Tandzorg Delft Centrum
Ezelsveldlaan 2, 2611RV Delft
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 12:30 -
dinsdag
13:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 12:30 -
donderdag
13:00 - 19:30 -
vrijdag
8:00 - 12:30
Voor actuele informatie: tandzorg-delft.nl
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Snurk specialist
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Spoed
- Parkeergelegenheid (Betaald)
Als gezegd prima behandeling dus
goede afhandeling van de controle
Ze nam alle tijd met duidelijke uitleg, later nog gebeld naar mij om de procedure te vereenvoudigen. Dankjewel.
Heel fijn bezoek aan de mondhygiëniste. Ze nam de tijd en heeft me veel tips gegeven.
pefect
Altijd tevreden over praktijk en behandeling
Alles verloopt prima. Kijkt goed naar wat er mogelijk is en wat niet.
Wordt altijd fijn geholpen heel aardig en rustig alles wordt goed uitgelegd ben blij met deze tandarts.
zie boven
eerst controle tandarts, daarna mondhygienist. Deze laatste behandelde voortreffelijk en snel
Honselersdijk is voor mij top
Goed, zoals altijd.
Ik was eerder hier klant toen ik in Delft woonde, maar veranderde naar een ander praktijk nadat ik naar Zoetermeer was verhuisd. Hier in Zotormeer tot nu toe ben ik van twee tandartsen veranderd maar ik kan nog steeds geen tandarts zoals deze vinden en daarom ben ik bij hen teruggekeerd hoewel ik nog steeds in Zoetermeer woon.
Het team van Tandzorg Delft is zolang ik hier kom altijd vriendelijk en ben blij met de goede zorg die geboden wordt.
Ik ben altijd zeer vriendelijk en goed geholpen. Duidelijke uitleg over de behandelingen.
Altijd een prettige ervaring met deze mondhygieniste.
Prettig en deskundig
Hele goede tandarts en mondhygiënist.
Er zijn volgens mij weinig mensen die voor hun plezier naar de tandarts gaan, maar tot zover heeft deze praktijk in mijn mening er alles aan gedaan om het zo aangenaam als redelijkerwijs mogelijk te maken.
Samen met mijn twee kinderen ben ik voor controle geweest. Dochters beiden voor de eerste keer alles liep soepel en het personeel was super vriendelijk voor de kids en iedereen stond snel weer vrolijk buiten zonder poespas.
Professioneel geholpen, met persoonlijke aandacht. Alleen wordt er ruim gerekend met de inzet, waardoor ik naast mijn zorgverzekering altijd meerkosten maak...
Voor een gebroken voortand behandeld. Dit heeft alles bij elkaar ( happen voor een bitje, passen en trekken) meer dan drie maanden geduurd waarbij in eerste instantie de te vervangen tand aan het bitje ontbrak en in tweede instantie de tand niet de afgesproken kleur (té wit) en teveel uitsteekt. Dit wordt nog in orde gemaakt. Erg vriendelijke behandelaars, dit maakt veel goed wat mij betreft. Door ziekte en vakantie van behandelaars heeft het zo lang geduurd.
Everything went smoothly and quickly.
Altijd een leuk gesprek voor of na de behsndeling. Vind ik erg leuk
Al jaren Ineke als tandarts, fijn en professioneel. Rijden speciaal uit Voorburg naar deze praktijk.
Prima
In de praktijk hangt een goede sfeer.
Zeer goede ervaring ivm onderhoud van mijn gebit, EN, een zeer goeie behandeling van een echte professional, enerverend,
Mijn tandarts is zo fantastisch. Duidelijke communicatie, 100% eerlijk, altijd op tijd, transparant over de kosten en geeft een persoonlijk advies. (ik weet alleen haar naam niet. Kleine dame met een bril, halverwege de 30 met een volgens mij Italiaans accent).
Hele aardige behandelaars. Echt fijn geholpen. Voorheen een andere mondhygieniste, die nogal streng was en wat ik niet zo fijn vond. Deze keer een ontzettend aardige vrouw die met prettige tips kwam om mijn gebit beter te verzorgen.
Deze keer goed en vrijwel altijd zonder problemen
Mijn afspraak bleek te zijn verdwenen. Wel bevestigd via sms en email. Werd in twijfel getrokken door receptie medewerkers. Zelfs met bewijs. Bij nieuwe afspraak 2 minuten te laat binnen. Werd toen afgesnauwd door receptioniste en ze zou toch eerst moeten kijken of de tandarts nog tijd voor me had.
