Tandartsenpraktijk Westeinde
Westeinde 47, 2512GT Den Haag
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 12:00 -
dinsdag
13:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 12:00 -
donderdag
13:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 12:00 -
zaterdag
13:00 - 17:00
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Protheses-kunstgebit
- Tanden bleken

Team
Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten
- Spoed
Deze Google-recensie is zonder tekst
Uitstekend… zeer zorgzaam en zeer professioneel👍
Belachelijk hoe ze omgaan met klanten!!!!
Ik had vandaag een afspraak. Ik ben heel erg professioneel behandeld. De tandarts had de tijd genomen om mij heel de behandelplan uit te leggen. Zeer professioneel, deskundig en lief. Zeker een aanrader!
Slechtste tandartsen ooit! Behandelen klanten als minderwaardig. Ze dringen behandelingen op en houden geen rekening met het budget per jaar. Een controle van de tandarts duurt letterlijk 2 minuten, waarna er wordt gezegd: "Pak je tas en ga". Letterlijk de slechtste service ooit.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super aardige mensen!! Ze denken met je mee over de kosten en maken samen met je een duidelijk plan. Enorm charmante tandartsen ook die je met vriendelijke bruine ogen en een zacht Portugees accent helemaal gerust stellen. Ik heb niets gevoeld van de behandeling en zal nu nooit meer zo lang weg blijven! 😅
Deze Google-recensie is zonder tekst
We kunnen met relatief korte wachttijden terecht. Laatste keer heeft de tandarts mij geholpen met een esthetische vraag, waarmee ik erg dankbaar voor ben.
De tandarts gaf duidelijk aan wat er allemaal gedaan moest worden en natuurlijk is er ook een goed gebitsreining uitgevoerd. Volkomen tevreden!
Professionele en aardige werknemers.
Aardig personeel, professionele tandartsen. Zeker een aanrader.
Professioneel, vakkundig en vriendelijk.
Geweldige service, ontspannen personeel en goed resultaat. Erg tevreden. Inmiddels gaat ons gezin en verschillende van mijn familieleden ook naar Tandartspraktijk Westeinde
communicatie, eerlijkheid en transparantie zijn ver te zoeken hier! meerdere malen meegemaakt. bleekgel set gekocht, letterlijk troep! geen verstand van de zaken en geen specialisme! je maakt afspraak voor gebitsreiniging en je komt daar en je gaat en vervolgens heb je controle ook op je factuur staan terwij je dat niet eens hebt gevraagd en niet gekregen! ze brengen zomaar kosten in rekekninig in verband met covid en ze weten zelfs niet eens van wie en vanaf wanneer en tot wanneer ze dat mogen factureren. Bende hier bij hun secretariaat ! bijna iedere keer nieuwe telefonisten en secretariaten. Hier gaat het mis!!!!!! ze weten nergens vanaf en niet op de hoogte van hun werk!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ze harken je binnen met goede beloftes en wat ze allemaal gaan doen. De ene tandarts zegt dit, de andere zegt dat. Je hebt een afspraak voor een wortelkanaalbehandeling en vervolgens gaan ze gaatjes vullen. Eindstand, factuur ontvangen voor wortelkanaalbehandeling. Uiteraard direct door de kliniek gedeclareerd. Geld kwijt, geen vergoeding meer en de kosten bij de volgende tandarts liggen meteen hoger door slecht advies. Elke keer als je belt weten ze helemaal niks, moet het besproken worden en beloven ze diezelfde dag terug te bellen, dat gebeurd niet en hierdoor moet je er telkens zelf achteraan bellen. Dossier opgevraagd en direct uitgeschreven. Dossier klopt ook voor geen meter. Oja, en met een half afgebroken verstandskies moet je overgaan tot extractie en niet telkens uitstellen om eerst andere tanden te doen. Al bij al een rampen tandarts.