Tandartsenpraktijk Procureurweg 4
Procureurweg 4, 5103BG Dongen
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:15 - 17:15 -
dinsdag
8:15 - 17:15 -
woensdag
8:15 - 17:15 -
donderdag
8:15 - 17:15 -
vrijdag
8:15 - 12:15
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Fijn om steeds dezelfde tandarts te hebben, fijne rustige en duidelijke man.
Stéphanie is altijd correct, op tijd en belangstellend.
Altijd goed en tevreden
Altijd super vriendelijk en rustig. Nemen de tijd en houden rekening met je
vriendelijk ontspannen omgeving
Ik ben helemaal tevreden met de behandeling.
Kennis is goed
Staephanie is een fijne mondhygiëniste. Deskundig en vriendelijk.
Goede behandeling
Er wordt goed geluisterd en je wordt serieus genomen.
Goed geholpen!!!!
Fijne behandeling met goed advies.
Bij binnenkomst aanmelden ging goed, hoefde niet lang te wachten. Werd optijd geholpen, het liep niet uit
Prima
Vriendelijke mensen en deskundig
zijn geen woorden voor
Ondanks mijn angst. Erg geduldig, geeft alles goed aan. Voelt dat je gesteund en gemotiveerd word!
Afspraak niet altijd correct gewacht in wachtkamer kreeg thee van vriendelijke assistente
Heb over de tandarts geen klacht, ben er nl heel tevreden over. Maar deze mondhygieniste hoeft bij mij niet meer aan mijn tanden te komen, ze heeft het tandvlees op veel plekken beschadigd, waardoor bloeding ontstond, zelfs nu, als ik de tanden met de tandenstoker behandeld gaat het op verschillende plekken bloeden. Heb bij de balie medewerkster aan gegeven dat ik deze vrouw nooit meer wil, en aangegeven dat ik de mondhygeiste die ik altijd hebt gehad iedere keer wilt, daar ben ik nl heel tevreden over, die was helaas die dag vrij.
Altijd vriendelijk, geïnteresseerd, tijd voor de mensen, kwaliteit leverend.
gewoon goed en snelle behandeling
Goed en prettig tegen hún cliënten
Dochter net angst voor tandarts Alles rustig uitgelegd. En in haar tempo behandeld Goed werk geleverd.
Vriendelijk ontvangen en een ontspannen behandeling ondergaan.
Ga zonder angst naar de tandarts Wordt heel vriendelijk geholpen
.
Snel aan de beurt. Goede behandeling en adviezen.
Ze weten van mijn angst en leggen alles duidelijk uit. Wel heel lang mijn mond open gehad.
Goedemorgen, Hierbij stuur ik mijn beoordeling over mijn bezoek aan de tandarts, specifiek voor de mondhygiënebehandeling en gebitsreiniging. Dinsdag, 19 mei 2026 Het was een beetje pijnlijk, maar de service was erg professioneel. Bedankt Kożów Dariusz Met vriendelijke groet,
Vriendelijk en attent!!!
Word goed geholpen. Denkt mee aan oplossingen
Na mijn klacht over geweldig hoge factuur zou ik hierover worden teruggebeld. Dit is echter nooit gebeurd. Het maken van een foto om te kijken of de verzekering klikgebit zou vergoeden en het constateren dat dit in mijn geval niet aan de orde zou zijn. Factuur hiervoor bijna € 200,00. Ik vind dit dan ook ongelooflijk hoog bedrag. De klacht betreft overigens niet J. BUIKS. E.e.a. is gedaan door inplantoloog. Over J Buiks ben ik zeer tevreden
Nauwelijks wachttijd, vriendelijke tandarts en assistente.
Altijd goed behandeld
goed geholpen niets op aan te merken
Ik wilde mijn afspraak verzetten, was niet nodig. Ik kon met een geholpen worden, dat was fijn .
Heel lief en empatisch
Goed en vriendelijk geholpen
Ik heb goede uitleg gekregen over verschillende mogelijkheden voor het herstellen van mijn afgebroken kies. In samenspraak hebben we, denk ik, voor de juiste oplossing gekozen. In korte tijd is de kies hersteld.
Vriendelijk en goed.
Altijd op tijd. Buitengewoon vriendelijk. Goede adviezen
Goede ervaring, door goede uitleg. Er werd de tijd genomen en ik voelde me oprecht een klant ipv een 'patient'. Top dus. Ook bij de receptie waren ze erg vriendelijk. Dus zeker een aanrader voor familie en vrienden
Ik werd erg op mijn gemak gesteld! Dat vond ik fijn.
Heel goede ontvangst. Goed behandeld. De halve prothese werkt goed, heb ik nu geen last meer van mijn tandvlees waar geen echte kiezen meer zijn. Vriendelijke personeel en ik werd zelfs een knapperd genoemd wat heel attent en prettig was . Dankjewel.
Mijn nieuwe prothese past als gegoten en ik heb slechts één pijnpuntje! Goed werk Janny
Lief, geduldig en begripvol
Ze ontvangen je vriendelijk en nemen de tijd
Op de afgesproken tijd werd ik behandeld. Was binnen 10 minuten afgerond. Top gedaan door de tandarts. Was gelijk goed..
Goede behandeling gehad door Janny
Ik ben vriendelijk geholpen en voelde me op mijn gemak tijdens de behandeling. Er werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en er werd rustig de tijd genomen. Sanne toont daarnaast oprechte interesse in gezondheid en het welzijn van patiënten, wat ik als prettig en betrokken ervaar. De praktijk is netjes en afspraken verlopen over het algemeen goed op tijd. Daarom geef ik een goede beoordeling en zou ik deze praktijk aanbevelen.
spontaan
Snel geholpen, behandeling voor het een afgebroken vulling gemaakt en toen zagen ze op die plek nog wat , dit hebben ze gelijk meegenomen! Erg fijn. Zo hoef ik niet nog een keer terug.
uitstekend
Professioneel advies en uitvoering.
Goed uitgelegd dat er niets aan te doen was
Goed
goede uidleg wat ze gaatdoen vriendrlijk
Alleen jammer dat € 1,95 op de papier Rekening wordt berekend.
Vriendelijk en geinteresseerd. Houden er rekeningmee hoe het gaat en nemen de tijd.
goed en vriendelijk
Zeer goed geholpen
Deskundige geholpen. Ben zeer tevreden.
Ik kon gelijk komen toen er een klein stukje tand vanaf was.
Gerustgesteld
Goed en fijne mensen tijdens de behandeling
Prima zie de een regel
goede behandeling in onderling overleg
Men vertelt wat men gaat doen en waarom. Daarnaast heel vriendelijk. Ga zo door.
Snel
Prima, eerlijk advies gekregen
I've always had a problem with dentists, they weren't very delicate in their profession. Finally, after a few years I found a dentist who not only can Talking in such a way that you feel comfortable, but also can help you really well. I'm happy to found such good dentist after that many years.
Tandarts van de linden geef goed advies en is rustig in haar omgang met patiënten. Heb vertrouwen in haar kundigheid
Ben nw patient, nog maar 3 x geweest ivm implantaten. Laatste keer vorige week. Arts heet Mo Agha, die staat niet bij hieronder aan te klikken medewerksterslijstje. ???? Zijn assistente Lena stelde me erg op mijn gemak: erg lief. Wil nog even afwachten voordat ik echte beoordeling geef, omdat ik rechts implantaat wel Zie en voel en links helemaal niet. Vrees daarom dat linkerkant opnieuw moet. Maar ben wel erg vriendelijk door iedereen ontvangen en behandeld. Daarom zou ik vrienden en kennissen zeker naar u sturen.
Inhoudelijk gedreven en goed personeel.
zie boven
Altijd goed geholpen en altijd vriendelijk
Deskundig en rustig, implantoloog is een harde werker in de goede zin van het woord Altijd vriendelijke behulpzame assistenten
M'n kies was afgebroken.. de behandelmogelijkheden zijn goed bekeken.
Goed en vakkundig
Ervaar t als zeer vriendelijke behandelaars Goede duidelijke informatie Goede behandelingen
deskundige maar vooral vriendelijke behandeling
Fijne communicatie, kalme en open sfeer bij controles en behandelingen.
Ik ben goed, professioneel en snel geholpen. Daarnaast vond ik het erg prettig dat ik gelijk een vervolg afspraak kon maken.
Goede en vriendelijke behandeling.
Tandarts Martine en assistente Yvonne zijn heel vriendelijk, en weten je op je gemak te stellen. Altijd duidelijke uitleg en eventueel tips. Ook heel fijn dat ze een topteam vormen. Verder zijn ze ook heel betrokken en meelevend en hebben een luisterend. Mondhygiënist Bernice is heel vriendelijk en geeft duidelijke uitleg. Eventueel ook tips als dat nodig is. Baliemedewerkster Rianne ook altijd heel vriendelijk en belangstellend
Ik was altijd bang bij Angel niet meer
deskundig en rustig, goede uitleg bij behandeling
Goede zorg, vriendelijk en duidelijke uitleg
Door herkenbaarheid vanwege regelmaat bezoek (2x per jaar) krijg je het gevoel een enigszins persoonlijk te worden benaderd. Geeft voor mij een prettig gevoel.
Vriendelijke deskundige tandarts
Nieuwe mondhygiëniste Goede uitleg en goed geluisterd en gewerkt
Fijne benadering, er wordt goed geluisterd.
Een vriendelijke vrouw.
Vriendelijk en goed geholpen.
Goede communicatie over status gebit en behandelingen, vriendelijke medewerkers, herinnering voor afspraak per e-mail
Altijd plezant en snel
Goed en netjes geholpen.
Er wordt gekletst gezellig maar ook serieuze goede uitleg van de behandeling
Ben zelf erg angstig voor tandartsen.trauma uit het verleden tandarts Sicking.hier stellen ze je op je gemak.
Rustige benadering belangstellend en kundig
Met mijn klacht was ik best angstig. Ik werd gelijk op mijn gemak gesteld door de assistente en daarna door de tandarts, er hangt een fijne sfeer in deze praktijk. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Tandarts Angel helpt mij altijd heel kundig en vriendelijk
Begripvol, meedenkend en vakkundig
Vriendelijk personeel
vriendelijk en goede uitleg
Ik was bij de Mondhygiëniste, Stephanie. Echte aanpakker met verstand van zaken. Daarnaast houdt ze rekening met mijn gevoelige gebit en heeft goede tips.
Anne-Marie is op tijd en heeft mijn gebit weer goed schoongemaakt.
.
Vakkundig en persoonlijk
Ik word altijd vriendelijk en kundig geholpen.
ffg
Vervangende mondhygiënist gehad Mariëlle, was top heel kundig en vriendelijk. Sanne de tandarts is ook een topper legt ook alles goed uit.
Zoals altijd weer zeer vriendelijk geholpen.
Ik vind wacht tijden te lang Als er een noodgeval is
Zoals altijd perfect
Uitstekende behandeling, goede uitleg.
Martine is een hele kundige en vriendelijke tandarts.
Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij deze tandarts. Het team is vriendelijk, neemt de tijd om alles goed uit te leggen en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. De behandeling was professioneel en pijnloos. Ik zou deze praktijk zeker aanraden aan anderen!
Duidelijke uitleg hoe het er bij staat met mijn implantaten en goede behandeling. Vriendelijk.
Ik kon met een afgebroken kies snel terecht, en met de nodige uitleg en overleg werd ter plekke een reparatie uitgevoerd. De procedure verliep vlekkeloos, geen klachten meer nu. De tandarts neemt de tijd voor uitleg en overleg en gaat samen met de assistente zorgvuldig te werk in een prettige sfeer.
Alles wordt heel goed uitgelegd. Ze denken ook goed mee.
Altijd op tijd en goede zorg. En vriendelijk.
Duidelijke uitleg over het plan wat te doen, alleen te lange wachttijd (half uur) tussen de 2 behandelingen
Goed
Rustig netjes aardig en op tijd
Mooi op tijd geholpen,vriendelijke assistente,tandarts was aardig en keek mijn gebit goed na, had n vraag over mijn draadje wat goed en duidelijk werd beantwoord
Gewoon heel goed! Erg aardig, alles wordt duidelijk en goed uitgelegd, ik kwam voor de 1e keer en ben zeer tevreden. Ik heb meer dan 30 jaar bij een andere praktijk gezeten, door verhuizing overgestapt op deze en ben erg vriendelijk ontvangen!
Altijd vriendelijk en kundig. Nooit lang wachten in de wachtkamer. Was van de week bij Romy, nieuwe tandarts ook zeer vriendelijk!
Behandeling was prima maar er was geen klik met de (vervangende) mondhygiëniste.
Goed geholpen en zeer correct behandeld
Angel & Daisy zijn een topteam. Houden meer dan uitstekend rekening met m’n comorbiditeit aan lichamelijke aandoeningen / handicap. Ze zijn professioneel en kennen hun vak. Gebouw: het zou zo fijn zijn als de toegangsdeuren die ook nog eens heel dicht op elkaar zitten van het gebouw automatisch open en dicht gaan. Want nu moeten bij binnenkomst vaak andere patiënten helpen. (Bij weggaan helpt Daisy altijd).
Afspraak vergeten hadden mij gebeld en een half uur later gezet fijn dat ze meedenken
Geen opmerkingen
Fijn team, Angel en Daisy. Ik ben tevreden
Behandeld door Maaike. Fijne/prettige behandeling gehad. Verteld telkens wat ze gaat doen, goede uitleg en behandeld heel voorzichtig. Voelde heerlijk aan toen ze klaar was.
Goed
Zeer vriendelijk, ook de assistentes. Vervelende ervaring met maken van frames, boven en onder. Wel heel attent dat er een bloemetje bezorgd werd met excuses. Goede en uitgebreide informatie, zo nodig.
Klant vriendelijke, goed advies . Zeker bekwaam mensen . Zeker een praktijk om aan te raden.
Fijn geholpen
Van een vriendelijke sfeer wordt je rustig en werkt gerust stellend!
Altijd fijne service hier
op controle geweest, ik zou gebeld worden voor afspraak met tandtechnicus. niets gehoord en na ongeveer 3wkn zelf gebeld. toen snel afspraak en goed geadviseerd.
Lieve dames die me goed hadden geholpen tijdens het boren van 2 gaatjes. Hadden ook humor en zijn gezellig!
Ik vind het zo´n aardige vrouw. Duidelijke uitleg. Vlotte behandeling en prachtig resultaat. Ik weet haar naam niet meer. Kunnen jullie haar erbij zetten? Ze verdient de lof. Ze heeft mn tanden gebleekt.
Super behandeld goed En een pijnloze behandeling Echt goed alle lof
Met mijn tandarts heb ik top contact als ik vragen heb kan ik bij haar terecht en zoekt ze naar een goede oplossing
Fijne praktijk
Mijn ervaring is dat ik altijd goed ben voorzien van informatie alvorens tot behandeling over te gaan. Dat er altijd naar mij werd geluisterd. Zo lang ik daar in behandeling ben.
Ik ga al jaren om de drie maanden naar de mondhygiëniste. Maar deze keer was de behandeling ronduit onprettig en pijnlijk. Volgende keer graag weer de ‘eigen’ mondhygiëniste Weet de naam van de behandelaar niet.
Was 1e kennismaking. Voelde meteen vertrouwd.
Mijn tandarts is zeer vriendelijk en legt alles prima uit wat ze doet. Erg fijne ervaringen.
Hele correcte tandarts. Vraagt regelmatig of dat het nog gaat. Geeft goede uitleg. Ik ging met een goed gevoel weer naar huis. Dank jullie wel.
Zie hierboven
Hij is rustig en stelt me op mijn gemak.
Ik kom 4x per jaar bij Anne Marie. Altijd tevreden.
Prettige, vriendelijke ontvangst bij zowel de balie als in de behandelruimte. Men werkt altijd op tijd. En als dat een keer niet lukt, wordt dat bijtijds aangegeven. De tandarts en haar assistenten zijn altijd bijzonder vriendelijk en geruststellend. En qua behandeling heb ik het idee dat ik goed geholpen word.
Mondhygiëne invaller Marielle , hele vriendelijke vrouw
Zie boven.
Goede ervaring.
Adequate behandeling welke op een zo comfortabele wijze met prachtig eindresultaat os geexecuteerd. Compliment
Prima geholpen
Goede ervaringen met deze tandartspraktijk
Helpen op een fijne manier
Legt uit wat haar bevindingen zijn, wat ze v plan is, aardig, denkt mee, toont empathie.
Altijd gezellig, werkt netjes en op tijd
prima, netjes op tijd, alleen lange wachttijd voor doorsturen mondhyg. september is bijna een half jaar.
Laagdrempelige tandartsenpraktijk, ook zeker geschikt voor mensen die - net als ik - te kampen (hebben gehad) met angstklachten wat betreft tandartsbezoeken. Dat hebben ze er hier zó uit. :-)
Alles ging perfekt
Snel geholpen en uiterst vriendelijk
optijd geholpen zoals de afspraak was ,geen gaatjes gebit schoon gemaakt.
-
?
Neemt rustig de tijd om alles goed te bekijken in je mond.
Na een periode van veel pijn en angst voor de tandarts, ben ik nu na twee afspraken al meer gehoord dan mijn vorige tandarts in al die jaren hiervoor. Heel fijn dat ik serieus genomen wordt.
Wordt altijd vriendelijk geholpen
Geen centje pijn
Zeer betrokken, mooie kamers schoon netjes vriendelijk personeel
Toch weer een kies die als verloren is beschouwd. Had de tandarts een half jaar geleden ook kunnen vertellen ipv een gaatje vullen.......zo jammer dit Kunnen weer gaan sparen voor een implantaat!!
Kies getrokken op moment vlgs afspraak, zorgvuldige behandeling. Goede begeleiding tijdens behandeling en ook tijdens vervolg traject bespreken.