Ik ben sinds mijn jeugd bang voor de tandarts geweest, maar ben hier vn mn ergste angst afgekomen. Ik zou het bijna voor de lol doen. Ok, dat niet.
Ik ben nog nooit zo een aardige tandarts ergens tegen gekomen..bravo.
Ik ben al jaren tevreden over mijn tandarts. Zij geeft goede adviezen.
Mondhygiënist had een heel fijne en rustige uitstraling. Legde dingen goed uit, adviseerde waar nodig en luisterde naar mijn verhaal (had ooit een heel nare ervaring bij een mondhygiënist). Voelde me heel erg op mijn gemak bij deze vakkundige persoon!
Ik heb verschillende tandartsen gehad en hier ga ik niet meer weg, als de tandarts ooit weg zou gaan, ga ik mee. Tandarts is rustig en vriendelijk en weet je op je gemak te stellen. Ik wil geen ander meer.
De behandeling bij de mondhygiënist en de controle bij de tandarts was prettig en vriendelijk.
I thank everyone for the hard work.
Heb moeite met de mondhygiënist, maar dat ligt aan mij Mijn email is, betvdvliet@gmail.com
Op een prettig vakkundige wijze ontvangen en behandeld.
Had 90% of times good impression.
Aardig / meedenken / herstellend / begrip
Alles goed geregeld ,alleen jammer dat de tandtechnicus maar 1x per week aanwezig is.
goed, vriendelijk en professioneel
Word er goed en vriendelijk ge holpen
Ik ben heel goed behandeld.
Professioneel en netjes geholpen.
Kundige en aardige tandarts die altijd op tijd is. Kan ook terecht in de avonduren. Aardige en goede assistente en receptionist.
goed
Voor de spoedbehandeling die ik nodig had kon ik direct komen en het is snel en deskundig opgelost.
heel goed
Ik heb de indruk dat het verdienmodel boven de zorg voor de cliënt staat. Erg onhandig dat het online reserveren is afgeschaft.
Vanuit mijn tandarts doorverwezen om dezelfde dag nog geholpen kunnen worden bij tandzorg. Vriendelijk ontvangst en zeer aardige en begripvolle tandarts en assistente. Ondanks de drukte doen ze er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen!
Altijd keurig netjes behandelt en als ik vragen heb nemen ze de tijd voor je .
De positieve ervaringen beginnen al aan de balie , waar ik altijd respectvol wordt ontvangen en afspraken zorgvuldig worden ingepland. Over mijn (Spaanse ) tandarts ben ik al jaren goed te spreken, daar zij mij meeneemt in het hele proces van behandeling en controles en ingrepen zorgvuldig en bijna pijnloos uitvoert. Mijn nieuwe ( Turkse of Iraanse , sorry) mond-hygieniste neemt ook goed de tijd om mij vooraf een en ander uit leggen over de staat van mijn gebit, waarna ze handelt zoals ze dat op dat moment nodig acht. De behandeling brengt met zich mee, dat dit helaas niet altijd volledig pijnloos kan geschieden, maar wordt door haar tot een minimum beperkt. Kortom ik ben heel positief over Tandzorg Delft !
Superfijne behandeling bij deze tandarts en mondhygiënist. Professioneel en geven goed advies.
Goed
Netjes en goed geholpen. Alles goed uitgelegd en was vriendelijk.
Belde voor een afspraak omdat ik me zorgen maakte over mijn gebit. Kon dag erna al komen en ben heel vriendelijk geholpen.
-
Door hun bejegening weten zij mij minder angstig te maken. Heel fijn!!
Een verademing als je het vergelijkt met de ouderwetse tandartsenpraktijk in vooral de dorpen van Nederland.
Ik vind deze vragenlijst nog erger dan het bezoek aan de tandarts!
Ik was meteen aan de beurt toen ik binnenkwam en de behandeling verliep zeer snel en soepel.
Werd vriendelijk benaderd. De tandarts luisterde naar mijn vragen. Was allemaal snel gebeurt
Kundige en snelle behadekingen.
Vriendelijk en behulpzaam. Persoonlijk en heel prettig. En het eindresultaat is ook al perfect!
