Dental Network Fascinatio

Fascinatio Boulevard 1126, 2909VA Capelle aan den IJssel
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.1
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Protheses-kunstgebit
  • Kindertandheelkunde

Team

tandarts
0.0
A. Saïdi
Tandarts
BIG nummer: 59922641502
tandarts
0.0
Aysun Karakus
Paro-preventieassistent
tandarts
0.0
Bobbi Roelfsema
Preventieassistent
tandarts
0.0
C. Aziz
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Chloë
Preventieassistent
tandarts
0.0
D. Den Hollander
Mondhygiënist
BIG nummer: 19928723579
tandarts
0.0
Davina Racaj
Preventieassistent
tandarts
0.0
N. Sarwarzada
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Sahar Naimi
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Sara Sharif
Tandarts
BIG nummer: 59920568102
tandarts
0.0
Shiela Sharif
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Shiwa Sharif
Tandarts
BIG nummer: 99063905802
tandarts
0.0
V. Pereira Goncalves De Jong
Tandarts
BIG nummer: 19922109702
tandarts
0.0
W.S.C. Ouwehand
Tandarts
BIG nummer: 79921636102
tandarts
0.0
Y. Elyassi
Tandarts
BIG nummer: 29920171902
tandarts
0.0
Y.T. Ismail
Tandarts
BIG nummer: 69921100602
tandarts
0.0
Y.V.A. Lemmers
Tandarts
BIG nummer: 89922099702

Faciliteiten

  • Spoed
0.0
0 waarderingen
4.1
32 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Fred Seegers 07 Mei 2022 - 10:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tamara Alisha Hoogerwaard 21 Apr 2022 - 09:34

Hele fijne tandartsen en mondhygiënisten. Ze denken met je mee waar nodig en stellen je op je gemak. Ook de dames achter de balie zijn altijd erg behulpzaam met het inplannen van afspraken zodat ik alles in 1 dag kan plannen. Super fijn. Overigens ook een schone, mooie praktijk.

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Beste Tamara, Super bedankt voor de mooie review! We zijn je graag tot dienst. Marit Wagterveld (kwaliteitsmanager) Dental Network

Miranda kleingeld 18 Mrt 2022 - 14:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Eline l 15 Mrt 2022 - 21:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Joan Barendsen 15 Mrt 2022 - 12:47

Fijne medewerkers, uitstekende behandeling en altijd goede informatie. Ik beveel Dental Network bij iedereen aan.

Rohan Sobha 15 Mrt 2022 - 10:28

Vriendelijk personeel en er is altijd iemand die je te woord kan staan in jouw eigen taal. Zeer korte wachttijden vaak en bij nood kan je vaak binnen een paar uur terecht. Dat ze tot laat open zijn en samenwerken met andere Dental Network locaties maakt het nog makkelijker om alle mondzorg geregeld te krijgen. Friendly staff and there's always someone who's able to assist you in your own language. Waiting times are very short and in case of emergency, you are able to see a dentist within hours. The fact that they are open till late evening and that they are cooperating with other Dental Network locations enables easier access to dental care.

Ellen Rietveld 02 Mrt 2022 - 18:38

Altijd even vakkundig en zeer vriendelijk.

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Bedankt Ellen voor je positieve review. We zijn blij dat we goede zorg konden verlenen en dat je het als positief hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Dental Network Capelle Fascinatio

Bianca Duivestein 31 Jan 2022 - 13:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Bedankt Bianca voor de positieve beoordeling! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Dental Network Capelle Fascinatio

Vahid R 01 Jun 2021 - 10:09

Zorgzaam en zeer vriendelijk. Ik zat in goeie handen!

