Tandartspraktijk Watergraafsmeer

Robert Kochplantsoen 10B, 1097GH Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.1
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 16:30
  • arrow dinsdag
    8:30 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:30 - 16:30
  • arrow donderdag
    8:30 - 13:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Protheses-kunstgebit

Team

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
4.1
0.0
Lies Wilke 08 Aug 2019 - 07:37

Professionele en zorgzame tandartsenpraktijk.

Marco Van der Zee 02 Mei 2019 - 10:20

Al 19 jaar tevreden met deze tandarts.

Aleh Atsman 25 Apr 2019 - 17:08

(Vertaald door Google) Hetzelfde verhaal overkwam mij, zoals Nat Bu. Ik had maar één probleem dat ik wilde oplossen. Na het eerste bezoek vertelde ze me dat het belangrijk is om 4 vullingen te repareren. Natuurlijk ben ik het ermee eens, ik ben geen tandarts. Na een paar bezoeken maakte ze haar "fixes". Vanaf dat moment heb ik pijn elke keer dat ik kauw. Linkerzijde kaken altijd pijn als ik water drink met een andere temperatuur dan mijn lichaam. Als ik iets eet waarschuw en enz. Een beetje kouder of warmer - pijn. Ik ben echt bang om daar weer naartoe te gaan. Ik ben bang. Vertrouw die persoon niet. Ik had één probleem voordat ik op bezoek ging, nu heb ik een hele mond vol problemen. Denk twee keer na voordat je erheen gaat. Hoe triest dat ik zo'n opmerking niet zag voordat ik daarheen ging. Ik hoop dat je het leest. Succes! (Origineel) The same story happened to me, like Nat Bu. I had only one problem which I wanted to fix. After the first visit, she told me that it is important to fix 4 fillings. Of course, agreed, I am not a dentist. After a few visits, she made her "fixes". From that moment I have pain each time I chew. Left side jaws pain always if I drink water with a temperature different from my body. If I eat something warn and etc. A little bit colder or warmer - pain. I am really afraid to go there again. I am scared. Don't trust that person. I had one problem before visiting hey, now I have a full mouth of problems. Think twice before going there. How sad that I did not see such a comment before going there. Hope you read it. Good luck!

Jose Viña 22 Nov 2018 - 23:11

Al jaren een blije klant, vroeger in de andere locatie, en nu ook in de nieuw praktijk. Ik heb de hele gezin hier gebracht, de kinderen vinden hier leuk.

Menke I 22 Nov 2018 - 18:17

Fijne tandarts! Professioneel, modern en altijd vriendelijk.

S. Madjid 22 Nov 2018 - 12:14

Na bij een andere tandarts van tevoren altijd zenuwachtig te zijn, verwachtte ik bij deze niets anders. Maar integendeel, bij deze tandarts voel ik mij comfortabel en op mijn gemak. Je wordt goed behandeld en op de hoogte gesteld. Kan me geen betere tandarts wensen.

Angélica Blaauwkamer 21 Nov 2018 - 21:01

Hartelijk en warm ontvangst. Vriendelijke en zorgvuldige mensen die hun beroep nastreven. De praktijk ziet er erg mooi, modern en fris uit. Ik raad deze pratijk zeker aan!

Martijn Miguel Surie Pleguezuelo 21 Nov 2018 - 20:52

Al jaren de beste tandarts van Oost. Fijne, persoonlijke benadering. Goed advies en behandeling, nog nooit een gaatje gehad! Blijf hier met plezier komen

ravi Sewbaransingh 21 Nov 2018 - 20:14

Goede service en makkelijk met afspraken. Aardig personeel en relaxte sfeer

AR Aladin 21 Nov 2018 - 17:49

Zeer goede service, aan de telefoon zeer vriendelijk en eenmaal op de praktijk ging alles zoals het hoort. Tandartspraktijk zoals het hoort dus.

S de Vries 21 Nov 2018 - 15:02

Superslechte service! Na het wijzigen van mijn afspraak kon ik meteen een nieuwe tandarts gaan zoeken! Ik vraag me af of ze zo met alle klanten omgaan! Ook de telefoniste was super onbeschoft!

Nathaly Bustamante 17 Okt 2018 - 11:02

(Vertaald door Google) Gedeelde Zandvakili, tandarts en eigenaar van Tandartspraktijk Watergraafmeer, weigert me vaak te zien wanneer ik constant pijn had in dezelfde holtes die ze opvult. Na een week behandelde ze me, kwam ik terug omdat ik kon eten en bijten. Ze zag me heel snel waardoor ik het gevoel kreeg dat ze geld en tijd met me verloor. De tweede keer kwam ik terug omdat ik niet goed kon kauwen. M (na bijna 2 maanden) Ze weigert me te zien en begint voor mijn dochter te schreeuwen dat als ik haar werk niet vertrouw, ik naar een andere tandarts moet gaan. Ze zei dat ik moest wachten. Ik wacht nog 3 maanden. Ik neem opnieuw contact met haar op omdat ik pijn had elke keer dat ik een ijsje at of op elkaar kauwde. Ze weigerde me te zien. Waarom? Ze kon er maar 5 minuten over doen om het te controleren, maar dat deed ze niet. Ze stelde voor dat ik moest wachten of een andere tandarts moest zoeken of de holte opnieuw moest invullen (natuurlijk moet ik opnieuw betalen). Ik was echt teleurgesteld dat ze niet wilde controleren wat er mis was met mij en de verantwoordelijkheid als tandarts op zich nam. Ze verloor de menselijke aanraking als tandarts en ze denkt zeker in de winst. (Origineel) Shared Zandvakili, tandarts and owner of Tandartspraktijk Watergraafmeer, refuses to me see in many occasions when I was having constanly pain in same cavities that she fill in. After a week she treated me, I came back because I could eat and bit properly. She saw me really fast making me feel that she was losing money and time with me. Second time I came back because I could not chew properly.m (after almost 2 months) She refuses to see me and start yelling in front of my daughter that if I don’t trust her work I should go to another dentist. She said that I need to wait. I wait for another 3 months. I contact her again because , I was having pain every time I ate an ice cream or chewed meet. She refused to see me. Why? She could just take 5 min to check , but she didn’t. She suggested that I should wait or look for another dentist or fill in again the cavity (of course , I have to pay again). I was really disappoint that she didn’t want to check what is wrong with me and take the responsibility as a dentist. She lost the human touch as dentist and she definitely think in the profits.

Joost van Schendel 25 Sep 2018 - 20:10

Wat een fijne praktijk en wat een zorgvuldige en zorgzame tandarts! Ik raad deze tandarts iedereen aan.

el hassan el mansouri 02 Jan 2017 - 14:21

Deze Google-recensie is zonder tekst