Ik ben doorverwezen nar de kaakchirurg. Zijn oordeel is de basis voor mijn definitieve beoordeling
Goed en bovendien altijd op de aangegeven tijd en maximaal 5 minuten wacht in Ca. 8 jaar tijd
-
Mijn tandarts neemt altijd de tijd om me te begroeten en heldere uitleg te geven vooraf aan een behandeling.
Mijn ervaring is erg goed
Goede en kundige behandeling.
Vlot, vriendelijk en deskundige behandeling.
Antwoord al gegeven en in detail hiernavolgend gespecificeerd
prima tandarts, leuke verschijning en goed contact.
Ik ben erg tevreden over iedere behandeling. Ook het maken van afspraken gaat goed, duidelijk aangegeven, ik wordt per sms geinformeerd en dat werkt goed. Bij mijn laatste afspraak voor de mondhygyeniste ben ik de naam kwijt, het was een ander dan degene die ik meestal krijg.
Vriendelijke en deskundig personeel.
Goed advies, goede controle
Personeel is vriendelijk, behulpzaam, snel en staat open voor vragen. En natuurlijk ook capabel. De tandarts denkt ook mee over bepaalde keuzes, en dat is erg prettig. Al met al, erg tevreden en geen kritiek. Ga zo door!
Ik werd prima geholpen en de tandarts legde zoals altijd keurig aan mij uit wat ze ging doen ik ging daar met een teveden gevoel weg
Mondhygiëniste werkte zorgvuldig, gaf uitleg Over mijn gebit na vragen daarover en was vriendelijk
Heel goed!
Ik voel me altijd welkom, luisteren naar me en handelen adequaat.
Alles snel geregeld. Alleen de wachtkamer en met name de balie van de telefonistes mogen wat vriendelijker ingericht worden. Meer licht en een mooie bak met planten/bloemen aan de rechterkant van de balie. Tv scherm met ever doorlopend nieuws. Beetje muziek op de achtergrond. Zijn maar ideetjes. Voor nu zitten de telefonistes in een grauw grijs gebied. Gr micha
The treatment was smooth, satisfactory and fast. The response to my request for appointment wasn't that fast though. It took weeks until I heard back.
Goede dienstverleningen en zeker toen mijn dochter ooit flink op haar tanden was gevallen.
Voel me fijn als ik er ben en ze zijn erg aardig
Heel goed
Zeer onprofessioneel in de manier waarop ze de afspraken behandelden. Keer op keer bellen ze op om afspraken te verzetten! Al 8 keer op rij gebeurt. Het draait hun alleen maar om de poen en niet om de service.
Behandeling goed pijnloos. Vond het niet prettig dat er halve wegen iemand stopte en ik een ander kreeg. Duurde alles bij elkaar mede door corona wel te lang. Over gebit ben ik zeer tevreden
prettig, rustig, deskundig
Ik ben al jaren een zeer tevreden patient, maar mijn laatste bezoek was minder prettig.
Van eerste contact tot bij het vertrek werd ik vriendelijk en vlot geholpen.
Aandacht, belangstelling, betrokkenheid
Reis elke keer een uur om Ineke als tandarts te hebben, echte aanrader, hele fijne tandarts:)
goed geholpen en goed voorgelicht
Een goed gevoel om bij deze tandarts te zijn.
Goed
Ik ben zeer tevreden van mijn tandarts, omdat zij van de alle ellende mij gered heeft. Ik ben trots op haar
na tientalle jaren werkt mijn tandarts nu alleen nog in delft na oproep voor afspraak voor hafljaarlijkse controle bleek bij ontvangst , bijna per omgaande , van de rekening dat er een eerste nieuw patient behandeling was uitgevoerd 82 euro ipv 23 halfjaarlijkse controle
Geweldig weer geholpen zoals altijd.
Je krijgt de aandacht van de behandelaars. Ze luisteren. En geven ook tips hoe je bijvoorbeeld nog beter je tanden en kiezen kunt verzorgen ter voorkoming van gaatjes en tandvlees problemen.
Goede tandarts en mondhygiëniste, ben al jaren patient
Prima altijd alles in orde
Efficient en heel professioneel, een hele fijne tandarts.
Ik heb een problematisch gebit dat goed verzorgt wordt en waar ik hulp krijg om het goed te onderhouden. Hierdoor heb ik minder problemen en durf ik weer met lach op mijn gezicht rond te lopen. Ik ben ze daar wegy dankbaar voor.
