Tandartsenpraktijk IJburg

IJburglaan 1287
1087GJ
Amsterdam

Neemt patiënten aan

Waarderingen
tandarts Spoed
tandarts Spoed 24/7
tandarts Nascholing
tandarts Certificaat
Neem contact op Bel
Afspraak nodig? Vraag een afspraak aan

Openingstijden

  • maandag
    8:30 - 17:00
  • dinsdag
    8:30 - 17:00
  • woensdag
    8:30 - 17:00
  • donderdag
    8:30 - 17:00
  • vrijdag
    8:30 - 17:00

 

Tandarts Amsterdam IJburg

Wij zijn gespecialiseerd in angstige patienten, kroon & brug werk, Implantologie, kleine kaakchirurgische ingrepen, bleken en cosmetische tandheelkunde. Voor alle mensen op IIburg, Amsterdam: Tandartspraktijk IJburg

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed

Wat vinden de patiënten

10.0

2 waarderingen
10.0
Duidelijke uitleg
10.0
Behandeltijd
10.0
Is deskundig
10.0
Aanbeveling

2.9

28 waarderingen
Onlangs een bezoek aan de tandartspraktijk gebracht?

Deel nu uw ervaring met andere patiënten

Schrijf je waardering
Steve Barker 14/03/2017 - 12:00

I've had implants for more than 10 years, 5 in my upper mouth with a complete bridge covering them. However after such a long time there have been several breakages that have been the cause of much concern in terms of finding a dentist who can work with the system I have in place (my original dentist has fled the country taking my dossier with him), the potential cost of renewing the bridge (estimated at between 2,000 and 10,000 Euros) and the projection on how long it would take to renew the overall construction (+/- 4weeks). Against this background we'd followed the rule of 'if it ain't broke, don't fix it!' and I'd delayed sorting this out. Á couple of weeks ago it did break and, given the fact that I frequently need to make presentations in my line of work, my worst nightmare had finally happened and I was forced to have things fixed. My dentist found Tandartsenpractijk Ijburg for me as a dentist that did use the system that I have and an appointment was made for a consultancy on a Monday afternoon .... No surprise that I was terrified as to the potential time, cost and effort that I now had to go through to get things fixed. But these fears were put to rest almost immediately... I was advised that the shattered bridge could be repaired and that this could be done on the following day. I was back on the Tuesday morning to have the routine things done like taking measurements, bite, etc. etc. The person who was going to make the repair was also present and in consultation on the process. The bridge was taken out (9:30am) and I was aked to return at 13:30 to have the repaired bride put back in. I believe the cost will only be a few hundred Euros as opposed to thousands. I returned at 13:15 and the new (better than ever) bridge was there waiting for me. It was not only the efficiency of getting things done that implressed me. Everyone I met at Tandartsenpractijk Ijburg was so nice and friendly and the atmosphere of the practice was very relaxed but very professional and efficient. A very special mention, too, for the person who treated my, Gert Jan. I've had several dentists in the past and almost feel I can sense when I'm in good hands. Gert Jan had great sympathy for the urgency with which I needed a solution to my problem and soon put my mid at rest about the fact that this should not cost what others had quoted. True to his word I felt really confident in his personal approach, his technical competence and overall technical excellence. You can imagine my relief (and excitement) at having found somewhere I can go to if I have future probems Thank you Tandartsenpractijk Ijburg!

Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
De boer 12/09/2016 - 10:11

Fijne praktijk,goede tandarts en altijd vriendelijk .Kortom ben zeer tevreden.

Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
MarcC GriffinN 16/07/2021 - 14:34

Sinds de nieuwe eigenaar van Tandartspraktijk IJburg veel energie en liefde in de praktijk steekt word het steeds beter! Vriendelijk balie personeel en goed opgeleiden specialisten.. Ik word altijd fijn geholpen en kom met veel plezier naar deze praktijk.

