Dental Clinics Den Haag Thomsonlaan
Thomsonlaan 20, 2565LA Den Haag
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
HKZ-Certificering
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 16:30 -
dinsdag
8:00 - 16:30 -
woensdag
8:00 - 16:30 -
donderdag
8:00 - 16:30 -
vrijdag
8:00 - 16:30 -
zaterdag
8:00 - 16:30

Dental Clinics Den Haag Thomsonlaan

Welkom bij Dental Clinics Den Haag, gelegen aan de Thomsonlaan. Bij ons kunt u terecht voor periodieke controle, preventie, mondhygiëne, implantaten en kindertandheelkunde.
Wat ons betreft vormen persoonlijke aandacht en heldere communicatie de basis van elke behandeling. Samen met u doen we er alles aan om uw gebit mooi en gezond te maken en te houden. Omdat een persoonlijke kennismaking de beste start van een goede relatie vormt, nodigen we u van harte uit voor een vrijblijvende rondleiding met één van onze receptionistes.
Wij zijn ook op zaterdag geopend.
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team
J.S.E. Van 't Hoff
Tandarts
BIG nummer: 19923334602
E.A. Suijkerbuijk
Mondhygiënist
Jeanette Shenouda
Mondhygiënist
R.M. Waaijer
Mondhygiënist
S.A. Mousavi
Tandarts
BIG nummer: 59915298902
K. Chatzivasileiou
Tandarts
BIG nummer: 19919757602
Danny de Langh
Mondhygiënist
A.M. Bos
Tandarts
BIG nummer: 09020169402
E. Ruiz Vincente
Tandarts
BIG nummer: 09921223402
J.E. Simons
Tandarts
BIG nummer: 79929005102
E.A. Suijkerbuijk
Mondhygiënist
D. Van Der Sterren
Tandarts
BIG nummer: 19908991102
J.H. Van Den Heuvel
Mondhygiënist
R. Whitelaw
Tandarts
BIG nummer: 39928689102
Peggy Sakellariou
Tandarts
BIG nummer: 59919811902
Burt Bos
Implantoloog
BIG nummer: 09020169402
A.J. GutiÉrrez Moreno
Tandarts
BIG nummer: 89916329102
Catherine Reitsma
Paro-preventieassistent
Danny de Langh
Mondhygiënist
J.M. Vierna
Tandarts
BIG nummer: 29921980402
L.M.A. Pouwels
Tandarts
BIG nummer: 59922831402
M.E.D. Thoomes
Mondhygiënist
Marie Hamelynck
Mondhygiënist
M.T.J. Swinkels
Tandarts
BIG nummer: 59024186202
Natasja Mahatam
Mondhygiënist
Peggy Sakkelariou
Tandarts
BIG nummer: 59919811902
T. Shalali
Implantoloog
BIG nummer: 49921629902
Robyn Whitlaw
Tandarts
BIG nummer: 39928689102
Florinda Nicolau Gomes
Preventieassistent
Stephany Martis
Preventieassistent
Jack Bain
Tandarts
BIG nummer: 9928689002
Aida Loods
Paro-preventieassistent
Valeria Gurdu
Tandarts
BIG nummer: 19928916302
Lauryn Louws
Tandarts
BIG nummer: 9931742302

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
For many years my family and I have attended this dental clinic and its quality is excellent and very professional.
Mohamed vertelt precies wat hij gaat doen en doet alles heel zorgvuldig en rustig. Hij overlegt alles en legt ook goed uit. ik ben zeer tevreden en dat voor iemand met angst voor de tandarts...
(Translated by Google)
Mohamed tells exactly what he is going to do and does everything very carefully and calmly. He discusses everything and explains well. I am very satisfied and that for someone with a fear of the dentist ...
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vakkundig, hulpvaardig en vriendelijk
(Translated by Google)
Knowledgeable, helpful and friendly
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kundig en vriendelijk
(Translated by Google)
Knowledgeable and friendly
Zoals ik ter plekke ook meldde: ‘Zeer ambachtelijk en zorgzaam.’ Je gebit krijgt minutieus en geconcentreerd aandacht.
(Translated by Google)
As I also reported on the spot: 'Very traditional and caring.' Your teeth receive meticulous and concentrated attention.
Deze Google-recensie is zonder tekst
IK ben bijzonder tevreden over de behandeling van Dr Bos. Na ruim 2 jaren weer eens een goeie behandelaar. Empatisch en goed personeel. Geen kiespijn meer, wat een opluchting.
(Translated by Google)
I am very satisfied with the treatment of Dr Bos. After more than 2 years a good practitioner again. Empathetic and good staff. No more toothache, what a relief.
Ontvangst goed. Goede uitleg en info.gekregen
(Translated by Google)
Reception good. Good explanation and info
Vriendelijke tandarts (inplantoloog). Dr. B. Bos. Rustige en duidelijke uitleg. Geen loze praatjes, maar een gesprek waar je wat aan hebt.
Gelijk na het gesprek alle afspraken gemaakt, door de assistente. Keurige map mee naar huis meegekregen met nogmaals (schriftelijke ) uitleg en recepten en (wat minder leuk is ) een begroting wat deze behandeling gaat kosten.
In 1 woord " Erg klantvriendelijk ".
(Translated by Google)
Friendly dentist (implantologist). Dr. B. Forest. Calm and clear explanation. No empty talk, but a conversation that is useful to you.
Immediately after the interview, all appointments were made by the assistant. Neat folder brought home with again (written) explanation and recipes and (which is less fun) a budget for what this treatment will cost.
In one word "Very customer friendly".
Vertrouwd en vakkundig
(Translated by Google)
Trusted and Professional
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Duidelijke uitleg en vakkundige uitvoering van implantaat
(Translated by Google)
Clear explanation and professional implementation of implant
Uitstekend
(Translated by Google)
Excellent
Mooie en nette locatie. Bij mondhygiënist Danny geweest, goed en professioneel gewerkt.
(Translated by Google)
Nice and neat location. Went to dental hygienist Danny, worked well and professionally.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
deskundige en vriendelijke tandartsen, mondhygienisten en implantologen.
(Translated by Google)
expert and friendly dentists, dental hygienists and implantologists.
Behandelaar (zij) is vriendelijk en secuur. T is een prima ervaring
(Translated by Google)
The therapist (she) is friendly and meticulous. T is a great experience
Ik heb geen last meer van mijn tanden hartstikke dank 🙂
(Translated by Google)
I no longer have problems with my teeth, thank you very much 🙂
Attend Vriendelijk duidelijk.
(Translated by Google)
Attend Friendly clear.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Lange tijd hier patient geweest, maar wegens verhuizing naar het buitenland ruim een jaar geleden van tandarts gewisseld (en anders was ik in Den Haag overgestapt naar een andere tandarts). Lange tijd getwijfeld of ik een review zou schrijven, maar vandaag toch besloten dat te doen, ondanks dat ik al een tijd geen patient meer ben.