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Bedankt voor de mooie woorden en positieve beoordeling! Erg mooi om te lezen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Dental Network Capelle Fascinatio

maryles aracil 14 Mei 2021 - 12:14

Ik heb er een slechte ervaring mee. Mijn eigen tandarts 4 maanden geleden is met pensioen gegaan en ik had nog geen tijd gehad om een nieuwe te zoeken. Mijn kroon was afgevallen en ik belde om te kijken of ze deze voor me wilden plakken. Eventueel zou ik dan verder bij hem patiënt worden. Ze weigerden bij te helpen om dat mijn vorige tandarts in Rotterdam zat. Ondanks ik al 30 jaar in Capelle woont moest ik maar in Rotterdam maar een spoedarts bellen. Dit was dus op een vrijdag dus ik heb heel het weekend haast niet kunnen eten want het loslaten van een kroon blijkt dus geen spoed te zin. Ik kon pas maandag bij een andere tandarts terecht. Regels zijn regels is hun motto BAH wat klantonvriendelijk :(

muziek mans 15 Mrt 2021 - 10:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Beste meneer/mevrouw, we zien dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Helaas zien we geen naam, waardoor we u niet terug kunnen vinden in ons patiëntenbestand. Mocht u echt patiënt bij ons zijn, wilt u dan telefonisch contact met ons opnemen om te bespreken waarover u ontevreden bent. Op deze manier kunnen we kijken of we onze service kunnen verbeteren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Dental Network Capelle Fascinatio

Juliette vd Heuvel 12 Feb 2021 - 16:18

Absoluut de beste tandarts in de regio Rotterdam/ Capelle. Het geduld, de aandacht en de professionaliteit stralen er van af. Na jaren angst te hebben gehad voor de tandarts, ga ik mede door de lieve mondhygiënistes en tandarts Sara nu fluitend naar de praktijk.

Leila Amaryllis ‘Paragnost & Mental Coach’ de Vries 11 Dec 2020 - 20:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Mehmetoostt 16 Nov 2020 - 11:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Phil Kleingeld 04 Jul 2020 - 14:22

Betrokken professionals! Zowel tandarts Yaris als de mondhygiëniste en receptionistes! Stuk voor stuk toppers. Je bent bij hen in goede handen.

Hellen Visser 20 Mrt 2020 - 15:33

Hele slechte tandartspraktijk dit heb ik nog nooit meegemaakt. We zijn van tandarts veranderd en daar bleek uit de gegevens en foto's uit 2017 en 2018 dat er al gaatjes zaten in 3 kiezen. Hier is nooit iets aan gedaan bij fascinatio!!! Echt schandelijk dit is niet alleen bij mijn man maar ook bij mijn zoon gebeurd.hoe kan dit zich tandartsen noemen. Prutsers dat zijn het die mensen op kosten jagen.echt schandelijk zoiets . Dus mensen pas op het enige waar ze blijkbaar goed in zijn om je elke keer naar de mondhygiënist te sturen.

Matthijs Sloothaak 26 Feb 2020 - 10:02

Vorige week een afspraak gehad bij deze tandarts in Capelle aan den IJssel. Direct een volgende halfjaarlijkse afspraak ingepland, controle en tandsteen weghalen is keurig uitgevoerd, dank!

Lennert Bruin 10 Apr 2019 - 16:54

Super vriendelijke tandarts (in mijn geval tandarts Saïdi), neemt de tijd, neemt de vragen serieus en heeft kundig advies en expertise. Vulling van een jaar geleden ook geen last van. Zeer te vreden.

Rick G 17 Dec 2018 - 13:51

Professionele vriendelijke mensen. Word altijd goed geholpen. Vaak pijnloze behandelingen. Erg tevreden mee.

H BB 08 Dec 2018 - 01:13

Fijne praktijk, kundige zorgverleners die weten wat kwaliteit is. Hebben oog voor de patiënt en luisteren goed naar je wensen.

Felicia Gonzales 11 Nov 2018 - 22:51

Heel goed geholpen, vriendelijk personeel en geen greintje pijn gevoeld! Heb 6 voortanden laten bedekken met facings, is echt prachtig gedaan.

Peanut Butter 10 Sep 2018 - 21:50

(Vertaald door Google) Bovenkant! (Origineel) Top!

