Parijsch,Tandheelkundig Centrum

Pascalweg 2
4104 BG
Culemborg

Neemt patiënten aan

Waarderingen
tandarts Spoed
tandarts Spoed 24/7
tandarts Nascholing
tandarts ISO - 9001
Neem contact op Bel
Spoed nummer Bel
Afspraak nodig? Vraag een afspraak aan

Openingstijden

  • maandag
    8:00 - 21:15
  • dinsdag
    8:00 - 21:15
  • woensdag
    8:00 - 17:00
  • donderdag
    8:30 - 17:00
  • vrijdag
    8:30 - 17:00
  • zaterdag
    8:30 - 17:00

 

Tandarts Culemborg

Met een goed gevoel in de stoel:

Wij ontvangen u met een grote glimlach en u zult zich bij ons geen nummer voelen. Heeft u net als zovelen in onze maatschappij meer of minder angst voor de tandarts? Dat begrijpen wij en daarom is onze doelstelling om  zo laagdrempelig mogelijk te zijn. Daarnaast nemen we de tijd om u (opnieuw) te laten wennen aan tandheelkundige behandelingen. Tijdens een behandeling vertellen we wat we gaan doen en wat we zeggen doen we ook echt. Natuurlijk geeft het ons een professionele ‘kick’ als we technisch een mooi stukje werk afleveren, maar het geeft ons nog veel meer plezier als u tevreden, maar vooral zonder angst onze praktijk verlaat. We zijn oprecht geïnteresseerd in u als patient. Met plezier en vertrouwen helpen wij u aan een stralende glimlach en dit doen we niet alleen maar samen met u.

Wat vinden de patiënten

4.0

50 waarderingen

5.5

3 waarderingen
Onlangs een bezoek aan de tandartspraktijk gebracht?

Deel nu uw ervaring met andere patiënten

Schrijf je waardering
Diana Passon 26/10/2021 - 17:51

Arnold Njits 27/07/2021 - 00:46

Al doe ik mijn allerbest, ik poets nooit goed.

Jan de Geus 21/07/2021 - 23:54

Hun compassie en hun passie - van receptie tot tandarts stoel - een zee van begrip en zorg. Voor piepjong, voor kraak oud, voor kwetsbaren en alle anderen. Hier moet je zijn. Hier kom je terug, hier ga je niet meer weg.

Lissa Janssen 10/06/2021 - 16:39

Allereerst is het een mooie praktijk maar over het algemeen zijn mijn ervaringen niet erg prettig geweest. Ze zeggen dat ze er zijn voor mensen met angt, dit heb ik nog nooit gemerkt en wordt geen extra aandacht aan besteed. Verder ben ik er 1x met mijn kindje geweest wat 5 minuten duurde en er niet eens in de mond gekeken werd maar ze met een spiegeltje mocht spelen. Ikzelf moest 4 x terug komen voor 1 wortelkanaalbehandeling omdat er telkens te weinig tijd voor ingepland werd. Dus maar weer een noodvulling. Kost me steeds weer extra geld. Al met al lijkt het meer een commercieel bedrijf in plaats van een zorginstelling. Gauw opzoek naar een andere praktijk waar wel oog is voor de patient.

Reactie van/namens: Parijsch,Tandheelkundig Centrum

Beste Lissa, wat ontzettend jammer dat je ervaring in onze praktijk zo is. Veel mensen bevelen onze praktijk juist aan vanwege hun angst en de behandeling van hun kinderen. Helaas heb ik je niet in ons systeem kunnen vinden, anders had ik wat meer specifiek kunnen kijken. Ook hebben we de laatste tijd geen wortelkanaalbehandelingen gedaan waar iemand 4x voor terug moest komen, het is voor mij dus heel lastig om je klacht in te schatten. Mocht je mij alsnog meer informatie willen geven, neem dan even contact met mij op via de website. Fijne avond. Ilona

Laurens Van Dijk 25/04/2021 - 23:53

Charles Dumas 20/04/2021 - 13:46

Zeer geslaagd traject ivm parodontitis doorlopen. Uitstekend team onder aanvoering van tandarts Roodenburg. Vakkundig, transparant, communicatief en sympathiek. Met recht een moderne tandheelkundige praktijk.