Bij het bekijken van mijn dossier (die heb ik destijds toegestuurd gekregen) is duidelijk te zien dat het bijhouden van het dossier niet goed wordt gedaan. De enige keer dat ik met klachten en veel pijn langs ben geweest, en ook nog eens meerdere keren heb gebeld om te vragen of ik echt niet eerder terecht kon (kon niet), is dit niet genoteerd in mijn dossier. "Geen klachten" is de anamnese. Maar wel een verwijzing. Belachelijk. Daarnaast is duidelijk te zien dat voor de 2 afspraken daarna dingen in mijn dossier zijn gekopieerd van de vorige afspraak (zelfde spelfouten, 2x achter elkaar foto's laten maken, 3x achter elkaar staat er dat ik een verwijzing heb gekregen die ik alleen de eerste keer heb gekregen). Daarnaast is het onwijs slechte service, de receptie is niet vriendelijk, ze lopen altijd enorm uit en je bent maar max 5 minuten binnen.
Vind dit alles bij elkaar echt niet kunnen, en heb spijt dat ik niet eerder ben overgestapt van tandarts.
(Translated by Google)
Been a patient here for a long time, but due to moving abroad changed dentists more than a year ago (otherwise I would have switched to another dentist in The Hague). I doubted for a long time whether I should write a review, but decided to do so today, despite the fact that I have not been a patient for a while.
When looking at my file (which was sent to me at the time) it is clear to see that the file is not kept up to date. The only time I visited with complaints and a lot of pain, and also called several times to ask if I really couldn't go earlier (couldn't), this was not noted in my file. "No complaints" is the anamnesis. But a reference. Ridiculous. In addition, it is clearly visible that for the 2 subsequent appointments, things in my file have been copied from the previous appointment (same spelling mistakes, had photos taken 2x in a row, 3x in a row it says that I received a referral that I only had the first time got). In addition, the service is incredibly bad, the reception is not friendly, they are always overrun and you are only inside for 5 minutes.
I really don't think all this together is possible, and I regret that I didn't switch dentist sooner.
Beste mevrouw Engdal Holleman,
Het spijt ons om dit te horen. Wij raden patiënten altijd aan om bij ontevredenheid direct contact op te nemen met de praktijk of gebruik te maken van ons klachtenformulier, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. We hadden dit destijds in 2021 graag met u besproken zodat we uw klacht hadden kunnen onderzoeken en dit met de betrokkenen hadden kunnen oppakken. Uiteraard staan wij ervoor open om alsnog met u in gesprek te gaan als u dat prettig vindt. U kunt ons hiervoor telefonisch of per mail bereiken en vragen naar onze praktijkmanager.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear Ms Engdal Holleman,
We're sorry to hear this. We always advise patients to contact the practice immediately if they are dissatisfied or to use our complaints form, so that we can look for a solution together. We would have liked to have discussed this with you in 2021 so that we could have investigated your complaint and addressed it with those involved. We are of course open to discussing this further with you if you wish. You can reach us by telephone or e-mail and ask for our practice manager.
Yours sincerely,
The Dental Clinic team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Snelle en goed geslaagde behandeling
(Translated by Google)
Fast and successful treatment
Deze Google-recensie is zonder tekst
De beste klant en een ongelooflijk professioneel team. Bedankt dat je me hebt geholpen. Ik kom uit Oekraïne en de kliniek heeft me geholpen met onderhandelen over mijn verzekering (tot tranen toe), heel erg bedankt De beste klant en een ongelooflijk professioneel team. Bedankt dat je me hebt geholpen. Ik kom uit Oekraïne en de kliniek heeft me geholpen met onderhandelen over mijn verzekering (tot tranen toe), heel erg bedankt
(Translated by Google)
The best customer and an incredibly professional team. Thank you for helping me. I am from Ukraine and the clinic helped me negotiate my insurance (to tears), thank you very much The best customer and an incredibly professional team. Thank you for helping me. I am from Ukraine and the clinic helped me negotiate my insurance (to tears), thank you very much
In het verleden heel tevreden geweest op dit adres, maar sinds de overname door Dental Clinics is het bergafwaarts gegaan!
Er is weinig service en nog minder individuele aandacht. Het is echt een ongelofelijk waardeloze tandartsen praktijk geworden. Onze afspraken zijn afgelopen jaar minstens 4 keer afgezegd en als we een nieuwe afspraak in willen plannen hebben ze geen tijd. Wij konden dan op een andere locatie terecht, maar eenmaal daar stonden we niet geregistreerd in de agenda, terwijl ik een bevestiging had op de mail.
Sterker nog wordt er allerlei smoesjes verzonden; dat ze mij telefonisch hebben gebeld en een voicemail ingesproken - heb ik nooit gehad; dat ze een mail hadden verstuurd vorige week - ook nooit gehad; dat ze vanochtend ook nog een mail hadden gestuurd - raad eens... ook nooit gehad. Allemaal een grote leugen om hun eigen tekortkomingen mee weg te stoppen. Ik ben daar absoluut niet onder de indruk van!!
(Translated by Google)
Been very satisfied at this address in the past, but since the takeover by Dental Clinics it has gone downhill!
There is little service and even less individual attention. It has really become an incredibly worthless dentist's practice. Our appointments have been canceled at least 4 times in the past year and if we want to schedule a new appointment they don't have time. We could then go to another location, but once there we were not registered in the agenda, while I had a confirmation on the email.
In fact, all kinds of excuses are sent; that they called me by phone and left a voicemail - I never had; that they had sent an email last week - never had; that they also sent an email this morning - guess what... never had either. All a big lie to hide their own shortcomings. I am absolutely not impressed with that!!
Beste mevrouw Holleman,
We vinden het jammer om te lezen dat u niet meer tevreden bent zoals voorheen. We hebben onze ICT-collega's het één en ander laten uitzoeken en zouden graag de verschillende punten uit de review persoonlijk met u bespreken. Omdat u aangeeft dat u onze berichten niet heeft ontvangen, willen we u vragen of u contact met ons kan opnemen via telefoon of mail. Dan zoeken we graag samen naar een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear Mrs Holleman,
We are sorry to read that you are no longer satisfied as before. We have let our ICT colleagues sort things out and would like to personally discuss the various points from the review with you. Because you indicate that you have not received our messages, we would like to ask you if you can contact us by telephone or e-mail. Then we are happy to look for a solution together.
Yours sincerely,
The Dental Clinic team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk, behulpzaam en professioneel personeel
(Translated by Google)
Friendly, helpful and professional staff
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne praktijk
(Translated by Google)
Nice practice
Professional organization here @Thomsonlaan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mooie grote, schone praktijk met ervaarde tandartsen.
WAARSCHUWEN VOOR TAMDARTS BELLA ALIYEVA EN PRAKTIJKZUID, ORVELTESTDAAT 30, MORGENSTOND.
NA HET SLECHTE BEHANDELINGEN BELLA ALIYEVA PRAKTIJKZUID MANAGER MELEK DELEN SAMEN ZE HEBBEN MIJN ALLE GEGEVENS EN RONTGENFOTO GEWIJZIGD EN VALSE DOCUMENTEN KLAAR GEMAAKT. DEZE TWEE PERSONEN ZIJN HEEL GEVAARLIJK VOOR GEZONDHEID SECTOOR ZE KUNNEN ALLE ILLEGALE DINGEN DOEN NA HET SLECHTE BEHANDELIMGEN AF BLIJVEN VAN DE PERSONEN EN PRAKTIJKZUID.
