Tandheelkundige Kliniek Atlas

Prins Hendrikkade 149, 1011AV Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
9:00 - 17:00 -
dinsdag
9:00 - 17:00 -
woensdag
9:00 - 17:00 -
donderdag
9:00 - 17:00 -
vrijdag
9:00 - 12:00
Tandartspraktijk Atlas aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam is gespecialiseerd in behandelingen van angstige patienten. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in prothetiek (kunstgebitten, frame's en zogenaamde klikprotheses). Vergoeding van alle verzekeraars. Er is ook een tandtechnisch laboratorium. De tandartspraktijk neemt nog nieuwe patienten aan.
https://www.atlaskliniek.nlInformatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team
Allian
Mondhygiënist
Guido van West
Tandarts
BIG nummer: 19024859502
I.R. Wernert
Tandarts
BIG nummer: 79058918802
Iris van Wernert
Tandarts
S. Castelein
Tandarts
BIG nummer: 59918243202

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Spoed
Deze kliniek is ronduit GEWELDIG wordt goed naar je geluisterd en hele lieve mensen.Heb nu Iris als tandarts die is verschrikkelijk kundig echt heel mooi. Sfeer is heel ontspannen assistente Jodi doet ook een duit in het zakje om er een leuke sfeer van te maken. Iris had ik 7 jaar geleden al maar ze is weggegaan omdat ze zwanger was.Maar is gelukkig weer terug.😀😀En ook niet te vergeten Yvonne altijd tijd en een lief woordje 😊
Onlangs had ik een haarscheurtje in mijn prothese. Ik kon meteen langs komen. Altijd fijn dan kan de schade beperkt blijven. Bij de receptie mijn gegevens afgegeven en prijsopgaaf gevraagd. Reactie was “dat betaald de verzekering” ! Na enig wachten was de prothese “klaar” Met uitleg erbij dat het getroffen gebied een zwakke plek was dat is nu eenmaal. Na enkele weken was hetzelfde scheurtje weer daar. Voor mijn eerste “reparatie” was mijn prothese meerdere jaren probleem vrij ingezet. Dus terug gaan naar Atlas leek mij nogal zinloos. De verzekering betaald dus hoppa naar een andere dacht ik. Een conculega van Atlas was snel gevonden. Een nette prijsopgaaf en uitleg wat het plan van aanpak zou worden. €120,- en er zou een stukje glasvezel verwerkt worden in het getroffen gebied. Dit leek mij een prima plan. Ik kon pas na 2 uur terug komen. Het was bij terugkeer ook klaar. Uitleg dat er ook nog een stukje ergens was afgebroken dat had hij bijgezet. Klopte ook dat wist ik. Maar zei de kanjer we hadden een prijs afgesproken dus dat is het wat mij betreft. Ik gaf een deftige bonus aan de beste man (eigenlijk is dit nooit in geld uit te drukken) Het kwartaal is om en de ziektekostenverzekering stuurt netjes een overzicht! Atlas zou voor ruim € 300,- werk gedaan hebben. Bijna een A4 pagina vol met toelichting van de werkzaamheden. Gieten, mal maken en veel meer. Het gebit is NOOIT uit elkaar geweest geen mal nodig geweest en ook niet gedaan. Daarvoor was de klus veel te snel klaar! EN HET GEDANE WERK DEUGDE NIET..................................... Advies...... Geef NOOIT je gegevens! Maak een deugdelijke prijsafspraak! Declareer zelf de gemaakte kosten! Dit was duidelijk een scam! Plan uitvoering en executie van een volmaakte “schoonheid” Alles duidt erop dat dit geen eenmalige actie was. De verzekering is het goedkoopste incassobureau denkbaar. Je kan als klant geen kant op, geen enkel bewijs. ATLAS..... Neem contact op! Zet dit weer recht aub Adres is bekend
Goedendag mijnheer Henk, Wat vervelend dat u zo een nare ervaring bij ons heeft gehad. Ik zou graag willen uitzoeken wat er fout is gegaan en hoe we het voor u kunnen oplossen, maar helaas is uw klacht bij ons niet bekend, noch hebben wij patiënten met uw achternaam in ons systeem staan. Zou u telefonisch contact met ons op kunnen nemen op 020-6224462, dan kunnen wij dit zo spoedig mogelijk uitzoeken en oppakken. Hartelijke groet, Team Atlas
Zeker ontevreden over deze instelling -klachten werden ontkent -er wordt iets gedaan die niet afgesproken werd -mondhygiëniste die zelf actie neemt zonder met patiënt te overleggen, met name laten vernietigen van kweken, waardoor het hele behandel proces nog meer vertraagd wordt Bij deze instelling voel ik me niet veilig
Ik ben zeer tevreden.met de mensen die mij te woord hebben gestaan stuk voor stuk vriendelijk.ook zeker de dames bij de ingang. En de tandartsen de heren waren ook vriendelijk ik vertrouwde ze binnen paar minuten.zij stelde mij echt gerust.
Beste André, Bedankt voor jouw positieve review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden met ons bent.
