Tandartsenpraktijk Tandhaven

IJburglaan 773, 1087CL Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.4
Zorgkaart
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 18:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 22:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 22:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 22:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 18:00
  • arrow zaterdag
    8:00 - 18:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie

Team

tandarts
0.0
I.M. Bravo De Faria Cruz
Tandarts
BIG nummer: 19058942602
tandarts
0.0
I. Ten Hove
Kaakchirurg
BIG nummer: 19048970301
tandarts
0.0
I. Ten Hove
Tandarts
BIG nummer: 89048970302

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Spoed
0.0
0 waarderingen
3.4
38 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Marco Vlaanderen 07 Nov 2021 - 14:11

Qua expertise niets op aan te merken. De tandartsen, mondhygiënisten, ortho: allemaal prima. De 1-ster beoordeling is dan ook 100% gericht aan de eigenaar, die zo te zien ook verantwoordelijk is voor het overgrote deel van alle reviews. Eerlijk is eerlijk: ik belde om een afspraak te verzetten, dit deed ik veel te laat - ik begrijp dat dit frustrerend kan zijn. De wijze waarop dit gesprek echter gevoerd werd gaf geen enkele blijk van wederzijds respect en ik werd afgeblaft als een hond in een asiel. Echt belachelijk...

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Tandhaven

Na 4-5 per persoon niet nagekomen of te laat afgezegde afspraken (ongeveer 16 afspraken) ontstaat een zekere frustratie en is het beter om afscheid van elkaar te nemen.

Tim J 27 Okt 2021 - 21:36

Verschrikkelijke manager. Is een grote geldwolf die alleen aan centjes denkt. Manager praat zonder respect en personeel zijn onbeschoft net zoals de manager.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Tandhaven

Helaas plaatst u deze reactie anoniem. Wij proberen juist bij iedere patiënt mee te denken over het budget. Vaak zijn er relatief goedkope oplossingen, maar niet altijd.

Fabian Berkhout 14 Mei 2021 - 11:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Karine Johnson 13 Mrt 2021 - 10:54

(Vertaald door Google) Zo'n grondig examen! Ik ben erg blij met mijn eerste bezoek. Het behandelplan was doordacht van genezingstijd. De dokter heeft me de hele tijd die ze bij me doorbracht, opgeleid. Ze was zich bewust van mijn verzekeringsdekking en zorgde ervoor dat ik op de hoogte was van de opties met betrekking tot wat een dringende behandeling nodig had en wat kon wachten. Omdat ik uit de Verenigde Staten kwam, was ik te bang om een ​​tandarts te zien vanwege de kosten. Het is ronduit belachelijk om een ​​klacht over de kosten in de beoordelingen te zien. ***bijwerken*** Ik zag de mondhygiënist vandaag en OMG ik heb een gloednieuwe mond. Ik heb nog NOOIT iemand zoveel moeite in elke tand laten steken. Ik ben bang om te eten omdat ik haar harde werk niet wil verknoeien! Haha! Ze leerde me alles wat ze zag en dingen om me de hele tijd bewust van te zijn. Heel aardig en zachtaardig. (Origineel) Such a thorough exam! I’m very pleased with my first visit. The treatment plan was thoughtful of healing time. The doctor educated me the entire time she spent with me. She was mindful of my insurance coverage and made sure I was aware of the options regarding what needed urgent treatment, and what could wait. Being from the states, I was too afraid to see a dentist because of the cost. To see any complaint of cost in the reviews is plain laughable. ***update*** I saw the hygienist today and OMG I have a brand new mouth. I have NEVER had someone put that much effort into each tooth before. Im afraid to eat because I don’t want to mess up her hard work! Haha! She was educating me about everything she saw and things to be aware of the entire time. Very kind and gentle.