Top
Moest meerdere keren terugkomen. Elke keer professioneel geholpen door aardige en vriendelijke mensen geholpen. Top
Afspraak om een oude vulling te vervangen. Mooi op tijd geholpen. Duidelijke en vriendelijke communicatie. Gekozen niet te verdoven. Behandeling was pijnloos. Zowel tandarts als assistentie ( was een assistent in opleiding bij die nog duidelijk aan het leren was, werd ook m.i. uitstekende door de vaste assistente gecoacht.
Altijd correct en vakkundig geholpen
Persoonlijke aandacht je wordt gerust gesteld.
Zie hierboven
Was snel geholpen ,men stelde mij gerust door wat vragen te stellen of ik wat had .
Goed zoals gewoonlijk
Vakkundig, goed en gezellig
Iedereen altijd even vriendelijk en mee denkend
Ieder halfjaar controle vind ik achteraf toch teveel en het advies is oké
vriendelijk behandeld
Prima
Je krijgt altijd goede uitleg, werken op tijd en stellen je gerust.
Ik ben goed verzorgd, het trekken van mijn kies ging pijnloos en voelde niets, daarnaast werd ik na behandeling ook goed verzorgd,mocht ik even blijven zitten,mijn gezicht werd afgewassen door assistenten. Ik wens die persoon in opleiding heel veel succes en plezier in opleiding.
Gewoon een fijne organisatie, mensgericht en vakkundig.
Martine is een zeer kindvriendelijke tandarts. Ze heeft geduld en is heel toegankelijk. Mijn dochter (en ik dus ook!) gaat met veel plezier op controle
Goede behandeling
Het was erg kort, waarvan ik als ik meerderjarig zou denken heb ik hier nu zo veel voor betaald. Maar wel opzich fijn dat het kort was!
De ontvangst op de praktijk blijft kil en soms ronduit onvriendelijk.
Vriendelijk en luister naar mijn wensen
Goed
Afspraak gemaakt voor controle en kon binnen enkele dagen op Dinsdag al terecht. En de vervolgafspraak was meteen Vrijdag erop alweer,super snel geregeld allemaal. Top.
Ik ben goed geholpen. Goede uitleg, fijne behandeling en flexibel aangezien ik ook weleens te laat ben gekomen :)
Het ding past niet en dat wordt door de maker betwist. Ergo, het ligt in de kast. Weg gegooid geld.
Nvt
Een heel goed team, ben heel tevreden.
Heel fijnen lieve tandarts. Ik word altijd goed geholpen en serieus genomen.
Fijne tandartsen en mondhyiënisten
Wordt altijd vakkundig geholpen
Is goed.
Positief over mijn behandelaars
Fijne praktijk, vriendelijke mensen en deskundigheid!
Alles naar wens
Na mijn super vervelende ervaring in het ziekenhuis met het verwijderen van mijn verstandskiezen en het plaatsen van een implantaat ben ik geweldig behandeld door Martine Pouwels en de assistent ( waarvan ik helaas de naam niet weet). Empathisch, betrokken en deskundig. Ik ging met een lach weg. Daar kunnen ze bij de MKA-chirurgie nog iets van leren! Toppers en alleen maar complimenten. Ook voor de andere tandartsen en assistenten die ik de laatste periode gezien heb.
Kom al sinds jaar en dag bij deze praktijk en ben nog steeds tevreden, elke keer weer.
Vriendelijke en deskundige tandarts en assistente die mijn afgebroken kies snel goed hebben behandeld!
Heel vriendelijk en naar wens geholpen
Ze zegt van te voren wat ze gaat doen .wat prettig is. En ook al kun je niet praten is ze toch altijd even belangstellend
Daisy en Angel zijn super. Ik ben hartstikke tevreden
Eerste afspraak gehad. Was prima.
Ze legde alles goed uit. En mijn klik gebit zit weer heel goed. Prima gedaan .
Ik heb een vrees opgebouwd voor de tandarts en mondhygiënist en door Stephanie is deze helemaal weggenomen. Geruststelling gegeven en goede uitleg en de behandeling was vrijwel pijnloos.heel erg fijn en kom graag terug .
Goed behandeld door vriendelijk personeel
Fijne tandarts en assistente die ook erg leuk zijn met peuters en hen een fijne ervaring geven met naar de tandarts gaan.
Vriendelijk en deskundig geholpen
Ik kan geen betere tand artsen wensen ze zijn behulpzaam en lief.
Op vakantie telefonisch contact gehad. Tot 2x toe teruggebeld en perfect geholpen.
Helaas 5 minuten te laat, meteen geweigerd voor de behandeling en een rekening gepresenteerd gekregen. Wat een service...
Mo Agha is een echte pro: doortastend, empatisch, realistisch,
De medewerkers mohammed en Lena hebben de ervaring luchtig en persoonlijk gemaakt ondanks de ingreep langer duurde. Ook was er een mogelijkheid om eerder naar de afspraak te komen wat ik fijn vond. Dat maakt de ervaring alsnog fijn! ;)
Zie hierboven
behandeling mond hygieniste met advies van anders poetsen
De tandarts was super vriendelijk aleen de balie assistente was net me zo aan afblaffen dat ik er geen fijn gevoel bij had
Wat ik als minder ervaar dat ik in december en februari 2 rekeningen voor dezelfde behandeling heb gekregen van ongeveer 220 euro ieders
Goed geholpen
Positief
Zeer vriendelijk geholpen en duidelijk advies gekregen
Prettig contact
Tandarts (Mo) stelde me gerust, gaf goede uitleg bij wat hij deed, en deed de ingreep met zo min mogelijk ongemak voor mij.
Prettig
Het is altijd een feestje om door Stephanie behandeld te worden.
Uitstekend
krijg goed en helder advies
correct en duidelijk.
Snel en betrouwbaar
Op tijd begonnen vlot afgewerkt
Van een kies 2 stukken afgebroken en dat 's morgens gemeld en kon dezelfde dag nog geholpen worden. Top. Flink wat werk aan de kies gedaan om deze weer op te bouwen en ondanks dat dit zodner verdoving plaatsvond totaal geen pijn gehad.
Ik heb het gevoed dat er zeer nauwkeurig werk wordt verricht, zowel preventief alsook correctief. Adviezen worden ook goed besproken met me. Wat ik er dan mee doe is aan mij.
Dasy is een geweldige mondhygiëniste
Goed en vriendelijke mensen
Fijne behandeling met duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren
Goed
Fijne mondhygiëniste. Denkt mee is rustig stelt je op je gemak. Is kundig in haar vak
Open duidelijke behandelingen.
Goed en ku dig geholpen, gerust gesteld en informatie gekregen.
Mariëlle Cornelissen helemaal leuk, die zat lekker te kletsen en ik kon alleen maar huhhhu, ohhh zeggen met open mond
Snel en vakkundig geholpen. Vriendelijke ontvangst. Geen na klachten.
Behandelingen zijn goed bespreekbaar. En het gevraagde wordt naar mijn mening goed uitgevoerd.
Vriendelijk personeel en ik was zeer snel klaar.
Angel en Daisy zijn de liefste tandarts en tandartsassistente die ik ooit heb meegemaakt. Ik ben heel erg bang voor de tandarts, altijd al geweest. Maar deze ervaring heeft me hoop gegeven. Wie weet kom ik ooit nog van mijn ‘tandartsangst’ af!
veel vertrouwen
Snel en vakkundig geholpen
De mensen die er werken zijn vriendelijk en zover ik kan beoordelen bekwaam. De praktijk binnen gaan is probleem. Deuren zijn heel zwaar en met rollator is het worstelen om binnen gekomen. Eigenlijk zonder hulp niet binnen of naar buiten te komen.
Goede behandeling Prettig contact Er wordt goed uitleg en advies gegeven.
Stel je gerust en vraag of er problemen zijn. En vertel wat hij gaat doen tijdens de behandeling.
Heel betrokken en cliëntvriendelijk. Hebben zich goed ingelezen in je gezondheidssituatie.
Goed en vakkundig
Goede zorg zoals gewoonlijk.
Fijne tandarts
Zie bovenstaand
alles loopt soepel, afspraken worden nagekomen, goede uitleg van wat er gaat gebeuren.
Erg tevreden over tandarts Angel en zijn assistente. Met mijn lichte angst voor de tandarts kan ik niet beter ontvangen en behandeld worden dan door hen. Daarnaast beiden erg kundig en eerlijk. Ik ging er met een lach weg, terwijl ik het vooraf altijd wat spannend vind.
Alles naar wens,prima.
Volgens afspraak goed geholpen en advies gekregen.
Was de eerste keer dat ik hier kwam , super goed geholpen , begripvol.
Aardig netjes en goed
goede en vlotte behandeling
Al jaren worden wij hier keurig behandeld
Deskundig en tegelijkertijd prettig behandeld
gericht op: hoe behoud ik zo lang mogelijk mijn eigen tanden. geen onnodige behandelingen de receptie/administratie : afspraak maken... geen probleem. afspraak verzetten... geen probleem. Herinnering komende afspraak (digitaal) heel plezierig. de planning van de afspraken is wel aan de korte kant. Daardoor lopen deze uit
Zeer vriendelijke en kundige behandeling
Mooi optijd behandeld.
Deze tandarts vind ik heel fijn, omdat ze rustige benadering en werkwijze heeft. Alles uitlegt wat ze gaat doen, alert blijft op signalen of iets pijn doet en vraagt als ze signaal zet. Ze denkt mee, maakt duidelijke afspraken.
Half jaarlijkse controle goed uitgevoerd en met heel zachte hand tandplak verwijdert
Prima
Er zit al heel lang een insect in de lamp
Fijne en kundige mensen
Fijne communicatie. Vriendelijk personeel, moderne techniek. Hele fijne lieve professoonele tandarts (romy). Ook prettige behandeling mondhygienisten
Vriendelijk ga zo door Tandarts Angel Tsakov en assistente zo vriendelijk
Ik ben door mijn tandarts heel fijn en kundig geholpen.
Klantvriendelijk, schone/nette praktijk, fijne communicatie
Bij jaarlijkse controle kwam ter sprake dat ik maar 1x bij mondhygiënist was geweest. Voelde als " gedwongen winkelnering". Het is ws een beleidskwestie, maar mijn jarenlange ervaring in deze praktijk is geweest dat tandsteen tijdens de controle werd verwijderd door de assistente. Dat heeft mijn voorkeur. Waarvoor niet echt begrip...
Vriendelijk, professioneel, vakkundig en houden overal rekening mee.
Goede voorlichting en uitstekende behandeling.
Prettige behandeling in een prima omgeving!
.
snel en goed geholpen
Was een prima ervaring. Op de afgesproken tijd. Duidelijk ook tijdens de controle.
Goede zorgen uitleg over hoe het gebeurt
Heel vriendelijk en voorzichtig met zijn behandeling, legt alles goed uit. Je gaat met een gerust hart naar de tandarts.
Fijne medewerkers en goed met kinderen. Leggen alles uit. Complimenten naar Angel en Daisy
Tevreden over de adviezen.,communicatie schiet tekort
Stellen altijd op het gemak zijn zeer aardig voor mij.
Ervaring met Martine is geweldig! Zij luistert goed naar je en geeft prima behandeling.
Ik ben zelf altijd geïnteresseerd in hoe en waarom een behandeling plaatsvindt en krijg daarover een duidelijke uitleg met inzage van Rö-foto's e.d. Ik ben tevreden.
ga zo door !
Vriendelijk behandeld
De mensen waren vriendelijk en ik ben goed geholpen.
Professioneel geholpen met tips
Geen verbetering mogelijk.
Goed en snel geholpen
n.v.t.
Was gevallen, stukjes van voor en ondertanden af. Kon dezelfde dag nog komen.
Zeer behulpzaam en deskundig
Ben tevreden Weet de naam niet meer van wie mij behandelde.
Vriendelijke ontvangst. Besproken wordt wat er moet gebeuren.
Wordt altijd bij binnenkomst vriendelijk begroet door de receptioniste en door de assistente van de tandarts. De wachttijden in de wachtkamer zijn acceptabel, maar voor de vervolgafspraken moest ik wel wat langer wachten. Ben wel ongeveer in 2 maanden tijd behandeld aan dezelfde kroon die eruit was gevallen, dat was balen aangezien je daar wel een factuur van ontvangt!
Xxx
Prettige praktijk: niets op aan te merken!!!!
Niet wachten en goed behandeld
Professionele en vriendelijke behandelingen
Wederom van mijn klachten afgeholpen door tandarts Aksu
Vriendelijk personeel
Zeer prettige behandeling voor zover dit kan bij de tandarts natuurlijk. Er was voldoende tijd gepland. Er werd duidelijk gecommuniceerd welke stappen er worden uitgevoerd. Zowel de arts als assistente stellen je op je gemak. Complimenten!
gewoon goed
Ik heb best veel problemen met wortels, implantaat etc. maar Stephanie doet haar uiterste best om te behouden en daar ben ik heel dankbaar voor.
erg vriendelijk personeel
Deze week geholpen aan verwijderen tanden en plaatsen prothese waarvoor ik nogal nerveus was. Tandarts heeft rustig aan verdoofd en de behandeling gedaan waardoor ik zelf rustig werd. Complimenten heb ik ook aan hem doorgegeven Berkan Gozen
Zo geduldig en fijn met kinderen!
Zeer goed geholpen door Romy Ondanks dat het gecompliceerde behandeling was was het zeer gezellig in de behandelkamer Met andere woorden een leuke gezellige kundige tandarts
Very pleasant experience and the employee was very comfortable to be around.
Fijne en snelle behandeling en heel vriendelijk
Ben een zeer tevreden klant. Jullie zijn er ook als je problemen tussen door hebt. Gewoon toppie.
We zijn prima geholpen
Ik zou wel iedere maand willen gaan. Wat een klasse en deskundigheid.
Op tijd, vriendelijk, professioneel
Snel kunnen komen
Behandeld door mw. Pouwels en haar collega. Het is een leuk stel en ze hebben veel humor tijdens de werkzaamheden. Het wordt wel tijd dat de behandelstoelen een nieuw jasje krijgen. De scheuren in de bekleding zijn niet echt representatief.
goed geholpen
Geholpen
Mondhygiënist Indy is niet zomaar wat aan het peuteren, maar besteed voelbaar en serieus veel aandacht aan het grondig reinigen van je gebit. De mondhygiënist voelde voor mij altijd als onzin totdat ik Indy kreeg als behandelaar. Mijn volgende afspraak is alweer ingepland.
Goed
Na opstapelende tand problemen contact op denomen met samenwerkende tandartsen Dongen Een behandelplan opgesteld waarbij inmiddels de eerste behandeling is uitgevoerd. De dienstdoende tandarts stelde mij zeer op mijn gemak tijdens de behandeling en respecteerde mijn angst.
Vriendrlijke en goede behandeling
.
Goed geholpen
Heb goed advies gekregen
Heldere uitleg over de behandeling en is er voor je. En ze is goed in haar vak.
Angel Tsakov en zijn team zijn de beste voor mij en mijn gezin van vier! We bevelen hem altijd aan!
Nvt
Altijd goed geholpen. Als er iets mis is vertellen ze duidelijk wat de mogelijkheden zijn.
Was 46 jaar bij tandarts Hanken in Oosterhout, die er vanwege hoge leeftijd mee stopte. Niet tevreden over zijn jonge onervaren opvolgers. Daarom erg dankbaar dat ik bij de STD als nieuwe klant werd aangenomen en meteen geholpen werd op een vriendelijke, kundige manier. Happy.
Fijne mensen vriendelijk, en ze verstaan hun vak echt goed, kom er altijd graag.
Fijn, rustig en neemt stap voor stap alles door.
Heel goed
IK voel me gekend, zowel door de mondhygieniste als de tandarts en haar assistente. Zakelijk even formeel en informatief, verder inlevend (de tandarts vindt wat pijn 'een beetje sneu'). Vriendelijk, servicegerecht en meedenkend.
Ik ben beste bang voor de tandarts maar Martine stelt je altijd op je gemak.
Je wordt vriendelijk ontvangen en op je gemakt gesteld.
Snel, goed en vriendelijk
Ik ben heel bang voor de tandarts maar ze weet me op een of andere manier toch gerust te stellen.
Hele prettige en deskundige behandeling.
Gewoon,zoals het behoort
Het was voor mij geen makkie om te gaan met veel sneeuw op de fietspaden onderweg , na flink wat slibberen is het mij toch gelukt . Iedereen moet dat maar eens proberen . Met vriendelijke groet , Dhr. A.A.M Kouters.
Mijn angst voor de tandarts en pijn zijn groot. Deze tandarts en assistente hebben mijn vertrouwen gewonnen waardoor ik zelfs een noodzakelijke wortelkanaalbehandeling heb durven ondergaan. Ze zijn kundig, geduldig en vriendelijk. Dit was precies wat ik nodig had. Dankzij beide is mijn angst deels weggenomen. Ik ben ontzettend blij dat ik deze praktijk heb gevonden.
Shel geholpen
met aandacht en vriendelijk geholpen
Fijn en goed behandeld en aardige persoonlijkheid
Alleen ik zou een begroting krijgen maar tot nu toe niks via mail ontvangen zal wel door de kerst vakantie zijn.
goed
Bezoek bij Janny Buiks is eenmaal jaarlijks en verloopt steeds prima.
.
Daisy heeft mij fantastisch geholpen
Nvt
ik ben blij, dat Martine hier is komen werken. Ze heeft geduld; kan goed luisteren en je wordt serieus genomen!
Deskundig, vriendelijk en ervaren
Doordat ik wegens ziekte vaak een afspraak moest afzeggen, stonden ze mij heel goed bij voor weer een nieuwe afspraak. Ik ben heel goed tevreden.