(Translated by Google)
Nice large, clean practice with experienced dentists.
WARNING FOR TAMDARTS BELLA ALIYEVA AND PRACTICE SOUTH, ORVEL TEST DATE 30, TOMORROW.
AFTER THE BAD TREATMENTS BELLA ALIYEVA PRACTICE SOUTH MANAGER MELEK SHARE TOGETHER THEY CHANGED MY ALL DATA AND X-rays AND PREPARED FAKE DOCUMENTS. THESE TWO PEOPLE ARE VERY DANGEROUS FOR HEALTH INDUSTRY THEY CAN DO ANY ILLEGAL THINGS AFTER THE BAD TREATMENT KEEP AWAY FROM THE PERSONS AND PRACTICE SOUTH.
Prettige en deskundige behandeling door mw. Reitzema, mondhygieniste.
(Translated by Google)
Pleasant and professional treatment by mrs. Reitzema, dental hygienist.
Mijn dochter en ik worden iedere keer weer goed geholpen door de tandarts, vriendelijk en kundig. En ik ben ook heel blij met de mondhygiëniste. Ze werkt geconcentreerd en nauwkeurig. En zowel van de tandarts als van de mondhygiëniste krijgen we goede adviezen. Mijn dochter en ik gaan altijd met een glimlach daar de deur uit.
(Translated by Google)
My daughter and I are always well helped by the dentist, friendly and knowledgeable. And I am also very happy with the dental hygienist. She works with concentration and precision. And we get good advice from both the dentist and the dental hygienist. My daughter and I always leave there with a smile.
Zeer aardig en professioneel personeel!
(Translated by Google)
Very nice and professional staff!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Duidelijke uitleg over de toegepaste behandeling.
(Translated by Google)
Clear explanation of the applied treatment.
Deze Google-recensie is zonder tekst
top!
super kundig
knap om op een aangename manier cliënten op een spoor van goed gebitsonderhoud te krijgen.
en dan nog super prettig in de omgang
voor zo'n ( langdurig) stabiele relatie blijf je klant
(Translated by Google)
top!
super knowledgeable
clever to get clients on a track of good dental maintenance in a pleasant way.
and then super pleasant to deal with
for such a (long-term) stable relationship you remain a customer
Prima vakwerk en een aardige man en heel blij
(Translated by Google)
Excellent workmanship and a nice man and very happy
In eerste instantie wel handig om makkelijk over te stappen tussen tandartsen wanneer je veel verhuist. Echter nu al langere tijd ingeschreven in Den Haag, constant verschillende tandartsen met ook constant andere adviezen en veel annuleringen van afspraken. Inmiddels uitgeschreven.
(Translated by Google)
In the first instance, it is useful to easily switch between dentists when you move a lot. However, registered in The Hague for a long time now, constantly different dentists with constantly different advice and many cancellations of appointments. Now written out.
Beste I,
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden was bij ons. We hadden graag contact met u opgenomen om uw feedback persoonlijk te bespreken, maar helaas is uw review anoniem. Mocht u ervoor open staan, dan willen we u vragen om alsnog contact op te nemen en te vragen naar onze praktijkmanager. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear I,
We are sorry to hear that you were not satisfied with us. We would have loved to contact you to discuss your feedback personally, but unfortunately your review is anonymous. If you are open to it, we would like to ask you to contact us and ask for our practice manager. Thank you in advance.
Sincerely,
The Dental Clinic team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tandart Ali ,Wij zijn zeer tevreden over de behandelingen die u voor ons heeft gedaan
(Translated by Google)
Dentist Ali, We are very satisfied with the treatments you have done for us
Overzichtelijk, schoon, koffie, aardige assistentes en deskundig overig personeel.
(Translated by Google)
Clear, clean, coffee, nice assistants and knowledgeable other staff.
Fijne praktijk
(Translated by Google)
Nice practice
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik wilde graag een nieuwe frameprothese. Tandtechnicus Alireza heeft heel erg zijn best gedaan om tot een goed resultaat te komen. Hij is heel nauwgezet. De eerste prothese zat niet helemaal goed, hij heeft daarop met het tandtechisch lab. contact gehad en achterhaald waar de oorzaak lag (niet bij hem). Daarna heeft hij al het mogelijke gedaan om mij te helpen en tevreden te stellen. Prima afgehandeld!
(Translated by Google)
I wanted a new prosthetic frame. Dental technician Alireza has done his very best to achieve a good result. He's very meticulous. The first prosthesis was not quite right, he discussed it with the dental lab. had contact and found out where the cause was (not with him). After that he did everything possible to help and satisfy me. Well done!
Iedereen in de praktijk is erg vriendelijk en zeer kundig. Ik ben zeer tevreden 😊
(Translated by Google)
Everyone in the practice is very friendly and very knowledgeable. I am very satisfied 😊
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben zeer tevreden over mijn mondhygiëniste. Ik ken haar al jaren en ze krijgt van mij een 10
(Translated by Google)
I am very satisfied with my dental hygienist. I've known her for years and she gets a 10 from me
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Altijd op tijd, lieve tandarts en mondhygiëniste! Zeer vakkundige en prettige praktijk!
(Translated by Google)
Always on time, sweet dentist and dental hygienist! Very professional and pleasant practice!
Vriendelijk en kundig.
(Translated by Google)
Friendly and knowledgeable.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima ervaring bij deze praktijk. In 9 van de 10 x op tijd aan de beurt. Goed en vriendelijk geholpen. Het is wel een drukke praktijk waar ik in het begin aan moest wennen. Maar alles went en de sfeer is gewoon goed.
(Translated by Google)
Great experience at this practice. 9 out of 10 times on time. Good and friendly help. It is a busy practice that I had to get used to in the beginning. But you get used to everything and the atmosphere is just right.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wordt altijd goed geholpen bij jullie wortel kanaal behandeling niks van gevoeld ook de dagen erna niet
(Translated by Google)
Always well helped with your root canal treatment, didn't feel anything, even the days after
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede service en erg vriendelijk en zeer deskundig personeel. Deze keer bij nieuwe mondhygiëniste geweest, Stepheny Martis. Ook zij is erg vriendelijk, legt netjes uit wat er gaat gebeuren en ook voor mijn 11 jarige dochterje heeft ze het netjes en voorzichtig gedaan, tevens nog extra poetsuitleg gegeven om de kinderhandjes goed schoon te houden. Top!!
(Translated by Google)
Good service and very friendly and very knowledgeable staff. This time went to new dental hygienist, Stepheny Martis. She is also very friendly, explains neatly what is going to happen and she also did it neatly and carefully for my 11-year-old daughter, and also gave extra cleaning instructions to keep the children's hands clean. Top!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne locatie. (Bijna) geen wachttijd en goede behandeling
(Translated by Google)
Nice location. (Almost) no waiting time and good treatment
Zeer vriendelijke tandarts!
Uitermate deskundig👍🏻
(Translated by Google)
Very friendly dentist!