Harun Cinar 22 Dec 2020 - 12:18

Hele slechte tandartspraktijk. Zit er als sinds 2010 en het is vooral in de afgelopen jaren verminderd. Zo zijn nu tandartsen daar die pauzes schijnbaar belangrijker vinden dan patiënten. Wanneer je met een spoedafspraak langs komt en verteld aan de tandarts dat je erg veel last hebt, krijg je eerst te horen dat de behandeling circa 30 min zou duren. Vervolgens wil de tandarts weten wat haar schema is voor de rest van de dag. Nadat ze dat te horen krijgt, besluit de tandarts dat ze pauze belangrijker vindt dan de patiënt te behandelen. Tandarts raad je aan om naar spoedtandarts te gaan als het zoveel pijn doet want ze wil zelf graag pauze houden dat vind ze belangrijker. Overigens raad ik iedereen aan om zijn of haar dossier hier aan te vragen. Ik zag erg veel leugens in mijn eigen dossier en ook van naaste gehoord dat er ook veel leugens in hun dossier zaten. Ik dacht nooit dat het echt nodig was om dossier aan te vragen omdat ze telefonisch altijd vriendelijk deden en begrip toonden voor situaties. Zo staat bijvoorbeeld in mijn dossier dat een situatie erg ongeloofwaardig overkomt (Tandhaven). Ook worden er woordkeuzes gebruikt in het dossier die erg onprofessioneel zijn. Het dossier is erg subjectief, alles wat erin wordt geschreven laat een beeld schetsen alsof Tandhaven heel perfect is en altijd juist handelt. Alle schuld in elke situatie wordt naar de patiënten verweten.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Tandhaven

Zoals u weet kwam u zonder afspraak de praktijk binnen lopen. We hebben toen afgesproken dat we zouden proberen dat de tandarts u tussendoor kon zien. De patiënten die gepland staan gaan natuurlijk voor. Uiteindelijk heeft de tandarts u in haar avondpauze gezien. Helaas was de tijd te kort om te behandelen. De hele avond stond nog vol met andere patienten. Om die patienten goed te kunnen behandelen moet ook een tandarts eten. We hebben u daarom aangeboden dat u naar de spoed dienst kon gaan op dezelfde avond of de volgende dag bij ons om 8.00 een afspraak kon krijgen. U had aangegeven dat u de pijnklachten al enkele dagen had. Onder deze omstandigheden denken we dat we er alles aan hebben gedaan om u te helpen. Als we u op diezelfde dag zouden zijn gaan behandelen zou dat ten koste zijn gegaan van andere patiënten en we hebben u een goed alternatief geboden. Helaas kunnen we niet altijd iedereen tevreden stellen.

Lorenzo Kolff 19 Sep 2020 - 15:16

Goede service, behandelingen en de orthodontisten zijn heel aardig. Ik ben erg tevreden!

Jelena Guserova 25 Jul 2020 - 15:26

(Vertaald door Google) Joyce is een professionele en vriendelijke mondhygiëniste die van haar werk houdt (Origineel) Joyce is professional and kind mouth hygienist who loves her job

Ellis De Jong 15 Jul 2020 - 16:10

Zeer tevreden. Maken een afspraakschedule voor een jaar. Nooit ziek nooit verzet nooit hoeven te wachten. Adequate receptie en bovenal heel blij met het resultaat van orthodontie. Toen we nog geen klant waren viel me dochter voor hun deur van haar fiets. Haar hele gezicht lag open en alle assistentes vlogen naar buiten om ehbo toe te passén. Ik zou deze praktijk aanbevelen.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Tandhaven

Bedankt voor uw aardige review.

Ori Noko 30 Apr 2020 - 11:08

(Vertaald door Google) Behoorlijk onbeschofte mensen. (Origineel) Pretty rude people.

Bram Kloeg 24 Feb 2020 - 16:07

Ik had last van mijn tanden. Ik kon hier gelijk terecht. Top tandarts!

Stijn Sluis 12 Feb 2020 - 17:23

Goede orthodontist en veel afspraken in de avond mogelijk.

