

Kundig, rustig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6
Dubbel

Achter blijkt dat de behandeling misschien niet passend was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1
Afspraak wordt niet nagekomen

Om 08.00 uur had ik een afspraak. Om 08.15 uur nog niet opgeroepen, ik ga navraag doe, blijkt diegenen die mijn zou behandelen nog op vakantie te zijn. Dat hoor ik dan pas omdat ik er zelf naar vraag. Zelf moeten de patiënten tijdig afmelden maar hoe zit dat met jullie, ik heb speciaal een dubbele afspraak zodat ik minder verlet uren heb want dat kost mijn ook geld net als bij jullie, waar kan ik die kosten verhalen. Over de tandarts heb ik verder geen klachten, dat is dik in orde. Groeten Walter van Eersel 27.10.1961

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
goed

ik kon dezelfde dag nog terecht voor reparatie zeer vriendelijk . en snelle hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prettig

Na 55 jaar altijd goed geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prima

Goeie deskundigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Duidelijke uitleg vriendelijk en rustig

Duidelijke uitleg vriendelijk en rustig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Ben deskundig en zorgvuldig geholpen.

Prettig en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
deskundig

Stimuleert en wijst naar het belang ervan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
vriendelijk en goed geholpen

duidelijk in uitleg over wat er gaat gebeuren of wat ze een volgende keer gaat doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima geholpen

Vriendelijke tandarts en geeft aan wat ze gaan doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Top

Altijd gastvrij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vertrouwd

Goede service, vriendelijk personeel, goede mondzorg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
had veel eerder moeten over stappen

heb weer vertrouwen in de tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Meer dan goed

Kom al jaren in deze tandartsenpraktijk en nog steeds tevreden. Net voor mijn afspraak werd ik gebeld dat mijn tandarts ziek was en kon ik een nieuwe afspraak maken. Aangekomen bij de praktijk bleek dat er al een andere tandarts geregeld was en kon dus mijn controle gewoon doorgaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne zorg , vriendelijke baliemedewerksters

Goede zorg !! Alles wordt super uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima !

Pijn klachten en ondanks de drukte maakt men tijd, geeft goed advies en helpt me dezelfde dag, erg fijn en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Zeer goed geholpen

Goede uitleg en heel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
perfect

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Prima ervaring.

Alles prima. Werd goed naar je geluisterd en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Geen probleem

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Rustig

Ze was duidelijk en rustig en zodoende voelde ik me op mijn gemak .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Prima

Zoals gewoonlijk prima dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Je wordt op je gemak gesteld, hoeft geen angst te hebben

Duidelijk en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed

Wacht tijd kort Zijn heel vriendelijk Doen hun werk goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Dat was goed

De tandarts was goed maar voor mijn plaatje daar deugd nog steeds niets van.Daar moet ik donderdag voor terugkomen .In de hoop dat het goed is en past.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel vlotte afhandeling en afspraak maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
10

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Empatische medewerker

Aardig en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
geweldig

Assistent was vriendelijk en verdoving werd met zachte hand gedaan em was heel prettig .Operatie was vlot verlopen en ik heb geen zwelling gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Perfect

Supervriendelijk en neemt de tijd voor onze kleine.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super

Romy en assistente ontzettend kundig en stellen je super op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Netjes en goede uitleg tijdens behandeling

Alles werd netjes uitgelegd. En ik werd fijn gerustgesteld (en ook zeker door de assistente).

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Supergoed

Stefanie is een fijne persoon:

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Goed

Zeer vriendelijke tandarts en assistent en namen al de tijd voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
zeer vriendelijke tandarts!

