DentalZorg

DentalZorg
Distelplein 16, 1031XH Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.7
Zorgkaart
9.2
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    9:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    9:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    9:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    9:00 - 17:00
  • arrow zaterdag
    10:00 - 15:00

Zeer gunstige tarieven

DentalZorg is een professionele tandheelkundige organisatie (sindsen heeft 25 behandelkamers verdeeld over drie praktijken in Amsterdam en omgeving. Wij bieden alle reguliere tandheelkundige behandelingen en beschikken over een interne tandtechnisch laboratorium. Een team van circa 90 medewerkers zet zich dagelijks in om u zo goed mogelijk te behandelen. Service en kwaliteit staan hoog in ons vaandel, het aanbieden van een professioneel totaalpakket op tandheelkundig gebied onderscheidt ons van andere praktijken. DentalZorg maakt deel uit van de Adalat Groep.

Waarom kiezen voor DentalZorg?

  1. DentalZorg biedt u alle specialisaties onder één dak. Van reguliere tandheelkunde, mondhygiëne en preventie tot implantologie, orthodontie en voor het vervaardigen van gebitsprotheses- en reparaties.
  2. DentalZorg werkt met zeer gunstige tarieven en behoort tot een van de voordeligste in de regio.
  3. Bij spoedeisende hulp wordt u bij DentalZorg altijd dezelfde werkdag geholpen. Behandelingen zijn op verzoek mogelijk in meerdere talen. Informeer naar uw gewenste buitenlandse taal.
  4. Gebitsprothese reparaties, gebroken prothese of het opnieuw passend maken zijn bij DentalZorg binnen een dagdeel klaar, volgens het klaar-terwijl-u-wacht principe.
  5. Flexibiliteit in capaciteit. Geen wachtlijst, u wordt bij DentalZorg altijd zo snel en efficiënt mogelijk geholpen. Tandarts, mondhygiëne en preventie onder een dak, u kunt alle afspraken in een keer combineren.
Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde

Team

tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 89023666902
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 39916229002
tandarts
10.0
Tandarts
BIG nummer: 19058323802

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Narcose (intraveneuze sedatie)
  • Spoed
0.0
3.7
9.2
Monzer Kh 11 Mrt 2023 - 15:13

De ervaring was erg slecht. Ik legde mijn probleem uit en ze gaven me niet genoeg tijd. Ze wilden dat ik de kosten zou betalen, en de volgende keer moet ik de kosten weer betalen.Ik raad niemand aan om naar deze tandarts te komen.👎👎

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Wij betreuren het om te vernemen dat u uw ervaring met ons als niet prettig heeft ervaren. Aan de hand van uw bericht kunnen wij niet achterhalen wie u bent.
Wij komen graag in contact met u zodat wij uw klacht kunnen bespreken en kunnen werken naar een oplossing.
Hoe kunnen wij u bereiken?

flevo boy 01 Feb 2023 - 12:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Wij betreuren het om te vernemen dat u uw ervaring met ons als niet prettig heeft ervaren. Aan de hand van uw bericht kunnen wij niet achterhalen wie u bent.
Wij komen graag in contact met u zodat wij uw klacht kunnen bespreken en kunnen werken naar een oplossing.
Hoe kunnen wij u bereiken?

Hans Alberts 17 Jan 2023 - 21:08

Na een wanprestatie van dhr Alfredo diaz
Zit ik met rekening van€414.
Ik heb het door een ECHTE tandtechnieker laten herstellen, wat ook weer geld kost.
En als de nieuwe tandtechnieker zegt dit nog nooit heeft meegemaakt.ze hebben het opnieuw moeten rebasen mijn gebit, en nu zit het wel perfect.

Ramon ayers 09 Jan 2023 - 23:28

Mensen met veel pijn uitlachen en zonder behandeling laten betalen en wegsturen zijn ze hier goed in.

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Wij betreuren het om te vernemen dat u uw ervaring met ons als niet prettig heeft ervaren. Aan de hand van uw bericht kunnen wij niet achterhalen wie u bent.
Wij komen graag in contact met u zodat wij uw klacht kunnen bespreken en kunnen werken naar een oplossing.
Hoe kunnen wij u bereiken?

Han Ifa 19 Dec 2022 - 19:25

Top tandarts, echt de beste👍

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

We zijn zo dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het is ons een genoegen om klanten zoals u van dienst te zijn. fijne dag toegewenst.
Team tandsartspraktijk Dentalzorg

Nicki Avoda 08 Dec 2022 - 10:23

Fantastisch praktijk

Andrew Young 15 Nov 2022 - 23:26

Zeer vriendelijke perfect behandeld bedankt.