Antonio Nucaro 12/02/2021 - 00:50

Ik ga vertellen waroom een ster meer dan genoeg is voor deze praktijk. Ze zijn onprofessioneel verwarrend en ze denken aan het geld en niet aan de gezondheid van je mond. In het begin ik ben door Chantal geholpen. Ze is aan mijn kies achterin begonnen die eigenlijk niet echt nodig was om te doen. Op die kies zat een kroon die ik 5 jaar geleden bij een andere tandarts had laten doen. Volgens de foto die zij had gedaan ze zag een mogelijk beginnende ontsteking.. Ik had op die kies geen pijn en geen probleem. Ze wilde per se, de kroon die ik 5 jaar geleden verwijderen en een kanaal wortel behandeling doen. Ik zei hoeveel het kosten en of een manier was om in twee keer te betalen omdat ik door de Corona mijn werk had verloren. Haar voorstel was: oude kroon verwijderen, een kanaal wortel behandeling doen en voor dit jaar geen kroon maar even een tijdelijk opbouw die genoeg sterk was voor een korte periode van 1 of 2 jaar, en volgende jaar een kroon laten maken. Zij wilde de kanaal wortel behandeling en de opbouw van een tijdelijk kies, 10 dagen daarna door een collega " Joost" laten doen. Dus , die dag heeft Chantal alleen mijn kroon verwijdert en het gaatje even dicht gemaakt. 10 dagen later ik zat op de stoel bij de "expert" Joost. Hij verteld mij dat wat Chantal had verteld niet mogelijk was en de kies eruit gehaald moest worden. Hij wilde niks doen. Behalve het uit halen. Ik heb natuurlijk niks laten doen. Ik was boos en ben weggegaan. Chantal is iets aan begonnen aan een kies dat ik geen pijn had en ze heeft een kroon verwijdert die ik 5 jaar geleden 1200 euro had betaald. Zijn collega Joost wilde ineens niks doen behalve het verwijderen. Dus ik ben weggelopen met een kies die nog open is. Ik zou adviseren om niet je mond voor hun open te doen. Disaster.

Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk IJburg

Beste meneer Nucaro, De recensie die u heeft geschreven behoort niet aan deze praktijk toe. Er zit nog een praktijk IJburg op de IJburglaan. Bij ons werken geen Chantal en Joost zoals u op de website kunt terugzien. Zou u zo vriendelijk willen zijn de reactie te verwijderen? Alvast bedankt.

Tabita Sanchez 26/01/2021 - 23:41

Nayera Ibrahim 14/11/2020 - 09:55

I did three dental fillings there two of which fell after one month

richardu van der 16/10/2020 - 15:56

Slechte service Ik gedien door een Colombiaanse tandarts die geen Nederlands spreekt, dat wil zeggen, slechte communicatie, hoe is het mogelijk dat zo iemand op het gebied van tandheelkunde werkt. Ten tweede werken ze in tijden van pandemie in kleine hokjes zonder ventilatie en zonder bioveiligheidsprotocollen, de waarheid Het is een gevaar, ik begrijp niet hoe dit in Nederland kan gewoeren ,en als klap op de vuurpijl rekenen ze 5 euro voor bioveiligheid als het enige wat ze bij de ingang hebben een beetje water is want dat is geen alcohol. Ik kom nooit meer terug , Het wordt niet aanbevolen.Waardeloos.

Jeroen Hilbrink 27/05/2020 - 18:59

Zeer fijne (kinder)tandartsen. We zijn al jaren lid en altijd eerlijk en objectief advies. Receptie zou wel wat mee mogen met de tijd (digitaal plannen etc) maar rest prima

Millie D'Arcangelo 15/02/2020 - 16:45

The service is top-notch; the dentist couldn’t be friendlier and more professional. What’s better than never stressing about coming to the dentist? Totally recommend it!

Ellis vreeling 03/01/2019 - 22:00

Wat een onbeschofte Bali medewerkster als je wat zegt wordt je afgesnauwd zet er geen voet meer binnen

Abdel Chahman 07/12/2018 - 19:57

Ik heb heel slechte ervaring met de orthodontist van deze praktijk. Hij is heel onbeschoft en brutaal en onvriendelijk naar klanten. De assistent van de Orthodontist is erg onvriendelijk. Ik raad iedereen aan om hier geen beugel te plaatsen. Ze zijn gewoonweg onprofessioneel.

Yasser Sheno 29/10/2018 - 12:53

Niet aan beginnen ! Medewerkster aan balie is chagrijnig/ boos en ongeduldig. Ze gaat tekeer tegen klanten voordat ze überhaupt hun verhaal kunnen doen. Tandarts is wel oke maar het is niet normaal om mensen bijna uit te schelden. Kortom, niet doen want er zijn genoeg andere praktijken die beter zijn.. veeel beter. Uitloop van 30-45 minuten is echt normaal hier, als je er iets van zegt krijg je een bijdehand antwoord van de chagrijnige dame aan de balie.