Alles was prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Tandarts Martine en assistente

Ik ben geen fan van de tandarts (understatement). Deze twee zijn een fijn team dat mij steeds geruststelt. Steeds een beetje minder bang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Professioneel-Kundig-Kreatief

8.00 uur Ik sta zonder afspraak aan de balie- help! mijn voortand, stiftand, is afgebroken .. 8;30 uur Oeps mevrouw, laten we eerst maar gaan kijken, het kan nu even... Twee kundige dames beginnen met de inventarisatie en kreatieve brainstorm ...hoe lossen we dit probleem op? En u gaat ook nog volgende week op vakantie ??? 15.30 uur ... ik lig weer in de stoel...nog nooit zo zenuwachtig bij een tandarts geweest....maar de dames hebben een kreatieve oplossing gevonden, uitgewerkt en gerealiseerd! Chapeau! Thanks! Gr. Marga Allard

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ik kon de zelfde dag nog komen

Mijn kies was afgebroken en is nog de zelfde dag gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Goed

Fijne mondhygiënisten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Alles verlopen naar wens

Ontvangst ,behandeling alles naar wens gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Vriendelijk en goed ontvangen

Na mijn overstap een prima eerste indruk. Goed en vriendelijk geholpen. Meteen afspraak gemaakt, op mijn gemak gesteld en prima toelichting op behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
goede zorg binnen een redelijk termijn

Ik ben blij dat ik snel kon worden geholpen met een afgebroken kies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hele fijne tandarts

Luistert goed, heb nu een nieuwe afspraak voor een consult tbv een implantaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super team!

Als je dan toch naar tandarts moet, dan ben je bij Angel en Daisy in goede handen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
De behandeling was een stuk aangenamer dan vorige behandeling bij mondhygiëniste

De behandeling was een stuk aangenamer dan vorige behandeling bij de vorige mondhygiëniste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Mijn ervaring is helemaal prima

Ben geweldig geholpen goede info gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Snel en vakkundig geholpen

Via een email 's avonds gemeld dat er een stukje voortand was afgebroken. De volgende werkdag werd ik gebeld voor een afspraak en ik kon snel terecht. Vriendelijke en sympathieke mensen. De behandeling werd goed uitgelegd en er werd duidelijk advies gegeven, waarna snel en pijnloos de schade werd gerepareerd. Ziet er weer keurig uit ook! Helemaal tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Goeie tandartse

Goeie tandartsen en aardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Heel snel een afspraak kunnen maken

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uutstekend

Fijne en vriendelijke behandelaars. De namen weet ik niet. Zowel de mondhygiënist als de tandarts van mijn dochter waren zeer bekwaam en de behandeling was uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Heel goed

Ik werd heel vriendelijk geholpen en werd op mijn gemak gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goed

Mijn ervaring met Sanne is gewoon goed. Mijn gebit wordt geïnspecteerd, de opties worden voor gelegd en de kosten worden er bij verteld. Ik wordt goed en adequaat geholpen. Bij de mondhygiëniste ligt dat nog steeds anders. Zij wil mij niet helpen met de ontstane problemen tenzij ik ‘n nieuwe status op zou laten maken, hetgeen mij toen, € 500,00 zou gaan kosten die, er toen niet waren en nog steeds niet zijn. In mijn ogen klassenjustitie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend

Zeer technisch en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Het was gewoon 100%

Heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Heel geruststellend

Er werd goed overlegd hoe het ging of ik het wel aan kon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijke mensen en goede service

!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Professioneel

Ze heeft mij voor de keuze gesteld : of kies bijvullen waar vulling uit gevallen is of de kies trekken omdat hij los zit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Wat n super lieve tandarts en assistente !!!

Als je zo bang bent voor de tandarts en al 10 jaar niet geweest bent, dan al weken ondraaglijke kiespijn hebt en uiteindelijk belt met n hulp vraag. Kon dezelfde dag komen en dr angel en zijn assistente hebben me zo op m’n gemak gesteld en gelijk mn kies getrokken met super veel aandacht en uitleg … werkelijk heel bijzonder! Zelfs n vervolg afspraak gemaakt om alles goed na te laten kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Viel mee

Van te voren een beetje druk gemaakt, maar viel achteraf reuze mee. Uitboren was nagenoeg pijnloos, het polijsten na het vullen was gevoeliger. Maar had geen verdoving en was nog steeds goed te doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
goed en professioneel

Romy stelt je erg op je gemak en geeft duidelijk aan wat je kunt verwachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Professioneel en snel

Zie bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
3
Matig

Heb het idee dat er geld verdiend moet worden, nieuwe tandarts en gelijk 3 gaatjes! Dit was ook het geval bij mijn man. Na de behandeling veel langer last gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk, alle tijd en duidelijke uitleg over wat er steeds ging gebeuren Tijdens de behandeling werd ook meermaals gevraagd of alles nog goed ging