Greet Hanegraaf 19/04/2021 - 21:55

Vandaag weer naar de tandarts met knikkende knieën super geholpen door Kerim&Monique bedankt voor jullie snelle service top tandartspraktijk!

Jordy Brame 29/03/2021 - 17:20

Ik vind het een erg rare reactie. Als iemand al maanden rondloopt met ontstoken kiezen en keer op keer niet (goed) geholpen wordt dan kan ik me voorstellen dat er enige irritatie ontstaat. Een goede tandarts zou met de klant in gesprek zijn gegaan en een oplossing hebben geboden, en iemand niet 4 maanden met erge pijn laten rondlopen. Als tandarts zul je vast weten wat voor impact erge kiespijn op iemands leven kan hebben. Een beetje empathie zou je een stuk verder hebben gebracht. Belachelijke dienstverlening

Reactie van/namens: Parijsch,Tandheelkundig Centrum

Ik ga er vanuit dat u mijn reactie bedoeld onder de review van Miem. U lijkt het verhaal als buitenstaander goed te kennen! Ofwel u bewijst opnieuw met slechts 1 review op uw naam dat u opnieuw onder een andere naam onze praktijk 1-ster als waardering geeft! Ik ga er vanuit dat u begrijpt dat de lezer dit ook prima door heeft! Het zegt inmiddels namelijk meer over u dan over ons!

Miem Prive 29/03/2021 - 12:53

Advies aan alle ouders laat je kind door 1 arts behandelen en niet door verschillende monteurs die allemaal een eigen aanpak en mening hebben over de gang van zaken. Ik sta met een mond vol tanden dat een arts zo commercieel is ingesteld dat ze totaal niet kijken hoe het medisch met uw kind gaat.. en wat voor verleden hij heeft gehad. Mijn zoon durft dankzij deze praktijk niet meer naar een tandarts. Hij heeft een trauma eraan overgehouden en zijn tanden zijn niet in orde. Praktijk kon alleen sorry zeggen jammer genoeg. Het raakt me enorm dat vertrouwen in het systeem door een tandarts zo kapot gemaakt kan worden.. Mijn zoon zit depressief thuis meer als 15kg afgevallen doordat hij van de pijn bewusteloos is geraakt tijdens een behandeling. Later blijkt dat de tandarts nooit aan de behandeling had moeten beginnen terwijl er 3 kiezen ontstoken waren.

Reactie van/namens: Parijsch,Tandheelkundig Centrum

Beste Miem, Laten we voorop stellen dat we het hier niet over een kind hebben, maar een volwassen persoon. Iemand die steeds opnieuw deze negatieve reviews blijft schrijven, steeds weer onder een nieuwe naam. Het is voor mij heel lastig om te reageren, want inhoudelijk kan ik niet te veel zeggen ivm de privacy. Ik zeg daarom in zijn algemeenheid; wij werken op basis van wederzijds respect waarbij we ons allebei aan gemaakte afspraken houden. Schelden, vloeken en tieren accepteren we niet. We werken op afspraak en niet wanneer het iemand toevallig uitkomt. We verwachten dat iemand zijn medewerking verleend aan de behandeling en dus ook op de gemaakte afspraak komt. Iedere patiënt is belangrijk voor ons, geen patiënt is een nummer. Dat is hoe wij onze praktijk vanaf dag 1 hebben ingericht en zoals u in de vele reviews kunt terug lezen. Wij willen u (of uw zoon) graag helpen, wij hebben op tal van manieren geprobeerd om afspraken in te plannen. Binnen een behandelrelatie gaat het om samenwerking. Is deze samenwerking er niet dan kunnen wij ons werk niet naar behoren uitvoeren.

Karin Plagge 23/03/2021 - 10:20

Elke half jaar gaan mijn kinderen en ik met plezier naar de tandarts. Ene keer hebben we Erwin en de andere keer Tong. Assistenten zijn lief en spontaan. Even een gezellig praatje maken, daarna worden zorgvuldig onze tanden bekeken. Ik had laatst enorme pijn en mocht gelijk komen. Niets is te veel. Ze helpen je graag. Deze praktijk is echt een aanrader voor jong en oud!

