DentalZorg

Distelplein 16, 1031XH Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
9:00 - 17:00 -
dinsdag
9:00 - 17:00 -
woensdag
9:00 - 17:00 -
donderdag
9:00 - 17:00 -
vrijdag
9:00 - 17:00 -
zaterdag
10:00 - 15:00
Zeer gunstige tarieven
DentalZorg is een professionele tandheelkundige organisatie (sinds 1988) en heeft 25 behandelkamers verdeeld over drie praktijken in Amsterdam en omgeving. Wij bieden alle reguliere tandheelkundige behandelingen en beschikken over een interne tandtechnisch laboratorium. Een team van circa 90 medewerkers zet zich dagelijks in om u zo goed mogelijk te behandelen. Service en kwaliteit staan hoog in ons vaandel, het aanbieden van een professioneel totaalpakket op tandheelkundig gebied onderscheidt ons van andere praktijken. DentalZorg maakt deel uit van de Adalat Groep.
Waarom kiezen voor DentalZorg?
- DentalZorg biedt u alle specialisaties onder één dak. Van reguliere tandheelkunde, mondhygiëne en preventie tot implantologie, orthodontie en voor het vervaardigen van gebitsprotheses- en reparaties.
- DentalZorg werkt met zeer gunstige tarieven en behoort tot een van de voordeligste in de regio.
- Bij spoedeisende hulp wordt u bij DentalZorg altijd dezelfde werkdag geholpen. Behandelingen zijn op verzoek mogelijk in meerdere talen. Informeer naar uw gewenste buitenlandse taal.
- Gebitsprothese reparaties, gebroken prothese of het opnieuw passend maken zijn bij DentalZorg binnen een dagdeel klaar, volgens het klaar-terwijl-u-wacht principe.
- Flexibiliteit in capaciteit. Geen wachtlijst, u wordt bij DentalZorg altijd zo snel en efficiënt mogelijk geholpen. Tandarts, mondhygiëne en preventie onder een dak, u kunt alle afspraken in een keer combineren.
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde

Team
H. Yildiz
Mondhygiënist
M.A.M. Sang Ajang
Tandarts
BIG nummer: 89023666902
S. F. Abdoel
Tandarts
BIG nummer: 89911328602
W.M. Braakhuis
Tandarts
BIG nummer: 19058323802

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Spoed
Ik had geen vertrouwen meer in een tandarts. Daarnaast was ik ook angstig. Dit omdat ik vervelende ervaringen heb gehad met verschillende tandartsen. Ik ben in contact gekomen met Shebrina Farah Abdoel via mijn zus. Mijn zus vertelde dat zij gespecialiseerd is voor angstige patiënten en dat ze daarnaast een goede tandarts is in Dubai en in Nederland. Shebrina heeft het proces van mij gebit vanaf stap 1 goed onderzocht. Wat zijn de problemen, wat moet er gebeuren en hoe wordt dit opgelost. Ze heeft alles stapsgewijs met mij besproken. Shebrina heeft er voor gezorgd dat ik niet meer angstig ben voor de tandarts. Ze heeft mij ontzettend goed behandeld! Elke handeling die zij verrichtte lichtte zij ook toe. Ik heb voor het eerst nooit pijn ervaring tijdens een behandeling bij een tandarts. Daarnaast is ze ook zo lief en begripvol. Als laatste het resultaat!! Het werk die Shebrina verichtte met mijn gebit, heeft geen enkele andere tandarts kunnen doen. Ze weet precies welke stappen ze moet doorlopen voor een goed reslultaat. Ik had een kies die eigenlijk niet meer te redden was. Zij is een zekere goede tandarts dus deze heeft zij kunnen redden!! Ik ben heel erg blij met Shebrina als tandarts! Als ik bij haar op de stoel lig kan ik zonder enige twijfel mijn ogen dicht houden zonder angst. Shebrina is de allerbeste tandarts die ik ooit heb ontmoet!! Zij blijft voor altijd mijn tandarts.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben onder narcose geholpen vandaag. Wat een top mensen wat een goede zorg en wat was het snel voorbij! Mensen met angst... Ik raad iedereen het aan... jammer dat dit niet in het basis pakket zit. Schande eigenlijk. Iedereen moet geholpen kunnen worden! Wat een uitkomst! Bedankt voor alle goede zorgen dikke 10