Rasha Zomers 05 Sep 2018 - 23:41

Zit al bij deze tandarts sinds mn jongste is geboren, alweer 10 jaar geleden! Al die tijd super geholpen. Ook bij spoedklachten altijd dezelfde dag terecht. Mijn zoontje had last van zn kies. Ondanks de drukke agenda heeft de tandarts hem in haar eigen pauze geholpen! Niets dan lof

Robert Verhaar 15 Aug 2018 - 21:41

Vriendelijk team, zeer kundig en nemen de tijd voor je. Verschil van dag en nacht met mijn vorige tandarts! Door angst was ik al een tijdje niet geweest. Helaas een gaatje, maar dit was pijnloos en snel verholpen. Ze werken heel hygiënisch en zijn 6 dagen in de week geopend. Zeker blij met mijn overstap!

Farugh Nabhani 05 Jan 2018 - 14:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Danny 25 Dec 2017 - 20:32

Ik kom officieel uit dordt, en kan met zekerheid zeggen sinds dat ik zoal naar Mondzorg Facinatio, en Tandzorg Capelle ga is mijn gebit in top staat! Normaal als je van tandarts doet wisselen dan willen tandartsen geen mensen aan nemen waar achterstallig onderhoud is gedaan, maar hier was ik van harte welkom! En pas geleden de opening van de nieuwe praktijk bij het metro station ‘’Capelle Centrum’’ aan professionaliteit komt het echt niks te kort! De mensen zijn zeer vriendelijk en heel beleefd, en stellen je echt gerust! Keep it up! 💪🏻

Monica Huizer 20 Dec 2017 - 08:18

Ik die zo bang ben voor de tandarts voel mij hier als een koningin behandeld. Alles werd uitgelegd, werd samen met mij besproken hoe ik gesteund wilde worden tijdens de behandelingen. Na drie behandelingen ga ik nog steeds wel met angst maar toch ook met een soort plezier naar de tandarts. Voel mij serieus genomen en heb besloten hier nooit meer weg te gaan. Een dikke tien krijgen jullie van mij!

Fee You 10 Nov 2017 - 13:02

Een massaproductie. Zelden een herkenbaar gezicht. Firma wisselt vaker van medewerkers dan van handschoenen. Stalkerig bel-gedrag om je afspraken tig keer te verzetten. Trage+botte baliemedewerksters. En de collega's onderling die je graag naar elkaar sturen voor meer rekeningen. Wij komen niet meer. De groeten!

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Beste heer/ mevrouw Fee You, Hartelijk dank voor uw review. Wij betreuren het dat uw ervaring met onze praktijk u niet is bevallen. Wij hebben een team aan kundige behandelaars, waaronder specialisten, tandartsen en mondhygiënisten. Wij zijn er dan ook trots op om te melden dat wij complete tandheelkunde onder één dak kunnen bieden. Uiteraard is het hiervoor benodigd om als zorgverleners de handen ineen te slaan en de krachten te bundelen. Dit resulteert in een iets groter, doch professioneel en gezellig team. Onze patiënten hoeven bijvoorbeeld voor de plaatsing van een beugel niet elders onder behandeling maar worden geholpen door onze eigen geregistreerde orthodontist. Daarnaast hebben wij bijvoorbeeld ook een implantoloog in huis. Wij streven naar een interdisciplinaire benadering, waarbij de patiënt de best mogelijke zorg ontvangt. Wij werken continu aan onze service en proberen telefonisch zeer goed bereikbaar te zijn. Ook tijdens pauze tijd is onze balie bezet en zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Wij nemen uw mening ter harte en zullen verder werken aan handhaving en verbetering van onze service en kwaliteit. Mocht u het wensen, dan bent u uiteraard van harte welkom voor een vrijblijvend persoonlijk gesprek. Hiervoor kunt u ons telefonisch bereiken (010-2020207) of e-mailen (info@mondzorgfascinatio.nl). Hartelijk dank. Het team van Mondzorg Fascinatio drs. A. Sharif (tandarts)

Charlene 30 Aug 2017 - 21:30

Wortelkanaal behandeling daar gedaan, daarna vaak pijn aan die tand. Dit probleem gemeld, zegt dat ik het nog een keer moet doen en opnieuw 500 euro moet betalen!