Het opvullen van me bovengebit is helaas eral weer uit na 3 dagen. Dus kan nu weer een jaar gaan plakken met kleefpasta. Dit doe ik nu al inmiddels 1.5 jaar en ben er eigenlijk wel klaar mee om dit iedere dag boven en onder te doen. En een rebase kost me te veel geld voor iets wat er na een week al helemaal uit is. Jammer dat het allemaal zolang moet duren voor je je goede gebit hebt en dus tot die tijd moet plakken
Zie bovenstaande
Ik had een afspraak voor ėėn gaatje, het bleken er twee te zijn. Deze is ook meteen behandeld. Er wordt de tijd genomen om de behandeling goed af te ronden.
Het was een ele goede ervaring, de tandarts en assistenten zijn erg vriendelijk en er wordt een goed en eerlijk advies gegeven.
Ik had van de vorige tandarts heel veel angst overgehouden. Hier werd ik rustig benaderd, alles werd goed uitgelegd en als het nodig was kon ik even pauze nemen! Ik werd zo rustig van de duidelijkheid dat pauzes nooit nodig zijn geweest!
De tandarts en assistente waren erg vriendelijk en deskundig.
Heel fijn behandeld
Kom er graag.
Zoals altijd dik tevreden, prima behandeling
super
Mijn angst was onnodig; trekken en passen prothese ging soepel
Ik heb geen vaste tandarts maar zoals altijd weer super geholpen. Ze zijn zo vriendelijk hier. Deze keer toevallig weer bij Mevr Pouwels en assistente, fantastisch. Super vriendelijk, eerlijk en goed advies gekregen.
Geen centje pijn
Altijd een goede ontvangst bij de tandtechniek en goede zorg.
Geruststellend, fijn en vertrouwend gevoel als ik bij Tandarts Tsakov ben geweest. De man weet precies wat hij doet.
Indy gaat heel goed met mijn angst om
Goed gewerkt
Goed en vriendelijk geholpen!
Voor een second-opinion bij tandarts A.Tsakov geweest zeer tevreden over de uitleg van mijn behandelingen.
Zeer tevreden door de deskundige beoordeling, oplossing gerichte aanpak en uitvoering.
Indy was heel deskundig en hij het vanuit de rust gedaan.
Aandacht en zorg
Wel opvallend en een risico dat niemand je kan vertellen wat iets gaat kosten, er wordt gewoon niet over gepraat. Dat ben ik niet gewend.
Netjes behandeld, van te voren geven ze aan wat ze gaan doen
Er werd uitgebreid de tijd genomen nadat ik een afspraak maakte voor een vulling die er uitgevallen was. Het plaatsen van de nieuwe vulling verliep vlot, pijnloos en nu ik kan nu weer alles eten wat ik wil.
naar ons idee heeft de tandarts ons eerst goed geïnventariseerd op mogelijke zaken die voorheen behandeld zijn plus hoe die punten er nu voorstaan. Dat was gelukkig positief en verder is ons gebit ook prima gecontroleerd.
Ontzettend fijne tandarts waarbij ik mij helemaal op mijn gemak voel. Ze legt uit wat ze doet en onthoud ook jou voorkeuren.
Ik werd vriendelijk ontvang door zowel tandarts als assistente en ze namen de tijd voor mij
Heel goed geholpen!!!
Duidelijkheid wat er aan het gebit mankeert. Wat de behandeling inhoud. Hoe de behandeling gaat verlopen.
Altijd goed
Goed geholpen
Ik werd vriendelijk onthaald en mijn klacht is opgelost. Dus een goede ervaring.
Goede tandarts samen met zijn assistente
Hij ligt alles goed uit, en is steeds beter te verstaan.
Snelle en goede behandeling en juist advies
Je wordt op je gemak gesteld,erg vriendelijk allemaal.
Vriendelijk personeel en goede behandeling makkelijk afspraak maken
Heel plezierig contact.
Correct en netjes behandeld, zonder complicaties zee22r tevreden.
Mijn tandarts Martine Pouwels is super vriendelijk, belangstellend en zeer kundig. Er is ook een goede samenwerking met assistente. Hierdoor stellen ze mij op het gemak.
De tandarts neemt de tijd om naar me te luisteren en geeft tips.
De zorg is slecht. De mededelingen die gedaan worden zijn elke keer negatief en in tegenstrijd met wat er eerder in de behandeling is gezegd. Als een een vaste behandelaar stopt in de praktijk wordt daar geen mededeling over gedaan naar patiënten.
Goede uitleg wat er gaat gebeuren en wat moet gebeuren
Vriendelijk, kundig personeel. Nooit langer dan 5 min.hoeven wachten!
Tandarts nooit het leukste uitje, maar altijd vriendelijk en professioneel bezig/behandeld
Leuk team, vriendelijke tandarts.
Het gaat goed.
goed
Fijne praktijk met fijne mensen
Ontspannen sfeer. Rustige benadering en goede en duidelijk uitleg wat er ging gebeuren. De sfeer onderling tussen tandarts en assistent was fijn
Alles werd netjes uitleg,en ze naam de tijd
Tandarts Pouwels verleent uitstekende tandheelkundige zorg.
Fantastisch
Prima
Ieder half jaar een controle- afspraak samen met mijn zoontjes. Prettig contact waarbij ook voldoende oog, zorg en uitleg voor mijn zoons (8+5). Ze zijn erg betrokken en nemen voldoende tijd.
Zie boven
Prettig
Altijd vriendelijk
Schoon ,aardig en professioneel .
Zeer goed georganiseerde praktijk. Altijd op tijd geholpen. Zeer vriendelijke medewerkers.
Afgebroken kies, en kon de dezelfde dag al terecht.
Ik wil een klik gebit omdat het gebit wat ik nu heb niet blijft zit door de medicijnen die ik moet nemen door een levertransplantatie en ik heb bijna geen smaak door de hemel plaat. Maar nu word op voor hand al gezegd dat de verzekering het niet goedkeurt en dat vind ik wel heel voorbarig
Kundig behandeld !
Prima geholpen en kundig advies
Voor de meeste van ons is de tandarts of mondhygiënist niet het favoriete uitje. Toch hoef je er geen schrik van te hebben. Ze stellen je zeer gerust en leggen alles vooraf goed uit wat ze gaan doen. Hierdoor lig je wat meer ontspannen in de stoel zonder angst.
We staan nooit echt te springen als we 2x per jaar naar de tandarts en mondhygiëniste gaan voor controle. Echter de mensen waar wij mee te maken hebben zijn erg aardig, vriendelijk en hebben gevoel voor humor terwijl ze duidelijk begaan zijn met ons als patiënt. Wij komen uit Oosterhout en gaan in Dongen naar de tandarts, zegt eigenlijk genoeg.
Prima
Zeer op tijd vriendelijk ontvangen en prima behandeld.
Ze hebben me goed geholpen en heel vriendelijk assistent
Super fijne tandarts die erg meedenkend is en ook de tijd voor je neemt. Als er iets is leggen ze het duidelijk uit en willen ook graag helpen. Ook als er een uitvaller is krijg je een berichtje of je eventueel eerder kan. Ook qua bereikbaarheid een goede locatie met voldoende parkeerplaatsen voor de deur.
Prima
Altijd vriendelijk, goede uitleg
Snel consult bij klachten
De beste tandarts die er is. Hij luistert, denkt mee en is heel kundig.
Men is zeer vakkundig en men legt goed uit wat men gaat doen. Daarbij zijn ze heel aardig en vriendelijk.
Vriendelijke tandarts die duidelijk zegt wat hij gaat doen, en ben goed behandeld.
Deskundige en prettige behandeling, ontvangst scoort nog steeds minder. De dames achter de balie zouden het visitekaartje van de praktijk moeten zijn. Helaas hebben zij het altijd drukker met elkaar (en ook op storend volume) dan met de mensen die binnenkomen. Ik geef toch een goede score omdat ik over de behandelaars zeer tevreden ben.
De afspraak was vlot gemaakt. De behandeling ging vlot en tot tevredenheid
Prettige ontvangst, goede uitleg over wat ze gaan doen. Altijd een goed gevoel als ik naar huis ga.
Ik ben als de doods voor tandartsen. Trauma opgelopen vroeger als kind zijnde. Ik heb heel snel kokhals reflexen. En toen ze foto's wilde gaan maken gebeurde dat dus ook helaas. Na een paar x te hebben geprobeerd de foto's te maken. Stopte ze en gaven ze aan dat ze het met een echo apparaat gingen doen om zo goed beeld te krijgen. Daarna is er geduldig en de tijd genomen om de rest te bekijken en bespreken. Beveel ik ze aan, jazeker wel. Zo fijn geholpen daar
Ik ga om de drie manden voor tandsteen zodat mijn eigen tanden langer mee gaan
Overschrijven naar Raamsdonksveer ging verrassend vlot
Goed
Goede bekwame tandarts die mij snel en vrijwel pijnloos heeft geholpen.
De wijze van behandelen is consistent vertrouwenwekkend
Goed. Ik ben nog steeds blij met mijn tandarts en de optie om gelijk een nieuwe afspraak te maken. Daarnaast waardeer ik de herinnering e-mail als mijn afspraak nadert
Er wordt heel goed ingespeeld op mensen met angst voor de tandarts. Heel fijn. Bulgaarse tandarts met assistente
Ik ben onder behandeling bij tandarts Aksu voor kronen. Zij is ontzettend nauwkeurig, en professioneel zodat het eindresultaat prachtig is geworden!! Ook aan de balie wordt ik altijd vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.
Rustige vriendelijke medewerkers stellen je op je gemak
De , uitleg voor de behandeling vond ik duidelijk, en liet ook ruimte voor je eigen keus. De behandeling zelf (hoektand trekken, en voor alles een partiele prothese in de bovenkaak) professioneel uitgevoerd m.i., en op een prettige manier. Er was voldoende tijd voor alles.Asisientes en receptionisten ook positief ervaren.
korte wachttijd en snelle behandeling
X
Heel vriendelijk, transparant en duidelijk in wat er gedaan wordt en is.
Hele snelle en goede behandeling
Ik word daar prima behandeld.
Tandarts en medewerkers hebben aandacht voor je. Er wordt prima op tijd gewerkt.
Ondanks mijn angst , voel ik me toch op mijn gemak . En altijd serieus genomen.
Liefst een vaste eigen tandarts. Door vele mutaties in het recente verleden en parttime medewerkers kwam dit vaak in het gedrang. Jammer. En verder: ik heb geen ervaring bij andere samenwerkingsverbanden op dit gebied; vergelijken is dus voor mij niet mogelijk.
vriendelijk ontvangen, vakkundig behandeld
Snel, vriendelijk, kundig
Zeer tevreden
Toen ik had gebeld gaf ik aan een afspraak met de implantoloog te willen inplannen. Ik bleek echter bij mijn eigen tandarts ingepland te zijn. Zij heeft mij wel wat informatie kunnen geven, maar voor de meeste vragen moest ik bij de implantoloog zijn. Ik snapte daardoor niet waarom ik niet meteen een afspraak met de implantoloog kreeg. Deze afspraak staat inmiddels ingepland. Waarschijnlijk is het de standaard procedure dat je eerst een afspraak krijgt met je eigen tandarts voordat je bij de implantoloog terecht kan, maar het was fijn geweest als de assistente me dat had laten weten.
Prima ervari g met deskundige tandarts en assistent(en)
De wachttijd was kort en ik ben goed geholpen.
Goed en vriendelijk geholpen.
Zeer vriendelijk alle tijd.
Toont altijd belangstelling.
Een rustige lieve vrouw. Met een warm team naast haar als assistentes. Doet alles zelf vindt ik een pluspunt
Ik ben zeer tevreden over de mondhygiëniste die mij behandeld heeft
Vriendelijk en bekwaam
vriendelijk en doeltreffend
Ik heb altijd schrik om naar de tandarts te gaan maar gelukkig ben ik snel op mijn gemak gesteld
Tandarts Martine Pouwels neemt de tijd en adviseert je goed. Ze vertelt wat ze gaat doen. Vriendelijk en accuraat. Zeer tevreden over het plaatsen van implantaten. Tot in de puntjes verzorgd met een heel mooi resultaat!
De communicatie was niet duidelijk geweest. Waar ik voor gebeld had. En een extra afspraak waar niets mee gedaan is en ik met pijn weer terug naar huis ben gestuurd. Ik ga mijn afspraak die ik bij deze tandarts heb gehad verzetten naar iemand anders.
Ik word altijd vriendelijk en op tijd geholpen
Rustig en professionele benadering
phillip de tandartsdie ik eerst had, had meet mee gedacht
Een zeer prettige behandeling gehad,bijna pijnloos en goed geïnformeerd
Kundige tandarts
Goede en maar zeker heel vriendelijke medewerkers.
Het werd wat later dan verwacht vanwege een spoedgeval. Maar dat werd keurig opgelost!
Prettig geholpen door tandarts en assistente.
Goede uitleg, een rustige man
Zeer klantvriendelijke behandeling gehad.
Herstel 1e vulling niet naar tevredenheid van de tandarts. 2e vulling was dit wel. Kwaliteit van het afgeleverde werk heeft een hoge prioriteit. Zeer professioneel.
Iedereen is vriendelijk, behulpzaam en heeft verstand van zaken.
Ik voel mij op me gemak bij tandarts Tsakov hij legt alles heel goed uit en is kundig in zijn vak.
Tandarts en assistente zijn vriendelijk en kundig. Mijn dochter van 2 was mee en is nu enthousiast over de tandarts. Heel tof hoe ze mijn dochter betrokken en speels kennis lieten maken met de tandarts.
Gek dat er ‘s ochtends al zo uitgelopen wordt. Daarna nadat ik al een kwartier uitloop heb gehad wist de specialist niet wat ik kwam doen, dan maar tanden schoongemaakt en na 5 minuten stond ik weer buiten. Specialist was overigens wel vriendelijk.
Zie boven
Was allen nog maar controle maar ervaring is altijd prima
Mijn angst voor tandartsen is heel hoog, maar door haar krijg je weer vertrouwen! Ze legt alles uit, vriendelijk, straalt rust uit en is heel kundig!
Legde goed uit wat te gaan doen. Rustig en vriendelijk en nam de tijd.
Vriendelijke tandarts en assistente,mijn gebit werd goed nagekeken,de aandachtspunten van mijn vorige controle werden ook weer goed nagekeken
Vriendelijke tandarts die een goed gevoel geeft aan de patient.
Eerlijk en ook nog heel gezellig
Tandarts goed. Hygieniste gaf geen behandeling vanwege chemo tbv leukemie. Maar dat is juist de reden dat ik bij haar langs kwam. Moet even overleggen met behandelaar of ik elders de hygiënische zorg ga zoeken
daar werd naar mij geluisterd en daar werd iets mee gedaan
Na een telefoontje de assistente gekeken naar een plaatsje voor dezelfde dag, fijn,snel geholpen. Tandarts erg vriendelijk goed uitgelegd wat er aan de hand was en meteen geholpen!
Alles goed
geen toevoeging noodzakelijk
Altijd op tijd geholpen, fijne behandelaars en assistenten.
goed en vriendelijk
Perfect geholpen. De afgebroken tand van mijn prothese was de volgende dag al gemaakt.
Gaatje in mijn tand werd perfect verholpen. Ook het tandsteen verwijderen nadien werd zorgvuldig gedaan. Zeer tevreden. Erg vriendelijke en bekwame specialisten.
De zorgverlening was van een goed gehalte, jammer dat de doorlooptijd van het behandelproces één jaar heeft geduurd. Naar mijn mening kan de interne communicatie tussen tandarts en tandtechnicus beter waardoor er minder stagnatie in de voortgang zal ontstaan.
Geweldig
Namen alle tijd en stelden mij gerust. Heel fijn!!
Goede uitleg
Fijne praktijk
Klantvriendelijk en juiste info voor behandeling klikgebit
Ik ben geheel tevreden met de behandeling
Heel fijn om gehoord te worden. Nooit fijn om bij de tandarts te zijn, maar gelukkig is behandelen en ook luisteren naar klachten met verschillende behandelopties echt bespreekbaar.
Vlotte, zorgvuldige manier van werken.
tandarts was heel vriendelijk en behulpzaam
Neemt de tijd, is zorgvuldig, zorgt voor een relaxte sfeer.
Super vriendelijk behandeld
Tandarts stelde mij gerust
Top
10
Met angst naar de tandarts! Niet meer…heer Tsakov en Daisy zijn geweldige mensen die je op alle fronten geruststellen! Dank jullie wel….
Rustig, vriendelijk, duidelijk.
Hele fijne tandarts
Heel vriendelijke tandarts
Vriendelijk. Duidelijke afspraken. Goed advies en zeer deskundig.
Deskundige mensen en aandacht voor de klant. Stellen je gerust en zijn zeer zorgvuldig tijdens de behandeling.
Tandarts v/d Linden, werkt zachtaardig, grondig en snel. Als je dan toch naar de tandarts moet, dan graag bij Sanne.
Goed geholpen.
Altijd Super omdat ze heel goed werk leveren en altijd vriendelijk zijn!
Rustige sfeer. Aangename benadering. Professionele zorg.
Handig om via de app contact op te nemen. Ik werd snel en goed geholpen.
aardige tandarts
Door omstandigheden was ik te laat op mijn afspraak. We zijn alsnog geholpen. Voor dochter was het de eerste keer. Tandarts en assistente waren ZO lief!
Heel aangenaam. Voorheen had ik altijd een angst/ afkeer om naar de tandarts te gaan maar dit werd heel goed begrepen en hierin werd ik goed ondersteund en ging zowel de tandarts als de assistente goed mee om!
Zie boven
Snel en vriendelijk geholpen
Prima
Rustige werkwijze en luistert naar je als je iets vervelend vind qua behandeling
Je wordt zelfs nagebeld als je n behandeling hebt gehad waarvoor je zo bang was. Echt n super team . Zij zorgen ervoor dat ik weer naar de tandarts durf.
