Tandartspraktijk M.j.j. Walvis

Koninginneweg 7, 1071HZ Amsterdam
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
0.0
Google
4.3
Zorgkaart
10
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:30 - 18:15
  • arrow dinsdag
    9:30 - 18:15
  • arrow donderdag
    11:00 - 17:00

Algemene praktijk met echte mondhygiëniste. Uitsluitend op afspraak. Bereikbaarheid boven modaal. Geen standaard ...

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
Tandarts

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
3.8
4.3
10
waardering icon
Anna 17 Jul 2025 - 12:59 M.J.J. Walvis Tandarts
Dokter de Walvis is een patriarchale, autoritaire en ouderwetse tandarts die mij na een klacht over een mijns inziens verkeerde beslissing over een wortelkanaalbehandeling, en het niet serieus nemen van de hevigheid van mijn pijn, dusdanig bejegend heeft dat ik me nu toch geroepen voel om anderen in te lichten. De details van de behandeling waren tot hier aan toe: hij besloot niet tot een wortelkanaal behandeling over te gaan ondanks het zien van een kleine ontsteking van de wortel, en ondanks de pijn die ik uitlegde als erger dan ooit gehad. Hij besloot de plek als een normaal “gaatje” te behandelen, waardoor ik een maanden-durende nasleep in het buitenland heb gehad. Zijn conclusie is dat hij geen fout heeft gemaakt. Echter, zijn communicatie met mij was werkelijk beneden elke peil. Na mijn klacht annuleerde hij uit het niets mijn afspraak met de mondhygiëniste als ik - op een zondag - niet binnen enkele uren zou reageren. Toen ik hem schreef dat ik hiervan in de war was, stuurde hij dingen als dat hij alleen iets terug had gestort van de rekening voor de vorige behandeling om “van het gezeik af te zijn. NIET omdat ik meende schuldig te zijn aan iets als tekort schieten”. Ongeacht de details van de situatie: ik ben altijd beleefd geweest en een behandelaar die de klacht van zijn patiënt afschildert als gezeik hoort niet thuis in onze zorg.
Deskundigheid
6
Mate van luisteren
1
Algehele ervaring en zorg
1
Hygiene
5
Informatie na behandeling
4
3.8