Emran Zadran 08 Nov 2022 - 12:56

Heel erg vriendelijke praktijk, ik ben een hele angstige patiënt en de tandartsen en assistenten hebben mij ontzettend goed geholpen. Heel erg blij met iedereen mijn vulling is super en netjes gedaan

Martin Rustuni 12 Okt 2022 - 13:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Faisl alkalifa 12 Okt 2022 - 10:37

Ze hebben niet de moraal van dokters. Geld krijgen is het enige waar ze om geven. Er over praten is lang, dus probeer het zelf en je zult de resultaten zien

Can S 09 Okt 2022 - 18:55

Zeer slechte ervaring gehad.

Had een afspraak om 15:30, werd die middag gebeld. Er werd gevraagd of ik eerder kon komen wat even later toch niet hoefde waardoor we nog steeds 15:30 aanhielden.

Eenmaal aangekomen voor de afspraak kreeg ik te horen dat het uitloopt met zo’n 5-10 minuten, prima kan gebeuren. 20 minuten later nogmaals gevraagd en werd er weer gezegd nog 10 minuten. In totaal drie kwartier moeten wachten op mn vrije zaterdag en had erna ook nog een afspraak staan. Doe wat aan de planning dit is echt niet acceptabel. Ik raad het echt niet aan.

Nico de vries 02 Sep 2022 - 20:45

Wat betreft angst voor een tandarts,ben ik de grootste angsthaas,maar heb de grote stap genomen.Afspraak gemaakt via telefoon,en daar werd al verzekerd dat ze niks gingen doen en alleen maar kijken en een scan maken.Daarna een afspraak gemaakt voor een boven en een onder prothese.De 13e van september is het dan zo ver onder narcose alles eruit en protheses erin..Ze zijn zeer aardig en stellen je echt op je gemak.Er word niets gedaan wat je niet wilt.Ik kan deze aanraden voor een ieder die angst heeft.Toppie

Rizwana Balaydin 14 Jun 2022 - 11:46

Mijn traject bij Dentalzorg was snel en efficiënt. Het begon met een intake gesprek bij Farah Abdoel. Zij heeft mij erg goed geholpen met het in kaart brengen van de mogelijkheden.
Uiteindelijk heb ik een operatieve bovenkaak verbreding ondergaan. Dit in combinatie met een beugel traject. Ik heb gekozen voor een witte/doorzichtige slotjesbeugel omdat ik als 30+ wilde dat deze zo min mogelijk zou opvallen.
Orthodontist Nubia Abril heeft mij geweldig geholpen gedurende de hele behandeling. Samen met Farah heeft zij ervoor gezorgd dat mijn
gebit er nu prachtig uitziet!

Ik ben zo blij met het eindresultaat!
Dankjewel voor alles, en mijn excuses als ik soms misschien iets te veeleisend ben geweest :)

kas kar 23 Mei 2022 - 12:45

Wil je je geld kwijt pijn lijden on nodig heen en weer rijden vooral doen

Sajidah Imamdi 13 Apr 2022 - 23:23

Ik had geen vertrouwen meer in een tandarts. Daarnaast was ik ook angstig. Dit omdat ik vervelende ervaringen heb gehad met verschillende tandartsen.

Ik ben in contact gekomen met Shebrina Farah Abdoel via mijn zus. Mijn zus vertelde dat zij gespecialiseerd is voor angstige patiënten en dat ze daarnaast een goede tandarts is in Dubai en in Nederland. Shebrina heeft het proces van mij gebit vanaf stap 1 goed onderzocht. Wat zijn de problemen, wat moet er gebeuren en hoe wordt dit opgelost. Ze heeft alles stapsgewijs met mij besproken.

Shebrina heeft er voor gezorgd dat ik niet meer angstig ben voor de tandarts. Ze heeft mij ontzettend goed behandeld! Elke handeling die zij verrichtte lichtte zij ook toe. Ik heb voor het eerst nooit pijn ervaring tijdens een behandeling bij een tandarts. Daarnaast is ze ook zo lief en begripvol.

Als laatste het resultaat!! Het werk die Shebrina verichtte met mijn gebit, heeft geen enkele andere tandarts kunnen doen. Ze weet precies welke stappen ze moet doorlopen voor een goed reslultaat. Ik had een kies die eigenlijk niet meer te redden was. Zij is een zekere goede tandarts dus deze heeft zij kunnen redden!!

Ik ben heel erg blij met Shebrina als tandarts! Als ik bij haar op de stoel lig kan ik zonder enige twijfel mijn ogen dicht houden zonder angst.

Shebrina is de allerbeste tandarts die ik ooit heb ontmoet!! Zij blijft voor altijd mijn tandarts.