Helemaal top
Vullen van 2 kiezen na het uitvallen van de vulling
Trekken was pijnloos en de nazorg bij bloeding ook; probleem met de prothese, die hopelijk vrijdag wordt opgelost
communicatie verloopt goed. Behandeling netjes.
Alle lof voor Rian altijd zeer behulpzaam en meedenkend en Martine is een hele fijne tandarts
Uiterst correcte benadering en bespreken van probleem en prima uitleg vervolg behandeling. (Kortom “tevreden cliënt).
prettig en deskundig behandeld
Tandarts Pouwels is vriendelijk en bezorgd!
Zoals altijd vriendelijk, deskundig en snel geholpen
Geen wachttijd van betekenis en snel en vakkundig geholpen.
Er word naar je geluisterd, ze begrijpen je situatie. Je word serieus goed geholpen en de tandarts, assistentes en balie personeel zijn vriendelijk.
Op tijdstip aan de beurt en snel geholpen. Erg fijn personeel! M
-
.
Word altijd netjes geholpen en hoef nooit lang te wachten.
Ik ben snel. vriendelijk en uitermate goed geholpen.
Wordt goed geholpen
Fijn ontvangen, prettig dat je steeds dezelfde persoon krijgt
Prettige geduldige tandsteenbehandeling.
Keurig op tijd en prettige mondhygieniste
Vriendelijk geholpen!
Mijn ervaring is positief.
Top
Prima service goed geholpen
De mondhygiënist verwijdert mijn tandsteen en geeft adviezen.
Goed geholpen en prima advies
Mijn tandarts heeft mij zeer goed geholpen als ik iets had dan stond ze voor mij klaar voor een behandeling als ik nu nog ergens mee zit kan ik bellen voor een afspraak bij mijn tandarts en dan krijg ik ook de behandeling die ik dan nodig heb.
Controle en tandsteen in een keer afgewerkt.
Een tandartsbezoek hoort niet bij mijn favoriete bezigheden maar ik ben heel erg goed geholpen doos de tandarts en zijn assistente.
Fijne vriendelijke tandarts. Stuurt niet door als het niet nodig is.
Goed
ik ben heel tevreden over de mondhygiëniste die mij behandelt heeft. Dat hen ik ook wel eens anders meegemaakt bij een andere mondhygiëniste
Ik vond de wachttijd zeer lang
tevreden
Positief
Word altijd goed te woord gestaan. Zoeken naar snelle oplossing bij klachten. Vriendelijk personeel
Alles werd goed van te voren gezegd
Ze zijn vriendelijk, leggen alles goed uit en doen alles in overleg met je.
Voor mijn eerste afspraak werd alle tijd genomen en alles nauwkeurig en uitgebreid besproken. Ik werd gehoord ! Dat is erg fijn!
Zie titel
Nemen de tijd voor je
Keurig geholpen door betrouwbare en vakkundige tandarts en tandarts assistente. Chapeau en een dikke 10
Erg prettige praktijk met veel aandacht voor mij als patiënt!
Een perfecte behandeling van de mondhygiëniste, duidelijk uitleg.
Correct behulpzaam, en goed advies
De afspraak begint nooit op het afgesproken tijdstip. Altijd lang wachten.
Ik kom er al jaren. Fijn team. Nog nooit een nare ervaring gehad.
Ik ben heel goed geholpen Want ik had angst
goede ervaring
.
Voldoende uitleg
In tijden van nood (verlies plaatje) zetten zij een flinke stap zodat ik binnen 3 dagen weer met een fatsoenlijk gebit door het leven kon. Erg fijne vaardigheden bij angstige patiënten
Ik had een spoedklacht en kon binnen 10 minuten terecht. Ben goed geholpen door de assistente en de vervangende tandarts. Scheelde een ritje naar de kaakchirurg in Tilburg. Echt een dikke 10 voor beide
Deskundige en klantvriendelijke dienstverlening
fijne mensen, fijn onthaal, gewoon zoals het hoort
Ik had wel vertrouwen in hem, rustige aardige man
Mondhygiëniste uitgebreid schoongemaakt. Verder:zie boven.
Alles prettig verlopen.
Ik had via via gehoord dat het een goede praktijk is. Dit was ook zo ik werd goed geholpen en alles was ook duidelijk ik heb een fijne ervaring gehad
Vriendelijke medewerkers.
Goed ontvangen prima behandeling
Altijd fijn en goede behandeling
nadat ik problemen had met mijn click gebit kon ik binnen een paar uur komen.
Mn ondergebit (kunst) was gevallen en dus gebroken. En kon gelijk komen en hem eind van de dag weer ophalen.
Afspraak op tijd, deskundig advies
Zoals ik gisteren werd geholpen is fijn je word overal van ingelicht zeker de assistenten vriendelijk en stelde gerust,niks gevoelt bij tandarts heel fijn. Zou graag deze tandarts willen houden.
Prima
Tandartsen zijn niet mijn vrienden en kom er niet graag (zoals velen denk ik ) Alles meegevallen en gelukkig een h ga Ier herstel .
Snel en goed geholpen
Tandarts Munniksma nam de taken van tandarts Pouwels, die afwezig was, op uitstekende wijze over!
Super fijne plek voor tandartsbezoek. Nette locatie.
Altijd op tijd. Geen wachttijden. Deskundige behandeling
ontspannen sfeer handelingen worden met aandacht uitgevoerd top!
Prettig.
altijd vriendelijk super tandarts
Zeer tevreden over deze tandartsenpraktijk. Hele lieve deskundige tandarts (romy) wat ook idem geldt voor haar assistente (ik meen dat haar naam Yvonne is) ook op administratief gebied alles perfect. Altijd goede communicatie en service
Goed geholpen.
Ik ben ontzettend tevreden over mijn bezoek aan de tandarts. Vanaf het moment dat ik binnenkwam, werd ik vriendelijk ontvangen en voelde ik me direct op mijn gemak. De praktijk is schoon, modern en straalt rust uit. De tandarts nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen en stelde me gerust. Tijdens de behandeling werd er zorgvuldig en pijnloos gewerkt. Ook de assistente was zeer behulpzaam en vriendelijk.
Ik ben zeer tevreden met mijn mondhygienist. De communicatie gaat op een duidelijke, vriendelijke en aangename manier. Daarnaast vind ik het prettig hoe makkelijk ik een vervolg afspraak kan maken en herinneringen krijg via e-mail.
goede en nette behandeling
Ik kon snel terecht. Vriendelijke tandarts, legde alles heel goed uit.
Ze hebben me goed geholpen
Erg professioneel en netjes altijd, begaan als iets minder prettig is bij het tandvlees. Duidelijke uitleg en gewoon goed in het werk.
Keurig gerepareerd door de tandarts. En een snelle afspraak kunnen maken.
Goede ervaringen n
Tand is weer mooi geworden
Romy en Rachel vertelde precies wat ze gingen doen en vroegen tussendoor regelmatig of het nog goed ging. Ze deden alles heel voorzichtig en ik voelde mij op mijn gemak. Hoewel een uur met je mond open liggen niet fijn is en ik er best tegenop zag, was dit toch een heel prettig bezoek. Én ze vertelden ook al dat de volgende keer (ik moet nog een keer terug) hetzelfde zal gaan, dus gericht op weer een pijnloze behandeling. Super!
Ik ben heel bang altijd en heb veel stress en angst maar Indy gaat daar heel goed mee om
Vriendelijk,belangstellend in de persoon en deskundig.Geeft vertrouwen.
de zelde dag al klaar
super vriendelijk en behulpzaam
Angel en Daisy, Een topteam: menselijk, kundig, flexibel, duidelijk. Telefonistes doen hun best. Indien nodig ben je vrij snel aan de beurt.
Een kundige en fijne tandarts. Stel je op je gemak en legt alles goed uit.
S morgens gebeld voor een gebroken vulling, smiddags al een afspraak.
Keurig en op een nette wijze Geholpen
Duidelijke uitleg Goeie begeleiding en uitleg Fijne vriendelijke tandarts en assistenste Verder zal t nooit mijn hobby worden om bij jullie te komen . ( hihi)
Goede uitleg over status gebit.
goede ervaring. Vriendelijke tandartsen, duidelijk uitleg.
Angel stelt je op je gemak en gaat zeer rustig te werk
Ik zit nu al aantal jaar bij deze tandarts en in die tijd heb ik bijna elke weer anderen. Wat me ook tegenvalt is dat je afspraak maakt mij de tandarts dat hij 5 minuten door je mond heen gaat hij niks schoonmaakt alleen documenteert en dat je daarna nog maar naar de mondhygiënist moet. Pure geldklopperij geworden!
Goed, vlot en vriendelijk geholpen.
Behandeling prettig uitgevoerd.
Aan de bouwval in mijn mond maak ik me wel eens zorgen, vooral bij het poetsen in de avond en de morgen. Rond mijn 70ste dacht , alles er uit, ik ben nu nog sterk genoeg, want nu is het ieder half jaar een gaatje ,of een voeg. Stoer zei ik ,nu aan de slag, daar wordt niet aan gedacht zei Noorlag Uiteindelijk kan ik me er wel in vinden, en kom ik het nieuwe jaar weer graag bij van der Linden.
Alles wordt goed gedaan bedankt
Mijn tanden zijn goed gerepareerd.
ik werd goed op mij gemakt gesteld en op de hoogte gehouden van alle handelingen, regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens ging
Tandarts Martine en haar assistente ( ik weet haar naam niet) hebben mij weer erg fijn geholpen. Een afgebroken kies en mijn stress hierover hebben ze vakkundig en snel in een gemoedelijke sfeer hersteld. Mocht Martine in een andere praktijk gaan werken, reis ik haar achterna :-)
Kundig,snel en lief!
Helemaal prima, niks om op- of aan te merken!
Snelle en goede behandeling.
Warm welkom, meelevend, vriendelijk en zeer geruststellend
Personeel behulpzaam alleen geen spullen voor implantaten vast te zetten maar wel een rekening sturen daar ben ik het niet mee eens daar bel ik nog over
Ruimte voor inspraak En behandeling Tijd gemaakt waar ik anders een afspraak voor moet maken SUPER BEDANKT
Zeer positief
Prettig in de omgang
Wordt altijd uitstekend geholpen !
Van te voren werd er verteld wat en hoe de behandeling zou worden uitgevoerd. De behandeling is ook zo uitgevoerd zodat je wist wat er komen zou. Wat ik als zeer prettig heb ervaren.
De afspraak volgde bijna op de minuut nauwkeurig, ontspannen sfeer en duidelijke adviezen
Vriendelijk en transparant
Goed...rustige tandarts.. assistent lief en geruststellend.
Vriendelijk
Altijd vriendelijk geholpen
Probleem met mijn kroon snel en vakkundig opgelost al is hij in Turkije geplaatst
Er wordt goed uitgelegd wat er gedaan gaat worden, wat het vervolg is. Vriendelijk personeel.
Ik was een aantal jaren niet geweest. Werd gewoon netjes geholpen en er werd duidelijk gezegd dat ik een goed gebit had, maar wat voorzichtiger moest poetsen.
Zeer prettige samenwerking tussen tandarts en assistent. Oog voor de patiënt.
Mijn ervaring vas positief
Ik ben heel blij dat ik me mocht inschrijven. Ontvangst was heel vriendelijk. Dank aan Daisy en tandarts Tsakov. Naar de tandarts gaan zal voor mij geen probleem meer zijn!
Zeer vriendelijke en fijne tandarts..Angel...lieve en vriendelijke assistenten....naar de tandarts gaan is niet mijn hobby,maar bij hun is het niet erg.
Goede behandeling. Vriendelijk. Op je gemak gesteld.
Vulling ging zonder verdoving geen centje pijn !
Tsakov is een hele vriendelijke geduldige deskundige tandarts
Hele fijne, prettige tandarts.
Kan er niet zoveel over zeggen. Was een snelle controle. Dus prima
gewoon goed
Fijn en gezellig geholpen
Ik ben altijd heel goed geholpen Ben heel tevreden
Altijd vriendelijk en toch professioneel blijven!
Professioneel en prettig, interesse in de cliënt.
duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren
Prima behandeling
Niks op aan te merken. Netjes en goed.
Ik ben overgestapt naar deze tandarts na een slechte ervaring met mij zoontje van 3,5 bij een andere. Ik ben zeer tevreden over deze praktijk fijne mensen in de omgang. En mij zoontje vind het ook fijn om hier naar de tandarts te gaan, ze zijn zeer begaan met kleine kinderen.
Mijn ervaring is algemeen vriendelijk
Persoonlijke aandacht en goed advies
Annemarie behandel mij al jaren zeer goed.
Gewoon goed
kundige behandeling door stephanie
Secuur en netjes
Goed geholpen
Wachttijd is meestal nog geen 5 min.! Aardig en kundig personeel!
Tijdens bij Stephanie Mondhygiëne kwam de tandarst even mijn controle doen Roep wat nummers en binnen 2 minuten was ze weer weg ??!! Ik vond dit heel raar en heel onpersoonlijk Ik weet niet meer hoe ze heet
Vriendelijk en vakkundig.
Vriendelijke assistente en tandarts! Zijn duidelijk en vertrouwd!
Ze zijn altijd aardig en dan heb je geen schrik voor bepaalde behandelingen. Kan je vragen altijd bij haar kwijt. Super team.
Goede behandeling constant duidelijk vertellen wat er gaat gebeuren. Erg vriendelijk voelt je gelijk op je gemak.
vakkundig geholpen met terugplaatsen losgeraakte kroon
Afgebroken kies en bloedende tong. Pijnklacht en spoed klacht. Binnen geroepen door Romy en Yvon. Wat een fijne en proffesionele behandeling. Gerustgesteld en alle tijd genomen om zo pijnvrij mogelijk door de behandeling te komen. Aan alles kon ik merken dat je niet zo maar de stoel uit mag, alles moet kloppen. Zeer goed behandeld met een kies als nieuw weer naar buiten. Zeer goed geholpen.
Werd precies op tijd geholpen en het schoonmaken van mijn tanden ging vakkundig
prima hoor, wat ik ervan verwachtte
Mijn tandarts legt alles uit. Neemt de tijd. Luistert. Probleem nog niet opgelost maar nieuwe afspraak ataat
Alles werd netjes uitgelegd.Namen alle tijd voor je.Vragen werden netjes beantwoord. Ben erg angstig maar werd gerustgesteld
netjes en rustig geholpen
Altijd op tijd geholpen, goed personeel en goede uitleg. Goede samenwerking.
met kennis van zaken
zoals ik al zei
Prettige behandeling
Mogelijk om indien nodig een afspraak op korte termijn te maken. Kwaliteit van de behandeling kan ik niet beoordelen. Het contact met tandarts en assistente vond ik prettig.
Er werd alle tijd voor mij genomen om een goede houding aan te nemen en heel fijn dat wat ze ging doen even aangaf .
De reactie van onze kinderen als we vertellen dat we naar de tandarts moeten: ‘YES!’ Dat zegt volgens mij genoeg.
Werd vooraf juist geïnformeerd over behandeling en kosten. Behandeling liep, ondanks grote ingreep, prettig,
Netjes
Ik ben goed geholpen
Ik hoef nooit lang te wachten. Er wordt altijd vertelt wat er gaat gebeuren. Vriendelijke mensen.
Zeer goede ervaring, al zoveel jaar!
Prettig en kundig
Kwam met pijnklachten maar de dag van de behandeling zelf was het opeens wat minder. Kreeg het gevoel dat ik niet helemaal geloofd werd. Wel wat adviezen gekregen, maar mijn probleem was niet opgelost. Na ongeveer 2 weken ging het gelukkig vanzelf weg.
Stephenie legt alles goed uit voor ze begint en stelt je erg op je gemak.
Ondanks mijn angst, prima gerustgesteld en snel behandeld.
Prima behandeld
Stephanie is een topper en altijd professioneel, een kei in haar vak en ook nog eens super sociaal!
Al jaren prima ervaring met deze tandartsenpraktijk
Ik word er vakkundig en heel vriendelijk behandeld. Wordt steeds goed uitgelegd wat ze gaan doen en hebben begrip dat je wat angstig bent!
Goed geholpen en eerlijk! Andere tandarts wou mijn tanden doodmaken en 2400 euro aansmeren! Ik hoop dat ze snel opgepakt worden “DenSmile” oplichters praktijk
de behandeling was zoals ik gewend ben de afgelopen jaren, weer naar wens.
Van afspraak maken tot en met behandeling goede begeleiding
Alle personeelsleden, waarmee ik al de tijd dat ik verbonden ben aan de tandartsenpraktijk, zijn deskundig en vriendelijk! Over de noodzakelijk behandelingen word ik van tevoren goed geïnformeerd!
De trauma's van vroeger brokkelen langzaam af dankzij de aandacht en begrip van de medewerkers. Ze zijn zo lief voor me geweest dat ik met minder spanning naar de praktijk ga.
zeer vriendelijk
Hele fijne en goede tandarts. Alles wordt van A tot Z helemaal uitgelegd en uitgevoerd. Ik heb er een hele fijne ervaring aan over gehouden. Romy is voor mij de beste tandarts!
Prima
Eerlijk, duidelijk en neemt de tijd voor persoonlijk advies en de behandeling
Van de tandarts tot receptie tot weer terug bij de mondhygiënist, ze zijn erg vriendelijk. Ze hebben vers(tand) van hun expertise en zijn lief voor de kinderen. Kwaliteit gegarandeerd!
Ik ga zeker niet terug. Ronduit onbeschoft en neerbuigend behandeld.
Na 6maanden een nieuwe prothese moet er toch weer war aan veranderd worden. Dat vind ik niet positief.
Super goede en vriendelijke behandeling. Mooi op afgesproken tijd. Persoonlijk.
Vriendelijk en mijns inziens kundig.
