Tandartspraktijk dental Da Vinci
Buikslotermeerplein 416, 1025WP Amsterdam
Neemt geen patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:30 - 17:00 -
dinsdag
8:30 - 17:00 -
woensdag
8:30 - 17:00
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken

Team
Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Een rekening gekregen van 60 euro voor het niet nakomen van een afspraak. Ik heb geen mail bevestiging gehad niks. Contact gezocht met de tandarts en daarbij ook mijn situatie uitgelegd dat ik al langere tijd op ziektebed lig, weinig kan en hier niet van op hoogte was. Daarbij kreeg ik het antwoord dat ik gewoon moest betalen. Bedankt voor het begrip ———————————— Reactie: In een halfjaar kan een er hoop veranderen in iemands gezondheid. Ik ben niet op de hoogte gesteld door jullie van deze afspraak. Heb geen herinnering niks ontvangen. Heb mijn letsel/situatie telefonisch geprobeerd uit te leggen maar daar was weinig begrip voor. Draait bij jullie om geld, maar dat is geen probleem alleen heel erg jammer
Beste Rory, Wij vinden het heel jammer dat u ons vanwege een rekening voor een niet nagekomen afspraak beoordeelt met 1 ster, nadat u jarenlang patiënt bij ons bent geweest en nooit klachten heeft gehad over onze praktijk/behandelingen. Wij hebben een uur aan tijd gereserveerd voor u en wanneer de afspraak niet wordt afgezegd en de tandarts een uur moet wachten wordt bij elke patiënt de gereserveerde tijd in rekening gebracht. Dit is altijd ons beleid geweest en wij kunnen geen onderscheid maken tussen patiënten. Daarnaast vragen wij bij elk bezoek naar de gezondheid van de patiënt en over ziekte is ons niets bekend en hierover is ook tussentijds/telefonisch ook niets besproken. Als wij hier van op de hoogte waren geweest hadden wij hier wellicht rekening mee kunnen houden. Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk Dental Da Vinci
Haat service
Beste meneer/mevrouw Phuyal, Wat jammer dat u onze praktijk zo heeft ervaren. Uw naam komt echter niet voor in ons bestand, ook niet bij de uitgeschreven patiënten. Wij verzoeken u contact met ons op te nemen via telefoonnummer 020 633 1411 en dan kunnen wij dit wellicht oplossen. Met vriendelijke groet, Team tandartspraktijk Dental Da Vinci
Slechte waarde
Beste Rabin, Wij weten niet wie u bent en wat voor probleem er zich heeft voorgedaan. Wat bedoelt u precies met slechte waarde? Wij willen graag weten wat wij volgens u kunnen verbeteren en verzoeken u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen zodat we het probleem mogelijk kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk Dental Da Vinci
Goede praktijk met huiselijke sfeer en vriendelijke mensen. Alles goed van te voren besproken en de behandelingen verlopen altijd prettig en goed!
Beste meneer Bonaparte, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk Dental Da Vinci
Hele fijne tandarts, kom hier al meer dan 10 jaar. Mevrouw Pouramiri is een uitstekende tandarts, altijd heel vriendelijk waardoor ik me erg op mijn gemak voel bij haar. De andere tandartsen die ik weleens heb gehad, vind ik ook erg goed.
Beste Bruce, Bedankt voor de positieve review! Wij zijn blij dat je tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk Dental Da Vinci
Prettige tandarts, zijn ook zeer kindvriendelijk. Er is ook een mondhygiënist en ze zitten naast de beugeltandarts wat ook heel handig is.
Beste Anneke, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk Dental Da Vinci
Haat service
Beste meneer/mevrouw Phuyal, Wat jammer dat u onze praktijk zo heeft ervaren. Uw naam komt echter niet voor in ons bestand, ook niet bij de uitgeschreven patiënten. Wij verzoeken u contact met ons op te nemen via telefoonnummer 020 633 1411 en dan kunnen wij dit wellicht oplossen. Met vriendelijke groet, Team tandartspraktijk Dental Da Vinci
Een tandartspraktijk waar niks op aan te merken is. Doen hun werk goed.
Beste mevrouw van Gellekom, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over ons!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een tandartspraktijk met een team waar je U tegen zegt! Al jaren klant waarbij je eerst een warme welkom van de baliemedewerkster Demi krijgt en gelijk een prettige sfeer proeft. Daarnaast heb je de tandarts Tarek die heel vriendelijk is en uitgebreid uitlegt van wat er voor de behandeling gaat gebeuren en daarnaast wordt geassisteerd door Sham die vol zit met leuke gezellige praatjes. Je ziet hoe nauwkeurig de tandarts met de assistent te werk gaan en daarnaast ook met de patient het heel gezellig houdt. De combinatie van communicatie en concentratie tijdens de behandeling zit hier heel hoog in het vaandel en dat zie je ook tijdens de behandeling. Zelf ben ik in meerdere praktijken behandeld, maar de energieke teamcombinatie en de aanwezigheid van het sfeer in Dental Da Vinci heeft, voor mij, de angst voor de tandarts overwonnen.
Beste Abed, Heel erg bedankt voor de positieve review, wij zijn heel blij om dit te lezen en waarderen het dat je voor ons zo'n uitgebreide review hebt achtergelaten! Vriendelijke groet, Team tandartspraktijk Dental Da Vinci
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste meneer ter Haar, bedankt voor de 4 sterren!
Do not waste your precious time and/or money here. EDIT 11 September 2020 Serieus een antwoord na twee jaar??? Op zo'n verdrietige manier wilden jullie dus nog klantgericht en vriendelijk overkomen. Veels te laat en veels te zielig. Seriously an answer after 2 years? What a sad way to still attempt to come across as hospitable and client-friendly. Way too late and way too pathetic.