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Beste heer/ mevrouw, Dank voor uw review. Wij betreuren het zeer dat u ongemak heeft ervaren na uw wortelkanaalbehandeling. Een dergelijke behandeling kan vaker helaas de nodige napijn veroorzaken. Echter kan het soms ook zo zijn dat het probleem groter is dan enkel ongemak na de behandeling. In bepaalde situaties komt de ontsteking na verloop van tijd namelijk weer terug. Hierbij spreken wij van een persisterende of recidiverende parodontitis apicalis. Het lijkt erop dat de therapie in uw situatie niet is aangeslagen, ondanks de voltooiing van de behandeling volgens de huidige richtlijnen binnen de tandheelkunde. Ook in uw situatie is de ontsteking helaas terug gekomen. In een dergelijk geval is het nodig een herbehandeling in te plannen om de kies alsnog te proberen ontstekingsvrij te krijgen. Helaas is dit een tijdrovende en zeer nauwkeurige behandeling, waarbij ook meestal een microscoop benodigd is. Deze behandeling wordt meestal door een specialist uitgevoerd (endodontoloog). Hiervoor worden de wettelijke tarieven gedeclareerd. Wij hopen dat u begrijpt dat wij het liefst hadden gezien dat uw tand na de eerste behandeling geheel klachtenvrij zou zijn geweest. Helaas laat het genezingsproces zich niet altijd volledig sturen, zoals ook nu blijkt. Als u nog vragen heeft of als u een vrijblijvend informatief gesprek wenst te plannen, dan kunt u ons gerust bellen of e-mailen. U bent natuurlijk ook van harte welkom in de praktijk. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw team van Mondzorg Fascinatio

Farhad Rezazadeh 18 Jun 2017 - 22:32

Uitstekende en vriendelijke zorgverleners. Ik had nooit verwacht met plezier naar de tandarts te gaan!

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Beste Farhad Rezazadeh, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u met plezier naar de tandarts gaat bij ons! Hartelijke groet, Uw team van Mondzorg Fascinatio

Tim H 14 Jun 2017 - 16:11

Een tandartsmachine. Schandalige behandeling van de klant en onduidelijke kosten die zonder uitleg worden doorberekend. Het personeel wordt niet veel beter behandeld. Vermijden. Er zijn talloze betere alternatieven.

waardering
Reactie van/namens: Dental Network Fascinatio

Beste Tim H., Hartelijk dank voor uw review. Uiteraard betreuren wij het ten zeerste dat u een negatief beeld heeft van onze tandartspraktijk. Wij staan immers voor heldere en transparante zorgverlening. Zo bespreken wij altijd vooraf de kosten met onze patiënten. Wij nemen zelfs de tijd om voor de patiënt (middels een speciaal softwareprogramma) uit te zoeken wat zijn of haar eigen bijdrage is. Dit doen wij puur als service. Een behandeling gaat altijd in goed overleg en er is altijd sprake van goedkeuring van de patiënt. Wij nodigen u graag uit om contact met ons op te nemen, zodat wij kunnen achterhalen wat er in uw situatie niet naar wens is geweest. Wij vertrouwen erop u hierin een passende oplossing te kunnen bieden. Ons absolute streven is immers om onze patiënten van de best mogelijke zorg te voorzien. Hierbij hoort uiteraard ook een goede service! Waar wij ons absoluut niet in kunnen vinden, is uw verwijt dat wij slecht omgaan met ons personeel. Zo hebben wij sinds de oprichting van de praktijk (inmiddels bijna 10 jaar geleden) een heel hecht team uit vaste medewerkers die dagelijks met veel plezier werken aan goede zorgverlening. Iedereen in ons team is een gelijkwaardig lid en wordt ook als zodanig behandeld: met respect en waardering. Wij betreuren deze onterechte bewering, maar uiteraard bent u vrij in uw mening, ondanks het feit dat u geen onderbouwing heeft voor uw beweringen. Wij hopen dat u desondanks open staat tot ons voorstel voor vrijblijvend en laagdrempelig overleg, zodat wij u alsnog naar tevredenheid van dienst kunnen zijn. Bij voorbaat hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Mondzorg Fsacinatio Yvette Merceij (praktijkmanager)

Waleed Saad 08 Feb 2017 - 22:53

Deze Google-recensie is zonder tekst