Zeer behulpzaam, en snel en goed geholpen
Prima geholpen
Zowel de mondhygieniste, als de tandarts, geven duidelijke uitleg over het wat en hoe van de behandeling. Ook over de noodzaak van een behandeling, en de keuzes, die er eventueel zijn. De behandeling/controles ervaar ik als zorgvuldig en "vakbekwaam".
Eindelijk verlost van pijn .Deze tandarts heeft mij op het goede spoor gezet .Ben zo blij met mijn prothese.Leven is compleet veranderd,dus wil ík tandarts tsakov en het hele team bedanken en voor iedereen aan te raden.
Goed geholpen. Goede sfeer.
Goed advies gekregen en kon gelijk weer verder met mijn dag
Geweldig
Super fijne tandarts en assistent
Goed geholpen, attent personeel
Voorbereidingen voor plaatsen van eenbrug zijn weer prettig verlopen
Alle rust en aandacht die nodig was.
Vriendelijke en prima behandeling.
Goed
Vriendelijk en goede behandeling
Annemarie heeft mijn tanden weer keurig schoon gemaakt en gepoetst.
Janny is gewoon goed in haar vak.
Goede uitleg bij de behandeling . En wat er gaat gebeuren.
Mijn dochter van 11 mocht 7kiezen laten trekken. Hiervoor hebben ze de tijd genomen en alles op een rustige manier aan haar uitgelegd.
Kundig en zeer vriendelijk
Erg goed geholpen zoals altijd. Binnen 5 minuten waren we alweer klaar met de controle
vriendelijk geholpen
Snel geholpen. Het was fijn dat ik even gebeld werd dat ik een dag eerder kon komen
Ben hier al ruim 40 jaar patient en na 50 km verder verhuisd te zijn van Dongen ben ik toch bij deze tandarts gebleven,mdat zegt genoeg.
Vriendelijke ontvangst, snel aan de beurt en deskundige behandeling.
Prima, rustige omgeving en vriendelijk Personeel
Fijne tandarts
Goede behandeling door een deskundige
Altijd een goede ervaring met Steffanie
Goed geholpen
heb schrik voor de tandarts, indy heeft mij perfect begeleid en geholpen
Goede en deskundige zorg tijdens de behandeling. Vriendelijke benadering en duidelijke uitleg. Op afspraaktijd geholpen.
Prima
Bart is vakkundig dat is top
Vriendelijk , attent
Altijd goed!
Leuk ontvangst en leuke tandheelkundige
Altijd vriendelijk en goed
Goed
Zeer professioneel, vriendelijk, punctueel en attent.
Goed
Vriendelijk, informatief, legt elke stap goed uit en samen bespreek je het behandelplan. Helemaal top
zie boven. (overigens vind ik deze steeds terugkerende vraag om beoordeling niet prettig. Te vaak.)
Ik vind deze praktijk en zijn medewerkers fijn.
Prima en gezellig
Zie boven
De afgelopen 2-3 jaar bèst een aantal keer binnen gezeten, en elke keer weer was de zorg goed, elke keer voelde ik me serieus genomen in mijn klachten, hoe vaag ze ook waren. Van het baliepersoneel dat altijd weer bereid is mee te denken als ik bel, tot aan de kalme/ ontspannen sfeer die de praktijk over zich heeft tot aan een tandarts die er telkens weerin slaagt om me gerust te stellen in de klachten die ik ervaar of de ingreep die nodig is. Onwijs fijne praktijk, absolute aanrader.
Op de behandeling is niets aan te merken. Maar vriendelijkheid/ interesse van de baliemedewerkster laat te wensen over.
Goed voorgelicht en pijnloze behandeling. Tandarts en assistente zeer vriendelijk
Zie boven
Goed
Zeer vriendelijk en vakbekwaam
Ik ben prima geholpen
Prima geholpen. Duidelijke uitleg. Vriendelijke benadering. Heel correct.
Ik werd netje op tijdstip behandeld. Behandeling was prettig en snel. Afspraak maken was ook snel geregeld, erg fijn!
De tandarts heeft het goed uitgelegd wat er allemaal gaat gebeuren.
Je wordt er goed behandeld en het personeel is vriendelijk
Geen lange wachttijd. Prettige ongedwongen sfeer, goed geholpen
Altijd fijn en met schone tanden weer richting huis ;)
Ben heel bang bij de tandarts maar ze stellen je op je gemak en alles op een rustige manier
56 jaar bang van de tandarts maar bij Sanne helemaal gerust gesteld en goed geholpen .
De tandarts en assistente zijn erg kundig en helpen je op n aardige manier
Martine is erg vriendelijk, haar collega assistente ook
Goede oplossing geboden
Zie boven, maar Indy maakt het minder erg:) Altijd weer deskundig en empathisch.
Eerlijk advies en snel en zeker goed geholpen
Zeer kundig en vriendelijk
Prima
Heel vriendelijke tandarts en assistente
Zowel de tandarts als de Mondhygiëniste zijn kundig en vriendelijk.
De behandeling was prima en duidelijk uitleg gehad.
Precies op tijd en vriendelijk geholpen met nodige uitleg.
Zie hierboven
Altijd ,(indien nodig )snel en goed geholpen.
Heel prettg contact
Toch altijd een beetje zenuwen voor de tandarts, maar zodra ik in de behandelstoel lig valt eigenlijk alle spanning weg. Wordt goed uitleg gegeven, ze luisteren naar je, stellen je op je gemak. PRIMA.
Na telefonisch contact werd er een zeer snel een afspraak gemaakt. Zeer snel en vakkundig geholpen
Kies laten trekken helemaal niks van gevoeld zelfs de spuiten niet die ik gekregen hebt.
Prima tandarts, afspraken lopen niet uit.
Duidelijk en eerlijk advies. Het is het vermelden waard dat de rekening klopt.
Vriendelijke vrouwen En mijn en man e n ik hadden niks dat is het al gauw goed hihi Fij geholpen
Ik wordt altijd heel fijn geholpen.
vriendelijk en duidelijk
Je wordt altijd correct behandeld, en Stephanie is altijd heel vriendelijk
Erg goede behandeling en duidelijke uitleg over wat ik anders moet doen qua mondhygiëne.
Vriendelijk, geruststellend en vakbekwaam.
Heel goedgoedp
Er was een stukje van mijn kies afgebroken. Na een telefoontje aan de praktijk kon er nog niet direct een afspraak gemaakt worden, maar ze zouden contact opnemen als er iemand af zou melden. Nog diezelfde dag kreeg ik een telefoontje dat ik de volgende dag geholpen kon worden.
Rustige tandarts. Geen dingen zoeken Zeer tevreden
word goed en vriendelijk behandeld
Men geeft duidelijk aan wat ze gaan doen en waarom. Daarnaast zeer open en vriendelijk waardoor je ook makkelijk(er) zelf vragen durft te stellen. Gewoon TOP.
Ik heb altijd wel goede ervaringen maar mijn laatste bezoek viel mijn wel tegen. Ik heb altijd goed voor mijn gebit gezorgd maar door mijn medicijnen is mijn boven gebit er uit gemoeten en ik heb nu een boven gebit waardoor nu mijn smaak nu zo goed als weg is. Nu hoopt ik dat ik een klik gebit zou krijgen maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in. Nu heb het mijn allemaal niet echt mee gezeten en nu valt die mijn weer zwaar en hoop dat het als nog door kan gaan
Nvt
Ik ben snel, deskundig en op tijd geholpen. Het meteen kunnen inplannen van een vervolg afspraak zonder langs de balie te hoeven en de herinnerings e-mail zijn heel erg fijn.
Keurige uitleg bij half jaarlijkse controle
Prima uitleg, snel klaar en aangegeven al dat volgende keer foto's gemaakt worden
voel me veilig, vertrouw op de gegeven adviezen
Ook al was het enkel voor controle werd ik zeer vriendelijk behandeld.
goede communicatie en probleem goed opgelost.
Goed geholpen
Helemaal tevreden. Erg vriendelijke ontvangst!
Zie bovenstaande
Altijd een vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg wat er met het gebit 'gaande' is.
Fijne praktijk om naar toe te gaan, ze zijn super vriendelijk en geduldig
Heel correct en foutloos afgehandeld
Gezellige vlotte jonge dames. Stellen je ook op je gemak.
Blij met zo vriendelijk Tandarts.
goed
Na controle werken ze het meteen af zodat ik geen vervolgafspraak hoef te maken
2 maanden na het gebruiken van een gebit zat het gebit los. Na een afspraak gemaakt te hebben heeft de gebits technieker een pasta gebruikt om om de ruimte op te vullen. De afwerking had wel iets beter gemogen.
Je wordt op je gemak gesteld. En zeggen wat ze gaan doen
Prima
-
Afspraak tijd , is correct
Goed
Zelfs een paar bruine plekjes weggepoetst
Fijne tandartenpraktijk met ervaren mensen
Behandeling ging goed
Samenwerkende Tandartsen Dongen is een prima praktijk waar je op de juiste manier word behandeld en te woord gestaan .
Mooi optijd binnen geroepen.. Eerst overleg gepleegd over het behandelplan. Kort navraag gedaan bij collega. Korte behandeling deze keer wenselijk gelijk uitgevoerd ook al stond dit niet gepland. Goed bezig dus
Heel goed en nauwkeurig gewerkt ben zeer tevreden En zeer vriendelijk legde exact uit wat ze ging doen
Fijne praktijk, aardige en kundige tandarts en werknemers. Ik had mijn dochter van 1,5 voor de eerste keer meegenomen en alles werd uit de kast getrokken om haar op haar gemak te stellen.
Ik heb een hele fijne tandarts. Assistente en baliepersoneel ook top.
Naar de tandarts is nooit fijn maar ik ga bijna met plezier. Door de persoonlijke aandacht voelt het veilig en vertrouwd. Duidelijke uitleg, begrip, empathie zijn voor mij de kernwoorden voor een positieve ervaring
Goed
Ik heb aangegeven dat ik erg veel angsten hebt met betrekking tot tandartsen. Hier werd heel zorgvuldig mee omgegaan en alles werd van te voren aan mij uitgelegd wat het een prettige ervaring maakte!
Πολύ καλά
Goede uitleg en meedenkend
Ik ben op een prettige wijze door een deskundige goed behandeld.
Was snel klaar volgens mij dus goedkoper dan vorig jaar vanwege de tijd maar dat bleek bij de ontvangst van de factuur toch anders, redelijk prijzig. Jammer.
Vriendelijk en vakkundig geholpen
Soepel verloop van de behandeling
Zoals boven
Prettige communicatie
Fijne tandarts
Nvt
Vorige x had ik een andere tandarts dan normaal mijn ervaring was super slecht sindsdie ben ik weer super bang en heb ik veel angst om naar tandarts te gaan weer. Gelukkig mijn eigen tandarts mhr tsjakov stel me super gerust en heb veel begrijp...kiezen trekken bij hem kan ik elke dag doen.. Super tandarts zeker een aanrader
Ik ben goed geholpen
Efficiënt en vakkundig
Luister naar mij agst en heeft geduld
Weer goede behandeling gehad
Was er voor een kort bezoek, niet lang hoeven wachten en aardig personeel
Geen problemen. Altijd correct
Klantgericht en vriendelijk.
Rustig en tijd gemaakt voor de kinderen
Zeer ervaren en kundige tandarts. Ook de tandarts assistente is kundig en neemt de juiste initiatieven. Goede adviezen. Samenwerking met de mondhygiëniste is ook top.
Zoals hierboven omschreven.
Heel goed
Er moesten meerdere tanden getrokken worden ivm een gebit. Angel en Daisy, het superteam, hebben me gerustgesteld toen ik het moeilijk had. Ze namen de tijd en rust. De rustige Angel gaat nauwkeurig te werk en de vrolijke Daisy verteld precies wat er gebeurd. Toen het klaar was kreeg ik een flauwte. Ook hier hielpen ze me doorheen. Als kind ben ik bang gemaakt door de schooltandarts, bij hun voel ik me veilig. Dankjewel!
Mijn eerste behandeling bij A.M. heeft mij gerustgesteld. Bij iedere nieuwe kennismaking roepen vroegere ervaringen uit kindertijd en jeugd vervelende herinneringen op. Ik ben gerustgesteld. Met dank. Carla.
Mijn bezoek aan de mondhygiëniste is noodzakelijk en de klantvriendelijkheid van de medewerksters en de mondhygiëniste maakt altijd veel goed en wordt als zeer prettig ervaren.
Wel ruim 20 minuten later geholpen dan afspraak!
Mijn tandarts denkt uitgebreid met mij mee over opties en is meelevend in bepaalde angsten die ik heb voor de tandarts/kaakchirurg.
Na 20 jaar weer eens bij de tandarts geweest, volledig op mijn gesteld en keurig uitgelegd wat ze gingen doen.. heel fijne 1e ervaring
J. Buiks neemt al de tijd om alles goed aan te meten en later te passen en te kijken of het gebit goed zit
De voor mij nieuwe tandarts Sanne deed een goede controle en de assistente verwijderde plak op een adequate wijze.
maar even binnen, en meteen al een lach, nooit gedacht dat ik ooit met zin naar de tandarts ga.
Anne-Marie is al jarenlang mijn mondhygiëniste en ik ben zeer tevreden over haar.
…….
Mijn ervaring met het personeel is oké vriendelijk en ervaren Echter de prijzen dat kan echt niet gaat nergens over Ik heb nu een financieel probleem. En je kunt zeggen dat kun je het in delen doen maar de prijzen zijn echt veel te hoog en er word gezegd even foto maken en hoppa 40 euro of meer voor 1 foto absurt en veel te hoog
controle goed afgehandeld en afspraak gemaakt verder alles goed.
het was niet veel nodig nu, want het was een controle
Hopelijk blijft deze nieuwe tandarts. Als je bang bent net als ik wil je niet steeds een nieuwe tandarts. Gelukkig is deze een fijne begrijpende tandarts.
Netjes en goed geholpen.
Na enkele dagen kiespijn , kon ik snel een afspraak maken. Tandarts en assistente hebben me prima door de behandeling geholpen. Netjes alles uitgelegd , zo goed als pijnloos de kies verwijderd. Zeer vriendelijk en gerust gevende behandeling gehad.
We werden heel vriendelijk ontvangen voor mijn zoon zijn eerste controle. Hij was gelijk op zijn gemak.
Prettig
Er werd advies gegeven en geluisterd naar mijn keuze In goed overleg tot een uiteindelijke beslissing gekomen.
Ik ben blij met mijn nieuwe gebit. Krijg veel complimenten. Zit prima.
Rustige vriendelijke vrouw
Prettige en deskundige zorg
Goed geen negatieve ervaringen.
De tandarts hield er rekening mee dat ik het erg spannend vond. Verdoving werd langzaam ingespoten. Tijdens de behandeling kon ik me ontspannen. Dat is lang geleden. Fijn zo!
Er wordt goed geluisterd en ik voelde dat ik goed werd begrepen. Alles gaat in goed overleg.
Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Het voelt altijd gezellig.
Altijd vriendelijk en vakkundig !
Goede uitleg, rustig en vriendelijk.
Sanne geeft heel netjes uitleg wat ze doet. TOP !!
Goed.
Afspraak gemaakt om de frame op te halen en te passen. Maar hij was niet komen opdagen voor de afspraak. Is niet netjes van hem om ons niet te informeren dat hij niet zal komen. Want we zaten daar meer dan een half uur te wachten. Nieuwe afspraak gemaakt voor as maandag. De receptionist van de praktijk belde dat hij ziek is en dat de afspraak pas over 3 weken kan. Het is allemaal wel heel toevallig wat er gebeurd is en de tandartsrekening hebben ze al wel opgestuurd!
Je wordt herkend, en dat is altijd fijn.
Goed en vriendelijk behandeld
Prima
Zie boven
De noodzakelijke behandelingen zonder angst ondergaan
Vulling verloren - Gebeld - Volgende dag meteen een afspraak - Snel en kundig geholpen - Nergens meer last van gehad.
To-the-point gerichte behandeling, met duidelijke uiteenzetting en instructie, en dat alles in een jasje van ‘gekend’ zijn. Bedankt.
Ik wordt altijd vriendelijk en deskundig door de mondhygiënist geholpen. Dat heb ik bij en collega van haar wel eens anders ervaren.
Stellen de patiënt op z'n gemak, geduldig en goede nazorg!!! Regelen veel voor je als patiënt,heel fijn!
Werd goed uitgelegd, wat ze ging doen. Met de verdoving , moest aan geven als ik pijn voelde. Ze behandelde erg zorgzaam. Mijn complimenten
Ik ben heel tevreden over deze behandeling
Goede kwaliteit behandelingen en klantvriendelijk
ik kwam voor mondhygieniste - chapeau !! ik zou na omzwervingen na vertrek Noorlag een 2e vaste tandarts hebben, is meneer Bart oooook vertrokken en ineens is er weer een afspraak met een vreemde tandarts ... bbbrrrr wat een gerommel daar na vertrek Noorlag en Jawad
Prima
Fijne tandarts (Berkan)en zijn assistente ook voor mensen met angst veel angst Heel rustig en verteld alles wat ie doet Steld je op je gemak
They are great with children and friendly staff. As for me, I made an appointment to do cleaning for my teeth. I was surprised that they didn't arrange to book enough time so i got only half of my teeth done! This is the first in my whole life had such experience! Only the buttom teeth were cleansed and the rest till april.
.
Ik ben ontzettend goed geholpen door de tandartsen en het team. Ze waren erg zorgzaam en namen de tijd om alles duidelijk uit te leggen. De instructies die ik kreeg waren helder, en ik voelde me op mijn gemak tijdens de behandeling. Een fijne en professionele ervaring!
Prima consult
Goed Team
Jij jammer dat de eerste verdoving niet gelijk voldoende was en dat er nadien bij verdoofd moest worden. Verdere behandeling was goed, heb nog wel napijn.
Behandelingen zijn duidelijk en gaan in samenspraak, met zorg en aandacht.