ik ben nog nooit op deze manier geholpen. blij en zonder pijn weer naar buiten.. wou dat ik hier 10 jaar geleden naar binnen liep
Mijn afgebroken tand hadden ze mooi gevuld en gepolijst
Hi ik was vandaag bij Dr ouz die mij tand verlengt heeft. Hij heeft zijn tijd genomen. Van het moment dat ik binnenstapte voelde ik dat hij mij een goede service wilde geven. Ik heb 37 jaar lang met een gebit rond gelopen waar ik niet mee tevreden ben. Hij heeft mij echt een nieuwe glimlach geven!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Er word duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren Vriendelijk persomeel en zeer vakkundig
Leuke praktijk met gezellige liefe medewerkers Beste praktijk Amsterdam😊!!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Uiteraard vinden wij het jammer om te lezen dat u ons een 1 sterren waardering heeft gegeven bij twee van onze tandartspraktijken. Graag zouden wij in contact met u willen komen om te kijken hoe wij uw ervaring bij DentalZorg kunnen verbeteren en op basis waarvan deze waardering tot stand is gekomen. Met vriendelijke groet, Tim van DentalZorg
Aardige medewerkers, altijd gebeld of een bericht gestuurd om mij te herinneren aan mijn afspraak.
Al sinds 2014 kom ik bij Huriye Yildiz (mondhygiënist). Ondanks de angst voor de behandeling kom ik altijd met veel plezier bij Huriye. En loop altijd weer naar buiten met een stralend resultaat:).
Uitstekende service van dokter Nicola Parolin, erg vriendelijk, en vooral dat er goede communicatie was omdat hij Spaans spreekt, over het algemeen tevreden over de behandeling in de kliniek, ik zou hem 100% aanbevelen.
Al jaren patient hier bij Dentalzorg. Nooit problemen gehad, wordt altijd goed geholpen door de tandartsen en mondhygienisten. Bij pijn kan ik ook altijd meteen terecht Zeer fijne praktijk👍🏻!
Ik word altijd geholpen door mondhygiënist Huriye. Zij is vriendelijk en duidelijk in de communicatie, ben erg tevreden
Vandaag voor halfjaarlijkse controle langs geweest bij DentalZorg Distelplein waar ik, met mijn angst voor de tandarts, ontzettend goed ben behandeld. Met de goede instructies van de tandarts wat te doen als ik pijn heb/voel tot het aangeven van elke handeling die er aan mijn gebit word verricht, merk ik dat het bezoeken van de tandarts toch niet zo eng is als het lijkt. DentalZorg doet waar zij voor staat: transparant zijn en het leveren van kwalitatieve mondzorg. Een praktijk waar er altijd een afspraak valt in te plannen bij nood en geen 'nee' wordt verkocht, en de patiënt niet wordt opgezadeld met onnodige kosten. Er wordt met de patiënt meegedacht en daarop direct actie ondernomen. Bedankt DentalZorg voor de goede dienstverlening! Ik begin langzaam maar zeker het vertrouwen in de tandarts terug te krijgen :-D
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk personeel en altijd goed geholpen door hun!
Fijne tandartspraktijk! Soms een beetje druk maar ze doen er alles aan om je te helpen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben zeer tevreden met mijn mondhygiënist Huriye 👏👏👏 Na jaren lang zoeken heb ik eindelijk mijn vaste mondhygiënist gevonden. Na me behandeling voelt het super schoon en mooi aan. Dank je wel voor de goede behandelingen. Je neemt je werk serieus en heb alle tijd en aandacht voor je patiënten🌺🌺🌺
Beste Yasemin, Bedankt voor je enthousiaste en positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te lezen dat onze patiënten zich prettig voelen binnen onze tandartspraktijk en bij onze specialisten. Als u nog vragen heeft of meer informatie ergens over wilt, schroom niet en laat een berichtje achter. Wij nemen graag de tijd voor onze patiënten. Tot op de volgende afspraak!