Klaasje Plagge 17/03/2021 - 12:29

Van de week, weer mijn halfjaarlijkse controle gehad. Zoals vaker, geen problemen, wat tandsteen gevonden, wat direct behandeld werd. Ook nu weer duidelijke informatie en begeleiding tijdens de behandeling. Voor mij gewoon een top praktijk, met uitstekende tandartsen en hulpvaardige en betrokken medewekers.

Rinus Korteweg 15/03/2021 - 14:25

Op deze praktijk word je prima geholpen, zowel door de tandartsen, de assistenten als de mondhygiënisten. Er wordt duidelijk uitgelegd wat de behandeling inhoudt en wat de mogelijkheden zijn, zelfs als je kies half afgebroken is. Voor noodgevallen kan je binnen 24 uur terecht. Alleen maar goede woorden!!

Eli van Mourik 15/03/2021 - 14:14

Zeer nette praktijk, goede service!

Annette Dahm 15/03/2021 - 13:51

Ik ben erg blij met de tandartsen van deze praktijk. Je wordt altijd vriendelijk en vrolijk ontvangen, ze luisteren naar jouw wensen en ze bieden extreem goede zorg. Laatst werd ik na een trauma direct gezien, er werd zeer goed rekening gehouden met alle pijnplekken, alle handelingen werden heel voorzichtig uitgevoerd en alle stappen duidelijk uitgelegd. De tandartsen overleggen bij moeilijke situaties, zodat alle expertise bij elkaar komt. Wij zien Erwin al jaren met het hele gezin en de kinderen voelen zich altijd fijn en op hun gemak. Hij en zijn collega's hebben al zo veel extra's voor ons gedaan, ik kan allen maar zeggen : Prima Praktijk!!

Harry Plagge 14/03/2021 - 13:07

2 jaar geleden al eens een 5 sterren review voor deze praktijk geplaatst, maar zoals ik bij reviews wel vaker doe, update ik deze op basis van opgedane ervaringen. Afgelopen 2 jaar, bij zowel, één van de tandartsen als bij één van de mondhygiënistes geweest, zowel voor controles als behandelingen. Ik ben altijd (totaal een keer of 4-5) uitstekend begeleid en behandelt. Goede instructies en begeleiding tijdens de behandelingen. Duidelijke informatie aangaande kosten. Zoals gezegd, ik ben meer als tevreden en daarom wederom 5 sterren. Dit is een uitstekend tandheelkundig centrum en kan mijn ervaringen, dan ook totaal niet rijmen met 2 of 3 negatieve reviews, die ik voorbij zag komen.

Liselotte Weijs 09/03/2021 - 23:25

Ik ben erg tevreden en dankbaar voor die snelle hulp.Tandarts en team verdienen een dikke 10. Danke.

Cas Swart 05/03/2021 - 12:40

Wat een zielige figuren die W en die J alleen al hoe ze een riview schrijven, volgens mij is het gewoon de zelfde persoon, als je je niet of te laag verzeker is snel iedere rekening te hoog ik zeg maar zo wat je zelf niet kan dragen moet je gewoon verzekeren, ik kan mij ook niet voorstellen hoe dit figuur er bij kan komen dat dit een slechte praktijk is ik zelf heb juist super goede ervaringen met deze praktijk en de tandarts in questi..

Wout en Hanny de Vries 04/03/2021 - 14:16

Wij zijn al jaren patiënt bij Erwin van Wijk en zijn heel erg tevreden. Elke behandeling wordt goed besproken. Angst voor de tandarts is niet meer nodig!!! Was vroeger in onze jeugd wel anders!!

Thea de Bree 04/03/2021 - 03:01

Super fijn dat mijn afgebroken kies zo snel en vakkundig gemaakt kon worden. Dank Gr Thea

Helen Latupeirissa 04/03/2021 - 02:54

Zeer tevreden wordt altijd goed geholpen. Top team al die negatieve berichten zeg het face to face valt altijd over te praten.