Jens Kimpel 06 Feb 2020 - 17:31

Ontzettend goede service en het personeel is bijzonder vriendelijk

Bastiaan Schafrat 06 Feb 2020 - 16:22

Erg goed geholpen. Ook een fijne tandarts die goed met je mee denkt en goede adviezen geeft. Zeker aan te raden

Melanie Jansen 06 Feb 2020 - 15:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Arjen Evers 29 Jan 2020 - 14:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Shivam Sardjoe 23 Jan 2020 - 11:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Caroline de Groot 22 Jan 2020 - 19:10

goede ervaring bij deze tandarts

Peter de kraai 07 Jan 2020 - 18:33

Ik heb een beugel laten zetten bij deze orthodontist en het resultaat is zelfs beter als ik had durven hopen. Hartelijk dank aan orthodontist george

R Fox 07 Jan 2020 - 16:03

Vermijd deze tandarts, want de eigenaar is een onsympathieke geldwolf die je de duurste behandelingen probeert aan te smeren en je zoveel mogelijk volboekt met allemaal afspraken. Hoewel ik de "ingehuurde" specialisten wel goed en vriendelijk vind, heb ik spijt dat ik klant ben geweest van dit hebzuchtige bedrijf. Nooit meer.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Tandhaven

Aan patienten worden altijd diverse behandelmethodes voor gehouden. U heeft dan altijd zelf de keus om voor een wat duurdere of een wat goedkopere oplossing te kiezen.

marcus kampen 29 Dec 2019 - 17:36

Goed geholpen!

Sonja Rustveld 22 Dec 2019 - 15:30

Zou deze tandarts niet aanraden. Slechte communicatie en service. Verkeerde prijzen worden doorgegeven, en vervolgens wordt er een andere prijs op de nota weergegeven. Daarnaast doet deze praktijk alles voor eigen gewin, denkt niet aan de wensen van de patiënten. Heb mijn ongenoegen geuit en vervolgens zijn zij mij hierin niet tegemoet gekomen. Erg jammer, maar kan je geld liever in een betere tandarts investeren.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Tandhaven

Beste Sonja, je bent 6 jaar niet bij ons geweest, vervolgens heb je een aantal behandelingen nodig. Je had de kleinste tandartsverzekering die er bestaat. Het is dan niet verwonderlijk dat je dan wat moet bijbetalen. We proberen patiënten juist veel te helpen met hun verzekering. Het blijft echter altijd de verantwoordelijkheid van patiënten om zelf op hun budget te passen.

merijn Works 13 Sep 2019 - 20:09

Extreem slechte tandarts praktijk. Wordt slecht Nederlands gesproken. Slechte communicatie. Twee kiezen verloren door een fout. Geen excuses geen hulp.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Tandhaven

Zoals u weet hebben we uw situatie aan onafhankelijke tandartsen voorgelegd. Daaruit is naar voren gekomen dat de tandarts juist heeft gehandeld.

i l i a s 22 Mei 2019 - 13:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Luca van der Genugten 23 Apr 2019 - 17:46

Prima ervaring bij deze tandartspraktijk. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam!

Carol Morales 05 Nov 2018 - 16:19

(Vertaald door Google) Ik zou geen expat aanraden om daarheen te gaan. Service is de prijs niet waard. (Origineel) I wouldn't advice any expat to go there. Service is not worth the price.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Tandhaven

Beste Carol, Je hebt een factuur gehad van 50 euro. Daarvoor hebben we 45 minuten met je besproken welke behandelopties er zijn. Helaas zijn de expat verzekeringen vaak zo dat alleen spoed en een consult wordt vergoed. Dat ligt helaas aan de polis die je zelf hebt afgesloten.

mikki van der broek 03 Okt 2018 - 20:37

goed geholpen had erg last snel en flexibel kon op zondag zelfs terecht

Alex Groote 02 Okt 2018 - 11:19

Zeer tevreden over het bleken precies wat ik zocht

Christa 02 Aug 2018 - 14:18

Na maanden pijn heb ik via deze praktijk eindelijk de juiste diagnose gekregen. Met dank aan de eigenaar die mij meteen het juiste advies gaf en tandarts-radioloog Kostas voor de snelle diagnose.