(Vertaald door Google) Alles is perfect, de aandacht is supergoed (Origineel) Todo es perfecto, la atención es super buena
Beste Javier, bedankt voor je positieve review. Wij zien je graag weer terug op je volgende controle. Met vriendelijke groet, Tim van Team DentalZorg.
Fijn team, waarbij ze de tijd voor je nemen. Ik ben er de laatste tijd regelmatig helaas, maar ze zij flexibel en hebben vaak heel snel tijd. Voor zover een tandarts leuk kan zijn is dit wel een aanrader.
Beste Joris, Bedankt voor je mooie review. Wij vinden het altijd fijn om te lezen dat onze patiënten zich prettig voelen binnen onze tandartspraktijk en bij onze specialisten. Tot op de volgende afspraak! Met vriendelijke groet, Tim van Team DentalZorg
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goed verzorgd en me kies ziet r weer top uit bedankt!
Ik kom al een aantal jaar bij Huriye Yildiz. Ik ben super tevreden over haar dat ik zelfs vanuit Zaandam naar Amsterdam Noord kom omdat ik niet op de dagen dat zij in Zaandam werkt niet kan i.v.m. werk. Ik kan me geen andere mondhygiëniste voorstellen🤗 Zij is de vaste mondhygiëniste van mij en van mij dochter. Een dikke pluim voor mevrouw Yildiz👏🏻👍🏻
Best Gul, Wat leuk om te lezen dat je de behandeling bij mondhygiënist Huriye zo goed ervaren hebt en dat je zo enthousiast bent. Wij hebben je mooie woorden doorgegeven aan de tandarts/mondhygiënist. Hartelijk bedankt en tot de volgende keer!
Zeer tevreden met het resultaat. Personeel zijn zeer professioneel en geduldig.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ze doen het goed ze helpen je goed ze helpen angstpatienten goed mevrouw Yildiz ik vind ze goed.
(Vertaald door Google) Kom hier niet! Ze betasten mijn tanden. Wee hen. Moge mijn geld worden verboden. (Origineel) Sakin gelmeyin buraya!!! Dislerimi maf etiler. Yaziklar.olsun bunlara . Param haram zikim olsun
Uiteraard vinden wij het jammer om te lezen dat u ons een 1 sterren waardering heeft gegeven. Graag zouden wij in contact met u willen komen om te kijken hoe wij uw ervaring bij DentalZorg kunnen verbeteren en op basis waarvan deze waardering tot stand is gekomen. Helaas kan ik uw naam niet vinden in ons systeem. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om ons hierover een bericht te sturen. Dat kan via vragen@dentalzorg.nl, u kunt ook gebruik maken van onze chatservice op onze website. Wij horen graag van u. Alvast bedankt voor genomen moeite.
Ik heb hier wortelkanaal behandeling heb moeten ondergaan waarbij zij niet voldoende het gat hebben schoongemaakt! Twee weken de meest heftige pijn die ik ooit heb ervaren! , zo heftig dat ik zelfs op het punt stond de tand eruit te laten trekken :( Ze konden niets doen zei de arts de ontsteking (die was ontstaan door gebrekkig schoonmaken door de arts) moest eerst afnemen. Tot slot is een andere tand niet juist gevuld en Is deze door mijn kauw kracht gespleten! Mijn zenuwen hebben daar nu ontzetten last van. Uiteraard zoek ik nu een WEL betrouwbare tandarts. En nooit meer hier. Ben hier duizenden euros kwijt en de belangrijkste mijn kiezen zijn hier verloren gegaan
Geachte heer/mevrouw, Wij zijn een open en transparant organisatie. Wij respecteren ook het recht op de vrijheid van meningsuiting van een ieder. Feedback van onze cliënten stellen wij altijd op prijs. Echter, uit onze administratie blijkt dat uw naam niet in ons systeem voorkomt en door ons behandeld zou zijn. Binnen een korte periode hebben wij meerdere valse recensies ontvangen van een onbekend account. Volgens ons voorlopig onderzoek blijkt dat dit account slechts voor de genoemde recensies is gebruikt. Inmiddels hebben wij google verzocht om een onderzoek te doen naar deze recensies en het account daarachter. Zodra het IP-adres bekend is, zullen wij gepaste maatregelen treffen. Wij willen u tevens erop attenderen dat wanneer blijkt dat uw recensies onrechtmatig zijn, u aansprakelijk zal worden gesteld voor alle door ons daardoor geleden schade.