Dennis de Vries 03/03/2021 - 17:11

Ik kom al jaren bij deze praktijk. Al die jaren naar tevredenheid geholpen door Erwin als tandarts. Na mijn halfjaarlijkse controle bij Erwin, breng ik ook altijd een bezoekje aan de mondhygiëniste. Inmiddels meerdere behandelingen gehad bij verschillende mondhygiënisten. Allemaal even vriendelijk en altijd netjes geholpen. Ik geef eerlijk toe dat het bezoek aan de tandarts niet mijn favoriete hobby is maar bij deze praktijk wordt je professioneel geholpen en stelt men je op je gemak. Kortom een absolute aanrader voor iedereen.

Anneke Smits 03/03/2021 - 16:54

Helemaal blij met mijn 6 nieuwe voortanden! Dank je wel Erwin en alle assistentes!! Ondanks de coronatijd hebben jullie er toch voor gezorgd dat ik er weer mooi bij loop. Alle hygiënemaatregelen keurig op orde. Petje af!!

Martin en Gerda van Schaik 03/03/2021 - 16:41

Al jaren kom ik bij deze mooie praktijk en vroeger had ik altijd wel wat angst maar hier ga ik graag naar toe. De medewerkers zijn van balie tot behandelkamer vriendelijk en deskundig. Het blijft mij om het even wie de behandelaar is, ze zijn allemaal TOP en het geeft me een goed gevoel. Ik voel me thuis.

Jessica K 03/03/2021 - 16:24

Goede praktijk!

Annemiek De Graauw 03/03/2021 - 15:34

Het lijkt erop dat de tandartspraktijk hieronder de dupe wordt van iemand die zich ernstig benadeeld voelt en dat graag van het dak wil schreeuwen. Ik kan bij totaal niet vinden in de beoordelingen die hier in het korte tijdsbestek geplaatst zijn. Vorige week ben ik weer op mijn halfjaarlijkse controle geweest en heb ik bij het maken van de afspraak aangegeven dat er een stukje van mij kies was afgebroken. Het lijkt mij logisch dat hier meer tijd voor nodig is en er in sommige gevallen een extra afspraak gemaakt moet worden. Ik had geluk, want ook mijn tandsteen kon meteen verwijderd worden. Ik werd geholpen door tandarts Carlos, een ontzettend vriendelijke tandarts. Ook de assistente was lief. Over een halfjaar ben ik er weer voor mijn halfjaarlijkse controle en het maakt mij echt niet uit bij wie ik in de stoel lig. Deze tandartspraktijk is voor mij een fijne plek waar ik mijn gebit graag aan toevertrouw.

ben philippi 03/03/2021 - 15:31

Vakmensen, kundig, up to date met de nieuwste technieken, en zeer betrokken met de patient , voor de beste en juiste behandeling.

Martijn van Beckhoven 03/03/2021 - 14:47

Ik lees hieronder een aantal slechte recensies. Ik kan me hier TOTAAL NIET in vinden! In mijn optiek totaal niet terecht! Wat een fijne tandarts, mooie praktijk en aardig personeel! Stuk voor stuk! Wij gaan twee keer per jaar op controle. Met onze drie kinderen (5, 8 en 10). Ze vinden het echt een feestje om te gaan. Altijd leuk en grappig met Erwin. Naast zijn enthousiasme ervaren wij hem ook als zeer kundig! Een vakman met passie voor zijn vak! Wat ons betreft een aanrader!

Melvin Bijl 03/03/2021 - 14:40

Professionele mensen die de tijd voor je nemen en verstand hebben van het vak !

Mery Philippi 03/03/2021 - 14:39

Ik ben enorm goed geholpen, door Erwin. Heb een nare tijd gehad met mijn speeksel klieren,ook hier is hij deskundig in, zo dankbaar hiervoor. Ook bij onze dochter merkte hij op tijd een complicatie op, door snel en deskundig te handelen is zij voortijdig van een pijnlijke kies af. Wij gaan al jaren met plezier naar de tandarts. Top team!!

Amelie's Paardenwereld 03/03/2021 - 13:52

Onlangs bij deze tandarts geweest na eerst jaren ergens anders te zijn geweest. Ben zo ontzettend goed geholpen, was eerst bij Erwin en daarna bij de mondhygienist. Goed geholpen, duidelijke uitleg, ruime openingstijden heel klantvriendelijk ontvangen bij de balie en top Corona voorbereiding. Veel geduld aangezien ik niet graag naar de tandarts ga. Dank je wel ik heb weer vertrouwen in naar de tandarts gaan!