john wehner 04 Jun 2018 - 00:30

goede medewerkers heel vriendelijk!

barteljaap q 19 Apr 2018 - 19:56

(Vertaald door Google) van hoge kwaliteit (Origineel) high quality

Hamid Harchi 06 Dec 2017 - 19:47

Slechte orthodontiste, Het brengt veel geld op de rekening Onvriendelijk, je wordt slecht behandeld

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Tandhaven

Vooraf geven we een begroting, Tussentijds geven we nog het advies om op de verzekering te letten. Als er dan geen actie wordt ondernomen kan het voorkomen dat u een deel zelf moet bijbetalen.

Dtje van 03 Dec 2017 - 08:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Edward Good 26 Okt 2017 - 09:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Seija Beth Kingston 17 Jul 2017 - 12:43

(Vertaald door Google) Niet verbaasd is de enige goede recensie van de tandarts Georgios Tsorovas die daar werkt. Spreekt boekdelen. In alle eerlijkheid tegenover Georgios lijkt de enige afspraak waar ik naar toe ging deskundig en bereid om open van geest te zijn. Het probleem begon vanaf de allereerste afspraak. Omdat mijn dochter het zich niet kon veroorloven om van school te gaan, wachtten we vooral 7 weken op een afspraak dat ze niet op school was. Dit was slechts de kennismakingsafspraak om te bespreken wat er moest gebeuren. Het was geen geweldige start nadat ons was gevraagd of we 30 minuten eerder konden komen. We kwamen eerder binnen, dus je kunt je voorstellen dat we erg overstuur waren om 1 uur en 20 minuten op de tandarts te wachten !!!! De kamer was zo vol dat we de eerste 30 minuten niet eens konden gaan zitten!! Ik begrijp dat tandartsafspraken te laat kunnen komen, maar waarom zou je mensen vragen om eerder binnen te komen als je zoveel later zult zijn dan de oorspronkelijke afspraak ???? Dit was geen geweldige eerste indruk. Dus nu maken we de 2e afspraak om de volgende stappen te bespreken. Ik benadrukte nogmaals dat mijn dochter zich geen vrije tijd kan veroorloven en Georgios stemt er vriendelijk mee in om eerder om 8.50 uur binnen te komen, zodat mijn dochter alleen het eerste uur van school zal missen. We wachten nog 6 weken op deze afspraak. De vrijdag voor de afspraak ontvang ik een afspraak HERINNERING voor de maandag. Maandagmorgen, toen ik net om 8.50 uur aankwam voor onze afspraak, ontving ik nog een HERINNERING voor de afspraak. De receptioniste vertelde me dat de afspraak om 9.30 uur is, 40 minuten later dan ik had geboekt. Ik kijk dan naar de herinneringen en zie vrijdag de aangegeven tijd 9.10 uur en die ochtend 9.30 uur. Waarom zou u herinneringen verzenden als u de AFSPRAAK daadwerkelijk VERANDERT ??? Ik vertrok erg geïrriteerd omdat mijn dochter die dag examens moest afleggen en we het ons niet konden veroorloven om de extra 40 minuten te wachten. Ik vroeg de receptioniste om Georgios te vragen mij te bellen, omdat het alleen was om het werk te bespreken dat toch nodig was en ik niet bereid was om 40 minuten te wachten (zelfs dan geen garantie dat hij daadwerkelijk op tijd zou komen). Hij belde me niet terug, maar ik kreeg een telefoontje van de manager die behoorlijk onbeleefd was en zei dat ik niet de moeite moest nemen om terug te komen als ik het niet leuk vond als ze te laat kwamen. Het probleem was niet dat hij te laat kwam, eerder dat hij eerder werd opgeroepen en dan te laat kwam en de afspraaktijden veranderde zonder mij daadwerkelijk op de hoogte te stellen. Het enige waar Tandhaven echt in slaagde, was het werk aan de tanden van mijn dochters meer dan 6 maanden uit te stellen, wat betekent dat ze ze nog eens 6 maanden droeg omdat ze onze tijd verspilden omdat we op zoek moesten naar een andere praktijk en het proces opnieuw moesten beginnen. Als ze zo arrogant zijn (inclusief een extreem onbeleefde manager die op geen enkele manier probeerde een situatie te verspreiden die werd veroorzaakt door zijn eigen praktijk in capaciteiten) en klantenservice hadden zoals deze, zou ik ze niet vertrouwen om voor de gezondheid