De laatste x dat ik er was voor mn beugel hebben ze m aangedraaid, maar aantal keren ervoor is er niks gedaan...1 x maakte ze alleen maar een foto met dr mobiel en toen kon ik weer gaan..serieus, daar een afspraak voor te maken???
Positief want snel klaar
Afspraak op tijd. Hygiëne in orde. Nette praktijk en vriendelijke medewerkers die klaar staan om je vragen te beantwoorden.
Maar wat ik wil toevoegen is dat in specificatie stond dat na het plaatsen van de kronen moet er een afspraak gemaakt worden voor het controleren en vastzetten van de kronen, en dat is niet gebeurd.
Stukje tand afgebroken kon dezelfde dag al terecht.
Ik moest bijna een uur wachten (foutje?) maar de behandeling was prima. Wel kreeg ik een andere behandelaar zonder dat ik dit wist. Afspraak was gemaakt bij mijn eigen tandarts.
Vriendelijk en deskundig personeel. Niet alleen wordt de toestand van de tanden en kiezen bekeken maar ook de totale gezondheid van de mond. Eens in de zoveel jaar een foto voor de implantaten of kronen.
Altijd goed
Het was een goede dienst. Ik heb de naam van de dokter verget, maar ze was heel goed!
Mijn ervaringen zijn niet in één woord samen te vatten. Ik had een probleem dat met relatieve spoed moest worden opgelost. Het was op zondagmiddag ontstaan en ik heb direct een mailbericht gestuurd met verzoek om afspraak. Mijn mailbericht leidde pas op dinsdag laat in de middag tot een telefonisch contact. De dame aan de telefoon adviseerde om in het vervolg te bellen i.p.v. te mailen. Tja...... Maar gelukkig kon ik vrijdagmiddag terecht. De tandarts heeft mij deskundig geholpen en de betreffende tand is zelfs beter dan tevoren. Vanwege de tandarts zal ik dus bij deze praktijk blijven. De dames aan de receptie zijn vriendelijk, maar hun alertheid kan beter.
Goede uitleg en grondig geholpen.
Gewoon een top mondhygiëne behandeling
Mijn mondhygiënist hamad , is een topper geen last werkt rustig legt alles uit met geduld En giorgia m’n tandarts volg ik overal naar toe liefste en beste tandarts ever
Altijd op tijd aan de beurt mits uitzondering. Vriendelijke tandarts en overig personeel. Vakkundig en integer
Vaak worden mijn afspraken zonder overleg gewijzigd. Ik moet mij altijd aanpassen waarbij geen rekening wordt gehouden met mijn mantelzorg taken 7/24
Ik ben geen held om naar de tandarts te gaan, best wel wat bang. Ik heb een goede begeleiding gehad, alles wat de tandarts deed werd ter plekke uitgelegd, ik kreeg een goede en rustige begeleiding mbt ademhalen/ontspannen Dat was fijn.
aardig en deskundig personeel en niet te duur (heb geen tand verzekering dus betaal alles zelf)
Kundig personeel en men werkt goed volgens het tijdschema.
Het was lang leeg in de wachtkamer. Ook geen medewerker aanwezig. Maar kort na de afgesproken tijd werd ik geholpen. De behandeling voelde wat ruwer dan eerder, maar wel grondig. (had ik maar beter voor mijn gebit moeten zorgen) Van de hygiënist kon ik gelijk door naar de arts, dus na de controle was ik snel buiten.
The people there are very kind and professional.
pijn aan kaak kon volgende dag komen
Hele fijne praktijk. Vriendelijk, denken mee en nemen de tijd voor de behandeling.
Word altijd goed geholpen, zeer duidelijk en vriendelijk. Betrokken bij de patiënt.
Snel en vriendelijk
Goed mogelijk om best uitkomende afspraken te maken en de behandeling is vriendelijk en adequaat; men probeert niet tot meer te pushen dan echt nodig is en legt uit wat men doet en waarom.
oke
zeer vriendelijk etc.
Goed
Aangenaam. Absoluut een positieve ervaring.
Zeer fijn ontvangst. Deskundige tandarts
Behandeling prima , bereikbaarheid slecht
Zorgvuldig
Een belletje naar de tandarts en ik kon snel terecht. Iedereen even vriendelijk en een tandarts die je geruststelt en goed uitlegt welke stappen ze neemt. Ik ben tevreden.