Willem de Vries 22/11/2020 - 12:04

Edwin is altijd heel vriendelijk. Daar kun je echt niets van zeggen. Ik heb hem nooit boos of onvriendelijk gezien. Toch vind ik hem nep en hij overschat zichzelf en onderschat de klant. Edwin doet alsof hij je kent, maar hij heeft serieus geen enkel idee. Dat geeft ook niet met zoveel patiënten, maar doe niet alsof dat wel zo is. Een afspraak maken op korte termijn is onmogelijk. Vaak ben je pas welkom na een aantal maanden en dan op vaak ongunstige tijden. Je mag zelf regelmatig lang wachten in de wachtkamer. Als je daarentegen zelf een keer te laat bent, dan word je verzocht een nieuwe afspraak te maken. Uiteraard moet je de rekening wel betalen. Het receptiepersoneel kan heel onvriendelijk en geagiteerd zijn. Ze plannen continu afspraken met je in. Voorafspraken, om bepaalde behandelingen van te voren te bespreken. Gewone afspraken. En afspraken om alles nog eens te controleren wat ze hebben gedaan. Je kunt zeggen dat dit professioneel is. Volgens mij is het bedoeld om veel geld te verdienen. Is het een kwalitatief goede praktijk. Het gaat. Bij mij zijn er regelmatig dingen fout gegaan. Maar je mag wel elke keer betalen. In mijn omgeving hoor ik ook positieve geluiden. Zou ik deze praktijk aanraden? Nee.

Reactie van/namens: Parijsch,Tandheelkundig Centrum

Beste Willem, Oh wat ontzettend jammer dat je deze ervaring hebt met onze praktijk. Ik zou heel graag persoonlijk met je naar je dossier kijken waar het precies mis gaat. Ik zie een klacht namelijk altijd als gratis feedback en het biedt ons de mogelijkheid onze service en zorg daar waar mogelijk te verbeteren. Niemand is bij ons een nummer, je kunt snel bij ons terecht alleen sommigen klanten hechten heel erg aan Erwin (dus niet Edwin) en bij hem lopen de wachttijden inderdaad erg op. Maar we werken in onze praktijk als team en klanten zijn niet gebonden aan 1 tandarts. Erwin is daarin de coach en leider en zorgt ervoor dat iedereen op dezelfde manier werkt en dat iedereen mondzorg levert van een hoog niveau. Nacontroles van behandelingen behoren niet in opnieuw in rekening gebracht te worden, dit is inderdaad een service om ons eigen werk te kunnen controleren en om van de klant te horen dat alles naar wens is. Maar waar mensen werken worden fouten gemaakt, dus ik zou heel graag de mogelijkheid hebben te kijken waar het in de facturering mis is gegaan, zodat ik eventuele fouten kan herstellen. Je mag mij rechtstreeks mailen op ilona@tvkdolfijn.nl en dan ga ik er gelijk mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Ilona van Wijk

daan van dijk 31/10/2020 - 16:46

Ze beweren dat ik een afspraak had gemaakt. Er zijn 2 facturen opgesteld van niet nagekomen afspraken. Lol ik weet van niets. En dan had ik 2 gaatjes. Na second opinieonderzoek bleek dat gewoon goede vullingen te zijn. Die ooit vervangen dienen te worden echter nu nog lang niet.

Reactie van/namens: Parijsch,Tandheelkundig Centrum

Beste Daan, Wat jammer dat dit je ervaring is in onze praktijk. Ik had graag met je meegekeken op het moment dat het speelde. Ik zie nu dat je 28 mei op controle bent geweest. Om 11.29 uur heb je de behandelkamer verlaten en zijn er meerdere afspraken gepland. Daarvan hebben we je ook herinneringen gestuurd en bij de eerste niet nagekomen afspraak hebben we ook nog telefonisch contact geprobeerd op te nemen met je en je voicemail ingesproken voor de afspraak die nog stond. Ik vind het vervelend dat je zelf aan geeft geen afspraken te hebben en dat er in ons systeem toch 2 in staan, met ook informatie wat er zou moeten gebeuren naar aanleiding van je controle. Ik zou het fijn hebben gevonden als je direct contact met mij zou hebben opgenomen in plaats via google recensies, dan had ik wellicht met je mee kunnen kijken wat er dan mis is gegaan en het kunnen oplossen. Wellicht kun je dit alsnog doen, dan kunnen we het ook hebben over het vervolg. Je kunt mij bereiken via ilona@tvkdolfijn.nl Ik zie je reactie graag tegemoet. Ilona van Wijk

Gijs De Raad 01/10/2020 - 21:24

Afspraak optijd willen verzetten, en vervolgens pas na 2,5 maand een nieuwe afspraak kunnen maken.