Kkikisa Pichardo 16 Mrt 2022 - 16:04

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mies Miesje 21 Feb 2022 - 22:45

Ik ben onder narcose geholpen vandaag. Wat een top mensen wat een goede zorg en wat was het snel voorbij! Mensen met angst... Ik raad iedereen het aan... jammer dat dit niet in het basis pakket zit. Schande eigenlijk. Iedereen moet geholpen kunnen worden! Wat een uitkomst! Bedankt voor alle goede zorgen dikke 10

Mike Muntz 16 Feb 2022 - 17:15

ik ben nog nooit op deze manier geholpen. blij en zonder pijn weer naar buiten.. wou dat ik hier 10 jaar geleden naar binnen liep

Richano Van Gampelaere 09 Feb 2022 - 13:39

Mijn afgebroken tand hadden ze mooi gevuld en gepolijst

Susy Eddleman 04 Feb 2022 - 16:22

Hi ik was vandaag bij Dr ouz die mij tand verlengt heeft. Hij heeft zijn tijd genomen. Van het moment dat ik binnenstapte voelde ik dat hij mij een goede service wilde geven. Ik heb 37 jaar lang met een gebit rond gelopen waar ik niet mee tevreden ben. Hij heeft mij echt een nieuwe glimlach geven!

Jasper Janssen 25 Okt 2021 - 10:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Murti007 03 Okt 2021 - 10:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

L Westenberg 18 Jul 2021 - 11:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ron De Cock 30 Jun 2021 - 14:50

Er word duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren
Vriendelijk persomeel en zeer vakkundig

Dariyan Ali 18 Mei 2021 - 09:02

Leuke praktijk met gezellige liefe medewerkers
Beste praktijk Amsterdam😊!!!!

Joost Verbeek 30 Apr 2021 - 07:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Uiteraard vinden wij het jammer om te lezen dat u ons een 1 sterren waardering heeft gegeven bij twee van onze tandartspraktijken. Graag zouden wij in contact met u willen komen om te kijken hoe wij uw ervaring bij DentalZorg kunnen verbeteren en op basis waarvan deze waardering tot stand is gekomen.

Met vriendelijke groet, Tim van DentalZorg

Leo Zhang 21 Apr 2021 - 14:57

Aardige medewerkers, altijd gebeld of een bericht gestuurd om mij te herinneren aan mijn afspraak.

Dilek Altunel 10 Apr 2021 - 13:11

Al sinds 2014 kom ik bij Huriye Yildiz (mondhygiënist). Ondanks de angst voor de behandeling kom ik altijd met veel plezier bij Huriye. En loop altijd weer naar buiten met een stralend resultaat:).

Fatma 18 Mrt 2021 - 17:37

Ik word altijd geholpen door mondhygiënist Huriye. Zij is vriendelijk en duidelijk in de communicatie, ben erg tevreden

Ferisha Mahabali 17 Mrt 2021 - 13:44

Vandaag voor halfjaarlijkse controle langs geweest bij DentalZorg Distelplein waar ik, met mijn angst voor de tandarts, ontzettend goed ben behandeld. Met de goede instructies van de tandarts wat te doen als ik pijn heb/voel tot het aangeven van elke handeling die er aan mijn gebit word verricht, merk ik dat het bezoeken van de tandarts toch niet zo eng is als het lijkt. DentalZorg doet waar zij voor staat: transparant zijn en het leveren van kwalitatieve mondzorg. Een praktijk waar er altijd een afspraak valt in te plannen bij nood en geen 'nee' wordt verkocht, en de patiënt niet wordt opgezadeld met onnodige kosten. Er wordt met de patiënt meegedacht en daarop direct actie ondernomen.

Bedankt DentalZorg voor de goede dienstverlening! Ik begin langzaam maar zeker het vertrouwen in de tandarts terug te krijgen :-D

Simone Insardi 13 Mrt 2021 - 14:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sheeraz Wagid Hosain 12 Mrt 2021 - 21:08

Vriendelijk personeel en altijd goed geholpen door hun!

Aouatief Elk 12 Mrt 2021 - 10:04

Fijne tandartspraktijk! Soms een beetje druk maar ze doen er alles aan om je te helpen!

Martin Poulain 11 Mrt 2021 - 09:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Yasemin Olmez 06 Mrt 2021 - 11:48

Ik ben zeer tevreden met mijn mondhygiënist Huriye 👏👏👏 Na jaren lang zoeken heb ik eindelijk mijn vaste mondhygiënist gevonden. Na me behandeling voelt het super schoon en mooi aan. Dank je wel voor de goede behandelingen. Je neemt je werk serieus en heb alle tijd en aandacht voor je patiënten🌺🌺🌺

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Beste Yasemin,

Bedankt voor je enthousiaste en positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te lezen dat onze patiënten zich prettig voelen binnen onze tandartspraktijk en bij onze specialisten. Als u nog vragen heeft of meer informatie ergens over wilt, schroom niet en laat een berichtje achter. Wij nemen graag de tijd voor onze patiënten. Tot op de volgende afspraak!