Extremely knowledgeable 👍🏻
De tandarts is vriendelijk en ook receptioniste
(Translated by Google)
The dentist is friendly and also receptionist
Mondhygiëniste Rita Waaijer is top !!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige ontvangst; belangstelling voor de cliënt. Goede behandeling en verstrekking van duidelijke informatie. Zeer tevreden!!
(Translated by Google)
Pleasant reception; interest in the client. Good treatment and provision of clear information. Very satisfied!!
Zeer goede kwaliteit en professionele hulp
(Translated by Google)
Very good quality and professional help
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Werd op tijd en heel ,plezierig vakkundig behandeld
(Translated by Google)
Was treated on time and very, pleasantly and professionally
De behandeling door tandarts Jack was heel goed rustig en hij straalt vertrouwen uit een perfecte behandeling
(Translated by Google)
The treatment by dentist Jack was very calm and he exudes confidence from a perfect treatment
Ik heb zeer goede ervaringen gehad met de mondhygieniste mevrouw Blok. Zij heeft heel gedetailleerd mijn gebit nagekeken en daarna schoongemaakt.
(Translated by Google)
I have had very good experiences with the dental hygienist Mrs Blok. She checked my teeth in great detail and then cleaned them.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deskundige en attente medewerkers, aangename wachtruimte met airco.
Goed werkende WiFi.
(Translated by Google)
Knowledgeable and attentive staff, pleasant waiting area with air conditioning.
Good working WiFi.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer tevreden!
👍👍
(Translated by Google)
Very satisfied!
👍👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede service en kwaliteit, aardige mensen
(Translated by Google)
Good service and quality, nice people
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Persoonlijke en zeer deskundige behandeling door tandarts / implantoloog de heer Burt Bos.
(Translated by Google)
Personal and very professional treatment by dentist / implantologist Mr. Burt Bos.
8 weken wachten op een nieuwe vulling is wel erg lang
(Translated by Google)
Waiting 8 weeks for a new filling is a long time
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tijdens mijn vakantie kreeg ik problemen met mijn kies, maar tandarts
Jaime Vierna heeft het weer netjes hersteld al met al een goede ervaring.
Het was trouwens niet mijn eigen tandarts maar hij heeft goed werk
verricht.
(Translated by Google)
During my holiday I had problems with my tooth, but dentist
Jaime Vierna has restored it nicely, all in all a good experience.
It wasn't my own dentist by the way, but he does a good job
conducted.
Slecht. Werkelijk langer dan een uur zitten wachten. Daarna kwamen ze erachter dat andere tandarts wel “even “ tijd had. Controle van 8 minuten totaal voor vier personen! Ga nooit meer terug.
Rekeningen moest ik wel betalen.
Daarna zeggen ze dat het is opgelost. Niet echt. Helaas geeft de nieuwe tandarts aan dat het “waarschijnlijk” door onzorgvuldigheid van deze tandarts komt dat nu een wortelkanaal behandeling nodig is. Dus ga hier ajb niet heen.
(Translated by Google)
Bad. Waited more than an hour actually. Then they found out that another dentist had "a little" time. Control of 8 minutes total for four people! Never go back.
I had bills to pay.
Then they say it's fixed. Not really. Unfortunately, the new dentist indicates that it is "probably" due to carelessness on the part of this dentist that a root canal treatment is now necessary. So please don't go here.
We vinden het vervelend als er dingen niet goed lopen in de praktijk waardoor er ontevredenheid ontstaat. Daarom vinden we het belangrijk om klachten persoonlijk te bespreken, zodat er naar een oplossing kan worden gezocht. De situatie is besproken en gezamenlijk zijn we tot een goede oplossing gekomen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
We find it annoying when things don't go well in practice, which causes dissatisfaction. That is why we think it is important to discuss complaints personally, so that a solution can be found. The situation has been discussed and together we have come to a good solution.
Sincerely,
The team of Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn behandeling heb ik als prettig ervaren.
(Translated by Google)
I have experienced my treatment as pleasant.
Wat fijn om te horen! Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
How nice to hear! Thank you.
Yours sincerely,
The Dental Clinic team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Complimenten voor mevrouw Swinkels
Die op zeer kort termijn heeft gezorgd dat ik terecht kon bij de kaakchirurg in het LUMC
(Translated by Google)
Congratulations to Mrs Swinkels
Who in the very short term ensured that I could go to the dental surgeon at the LUMC
Bedankt voor de complimenten!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Thanks for the compliments!
Yours sincerely,
The Dental Clinic team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Burt is een bijzonder aardige en kundige specialist, bij hem voel ik mij op mijn gemak zonder dat ik bang hoef te zijn.
Dank zij hem zit ik met mijn mond vol tanden, en dat in de positieve zin natuurlijk 😄
(Translated by Google)
Burt is a very nice and knowledgeable specialist, with him I feel at ease without having to be afraid.
Thanks to him I'm full of teeth, and that in the positive sense of course 😄
Bedankt voor deze mooie beoordeling!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Thank you for this nice review!
Yours sincerely,
The Dental Clinic team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Afspraak nu een aantal keer achter elkaar een dag van te voren of dezelfde dag afgezegd, meerdere verschillende excuses. Deze week 2 afspraken, bij de tandarts voor controle en de mondhygieniste, beide afgezegd. Ik snap dat het een keer voor kan komen door omstandigheden maar het gebeurt nu zo vaak. Zonde van het vrijhouden van mijn tijd. Uitgeschreven bij deze praktijk.
(Translated by Google)
Appointment now canceled a number of times in a row a day in advance or the same day, several different excuses. This week 2 appointments, at the dentist for a checkup and the dental hygienist, both cancelled. I understand that it can happen once due to circumstances but it happens so often now. A waste of wasting my time. Deregistered from this practice.
Beste Viktor en Michelle,
Bedankt voor uw feedback. Graag bespreken we dit persoonlijk met u. We begrijpen dat het afzeggen van afspraken erg vervelend is. Zeker als dit vaker voorgekomen is. Zou u contact met onze praktijkmanager kunnen opnemen? Dat mag telefonisch (070 - 345 06 56) of per mail (denhaag@dentalclinics.nl). Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear Victor and Michelle,
Thanks for your feedback. We would be happy to discuss this with you personally. We understand that canceling appointments is very annoying. Especially if this has happened more than once. Could you please contact our practice manager? You can do this by telephone (070 - 345 06 56) or by e-mail (denhaag@dentalclinics.nl). Thanks in advance for your cooperation.
Sincerely,
The Dental Clinic team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top tantartsen! Als jongen van 19 jaar die altijd bang was voor de tantarts ben ik bij deze praktijk over mijn angst gekomen, altijd eerst een praatje en maken tijd voor je.
Mijn zoon van 6 jaar gaat hier met plezier heen en ook hij word op zn gemak gesteld en word tijd voor vrij gemaakt.
Ik vraag me af of er een betere praktijk bestaat!
Ps. Ik verbaas me heel erg over de slechte revieuws van sommige mensen😯😳
(Translated by Google)
Top dentists! As a 19-year-old boy who was always afraid of the tant doctor, I came to this practice about my fear, always have a chat first and make time for you.
