Centrum Voor Mondzorg Tanthof

Victoriapad 1, 2622JC Delft
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.8
Zorgkaart
0.0
KV
8.7
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    7:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    7:30 - 21:00
  • arrow woensdag
    7:30 - 21:00
  • arrow donderdag
    7:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    7:30 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit

Team

tandarts
0.0
H.M.C. Gadellaa
Tandarts
BIG nummer: 09021028302
tandarts
0.0
C.E. Tofohr
Tandarts
BIG nummer: 09061446402
tandarts
0.0
K.J.M. Van Loon
Tandarts
BIG nummer: 19915123902
tandarts
0.0
R.T.J. Scheer
Tandarts
BIG nummer: 49066393002
tandarts
0.0
L.C. Dullemond
Tandarts
BIG nummer: 19921254502
tandarts
0.0
F.J. Buddingh
Tandarts
BIG nummer: 69020371202

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
0 waarderingen
3.8
24 waarderingen
0.0
0 waarderingen
8.7
11 waarderingen
Dille50 25 Nov 2021 - 23:47

Kom er al 35 jaar. Duim omhoog! Uitstekend!

John. de Man 16 Sep 2021 - 06:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Menno De bruijn 26 Mrt 2021 - 09:21

Mijn eigen echte tandartsen praktijk. Meerdere disiplines hier aanwezig mondhygiensten, tandartsen ,en proteses

jelle kuipers 16 Jan 2021 - 12:01

Maanden terug hier ingeschreven door mond-tot-mondreclame. Door omstandigheden afspraak moeten afzeggen en dat ging eenvoudig en zonder problemen. Het centrum is telefonisch goed te bereiken en de baliemedewerkers zijn opvallend aardig en behulpzaam. Dat is altijd mooi meegenomen. Ik kwam voor controle en toekomstig hak- en beitelwerk. De tandarts kwam vriendelijk, helder en competent over. Op elke vraag kreeg ik een passend antwoord. Het hele centrum ademt rust en vakbekwaamheid uit. Wel een zaak om zelf behandelingen goed te plannen, want men heeft het druk. 2021 Ben inmiddels hier een aantal keren geweest en mijn oordeel blijft zeer positief. Ik word steeds geholpen door dezelfde tandarts en ook dezelfde mondhygiëniste. Heb een kroon laten plaatsen en dat is vakkundig gedaan. Kosten daarvan waren ook van meet af aan helder. Over de mondhygiëniste minstens evenveel lof. Er was wat achterstallig onderhoud, hetgeen mij bekend was. Er werd een werkplan gemaakt waarbij ook de financiële consequenties duidelijk waren. Opvallend is de prettige en persoonlijke benadering. Ik kreeg bijna zin een extra afspraak te maken ;-) Eindconclusie: uitstekend.

Iri 11 Dec 2020 - 13:15

(Vertaald door Google) Een positieve recensie achterlaten over deze plek. Ik ga naar mevrouw Dullemond, ze is erg beleefd en professioneel, ze luistert en probeert eventuele problemen op te lossen, en verwijdert ook verstandskiezen in 2 seconden, alsof ze appels uit bomen plukt :) Sterk aanbevolen! Verder zijn de assistenten van de plaats ook erg aardig, ze spreken goed Engels en beantwoorden meestal dezelfde dag e-mails. Over het algemeen ben ik erg tevreden. (Origineel) Leaving a positive review about this place. I go to Ms. Dullemond, she is very polite and professional, she listens and tries to solve any issues you have, and also removes wisdom teeth in 2 seconds, as if she is picking apples from trees :) Highly recommended! Furthermore, assistants of the place are very nice as well, they speak good English and usually answer emails same day. Overall, I am very satisfied.

Arie Schilling 12 Sep 2020 - 11:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Stellig YouTube 27 Aug 2020 - 00:51

Voor het eerst vorig jaar naar deze tandarts gegaan, kreeg hier te horen dat mijn tanden in een zeer slechte staat waren en er minimaal 5 gaatjes gevuld moesten worden als het er niet meer waren. Zou een heel traject worden. Hiervoor nooit problemen gehad met mijn gebit, af een toe een gaatje maar That's it. Ik vertrouwde het niet, naar een andere tandarts gegaan en die was met stomheid geslagen. Mijn gebit zag er goed uit en hij kon geen gaatje vinden!!! Ben zo blij dat ik naar een andere tandarts ben gegaan en niet al mijn geld heb uitgegeven aan behandelingen die mijn gebit alleen maar hadden verpest.

