Tandartsen groepspraktijk van 't Hooft

Okeghemstraat 10, 1075PM Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.0
Zorgkaart
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken

Team

tandarts
0.0
F.D. Meijer
Tandarts
BIG nummer: 69022785302
tandarts
0.0
John van ´t Hooft
Tandarts
BIG nummer: 19021625102
tandarts
0.0
Joyce Yeung
Tandarts
BIG nummer: 99066586202
tandarts
0.0
Kesley Collet
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Lenneke Verhagen
Tandarts
BIG nummer: 89915150602
tandarts
0.0
Michel de Jongh
Tandarts
BIG nummer: 89621889002
tandarts
0.0
Numan Parlak
Tandarts
BIG nummer: 19918991202
tandarts
0.0
Peter de Jong
Implantoloog
BIG nummer: 19021871302
tandarts
0.0
Roeland Koole
Tandarts
BIG nummer: 99046225602

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
0.0
0 waarderingen
4.0
15 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Maartje Spaargaren 04 Okt 2021 - 10:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

shanti braber 29 Aug 2021 - 15:21

Ik ben al bijna een kwart eeuw bij deze praktijk naar mijn volle tevredenheid!! Ook heb ik hier 5 jaar geleden Lumineers laten zetten en daar ben ik superblij mee en durf weer voluit te lachen. 😄😄😄

Virág Szentkirályi 15 Jul 2021 - 08:03

(Vertaald door Google) Zolang Roeland Koole je tandarts is, Vincent je mondhygiënist en de heren de telefoon pakken om een ​​afspraak te maken zit je goed. Zij zijn prachtig; professioneel, gedegen en aardig. Helaas hadden we slechte ervaringen met andere teamleden, die we in de toekomst zeker niet meer zullen ontmoeten… (Origineel) As long as Roeland Koole is your dentist, Vincent your mondhygiënist and the gentlemen picks up the phone to make an appointment you are good. They are wonderful; professional, thorough and nice. Unfortunately we had bad experiences with other team members, who we will definitely avoid having to meet again in the future…

Richard Beumer 24 Okt 2020 - 15:16

Mijn tandarts en mondhygienist zijn 100% professioneel met hart voor hun vak en denken altijd met mij mee. Klasse !

Eduard 16 Mrt 2020 - 19:13

Geweldig goede, enthousiaste tandarts die echt van zijn vak houdt.

Joanne Boerstoel 11 Dec 2019 - 13:47

Allemaal fijne tandartsen. Om te beginnen mijn eigen vaste tandars waar ik al jaren ben. Dit jaar heb ik een uitgebreide wortelkanaalbehandeling en een implantaat gehad en ik ben erg tevredenover de behandelingen. Ik heb twee keer twee uur in de stoel gelegen en de tandarts heeft met zoveel geduld en concentratie de wortelkanaalbehandeling uitgevoerd. En een implantaat is een van de meest plezierige behandelingen die ik ooit heb gehad bij de tandarts :) Plus mijn gebit ziet er weer prachtig uit.

S S van Straalen 09 Dec 2019 - 18:28

Super tandarts en mondhygiënist !😍Ze zijn allemaal top.Goed team.