Deze Google-recensie is zonder tekst
zeer tevreden met het resultaat. vakkundig personeel. korte wachttijden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben zoon van 8 heeft hier trauma opgelopen!
Geachte heer/mevrouw, Wij zijn een open en transparant organisatie. Wij respecteren ook het recht op de vrijheid van meningsuiting van een ieder. Feedback van onze cliënten stellen wij altijd op prijs. Echter, uit onze administratie blijkt dat uw naam niet in ons systeem voorkomt en door ons behandeld zou zijn. Binnen een korte periode hebben wij meerdere valse recensies ontvangen van een onbekend account. Volgens ons voorlopig onderzoek blijkt dat dit account slechts voor de genoemde recensies is gebruikt. Inmiddels hebben wij google verzocht om een onderzoek te doen naar deze recensies en het account daarachter. Zodra het IP-adres bekend is, zullen wij gepaste maatregelen treffen. Wij willen u tevens erop attenderen dat wanneer blijkt dat uw recensies onrechtmatig zijn, u aansprakelijk zal worden gesteld voor alle door ons daardoor geleden schade.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte heer/mevrouw, Wij zijn een open en transparant organisatie. Wij respecteren ook het recht op de vrijheid van meningsuiting van een ieder. Feedback van onze cliënten stellen wij altijd op prijs. Echter, uit onze administratie blijkt dat uw naam niet in ons systeem voorkomt en door ons behandeld zou zijn. Binnen een korte periode hebben wij meerdere valse recensies ontvangen van een onbekend account. Volgens ons voorlopig onderzoek blijkt dat dit account slechts voor de genoemde recensies is gebruikt. Inmiddels hebben wij google verzocht om een onderzoek te doen naar deze recensies en het account daarachter. Zodra het IP-adres bekend is, zullen wij gepaste maatregelen treffen. Wij willen u tevens erop attenderen dat wanneer blijkt dat uw recensies onrechtmatig zijn, u aansprakelijk zal worden gesteld voor alle door ons daardoor geleden schade.
Met alle lof schrijf ik deze review! Mijn moeder was extreem angstig voor de tandarts, ivm goede zorgverlening en het gerust stellen in de stoel komt ze met plezier naar de praktijk. Op zowel Distelplein als Zaandam wordt mijn moeder erg goed geholpen. Wij willen het team van dentalzorg Distelplein en Zaandam erg bedanken!! Het narcose team is ook echt een superheld en raad ik een ieder aan.
Hele goede ervaring gehad. Mijn moeder is hier heel goed geholpen. Ervoor, tijdens en zelfs na de behandeling zijn wij goed bijgestaan. Ook enorm veel dank aan het narcose-team. Tevens waren ze telefonisch te alle tijde zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader!
(Vertaald door Google) Had een van de beste ervaringen met Mondhygienist vandaag (ik heb veel tandheelkundige klinieken in Amsterdam veranderd, was er tot vandaag niet tevreden over) !!! Heel geduld, alles uitleggen, spreekt perfect Engels! Receptioniste ook superlekker !! Ik geef 101 punten !!!!!!! Veel dank!!! (Origineel) Had one of the best experience with Mondhygienist today (I changed many dental clinic in Amsterdam, wasn't satisfied non of it till today ) !!! Very patience, explaining everything, speaks perfectly English! Receptionist also super lovely!! I Give 101 points!!!!!!! Thank you very much!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dokter Wael is erg slecht en hij werkte niet goed
Dr. Wael Al-Khatib begrijpt niets van tandheelkunde en hij is ook niet vriendelijk. Over de afspraak vertelde hij me één ding, en de tweede afspraak zei iets andersTandarts Amsterdam Noord is erg slecht .. ze willen dat ik de opmerking verwijder zodat niemand weet van mijn slechte ervaringen met hen .. ze zijn erg slecht in de tandheelkunde en ze zijn niet vriendelijk .. ze liegen bij Dr.Wael alkhatib
Alleen maar lof over deze tandarts praktijk!, ik was door angst 26 jaar niet bij een tandarts geweest, maar die angst is weg. Wat een lieve mensen werken daar!, alles wordt duidelijk uitgelegd en ze hebben alle tijd voor je. Na verschillende behandelingen is mijn gebit weer gezond. En dankzij de heer W. Elkhatib en de prachtige facings durf ik weer te lachen zonder schaamte👍👍
Ben erg tevreden met deze tandarts! Zijn professional en vriendelijk.
