Praktijk White Label

Admiraal de Ruijterweg 183H, 1056GD Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.9
Zorgkaart
9.5
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:00
  • arrow zaterdag
    8:30 - 15:00


ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Kindertandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen

Team

tandarts
0.0
S. Bookelman-bulterman
Tandarts
BIG nummer: 49048408602
tandarts
0.0
S.M. Broeke
Tandarts
BIG nummer: 59054344902

Faciliteiten

  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Spoed
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
0.0
3.9
9.5
Frank Sturm 07 Feb 2022 - 12:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

C.G. Franken 06 Apr 2021 - 12:53

Super deskundig en onwijs vriendelijk.!! altijd tijd voor een praatje! Ik kom er meer dan 20 jaar. Ik ga met een prettige gevoel weer naar huis. Tandarts, Mondhygiëniste en telefoniste doen hun uiterste best voor de beste service. Onwijs bedankt en tot snels weer. Groeten

boye ingwersen 27 Mrt 2021 - 20:30

Goeie zorg. Ik kreeg veel aandacht, en er wordt met uiterste precisie en professionaliteit gewerkt. Raad het iedereen aan die goede zorg en een leuke band met zijn of haar tandarts wil.

Floor Bennebroek 27 Mrt 2021 - 20:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gilbert B 27 Mrt 2021 - 09:19

Praktijk White Label is een moderne praktijk met goede tandheelkundige zorg. Vriendelijke mensen, behulpzaam en zorgzaam. Zijn duidelijk in wat ze van je verwachten als patiënt. Ze gaan echt een relatie met je aan, maar de afspraken zijn dan ook wel wederzijds. Ik hou daar wel van en vind dat zeer professioneel. Je gaat echt een committent aan met elkaar aan voor je eigen mondzorg.

Jaleeza van Huizen 26 Mrt 2021 - 16:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Salma Karim (살마) 16 Nov 2020 - 14:04

(Vertaald door Google) Ik probeerde een afspraak te maken met de wetenschap dat ik daar nog steeds klant was, waarbij ik een e-mail kreeg dat ze mij niet in het systeem hadden omdat ze er zonder enige kennisgeving uit waren verwijderd. De manier waarop het werd gecommuniceerd, was ronduit vervelend en respectloos. Klantenservice 0. Godzijdank heb ik direct een andere tandarts gevonden sinds ik een noodgeval had. (Origineel) Tried to make an appointment with the knowledge that I was still a client there whereby I got an email that they didn't have me in the system because they removed from it without any notice. The way that it was communicated was utterly annoying and disrespectful.Customer service 0. Thank god I found another dentist directly since I had an emergency.

Ana Popov 08 Okt 2019 - 23:44

(Vertaald door Google) De slechtste ervaring die ik in Amsterdam heb gehad met een Praktijk. Had 5 afspraken met hen gepland, ik had 2 afspraken gedaan, waarvoor ze je 48 uur voor je afspraak een herinnering sturen, wat goed is. Op een ochtend belt de Praktijk dat ik een afspraak heb terwijl we spreken. Ik legde uit dat ik er niets van wist, omdat ik geen berichten als herinneringen heb ontvangen zoals gewoonlijk. Ik zou daar veel werk hebben verzet en geld uitgeven, maar de manier waarop ze met mijn 'gemiste afspraak' omgingen (dat wist ik niet omdat ze me geen tekst stuurden waarop ik vertrouwde zoals gewoonlijk of zelfs van mening was dat dit niet opzettelijk was), was me een e-mail te sturen om me te vertellen dat ze al mijn toekomstige 3 afspraken die ik mijn werkschema zorgvuldig had gepland, hebben geannuleerd en me een factuur voor de gemiste hebben gestuurd. Zo'n onprofessionele manier van omgaan met klanten en zaken doen en ik raad het niemand aan. Het spijt me eigenlijk dat het niet is gelukt en begrijp niet waarom ze op deze manier met een situatie zouden omgaan. Het liet zo'n vieze smaak in mijn mond achter ... (Origineel) The worst experience I have had in Amsterdam with a Praktijk. Had 5 appointments with them scheduled, I had 2 appointments done, for which they send you a reminder 48 hrs before your appointment which is good. Then one morning, the Praktijk calls that I have an appointment as we speak. I explained that I did not know of it because I have not received any messages as reminders as they usually do. I would have had plenty of work to be done there and money to spend, however the way they dealt with my 'missed appointment' (that i did not know about because they failed to send me a text that I relied on as they usual procedure or even consider that was not intentional), was to send me an email to tell me that they cancelled all of my future 3 appointments that I carefully planned my work schedule around, and sent me a bill for the missed one. Such an unprofessional way of handling customers and doing business and I do not recommend it to anyone. I am actually sorry it did not work out and don’t understand why would they handle a situation in this manner. It left such a bad taste in my mouth...

Vikki 29 Nov 2018 - 11:00

Super vriendelijk, meedenkend, secuur, netjes en snel!

J Hoekstra 14 Mei 2018 - 07:06

Mijn dochter had ik daar al een tijdje.Tot ik daar ook heen ging. Ik heb veel angst voor de tandarts gehad maar hier word je gerust gesteld en ze zijn erg vriendelijk. Nu ga ik daar al weet heel wat jaartjes heen en nog steeds tevreden!!!!!

Konstantin Leonenko 17 Jun 2017 - 10:42

snel, uitstekend professioneel en met veel glimlachen!

Leo Pafort 24 Apr 2013 - 11:06

Snel en chaotisch

Shanna Dijkstra 30 Okt 2012 - 16:37

Een mooie, nieuwe en moderne praktijk. Sfeervolle ruimtes met moderne apparatuur en professionele tandarts en assistentes. Hebben een helder verhaal over de behandelingen en geven de ruimte voor eigen inbreng of keuzes. Gaan ook leuk met kinderen om, zonder die daarbij te veel hun zin te laten doordrijven.