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Snelle en goede service

Binnen 2 dagen even tussendoor geholpen ivm een probleem, heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
prima op tijd

hoefde niet lang te wachten en werd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Netjes op tijd volgens afspraak

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geweldig

Zeer goed kunnen luisteren. Ze denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
super

word altijd netjes en vriendelijk ontvangen en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
prima

Snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Kan niet beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Fijne meevoelende professionals

Een kies laten trekken is nooit leuk maar als het moet dan graag hier! De arts en assistente straalden rust en zelfzekerheid uit wat me kalmeerde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede ervaringen

Goed geholpen, met complex probleem

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
8

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Zeer goed en snel ontvangen

Ik belde voor een pijnklacht en werd snel en goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Ik voelde me gehoord en goed en snel geholpen

Er was een stukje van een kies afgebroken. Ik heb een afspraak gemaakt en ben tevens op de wachtlijst geplaatst. Ik kreeg al snel een telefoontje met een mogelijkheid. De kies is snel gerepareerd en de bejegening zowel door tandarts als door assistente prettig ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne controle met vakkundige mensen

Heel fijn geholpen door mensen die je gerust stellen en weten wat ze doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Top service

Via mijn dochter bij deze praktijk gekomen. Enorm blij met de overstap. Ben altijd angstig geweest voor de tandarts, maar dit heeft mijn huidige tandarts romy weggenomen. Ze stelt je enorm op je gemak, neemt de tijd, goede uitleg voor tijdens en na behandeling, deskundig. Hele lieve assistentes ook met de nodige deskundigheid. Goed gestructureerde praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Was een fijne controle

Hij maakte te alle tijd voor je ,en als je vragen had nam hij alle tijd voor je vragen. .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vertrouwen in deskundigheid

Rustige uitleg van wat er gaat gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
zag er tegenop, maar viel eigenlijk best mee

ondanks complicatie door onderzittende ontsteking zijn kiezen snel en netjes verwijderd. De naweeen duurde helaas lang maar komt wellicht voort uit de ontsteking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Erg vriendelijk en bekwaam

Ik kom al geruime tijd speciaal naar Dongen. Begon meer dan 40 jaar geleden bij Dr. Noorlag, Voel me erg op het gemak bij deze praktijk. Ook bij Stefanie kom ik erg graag

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Super!

Klantvriendelijk, kundig, schone en nette praktijk. Ik ben zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettig informeel en deskundig

Laatste bezoek was mondhygieniste. Goed uitgelegd over wat en waarom ze iets ging doen. Beantwoordde vragen op een duidelijke en prettige manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
prettige gebits verzorging

bezoek was alleen gebits reiniging

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

Je krijgt altijd goede uitleg wat men gaat doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
ik word altijd vriendelijk ontvangen

er wordt altijd vertelt, wat er moet gebeuren. Dat is fijn, geeft rust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Prima behandeling.

Fijne tandarts, alles wordt besproken wat er gedaan wordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Geholpen

Netjes uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Altijd vriendelijke tandarts en assistente

Ben speciaal voor deze mensen hier gekomen . Vriendelijk en goede hulp bij angst

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Beste tandarts!

Ze steld je gerust en legt tijdens de behandeling uit wat ze gaat doen, ook de assitente is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Klantvriendelijk, op tijd en goed georganiseerd

Klantvriendelijk, op tijd en goed georganiseerd

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super vooral als je bang bent

Echt super blij dat dit mijn tandarts en assistente is

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
gewoon goed zoals het hoort.

schei uit met dit soort onzinenquêtes. Ik doe er niet meer aan mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Zeer goed

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Prima behandeling

Tandarts en assistente, zijn duidelijk in hun uitleg Behandeling is prima Denken met je mee Goede ervaringen Vr. Gr.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Deskundig en betrokken

Martine Pauwels is rustig, betrokken, legt goed uit en is zich bewust van financiële consequenties voor haar patiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geweldig

Vakmensen goeie behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
prettig bezoek, goede uitleg

de tandhygieniste is vriendelijk en legt alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Geen schrik van te hebben om naar de tandarts te gaan.