Behandeld door E.Koçyiğit-Akdağ, mondhygiëniste. Met aandacht & vriendelijkheid. Zeer professioneel.
Goed
Prima zorg en heel klantvriendelijk.
Binnen 10min van aankomst was ik al klaar.
Tandhygieniste Yvonne zeer zorgvuldig werkend
Legt goed uit wat de behandeling inhoud
We komen al jaren 2x per jaar bij TDC en altijd goed, snel en vakkundig geholpen.
tandarts was Ineke Heijkens. staat niet in het lijstje onderaan. prima advies, goede en verstaanbare uitleg. mijn gebit, voor het eerst goed in beeld gebracht en in het systeem aangepast. goed advies m.b.t. verwijderen van een kies. gelijk vervolgafspraken gemaakt voor mondhygiënist, en controle voor de volgende keer. top!
Is prima
Goede en pijnloze behandeling
Professioneel behandeld en goede uitleg gekregen voor de nabehandeling
Goed
alles is goed niks mis mee
Snel en gerustellend
Ik ben over mijn tandarts erg te spreken. Ze is vriendelijk, duidelijk en luistert goed naar mijn wensen. Behandeling wordt vakkundig en naar tevredenheid uitgevoerd. Ik ben minder te spreken over de laatste twee keer dat ik telefonisch contact had met de assistente. Luisterde slecht, praatte door me heen. De laatste keer belde ik af omdat ik wat verkouden was en dit in deze tijd nogal gevoelig ligt; ze snauwde me af dat ik 24 uur van tevoren af had moeten bellen. Tja 24 uur ervoor had ik de klachten nog niet maar ja Corona he en ik ben op de hoogte van die regel. Er volgde een zinloze discussie.
M'n tandarts ineke is echt een toppertje
Ben nu een paar keer geweest. Voel me op mn gemak
In de aantal jaren dat ik nu deze tandarts bezoek heb ik nooit problemen gehad. Iedereen is altijd erg aardig en opgewekt, mijn afspraken verlopen soepel en ook met het bijzetten van een stukje afgebroken tand kon ik snel terecht.
Lieve, duidelijke tandarts
Uitstekende zorg, vriendelijk personeel en goed vakmanschap.
Als je wilt dat ik de enquête volgende keer invul, dan geen tekst verplicht stellen
Vooral bij het binnen komen in de praktijk is het zeer onpersoonlijk er is niemand, de receptie is vaak onbemand.
Tot nu toe uitstekend
I feel quite well during the treatment in Tandzorg.
Prettig contact, de behandeling was goed, duidelijk behandelplan, snelle informatie over kostenplaatje verdere behandeling.
Ze had zelfs een vlekje van mijn voortand weggehaald, terwijl de vorige tandarts dat niet eens geprobeerd had. Aan haar had ik het toen ook gemeld. Dus ik ben nu tevreden met mijn nieuwe tandarts!
Ik had de laatste keer een nieuwe tandarts omdat de vorige tandarts nu alleen specialist werk wil uit voeren.
Kort en professioneel. Ik was niet op de hoogte gesteld dat X-rays extra zou kosten.
Wry satisfied
Heb het als superfijn ervare
Goed
Tandarts is een heel warm betrokken en vriendelijk mens. Ze geeft duidelijke uitleg. Ik ben erg blij met Christine als mijn tandarts. Door haar is een bezoek aan de tandarts niet meer vervelend en stressvol. Bedankt Christine voor je oprechte vriendelijkheid en betrokkenheid. Heel fijn ook dat er een orthodontoloog naar de praktijk komt voor behandelingen. Ook zij is erg vriendelijk en begripvol. Geduldig en duidelijk.
Prima goede ontvangst vriendelijk behandeld en te woord gestaan
Vriendelijk en professioneel
Goede service, fijne behandeling
Een paar maanden geleden heb ik uw bedrijf gebeld om patiënt te worden. Voordat toen iemand de telefoon opnam kwam bij mij de stoom uit mijn oren . Ik schat toen dat ik werkelijk in twee keer bellen bijna een half uur gewacht heb voordat iemand opnam en let wel: geen sorry voor het lange wachten . Dit was zeer maar dan ook zeer a professioneel. Afgelopen woensdag zeker een kwartier gewacht voordat werd opgenomen. Je voelt je op zo’n moment als klant totaal niet serieus genomen. Terwijl er van die geweldige technische oplossingen voorhanden zijn. Enkele en alleen om dat mijn tandarts , Ineke, in uw maatschap werkt rijd ik de benodigde keren naar Delft . Wanneer mijn klacht ,en waarschijnlijk ben ik daarmee zeker niet de enige, niet heel serieus wordt genomen vrees ik dat ik klant af ben. H.van Breukelen Rijswijk
Uitstekend. Leuk mens.