van iemands tanden. Als je het verprutst wat je bij beide gelegenheden hebt gedaan, bezit het dan! Geen van beide gevallen ging over een laatlopende tandarts. Als de manier waarop de manager met mij sprak representatief is voor het bedrijf, is het serieus onderpresteren en onderscheidt het zich niet van de andere 12 tandartspraktijken op Ijburg. (Origineel) Not surprised the only good review is from the dentist Georgios Tsorovas that works there. Speaks volumes. In fairness to Georgios the one appointment I went to he seems knowledgeable and willing to be open minded. The problem started from the very first appointment. As my daughter could not afford to take any time off school we especially waited 7 weeks for a appointment time that she was not at school. This was just the introduction appointment to discuss what needed to be done. It was not a great start after being asked if we can come in 30 minutes earlier. We came in earlier so you can imagine that we were extremely upset to be waiting for 1 hour and 20 mintes for the dentist!!!! The room was so packed we couldn't even sit down the first 30 minutes!! I understand that dentist appointments can run late but why bother asking people to come in earlier if you are going to be so much later than the original appointment???? This was not a great first impression. So now we make the 2nd appointment to discuss the next steps. I stressed again that my daughter can not afford any time off school and Georgios kindly agrees to come in earlier for 8.50 so my daughter will only miss the first hour of school. We wait a further 6 weeks for this appointment. The Friday before the appointment I receive an appointment REMINDER for the Monday. Monday morning as I've just arrived for our appointment at 8.50, I received another REMINDER for the appointment. I am then told by the receptionist that the appointment is for 9.30, 40 minutes later than I booked. I then look at the reminders and see Friday the time stated 9.10 and that morning 9.30. Why bother sending reminders when you are actually CHANGING THE APPOINTMENT??? I left very annoyed because my daughter was due exams that day and we could not afford to wait the extra 40 minutes. I asked the receptionist to ask Georgios to call me as it was only to discuss the work that was needed anyway and I was not prepared to wait 40 minutes (even then no guarantee he would actually turn up on time). He did not call me back but I did receive a call from the Manager who was quite rude and told be not to bother coming back if I didn't like it if they ran late. The problem was not that he was running late, more like being called in earlier and then running late and changing appointment times without actually informing me. The only thing Tandhaven actually succeeded in was delaying work on my daughters teeth for over 6 months which means her wearing them for an extra 6 months because they wasted our time as we had to look for another practice and start the process all over again. If they are this arrogant (including an extremely rude Manager that in no way tried to diffuse a situation that was caused by his own practice's in capabilities) and have customer service like this, I wouldn't trust them to take care of the health of anyone's teeth. If you mess up which you did on both occasions, then own it! Neither instance was about a dentist running late. If the way the Manager spoke to me is representative of the company it's seriously under performing and not setting itself apart from the other 12 dental practices on Ijburg.

Ali Al Karky 28 Mrt 2017 - 13:51

Slecht geholpen, verschrikkelijke manager die moet met respect om te gaan tegenover anderen.

Georgios Tsorovas 15 Mrt 2017 - 08:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Doha Al Karky 06 Feb 2017 - 17:56

Zeer onbeleefde personeel, met nadruk op de manager die tevens tandarts is van het praktijk.

abdel aznag 12 Okt 2016 - 17:58

Deze Google-recensie is zonder tekst