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Hun slogan luidt: "Een mooie glimlach begint bij ons", maar na de vreselijke klantenservice die ik vandaag heb gezien in deze tandartspraktijk, is het onmogelijk om me voor te stellen dat ik moet lachen na het verlaten van deze plek. Het gebrek aan compassie van, Dr. F. Mir, is onbegrijpelijk. Hij was zich terdege bewust van de urgentie van de situatie en we hebben geduldig uitgelegd dat we vanwege een onvoorziene uitdaging met onze zorgverzekeraar de afspraak die hij voor ons heeft gemaakt bij de kaakchirurg moesten annuleren. Om een betere context te bieden, moet ik u meedelen dat in Nederland alleen een tandarts of tandartsassistente een spoedafspraak kan maken bij de kaakchirurg. Zelfs nadat hij hem had uitgelegd dat we door zowel de praktijk van de kaakchirurg als de verzekeringsmaatschappij werden geadviseerd om de procedure tijdelijk uit te stellen totdat alles is opgelost, weigerde hij nog steeds een nieuwe afspraak met spoed te maken en verklaarde dat hij slechts EEN TELEFOON maakt -Bel. Hoe kan iemand die de ondraaglijke pijn begrijpt die men doormaakt bij het omgaan met tandzenuwpijn, toch zo'n enorm niveau van gebrek aan compassie laten zien. (Origineel) Their slogan says “A beautiful smile starts with us”, but after the horrible customer service I’ve witnessed today at this dental practice it is impossible to imagine smiling after leaving this place. The lack of compassion of, Dr. F. Mir, is beyond incomprehensible. He was well aware of the urgency of the situation, and we’ve patiently explained that due to some unforeseen challenge with our health insurance provider, we had to cancel the appointment he’s made for us at the dental surgeon. To provide a better context, I should inform you that in Holland only a dentist or dental-assistant can make an appointment with urgency at the dental surgeon. Even after explaining to him that we were advised by both the dental surgeon’s practice as well as the insurance company to temporarily postpone the procedure until everything is sorted out, he still refused to make a new appointment with urgency, stating that he only makes ONE PHONE-CALL. How can someone who understands the excruciating pain one endures when dealing with tooth nerve pain, still show such an immense level of LACK OF COMPASSION.
Wij waren 1 jaar ingeschreven bij deze tandarts, nadat we verhuisd waren. Met het gezin 2x op controle geweest. Mijn man heeft een probleemgebit, dit was al bekend, ook bij de vorige tandarts. M’n man zou volgens de foto’s 2 wortelkanaalbehandelingen moeten ondergaan, maar had hier gelukkig nog helemaal geen last van. Hij is aanvullend verzekerd, maar we zouden toch nog een flink bedrag zelf moeten ophoesten. Sparen dan maar, zolang hij nog geen last had, was dat een goede oplossing. Sinds een maand heeft mijn man pijn op de plek die op de foto zichtbaar was. Een afspraak gemaakt; het probleem was al bekend bij deze arts (Westeinde). Kwam hij daar, zei de tandarts; “Ik dacht dat je voor controle kwam, ik kan nu niks voor je doen. Je moet naar een endodontoloog”. Vreemd verhaal, mijn man gaf bij het maken van de afspraak duidelijk aan dat hij veel pijn had en dat het probleem bekend is bij de tandarts, verwijzend naar de foto’s. Maar de endodontoloog werkt alleen op vrijdag. Een lastige dag ivm het werk van m’n man. De pijn zakte en m’n man stelde de afspraak een paar weken uit. De pijn kwam vorige week weer terug, tandarts gebeld; ze zouden pas over 1,5 week tijd hebben. Dit zou m’n man niet volhouden, dus we mochten op zoek naar een spoedplek ergens anders. Gevonden, hij kon daar 3 dagen later (op zaterdag) terecht. Plots belde onze tandarts dat zij de vrijdag ervoor een plekje hadden vanwege een afzegging, maar vrijdag is lastig ivm het werk van m’n man. Dus aangegeven dat we liever de afspraak op zaterdag lieten staan, dan was hij vrij. De assistent gaf aan dat dit prima was, ze zou zijn dossier doorsturen naar de endodontoloog die hem zaterdag zou behandelen. Nog geen half uur later werd ik weer gebeld door de assistente van onze tandarts (Westeinde) met de mededeling dat als mijn man de behandeling niet vrijdag bij hen zou laten uitvoeren, we ons hele gezin konden uitschrijven en niet meer terug hoefden te komen. Bizar!!!!! Onprofessioneel, uit op geld en uiterst onvriendelijk. U begrijpt dat wij ons direct hebben uitgeschreven. De assistent vond het ook heel vervelend om deze boodschap aan ons mede te delen. Dit merkte ik aan haar. Erg jammer dat de tandarts niet zelf durfde te bellen! Triest zelfs. Wij vonden trouwens na de twee controleafspraken bij deze arts, ook wel wat van de manier van zijn behandelen en het niet kunnen beantwoorden van een aantal vragen. Hij zou dit navragen, om vervolgens niets meer te horen. Wees gewaarschuwd!