Fijne ervaring tijdens mijn controle. De tandarts gaf steeds aan welke handeling ze ging uitvoeren, dat ervaar ik zelf als heel prettig. Het advies was ook op een manier gegeven dat ik me niet als een klein kind voelde.
vorige week bij Ahmed geweest voor mondhygiëne. Goed, deskundig en prettig geholpen.
Ik vond het wel jammer dat ik naar een andere locatie moest voor behandeling
Een tandartsbezoek (consult) verloopt in een prettige sfeer.
Mijn tandarts is vriendelijk en prettig in de omgang. Daarnaast is ze zorgvuldig en zeer deskundig. Ik heb uitsluitend goede ervaringen.
Gewone controle, werd heel fijn geholpen en alles prima.
Al jaren hier voor mijn half jaarlijkse controle en behandelingen en altijd vriendelijk en heel fijn behandeld door Giorgia en haar assistenten. Voor mij een Top tandartsen praktijk.
Nvt
De ontvangst en behandeling bij Tandzorg is professioneel en vriendelijk. Pijn lijden bij de tandarts en mondhygiënist is verleden tijd.
Mijn tandarts is zeer vaak bekwam en ik ben echt blij met haar
Snelle en goede controle
Pas geleden mijn intake gehad ivm overstappen van mijn oude tandarts naar tandzorg delft! Goed de tijd genomen om mijn gebit te inspecteren en alles besproken wat ik ooit heb gehad! Als laatst toch nog even nieuwe foto's gemaakt en alles was prima in orde! Tot over een half jaar!
Ik hoor goed geholpen Als ik vragen heb dan kan ik ze vragen dat is fijn En wat alles goed woord uitgelicht
Professioneel
Na bezoek aan de tandarts verwezen naar de mond mondhygiëniste. Daar kon ik na twee dagen al terecht , werd prima geholpen en kreeg goede informatie.
Misschien een cursusje klantvriendelijkheid.
De tandarts is heel aardig, ze is Spaans maar spreekt heel goed de taal. Ze geeft heel duidelijk aan wat ze gaat doen, dit is fijn voor mensen die de naar de tandarts gaan niet als leukste bezigheid ervaren. Ze is calm en heeft veel geduld, nul pijn gevoeld, echt een aanrader. Bij de mondhygiënist hetzelfde verhaal aardige man, en goeie schoonmaak gehad.
Geweldig
De behandeling zoals afgesproken verlopen!
Vriendelijk personeel en snelle service van hoge kwaliteit.
Ik word daar door tandarts Christine altijd vriendelijk begroet en op een attente manier wordt mijn gebit beoordeelt.
Mijn gebit werd grondig nagekeken, maar werd verder niet schoongemaakt oid. Het voelde alsof er daardoor tijd werd ingehaald omdat het allemaal wat uitliep.
prima
Er is dezelfde week vaak nog plek voor een afspraak, en dit wordt duidelijk via email en sms doorgegeven. Personeel is vriendelijk, professioneel en duidelijk. Er wordt meegedacht over verschillende opties. Behandelingen verlopen pijnloos en rustig.
Zeer goede ervaring met de betreffende tandarts al sedert vele jaren. Door stopzetting van de praktijk in Den Haag heb ik de overstap genomen naar tandzorg Delft alwaar de betreffende tandarts ook werkzaam is.
Lieve mensen die goed luisteren naar de mens in de stoel.
Zo bang voor de tandarts en ze stelde me goed op mijn gemak.
Iets te laat geholpen en mevrouw kwam niet vriendelijk over.
Vorige week ben ik voor het eerst weer na Corona naar zowel de tandarts als de mondhygiëniste geweest. De 'schade' door het langer wegblijven van mijn kant viel gelukkig erg mee. Daar komt bij, dat ik zowel bij de tandarts als bij de mondhygiëniste vrijwel direct geholpen kon worden door een tweetal vrijvallende plekken in beider agenda's. Na het vullen van slechts 1 gaatje en een grondige reiniging van mijn gebit, kan ik er nu weer even tegen en zijn terstond vervolgafspraken gemaakt. Behandeling en service in 1 woord: Geweldig !
