Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 20:00 -
dinsdag
8:00 - 21:00 -
woensdag
8:00 - 21:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 17:00
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit

Team
F.S. Mulder
Tandarts
BIG nummer: 79062589802
E.J.P. Den Outer
Tandarts
BIG nummer: 99066861702
S.A. Karpe
Tandarts
BIG nummer: 19021957202
I.M. Blom
Tandarts
BIG nummer: 69909795202
E. Greving
Tandarts
BIG nummer: 09910737002
A.M. De Groot
BIG nummer: 99919202902
Hannah Bieze
Tandarts
Willemijn Braakhuis
Tandarts

Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
(Vertaald door Google) We communiceren al meer dan een jaar met hen dat we van adres zijn veranderd. Toch blijven ze ons hun rekeningen naar de verkeerde plaats sturen. Door hun fouten krijgen wij nu brieven van het incassobureau (incassobureau) met extra kosten. Echt teleurstellend om te zien hoe ze dingen aanpakken. Ik weet niet zeker of het uit incompetentie is of dat ze echt niet om hun klanten geven. We verhuizen nu tandartsen. (Origineel) For more than a year now we have been communicating to them that we have changed address. Still they keep sending us their bills to the wrong place. Because of their mistakes we are now receiving letters from the collection agency (incasso bureau) with additional costs. Really disappointing to see how they are handling things. Not sure if it's out of incompetency or that they really don't care about their customers. We're moving dentists now.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede service en behandeling. Kwam hier voor een second opinion ivm kiespijn en ik ben nooit meer weg gegaan.
(Vertaald door Google) Ik had afgelopen november een afspraak met hun mondhygiënist. De avond voordat mijn zoon terugkwam van zijn basisschool en me vertelde dat sommige kinderen in zijn klas zaten te wachten op hun Covid-testresultaten ... Terwijl ik die ochtend de deur uit liep voor de afspraak voelde ik plotseling de verantwoordelijkheid dat ik niet moest gaan vanwege mijn lichte keelpijn. Ik geloofde dat het het beste was om voorzichtig te zijn en de ziekte niet te verspreiden als ik het had gehad. Ik schreef Tandartsenpunt en legde de situatie uit. Wat er daarna gebeurt, is dat ze zeiden dat het niet uitmaakt wat de reden is, ik moest betalen voor de gemiste afspraak. Omdat wat ik deed niet in hun protocol paste. Heel triest om dit soort gedrag te zien tijdens deze pandemie terwijl zoveel mensen lijden en gewoon zaken willen doen zoals gewoonlijk. Ik ga niet naar een kliniek waar geen enkele menselijke aanraking en gevoeligheid is. (Origineel) I had an appointment with their hygienist last Nov. The night before my son came back from his basisschool telling me that some kids in his class were waiting for their Covid test results... As I was heading out of the door that morning for the appointment, I suddenly felt the responsibility that I should not go because of my minor sore throat. I believed that it was for the best to be cautious and do not spread the disease had I had it. I wrote to Tandartsenpunt and explained the situation. What happens next is that they said that it doesn't matter what the reason is, I had to pay for the missed appointment. Because what I did didn't fit their protocol. Very sad to see this kind of behavior during this pandemic while so many people are suffering and they just want to do business as usual. I will not go to a clinic which lacks any human touch and sensibility.
Het is een van de Beste Tandarts Praktijken in de buurt en zelfs de mondhygiënisch waar ik vandaag een afspraak had voor Controle voor mijn tanden die is super ik zou iedereen aanraden om daar naar toe te gaan en de tandarts waar je je gaatjes kan laten vullen die zijn ook super dus bij Deze raad iedereen aan om je daar te laten inschrijven en behandelen
Tandarts Greving brengt behandelingen in rekening die niet afgesproken zijn, ondanks nadrukkelijk verzoek alles vooraf te bespreken. Ik zou deze praktijk zeker niet aanraden.
Ik was hier jaren patiënt. In het begin erg goede ervaring, maar daarna draaide alles helaas om geld. Nemen teveel nieuwe patiënten aan waardoor wachttijden op kunnen lopen tot 2 maanden voor mondhygiënist. Verder zijn de receptionisten zeer klantonvriendelijk. Er is een nieuwe tandarts praktijk op 15 meter afstand geopend en ik mocht gelijk komen voor controle en mondhygiëne. Jammer dat jullie zo omgaan met patiënten die al jaren bij jullie komen.. Enige pluspunt aan deze tandarts praktijk is tandarts Ebru altijd erg goed geholpen door haar chapeau!
(Vertaald door Google) Zeer gefrustreerd en teleurgesteld over hoe ze een al 6 jaar vaste klant behandelen, alsof ze niet om je geven als persoon, maar alleen als geld van je verzekering. Ik heb nauwelijks herinneringen van hen ontvangen, tegenwoordig zijn we allemaal zo gemakkelijk verbonden !! Slechte communicatie. Op zoek naar een andere praktijk. (Origineel) Very frustrated and disappointed how they treat an already 6 year steady client, like they do not care about you as a person but only as money from your insurance. I hardly received any reminders from them, nowadays we are all so easy connected!! Bad communication. Looking for another praktijk.
Slecht heel slecht
Prima tandartsenpraktijk met vriendelijk en ervaren personeel.
Ik heb een inschrijving formulier gestuurd maar kreeg geen antwoord. Na 2 maanden bel ik de receptie en kreeg een onprofessioneel mevrouw aan de telefoon. Kortom: andere tandarts gaan zoeken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima tandarts. Gaan goed mee met de tijd met transparantie prijzen, online afspraken maken en digitale herinneringen van afspraken!
Het personeel is zeer onprofessioneel en racistisch. Niet erg behulpzaam.
Moderne en professionele praktijk. Aardige tandartsen. Ik ben er voor een beugelbehandeling geweest en ben heel tevreden. Je kan ook 's avonds een afspraak krijgen
(Vertaald door Google) Heel aardige tandarts (ik werd hem aangeraden door een vriend). Mijn Nederlands is behoorlijk waardeloos, maar de tandarts was vriendelijk en geduldig genoeg om me eerst in het Nederlands te laten proberen, maar toen ik het moeilijk had, schakelde ik over op Engels. Maak eenvoudig een afspraak als nieuwe patiënt via e-mail met de receptioniste. (Origineel) Very nice dentist (I was recommended to it by a friend). My Dutch is pretty crappy but the dentist was kind and patient enough to let me try in Dutch first but then would switch to English when I was struggling. Easily set up an appointment as a new patient via email with the receptionist.
Deze Google-recensie is zonder tekst