Amy Tapia Vera Vivas 30/06/2018 - 15:20

Tina Mitterlehner 06/05/2018 - 15:01

Niet meedenken met de patiënt! Vanwege ziekte helaas mijn afspraak moeten afzeggen. Ik kreeg meteen een rekening. Je bent hier een nummer. Nadat ik bezwaar gemaakt heb kreeg ik alleen maar te horen hoe ik de voorwaarden allemaal niet goed had begrepen. Ook heeft de receptie bij het plannen niet eens gezegd dat ze coulant zijn als je binnen 14 dagen opnieuw langskomt. Men zat vol en het was gewoon niet mogelijk. Geldklopperij. Ik heb me uitgeschreven wat wel binnen 2 min. Geregeld was door ze. Dus als het moet kunnen ze wel snel handelen. Doe jezelf een plezier en zoek een andere praktijk.

Monika Mohammad 19/02/2018 - 12:46

Prima praktijk met een goede service,vriendelijk personeel .ben zeer tevreden.

fay de vries 15/02/2018 - 12:25

Fijne praktijk.Kom hier al jaren met mijn gezin en ben dik tevreden.Alleen zou het fijn zijn als je ook in de avonden terecht kunt.Verder niets dan lof.

Elina Zog 15/02/2018 - 00:27

Lady on front desk not good at all. Mainly the reason I went elsewhere. She was telling me extremely high prices for removing a wisdom tooth, their own dentist said different price, she was rude and not professional at all. Above all these the dental hygienist didn't clean properly my teeth and I had to wait 45' minutes for my appointment.

Tamara Ephraim 28/01/2018 - 01:10

Jeany verh. 26/01/2018 - 10:57

Altijd goed geholpen, aardige mensen.

Francis Icequeen 30/07/2017 - 21:30

Ik was in de eerste instantie heel blij met deze tandarts wel heel vriendelijk todat ik een beugel ging plaatsen de eerste maand heb ik met wondjes in de binnenkant van mijn wangen gelopen wat eigenlijk normaal is voor de eerste weken ik heb vroeger 3 jaar een beugel gehad dus ik weet ongeveer hoe het werkt toen dat langzaam over ging begon ik een wondje oin mijn lip bij de voorste hoektand te krijgen wat met de weken erger werd ik heb toen een afspraak gemaakt en ze dachten dat ik er op had geslapen wat niet zo was en het werd met de dag erger weer een afspraak gemaakt 2 weken later en toen zagen ze dat het meenes was het was een diep gat geworden nog net geen abces wond waardoor ze zeiden dat dat eerst moest genezen voordat ze de dikkere draad konden plaatsen dat slotje dat in mijn lip prikte hebben ze afgeslepen en ik kon na huis na bijna 2 maanden was het nog niet genezen ik heb in get buitenland lidocaine zalf gekregen daardoor ging het wat beter ik moest na elke maaltijd me mond spoelen met zoutwater bang voor me inmiddels diepe wond in me lip vervolgens toen Het aan het genezen was onstond precies ernaast het zelfde ik raakte in paniek alleen maar pijn sinds de beugel geplaats was de laatste 2 weken gepaard met een hoofdpijn die niet wegging vervolgens een afspraak gemaakt om de beugel te verwijderen dat ging als volgt door een wat oudere meneer die twee deuren achter de Balie zit hij pakte een tang knipte in 3 keer de draad van me beugel eraf en met die tang zonder enig ander iets te doen rosste hij zo all slotjes van mijn onderste tanden tussen door verging ik van de hoofdpijn en me tanden die wat los en gevoelig aanvoelde ik had zo een pijn en dacht bij mijzelf is dit normaal ik wenste dat ik een camera op het puntje van mijn schoen had ik hield af entoe mijn mond dicht zodat hij niet verder kon gaan en toen zei die meneer JA JE MOET ER FF DOORHEEN ik dacht is dit een nieuwe methoden Ofzo gewoon met de tang de slotjes van mijn tanden rukken gewoon zo ik ga niet overdrijven en niet liegen het is precies zo gegaan ik hoop dat niemand anders het zo hoeft mee maken:-(ik heb er egt een trauma van over en als klap op de vuurpijl vroeg ik voor de 6 De keer of er geen andere mogelijk heden waren en verrassing ja hoor nu wel een doorzichtige beugel wat ze mij al feel eerder hadden kunnen vertellen:-(

Eva 09/02/2017 - 03:51

amber clabbers 29/11/2016 - 00:06

Geweldige praktijk,ben er al jaren patient ,je word altijd heel vriendelijk te woord gestaan en een aantal maanden geleden had ik wat vragen over de verzekering die ik niet zo goed snapte en de dame achter de receptie was uitermate behulpzaam en heeft alles voor me uitgezocht.Fijn ook dat als je pijn hebt je nog dezelfde dag geholpen kunt worden. Wat mij betreft niets dan lof over deze praktijk.Het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken dat het betaald parkeren is op IJburg .