Erg prettig
Romy geeft duidelijke uitleg wat ze gaat doen
n.v.t.
Prettige behandeling ,vriendelijke mondhygiëniste.
zoals het hoort, vriendelijk en prima geholpen
Professional
Goed professioneel geholpen en een passend advies gekregen.
Er word een praatje gemaakt. dat geeft een gevoel van dat je geen nummer bent. Er wordt gezegd wat er moet gebeuren. het voelt vertrouwd.
Ze zijn vriendelijk van baliemedewerkster tot tandarts en assistenten. Ze werken zorgvuldig, geduldig en stellen je op je gemak, door de goede uitleg over de behandeling.Ik ben zeer tevreden.
Rustige benadering en goede uitleg voor mij als held voor de tandarts!
Sinds ik bij Samenwerkende Tandartsen ben binnen gestapt, zijn Romy en ik samen aan de slag gegaan met mijn tandarts angst. Daardoor durf ik makkelijker zonder angst en paniek de praktijk binnen te stappen en hebben we na een lang traject samen mijn gebit weer gezond gekregen. Nu is het aan mij de taak om het goed bij te houden en dat lukt goed. Soms een klein beetje bijsturen met wat tandplak. Romy en haar assistente zijn zo begripvol voor de angst en hebben me nooit het gevoel gegeven dat het voor hun vervelend was.
Erg zakelijk en onpersoonlijk Ben ik niet zo voor Volgens mijn was er geen klik tussen ons Het begon al dat ze zegt ik leg je gewoon plat want de vorige keer kon ik er moeilijk bij. Terwijl ze weet dat ik een breuk in mijn slokdarm pijp heb. Ik mag niet heel plat anders krijg ik het zuur. Ik mag het zuur niet hebben want mijn slokdarm is al aangetast. Moet ook om de 3 jaar op kontrole en slik ook maag zuur remmers. Dus ik zeg dat gaat niet gebeuren. En ik kreeg het gevoel en indruk dat ze daar over de rooie was. Erg onvolwassen en niet meelevend naar haar klant. Vandaar ik haar op dat vlak niet goed beoordeel
Begroting is anders als de rekening die ik heb gehad verschil €15,17 weet niet waarom het verschil?begroting rekening??
ik heb een prettige ervaring gehad met samenwerkende communicatie wat voor mij op tandheelkundig gebied van waarde is.
Goede voorlichting., vriendelijk en rustig
Het was goed
Snel en effectief geholpen zonder pijn of andere vervelende dingen.
Na telefoontje snel aan de beurt. Na samen overleg met de tandarts een goede afspraak gemaakt.
ik ben zeer tevreden. heb een hele fijne tandarts.
Was er voor de eerste keer en werd met vriendelijkheid ontvangen, rustig alles nagekeken, foto's gemaakt en daarna duidelijke uitleg hoe of wat. Vervolgafspraken gemaakt.
Voorafgaand aan de behandeling goede uitleg wat er gaat gebeuren.
Gewoon zo als het hoort.
ik moest wel een kwartier wachten...dat is niet zo erg maar de boor- en vooral piepgeluiden...niet prettig... maar ja, je bent bij de tandarts...
Wat me meest opvalt is de samenwerking tussen tandarts en assistent. De expertise en de oog voor mij als cliënt sluiten daarin naadloos aan op elkaar. Incidentele ingrepen worden altijd op een korte termijn gepland. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Wordt allemaal erg gewaardeerd!
goede en vriendelijke omgang met alle medewerkers
Duidelijk afspraken geen lange wachttijden voor behandeling
Sanne gaat op een rustige manier mijn hele gebit af. Daarna kan je duidelijke afspraken over het verloop.
Ben al heel lang klant, wordt altijd goed behandelt, tandarts is heel goed in haar vak.
Goed
Vlot en ter zake geholpen. Goede service en controle.
Ik ga er geruststellend naar toe..
Alvorens de behandeling te starten eerst een goede uitleg gegeven door tandarts Angel Tsakov wat er gaat gebeuren. De behandeling is zoals afgesproken was kundig en zoals besproken uitgevoerd. Na de behandeling heb ik geen klachten ondervonden, dus geen nabloeding en geen pijn gehad. Ik ben dan ook zeer tevreden.
Ik had een afspraak bij Angel Tsakov. Hij is vriendelijk, neemt de tijd, legt alles goed uit, vraagt telkens of alles goed gaat en gaat voorzichtig te werk.
Bij Martine geweest. Zij weet dat ik angst heb voor 'de tandarts'. Ze neemt de tijd, legt alles uit. Dat maakt het een stuk minder erg. Gelukkig niets aan de hand deze keer!
Goede ervaring en goed advies over vervolg
Ik moet aan een kunstgebit maar dan moeten al mijn boven tanden en kiezen getrokken worden mijn tandarts zorgde ervoor dat ik geen schrik hoef te hebben en dat het in stappen gaat gebeuren en ik niet zonder tanden en kiezen naar huis ga en dat als mijn tanden en kiezen eruit zijn ik een kunstgebit heb en weer kan lachen wat ik nu niet kan ivm veel kiezen en randen die ik nu kwijt ben
vriendelijk en met gevoel behandeld zonder pijn te doen
Ga altijd ontspannen bij haar in de stoel en kletsen wat af
Het zou fijn zijn als jullie op de rekening vermelden door wie ik geholpen ben. Ik weet namelijk niet de naam van die vriendelijke assistente, die mijn gebit gereinigd heeft.
?
Ik ben heel erg tevreden over de behandeling, het advies dat ik krijg en de algehele service
Goed advies, goede behandeling
Goede uitleg gehad. Ook werd met mij gedacht.
Netjes en op tijd geholpen. erg vriendelijk, zowel van de receptie als tandarts (assistente)
Zie boven
Redelijk op de gemaakte tijd voor de afspraak geholpen. Duidelijke en goede uitleg vanuit de tandarts en de assistente wat ze precies gaan doen
Professioneel
Net als altijd keurig geholpen door een fijn team. De hr Tsakov is echt buitencategorie, de beste tandarts die ik ooit gehad heb.
Ik kwam met een spoedvraag en werd tijdig op klantvriendelijke en deskundige wijze geholpen.
Tevreden over de controle echter niet over het "stalken" met mailtjes betreft een tevreden onderzoek/beoordeling. Vier dezelfde mailtjes binnen een halve dag is absurd!
Heel tevreden
Prima
Vakkundig geholpen en prettige bejegening door Stephanie
Fijne tandarts, legt alles goed uit. En erg vriendelijk.
Zeer goede tandarts. Vind alleen jammer dat ik geen keuze had voor een andere tandarts. Want bart is weg en ik had om een vrouwelijke tandarts gevraagd.
Altijd voor een leuk praatje in.
Na twee keer bij een andere mondhygiënist geweest te zijn, was ik gisteren aan de beurt bij Indy. Ik voelde echt verschil voor en na de behandeling.
Er is aandacht tijdens de behandeling, interesse in mij als mens. Er is zo nodig kundig advies.
snel en adequaat handelen bij pijnklacht , duidelijk stappenplan en snel verholpen.
Het wordt goed uitgelegd wat hij doet, en gaat hem steeds beter verstaan wat ook heel fijn is. Heb geen schrik om naar de tandarts te gaan.
3 keer moeten afspreken om je tanden verzorgt te hebben. In deze tijd waar iedereen moet werken slaat nergens op
Zij geeft een goed en eerlijk advies
Gewoon goed en duidelijk geholpen. Gewoon goed.
Na jarenlange tandarts vrees, kom ik nu zonder angst binnen. Prima tandartsen en mondhygienisten.
Heel vriendelijk en ontspannen geholpen dingen goed uitgelegd.
‘s morgens gebeld en ‘‘s middags kon ik al terecht. Dankjewel Rianne Sanne heeft het stukje bij mijn voortand onzichtbaar gerepareerd. Ik vind (en vond al hoor) haar echt een toptandarts. Altijd vriendelijk en correct.
Vriendelijk en nam de tijd.
Vriendelijke benadering, prettige behandeling en duidelijkheid
Heel vriendelijk en vakkundig geholpen
snelle afhandeling bij een pijn klacht ,duidelijk uitleg hoe verder hier mee te gaan. vooraf duidelijke prijs opgeven .
Voor velen is een bezoek aan tandarts/mondhygieniste niet prettig. Het is ook niet m’n favoriete bezigheid maar ervaar het altijd als professioneel, deskundig en zelfs gezellig. Iedere medewerker is vriendelijk, heeft geduld en begrip.
Vriendelijk geholpen
Op de precieze afspraaktijd geholpen
Keurige nette behandelling
Gewoon goed
Anne Marie behandelt mij al jaren. Heel erg blij met haar kunde en gezelligheid.
Heel vriendelijk. Ze stelt je op je gemak. Legt goed uit wat er is en wat ze gaat doen. En wat je zelf nog kunt doen.
Als ik naar de tandarts ga ben ik altijd zeer zenuwachtig. Maar Martine stelt je binnen een paar minuten op je gemak en valt de behandeling achter af mee.
Ik vindt het prettig dat ik een paar dagen van te voren een mail kreeg van mijn afspraak Werd mooi op tijd en goed behandelt ,ga zo door
Had een tandvlees abces mèt zwelling in gezicht, kon snel komen en werd zeer professioneel geholpen.
Iedere keer weer een feestje om naar de tandarts te mogen. Ook onze kinderen zijn helemaal fan!!!
Ik ervaar het alscgoed vriendelijk en deskundig
gewoon goed
Voelt vertrouwd.
Ik moest een oude, kwetsbare kies laten trekken. Vond ik toch spannend. De tandarts en zijn assistente stelden me steeds gerust en gingen vakkundig te werk. Ik heb zelfs geen pijn gehad, na de ingreep. Ook al was t echt geen makkelijke klus
Behalve toegankelijk, gastvrij en gedreven zijn jullie ook nog deskundig en gezellig.
De wachttijden bij Samenwerkende Tandartsen Dongen zijn minimaal. De communicatie en de behandeling verloopt prettig. Het lijkt me een zeer deskundige tandarts, na de behandeling geen klachten gekregen.
Er werd rust en tijd genomen om me te helpen.
Goed ingewerkte tandarts duidelijk spraakafzien
vanaf de gemaakte afspraak alles tot in de details prima verzorgd.
Ik word hier altijd goed geholpen.
Wordt altijd netjes geholpen.
Omdat ik geen vertrouwen/ goed gevoel heb bij tandartsen heeft Bart me goed geholpen en alles goed uitgelegd. Ik vind het dan ook zeer jammer dat hij weg is gegaan. Zijn opvolger is wel aardig maar heb er nog geen goed gevoel bij.
Deskundigheid, klantvriendelijk, servicegericht, en leuke en lieve tandarts Sanne en assistente. Zo ga je graag naar de tandarts.
Goeie uit leg en geduldig en mee denkend.
Prima
Alles was goed
A.Tsakov is heel, heel goed!
Heb goede ervaring met mondhygiëniste
goed , correct
Uitstekend
Met vriendelijke groet, A. Verberne
zeer tevreden met mijn mondhy. Desi
Pijnloos en goede behandeling
prima, verzorgend, proffesioneel, relaxed, gehoord en goed geholpen
Absoluut! Hier is een meer lovende en pakkende versie: Deze week een bezoek gebracht aan de mondhygiënist, en wat een uitstekende ervaring! Er werd alle tijd genomen, niet alleen voor een grondige reiniging, maar ook om duidelijke uitleg te geven over wat je zelf preventief kunt doen. Echt een combinatie van zorg en kennis waar je mee vooruit kunt!"
Weer fijn behandeld door de tandarts en assistente toppie
Vakkundig en en gezellig.
vulling keurig vervangen met een fijne en rustige begeleiding tijdens het vervangen
Mooie toelichting waar ze mee bezig is.
Er staat ook geschreven ''parkeergelegenheid'', met mijn tweedehands fiets hoef ik me daar nooit geen zorgen over te maken .
De behandeling was prima, maar de praktijk was moeilijk telefonisch te bereiken.
Mondhygiëniste nam de tijd en legde alles goed uit. Een topper.
voel me in goede, vertrouwde handen
Had verschrikkelijke kiespijn en kon een paar uurtjes later al terecht voor het verwijderen van de kies
A
Janny Buiks , gaf goed afvies
Mooi op tijd zoals in de afspraak gemaakt en gemoedelijke.
Altijd correcte benadering, duidelijk en geruststellend.
Duidelijk uitleg en behandeling. Goed advies voor extra controle.
Altijd correct, vriendelijk en een goede behandeling.
De jonge generatie tandartsen kan schijnbaar geen gaatjes vinden zonder een röntgenfoto te maken?? In het verleden werd dit enkel gedaan om een probleem op te sporen. Nu moet dat dus preventief.?? Laten we de gezondheidszorg betaalbaar houden en ophouden met geld verspillen.
Door verhuizing moest ik een nieuwe tandarts zoeken en dit had ik verzaakt te doen voor 4 jaar. Er is dus wat achterstallig onderhoud. Mijn gebit werd buitengewoon prettig gecontroleerd. Er werd duidelijk verteld wat er gedaan werd. Er is vervolgens een afspraak ingepland om een gaatje te behandelen, en een afspraak voor een gebitsreiniging.
Fijne en goede behandeling
Alles naar wens gegaan
Prima, al jaren
Ik vind het altijd leuk e gezellig om naar Stephanie te gaan We kunnen gezellig kletsen en ondertussen meet en reinigt ze m8jn gebit.
n.v.t.
Het duurde wel 5 werkdagen voor ik terecht kan met de pijnklacht
Mijn angst voor de tandarts is sinds ik hier patiënt ben door de fijne behandeling enorm afgenomen. Vriendelijk, aardig en gerust stellend word ik hier behandeld.
rekening viel zelfs lager uit dan in offerte vermeld was. Goede uitleg tijdens behandeling.
Heel vriendelijk en snel geholpen .Jammer dat hij er mee gaat stoppen
Prima
Vlot, vriendelijk en deskundig.
De tandartsen zijn heel vriendelijke en heel netjes.
Gewoon een goede ervaring de reperatie aan mijn gebit is goed uit gevoerd
Heb sinds een tijd een nieuwe tandarts en ben erg blij met haar als mijn nieuwe tandarts ik zit nu in een periode waar ik het moeilijk heb gehaf en zij me er doorheen hielp. Ik zal haar mijn tandarts volgend jaar echt nodig hebben Want ga dan een zware tijd tegemoed maar ik weet dat ze mij daar wel doorhern helpt door haar zorg en vriendelijkheid en behulpzaamheid natuurlijk.
Anne Marie is perfect
mooi op tijd
Correct behandeld
Controle afspraak tandarts, niks bijzonders. Toch is het fijn om te weten dat je in goede handen bent, zowel bij tandarts als mondhygiëniste. Die ervaring qua tandarts ook met Philippe altijs gehad, en gewoon dik tevreden met de geleverde zorg zoals hij nu wordt geboden. En aan de receptionistes die ik de afgelopen 2 maanden gek heb gemaakt met wijzigingen in afspraken en een no show: thanks voor jullie flexibiliteit, geduld en meedenken!
Prettige mondhygiënist met verstand van zaken
Klantvriendelijk
Gezellige tandarts doet goed haar werk
zie boven
Ik ben zeer prettig geholpen en kreeg een goed advies.
duidelijke uitleg
Mijn tandarts is heel kundig en legt altijd alles goed uit. De assistente doet het ook geweldig. Ze zijn ook zo goed op elkaar ingespeeld, dat het fijn is er te komen. Ze zijn echt GOED en VRIENDELIJK. Ze zijn ook heel meelevend, en daar bedoel ik mee in 4 jaar ziekte waar ik in zit zijn ze echt een steun voor mij door een luisterend oor en fijn gebaar. Jullie zijn echt TOPPERS
meelevend naar je gezondheid goede uitleg wat er gaat gebeuren als de behandeling langer duurt dan een afspraak tijd wordt er meegedacht
Ik ben netjes geholpen , diverse malen de vraag gehad of alles naar wens ging
Vriendelijk en kundig geholpen
goed en vriendelijk geholpen
Ondanks mijn angst toch zeer goed en fijn geholorn
Veel behandelingen voor een kunstgebit en dat brengt iedere keer kosten met zich mee.
ut was gezellig :)
Vriendelijk, goede uitleg
Ik komen er al jaren, zeer tevreden. Ik krijg uitleg hoe of wat er gaat gebeuren. Eventueel advies waar nodig. Goed behandeling. Empathisch, goed contact.
Netjes geholpen
Altijd duidelijke uitleg
Super fijn geholpen
Snel en kundig geholpen! vriendelijk en behulpzaam.
Bij de controle wordt steeds alles goed uitgelegd en besproken wat er gedaan zou moeten worden. Helemaal top.
Jammer dat de verdoving nog niet werkte
Vakkundig!
Mijn vrouw en ik zijn erg vriendelijk ontvangen en ook beiden afzonderlijk deskundig onderzocht en aangepakt voor hetgeen ook nodig was. Verder nog enkele adviezen gekregen en nieuwe afspraak gemaakt.
Goede ervaring en vriendelijk personeel
Op tijd geholpen. Vriendelijk en deskundig en meedenken mbt vervolg afspraak.
Naar de tandarts gaan is nooit leuk. Maar ik heb gelachen in de stoel bij de mondhygiëniste. :)
Mijn tandarts denkt met je mee. Mijn ervaring met hem en zijn assistent is heel goed.
Medeleven en begrip voor de situatie. Erg deskundige
De behandeling was een flinke klus, en er werd efficiënt gewerkt. Ondanks dat werd waar nodig de tijd genomen om zaken uit te leggen en de voortgang aan te geven, en kreeg ik alle gelegenheid om aan te geven hoe voor mij de ervaring was qua pijn en/of andere ongemakken. Daar werd ook goed naar geluisterd. Voor niemand is een behandeling een pretje, maar de tandarts krijgt het voor elkaar om e.e.a. op een zo soepel en comfortabel mogelijke manier af te werken. De persoonlijke benadering stel ik ook zeer op prijs. Complimenten voor deze tandarts en de assistentes !