Vriendelijk personeel en begripvol
Bedankt voor deze vriendelijke woorden!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heb na meer dan 20 jaar mijn tweede prothese gebit van atlas ben er super tevreden over nooit geen problemen of last gehad goede service. Moet binnenkort mijn prothese laten aanpassen en ga dus weer naar Atlas
Wat fijn om te lezen dat je nog steeds zo blij bent met jouw prothese. Afhankelijk van jouw verzekering mag je iedere 5 óf 8 jaar een nieuwe prothese. Dus als je er aan toe bent; bel ons vooral voor een afspraak! Groetjes, Team Atlas
Top gasten
(Vertaald door Google) ENGELS SCHRIFTELIJKE REVIEW !! hoewel ik redelijk Nederlands spreek, is deze recensie voor Engelssprekende patiënten die overwegen waar ze heen kunnen voor een uitstekende service. Ik moest een bovenprothese laten maken, nadat ik de boventanden had verloren en een tijdelijke prothese had gemaakt van mijn originele roestvrijstalen frame, dat ik al meer dan 23 jaar had gedragen. Na vele aanbevelingen aan Atlas ben ik erg blij dat ik hier mijn bovenprothese heb laten maken, de pasvorm is uitstekend, de tanden zien er natuurlijk uit, niet te wit of te "perfect van vorm" en passen bij een 60+ persoon. Trudy bij de receptie is UITSTEKEND !! alles wordt in zeer beknopte details uitgelegd over de verzekeringsregels en het behandelprogramma. Ik raad iedereen die een prothese nodig heeft aan om naar Atlas Dental Practice te gaan. Ik heb er alle vertrouwen in dat als er pasproblemen optreden, ik terug kan gaan voor nazorg. (Origineel) ENGLISH WRITTEN REVIEW!! although I can speak reasonable Dutch, this review is for English speaking patients considering where to go for an excellent service. I had to have a top denture made, after losing top teeth and having a temporary denture made from my original stainless steel frame, which I had worn for over 23 years. After many recommendations to Atlas I am very pleased I had my top denture made here, the fit is excellent, the teeth are natural looking, not too white or too "perfect in shape" and befitting a 60+ person. Trudy in the reception is EXCELLENT!! everything is explained in very concise details as to the insurance rules and treatment program. I recommend anyone who needs a denture to go to Atlas Dental Practice, I feel very confident that should any fitting problems arise I can go back for aftercare.
(Vertaald door Google) Geachte heer Wilby, hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We hopen dat je blij zult blijven met je nieuwe gebit, maar er kunnen zich ooit problemen voordoen, aarzel niet om ons te bellen. De beste wensen, Team Atlas en Trudy! (Origineel) Dear Mister Wilby, thank you very much for your kind words! We hope you remain happy with your new denture but may problems ever arise, don't hesitate to give us a call. Best Wishes, Team Atlas and Trudy!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ging naar deze tandarts toe ik nogal panisch ben voor tandartsen en ze daar het een 'angst-tandarts' zouden hebben. De 'angsttandarts' bleek een jonge nogal onzekere en onervaren vrouw die met name goed was in het aanwakkeren van angsten. Ik raad iedereen een bezoek aan deze tandarts ten zeerste af. Gelukkig heb ik nu een ervaren, wat oudere tandarts gevonden die mij meteen van die angst af heeft geholpen.
Geachte mevrouw Tatiana, Wat ontzettend vervelend dat u zo een negatieve ervaring bij ons heeft gehad, zeker omdat wij al jaren proberen zo veel mogelijk mensen van hun tandartsangst af te helpen! Omdat niet elke patiënt een klik heeft met elke tandarts hebben wij meerdere (Altijd ervaren en sommige zelfs zéér ervaren) tandartsen bij ons werken en bieden wij alle patiënten een andere optie aan als ze hun onvrede bij ons melden. Wij betreuren het dat u uw onaangename ervaring nooit bij ons heeft durven melden en aangezien wij al geruime tijd geen (jonge) vrouwelijke tandarts bij ons hebben werken heeft u daar vast een tijd mee gezeten. Wij zijn wel blij dat u inmiddels een fijne tandarts heeft gevonden en hopen uiteraard dat uw tandartsangst daarmee voorgoed is verholpen. Bedankt voor uw feedback. Vriendelijke groet, Team Atlas
Super! Ze hebben al mijn tanden getrokken en had er verder geen pijn of last van.
Ik wil tandarts Sep bedanken voor de behandeling van mijn angstige vriendin dedie houtkamp je was geweldig,
De eerste keer dat ik hier kwam had ik daarna nog 2 weken last omdat die tandarts onder verdoving m'n wang te ver opengetrokken heeft. De tweede keer dat ik kwam, werd er zonder te vragen gevuld voor een tand die --zo hoorde ik na de sessie-- twee weken later er uit moest. Of ik even 87 euro wilde afrekenen. Die twee weken had ik wel kunnen volhouden zonder vulling, als mij die keuze werd gegeven. Prijzige onkunde dus, De secretaresse is aardig, maarja, daarvoor ga ik niet naar de tandarts. Hier kom ik niet meer.