1 Ster is nog teveel voor deze malafide tandartsen praktijk. Met spoed moest ik een vulling vernieuwen omdat deze uit mijn tand was gevallen. Drie weken later en vele onzinnige afspraken later was er nog niets gedaan behalve een reiniging van mijn gebit. Iets waar ik in eerste instantie niet voor was gekomen. Laatse afspraak werd mij beloofd wederom dat de vulling plaats zou vinden, wordt mij medegedeeld dat ik door mijn complete vergoeding heen ben. Nog te bedenken dat ik extra tand verzekerd ben. Dat was de druppel! Wees gewaarschuwd, kom hier niet! Ik heb spijt gehad dat ik deze praktijk niet eerder gegoogled heb op ervaringen!
(Vertaald door Google) Gunstig gelegen in het centrum van de stad, kunt u deze tandartspraktijk gemakkelijk bereiken vanuit overal in Den Haag. Ik ontving de beste en meest professionele service hier, altijd met een glimlach op mijn gezicht bij het verlaten. Het team lijkt zorgvuldig geselecteerd en ik heb nog nooit problemen gehad met de organisatie, omdat ik al jarenlang klant van hen ben. Ze zijn een georganiseerde praktijk, met een divers en vriendelijk team. Absoluut aan te bevelen. (Origineel) Conveniently placed at the city center, you can reach this dental practice easily from everywhere in The Hague. I received the best and most professional service here, always with a smile on my face when leaving. The team seems to be carefully selected, and I have never had problems with organization, being their client for already many years. They are an organized practice, with a diverse and friendly team. Definitely recommended.
Sturen rekeningen voor behandelingen die ik niet ben ondergaan, rekeningen moeten gewoon betaald worden. Nemen geen tijd voor je. Als je een gaatje hebt is er niks aan de hand volgens hun. Gebitsreiniging is halfbakken uitgevoerd. Alleen mn voortanden werden gereinigd. Een ster hebben ze nog niet eens verdiend. Van mij krijgen ze 0,0000001 ster.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super fijne tandarts. Eerlijk en goed advies. Echt top!
(Vertaald door Google) Vriendelijk professioneel team. Ze nemen de tijd om de procedures uit te leggen en stellen u gerust. Een zeer efficiënt gerunde organisatie maar toch met een menselijke toets. Helemaal aanbevolen 👍 (Origineel) Friendly professional team. They take their time to explain the procedures and put you at ease. A very efficiently run organization but still with a human touch. Totally recommended 👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Aanbevelenswaardig! Zeer nette correcte praktijk. Vriendelijk en soepel zonder zichzelf aan te prijzen of te verkopen. Mooi en snel werk geleverd dus hierbij mijn dank.
Ik ben al aantal jaren patiënt bij Westeinde; Deskundig en professioneel.
Een geweldige tandarts dr. Amaral. Hij is bekwaam en erg rustig. Ben dik tevreden.
(Vertaald door Google) Ik werd zeer goed ontvangen en de dokter was erg aardig en bekwaam. Het budget werd duidelijk en redelijk gepresenteerd. Absoluut een van de beste ervaringen die ik heb gehad bij een tandarts. (Origineel) I was very well received and the doctor was very nice and competent. The budget was presented clearly and quite fair. Definitely, one of the best experiences I had at a dentist.
Een fijne tandarts waarmee ik al geruime tijd patient van ben. Ik ben inmiddels mijn angst voor de tandarts kwijt. De receptie is duidelijk in het presenteren van de begroting via hun systeem en erg vriendelijk en correct.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel professioneel geholpen. Receptioniste was erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!
Als je een nieuwe protege moet hebben dan moet je niet naar deze koekebakkers gaan ze proberen je van alles in je strot te duwen.ze zijn er alleen maar opuit je zoveel mogelijk geld uit je zak te trekken.zoek een goeie praktijk die aan je welzijn denkt en niet alleen aan hun portemonnee.
1x niet afspraak kunnen nakomen gelijk maar nog optijd kunnen afbellen wordt gelijk kosten in rekening gebracht, " Nieuw afbellen binnen 24u" alsof je voor 24u kan bepalen wat er gaat gebeuren. Stelletjes geld wolven
Deze Google-recensie is zonder tekst