(Vertaald door Google) Zeer onbeleefde ppl! Niet georganiseerd. Ze geven me een ongewenst gevoel. (Origineel) Very rude ppl! Not organized. They make me feel unwanted.
Dear mr Farrugia, Thank you for your review. We are very sorry to read that you have given us a 1 star rating. We work hard on our patient satisfaction, which is why we would like to get in touch with you so that we can improve. The name you provided in your review we cannot find in our data. Could you send us a message so we can look for a solution? You can do this via questions@dentalzorg.nl, you can also use our chat service on our website. We'd love to hear from you. Thanks in advance for your effort. Beste heer Farrugia, Bedankt voor uw waardering. Wij vinden het heel jammer om te lezen dat u ons een 1 sterren waardering heeft gegeven. Wij werken hard aan onze patiënttevredenheid, daarom willen wij graag contact krijgen met u zodat wij dit kunnen verbeteren. De door u opgegeven naam is niet bekend bij ons. Kunt u ons een bericht sturen, zodat wij kunnen kijken naar een oplossing? Dat kan via vragen@dentalzorg.nl, u kunt ook gebruik maken van onze chatservice op onze website. Wij horen graag van u. Alvast bedankt voor genomen moeite.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik schrijf zelden een recensie, maar mijn zeer negatieve ervaringen met DentalZorg wil ik graag delen. Na een eerste consult ben ik doorverwezen naar de mondhygiënist. Echter, is over een periode van 2 maanden tot 3 KEER aan toe mijn afspraak door hun afgezegd!!! De reden hiervoor was dat de medewerker niet aanwezig was!! Ik begrijp niet hoe een tandartspraktijk haar (nieuwe) cliënten op deze manier wil behouden.
Beste mevrouw SP, Spijtig om te vernemen dat u uw contact met onze praktijk negatief heeft ervaren. Vooropgestelde bieden wij onze excuses voor het feit dat uw bezoek naar onze mondhygiënist niet door kon gaan zoals gepland werd. We doen ons uiterste best om de geplande behandelingen zo min mogelijk te wijzigen of te verzetten. Echter, door de uitbraak van het corona-virus zijn wij, zoals veel andere zorgverleners, genoodzaakt om onverwacht wijzigingen in de planning aan te brengen. Wij krijgen nu vaak te maken met ad-hoc verschuivingen in de planning i.v.m. plotseling afwezigheid van sommige collega behandelaren; die op hun beurt wegens onvoorziene omstandigheden niet aanwezig kunnen zijn. Daarnaast speelt ook een rol dat uw afspraak buiten de reguliere tijden gepland is, zijnde niet reguliere werkdag, gepland was. Hierdoor is het enigszins ingewikkelder om plotseling vervanging te regelen of u dezelfde dag bij een andere behandelaar terecht kan. Uw onderhavige geval betreft derhalve een zeer uitzonderlijke situatie. Inmiddels heeft onze collega praktijkmanager telefonisch contact met u gehad om de kwestie te bespreken en ook excuses aan te beiden. Uw negatieve ervaring is inmiddels op hoog niveau intern besproken en er wordt actie ondernomen om onze procedures verder te verbeteren. Ervan uitgaande u hiermee afdoende te hebben ingelicht en vertrouwen erop dat wij u van dienst kunnen blijven. Met vriendelijke groet, Team DentalZorg
Vandaag met kiespijn geweest gevuld maar niet goed nog steeds pijn
Ben erg tevreden tot nu toe. De tandartsen zijn vriendelijk en professioneel.