My 6 year old son enjoys going here and he is also put at ease and time is made available.
I wonder if there is a better practice!
PS. I am very surprised at the bad reviews of some people 😯😳
Wat een vreselijke onprofessionele praktijk
Helaas is mijn gepensioneerde tandarts met zijn praktijk naar Dental Clinics is gekomen vlak voor zijn pensioen.
Door zijn pensioen ben ik bij Lotte Pouwels terecht gekomen, waar ik geen goed woord over te zeggen heb.
Ga ervanuit dat je gemaakte afspraken door haar worden afgezegd omdat ze op de dag van afspraak niet aanwezig is.
Ik vraag mij dan af waarom op die dag een afspraak wordt ingepland...
Vervolgens zit je ruim 20 a 30 minuten in de wachtruimte te wachten totdat je eindelijk aan de beurt komt.
(Translated by Google)
What a terribly unprofessional practice
Unfortunately, my retired dentist came to Dental Clinics with his practice just before his retirement.
Because of his retirement I ended up with Lotte Pouwels, about whom I have nothing good to say.
Assume that your appointments will be canceled by her because she is not present on the day of the appointment.
I then wonder why an appointment is scheduled on that day...
You then sit in the waiting room for more than 20 to 30 minutes until it is finally your turn.
Beste Tirza,
Wat jammer dat je bij ons niet tevreden was. We hebben de feedback gedeeld met jouw tandarts. Zij had dit graag persoonlijk besproken. Daar staat zij uiteraard nog steeds voor open, ondanks dat je inmiddels uitgeschreven bent in onze praktijk.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear Tirza,
We are sorry that you were not satisfied with us. We have shared the feedback with your dentist. She would have liked to discuss this in person. She is of course still open to that, despite the fact that you have now been deregistered from our practice.
Sincerely,
The Dental Clinic team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Rob,
Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear Rob,
Thanks for your feedback.
Yours sincerely,
The Dental Clinic team
Jammer genoeg geen goede ervaringen! Ik hoopte juist bij een grotere praktijk meer geholpen te kunnen worden, maar de behandeling is van matige kwaliteit, terwijl je gewoon 80 euro mag afrekenen voor je mondhygiënist. Bij die (nogal ruige) behandeling raakte mijn spalkje los, wat ik vervolgens zelf mocht oplossen, de tandarts had geen tijd en daarvoor moest ik maar naar een orthodontist. Erg teleurstellend.
(Translated by Google)
Unfortunately not a good experience! I was hoping to be able to get more help at a larger practice, but the treatment is of mediocre quality, while you can just pay 80 euros for your dental hygienist. During that (rather rough) treatment my splint came loose, which I was then allowed to fix myself, the dentist didn't have time and I had to go to an orthodontist for that. Very disappointing.
Beste Aafke, vervelend om te lezen dat je geen goede ervaringen met onze praktijk hebt gehad. Ik heb zojuist begrepen dat er intussen contact met de praktijk is geweest en de klacht afgehandeld is. Ik hoop dat je hierdoor de volgende keer weer met een positief gevoel in de stoel plaatsneemt. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear Aafke, sorry to read that you have not had a good experience with our practice. I have just understood that contact has been made with the practice and the complaint has been dealt with. I hope that this will make you sit back in the chair with a positive feeling next time. Kind regards, The Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Stella, bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear Stella, thank you for the review! Kind regards, The Dental Clinics team
Heel slecht,
niet respectvol.Geen integriteit of eerlijkheid op het werk... Het wachten is lang en de afspraken worden niet gerespecteerd... Zelfs als ze te laat zijn, kunnen ze op zijn minst geen sorry zeggen
(Translated by Google)
Very bad,
not respectful.No integrity or honesty at work... The wait is long and the appointments are not respected... Even if they are late, at least they can't say sorry
Afspraken worden meermaals, zelfs tot de dag van tevoren verplaatst. Is hier de normaalste zaak van de wereld.
(Translated by Google)
Appointments are moved several times, even up to the day before. Is the most normal thing in the world here.
Beste Michael,
We doen onze uiterste best om alle geplande afspraken na te komen, maar helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de huidige coronamaatregelen (klachten of quarantaine verplichting) komt het voor dat behandelaren of assistentes ongepland afwezig zijn, waardoor afspraken op redelijk korte termijn verzet moeten worden. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is en vinden dat zelf ook erg vervelend, maar vinden het belangrijk om alleen verantwoord en veilig te werken.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear Michael,
We do our very best to meet all scheduled appointments, but unfortunately that is not always possible. Due to the current corona measures (complaints or quarantine obligation), it happens that practitioners or assistants are absent unplanned, which means that appointments have to be rescheduled in a reasonably short period of time. We understand that this is very annoying and find it very annoying ourselves, but we think it is important to only work responsibly and safely.
Sincerely,
The Dental Clinic team
Was erg bang om naar de tandarts te gaan er moest ook in middels aardig wat gebeuren maar ben toch overgehaald eenmaal bij peter landen na naar me gebit gekeken te hebben is er een plan van aanpak gemaakt en heeft die me het hele proces ondersteuning gegeven en alles duidelijk gemaakt en me ontspannen gekregen nu na meerdere afspraken is me gebit weer mooi dit zonder narcose en elke afspraak was naar verbazing snel afgelopen en ben nu niet meer bang om in de stoel te gaan zitten dit was een groote stap voor me en ben heel blij dat het gebeurd is denk niet dat elke tandarts me zo ver had gekregen ik ga weer lachend me toekomst gemoet wil jullie allemaal erg bedanken en tot de volgende keer
(Translated by Google)
Was very afraid to go to the dentist, quite a lot had to be done in the meantime, but I was persuaded once at Peter Landen after looking at my teeth, a plan of action was made and he supported me throughout the process and everything made it clear and relaxed me now after several appointments my teeth are beautiful again this without anesthesia and every appointment ended surprisingly quickly and I am now no longer afraid to sit in the chair this was a big step for me and I am very happy that it happened don't think every dentist would have gotten me this far I'm going to smile again I have a future I want to thank you all very much and see you next time
Hallo Marcerella, heel graag gedaan. Wij zijn blij dat je deze stap hebt genomen samen met ons. Het doet ons goed om te horen dat je blij bent met het resultaat en weer lachend de toekomst tegemoet gaat. Een mooier compliment kunnen we ons niet wensen. Graag tot ziens bij je volgende afspraak! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Hi Marcella, you're very welcome. We are glad that you have taken this step with us. We are happy to hear that you are happy with the result and that you are looking forward to the future with a smile. We couldn't wish for a nicer compliment. See you at your next appointment! Kind regards, The Dental Clinics team
Beste kindertandarts die we ons kunnen bedenken erg professioneel en heel goed in omgang met kinderen onze tommy is heel blij dat ze mondje weer mooi is en hij kan niet wachten om volgende keer weer te laten zien dat het goed onderhouden wordt
(Translated by Google)
Best pediatric dentist we can imagine very professional and very good with children our tommy is very happy that her mouth is beautiful again and he can't wait to show next time that it is well maintained
Bedankt voor dit mooie compliment! Graag tot ziens bij jullie volgende bezoek!