Janier Gonzalez Ortiz 03 Mrt 2021 - 17:00

(Vertaald door Google) Alles is perfect, de aandacht is super goed

(Origineel)
Todo es perfecto, la atención es super buena

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Beste Javier, bedankt voor je positieve review. Wij zien je graag weer terug op je volgende controle. Met vriendelijke groet, Tim van Team DentalZorg.

Joris Kneppers 03 Mrt 2021 - 11:43

Fijn team, waarbij ze de tijd voor je nemen. Ik ben er de laatste tijd regelmatig helaas, maar ze zij flexibel en hebben vaak heel snel tijd. Voor zover een tandarts leuk kan zijn is dit wel een aanrader.

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Beste Joris,

Bedankt voor je mooie review. Wij vinden het altijd fijn om te lezen dat onze patiënten zich prettig voelen binnen onze tandartspraktijk en bij onze specialisten. Tot op de volgende afspraak!

Met vriendelijke groet, Tim van Team DentalZorg

Sjors van der Meer 03 Mrt 2021 - 08:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Its oke 01 Mrt 2021 - 11:57

Goed verzorgd en me kies ziet r weer top uit bedankt!

Gul Cecen 27 Feb 2021 - 13:45

Ik kom al een aantal jaar bij Huriye Yildiz. Ik ben super tevreden over haar dat ik zelfs vanuit Zaandam naar Amsterdam Noord kom omdat ik niet op de dagen dat zij in Zaandam werkt niet kan i.v.m. werk. Ik kan me geen andere mondhygiëniste voorstellen🤗 Zij is de vaste mondhygiëniste van mij en van mij dochter. Een dikke pluim voor mevrouw Yildiz👏🏻👍🏻

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Best Gul,

Wat leuk om te lezen dat je de behandeling bij mondhygiënist Huriye zo goed ervaren hebt en dat je zo enthousiast bent. Wij hebben je mooie woorden doorgegeven aan de tandarts/mondhygiënist. Hartelijk bedankt en tot de volgende keer!

Hamid el Kahtaoui 26 Feb 2021 - 13:02

Zeer tevreden met het resultaat. Personeel zijn zeer professioneel en geduldig.

Fatima Arezki 20 Feb 2021 - 13:19

Ze doen het goed ze helpen je goed ze helpen angstpatienten goed mevrouw Yildiz ik vind ze goed.

إبراهيم بن صالح 05 Feb 2021 - 16:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Harrie Vandalen 29 Jan 2021 - 16:51

zeer tevreden met het resultaat.
vakkundig personeel.
korte wachttijden.

Blessing Williams Davies 24 Jan 2021 - 00:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

S. 24 Dec 2020 - 08:53

Met alle lof schrijf ik deze review!

Mijn moeder was extreem angstig voor de tandarts, ivm goede zorgverlening en het gerust stellen in de stoel komt ze met plezier naar de praktijk.

Op zowel Distelplein als Zaandam wordt mijn moeder erg goed geholpen.

Wij willen het team van dentalzorg Distelplein en Zaandam erg bedanken!!

Het narcose team is ook echt een superheld en raad ik een ieder aan.

Nadia Bharos 23 Dec 2020 - 21:35

Hele goede ervaring gehad. Mijn moeder is hier heel goed geholpen. Ervoor, tijdens en zelfs na de behandeling zijn wij goed bijgestaan. Ook enorm veel dank aan het narcose-team. Tevens waren ze telefonisch te alle tijde zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kortom: een aanrader!

L G 17 Dec 2020 - 20:08

(Vertaald door Google) Had vandaag een van de beste ervaringen met Mondhygiënist (ik ben van veel tandheelkundige klinieken in Amsterdam veranderd, was er tot vandaag niet tevreden over) !!!
Heel veel geduld, alles uitleggen, spreekt perfect Engels!
Receptioniste ook super lief!!
Ik geef 101 punten!!!!!!!
Hartelijk dank!!!

(Origineel)
Had one of the best experience with Mondhygienist today (I changed many dental clinic in Amsterdam, wasn't satisfied non of it till today ) !!!
Very patience, explaining everything, speaks perfectly English!
Receptionist also super lovely!!
I Give 101 points!!!!!!!
Thank you very much!!!