Prima tandarts, af en toe een beetje rumoerig(daarom geen 5 sterren), maar tandarts Leyla is echt een fijne tandarts, ik wil geen ander meer .
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super goede tandartsen echt geen slecht woord over. Maar hou je nota’s goed in de gaten leer desnoods hoe het werkt met V nummers. Ik ben nu al 4jaar bezig om een bedrag van nog geen 40€ terug te krijgen van ze die ze fout hadden gerekend en mij gelijk gaven. Nu na 4jaar maar opgestapt met mn gezin (5) naar andere tandarts en het niet willen terug betalen Dus mensen als ze een financiële fout maken kun je fluiten naar je geld.
mijn zoons beugel draadje is gestolen door de orthodontist, ik pik dit niet en kom vrijdag naar zijn huis om zijn ramen in te gooien met hindi koeien verstuurd vanaf मेरी आई - फ़ोन
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij begrijpen hieruit dat u niet tevreden bent met de manier waarop de orthodontie behandeling van uw zoon verloopt. Graag willen wij hierover met u in contact komen. De inhoud van uw feedback is namelijk niet duidelijk voor ons, mede omdat wij op het Distelplein geen orthodontie verlenen. Uw naam komt ook niet voor in ons systeem. Verder zijn wij van mening dat onze tandarts voor orthodontie een situatie zoals u heeft beschreven niet heeft veroorzaakt of zou veroorzaken. Om deze reden willen wij graag met u de situatie bespreken. Wij hopen op een positieve reactie. Met vriendelijke groet, Team DentalZorg
ben vrijdag daar geweest voor een spoed reparatie ivm een afgebroken vulling en werd er prima geholpen door een fijne tandarts en assistente en het probleem werd netjes verholpen zonder problemen fijne praktijk en goede tandartsen
(Vertaald door Google) Zeer onbeleefde receptionisten, u moet uw klanten echt beter behandelen. Erg onplezierig. (Origineel) Very rude receptionists, you should really treat your customers better. Very unpleasant.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Marsha, jammer om te lezen dat u ons een 1 sterren waardering heeft gegeven. Graag zouden wij in contact met u willen komen om samen met u te kijken hoe wij uw ervaring bij ons kunnen verbeteren en op basis waarvan deze waardering tot stand is gekomen. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om ons hierover een bericht te sturen. Dat kan via vragen@dentalzorg.nl, u kunt ook gebruik maken van onze chatservice op onze website. Wij horen graag van u. Alvast bedankt voor genomen moeite. Met vriendelijke groet, Team DentalZorg
Dentalzorg Ik adviseer u mensen maak u niet gebruik van deze praktijk hun sturen factuur naar mij toe zonder dat ik ben op tandarts geweest deze bedrijf zijn echte Boefjes!!!🤮
Beste heer/mevrouw, hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u een factuur heeft gehad en niet duidelijk waarom. Helaas kan ik op basis van uw naam (Fortnite Pro) niet achterhalen om welke factuur het betreft. Ik zou graag met u hierover in contact willen komen. Met vriendelijke groet, Team Dentalzorg.
zeer goed geholpen... ik ben super blij.
Wat een zeer vervelende behandeling had moeten zijn, is uiteindelijk behoorlijk meegevallen. Al jaren niet naar de tandarts geweest, toch uiteindelijk gekozen voor een kunstgebit. En Sharief heeft me geweldig geholpen met mijn nieuwe kunstgebit. Ik ben zo blij dat het allemaal zo snel is gegaan. Bedankt!
Zeer onprofessioneel.