Goed
Mooi op tijd en vakkundig geholpen !
Goed geholpen
Het ging snel en duidelijk werd verteld wat er gaat gebeuren
Hij kijkt naar de persoon en handelt daarna. Door mijn menierre, dus onstabiliteit, heb ik moeite met smalle tandartsstoelen. Hij was zeer attend. Jammergenoeg verlaat deze tandarts ons weer.
Stephanie is een fijne persoon. Ze heeft alles netjes uitgelegd.
Vriendelijk personeel. Goede uitleg
altijd een vriendelijke ontvangst. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren.
zeergoed
Goed en deskundig geholpen. Op tijd en vriendelijk Ik voel me gehoord
Tevreden
Fijn, persoonlijke aandacht
Niet lang hoeven wachten in de wachtkamer. Daarna zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg van de behandeling.
Mijn vaste tandarts en assistente zijn geweldig! Mijn kids en ik voelen ons altijd heel erg op ons gemak. Ze zijn vriendelijk, duidelijk en adviseren waar nodig is.
Uitstekende behandeling
Op controle geweest, gemeld dat er iets niet goed was met de kroon. En binnen 10 minuten was het verholpen. Ik hoefde niet eens terug te komen.
Praktijk goed te bereiken, makkelijk parkeren en prettige behandeling. Hele lieve assistentes. .
Sanne legt rustig uit wat zij gaat doen, tenminste indien je dit wenst. Vakkundige en zachthandige behandelingen waardoor ik nadien ook weinig last heb van na pijn.
Ze namen rustig te tijd om alles wat ze deden goed uit te leggen. Vragen werden beantwoord.
Goed.Maar mijn plaatje hebben ze opnieuw moeten doen
Goed geholpen en vriendelijk.
Indy is als altijd betrokken en kundig. Nooit mijn hobby maar geen probleem om even langs te gaan
vriendelijk en correct behandeld
Mijn moeder en ik voor het eerst bij deze tandarts geweest en geen fijne ervaring aan overgehouden. Bij mijn gaf ze aan tot meerdere malen toe aan om na een orthodontist te moeten. Na uitleg van mijn waarom ik dit niet wilde bleef ze aan aan houden. Mijn moeder heeft een jaar geleden een tand verloren deze is door de vorige tandarts netjes na tevredenheid opgevuld en toen in overleg niks aan gedaan moeten worden. De tandarts van nu gaf aan dat hier wel wat aangedaan kon worden. Omdat mijn moeder tot nu toe nog heel tevreden mee is vind ze dit niet nodig. Zei heeft dit ook aangegeven. Hierop beleeft ze het nog wel vragen. Zelfs werden we beide op aangesproken toen we de deur uit liepen. Als jullie van gedachten veranderen dan moet je het maar laten weten. Hierover al contact gehad en we hebben beide een andere tandarts van de praktijk gekregen. Zeer na te vredenheid opgelost.
Hele fijne tandarts doet de behandelingen met zorg zodat je niets voelt
Ik heb niet veel met de tandarts en mondhygiëniste maar ik moet zeggen hier zijn ze rustig begripvol en meedenkend. Ik vind het nog steeds niet fijn maar ik ga in ieder geval weer wel. Ik ben slecht in namen onthouden maar een lieve spontane vrouw met kort haar achterste praktijk
Snel en goed geholpen
zie boven
geweldig personeel
De offerte was niet conform de afspraak. Ook miste ik de expertise bij desbetreffende tandarts. Ik had huervoor expliciet om een ervaren specalist gevraagd vanwege eerdere slechte ervaring bij het plaatsen van de vulling die 3x fout was gegaan en waar ook teveel in rekening was gebracht. Ik neig ook om de behandeling elders te laten uitvoeren
kundig en adequaat handelend
Tandarts had plekje in mijn gehemelte ontdekt, waarschijnlijk door te heet voedsel te eten. Over een maand dit nogmaals controleren.
Ik kon snel komen bij een uitgevallen vulling
Vriendelijk en gastvrij ontvangen
Stephanie is aardig en efficiënt
Ben goed geholpen
Martine en haar collega werken erg fijn, stellen je op je gemak. Dochter gaat ook graag mee
De half jaar controle was een 1 min. tanden controle. Nam geen tijd voor een beetje schoonmaak van het verwijderen van tandsteen tussen de tanden. De vorige tandarts gaf mij meer tijd deed beter zijn werk.
Losse kroon terug gezet. Sanne en Ingrid bedankt.
Prima
zie boven
Alle medewerkers geven op een rustige toon, uitleg over wat er gaat gebeuren
normaal
aandacht voor patiënt.
Goede inschatting van te nemen stappen qua behandeling. Zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding door het hele team. Oplossingsgerichte aanpak om in onverwachte situaties bij te sturen zodat eindresultaat optimaal is. Nogmaals mijn oprechte dank.
Goed advies Goede behandeling Attent personeel
met pijnklachten een afspraak moeten maken is vervelend! Zeker als je al vele jaren "tandartsgeschiedenis" achter je hebt liggen. Gelukkig is hier een tandarts die daar volkomen begrip voor heeft en hier goed mee kan omgaan. Hulde !!
Goede sfeer, leuke dames, gezellig
Men legt goed uit wat er gedaan gaat worden en hoe het zit. Helder en transparant.
Prettig en deskundig
Ze is vriendelijk en weet wat ze doet
Slecht , na een paar keer dat ik de product in mijn mond heef gepast. Het resultaat is echt mediocre. De prothese past mij nergens. De technicus 0, had niet genoeg tijd voor mij geplaats. Zij heeft veel aangepast. Tot nu toe, kan die prothese de hele dag in mijn mond houden . Het doet nog zoveel pijn. En ik moet een maand wachten, om dit nog te verbeteren.
Heel goed
In overleg bepaald hoe wel of niet te handelen
Vriendelijk en goed geholpen.
Correct
vak mensen
Rustige benadering goede uitleg wat er gedaan wordt . Belangstellend naar gezondheid .
Werd goed geluisterd naar de klachten die ik had en de beschrijving die ik gaf aangaande eerdere behandelingen
Prettig
De tandarts kan hier zelf niets aan doen! Ik bel met een klacht die ik al langer heb. Ik geef aan dat ik één kant ontzie met eten, telefoniste beaamt dat dat niet goed is, maak dan niet een reguliere controle afspraak van 10 min.
Vriendelijk
Erg vriendelijk en professioneel personeel. Nooit lang wachten in de wachtkamer.
Prima geholpen.
Fijn. Rustig alles wordt duidelijk uitgelegd.
Zorgvuldig, duidelijke communicatie en professionele instelling. Bovendien was de mondhygiëniste vriendelijk en cliënt gericht.
Prima
Vriendelijk, en altijd fijn en zorgzaam
Super!
Prima geholpen en geadviseerd
Prettige en duidelijke uitleg .
Mijn ervaring is heel goed
Goed
Prima
Ik wordt door deze mensen heel goed geholpen. En wordt door iedereen gerust gesteld.
Proffecioneel en vriendelijk
Prettige,snelle en kundige tandheelkundige ingrepen.
Ik kwam met pericoronitis naar jullie kliniek. Ik had 4 dagen heel veel pijn en pijnstilling werkte niet voldoende. Tandarts heeft 5 sec in mijn mond gekeken en ik mocht gelijk meelopen naar de balie om na te vragen hoelang de wachtlijsten waren in het ziekenhuis voor verwijderen van een verstandskies. Telefoniste vertelde dat de wachtlijst in breda op februari stond dus tandarts zei dat ik maar moest bellen naar etz en moest proberen daar te kijken of ik eerder terecht kon. Hij had namenlijk zelf niet het idee dat het al ernstig genoeg was voor een spoedafspraak. Hij kon wel voor me gaan bellen met het ziekenhuis maar dan moest hij daar gaan smeken of ik er aub aub aub aub tussen mocht en hij achtte dat zelf niet nodig maar dat moest ik dan zelf maar beslissen. Ik voelde me in de wachtkamer waar andere patiënten bij waren echt gekleineerd. Ik vond hem bot en onbeschoft. Heb ook geen advies meegekregen wat te kunnen doen tegen de pijn, helemaal niks. Uiteindelijk die week nog 2x terug gebeld naar de telefoniste en 2x spoedafspraak gehad in het ziekenhuis waarna ze met veel moeite de kies hebben getrokken. Als de tandarts mij begin van de week al had geadviseerd om te gaan spoelen met waterstofperoxide 3% had 1 spoedafspraak al niet nodig geweest en had ik niet voor niks eerder weg hoeven gaan op mijn werk. Ik wil er verder wel even bij zeggen dat ik door de telefoniste wel serieus werd genomen en dat die mij heel lief en netjes heeft geholpen.
Ze stellen mij enorm op mijn gemak
Duidelijk en kundig.
met zeer veel zorgzaam behandeling
aardige mondhygiëniste.
Doen er alles aan om mijn gebit in orde te maken
iik ben snel en goed behandeld
Wat je van een tandarts kunt verwachten, een kies grondig opgeknapt.
Het was mijn eerste keer en ik ontmoette twee hele vriendelijke dames Romy en haar assistente waarvan ik de naam niet meer weet. Zij ging heel rustig en goed informerend te werk al met al een positieve eerste ontmoeting
Goed en duidelijke informatie
Heel vriendelijke behandeling in fijne omgeving
Vooraf nogal gespannen en dat viel achteraf 100% mee
Weer een nwe tandarts maar zeer goed geholpen met juiste adviezen en ook meedenkend.
Super team
Wordt altijd geweldig geholpen door Daisy.
Zoals ik boven al omschreef ben ik vlot en vriendelijk behandeld. Zowel de tandarts als de assistente waren in mijn ogen deskundig
Goed geholpen
Prima behandeling, verder geen opmerkingen
Ik ben prettig en mooi op tijd geholpen.
Duidelijk contact.
Kwam voor 1 vulling, mondhygiënist had nog beginnend gaatje gezien werd ook meteen gerepareerd
Goed
Na goed overleg behandeling keurig uitgevoerd.
zeer vakkundig en goed advies
prima behandeling, met duidelijke uitleg hierover.
Mijn eerste bezoek heb als zeer prettig ervaren. Vriendelijk personeel, geen gehaast en voor mij tot nu vakkundig.
Fijne ontvangst, super behandeling, alles wordt correct uitgelegd.....!!!!!
Heel lieve mensen die echt aandacht voor je hebben, duidelijke uitleg en pijnloze behandelingen.
Alles in goed overleg
Prettig geholpen
Ik ben op een vriendelijke maar ook professionele manier behandelt.
Prima ontvangst waarbij op je gemak gesteld wordt. Goede uitleg
Prima, wederom nieuwe tandarts. Deze heeft andere inzichten dan de vorigen. Jammer van de wisselingen, maar zal helaas niet anders kunnen.
De controles gaan goed, alleen als je een x onverwachts terug moet, blijkt de receptioniste beter te weten wat de klachten zijn dan jijzelf.
Er werd goed uitgelegd wat het behandelplan was.
Vakkundig en samenhorigheid te werk
De tandarts was duidelijk en gaf goed advies. Verder was ik zo klaar en kon ik weer op pad.
Tevreden op de manier dat ik geholpen ben.
Goede duidelijke uitleg gekregen over de behandeling in een goede sfeer en omgang met de tandarts en z'n assistente.
ik was zo klaar
Was bij de mondhygiëniste zag een tand die bijgewerkt moest worden wordt direct gedaan zodat ik geen afspraak hoefde te maken
Vriendelijk en goede behandeling
Telefoniste en tandarts proberen alles om je dezelfde dag snel te kunnen helpen. Niets is ze teveel zelfs als je de 2e dag weer belt!
Zeer kindvriendelijke tandarts Professioneel Geen lange wachttijd
Goedemorgen Ik ben echt niet blij met controle ik kom uit andere land en ik woon 28 jaar in Nederland en ik moet zegen dokter is niet aardig … Mestaal moet echt goed uitleggen en rustig en niet met stem omhoog…Normaal ik vind ik moet krijgen goede advies als ik ga daar na toe … ik betaal zo veel voor verzekering en ik denk ik moet zo dokter aardig voor patiënten.
Jammer dat Jawad vertrekt
Mam goed de tijd voor mij en stelde mij gerust
Ik werd goed geholpen en er is de tijd voor genomen.
Iedere afspraak verandert mijn tandarts weer. Deze keer was het al de derde in anderhalf jaar. Om nog maar niet te beginnen over het baliepersoneel. Hoe ongeïnteresseerd en chagrijnig kan je op je werk verschijnen... Om een nieuwe afspraak te maken ging ik "even" langs de balie. Twee man stond achter in een hokje te praten, waar de derde zich bijvoegde. Na vijf minuten wachten draaide de dame in kwestie zich eindelijk om en leek eerder verbaasd of boos dat ik haar aansprak om een nieuwe afspraak in te plannen. Ik sta op het punt een nieuwe praktijk te zoeken en over te stappen.
Ik was een beetje gespannen voor de behandeling maar werd heel professioneel geholpen en kreeg veel steun. Steeds werd verteld wat er ging gebeuren en refelmatig werd gevraagd of het nog goed ging. Heel fijn! De dag erna belde de tandarts mij zelfs om te vroegen hoe het ging, zo aardig!
Anne-Marie is erg kundig en stelt je altijd op je gemak. Al jaren mijn gezellige Mondhygiëniste die ik nog graag jaren wil bezoeken.
Prima op tijd en goede bejegend. Goede behandeling
Ik ben heel blij met de werkwijze van de mondhygiëniste die handmatig werkt op mijn gebit schoon te krijgen en niet de mechanische manier gebruikt.
Fijn geholpen
Mijn ervaring is goed en ben blij dat ik snel geholpen kan worden als dat nodig is maar, is het na elk bezoek nodig om mijn ervaring te delen!!!
Prettige ervaring tandarts bezoek. Ze leggen precies uit wat ze gaan doen. Ze vragen regelmatig of dat het nog gaat. Aardige mensen.
Al jaren dik tevreden.
was prima en geruststellend
Gewoon goed! Alles klopt
Ik vind het hele vriendelijke en lieve assistentes.
Ik vind het altijd best even spannend omdat ik in het verleden best wat pijnlijke behandelingen heb ondergaan vanwege paradontitus. Maar je wordt altijd netjes geholpen en op je gemak gesteld. Erg fijne bijkomstigheid.
Kon snel terecht met klacht, wordt gehoord en begrepen
De Heer Tsakov is een super vriendelijke man, altijd een fijne behandeling gehad tof nu toe.
Inzet receptioniste Odette heel fijn om ondanks volle agenda toch mogelijkheid te benutten om afspraak te realiseren op korte termijn. Martine als tandarts wederom duidelijk wat en waarom ze de behandeling gaat uitvoeren. Helaas wel op korte termijn herhaling van röntgenfoto " voor de zekerheid"... terwijl vorige foto's recent beiderzijds voor " toekomst" gemaakt werden....
Goede tandzorg
Worden altijd fijn geholpen en helpen je ook goed als je wat angstig bent voor een behandeling
Tandarts is vriendelijk, geeft goede informatie en voert de werkzaamheden netjes en vakkundig uit. Ik werd goed op de hoogte gehouden en heb het gevoel dat hij deed wat nodig was.
De tandarts is zo vriendelijk en rustig naar de kinderen toe!
Je wordt er heel goed geholpen, En zijn heel vriendelijk.
Prettige ervaring en fijne medewerkers.
Kon er met een afgebroken kies vrijwel meteen terecht. Dat was erg fijn vlak voor mijn vakantie.
Mijn klachten zijn heel serieus genomen en ik ben dan ook heel goed behandeld.
Kundige mondhygieniste
Afspraak wordt snel ingepast bij een probleem. Mijn geval een afgebroken kies.
Vriendelijke en professionele behandeling
Goed
Er werd verteld wat de mogelijkheden waren en advies gegeven. Ook werd verwoord wat er gebeurde tijdens de behandeling
de tandarts was zeer geduldig en de assistente heel troostend en geruststellend ook dat hij vertekde dat het tegenzat waardeer ik
Ik Ben goed geinformeert over het vervolg van mijn behandeling door de standards van hoe het nu vender gaat met mijn tanden/gebit
Prima
Controle geen gaatjes gebit snel schoon gemaakt.
Ik ben heel erg bang voor de tandarts. Sinds ik bij Martin ben zijn we al vele stappen verder en heb ik nu zelfs zonder tranen mijn kies laten trekken. Ik ben heel erg blij met haar
Ondanks mijn grote angst voor de tandarts is de apexresectie me 100% meegevallen. Dr Emani is een zeer vriendelijke en ontspannen tandarts, waar ik het volste vertrouwen in had. Ook de assistente was heel vriendelijk
Op m'n gemak gesteld, er werd mee gedacht en ik kreeg een duidelijke uitleg.
Heel prettige tandartsen praktijk. Er was op korte termijn plek en ben supergoed geholpen maar vooral ook heel goed geïnformeerd en meegedacht met het situatie. Ik heb contact gehad met meerdere tandartsen en assistentes en echt helemaal top. Ik had nog best wat angst voor het hele gebeuren zelf maar ze hebben me super fijn begeleid.
heel goed uitgevoerde behandeling goede uitleg wat er staat te gebeuren
Zie boven
Was een stukje kies doormidden, Dacht dat plakken ze even, maar nee eerst foto’s gemaakt, was pas vorige maand gedaan. Toen toch verdoven, aangeven dat dat niet hoefde omdat er geen wortel meer zat, en ik er geen gevoel meer had. Toch gedaan! Toen stukje kies eruit getrokken. En erna de mededeling dat de enige oplossing het plaatsen van een kroon is nu! Spijt dat ik ben gegaan, had het beter zo kunnen laten.