Zohra Lachkar 14 Dec 2020 - 16:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alaa Abushanab 13 Dec 2020 - 13:26

Dokter Wael is erg slecht en hij werkte niet goed

Nihad Alkadura 07 Dec 2020 - 20:02

Dr. Wael Al-Khatib begrijpt niets van tandheelkunde en hij is ook niet vriendelijk. Over de afspraak vertelde hij me één ding, en de tweede afspraak zei iets andersTandarts Amsterdam Noord is erg slecht .. ze willen dat ik de opmerking verwijder zodat niemand weet van mijn slechte ervaringen met hen .. ze zijn erg slecht in de tandheelkunde en ze zijn niet vriendelijk .. ze liegen bij Dr.Wael alkhatib

Lowkey Bouman 07 Dec 2020 - 16:33

Alleen maar lof over deze tandarts praktijk!, ik was door angst 26 jaar niet bij een tandarts geweest, maar die angst is weg. Wat een lieve mensen werken daar!, alles wordt duidelijk uitgelegd en ze hebben alle tijd voor je. Na verschillende behandelingen is mijn gebit weer gezond. En dankzij de heer W. Elkhatib en de prachtige facings durf ik weer te lachen zonder schaamte👍👍

Celeste Yohai 02 Dec 2020 - 23:13

Ben erg tevreden met deze tandarts! Zijn professional en vriendelijk.

Ibtissam Ali 19 Nov 2020 - 15:41

Very rude ppl! Not organized. They make me feel unwanted.

(Vertaald door Google)
Zeer onbeleefde ppl! Niet georganiseerd. Ze geven me een ongewenst gevoel.

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Dear mr Farrugia, Thank you for your review. We are very sorry to read that you have given us a 1 star rating. We work hard on our patient satisfaction, which is why we would like to get in touch with you so that we can improve. The name you provided in your review we cannot find in our data. Could you send us a message so we can look for a solution? You can do this via questions@dentalzorg.nl, you can also use our chat service on our website. We'd love to hear from you. Thanks in advance for your effort.

Beste heer Farrugia, Bedankt voor uw waardering. Wij vinden het heel jammer om te lezen dat u ons een 1 sterren waardering heeft gegeven. Wij werken hard aan onze patiënttevredenheid, daarom willen wij graag contact krijgen met u zodat wij dit kunnen verbeteren. De door u opgegeven naam is niet bekend bij ons. Kunt u ons een bericht sturen, zodat wij kunnen kijken naar een oplossing? Dat kan via vragen@dentalzorg.nl, u kunt ook gebruik maken van onze chatservice op onze website. Wij horen graag van u. Alvast bedankt voor genomen moeite.

Murat Akyuz 02 Nov 2020 - 11:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

T P 25 Sep 2020 - 17:15

Ik schrijf zelden een recensie, maar mijn zeer negatieve ervaringen met DentalZorg wil ik graag delen. Na een eerste consult ben ik doorverwezen naar de mondhygiënist. Echter, is over een periode van 2 maanden tot 3 KEER aan toe mijn afspraak door hun afgezegd!!! De reden hiervoor was dat de medewerker niet aanwezig was!! Ik begrijp niet hoe een tandartspraktijk haar (nieuwe) cliënten op deze manier wil behouden.

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Beste mevrouw SP,

Spijtig om te vernemen dat u uw contact met onze praktijk negatief heeft ervaren.
Vooropgestelde bieden wij onze excuses voor het feit dat uw bezoek naar onze mondhygiënist niet door kon gaan zoals gepland werd. We doen ons uiterste best om de geplande behandelingen zo min mogelijk te wijzigen of te verzetten.

Echter, door de uitbraak van het corona-virus zijn wij, zoals veel andere zorgverleners, genoodzaakt om onverwacht wijzigingen in de planning aan te brengen. Wij krijgen nu vaak te maken met ad-hoc verschuivingen in de planning i.v.m. plotseling afwezigheid van sommige collega behandelaren; die op hun beurt wegens onvoorziene omstandigheden niet aanwezig kunnen zijn.

Daarnaast speelt ook een rol dat uw afspraak buiten de reguliere tijden gepland is, zijnde niet reguliere werkdag, gepland was. Hierdoor is het enigszins ingewikkelder om plotseling vervanging te regelen of u dezelfde dag bij een andere behandelaar terecht kan. Uw onderhavige geval betreft derhalve een zeer uitzonderlijke situatie.

Inmiddels heeft onze collega praktijkmanager telefonisch contact met u gehad om de kwestie te bespreken en ook excuses aan te beiden.
Uw negatieve ervaring is inmiddels op hoog niveau intern besproken en er wordt actie ondernomen om onze procedures verder te verbeteren.

