Sanitas Tandheelkunde
Bos en Lommerweg 357, 1061DH Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 17:00
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Kroon- en brugwerk

Team
Dhr. M. Alici

Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Een fijne praktijk met een kundige en vriendelijke tandarts én mondhygiënist. Alles is professioneel georganiseerd. Mijn mondhygiënist houdt me goed scherp op een educatieve manier qua stoken en manier van poetsen. Preventie staat voorop binnen de praktijk, en dat vind ik belangrijk. 4 sterren, omdat ik in het verleden enkele keren niet prettig werd geholpen door de telefoniste.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) (Ik raad het niet aan !!!!!) Nalet is een plek en ga niet .. ze gooien de grootste inzet naar hun Turkse burgers .. Er is niets voor gezondheid en hygiëne. Er zijn een aantal arrogante doktoren en arbeiders. (Ze zijn alleen maar op geld uit) (Origineel) (Ik raad het niet aan !!!!!)Nalet bir yer ve sakın gitmeyin.. en buyuk kazığıda kendi türk vatandaşlarına atıyorlar.. sağlık ve hijyen adına hiçbirşey yok. Küstah bir takım doktor müsvettesi ve çalışan işçiler var.. (Ze zijn alleen maar op geld uit)
Mooi praktijk, ik ben goed geholpen. Vriendelijke medewerkers en schone omgeving.
Ik was hier voor mijn controle, ik bleek een gaatje te hebben. Daarvoor hebben we een afspraak gepland. Mijn gaatje werd gevuld, kwam ik daarna thuis aan en voelde 4 dagen pijn. Ik wou terug naar de Tandheelkunde Sanitas maar ik kreeg een factuur van €518,90 dit is heel absurd. Ik wil hiervoor zsm een oplossing "SLECHTE ALLERSLECHTSTE TANDHEELKUNDE DIE IK HEB GEZIEN" !!!! Voor de andere of nieuwe klanten raad ik het niet aan om hier te komen!!!!!!! SLECHT!!
(Vertaald door Google) We zijn helemaal niet tevreden over de tandarts, die heeft de tanden van mijn zoon gevuld, ze hebben 580 euro gekregen, ik snap nog steeds niet wat voor werk dit is, we zijn helemaal niet tevreden. (Origineel) Biz dişçiden hiç memnun değiliz oğlumun dişini doldurdular 580 eura aldılar halen bu nasıl bir iş anlamadım hiç memnun kalmadık
Donderdag gebeld en vrijdag lag ik op de stoel van tandarts Alici voor een zenuwbehandeling, met alle geduld ben ik keurig behandeld. Zeker aanrader!
(Vertaald door Google) Ik ging daar precies voor mijn afspraaktijd maar ik wachtte een uur op mijn behandeling. De tandarts gaf me geen uitleg en ik was erg boos. Hij deed niet wat hij tegen me zei. Maar toen ik niet naar mijn volgende afspraak kwam, stuurde hij onmiddellijk behandelingskosten. Waar is moraliteit !!!! Daarom kom ik er niet meer !!! (Origineel) I went there for exactly my appointment time but I waited for an hour for my treatment. The dentist gave me no explanation and I was very angry. He didn't do what he said to me. But when I didn't come to my next appointment, he immediately sent treatment expenses. Where is morality!!!! That's why I don't come there again!!!
Kon na paar dagen terecht voor "spoed" omdat ik pijn had want normaal zaten ze vol. Kom j aan krijg j een snelle controle en hoor je maak maar nieuwe afspraak voor een wortelkanaal behandeling geen uitleg of iets verder. Dus ik naar de balie zitten ze vol pas afspraak over 12dagen. Waar was die spoed afspraak dan goed voor als de vervolg afspraak pas na 2 hele weken kon. Nu heb ik dus onnodig controle kosten die ik bij een andere tandarts weer moet betalen. Btw word vanavond nog geholpen bij dental365 (tip voor bij pijn)
(Vertaald door Google) Leuke plek om te gaan beroepsteam is gemaakt .. (Origineel) Nice place to go profession team has been created..
Tandarts is van zeer slechte kwailieit, blijkt net uit Turkije te komen wat opzich geen probleem is, mits de beste man gewoon Nederlands praat. Ze lijken niet echt naar je te luisteren en betrekken de patient niet in het process. Nieuwe spalk bij mijn vriendin veels te hoog geplaatst waardoor haar tanden onnodig naar voren word gedrukt. Hele lakonieke houding achteraf van zowel de tandarts als de receptioniste die met vijandige houding spreekt wanneer op deze punten word gewezen. Heel jammer want je hoort nooit met een naar gevoel te vetrekken bij een tandarts praktijk! Ik schrijf me meteen uit en ga wel op zoek naar een tandarts die zorgvuldig en aandachtig te werk gaat. Als ik 0 sterren kon geven deed ik dat met plezier!
Beste Orlando Hoogvliets, We betreuren het ten zeerste dat uw vriendin met een naar gevoel is vertrokken bij de tandarts. Graag gaan we met uw vriendin in gesprek over deze klacht. Mvg Team Sanitas Tandheelkunde
Reminders voor een afspraak, aardig personeel en goede dienstverlening
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Elke keer dat ik daar mijn tand of kies laat vullen, heb ik verschrikkelijk pijn. En dat gebeurt nooit bij een ander tandarts.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nemen nooit de telefoon op
Deze Google-recensie is zonder tekst