Ik ben snel geholpen aan me kies en op een rustige en fijne manier behandeld zoals het hoort
Enorme fijne hulp en service
Goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel.
Ik ben heel mijn leven al bij deze praktijk, mijn gezin ook. Bij calamiteiten reageren ze ook direct en adequaat. Kundige artsen, gerustellend en vriendelijk. Blij met deze plek waar zorg van de patiënt nog altijd voorop staat.
Goed geholpen en altijd vriendelijk
rustig en goed geholpen
goed en snel geholpen zonder problemen,
Kundig, rustig en vriendelijk
Achter blijkt dat de behandeling misschien niet passend was.
Om 08.00 uur had ik een afspraak. Om 08.15 uur nog niet opgeroepen, ik ga navraag doe, blijkt diegenen die mijn zou behandelen nog op vakantie te zijn. Dat hoor ik dan pas omdat ik er zelf naar vraag. Zelf moeten de patiënten tijdig afmelden maar hoe zit dat met jullie, ik heb speciaal een dubbele afspraak zodat ik minder verlet uren heb want dat kost mijn ook geld net als bij jullie, waar kan ik die kosten verhalen. Over de tandarts heb ik verder geen klachten, dat is dik in orde. Groeten Walter van Eersel 27.10.1961
ik kon dezelfde dag nog terecht voor reparatie zeer vriendelijk . en snelle hulp
Na 55 jaar altijd goed geweest
Goeie deskundigheid
Duidelijke uitleg vriendelijk en rustig
Prettig en behulpzaam
Stimuleert en wijst naar het belang ervan.
duidelijk in uitleg over wat er gaat gebeuren of wat ze een volgende keer gaat doen.
Vriendelijke tandarts en geeft aan wat ze gaan doen
Goed
Altijd gastvrij.
Goede service, vriendelijk personeel, goede mondzorg
heb weer vertrouwen in de tandarts
Kom al jaren in deze tandartsenpraktijk en nog steeds tevreden. Net voor mijn afspraak werd ik gebeld dat mijn tandarts ziek was en kon ik een nieuwe afspraak maken. Aangekomen bij de praktijk bleek dat er al een andere tandarts geregeld was en kon dus mijn controle gewoon doorgaan!
Goede zorg !! Alles wordt super uitgelegd.
Pijn klachten en ondanks de drukte maakt men tijd, geeft goed advies en helpt me dezelfde dag, erg fijn en deskundig.
Goede uitleg en heel vriendelijk.
goed
Alles prima. Werd goed naar je geluisterd en snel geholpen.
Geen probleem
Ze was duidelijk en rustig en zodoende voelde ik me op mijn gemak .
Zoals gewoonlijk prima dienstverlening
Goed en snel geholpen
Duidelijk en vriendelijk
Wacht tijd kort Zijn heel vriendelijk Doen hun werk goed
De tandarts was goed maar voor mijn plaatje daar deugd nog steeds niets van.Daar moet ik donderdag voor terugkomen .In de hoop dat het goed is en past.
Vriendelijk personeel vlotte afhandeling en afspraak maken
Gewoon goed
Aardig en kundig
Assistent was vriendelijk en verdoving werd met zachte hand gedaan em was heel prettig .Operatie was vlot verlopen en ik heb geen zwelling gehad.
Supervriendelijk en neemt de tijd voor onze kleine.
Romy en assistente ontzettend kundig en stellen je super op je gemak.
Alles werd netjes uitgelegd. En ik werd fijn gerustgesteld (en ook zeker door de assistente).
Stefanie is een fijne persoon:
Zeer vriendelijke tandarts en assistent en namen al de tijd voor mij.
Alles was prima!
Goed
Ik ben geen fan van de tandarts (understatement). Deze twee zijn een fijn team dat mij steeds geruststelt. Steeds een beetje minder bang.
8.00 uur Ik sta zonder afspraak aan de balie- help! mijn voortand, stiftand, is afgebroken .. 8;30 uur Oeps mevrouw, laten we eerst maar gaan kijken, het kan nu even... Twee kundige dames beginnen met de inventarisatie en kreatieve brainstorm ...hoe lossen we dit probleem op? En u gaat ook nog volgende week op vakantie ??? 15.30 uur ... ik lig weer in de stoel...nog nooit zo zenuwachtig bij een tandarts geweest....maar de dames hebben een kreatieve oplossing gevonden, uitgewerkt en gerealiseerd! Chapeau! Thanks! Gr. Marga Allard
Mijn kies was afgebroken en is nog de zelfde dag gemaakt.
Fijne mondhygiënisten
Ontvangst ,behandeling alles naar wens gegaan.
Na mijn overstap een prima eerste indruk. Goed en vriendelijk geholpen. Meteen afspraak gemaakt, op mijn gemak gesteld en prima toelichting op behandeling.
Ik ben blij dat ik snel kon worden geholpen met een afgebroken kies.
Luistert goed, heb nu een nieuwe afspraak voor een consult tbv een implantaat.
Als je dan toch naar tandarts moet, dan ben je bij Angel en Daisy in goede handen.
De behandeling was een stuk aangenamer dan vorige behandeling bij de vorige mondhygiëniste.
Ben geweldig geholpen goede info gehad
Via een email 's avonds gemeld dat er een stukje voortand was afgebroken. De volgende werkdag werd ik gebeld voor een afspraak en ik kon snel terecht. Vriendelijke en sympathieke mensen. De behandeling werd goed uitgelegd en er werd duidelijk advies gegeven, waarna snel en pijnloos de schade werd gerepareerd. Ziet er weer keurig uit ook! Helemaal tevreden!
Goeie tandartsen en aardig
Prima
Zie hierboven
Fijne en vriendelijke behandelaars. De namen weet ik niet. Zowel de mondhygiënist als de tandarts van mijn dochter waren zeer bekwaam en de behandeling was uitstekend.
Ik werd heel vriendelijk geholpen en werd op mijn gemak gesteld.
Mijn ervaring met Sanne is gewoon goed. Mijn gebit wordt geïnspecteerd, de opties worden voor gelegd en de kosten worden er bij verteld. Ik wordt goed en adequaat geholpen. Bij de mondhygiëniste ligt dat nog steeds anders. Zij wil mij niet helpen met de ontstane problemen tenzij ik ‘n nieuwe status op zou laten maken, hetgeen mij toen, € 500,00 zou gaan kosten die, er toen niet waren en nog steeds niet zijn. In mijn ogen klassenjustitie.
Zeer technisch en behulpzaam
Heel goed geholpen
Er werd goed overlegd hoe het ging of ik het wel aan kon.
!
Ze heeft mij voor de keuze gesteld : of kies bijvullen waar vulling uit gevallen is of de kies trekken omdat hij los zit.
Als je zo bang bent voor de tandarts en al 10 jaar niet geweest bent, dan al weken ondraaglijke kiespijn hebt en uiteindelijk belt met n hulp vraag. Kon dezelfde dag komen en dr angel en zijn assistente hebben me zo op m’n gemak gesteld en gelijk mn kies getrokken met super veel aandacht en uitleg … werkelijk heel bijzonder! Zelfs n vervolg afspraak gemaakt om alles goed na te laten kijken.
Van te voren een beetje druk gemaakt, maar viel achteraf reuze mee. Uitboren was nagenoeg pijnloos, het polijsten na het vullen was gevoeliger. Maar had geen verdoving en was nog steeds goed te doen
Romy stelt je erg op je gemak en geeft duidelijk aan wat je kunt verwachten
Zie bovenstaand
Heb het idee dat er geld verdiend moet worden, nieuwe tandarts en gelijk 3 gaatjes! Dit was ook het geval bij mijn man. Na de behandeling veel langer last gehad.
Zeer vriendelijk, alle tijd en duidelijke uitleg over wat er steeds ging gebeuren Tijdens de behandeling werd ook meermaals gevraagd of alles nog goed ging
Binnen 2 dagen even tussendoor geholpen ivm een probleem, heel fijn.
hoefde niet lang te wachten en werd goed geholpen
-
Zeer goed kunnen luisteren. Ze denken met je mee.
word altijd netjes en vriendelijk ontvangen en goed behandeld
Snel en vriendelijk geholpen.
Kan niet beter!
Een kies laten trekken is nooit leuk maar als het moet dan graag hier! De arts en assistente straalden rust en zelfzekerheid uit wat me kalmeerde.
Goed geholpen, met complex probleem
goed
Ik belde voor een pijnklacht en werd snel en goed behandeld.
Er was een stukje van een kies afgebroken. Ik heb een afspraak gemaakt en ben tevens op de wachtlijst geplaatst. Ik kreeg al snel een telefoontje met een mogelijkheid. De kies is snel gerepareerd en de bejegening zowel door tandarts als door assistente prettig ervaren
Heel fijn geholpen door mensen die je gerust stellen en weten wat ze doen.
Via mijn dochter bij deze praktijk gekomen. Enorm blij met de overstap. Ben altijd angstig geweest voor de tandarts, maar dit heeft mijn huidige tandarts romy weggenomen. Ze stelt je enorm op je gemak, neemt de tijd, goede uitleg voor tijdens en na behandeling, deskundig. Hele lieve assistentes ook met de nodige deskundigheid. Goed gestructureerde praktijk.
Hij maakte te alle tijd voor je ,en als je vragen had nam hij alle tijd voor je vragen. .
Rustige uitleg van wat er gaat gebeuren
ondanks complicatie door onderzittende ontsteking zijn kiezen snel en netjes verwijderd. De naweeen duurde helaas lang maar komt wellicht voort uit de ontsteking.
Ik kom al geruime tijd speciaal naar Dongen. Begon meer dan 40 jaar geleden bij Dr. Noorlag, Voel me erg op het gemak bij deze praktijk. Ook bij Stefanie kom ik erg graag
Klantvriendelijk, kundig, schone en nette praktijk. Ik ben zeer tevreden!
Laatste bezoek was mondhygieniste. Goed uitgelegd over wat en waarom ze iets ging doen. Beantwoordde vragen op een duidelijke en prettige manier.
bezoek was alleen gebits reiniging
Je krijgt altijd goede uitleg wat men gaat doen.
er wordt altijd vertelt, wat er moet gebeuren. Dat is fijn, geeft rust.
Fijne tandarts, alles wordt besproken wat er gedaan wordt.
Netjes uitgelegd
Ben speciaal voor deze mensen hier gekomen . Vriendelijk en goede hulp bij angst
Ze steld je gerust en legt tijdens de behandeling uit wat ze gaat doen, ook de assitente is goed.
Klantvriendelijk, op tijd en goed georganiseerd
Echt super blij dat dit mijn tandarts en assistente is
schei uit met dit soort onzinenquêtes. Ik doe er niet meer aan mee.
Perfect
Tandarts en assistente, zijn duidelijk in hun uitleg Behandeling is prima Denken met je mee Goede ervaringen Vr. Gr.
Martine Pauwels is rustig, betrokken, legt goed uit en is zich bewust van financiële consequenties voor haar patiënt.
Vakmensen goeie behandeling
de tandhygieniste is vriendelijk en legt alles goed uit.
Vind het niet erg meer om naar de tandarts te gaan. Ze leggen alles goed uit wat ze gaan doen. Bij een tand trekken heb ik helemaal niks van gevoeld en ook erna was alles goed, dat zal natuurlijk persoonlijk zijn maar ik heb er goede ervaringen mee.
Ik had een afspraak gemaakt met de tandarts voor de half jaarlijkse controle maar ben alleen geholpen door een assistente die tandsteen verwijderd heeft. Ik vind het raar dat ik voor een half jaarlijkse controle geen tandarts te zien krijg. Volgens haar was er geen afspraak gemaakt met de tandarts wat volgens mij toch de bedoeling is van een half jaarlijkse controle. Waarom verweiderd de tandarts zelf de tandsteen niet?
Prima, brengt rust, heeft humor en werkt ondertussen gewoon door.
Meer dan tien jaar patient geweest. Diverse behandelingen gehad tot volle tevredenheid. Ik ga verhuizen, de regio uit en zal dus jammer genoeg een andere tandarts en mondhygieniste moeten zoeken
Ik ga hier graag heen.
Wachttijd was kort en de ontvangst vriendelijk. Vervolgens een professionele behandeling en tevreden de deur weer uit.
Dat vond ik prettig, zodat ik zelf de keuze kan maken.
Goede ervaring alleen jammer dat je voor de behandeling steeds terug moet, vroeger werd dit gelijk gedaan
Nvt
Professioneel, vriendelijk en vakkundig als altijd.
Er moest een kies verwijderd worden. Daar zag ik wat tegenop. Dit aangegeven te hebben. Hebben de tandarts en assistent heel rustig en netjes gewerkt. De verdoving deed bijna geen pijn en de kies is goed verwijderd. Ze namen er de tijd voor. Super!
De reparatie kon snel en goed worden uitgevoerd.
Iedereen is vriendelijk.
Ieder half jaar controle is prima
Goed behandeld. Goede tips
Goed hoor.
Prettige sfeer, doen wat nodig is. Vriendelijk.
prima
De controle en behandeling worden goed uitgelegd.
Goed
Iets meer tijd mogen ze wel nemen. Had gaatjes, daarvoor moest ik 2x terug komen, oké. Ook wat tandsteen, vroeg of ze dat direct wilde doen. Nee, bij de gaatjes. Uiteindelijk nog 2 x geweest voor de gaatjes. Maar tandsteen nog niet gedaan.
Prima
Vriendelijke ontvangst en adequate behandeling opstart.
diskundig geholpen
Mijn ervaring is positief. Maar of dat zo blijft als ik de rekening krijg is afwachten
De mensen hebben mij goed ontvangen en hebben mij op een vriendelijke wijze behandeld
Vind het nooit prettig maar het is nodig
Super vriendelijke tandarts. Alle tijd voor de kinderen en de mogelijkheden om ons als ouders te betrekken bij de controle van onze kinderen. En de kinderen te betrekken bij de controle van ons als ouders. We werden heel serieus genomen en alles werd duidelijk uitgelegd.
Voor ons al gezin worden wij altijd goed geholpen en hij is altijd heel vriendelijk.
Kreeg informatie die men beter aan mijn ouders hadden kunnen vertellen ik werd hier heel naar van
Na een consult om advies gevraagd en deze is ook uitgevoerd. Tot nu toe zeer tevreden, behandeling is nog niet klaar.
Er werd goed geluisterd en snel gehandeld!! Fijne manier van werken.
Fijne tandarts, je hoeft niet lang te wachten en vriendelijk personeel
Bij een afgebroken kies. Kon ik gelijk terecht. Netjes geholpen. Vriendelijke tandarts en assistent. Ook toen bleek dat mijn vulling nog te hoog was kon ik gelijk terug
Heel fijn en altijd vriendelijk ontvangen
Prettige ontvangst en goede uitleg over de behandeling
Behandeling in een vriendelijke, ontspannen, toegewijde sfeer.
De tandarts zelf is een fijne man. Daar in tegen als je belt word je vaak niet fijn geholpen. En afgescheept met een bot antwoord waar je niks mee kunt.
Supernetjes dat ik al zo snel terecht kon tussendoor, erg fijn geholpen zoals altijd
Precies op tijd binnengeroepen en kundige, prettige en vriendelijke behandeling
Helemaal top
Kies afgebroken, waarschijnlijk iets met popcorn. Tegen sluitingstijd werd er toch nog alle tijd genomen om kwalitatief het beste te doen. Netjes door alles heen gepraat. De tandarts vormt samen met assistente een leuke eenheid die de patiënt op de eerste plaats zet. Heb mij zeer relaxt gevoeld. Nu weer als nieuw en uitkijken met popcorn. Klasse!!
We voelen ons thuis bij de tandarts-praktijk.
Met Daisy als preventie assistente.
Goede en fijne zorg je weet waar je aan toe bent. Voor de kinderen erg fijn en vriendelijk en goede uitleg
Bij het eerste telefoontje werd er al gekeken wanneer en bij wie de afspraak kon gepland worden. Kundig advies gekregen waardoor vertrouwen in de behandeling was. Ook gelijk een planning van de afspraken waardoor er rekening werd gehouden met elkaars agenda's. Mooie afronding van de behandeling.
Keurig op tijd en vriendelijk ontvangen. ,praatje en controle perfect. Fijne tandarts en assistente top
Mijn tandarts stelt mij afleiding op mijn gemak, is geïnteresseerd en altijd punctueel. Heel erg fijn.
Altijd optijd, werkt zeer netjes en ze is erg lief
Professionele behandeling met goede informatie.
Goede ervaring, leuke en vriendelijke mensen
Ik kon nog dezelfde dag terecht. en ben erg goed geholpen
Zie biven
Gaatje gevuld met verdoving. Niks van gevoeld. Leuk gesprek, ook met assistente.
Twee verstandskiezen in een keer getrokken, stap voor stap geïnformeerd wat er ging gebeuren. Vooral door de assistente op m'n gemak gesteld. Al met al goed geholpen.
.
Fijn
Goed contact, duidelijk wordt besproken hoe te verzorgen .
Ik kom inmiddels meer dan 25 jaar bij deze mondhygiëniste en alles ging weer zoals ik gewend ben. Geen op- of aanmerkingen.
Duidelijk over wat er gaande is en stelt je op je gemak
Alles Voorafgaand aan de behandeling uitgelegd. Techniek is weer verbeterd. Tandarts is zeer vakkundig.
Prima
Het stap voor stap vertellen wat er gaat gebeuren geeft rust en vertrouwen. Ik word op mijn gemak gesteld terwijl ik verre van een "tandarts-" held ben. Het verrichten van de werkzaamheden worden consistent met de sfeer goed uitgevoerd, dat vind ik knap
Juiste uitleg Rustige behandeling Niet gehaast
Duidelijke uitleg vooraf en de behandeling zelf ging prima!