Ervan uitgaande u hiermee afdoende te hebben ingelicht en vertrouwen erop dat wij u van dienst kunnen blijven.

Met vriendelijke groet,

Team DentalZorg

M Bakker 23 Sep 2020 - 19:50

Vandaag met kiespijn geweest gevuld maar niet goed nog steeds pijn

Diana Ovezea 24 Jan 2020 - 10:01

Ben erg tevreden tot nu toe. De tandartsen zijn vriendelijk en professioneel.

Samantha Bart 17 Jan 2020 - 14:36

Prima tandarts, af en toe een beetje rumoerig(daarom geen 5 sterren), maar tandarts Leyla is echt een fijne tandarts, ik wil geen ander meer .

Katia Kroustalli 14 Jan 2020 - 07:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

johan winkelman 13 Jan 2020 - 18:00

Super goede tandartsen echt geen slecht woord over. Maar hou je nota’s goed in de gaten leer desnoods hoe het werkt met V nummers. Ik ben nu al 4jaar bezig om een bedrag van nog geen 40€ terug te krijgen van ze die ze fout hadden gerekend en mij gelijk gaven. Nu na 4jaar maar opgestapt met mn gezin (5) naar andere tandarts en het niet willen terug betalen Dus mensen als ze een financiële fout maken kun je fluiten naar je geld.

leffe determeijer 07 Jan 2020 - 14:05

mijn zoons beugel draadje is gestolen door de orthodontist, ik pik dit niet en kom vrijdag naar zijn huis om zijn ramen in te gooien met hindi koeien

verstuurd vanaf मेरी आई - फ़ोन

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij begrijpen hieruit dat u niet tevreden bent met de manier waarop de orthodontie behandeling van uw zoon verloopt. Graag willen wij hierover met u in contact komen. De inhoud van uw feedback is namelijk niet duidelijk voor ons, mede omdat wij op het Distelplein geen orthodontie verlenen. Uw naam komt ook niet voor in ons systeem. Verder zijn wij van mening dat onze tandarts voor orthodontie een situatie zoals u heeft beschreven niet heeft veroorzaakt of zou veroorzaken. Om deze reden willen wij graag met u de situatie bespreken. Wij hopen op een positieve reactie.

Met vriendelijke groet,

Team DentalZorg

petro kriger 30 Nov 2019 - 16:35

ben vrijdag daar geweest voor een spoed reparatie ivm een afgebroken vulling en werd er prima geholpen door een fijne tandarts en assistente en het probleem werd netjes verholpen zonder problemen fijne praktijk en goede tandartsen

Inna 3 17 Sep 2019 - 11:22

Very rude receptionists, you should really treat your customers better. Very unpleasant.

(Vertaald door Google)
Zeer onbeschofte receptionisten, u moet uw klanten echt beter behandelen. Zeer onaangenaam.

Franziska van groningen 25 Aug 2019 - 23:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

marsha amsterdam 02 Aug 2019 - 09:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Beste Marsha, jammer om te lezen dat u ons een 1 sterren waardering heeft gegeven. Graag zouden wij in contact met u willen komen om samen met u te kijken hoe wij uw ervaring bij ons kunnen verbeteren en op basis waarvan deze waardering tot stand is gekomen. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om ons hierover een bericht te sturen. Dat kan via vragen@dentalzorg.nl, u kunt ook gebruik maken van onze chatservice op onze website. Wij horen graag van u. Alvast bedankt voor genomen moeite.

Met vriendelijke groet,

Team DentalZorg

Valentino gtv 06 Jun 2019 - 18:37

Dentalzorg Ik adviseer u mensen maak u niet gebruik van deze praktijk hun sturen factuur naar mij toe zonder dat ik ben op tandarts geweest deze bedrijf zijn echte Boefjes!!!🤮

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Beste heer/mevrouw, hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u een factuur heeft gehad en niet duidelijk waarom. Helaas kan ik op basis van uw naam (Fortnite Pro) niet achterhalen om welke factuur het betreft. Ik zou graag met u hierover in contact willen komen. Met vriendelijke groet, Team Dentalzorg.

Info van Roemburg & Woning Diagnose 12 Feb 2019 - 15:41

zeer goed geholpen... ik ben super blij.

max vh 20 Dec 2018 - 08:22

Wat een zeer vervelende behandeling had moeten zijn, is uiteindelijk behoorlijk meegevallen. Al jaren niet naar de tandarts geweest, toch uiteindelijk gekozen voor een kunstgebit. En Sharief heeft me geweldig geholpen met mijn nieuwe kunstgebit. Ik ben zo blij dat het allemaal zo snel is gegaan. Bedankt!

