LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Tandarts
5.9
Google
3.7
Zorgkaart
7
KV
0.0
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
maandag
8:00 -
17:00
dinsdag
8:00 -
21:00
woensdag
8:00 -
17:00
donderdag
8:00 -
17:00
vrijdag
8:00 -
17:00
Mondzorg Drenthe biedt u alle tandheelkundige zorg: algemene tandheelkunde, implantologie, orthodontie, esthetische tandheelkunde, ...
Waardeloos. Worden zonder mijn bevestiging afspraken gemaakt waar ik niks van weet.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
Michel 09 Mrt 2022 - 18:51Review voor de praktijk
Ivm. een gebroken kies gelukkig na 2 dagen 1e afspraak bij een jonge dame die provisorisch een noodvulling geplaatst had.
Na 2 dagen brak deze helemaal doormidden, helaas moest ik maar liefst 2 maanden wachten op een wortelkanaalbehandeling die maar liefst 560,- euro kostte , waar ik pas in de tandartsstoel achter kwam hoe duur dit was.
Dit, terwijl men de verplichting heeft om dit op voorhand te melden.
Wel zeer professioneel geholpen door Jesse de 2e keer, maar de praktijk algemeen een dikke onvoldoende voor de zeer lange wachttijden en het ontbreken van de essentiële informatie zoals kosten!!
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
3
7.5
Aldeweireldt 18 Dec 2016 - 15:45Review voor de praktijk
Eerlijkheid kundig. Soms veel beroeps taal zodat ik navraag moet doen.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
10
Is deskundig
8
Aanbeveling
10
9.0
Rolf Boer
17 Feb 2023 - 18:27
Waardeloze praktijk service lijkt nergens op.
Arliss
16 Feb 2023 - 20:32
Deze Google-recensie is zonder tekst
Suzanne Stuifzand
01 Feb 2023 - 11:07
Heel vriendelijk en geduldig personeel. Zij hebben mij enorm goed geholpen en kunnen mijn vragen altijd goed beantwoorden. Een afspraak bij mijn vaste tandarts maken is nooit een probleem
Pim van Amerongen
22 Nov 2022 - 11:09
Deze Google-recensie is zonder tekst
René Broekman
28 Okt 2022 - 17:06
Ga ik al jaren naar toe.
Vriendelijke medewerkers.
klarie Van Leeuwen - Haas
17 Sep 2022 - 09:48
Donderdag gebeld omdat ik niet wist wat te doen. Er was een stuk voor tand afgebroken, uiteraard erg schrikken dus hun maar gebeld ondanks mijn grote angst.
Helaas vond de assistente mij erg onnozel want inplaats van begrip te tonen werd ik uitgelachen. Toen ik vroeg wat ik dan wel kon doen hoorde ik weer gelach waar na zij mij nog durfde te vertellen dat ik mij via hun site kon inschrijven... Hoe DURF je te denken dat ik na zo'n gesprek nog patiënt WIL worden??? Associaal dat je zo met mensen omgaat!
Arnoud van Leijden
29 Aug 2022 - 15:51
Op vakantie en dan krijg je kiespijn. Niet het leukste, maar gelukkig maken ze bij Mondzorg Drenthe Beilen tijd voor je vrij. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en behandeld. Niets dan lof. Sorry, ik hoop niet te vaak langs te moeten komen.
Wim S.
18 Aug 2022 - 19:29
Deze Google-recensie is zonder tekst
Willy Dijkstra
03 Mrt 2022 - 16:09
Voor de tweede keer problemen gehad met tandtechnisch bedrijf Rolink. Ben nu geholpen door B.Saleh.
Bedrijf is geen aanrader. Erg vervelend. Er wordt niet naar jou wensen geluisterd. Je moet het nemen zoals zij het doen. Je mag alleen betalen.