Beste mevrouw de Geest, hartelijk voor uw waardering. Wij zouden graag verder met u in gesprek willen gaan over uw ervaring bij onze tandartspraktijk. Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen aansluiting vinden in ons systeem. Wij willen u daarom vriendelijk om contact op te nemen per telefoon of via onze chat om de kwestie te bespreken. Wij bedanken u alvast voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Team DentalZorg Tandheelkunde
Fijne uitvoerende medewerkers, goed bereikbaar maar een liegende manager. Farat (excuses als de spelling verkeerd is, ik ben van het fonetische uitgegaan). 1,5 maand na het contact een brief sturen met de mededeling dat je me nog had proberen te bellen en een voicemail achter had gelaten is niet echt de beste manier om het probleem uit de wereld te helpen. Dit zei je overigens pas nadat ik voorstelde waarom je geen voicemail bericht had achter gelaten, je had het meteen in je verweer kunnen gebruiken. En dat tot 2 keer toe. Long story short. Niet meedenken, nalatig in reacties en niet de waarheid vertellen. Hoort niet op een dergelijke functie thuis.
(Vertaald door Google) Ik googlede tandheelkundige klinieken in mijn buurt en deze kwam toevallig van de overkant van de straat. Ik controleerde hun website, belde om een afspraak te maken voor ALLEEN een controle en schoonmaak. Toen ik bij de receptie verscheen, vertelde de assistente me dat ik ter plaatse moest betalen omdat ik niet verzekerd was voor tandheelkundige zorg. Let wel, er was nooit melding gemaakt van een vooruitbetaling in contanten, niet op hun website (zie bijgevoegd) of door de assistent waarmee ik sprak om de afspraak te maken. Ik kon niet teruggaan vanwege mogelijke no-show-kosten, dus ik zei ja, denkend aan alleen "check-up en schoonmaak" -kosten. Enkele minuten na de behandeling Het bleek dat de schoonmaak toch geen deel uitmaakte van het plan, die afspraak werd nooit gemaakt, in plaats daarvan kreeg ik beleefd 2 tankbeurten van meer dan 200 € en twee andere afspraken aangeboden. Toen ik de vraag stelde over het betalingsformulier, was ik er zeker van dat dit niet noodzakelijk ter plaatse hoefde te worden betaald. Op mijn weg naar buiten werd ik naar een backoffice gebracht door een vrouw die een beetje in een "damage control" -modus was om het betalingsprobleem te bespreken. Om een lang verhaal kort te maken, de betaling zal plaatsvinden via hun factureringsbedrijf zoals vermeld op hun website. De hele zaak was hoogst onattent en amateuristisch en had gemakkelijk kunnen worden voorkomen. Onnodig te zeggen dat ik twee keer zou nadenken voordat ik zou betalen om op die manier vernederd te worden. Wat betreft de behandeling zelf was het oké, hoewel een beetje gehaast, de tandarts leek te weten wat hij aan het doen was. Ik kan echter niet hetzelfde zeggen over de assistent. Het hanteren van de afzuigpomp kan beter. Op een gegeven moment had ik speeksel over mijn hele gezicht. Za. (Origineel) I googled dental clinics in my neighbourhood and this one happened to be just from accross the street. I checked their website, called to make an appointment for a check-up and cleaning ONLY. When i showed up at the reception the assistant told me that i had to pay on the spot because i wasn't covered for dental care. Mind you there had never been any mention of an upfront cash payment, not on their website (see the attached) or by the assistant i talked with to make the appointment. I couldn't backtrack because of possible no-show fees so i said yes thinking of only "check-up and cleaning" fees. Few minutes into the treatment It turned out the cleaning wasn't part of the plan after all, that appointment was never made, instead I was politely offered 2 fill-ups amounting to more than 200€ and two other appointments. When I raised the question of the payment form i was assured that this wouldn't necessarily have to be payable on the spot. On my way out i was taken aside to a back office by a woman who was a bit on a "damage control" mode to discuss the payment issue. Long story short the payment will be via their billing company as stated on their website. The whole thing was most inconsiderate and amateurish and could have easily been prevented. Needless to say that I would think twice before paying to get humiliated that way. As to the treatment itself it was OK though a tad rushed, the dentist seemed to know what he was doing. I can't say the same about the assistant though. Handling the suction pump could be better. At one point I had saliva all over my face. Sa.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Over de tandheelkunde kan ik niets zeggen want zo ver ben ik niet gekomen, maar de telefoniste was bijzonder onprofessioneel. Een bevestiging van een geannuleerde afspraak was niet mogelijk, ik 'moet maar gewoon een beetje vertrouwen hebben'. Als je een afspraak mist worden de kosten wel gerekend, een bevestiging van afzeggen vind ik daarom in zo'n geval wel prettig. Een simpel mailtje kon er helaas niet vanaf.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Verkeerde informatie over de dekking van verzekering, gelukkig zelf navraag gedaan. Alles zou zijn gedekt door de verzekering, bleek bij navraag dat er niets van de voorgestelde behandeling door de verzekering gedekt wordt.
