Overzicht van de reviews van afgelopen jaren
Tandartspraktijk M.j.j. Walvis
Koninginneweg 7, 1071HZ Amsterdam
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen
(Alleen voor praktijk eigenaren)
Aanpassingen Praktijk gegevens
LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Tandarts
6.9
Google
4.3
Zorgkaart
10
KV
0.0
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
6.9
2 waarderingen
4.3
7 waarderingen
10
2 waarderingen
2025
6.9
2 waarderingen
- Tandarts
- Zorgkaart
Doriann 20 Sep 2025 - 21:37
M.J.J. Walvis Tandarts
Zeer vakkundig en ook aardig en empathisch. Het resultaat van de behandeling is zo fantastisch dat ik weer voluit durf te lachen en me zekerder voel
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Anna 17 Jul 2025 - 12:59
M.J.J. Walvis Tandarts
Dokter de Walvis is een patriarchale, autoritaire en ouderwetse tandarts die mij na een klacht over een mijns inziens verkeerde beslissing over een wortelkanaalbehandeling, en het niet serieus nemen van de hevigheid van mijn pijn, dusdanig bejegend heeft dat ik me nu toch geroepen voel om anderen in te lichten. De details van de behandeling waren tot hier aan toe: hij besloot niet tot een wortelkanaal behandeling over te gaan ondanks het zien van een kleine ontsteking van de wortel, en ondanks de pijn die ik uitlegde als erger dan ooit gehad. Hij besloot de plek als een normaal “gaatje” te behandelen, waardoor ik een maanden-durende nasleep in het buitenland heb gehad. Zijn conclusie is dat hij geen fout heeft gemaakt.
Echter, zijn communicatie met mij was werkelijk beneden elke peil. Na mijn klacht annuleerde hij uit het niets mijn afspraak met de mondhygiëniste als ik - op een zondag - niet binnen enkele uren zou reageren. Toen ik hem schreef dat ik hiervan in de war was, stuurde hij dingen als dat hij alleen iets terug had gestort van de rekening voor de vorige behandeling om “van het gezeik af te zijn. NIET omdat ik meende schuldig te zijn aan iets als tekort schieten”.
Ongeacht de details van de situatie: ik ben altijd beleefd geweest en een behandelaar die de klacht van zijn patiënt afschildert als gezeik hoort niet thuis in onze zorg.
Deskundigheid
6
Mate van luisteren
1
Algehele ervaring en zorg
1
Hygiene
5
Informatie na behandeling
4
Informatie tijdens behandeling
2
Informatie voor behandeling
4
Klantvriendelijkheid
1
Kosten verwachting?
3
Meebeslissen over behandeling
1
Voldoende tijd voor mij
7
Omgaan met angstige patienten
5
Omgang met kinderen
7
Resultaat behandeling
1
Snelheid afspraak
7
Telefonische bereikbaarheid
7
Tijd en aandacht
9
Vermijden onnodige pijn
1
Vooraf toestemming
1
3.8