Bij noodgevallen altijd bereikbaar en altijd inplanbaar .
My appointment was delayed by 15 minutes.
Ik kwam er voor controle en zoals de vorige keren vriendelijk en beleefd vertelde ze wat ze ging doen ik kan niks anders zeggen top top en nog eens top
Vriendelijke mensen. Er wordt geluisterd naar je.
Ben zeer tevreden
Fijne tandarts die uitlegt wat er gebeurt en wat er nodig is. Professionele aanpak, maar toch persoonlijke aandacht. Ze werkt altijd zorgzaam maar snel waardoor ik zelden last heb van de bahandeling.
Zo blij met tandarts Ineke! Van een kapotte tand heeft ze een hele mooie nieuwe tand gemaakt zo blij mee ! Ook de zenuwbehandeling niets van gevoeld.
Nette vakkundige behandeling als dat nodig is.
Door corona was ik al 1,5 jaar niet op controle geweest. Maar het team had zich goed voorbereid, nam na snelle reactie de acties die ze verwachten en klaar was ik. Alleen nog de afspraak met de preventieve assistente over enkele weken. Chapeau!
Altijd vakkundig en gezellig geholpen
Normale behandeling
Ze hebben mijn niet goed verteld over de kosten mvg
goed
Van een voortand was een vulling afgebroken en het is in 15 minuten pijnloos en onzichtbaar hersteld. Prima dus!
Was regulier, maar goede uitleg over vervolg.
Zoals eerdere behandelingen fijn en correct geholpen.
Door omstandigheden, 4x een afzegging omdat de tandtechnicus weg viel, werd opgevangen door een ander. Tot nu toe allemaal aardige mensen, en er wordt ook rekening gehouden met angst.
Na een keer goed boos geworden werd er wel naar mij geluisterd. In eerste instantie wilde ze niks voor mij doen.na een gesprekje heeft een tandarts mij heel goed geholpen....
Rustig en snel geholpen. Vriendelijk.
Prima alles netjes en vriendelijk..
Voor de zo veelste maal afspraak verzet. Kom je op de verzette afspraak. Geen tandarts, zijn niet afgebeld. Word mijn vrije dag ook vergoed. Ala ik 24 uur van te voren niet afzeg ontvang ik een rekening. En mevr de tandarts mag gewoon weg blijven. Als het nogmaals gebeurd ga ik opzoek naar een andere praktijk
Ging goed.
Gedegen professioneel en empatisch
Zoals altijd, goede behandelingen en opvolging. Afspraak maken en herinneringen zijn eveneens goed ingericht.
-
Ik ben erg tevreden, zelf onderhoud ik mijn gebit ook goed, dat helpt.
goede ervaringen
Goed, duurde wel even voor ik überhaupt een afspraak kon maken. Werd tot drie keer toe minimaal 5 minuten in de wacht gezet. Op andere dag teruggebeld. Toen kon ik meteen een afspraak maken op korte termijn. Controle was snel, grondig en vriendelijk.
Door Corona lang niet behandeld. Nu werd snel en goed mijn gebit gereinigd. Toen ik thuis in de spiegel keek kon ik met tevredenheid vaststellen dat mijn tanden keurig wit waren. Ik ben uiterst tevreden
De tandarts (Ineke) vind ik helemaal top en krijgt van mij een tien. Ik had een, voor mij, minder prettige ervaring met de receptioniste. Toen ik veertien dagen voor de afspraak belde zei de mevrouw "okay ik stuur u nog een sms". Prima. Toen ik 13 september nog geen sms noch mail had gehad, belde ik even om te checken of mijn afspraak de 15e wel doorging. Ik kreeg dezelfde mevrouw aan de lijn, hoorde ik aan haar stem en accent. Ik legde uit waarvoor ik belde en dat ik geen sms had gehad. Ze begon me heel belerend toe te spreken dat een sms krijgen geenszins een gewoonte is van de praktijk maar een extra service waar ik niet op moest rekenen. Ik probeerde uit te leggen dat het mij niet uitmaakt, dat ik het toch wel in mijn agenda zet, maar dat ze dat bij het maken van de afspraak gezegd had. Ik kreeg echter niet de kans want na drie woorden onderbrak ze me met dezelfde tekst op een toon alsof ik een klein kind was. Ik heb in het bedrijfsleven veel trainingen klantvriendelijkheid gegeven en ik zou deze mevrouw zeker een extra coachingstraject aanraden. Had ze gewoon 'oh sorry, vergeten'' gezegd, dan was er niets aan de hand geweest. Het kan natuurlijk zijn dat ik me vergis en dat het tegenwoordig wel een extra geste is, maar ik had er niet om gevraagd en bovendien kreeg wel direct een sms toen ik met Ineke zelf een afspraak maakte. Overigens was dezelfde mevrouw in het eerste gesprek ook al heel directief en overrulend. Begon me te kapittelen over hoe lang ik niet geweest zou zijn, vergiste zich daar in en maakte geen excuus daarvoor. Ik voelde me onheus bejegend, vooral door de toon waarop.