Natalia Koveshnikova 14/09/2016 - 15:01

Service is heel slecht! Zij respekteren hun klanten niet.

Henrik van den Berge 12/07/2016 - 16:04

Ik heb een heel slechte ervaring met deze praktijk. Ze hebben een gaatje over het hoofd gezien bij mijn zoontje van 9. Dit werd ontdekt door een andere tandarts, nadat we al waren overgestapt. Het gaatje was zo diep, dat de kies moest worden getrokken omdat er anders een risico was voor de grote mensen kies die er al onder zat. Een half jaar daarvoor was mijn zoontje hier nog voor controle geweest, m.i. onmogelijk dat dat gaatje er toen nog niet gezeten heeft. De manier waarop ik te woord werd gestaan aan de telefoon toen ik hier over belde, is exemplarisch voor deze praktijk. Ik belde om dit terug te koppelen, bedoeld als feedback. De reactie van de receptioniste, in knauwend Amsterdams: "Ja, dan moet u niet bij mij zijn, ik ben geen tandarts". Vervolgs een onprettig gesprek waarin ze me verzekerde dat er bij kinderen nooit foto's worden gemaakt (niet waar), en een lang verhaal over een inval-tandarts die de laatste conrole had gedaan, die er niet meer werkte. Ik heb het er verder bij gelaten, maar ben blij dat ik weg ben. Tandartspraktijk Amsterdam op IJburglaan 388 is een verademing!

Wai Yin Pang 24/04/2016 - 10:29

Ben paar keren terug gegaan bij orthodontie, omdat het spalkje kapot was. De orthodontist is niet echt behulpzaam en had het spalkje met grote klodders gelijmd, waardoor mijn tanden nu meer scheef staan dan recht.

Caroline van Koot 10/08/2015 - 17:01

Looks nice from the outside but the service was rushed and I was not happy with the way one of my teeth was fixed. Will be changing practices.

Tessa Van der Meer 12/08/2014 - 19:38

They really listen to you and your wishes you have regarding your dental heath and esthetics.

madelaine dubois 25/11/2013 - 18:46

Prima praktijk.Heel handig dat er ook een tandarts op de dinsdagavond werkzaam is. Ook is er een mondhygieniste aanwezig.Wel zo handig alles onder een dak. Op mijn vragen hoe het zat met de verzekering ( in verband met vergoeding) werd er een telefoontje gepleegd naar de verzekeraar. Super service.

ramon fielmich 25/11/2013 - 18:20

Mijn ervaring is dat deze praktijk zeer goed is. Echt proiffessionele mensen. ik heb een implantaat laten maken en dat bevalt zeer goed. de implantoloog is zeer geduldig en duidelijk. ook de mondhygienisten zijn zeer goed en ik ga op dinsdag avond naar de tandarts. ik heb het idee dat er goede tandheelkunde wordt bedreven. commercialiteit staat hier niet voorop, helaas is dat bij andere praktijken wel het geval.

Tamarah Illis 23/09/2013 - 13:34

In de eerste instantie is het op het oog een hele mooie nieuwe praktijk, word er vriendelijk geholpen en ik voelde mij na de eerste afspraak een stuk rustiger dat ik eindelijk een tandarts gevonden had waarbij me angst een stuk minder was. ik ben naar mijn eerste controle afspraak geweest werd gerustgesteld en heb begin september begonnen met hun mondhygienist, vervolgens heb ik afgebeld i.v.m ziekte en hoge koorts er werd mij toen gezegd dat ik als ik niet kwam ongeacht dit niet naar mijn inzien verantwoordelijk was dat ik maar een andere tandarts mocht gaan zoeken!!! dit bij mijn 2de afspraak ooit bij hun. zoals ik al zei oogt heel proffesioneel maar is meer een fabriek om zo veel mogelijk geld binnen te krijgen, ondanks ik zei dat ze mij mochten aanrekenen voor de gemiste afspraak.