Anneke Elting
05 Feb 2022 - 11:19
Deze Google-recensie is zonder tekst
Jolanthe van Vliet
07 Jan 2022 - 15:16
Zeer tevreden over deze tandartspraktijk
kundige tandartsen die rustig naar je luisteren en je op je gemak stellen ook de andere medewerkers heb ik als zeer kundig en vriendelijk ervaren
ook de baliemedewerkers ,
Jikke van der Woude
22 Nov 2021 - 14:29
Deze Google-recensie is zonder tekst
Stein de Jong
13 Aug 2021 - 16:41
Deze Google-recensie is zonder tekst
Margriet de Mos
12 Jul 2021 - 10:43
Bij klachten binnen een dag geholpen. Alles goed en op tijd geregeld
Tineke Van Tilborg
06 Mei 2021 - 17:01
Op advies van tandprotheticus in oude woonplaats naar Beilen verwezen.
Start oktober 2019.
Nieuwe onder en bovenprothese. Niets kunnen afbijten met bovenprothese, zeer pijnlijk en zat zeer los. Gevolg, met voedsel naar beneden komen. Vaak terug geweest, in totaal tot nu zo'n 30 keer in Beilen en Meppel geweest. Vraag om Second Opinion werd niet gehonoreerd, nieuwe bovenprothese, zelfde verhaal.
Nu wel Second Opinion, was zeer onprofessioneel. Tweede Second Opinion op eigen initiatief in Meppel, bij Zieck, conclusie beet is te hoog. Dat was het probleem. En niemand in Beilen kon dit constateren.
Weer terug, volledige nieuwe boven en onderprothese, dus tweede onder en derde bovenprothese.
Na deze week weer terug geweest te zijn omdat de onderprothese er bijna niet meer uit kon en ik verging van de pijn. Klikimplantaat te strak.
Nog steeds pijn aan bovenprothese. Aangegeven er klaar mee te zijn na zo'n 30 bezoeken vanuit Hoogeveen naar Beilen en Meppel.
Uit laten schrijven en naar de heer Liefers in Hoogeveen. Erger kon het toch niet meer worden.
Deze constateerde tot mijn schrik nog nooit zo,n slechte prothese te hebben gezien.
Boven en onder tanden staan niet in het midden recht tegenover elkaar, kiezen links staan naast elkaar, ondertanden zijn bijna niet meer te zien.
Met gevolg, ingevallen mond, contact met de manager, ze kunnen niets meer voor mij doen. Met andere woorden, zoek het maar uit.
Ik heb de heer Liefers verzocht dan maar op mijn eigen kosten alles weer te vernieuwen.
Beilen trekt de handen er van af, jammer. Liever had ik deze review niet geschreven, natuurlijk zal het ook vaak goed gaan, alleen bij mij niet en ik vind dat men zich er erg makkelijk vanaf maakt.
Ik heb voor de eerste prothese een eigen bijdrage betaald, terwijl het een slecht product was.
Het is een groot bedrijf waar de menselijke maat in mijn geval ontbrak. Een bedrijf kan ook te groot worden met dit als gevolg.
Aangezien ik aangaf dan naar het ONT te gaan, de klachtencommissie, werd mij door de manager verteld dat in die tussentijd niemand aan de huidige prothese mag komen.
De klachten commissie kan wel een jaar duren, dus geen optie, ontmoedigingsbeleid dus. Dan moet ik hier nog een jaar mee lopen, dan ben ik 2 en een half jaar verder.
Dan blijft er nog 1 ding over, een zeer negatieve review schrijven.
Nooit heeft men in Beilen aangegeven het voor mij ook vervelend te vinden, dat er iets niet goed kan gaan snap ik, maar als het nu nog onacceptabel is kan het niet aan mijn mond liggen.
Zo ja, had ik dat graag gehoord.
De grootste fout die men in Beilen maakt is dat er verschillende mensen met een prothese bezig zijn, steeds een ander.
Het is en blijft vervelend steeds je tandeloze mond aan een ander te tonen.
Uiteraard is mijn man ook uitgeschreven, ik had wat meer begrip verwacht.
eddy biamoengo
15 Apr 2021 - 13:37
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gerda B.
20 Mrt 2021 - 12:30
Goede tandarts, neemt de tijd en is vriendelijk. Ook pakken ze preventief op de goede manier problemen zoals tandsteen goed aan.
Ilona Mensing
09 Mrt 2021 - 15:38
Deze Google-recensie is zonder tekst
Peter
19 Nov 2020 - 08:39
Mondzorg Drenthe Beilen hanteert - terecht - een coronabeleid waar ik mij net als ieder ander aan wil houden, zolang dit in lijn is met de richtlijnen van het RIVM. Echter Mondzorg Beilen gaat een stuk verder dan deze Richtlijnen. Zolang dit op vrijwillige basis is, heb ik hier geen moeite mee maar tot mijn verbazing wordt dit verplichtend opgelegd. Zo kon ik geen afspraak maken met mijn 2 zeer jonge kinderen terwijl ik onmogelijk opvang kon vinden. Er wordt gesteld - zelfs in strijd met de richtlijnen van hun eigen branchevereniging de KNMT - dat een mondkapje verplicht is, waar deze verplichting wettelijk alleen voor publieke binnenruimten geldt. Daarnaast geldt een verbod op het aanraken van je telefoon en het verplicht spoelen met waterstofperoxide. Voor (een aantal van) deze maatregelen ontbreekt zowel de wetenschappelijke basis als het juridisch kader. Op hun website worden deze maatregelen niet genoemd. Hierover in gesprek gaan wordt niet geduld, zo heb ik ervaren. Sterker nog, ik kreeg de keuze: hetzij mijzelf confirmeren, hetzij niet meer welkom zijn voor reguliere zorg. Dit ondanks de wettelijke bescherming dat op voornoemde richtlijnen niet gehandhaafd mag worden en er dus bij bij het niet naleven van de richtlijnen geen consequenties (het onthouden van zorg) aan verbonden mogen worden. Voor mij reden een andere praktijk op te zoeken.
Martin Baak
05 Okt 2020 - 21:16
slechte comunicatie mbt rekeningen en discriminatie naar aanleiding van,financieële situatie.
naar aanleiding van deze wordt geen 30 dagen termijn aanngehouden.
Siemon Bisschop
02 Apr 2019 - 12:12
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wineke Hatzmann
18 Mrt 2019 - 20:25
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mahbuba Boer
11 Dec 2018 - 14:43
Aardige, gespecialiseerde mensen!
Wiebren de jong
26 Okt 2018 - 08:06
Deze Google-recensie is zonder tekst
Frits Nijhuis
24 Jun 2018 - 19:18
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nolle Hooghiemstra
25 Mei 2018 - 22:35
Deze Google-recensie is zonder tekst
Max Krijthe
29 Jan 2018 - 14:09
Ik zit hier vanaf 2012, altijd goed advies wat betreft mondhygiene en altijd vriendelijk.
Meestal als ik bel, kan ik nog binnen een week terrecht.
Anja Eefting-Tingen
17 Dec 2017 - 08:15
Deze Google-recensie is zonder tekst
Henk Zanting
02 Dec 2017 - 13:55
Deze Google-recensie is zonder tekst
Rini Pruijssers
27 Jul 2017 - 16:36
Top service en goede tandarts mijn kind had tand stuk. En via nood telefoon in de avond netjes te woord gestaan. En volgende dag meteen controle afspraak. Net medewerkers en mooi pand. Met zelfs poetsdoek. Goede vakantie tandarts service. En dat niet eens in de lente in de ogen van de tandarts assistentie 😉
Alie Van DenHatert
19 Aug 2016 - 16:32
Ik ben in Hooger Smilde met vakantie, ik ben hier geweest voor een behandeling. Helemaal top. Ik ben heel goed geholpen en ze waren heel vriendelijk. Dank voor jullie hulp .Alie VD Hatert
anneke eisen
17 Dec 2013 - 12:24
ik ben heel content met mijn implantaten de tandarts die ze de in heeft gezet
en tandarts voor de prothese
ik het gebit kreeg een kon alles eten en geen centje pijn
ben heel blij met mij gebit
Waardeloze praktijk service lijkt nergens op.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel vriendelijk en geduldig personeel. Zij hebben mij enorm goed geholpen en kunnen mijn vragen altijd goed beantwoorden. Een afspraak bij mijn vaste tandarts maken is nooit een probleem
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ga ik al jaren naar toe.
Vriendelijke medewerkers.
Donderdag gebeld omdat ik niet wist wat te doen. Er was een stuk voor tand afgebroken, uiteraard erg schrikken dus hun maar gebeld ondanks mijn grote angst.
Helaas vond de assistente mij erg onnozel want inplaats van begrip te tonen werd ik uitgelachen. Toen ik vroeg wat ik dan wel kon doen hoorde ik weer gelach waar na zij mij nog durfde te vertellen dat ik mij via hun site kon inschrijven... Hoe DURF je te denken dat ik na zo'n gesprek nog patiënt WIL worden??? Associaal dat je zo met mensen omgaat!
Op vakantie en dan krijg je kiespijn. Niet het leukste, maar gelukkig maken ze bij Mondzorg Drenthe Beilen tijd voor je vrij. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en behandeld. Niets dan lof. Sorry, ik hoop niet te vaak langs te moeten komen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Voor de tweede keer problemen gehad met tandtechnisch bedrijf Rolink. Ben nu geholpen door B.Saleh.
Bedrijf is geen aanrader. Erg vervelend. Er wordt niet naar jou wensen geluisterd. Je moet het nemen zoals zij het doen. Je mag alleen betalen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer tevreden over deze tandartspraktijk
kundige tandartsen die rustig naar je luisteren en je op je gemak stellen ook de andere medewerkers heb ik als zeer kundig en vriendelijk ervaren
ook de baliemedewerkers ,
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bij klachten binnen een dag geholpen. Alles goed en op tijd geregeld
Op advies van tandprotheticus in oude woonplaats naar Beilen verwezen.
Start oktober 2019.
Nieuwe onder en bovenprothese. Niets kunnen afbijten met bovenprothese, zeer pijnlijk en zat zeer los. Gevolg, met voedsel naar beneden komen. Vaak terug geweest, in totaal tot nu zo'n 30 keer in Beilen en Meppel geweest. Vraag om Second Opinion werd niet gehonoreerd, nieuwe bovenprothese, zelfde verhaal.
Nu wel Second Opinion, was zeer onprofessioneel. Tweede Second Opinion op eigen initiatief in Meppel, bij Zieck, conclusie beet is te hoog. Dat was het probleem. En niemand in Beilen kon dit constateren.
Weer terug, volledige nieuwe boven en onderprothese, dus tweede onder en derde bovenprothese.
Na deze week weer terug geweest te zijn omdat de onderprothese er bijna niet meer uit kon en ik verging van de pijn. Klikimplantaat te strak.
Nog steeds pijn aan bovenprothese. Aangegeven er klaar mee te zijn na zo'n 30 bezoeken vanuit Hoogeveen naar Beilen en Meppel.
Uit laten schrijven en naar de heer Liefers in Hoogeveen. Erger kon het toch niet meer worden.
Deze constateerde tot mijn schrik nog nooit zo,n slechte prothese te hebben gezien.
Boven en onder tanden staan niet in het midden recht tegenover elkaar, kiezen links staan naast elkaar, ondertanden zijn bijna niet meer te zien.
Met gevolg, ingevallen mond, contact met de manager, ze kunnen niets meer voor mij doen. Met andere woorden, zoek het maar uit.
Ik heb de heer Liefers verzocht dan maar op mijn eigen kosten alles weer te vernieuwen.
Beilen trekt de handen er van af, jammer. Liever had ik deze review niet geschreven, natuurlijk zal het ook vaak goed gaan, alleen bij mij niet en ik vind dat men zich er erg makkelijk vanaf maakt.
Ik heb voor de eerste prothese een eigen bijdrage betaald, terwijl het een slecht product was.
Het is een groot bedrijf waar de menselijke maat in mijn geval ontbrak. Een bedrijf kan ook te groot worden met dit als gevolg.
Aangezien ik aangaf dan naar het ONT te gaan, de klachtencommissie, werd mij door de manager verteld dat in die tussentijd niemand aan de huidige prothese mag komen.
De klachten commissie kan wel een jaar duren, dus geen optie, ontmoedigingsbeleid dus. Dan moet ik hier nog een jaar mee lopen, dan ben ik 2 en een half jaar verder.
Dan blijft er nog 1 ding over, een zeer negatieve review schrijven.
Nooit heeft men in Beilen aangegeven het voor mij ook vervelend te vinden, dat er iets niet goed kan gaan snap ik, maar als het nu nog onacceptabel is kan het niet aan mijn mond liggen.
Zo ja, had ik dat graag gehoord.
De grootste fout die men in Beilen maakt is dat er verschillende mensen met een prothese bezig zijn, steeds een ander.
Het is en blijft vervelend steeds je tandeloze mond aan een ander te tonen.
Uiteraard is mijn man ook uitgeschreven, ik had wat meer begrip verwacht.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede tandarts, neemt de tijd en is vriendelijk. Ook pakken ze preventief op de goede manier problemen zoals tandsteen goed aan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mondzorg Drenthe Beilen hanteert - terecht - een coronabeleid waar ik mij net als ieder ander aan wil houden, zolang dit in lijn is met de richtlijnen van het RIVM. Echter Mondzorg Beilen gaat een stuk verder dan deze Richtlijnen. Zolang dit op vrijwillige basis is, heb ik hier geen moeite mee maar tot mijn verbazing wordt dit verplichtend opgelegd. Zo kon ik geen afspraak maken met mijn 2 zeer jonge kinderen terwijl ik onmogelijk opvang kon vinden. Er wordt gesteld - zelfs in strijd met de richtlijnen van hun eigen branchevereniging de KNMT - dat een mondkapje verplicht is, waar deze verplichting wettelijk alleen voor publieke binnenruimten geldt. Daarnaast geldt een verbod op het aanraken van je telefoon en het verplicht spoelen met waterstofperoxide. Voor (een aantal van) deze maatregelen ontbreekt zowel de wetenschappelijke basis als het juridisch kader. Op hun website worden deze maatregelen niet genoemd. Hierover in gesprek gaan wordt niet geduld, zo heb ik ervaren. Sterker nog, ik kreeg de keuze: hetzij mijzelf confirmeren, hetzij niet meer welkom zijn voor reguliere zorg. Dit ondanks de wettelijke bescherming dat op voornoemde richtlijnen niet gehandhaafd mag worden en er dus bij bij het niet naleven van de richtlijnen geen consequenties (het onthouden van zorg) aan verbonden mogen worden. Voor mij reden een andere praktijk op te zoeken.
slechte comunicatie mbt rekeningen en discriminatie naar aanleiding van,financieële situatie.
naar aanleiding van deze wordt geen 30 dagen termijn aanngehouden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Aardige, gespecialiseerde mensen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik zit hier vanaf 2012, altijd goed advies wat betreft mondhygiene en altijd vriendelijk.
Meestal als ik bel, kan ik nog binnen een week terrecht.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top service en goede tandarts mijn kind had tand stuk. En via nood telefoon in de avond netjes te woord gestaan. En volgende dag meteen controle afspraak. Net medewerkers en mooi pand. Met zelfs poetsdoek. Goede vakantie tandarts service. En dat niet eens in de lente in de ogen van de tandarts assistentie 😉
Ik ben in Hooger Smilde met vakantie, ik ben hier geweest voor een behandeling. Helemaal top. Ik ben heel goed geholpen en ze waren heel vriendelijk. Dank voor jullie hulp .Alie VD Hatert
ik ben heel content met mijn implantaten de tandarts die ze de in heeft gezet
en tandarts voor de prothese
ik het gebit kreeg een kon alles eten en geen centje pijn
ben heel blij met mij gebit