Kundig personeel met de juiste aandacht voor de patiënt.
geen mening
My last appointment was for a routine checkup. Everything went seamlessly as expected and on time.
goed
Ze heeft geluisterd naar mijn klachten en daar ook naar gekeken.
-
goede ervaring, wordt altijd prettig geholpen.
De praktijk is licht en schoon. Vriendelijk personeel en alles is goed georganiseerd. Veel aandacht voor preventie.
Ben nu paar keer bij Tandarts geweest en helaas als ik in de stoel lig, kijk ik in een groot zwart gat en dit vindt ik me toch eng. Hoop dat als ik op Dinsdag 1 Maart weer komt het gat is afgedicht ( geintje )
Vriendelijke en professionele werkwijze.
Na een last minute controle door de tandarts voor weer een buitenland reis kon ik ook meteen terecht om een afspraak te maken met de mondhygiëniste. Die behandeling door haar was prima, ze was vriendelijk en gaf goede tandzorg.
verzorgd en goed
netjes vriendelijk deskundig
De tandarts Christine is zowel kundig als vriendelijk. Overlegt met de patiënt en is duidelijk en eerlijk. Ik heb nooit eerder zo'n tandarts gehad. Voor het eerst van mijn leven is het leuk om naar de tandarts te gaan!!
Altijd een prima communicatie
Zoals de titel al zegt, erg tevreden met mijn tandarts. (Ineke) Kundig (zover ik dat kan beoordelen), vriendelijk en professioneel. O.a. een (of twee) wortelkanaal behandeling(en) gehad: deze behandeling heeft weliswaar een 'akelige' reputatie, maar niets bleek minder waar. Er werd goed rekening gehouden of de verdoving z'n werk deed en toen dit eenmaal zo was lag ik comfortabel in de stoel en vond ik het zeker niet tegenvallen. Ook het punt dat, toen de tandarts zelf niet helemaal tevreden was (het bleek een vrij complex geval te zijn) en er een (eveneens zeer fijne) 'expert' bij is gehaald die het werkje heeft afgemaakt, stelt mij erg gerust dat ik hier aan het goede adres ben en men streeft naar het beste. Die wortelkanaalbehandeling was immers het resultaat van matig werk van een tandarts die ik eerder had, in een andere stad, en nota bene familie van me is! En wanneer ik interesse toonde in wat er gebeurde of in wat te zien was in de röntgenfoto's, gaven zowel mijn tandarts als de 'expert' mij graag tekst en uitleg. Eigenlijk gek dat ik de afgelopen tijd niet heel happig ben geweest op oproepen voor controle, wat vast te maken heeft met mijn eerdere wat mindere ervaringen elders, want hier in Delft ben ik altijd goed geholpen. En dat mag absoluut gezegd worden vind ik, als er wat te klagen valt zijn mensen er als de kippen bij maar ook waardering tonen voor goed werk en een fijne service verdient aandacht, vandaar deze enorme lap tekst.
Hi! Ik ben mijn afspraak vergeten , nu is dit uiteraard mijn eigen fout maar ik twijfelde over of mijn afspraak deze week of die week erna zou vallen. Nu ging ik er eigenlijk vanuit dat er een herinnering van de afspraak zou krijgen ofwel via sms ofwel via mail, aangezien dit was aangegeven , dit is niet gebeurt en dat vind ik erg jammer. Mvg, Rosalie van Alphen
Het was mijn eerste bezoek en ben heel fijn en goed geholpen.
Goed. Resultaat gericht. Goede uitleg
veel aandacht