Ivan paitre 01 Sep 2019 - 16:27

(Vertaald door Google) Dit is het soort tandarts waar je aan denkt in horrorfilms of in ontwikkelde landen. Onreine oefening, het beste om te vermijden voor uw eigen welzijn. Moest betalen voor een follow-up sessie vanwege complicaties met een infectie die verband hield met het verwijderen van verstandskiezen. Gelukkig deden ze maar één kant en hiervoor ben ik dankbaar. Met complicaties Een paar dagen later kwam ik voor antibiotica omdat er geen was voorgeschreven (het is in Nederland gebruikelijk) ik vind het ok om het lichaam zichzelf te laten genezen; maar op dit punt gingen dingen duidelijk niet goed. Verbazingwekkend, zelfs nadat ik terugkwam met een ontstoken en geïnfecteerde kaak; De tandarts keek snel en zei gemakkelijk; het ziet er volkomen normaal uit !? Doorgaan met het afsluiten van het bezoek door mij te vragen dit vervolgbezoek te betalen. 131 euro, ik ben binnen 60 seconden weg. Toen ik wegging zonder te betalen voor de absurditeit van dit bezoek, kon ik me niet voorstellen hoe ik hiervoor in rekening zou worden gebracht. 4 maanden later hebben ze een brief gestuurd met het verzoek om betaling en hebben ze de kosten verhoogd tot 252 euro. Ik schrijf nooit beoordelingen, maar dit is een surrealistische ervaring en anderen moeten dit weten om te helpen bij het maken van een beslissing voordat ze vast komen te zitten zoals ik deed. Wat me het meest van streek maakt is dat ik moet betalen voor niet-geleverde diensten. Of betalen voor een operatie die daarna niet goed werd opgevolgd, ondanks mijn overduidelijke pijn en pijn. Iets dat de aandacht behoefde van een andere tandarts die me uiteindelijk minder kostte om een ​​betere service en follow-up op te lossen. Praktijken als deze moeten failliet gaan. Het feit dat ze een betaling hebben ontvangen van een gerechtelijke datum in plaats van een tevreden klant, laat zien hoe ze gewend zijn aan dit soort patiëntenervaring. Na deze ervaring kreeg ik een verwijzing van een vriend en ging ik naar een zichtbaar schonere praktijk. Na een goede blik gaf de tandarts me zware antibiotica waardoor de zwelling 3 dagen later afnam, evenals de pijnlijke pijn die ontstaat doordat een verstandskies wordt verwijderd en geïnfecteerd raakt. (Origineel) These are the kind of dentist you think of in horrorfilms or in under developed countries. Unclean practice, best to Avoid for your own well being. Had to pay for a followup session due to complications with an infection related to wisdom tooth removal gone wrong. Thankfully they did only one side and for this i am grateful. With complications A couple days later, I came in for antibiotics as none had been prescribed (its common practice in holland) im ok with letting the body heal itself; but at this point things where clearly not going right. Amazingly, even after i came back with an inflamed and infected jaw; The Dentist took a quick look and said with ease; it looks completely normal!? Proceeding to conclude the visit by asking me to pay for this follow up visit. 131 Euros, for me to be gone in 60 seconds. As i left without paying for the absurdity of this visit i could not imagine how i would be charged for this. 4 month later they have sent a letter asking for payment and have upped the fees to 252 euros. I never write reviews but this is a surreal experience and others need to know this to help in make up their minds before they get trapped like I did. What upsets me the most is having to pay for services that were not given. Or paying for a surgery that afterwards was not properly followed up, despite my obvious pain and agony. Something that needed the attention of another Dentist that in the end costed me less to resolve with better a service and followup. Practices like these should go out of business .The fact they got a payment from a court date instead of a happy customer shows how they are used to this kind patient experience. After this experience I got a referral from a friend, and went to a visibly cleaner practice. After one good look the Dentist gave me heavy antibiotics which 3 days later made the swelling subsided as did the agonizing pain that comes from having a wisdom tooth removed and becoming infected.

Life of Fallon 11 Jun 2019 - 23:45

Na jarenlang angst te hebben gehad voor de tandarts kwam ik hier terecht. Altijd vriendelijk en zorgzaam, ga tegenwoordig met plezier hier naartoe.

Wouter Glaser 31 Mei 2019 - 12:35

Ben al 10 jaar patiënt. Van de mondhygiëniste tot de tandarts, iedereen is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Lars Brunnhoff 04 Apr 2019 - 12:37

(Vertaald door Google) Moest mijn mondhygiënist-afspraak 's ochtends annuleren vanwege een onverwacht voorval. Betaalden me 50 €. Heel erg bedankt, niet terug komen x (Origineel) Had to cancel my mondhygienist-appointment in the morning due to an unexpected incident. Charged me 50€. Thanks a lot, not coming back x

L T 25 Mei 2018 - 14:06

Meerdere keren in anderhalf jaar dat ik bij deze tandarts zit een verkeerde nota ontvangen. Ze werken met uitbesteding van de financiën en dus erg lastig om dingen helder te krijgen en op te lossen--> bellen met drie verschillende partijen: praktijk, verzekering en Famed.. Ik heb het zeker nier ruim en dan zijn dit soort hoge bedragen en stress en moeite om het op te lossen echt heel erg vervelend. Daarbij spreekt de vrouw aan de telefoon je erg belerend en respectloos aan. Zeer vervelende ervaring.

Linda Meinen 15 Jan 2018 - 21:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

Andre Wessels 04 Jan 2018 - 10:57

Top tandarts

Marlon Doomen 30 Nov 2017 - 15:42

Ik ben erg tevreden over deze praktijk! Erg vriendelijk en ze denken met je mee. Ook als je erg angstig bent. Ze nemen de tijd en leggen alles uit of juist niet, maar net wat je zelf prettig vind. Er is zelfs een optie om de behandeling te laten doen met lachgas bij de andere lokatie. Maar voorkomen is beter dan genezen en daar geloven ze hier ook in. Ik kom elke 3 maanden bij de mondhygieniste Busra en daar ben ik zeer happy mee!