S.R Klein 16 Nov 2018 - 11:25

Zeer onprofessioneel.

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Beste mevrouw de Geest, hartelijk voor uw waardering. Wij zouden graag verder met u in gesprek willen gaan over uw ervaring bij onze tandartspraktijk. Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen aansluiting vinden in ons systeem. Wij willen u daarom vriendelijk om contact op te nemen per telefoon of via onze chat om de kwestie te bespreken. Wij bedanken u alvast voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Team DentalZorg Tandheelkunde

D. Andrew 26 Okt 2018 - 14:09

Fijne uitvoerende medewerkers, goed bereikbaar maar een liegende manager. Farat (excuses als de spelling verkeerd is, ik ben van het fonetische uitgegaan). 1,5 maand na het contact een brief sturen met de mededeling dat je me nog had proberen te bellen en een voicemail achter had gelaten is niet echt de beste manier om het probleem uit de wereld te helpen. Dit zei je overigens pas nadat ik voorstelde waarom je geen voicemail bericht had achter gelaten, je had het meteen in je verweer kunnen gebruiken. En dat tot 2 keer toe. Long story short. Niet meedenken, nalatig in reacties en niet de waarheid vertellen. Hoort niet op een dergelijke functie thuis.

Sam Gullit 30 Jul 2018 - 17:39

I googled dental clinics in my neighbourhood and this one happened to be just from accross the street. I checked their website, called to make an appointment for a check-up and cleaning ONLY. When i showed up at the reception the assistant told me that i had to pay on the spot because i wasn't covered for dental care. Mind you there had never been any mention of an upfront cash payment, not on their website (see the attached) or by the assistant i talked with to make the appointment. I couldn't backtrack because of possible no-show fees so i said yes thinking of only "check-up and cleaning" fees. Few minutes into the treatment It turned out the cleaning wasn't part of the plan after all, that appointment was never made, instead I was politely offered 2 fill-ups amounting to more than 200€ and two other appointments. When I raised the question of the payment form i was assured that this wouldn't necessarily have to be payable on the spot.
On my way out i was taken aside to a back office by a woman who was a bit on a "damage control" mode to discuss the payment issue. Long story short the payment will be via their billing company as stated on their website. The whole thing was most inconsiderate and amateurish and could have easily been prevented. Needless to say that I would think twice before paying to get humiliated that way.
As to the treatment itself it was OK though a tad rushed, the dentist seemed to know what he was doing. I can't say the same about the assistant though. Handling the suction pump could be better. At one point I had saliva all over my face.
Sa.

(Vertaald door Google)
Ik googelde tandheelkundige klinieken in mijn buurt en deze was toevallig aan de overkant van de straat. Ik controleerde hun website, belde om een ​​afspraak te maken voor UITSLUITEND een controle en schoonmaakbeurt. Toen ik bij de receptie kwam, vertelde de assistente me dat ik ter plekke moest betalen omdat ik niet gedekt was voor tandheelkundige zorg. Let wel, er was nooit sprake geweest van een contante betaling vooraf, niet op hun website (zie de bijlage) of door de assistent met wie ik sprak om de afspraak te maken. Ik kon niet teruggaan vanwege mogelijke no-show-kosten, dus ik zei ja en dacht alleen aan "controle- en schoonmaakkosten". Enkele minuten na de behandeling Het bleek dat de schoonmaak toch geen deel uitmaakte van het plan, die afspraak werd nooit gemaakt, in plaats daarvan kreeg ik beleefd 2 opvullingen aangeboden voor een bedrag van meer dan 200 € en twee andere afspraken. Toen ik de kwestie van het betalingsformulier ter sprake bracht, werd mij verzekerd dat dit niet per se ter plaatse betaald hoefde te worden.
Op weg naar buiten werd ik apart genomen naar een backoffice door een vrouw die een beetje op een "damage control" -modus was om het betalingsprobleem te bespreken. Om een ​​lang verhaal kort te maken, de betaling zal via hun factureringsbedrijf verlopen, zoals vermeld op hun website. Het geheel was hoogst onattent en amateuristisch en had gemakkelijk voorkomen kunnen worden. Onnodig te zeggen dat ik twee keer zou nadenken voordat ik zou betalen om op die manier vernederd te worden.
Wat de behandeling zelf betreft, was het OK, hoewel een beetje gehaast, de tandarts leek te weten wat hij deed. Ik kan echter niet hetzelfde zeggen over de assistent. Bediening van de zuigpomp kan beter. Op een gegeven moment had ik speeksel over mijn hele gezicht.
za.