Andre Bosma 08 Jul 2020 - 10:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alex Kaystra 08 Jul 2020 - 09:42

Afspraak maken was niet te doen

Renate Gobius du Sart 05 Jul 2020 - 22:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Faisal D 30 Jun 2020 - 16:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Terry hill 16 Jun 2020 - 16:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mac 11 Jun 2020 - 13:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bert Mink 01 Jun 2020 - 13:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ila Hadla 21 Feb 2019 - 13:29

De kosten vaak ontzettend hoog. Vaak geen idee of het ook is wat er is uitgevoerd ?? Assistenten een beetje bot, tact schiet te of een gebrek aan een nette woordenschat, een van de twee. Wel 2 sterretjes omdat het een mooie nieuwe praktijk is met nieuwe spulletjes.

Gina Geerling 02 Feb 2019 - 01:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

Can Boluk 31 Aug 2018 - 10:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Keef Legit 24 Jan 2018 - 12:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Carina Koot 10 Nov 2017 - 10:15

Professionele ondersteuning ook. Als er een oudere heer binnen komt, die 40 jaar niet bij de tandarts is geweest, wordt hij heel kalm en zorgvuldig gerustgesteld.

Saar Trijsburg 02 Nov 2017 - 10:57

Super fijn geholpen er begripvol!

erwin paul 22 Jul 2017 - 23:23

Vriendelijk personeel, pijnvrije behandeling

Walter Telting 04 Feb 2017 - 18:38

Voorzover je de tandarts leuk kunt noemen. Nette omgeving, keurige behandeling, vriendelijk personeel.

Vito Meulenberg 13 Okt 2016 - 08:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fulin Sun 05 Okt 2015 - 16:47

(Vertaald door Google) Geweldige service, grote tandartspraktijk met meer dan 10 (?) Tandartsen. Zijn er al vijf keer. (Origineel) Great service, big dental service place featuring more than 10(?) dentists. Been there five times already.

10
Snel, deskundig en zeer vriendelijk

Onwijs tevreden met tandarts Scheer! Top en erg deskundig tandarts, super aardig. Hele fijne behandeling gehad! Altijd ontzettend tevreden! Ook de assistente van tandarts Scheer is erg lief en vriendelijk! Dank jullie wel!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Weer trots op mijn glimlach

Uiterlijk van mijn tanden past nu weer bij hoe ik me voel. Behandeling was langdurig maar prettig ( voor zover dat kan bij de tandarts) en met een muziekje. Soms wel uitloop voor ik aan de beurt was, niet fijn maar ook geen ramp.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Kon snel terecht met pijn

Ondanks de drukte kon ik snel terecht met mijn kiespijn

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Geluisterd naar mijn wensen

Goede ervaring voor zover de tandarts prettig kan zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
1
Onvriendelijk

Commentaar op late afspraak zonder te weten waarom, gelijk een onvriendelijke benadering. Tandarts is (langdurig) ziek en naar een andere tandarts is dan moeilijk. Ik ga op zoek naar een andere praktijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Prima tandarts!

Ik word er altijd prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Aandacht, punctueel en vriendelijk

Al jaren hier in de praktijk. Netjes, altijd op tijd aan de beurt. Aandachtig en vriendelijk. En natuurlijk ook nog vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Mijn gebit krijgt eindelijk de zorg die nodig is!

Heel tevreden vanaf het maken van de afspraak tot het moment dat ik weer uit de stoel opstond.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Goed

Je wordt heel goed geholpen... En goed naar je geluisterd

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Vertrouwd, rustig en keurig

Mijn tandarts is een rustige tandarts, die echt de tijd voor mij neemt. De praktijk ziet er modern, mooi en fris uit. Al met al ben ik super blij met deze praktijk en tandarts!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Prettig geholpen

Ik ben vriendelijk geholpen en blij met het resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)