Vind het niet erg meer om naar de tandarts te gaan. Ze leggen alles goed uit wat ze gaan doen. Bij een tand trekken heb ik helemaal niks van gevoeld en ook erna was alles goed, dat zal natuurlijk persoonlijk zijn maar ik heb er goede ervaringen mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6
Verwarrend

Ik had een afspraak gemaakt met de tandarts voor de half jaarlijkse controle maar ben alleen geholpen door een assistente die tandsteen verwijderd heeft. Ik vind het raar dat ik voor een half jaarlijkse controle geen tandarts te zien krijg. Volgens haar was er geen afspraak gemaakt met de tandarts wat volgens mij toch de bedoeling is van een half jaarlijkse controle. Waarom verweiderd de tandarts zelf de tandsteen niet?

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Terzake kundige én vriendelijke tandarts

Prima, brengt rust, heeft humor en werkt ondertussen gewoon door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Tot volle tevredenheid

Meer dan tien jaar patient geweest. Diverse behandelingen gehad tot volle tevredenheid. Ik ga verhuizen, de regio uit en zal dus jammer genoeg een andere tandarts en mondhygieniste moeten zoeken

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
hele fijne praktijk

Ik ga hier graag heen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Een tandarts waar ik graag naar toe ga.

Wachttijd was kort en de ontvangst vriendelijk. Vervolgens een professionele behandeling en tevreden de deur weer uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijn om eerst een behandelvoorstel te krijgen.

Dat vond ik prettig, zodat ik zelf de keuze kan maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Gewoon goed

Goede ervaring alleen jammer dat je voor de behandeling steeds terug moet, vroeger werd dit gelijk gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Heel clientvriendelijk.

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Uitstekend

Professioneel, vriendelijk en vakkundig als altijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Prettig

Er moest een kies verwijderd worden. Daar zag ik wat tegenop. Dit aangegeven te hebben. Hebben de tandarts en assistent heel rustig en netjes gewerkt. De verdoving deed bijna geen pijn en de kies is goed verwijderd. Ze namen er de tijd voor. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goed en snel geholpen

De reparatie kon snel en goed worden uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7
Gewoon goed.

Iedereen is vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Gewoon goed

Ieder half jaar controle is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Goed behandeld. Goede tips

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Goede uitleg gekregen

Goed hoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vriendelijk

Prettige sfeer, doen wat nodig is. Vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Voelt vertrouwd

De controle en behandeling worden goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
ik ben goed geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Prima hoor

Iets meer tijd mogen ze wel nemen. Had gaatjes, daarvoor moest ik 2x terug komen, oké. Ook wat tandsteen, vroeg of ze dat direct wilde doen. Nee, bij de gaatjes. Uiteindelijk nog 2 x geweest voor de gaatjes. Maar tandsteen nog niet gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima benadering van de casuistiek en oplossingsgerichtheid.

Vriendelijke ontvangst en adequate behandeling opstart.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
goede ervaring

diskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7
Mijn ervaring is goed maar ik moet eerst alleen de rekening afwachten.

Mijn ervaring is positief. Maar of dat zo blijft als ik de rekening krijg is afwachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Ik heb een goede ontvangst gehad

De mensen hebben mij goed ontvangen en hebben mij op een vriendelijke wijze behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Goed

Vind het nooit prettig maar het is nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel fijn bezoek. Alles werd duidelijk verteld.

Super vriendelijke tandarts. Alle tijd voor de kinderen en de mogelijkheden om ons als ouders te betrekken bij de controle van onze kinderen. En de kinderen te betrekken bij de controle van ons als ouders. We werden heel serieus genomen en alles werd duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Heel prettig

Voor ons al gezin worden wij altijd goed geholpen en hij is altijd heel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5
Matig

Kreeg informatie die men beter aan mijn ouders hadden kunnen vertellen ik werd hier heel naar van

  • Aanbevelen? Nee
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Uitstekend

Na een consult om advies gevraagd en deze is ook uitgevoerd. Tot nu toe zeer tevreden, behandeling is nog niet klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prettige omgang met patiënten.

