Mondzorg Beuningen

Mondzorg Beuningen
Alexiastraat 69, 6641CW Beuningen
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
0.0
Google
4.4
Zorgkaart
8.8
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 20:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 20:30
  • arrow vrijdag
    8:00 - 16:30

Graag stellen wij ons aan u voor. Mondzorg Beuningen is een professionele en persoonlijke ...

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Onzichtbare beugels/aligners
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Gehandicapte patiënten

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
Tandarts
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 39910255402
Nascholing
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 59913678602
Nascholing
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 39935464702

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Lasertherapie
  • Spoed
1.6
4.4
8.8
waardering icon
Marcel 17 Apr 2025 - 18:14 Review voor de praktijk
Wat een ontzettend slechte praktijk is dit, ik ben eigenlijk nooit boos maar nu ben ik WOEST. Ik ga gewoon het hele verhaal opschrijven maar ik wil beginnen met zeggen als je angstig bent voor een tandartsbezoek blijf hier dan weg ! Vorige week maandag was ik er na een weekend van helse kies/zenuw pijn zo klaar mee dat ik besloot na 29 jaar van extreme tandartsangst (na een mishandeling bij een kaakchirurg) toch maar een tandarts te bellen. Daar mijn vrouw al tevreden client was bij Mondzorg Beuningen belde ik die als eerst. Daar kreeg ik een vriendelijke dame aan de telefoon waarmee ik mijn verhaal deelde. Ze vond het knap dat ik de stap genomen had om te bellen en beloofde me dat ik snel geholpen kon worden. Er wa geen wachtlijst. Of ik maar even op de website een aanmeldformulier in wilde vullen en dan zou zij dit persoonlijk verwerken en me terug bellen voor een snelle afspraak. Ik was opgelucht en trots, stap 1 was gezet, daarna direct het aanmeldformulier ingevuld......en de hele dag niet terug gebeld. Ook dinsdag niet.....dinsdagmiddag toch maar eens gebeld hoe het zat. Andere dame aan de lijn......zij ging kijken, stond nog niks in het systeem maar ze zag wel dat haar collega er mee bezig was.....oke, en nu ? Wij bellen u zo snel mogelijk. Ik was inmiddels begonnen aan een Antibioticakuur die ik nog had liggen, gelukkig werkte dit wat icm Diclofinac. De pijn werd verzacht maar het probleem met mijn gebit was natuurlijk nog steeds aanwezig. Vrijdag middag zouden wij vertrekken voor een weekendje weg, toen nog steeds niet terug gebeld. Daarom maar weer zelf gebeld. Wederom een andere dame aan de telefoon, Haar vraag was, ja, en wat kan ik nu voor u doen ? Er was dus niks gecommuniceerd, niks bekend van mijn probleem....maar als u wilt kunt u later vanimiddag...... Dat ging dus niet omdat wij dan al weg waren (had ik bij de eerste dame ook al aangegeven) Na veel vijven en 6en kon ik een afspraak maken voor de volgende week donderdag.....dus nog 6 dagen buikpijn (en kiespijn). Maar ik had stap 1 gezet en wilde nu dus ook door. Vandaag was het dan eindelijk donderdag, om 16:45u had ik een afspraak. Natuurlijk zat alles onderweg tegen maar ik was ruim op tijd in Beuningen waas mij verteld werd dat er minimaal een uur uitloop was en dat ze liever een andere afspraak wilden maken, wanneer kan dit dan ? 6 mei was de eerste mogelijkheid. (wederom bijna 3 weken wachttijd).......waarop ik niet boos wilde worden en maar heb gezegd dat ik wel een andere tandarts zoek. Achterblijvend met een aantal vragen. 1) Waarom zegt vorige week een dame tegen mij dat ik vrijwel direct langs kan komen en moet ik dan nog 10 dagen met kiespijn lopen. 2) Waarom wordt er door de dames in de praktijk onderling niet gecommuniceerd. 3) Jullie hebben mijn telefoonnummer, waarom wordt ik niet gebeld als er meer dan een uur uitloop is. Jullie weten dat ik een half uur rijtijd heb. Al met al een ster voor de aardige dame die ik maandag aan de lijn had, voor de rest 0 sterren. Met dank voor weer een verder wantrouwen in tandartsen en hun praktijken.
Deskundigheid
1
Mate van luisteren
1
Algehele ervaring en zorg
1
Hygiene
5
Informatie na behandeling
1
1.6