(Translated by Google)
Thank you for this nice compliment! See you on your next visit!
Fijne mondhygiëniste Bethany
(Translated by Google)
Lovely dental hygienist Bethany
Bedankt!
(Translated by Google)
Thank you!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
(Translated by Google)
Thank you!
Ik wilden een nieuwe klant worden maar als ik zo de beoordelingen lees heb ik wel zwaar mijn twijfels. Toch maar even verder kijken.
(Translated by Google)
I wanted to become a new customer but when I read the reviews I have serious doubts. However, look further.
Beste Steven, we vinden het jammer dat de negatieve beoordelingen je hebben doen twijfelen. We balen wanneer iemand niet tevreden is, maar gebruiken deze feedback om onze service te verbeteren. Waar mogelijk proberen we klachten altijd samen met de patiënt op te lossen. Je bent uiteraard van harte welkom om kennis te maken om te zien of onze praktijk bij je past en je eigen mening te vormen. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
(Translated by Google)
Dear Steven, we are sorry that the negative reviews made you doubt. We are disappointed when someone is not satisfied, but use this feedback to improve our service. Where possible, we always try to resolve complaints together with the patient. You are of course very welcome to get acquainted to see if our practice suits you and to form your own opinion. Kind regards, The Dental Clinics team
Ik zit nu 2 a 3 jaar bij deze fabriek.
De tandartsen zijn prima. Tis de complete organisatie erachter wat compleet faalt.
Elke afspraak die je maakt word een paar dagen van te voren afgezegd, niet rekening houden met de cliënten die vrij moeten regelen inverband met werk. 5x op rij is nu mijn afpsraak geannuleerd en geprobeerd te verzetten wat meestal resulteerde in niet meer een dubbele afspraak achter elkaar zoals hoort maar in 2 losse afspraken met enkele dagen ertussen . Dit is geen tandartsenpraktijk maar een fabriek. Geeft alleen maar om geld en klanten zijn een nummer en niet belangrijk.
(Translated by Google)
I have been with this factory for 2 or 3 years now.
The dentists are fine. It's the entire organization behind what completely fails.
Every appointment you make will be canceled a few days in advance, not taking into account the clients who have to arrange time off due to work. My appointment has now been canceled 5 times in a row and tried to reschedule, which usually resulted in no longer a double appointment in a row as it should be, but in 2 separate appointments with a few days in between. This is not a dental office but a factory. Only cares about money and customers are a number and not important.
Beste meneer Dongen, we vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over de organisatie. We doen onze uiterste best om zo weinig mogelijk afspraken te verzetten, maar om kwaliteit te waarborgen en veilig te kunnen werken moeten we soms wijzigingen aanbrengen in de agenda’s. Mocht dat zo zijn, dan proberen we zo vroeg mogelijk de wijziging door te geven. Wij hebben tijdens het telefoongesprek geprobeerd uit te leggen waarom we de afspraak hebben moeten verzetten (vertrek van uw tandarts naar een andere Dental Clinics praktijk) en waarom we nu vanwege de coronamaatregelen liever geen combi-afspraken inplannen. Uiteraard vinden we het vervelend dat er eerder, eind vorig jaar, twee keer een afspraak is verzet. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
(Translated by Google)
Dear Mr. Dongen, we are very sorry that you are not satisfied with the organisation. We do our utmost to reschedule as few appointments as possible, but in order to guarantee quality and work safely, we sometimes have to make changes to the agendas. If that is the case, we will try to communicate the change as early as possible. During the telephone conversation we tried to explain why we had to reschedule the appointment (departure of your dentist to another Dental Clinics practice) and why we prefer not to schedule combi appointments because of the corona measures. Of course we find it annoying that earlier, at the end of last year, an appointment was rescheduled twice. Kind regards, The Dental Clinics team
Finally found a great hygienist (Eline), but could not handle the consistently uncooperative and surprisingly rude administration, whether by telephone, e-mail, or even in person. Such a shame, but a few quality professionals cannot save an overall poorly-managed business.
We're sorry to hear you're dissatisfied with our administration. We appreciate your feedback because it gives us opportunity to improve, but we encourage patients to discuss any problems in person so we can try to solve them. If you are open to do so you can always give us a call and ask for our officemanager.
Via mijn tandarts naar Dental verwezen voor een implantaat.Het kost wat maar dan heb je ook wat.Meneer Bos heeft het implantaat geplaatst en ik zou het zo weer door hem laten doen. Hij legt uit wat bedoeling is ,hij laat het materiaal zien en dan gebeurt het.Hij is ook erg relaxed en dat helpt ook een heel stuk.De man straalt ook zonder arrogantie zelfvertrouwen uit en dat mag ik wel.Tot de volgende keer als het ervan komt maar dan wel met meneer Bos
(Translated by Google)
Referred to Dental for an implant through my dentist. It costs a bit, but then you also have something. Mr. Bos placed the implant and I would have him do it again in a heartbeat. He explains what the intention is, he shows the material and then it happens. He is also very relaxed and that also helps a lot. The man also radiates self-confidence without arrogance and I like that. Until next time when it it will come, but with mister Bos
Beste Hans, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over uw keuze. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
(Translated by Google)
Dear Hans, thank you very much for sharing your experience. We are happy to hear that you are satisfied with your choice. Hope to see you again! Kind regards, The Dental Clinics team
Geholpen door een erg vriendelijke tandarts Mvr. Swinkels zeer deskundig en legt alles goed uit!
(Translated by Google)
Helped by a very friendly dentist Mrs. Swinkels very knowledgeable and explains everything well!
Bedankt voor jouw positieve reactie Suzanne. Fijn dat je zo tevreden bent, want wij worden altijd blij van tevreden patiënten. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics.
(Translated by Google)
Thank you for your positive response Suzanne. We are glad that you are so satisfied, because satisfied patients always make us happy. Kind regards, The Dental Clinics team.
Erg blij met Dental Clinics Thomsonlaan.
Vooral met mijn mondhygienist Farad super kundig en erg aardig.
Voel mij erg op mijn gemak bij hem.
(Translated by Google)
Very happy with Dental Clinics Thomsonlaan.
Especially with my dental hygienist Farad super knowledgeable and very nice.
I feel very comfortable with him.
Hallo Marcella, van zo'n mooi bericht worden wij ook blij! Bedankt en graag tot ziens bij je volgende bezoek. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
(Translated by Google)
Hello Marcella, such a nice message makes us happy too! Thank you and see you on your next visit. Kind regards, The Dental Clinics team
Doctor E. Ruiz Vicente is competent and reliable. My treatment was a stress to me. The doctors worked fast, not gentle. There was too much medication in my opinion. But the result was good. The doctor called me by phone to discuss my experience. She suggested a solution - to devote more time to me on my next visit. And she offered a free tooth cleaning. My daughter is also attending Doctor E. Ruiz Vicente and her experience is great.
The disadvantage - you have to wait for 2 months before they have a time slot. It's too long.