Er werd goed geluisterd en snel gehandeld!! Fijne manier van werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijne tandarts, je hoeft niet lang te wachten en vriendelijk personeel

Fijne tandarts, je hoeft niet lang te wachten en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Snelle behandeling

Bij een afgebroken kies. Kon ik gelijk terecht. Netjes geholpen. Vriendelijke tandarts en assistent. Ook toen bleek dat mijn vulling nog te hoog was kon ik gelijk terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Hele goede ervaring

Heel fijn en altijd vriendelijk ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Klantvriendelijk en deskundigheid op

Prettige ontvangst en goede uitleg over de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Heel prettige behandeling

Behandeling in een vriendelijke, ontspannen, toegewijde sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
De tandarts is goed en fijn

De tandarts zelf is een fijne man. Daar in tegen als je belt word je vaak niet fijn geholpen. En afgescheept met een bot antwoord waar je niks mee kunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Supernetjes dat ik al zo snel terecht kon

Supernetjes dat ik al zo snel terecht kon tussendoor, erg fijn geholpen zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima

Precies op tijd binnengeroepen en kundige, prettige en vriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Helemaal top

Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Kwaliteit met oog voor de patiënt.

Kies afgebroken, waarschijnlijk iets met popcorn. Tegen sluitingstijd werd er toch nog alle tijd genomen om kwalitatief het beste te doen. Netjes door alles heen gepraat. De tandarts vormt samen met assistente een leuke eenheid die de patiënt op de eerste plaats zet. Heb mij zeer relaxt gevoeld. Nu weer als nieuw en uitkijken met popcorn. Klasse!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Geweldig

We voelen ons thuis bij de tandarts-praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Een vriendelijke en gemoedelijke ervaring.

Met Daisy als preventie assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Vriendelijke en goede zorg

Goede en fijne zorg je weet waar je aan toe bent. Voor de kinderen erg fijn en vriendelijk en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9
Correct, voortvarend, efficiënt en meedenkend in belang van patiënten

Bij het eerste telefoontje werd er al gekeken wanneer en bij wie de afspraak kon gepland worden. Kundig advies gekregen waardoor vertrouwen in de behandeling was. Ook gelijk een planning van de afspraken waardoor er rekening werd gehouden met elkaars agenda's. Mooie afronding van de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Fijn bezoek positieve mensen

Keurig op tijd en vriendelijk ontvangen. ,praatje en controle perfect. Fijne tandarts en assistente top

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Ontzettend prettige tandarts

Mijn tandarts stelt mij afleiding op mijn gemak, is geïnteresseerd en altijd punctueel. Heel erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Super lief en werkt netjes

Altijd optijd, werkt zeer netjes en ze is erg lief

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Gerustgesteld voor de behandeling.

Professionele behandeling met goede informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Fijne mensen.

Goede ervaring, leuke en vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8
Ik ben met een afgebroken kies nog dezelfde dag geholpen

Ik kon nog dezelfde dag terecht. en ben erg goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Heel goede service en begeleiding bij calamiteiten

Zie biven

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Prima geholpen

Gaatje gevuld met verdoving. Niks van gevoeld. Leuk gesprek, ook met assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Kundig en snel geholpen!

Twee verstandskiezen in een keer getrokken, stap voor stap geïnformeerd wat er ging gebeuren. Vooral door de assistente op m'n gemak gesteld. Al met al goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10
Uitstekend

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Geruststellend in alle opzichten

Fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
prima

Goed contact, duidelijk wordt besproken hoe te verzorgen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
zoals gewoonlijk verliep alles goed

Ik kom inmiddels meer dan 25 jaar bij deze mondhygiëniste en alles ging weer zoals ik gewend ben. Geen op- of aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Top tandarts

Duidelijk over wat er gaande is en stelt je op je gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Vakkundig

Alles Voorafgaand aan de behandeling uitgelegd. Techniek is weer verbeterd. Tandarts is zeer vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Meedenkend vriendelijk

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9
Professionele, mensgerichte behandeling

Het stap voor stap vertellen wat er gaat gebeuren geeft rust en vertrouwen. Ik word op mijn gemak gesteld terwijl ik verre van een "tandarts-" held ben. Het verrichten van de werkzaamheden worden consistent met de sfeer goed uitgevoerd, dat vind ik knap

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8
Goede zorg

Juiste uitleg Rustige behandeling Niet gehaast

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10
Vakkundig en betrokken

Duidelijke uitleg vooraf en de behandeling zelf ging prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee