LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Met de tandarts tot op heden geen problemen gehad. De tandartsassistente daarintegen (Mirjam) heeft geen empatisch vermogen en snapt niet dat na 3x de afspraak te verzetten danwel aan te passen door de praktijk dit niet altijd kan gezien andere mensen ook werken. Als je daar dan in tegen gaat en uiteindelijk door onvrede zegt een andere tandartsenpraktijk overweegt je meteen uit de praktijk wordt gezet. Mondzorg Oling is dan ook een zorgverlener die zorg weigert terwijl een afspraak al staat. Zij gooien het dan, omdat de patient ontevreden is, op schending van vertrouwen door zorgvrager. Dit geheel krijgt van mijn kant nog een heel ander staartje als de tandarts niet terug belt om het verhaal aan te horen van de kant van de patient. De TA kan het verhaal wel behoorlijk aangedikt hebben. Bewijs van het gesprek is er niet want een opname is er niet geweest, zijn ook de woorden van de TA.
Deskundigheid
9
Mate van luisteren
1
Algehele ervaring en zorg
7
Hygiene
5
Informatie na behandeling
7
Informatie tijdens behandeling
10
Informatie voor behandeling
7
Klantvriendelijkheid
2
Kosten verwachting?
6
Meebeslissen over behandeling
10
Voldoende tijd voor mij
7
Omgaan met angstige patienten
8
Omgang met kinderen
6
Resultaat behandeling
10
Snelheid afspraak
2
Telefonische bereikbaarheid
5
Tijd en aandacht
4
Vermijden onnodige pijn
9
Vooraf toestemming
10
6.6
Leo 30 Jul 2024 - 15:23Review voor de praktijk
Nog nooit zo een zorgzame, begrip volle en kundige tandarts ervaring gehad.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
ablinkwijsbeek 23 Jul 2019 - 21:00Review voor de praktijk
doel treffend . vriendelijk . goede uitleg van hoe en wat ... is niet altijd als patient leuk om te horen