Reactie van/namens: Parijsch,Tandheelkundig Centrum

Beste Gijs, Dank voor uw feedback. Om onze service te kunnen verbeteren is het voor mij belangrijk wat meer informatie te hebben? In mijn beleving hebben we namelijk ruim voldoende plaats in de agenda, dus ik zou graag iets meer van de omstandigheden willen weten. Ook zou ik graag willen weten, of het maken van een afspraak na 2,5 maand echt een 1-ster waardering waard is. Zijn er dan misschien nog meer zaken waar u ontevreden over bent? Misschien wilt u contact met mij opnemen op ilona@tvkdolfijn.nl Met vriendelijke groet, Ilona van Wijk

Bas Heerkens 09/07/2020 - 21:50

Professionele praktijk, deskundige tandarts, goed geholpen

Monique Beverloo 09/07/2020 - 21:38

Wc Leeuwen 03/04/2020 - 17:53

Deze mensen hebben geen respect voor de iets minder financiële bedeelden in Nederland ze vinden poen belangrijker dan dat iemand pijn heeft zelfs kinderen zijn hier niet welkom als je vraagt of je later mag betalen smerige viespeuken zijn het

Reactie van/namens: Parijsch,Tandheelkundig Centrum

Beste meneer/mevrouw W.C. van Leeuwen, Jammer dat u dit zo ervaren heeft in onze praktijk. Wij hebben toch een iets ander beeld van dit verhaal. Op het moment dat iemand jarenlang stelselmatig zijn facturen niet betaald, wordt het lastig om zorg te blijven leveren. Echter kinderen sluiten wij nooit uit. Kinderen staan bij ons altijd op nummer 1, zij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor het betalingsgedrag van de ouders. Behandelingen bij kinderen worden daarom altijd uitgevoerd en er zijn ook geen financiële motieven vanuit onze zijde om dit niet te doen, mondzorg voor de jeugd wordt namelijk altijd vergoed vanuit de verzekering. Met vriendelijke groet, Ilona van Wijk

van Berg 27/08/2019 - 02:39

Jeroen Visser 29/03/2019 - 17:35

perfecte behandeling: Madelon daar moet je zijn !!

m Meeet 19/03/2019 - 17:33

Ivm omstandigheden gebeld voor het verzetten van een afspraak wat wel mogelijk was als je in de ochtend belt maar voor twee uur later een factuur wordt gestuurd. Bijdehande receptioniste die je verhaal niet laat afmaken, eerder gericht op discussie voeren dan probleemoplossend met de patiënt meedenken. En leuk dat ze zelf de praktijk vergeleek met een bakker of een supermarkt waar je iets koopt. Dan is het denk ik duidelijk: commerciële doeleinden gaan voor service en daar zie je mij geen 5 sterren als review voor geven.

Harry Braam 17/12/2018 - 00:22

Ralph Iseger 01/07/2018 - 13:32

Hans Blom 30/06/2018 - 21:45

H.H.C. van Hattum 21/04/2018 - 11:05

Anika Nijhuis 15/02/2018 - 18:53

Willem Leemans 11/05/2017 - 19:58

Ankelien Barkman 11/04/2017 - 11:40

reijer v lunteren 25/11/2016 - 15:13

Frans Hoffer 23/09/2016 - 12:02

ik vind dat deze praktijk te vaak nieuwe afspraken voor handelingen maakt en de handeling niet gewoon afmaakt. Ik heb daarom na heel wat jaren toch besloten naar een andere praktijk te gaan

Monique Kohler 29/08/2016 - 09:39

Stefanie de Jongh 30/12/2015 - 20:36