(Vertaald door Google) Beste Dizzy, Wat jammer dat u niet tevreden over ons bent. We willen graag weten wat er is gebeurd en waar u niet tevreden over bent. Als je wilt, kun je contact met ons opnemen en dan kunnen we dit bespreken. (Origineel) Dear Dizzy, What a pity that you are not satisfied with us. We would like to know what happened and what you are not satisfied with. If you want, you can contact us and we can discuss this.
Ik heb veel problemen gehad met tandartsen in Amsterdam en buiten Amsterdam, door mijn angst. Gelukkig kwam ik toen bij Tarek terecht. Hij gaat enorm professioneel op met mijn angst en legt alles van te voren rustig uit. Buiten dat is de sfeer altijd fijn in de praktijk en word ik op tijd geholpen. Ik raad deze praktijk zeker aan voor andere mensen! Ik ga eindelijk met een lach naar de tandarts.
Beste Roswitha, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat je het bezoek aan de praktijk als fijn hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk Dental Da Vinci
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben hier patiënt samen met mijn moeder. mijn moeder heeft een heel mooie kunstgebit hier laten maken. iedereen denkt dat het haar eigen gebit is. Ik kom hier zelf voor controle. goede tandarts.
Beste Nuria, Bedankt voor het schrijven van een review voor onze praktijk. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over ons!
Begin dit jaar voor het eerst bij deze praktijk geweest. Na een slechte behandeling bij mijn vorige praktijk werd ik hier wel goed geholpen. Mijn ervaring met deze praktijk is daarom ook zeer positief.
Beste Dani, Hartelijk dank voor de positieve review, wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons!
Geduldige tandarts, alles wordt goed uitgelegd. Ik ben hier nu 3 jaar patiënt en erg tevreden!
Moderne praktijk. Aardig personeel en een heel kundige tandarts! Blij dat ik hier onder behandeling ben!
Beste Marija, Bedankt voor het schrijven van een review! Wij zijn heel blij om te horen dat u zo tevreden bent!
erg vriendelijk en gaat mee met de tijd. De praktijk zit vlak bij het bus station Kortom een fijne tandarts met een goede praktijk.
Hartelijk dank voor uw review, fijn om te horen dat u tevreden over ons bent!
Heel onprofessioneel. Echt ondenkbaar.
Beste Meddi, Wij vragen ons af waarom u onze praktijk beoordeeld heeft met 1 ster. Helaas kunnen wij u niet via uw naam in ons systeem terug vinden. Wij zijn bereid om een oplossing te zoeken voor uw klacht(en). Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen.
Goede tandarts, ik kon gelukkig direct terecht voor mijn afgebroken voortand.
Beste Jeroen, Fijn dat u tevreden bent over ons, bedankt voor het schrijven van een review!
Mevrouw Pouramiri is altijd erg vriendelijk en ze is een hele goede tandarts. De assistentes zijn ook heel aardig. Ze hebben ook een mondhygiëniste hier wat erg prettig is.
Hele vriendelijke tandartsen. Ik was altijd bang voor de tandarts maar bij mw. Pouramiri en haar collega heb ik geen last van mijn angst. Goede behandelingen, geen pijn tijdens de behandeling gehad.
Beste Marloes, Wat fijn om te horen dat u geen last heeft van angst of pijn tijdens de behandelingen. Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!
Ik ben samen met mijn hele familie al jaren patient bij deze praktijk. Altijd snel terecht kunnen en we krijgen altijd alle informatie over verschillende mogelijkheden. Allemaal heel aardig en professioneel. Ze nemen echt tijd om naar je te luisteren , ben heel tevreden.
Beste mevrouw Vriesman, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze praktijk. Dank voor het in ons gestelde vertrouwen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw de Jong, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk Dental Da Vinci
Hele goeie behandeling en prijzen
Fijn om te lezen dat u tevreden bent mevrouw Rigters, bedankt voor uw positieve beoordeling!
Ben naar Amsterdam verhuisd na 6 jaar wonen in Rotterdam en zocht een tandarts. Heb de dichtste bij huis gevonden. Wachtte voor eerste afspraak (intake) voor twee weken. Tandarts sommige dingen kan zelf niet oplossen en moet naar "specialist" doorverwijzen. En volgens mij is die mevrouw enige tandarts in de kliniek. Dus, helaas, moet verder zoeken. Waarom "2 sterren". Ze heeft mij aangeboden paar gaatjes vullen, die makkelijke zijn en waar ik geen last voor heb. Voor de problemen met welke ben ik gekomen, had ze geen oplossing, alleen "extractie" (daar stond vulling). Dus ja, helaas, twee sterren...
Beste meneer Aksenovs, Wat vervelend dat u ons op die manier heeft ervaren. Patiënten kunnen voor een intake altijd terecht binnen 2 weken en voor pijnklachten op dezelfde dag voor gesaneerde patiënten. Bij sommige behandelingen kan het voorkomen dat wij patiënten moeten doorverwijzen naar een specialist omdat deze niet uit te voeren zijn in een reguliere tandartspraktijk. Uiteraard vertellen wij patiënten altijd alle problemen die wij constateren aan het gebit, zoals de vullingen waar u het over heeft, om pijnklachten te kunnen voorkomen. Soms is er helaas geen andere optie dan de tand/kies te trekken, daar kunnen wij helaas niets aan veranderen. U bent natuurlijk altijd vrij om te kiezen of u de behandelingen wilt laten uitvoeren of niet.