WORST dentist I've ever been to. SCHEDULING nightmare plus below standard dental work. No treatment plan- no cost forecast. They make you wait so long between visits that they force unnecessary procedures. Leave your unfinished root canal so long that you now require a crown. No appointments available for the crown so now you need an implant. While you wait, we make it so you can't floss and thereby the tooth next to the problem rots, and now you need a root canal on the tooth next to the one you came in to fix. And so on and so forth. 5 out of 6 dental treatments for me FAILED! Unclean dental tools between patients- EWWW!!! Hygienists routinely overcharge- 10 minutes cleaning but they bill you for 15 minutes.CROOKS!!!
Dear Alycia, thank you for your response. What a pity that we were unable to help you satisfactorily. We always want our patients to be statisfied and we would like to talk to you. Our dentist will contact you for an appointment at the practice to discuss your complaints.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Zane, we vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent met uw huidige behandelaar. Zou u contact met ons kunnen opnemen om naar een oplossing te zoeken? Wij hebben meerdere tandartsen werkzaam in ons team en zouden u graag laten kennismaken met een behandelaar waarmee u wellicht een betere klik heeft. Ook vanwege het aankomend pensioen van uw behandelaar, waar u per brief over bent geïnformeerd. Alvast bedankt!
(Translated by Google)
Dear Zane, we are very sorry that you are not satisfied with your current practitioner. Could you contact us to find a solution? We have several dentists working in our team and would like to introduce you to a practitioner with whom you may have a better click. Also because of the upcoming pension of your practitioner, about which you have been informed by letter. Thank you in advance!
Ik raad dit bedrijf niet aan.
De tandarts zelf is top, maar dit is gewoon een typisch Amerikaans concept. Zoveel mogelijk geld binnen en patiënten binnenhalen.
Ik heb kiespijn. Al een tijdje.. maar zolang ik geen koorts of dikke wang heb, kan ik niet eerder langskomen dan 18 maart 2020. Want tot die tijd is er geen plek. Are you kidding me!? Maar wel, voordat je een assistente aan de telefoon krijgt, vragen of ik geen patiënt ben en of ik patiënt wil worden.
Ik lig nu dus klaarwakker met een pijnlijke kies.
Maar ik heb nog geen koorts of een dikke wang. Wel stap ik morgenochtend nog over van tandarts.
(Translated by Google)
I do not recommend this company.
The dentist itself is top notch, but this is just a typical American concept. Bring in as much money as possible and bring in patients.
I have a toothache. For a while.. but as long as I don't have a fever or swollen cheek, I can't come by before March 18, 2020. Because until then there's no room. Are you kidding me!? But before you get an assistant on the phone, ask if I'm not a patient and if I want to be a patient.
So now I'm wide awake with a sore tooth.
But I don't have a fever or a swollen cheek yet. I will switch dentist tomorrow morning.
Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. We zouden dit graag met je bespreken en een oplossing zoeken, maar aan de hand van je opgegeven gegevens kunnen we je niet achterhalen in ons systeem.
(Translated by Google)
I'm sorry you got this impression. We would be happy to discuss this with you and find a solution, but we cannot trace you in our system based on your information.
Dentists are very good, but administration is a disaster. Last time they cancelled my appointment by mistake and only figured it out after 30 mins waiting there. Now they changed my mond hygienist without informing. When I want to book for my next appointment my customary mond hygienist they say it is not possible anymore. Very poor admin process.
Hi Leyla, we are glad to hear that you are satisfied with your dentist. We will discuss your feedback with our team so we can learn and improve.
Professional and thoughtful service
Thanks for the compliment! 😊
Ik vind t momenteel niet echt goed meer.
Er staat op de site als je pijnklachten heb en belt kan je of de zelfde dag of de dag erna terecht. Geloof me dat klopt niet.
(Translated by Google)
I don't really like it right now.
It says on the site if you have pain complaints and you can call either the same day or the day after. Believe me that's not right.
Wat jammer dat je niet meer zo tevreden bent. We zullen je beoordeling bespreken in het team zodat we onze service kunnen verbeteren.
(Translated by Google)
What a pity that you are no longer so satisfied. We will discuss your review with the team so that we can improve our service.
Ik ben nu een hjaar hier patient en ik ben heel goed geholpen en tevreden. Toen ik veel pijn had heeft de mevrouw aan de telefoon me gelijk laten langskomen. De tandarts Kon mijn kies er gelijk eruithalen...daarna gelukkig geen pijn gehad .
(Translated by Google)
I have been a patient here for a year now and I have been very well helped and satisfied. When I was in a lot of pain, the lady on the phone immediately let me come over. The dentist was able to get my tooth out right away... fortunately I had no pain afterwards.
Bedankt voor het delen van je ervaringen. Super dat je zo tevreden bent😊
(Translated by Google)
Thank you for sharing your experiences. Great that you are so satisfied 😊
Prima service, snel geholpen. Wisseling van tandartsen door pensioen en vertrek, is even wennen. Zeer goede mondhygiëniste mevr R. Waaijer.
(Translated by Google)
Excellent service, helped quickly. Changing dentists due to retirement and departure takes some getting used to. Very good dental hygienist Mrs R. Waaijer.
Bedankt voor de mooie beoordeling. We kunnen ons voorstellen dat het even wennen is door de wisseling, maar we hopen dat je nieuwe tandarts weer snel vertrouwd voelt. Mocht je ooit feedback hebben of iets willen bespreken, laat het ons dan gerust weten.
(Translated by Google)
Thank you for the nice review. We can imagine that the change will take some getting used to, but we hope that your new dentist will soon feel familiar again. If you ever have feedback or want to discuss something, please let us know.
Ik heb hier zowel mijn tandarts als mondhygienist gevonden. Ik was een langere periode niet onder behandeling geweest en dusdanig was een complexe behandeling noodzakelijk. Het resultaat, een jaar later, kan niet beter.
De behandeling van de tandarts is ongelofelijk professioneel en ik ben meegenomen in alle besluiten. Elke operatie is hygiënisch, efficiënt, pijnloos en snel. De kamer is voorzien van alle technologie en er is veel kennis in huis, dat is duidelijk. Ik ben oprecht onder de indruk en heb de tandarts het volledige vertrouwen kunnen geven: daar heb ik absoluut geen spijt van.
Mijn gebit is weer in topconditie. Nu ga ik ook eens per half jaar naar de mondhygienist. Niet alleen alles schoner, ik ben ook veel beter gaan poetsen: het is niet ingewikkeld, maar je moet weten wat je moet doen - hij heeft het me eenvoudig uit kunnen leggen en het resultaat mag er zijn.
Ik deelde mijn tevredenheid dus vroeg hij mij om deze review te schrijven: omdat ik, dankzij het team bij Dental Clinics, zo'n goed gebit heb doe ik dat graag.
@Lezers: ik raad Dental Clinics zonder twijfel aan.
@Dental Clinics: Bedankt, en tot over een half jaar! :D
(Translated by Google)
I found both my dentist and dental hygienist here. I had not been treated for a longer period of time and complex treatment was therefore necessary. The result, a year later, couldn't be better.
The dentist's treatment is incredibly professional and I was included in all decisions. Each operation is hygienic, efficient, painless and fast. The room is equipped with all technology and there is a lot of knowledge in house, that is clear. I am genuinely impressed and have been able to give the dentist complete confidence: I have absolutely no regrets.