Mena Awny 22 Mei 2018 - 09:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Myrthe Verstegen 28 Feb 2018 - 09:28

Over de tandheelkunde kan ik niets zeggen want zo ver ben ik niet gekomen, maar de telefoniste was bijzonder onprofessioneel. Een bevestiging van een geannuleerde afspraak was niet mogelijk, ik 'moet maar gewoon een beetje vertrouwen hebben'. Als je een afspraak mist worden de kosten wel gerekend, een bevestiging van afzeggen vind ik daarom in zo'n geval wel prettig. Een simpel mailtje kon er helaas niet vanaf.

zen sham 16 Okt 2017 - 09:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Peter Dijkstra 26 Jul 2017 - 11:33

Verkeerde informatie over de dekking van verzekering, gelukkig zelf navraag gedaan. Alles zou zijn gedekt door de verzekering, bleek bij navraag dat er niets van de voorgestelde behandeling door de verzekering gedekt wordt.

Anton Hein-Hudson 17 Jul 2017 - 09:10

I have been a customer of this dental clinic for over five years, and highly recommend this company.

After my most recent visit I thought it would be good to post a review, since I am satisfied and impressed with the entire process. Personnel is friendly and effective. Getting in touch is easy, and I receive email reminders for my appointments.

Dr. Akbar Sharief is friendly, personable, and highly competent. He takes the time to provide information and to answer my questions. I credit him for my bright smile.

(Vertaald door Google)
Ik ben al meer dan vijf jaar klant bij deze tandheelkundige kliniek en kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen.

Na mijn meest recente bezoek dacht ik dat het goed zou zijn om een ​​recensie te plaatsen, aangezien ik tevreden en onder de indruk ben van het hele proces. Personeel is vriendelijk en effectief. Contact opnemen is eenvoudig en ik ontvang e-mailherinneringen voor mijn afspraken.

Dr. Akbar Sharief is vriendelijk, voorkomend en zeer bekwaam. Hij neemt de tijd om informatie te geven en mijn vragen te beantwoorden. Ik dank hem voor mijn stralende glimlach.

Juliën Amatkarijo 21 Apr 2017 - 13:38

Nooit goed geholpen. Aan het lijntje gehouden 'afspraak moet verzet worden'. 'Systeem waar de foto op staat werkt niet'. Uiteindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis. Ook heb ik blijkbaar een afspraak gemist die ik dacht verzet te zijn en nu moet ik ze 65 euro gaan betalen. Gekken.

waardering
Reactie van/namens: DentalZorg

Beste heer Amatkarijo,

Wat vervelend om te lezen dat u vindt dat u nooit goed geholpen bent. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Ik heb gelijk uw gegeven erbij gepakt. De reden dat u schrijft ´aan het lijntje gehouden afspraak moet verzet worden´ is voor mij niet helemaal duidelijk. Wellicht dat u dat kunt verduidelijken? U heeft inderdaad een afspraak gehad en op dat moment hadden wij helaas een storing met de software waarin alle röntgenfoto´s verwerkt zijn. Dit had mede te maken met het landelijke systeem dat geconfronteerd werd met Ddos aanvallen waar meerdere systemen last van hadden. Uiteraard is dat heel vervelend en hiervoor bieden wij u onze verontschuldigingen aan. U heeft inderdaad een afspraak verzet. Helaas bent u niet op de verzette afspraak nagekomen en hiervoor hebben wij u een rekening gestuurd. Wij zullen u telefonisch bereiken om deze kwestie samen met u te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Dentalzorg Tandheelkunde

Katherine sg 10 Mrt 2017 - 13:28

I had a complicated teeth structure plus my front teeth were completely damaged because of the accident and my bridge and crowns were totally detroyed, but with the help of Dr. Ali and Team, they managed to fix everything in due time. They assisted and corrected as well my outbite and not just the damage itself.
So happy with the result and would recommend the service and result

(Vertaald door Google)
Ik had een gecompliceerde tandstructuur plus mijn voortanden waren volledig beschadigd door het ongeluk en mijn brug en kronen waren totaal vernield, maar met de hulp van Dr. Ali en Team slaagden ze erin om alles op tijd te repareren. Ze hielpen en corrigeerden ook mijn uitbeet en niet alleen de schade zelf.
Zo blij met het resultaat en zou de service en het resultaat aanbevelen

Hamdy Hamdy 11 Jan 2017 - 16:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Conny Louisa Aret 28 Sep 2016 - 18:10

Zeer goede verzorging geven zij en ook de tandtechnieker is prima! en ook zéér zeker de nazorg!

Cem Erden 06 Aug 2016 - 15:17

👍

3259384 13 Apr 2016 - 09:19

Prettig geholpen

Terry Schouten 30 Dec 2015 - 10:36

Top tandarts ! Geen fluitje pijn !