(Vertaald door Google) Ik ben al meer dan vijf jaar klant van deze tandheelkundige kliniek en raad dit bedrijf ten zeerste aan. Na mijn laatste bezoek dacht ik dat het goed zou zijn om een review te plaatsen, aangezien ik tevreden en onder de indruk ben van het hele proces. Personeel is vriendelijk en effectief. Contact opnemen is eenvoudig en ik ontvang e-mailherinneringen voor mijn afspraken. Dr. Akbar Sharief is vriendelijk, persoonlijk en zeer bekwaam. Hij neemt de tijd om informatie te geven en mijn vragen te beantwoorden. Ik dank hem voor mijn stralende glimlach. (Origineel) I have been a customer of this dental clinic for over five years, and highly recommend this company. After my most recent visit I thought it would be good to post a review, since I am satisfied and impressed with the entire process. Personnel is friendly and effective. Getting in touch is easy, and I receive email reminders for my appointments. Dr. Akbar Sharief is friendly, personable, and highly competent. He takes the time to provide information and to answer my questions. I credit him for my bright smile.
Nooit goed geholpen. Aan het lijntje gehouden 'afspraak moet verzet worden'. 'Systeem waar de foto op staat werkt niet'. Uiteindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis. Ook heb ik blijkbaar een afspraak gemist die ik dacht verzet te zijn en nu moet ik ze 65 euro gaan betalen. Gekken.
Beste heer Amatkarijo, Wat vervelend om te lezen dat u vindt dat u nooit goed geholpen bent. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Ik heb gelijk uw gegeven erbij gepakt. De reden dat u schrijft ´aan het lijntje gehouden afspraak moet verzet worden´ is voor mij niet helemaal duidelijk. Wellicht dat u dat kunt verduidelijken? U heeft inderdaad een afspraak gehad en op dat moment hadden wij helaas een storing met de software waarin alle röntgenfoto´s verwerkt zijn. Dit had mede te maken met het landelijke systeem dat geconfronteerd werd met Ddos aanvallen waar meerdere systemen last van hadden. Uiteraard is dat heel vervelend en hiervoor bieden wij u onze verontschuldigingen aan. U heeft inderdaad een afspraak verzet. Helaas bent u niet op de verzette afspraak nagekomen en hiervoor hebben wij u een rekening gestuurd. Wij zullen u telefonisch bereiken om deze kwestie samen met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Dentalzorg Tandheelkunde
(Vertaald door Google) Ik had een ingewikkeld gebit structuur plus mijn voortanden werden volledig beschadigd als gevolg van het ongeval en mijn brug en kronen waren helemaal detroyed, maar met de hulp van Dr. Ali en Team, slaagden zij erin om fix alles te zijner tijd. Ze hielpen en gecorrigeerd evenals mijn outbite en niet alleen de schade zelf. Zo blij met het resultaat en zou de service en resultaat raden (Origineel) I had a complicated teeth structure plus my front teeth were completely damaged because of the accident and my bridge and crowns were totally detroyed, but with the help of Dr. Ali and Team, they managed to fix everything in due time. They assisted and corrected as well my outbite and not just the damage itself. So happy with the result and would recommend the service and result
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer goede verzorging geven zij en ook de tandtechnieker is prima! en ook zéér zeker de nazorg!
👍
Prettig geholpen
Top tandarts ! Geen fluitje pijn !