My teeth are in top condition again. Now I also go to the dental hygienist once every six months. Not only everything cleaner, I also cleaned much better: it's not complicated, but you have to know what to do - he was able to explain it to me simply and the result is impressive.
I shared my satisfaction so he asked me to write this review: because I have such good teeth, thanks to the team at Dental Clinics, I like to do so.
@Readers: I recommend Dental Clinics without a doubt.
@Dental Clinics: Thanks, and see you in six months! :D
Hi Tijn, bedankt voor het delen van je ervaringen met onze praktijk. Dat waarderen we zeer😁 Tot over een half jaar!
(Translated by Google)
Hi Tijn, thank you for sharing your experience with our practice. We appreciate that very much 😁 See you in half a year!
Uitstekende mondhygiensten en tandartsen! Altijd keurig op tijd, klantgericht en snel.
(Translated by Google)
Excellent dental hygienists and dentists! Always on time, customer-oriented and fast.
Prettige ervaringen gehad bij mijn mondhygienist dhr. F. Rasuli. Hij neemt de tijd om een patiënt op een goede manier te helpen. Tandarts ook tevreden mee. Kortom helemaal top.
(Translated by Google)
Had a pleasant experience with my dental hygienist mr. F. Rasuli. He takes the time to help a patient in a good way. Dentist also happy with it. In short, absolutely great.
Super om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je mooie beoordeling!
(Translated by Google)
Great to hear that you are so satisfied. Thank you for your nice review!
Heel tevreden met de tandartsen, vooral met tandarts Mousavi.
(Translated by Google)
Very satisfied with the dentists, especially with dentist Mousavi.
Update: inmiddels heb ik mijn geld netjes terug gekregen na mijn beklag hier. En ook een heel aardig voorstel voor terugkomst bij een collega.
Wil je graag geld kwijt, vooral hier naartoe gaan. Hier rekenen ze met een diamanten pen. In totaal 2 afspraken 1.5 uur zitten wachten in de wachtkamer tot eindelijk een keer aan de beurt was. Totaal ben ik maar 7 minuten binnen geweest en meer dan 80 euro armer (dat is inderdaad meer dan 10 euro per minuut ja!!). En de uitkomst is 1 minuut even op de door mij gestuurde foto's gekeken en 2 seconde in mijn mond en 'nee ik kan niet voor je doen', ofterwijl echt niets aan gehad.
Bij beklag werd er gezegd dat de prijzen in de toegezonden mail stonden en niet gekeken werd naar wachttijd of de tijd die je binnen bent. Ik zou zeker zeggen kijk verder want dit is echt zonde van je geld. Al valt mijn hele onderkaak er bijna af, mij zien ze hier NOOIT meer terug.
(Translated by Google)
Update: I have now received my money back properly after my complaint here. And also a very nice proposal for a return to a colleague.
If you want to lose money, especially go here. Here they calculate with a diamond pen. A total of 2 appointments waiting 1.5 hours in the waiting room until it was finally my turn. In total I have only been inside for 7 minutes and more than 80 euros poorer (that is indeed more than 10 euros per minute yes!!). And the outcome is 1 minute of looking at the photos sent by me and 2 seconds in my mouth and 'no I can't do it for you', while it really didn't help.
When complaining, it was said that the prices were in the email sent and that waiting time or the time you are in were not taken into account. I would definitely say look further because this is really a waste of money. Although my entire lower jaw almost falls off, they will NEVER see me here again.
We begrijpen dat het vervelend is dat het zo is gelopen. Daarom is er contact met u geweest en hebben we de rekening gecrediteerd. We vinden het belangrijk om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
(Translated by Google)
We understand that it's unfortunate that things turned out this way. That is why we have been in contact with you and we have credited the account. We believe it is important to resolve all complaints in good consultation and to your satisfaction. If you have any questions about this, you can always contact us.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Kun je contact met ons opnemen en aangeven wat hier de reden van is? Hier leren we graag van. Je kan ons bereiken via denhaag@dentalclinics.nl of 070 - 345 06 56.
(Translated by Google)
We are sorry that you are not satisfied with our service. Can you contact us and indicate the reason for this? We like to learn from this. You can reach us via denhaag@dentalclinics.nl or 070 - 345 06 56.
Ik ben er afgelopen woensdag voor het eerst geweest en het was een fijne ervaring! De mensen die daar werken zijn daar erg aardig.
(Translated by Google)
I went there for the first time last Wednesday and it was a great experience! The people who work there are very nice.
Bedankt, Lys Love! Graag tot de volgende keer.
(Translated by Google)
Thank you, Lys Love! See you next time.
Vriendelijk personeel en ik word altijd goed geholpen
(Translated by Google)
Friendly staff and I am always well served
Bedankt voor je mooie beoordeling!
(Translated by Google)
Thank you for your nice review!
Sinds de tandarts is overgenomen door een nieuwe eigenaar is het bagger. Ja, je hebt 2 gaatjes dat moeten we vullen, ga ik naar een andere tandarts... is er niks aan de hand. Mijn broertjes en zusjes hadden hetzelfde verhaal... pure geldklopperij.
(Translated by Google)
Since the dentist was taken over by a new owner, it has been a mess. Yes, you have 2 cavities that we have to fill, I'm going to another dentist ... is nothing wrong. My brothers and sisters had the same story… pure money grabs.
Hi Tony, dat klinkt niet goed. Kun je ons bellen of een mail sturen zodat we dit met je kunnen bespreken? We zijn te bereiken via 070 - 345 06 56 of denhaag@dentalclinics.nl.
(Translated by Google)
Hi Tony, that doesn't sound right. Can you call us or send us an email so we can discuss this with you? We can be reached via 070 - 345 06 56 or denhaag@dentalclinics.nl.
Ik heb hier een prima tandarts, ze heeft een helder behandeladvies, is zeer transparant in de kosten en je wordt ook nog vriendelijk behandeld.
(Translated by Google)
I have a great dentist here, she has clear treatment advice, is very transparent in costs and you are also treated kindly.
Bedankt voor je mooie beoordeling, Klaas Jan!
(Translated by Google)
Thank you for your nice review, Klaas-Jan!
Alle 3 de keren een half uur moeten wachten voor een afspraak van 5 minuten. De kwaliteit van de tandartsen is prima maar het management achter deze organisatie is duidelijk alleen uit op productie draaien. En daar moet de klant dan maar op wachten. Ik ga op zoek naar een andere tandarts.
(Translated by Google)
Had to wait half an hour all 3 times for a 5 minute appointment. The quality of the dentists is fine, but the management behind this organization is clearly only interested in running production. And the customer just has to wait for that. I will look for another dentist.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Helaas, voor het maken van een afspraak heb ik 29 minuten telefonisch in de wachtrij mogen staan....wat een eer dat ik toch uiteindelijk nog geholpen werd. Je moet daar tegenwoordig wel dankbaar voor zijn natuurlijk..................
(Translated by Google)
Unfortunately, to make an appointment I had to queue for 29 minutes by phone.... what an honor that I was finally helped. You have to be grateful for that these days, of course........