Dental 220

Gerard Doustraat 220, 1073XB Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.9
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    9:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    9:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    9:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    9:00 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken

Team

tandarts
0.0
H. Lahlou
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Emmely Heetebrij
Tandarts
tandarts
0.0
Hilleke Elsinger
Tandarts
tandarts
0.0
Karlien Valk
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Marten Tak
Tandarts
tandarts
0.0
Zohal Azami
Tandarts

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
0.0
3.9
0.0
Craig Lovelidge 19 Mei 2022 - 09:46

My family and I have been coming to this dental practice for well over a decade. We even moved outside of Amsterdam but chose to remain with Dental 220 because they run a brilliant practice and service. Ruud on reception is helpful, engaging and attentive. What more could you want from the polite person on the front desk that books your appointments and converses with the professional staff. Emmerly, the dentist, is just superb. She explains each procedure with great detail and advises on treatments without ever being pushy. Her work is precise and she takes care of your needs, observing and asking how you are as she goes. From check-ups to fillings, Emmerly makes your time in the dental chair a relaxed and calming experience. Karlien, the hygienist, is by far the best hygienist I’ve ever been to. Karlien is welcoming and informative. Like Emmerly, she is brilliant at her job. Each stage of cleaning is done with expert care. Her technique is detailed yet firm without ever being uncomfortable. Weirdly, I look forward to seeing her as I know she makes the whole oral process a pleasant experience with excellent results. 🙌🙌

Johannes Fitsch 02 Mrt 2021 - 10:35

(Vertaald door Google) Zeer vriendelijk personeel, goede aanbeveling en juiste behandeling zonder buitensporige kosten (Origineel) Very friendly staff, good recommendation and proper treatment with no excessive costs

Larena Chen 09 Nov 2020 - 22:22

(Vertaald door Google) Ik denk dat de familieleden van de werknemers heel hard hebben gewerkt aan die positieve recensies, maar we hadden heel andere ervaringen. De receptioniste is incompetent en buitengewoon arrogant. Alsof deze praktijk ons ​​een plezier maakt om elke ochtend te openen en patiënten opneemt. De plaats is schoon maar ver verwijderd van de normen van zorgverleners. De doktoren - meer senior, ik denk dat de praktijkeigenaren - hebben een ernstig mentaal probleem omdat ze zich gedragen als een niet-dezelfde tandarts, in een ongeorganiseerde tandartspraktijk is dit een levenslange prestatie waar de wereld om zou moeten juichen. Neerbuigend, agressief, arrogant. Ze zijn echt een charme. Nou, Amsterdam is vol slechter en beter tandarts dan deze zijn. Misschien wilt u iemand zoeken die uw bedrijf waardeert en u minder irriteert. (Origineel) I guess the family members of the employees worked very hard on those positive reviews, however we had very different experience. The receptionist is incompetent and extremely arrogant. Like this practice makes us a favor to open every morning, and takes patients in. The place is cleanish but far from the standards of healthcare providers. The doctors - more senior ones, I guess the practice owners - have some serious mental problem as they behave as being a noname dentist, in an unorganized dental practice were be a lifetime achievement the world should applaud for. Condescending, aggressive, arrogant. They really are a charm. Well, Amsterdam is full worse and better dentist than these are. You might want to look for someone who appreciate your business and annoy you less.

Francesca Franceschi 16 Okt 2020 - 07:00

(Vertaald door Google) Arm (Origineel) Poor

Mayke Steeman 31 Jul 2020 - 12:35

Ik zit sinds een paar jaar bij Dental 220, bij Tandarts Azami. De mensen in de praktijk zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Mijn tandarts is zeer kundig en professioneel en gaat op een rustige en prettige wijze te werk. Ze reinigt mijn gebied grondig. Ook geeft ze handige adviezen (en hulpmiddelen) mbt onderhoud van mijn gebit, bijvoorbeeld over het goed schoon houden van mijn implantaat.

Al Wunder 30 Jul 2020 - 23:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Renee Westhof 29 Jul 2020 - 21:55

Ik ben ontzettend tevreden over de praktijk Dental 220. De tandarts Zoal Azami is zeer vakkundig, vriendelijk en legt duidelijk uit. Zeer prettig om door haar behandeld te worden. Verder word je snel, netjes en klantvriendelijk geholpen in deze praktijk.

Key Taxi Services 16 Apr 2020 - 10:30

Deze Google-recensie is zonder tekst

Steres Taxi 16 Apr 2020 - 10:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Luilak lazy 30 Jan 2020 - 15:33

(Vertaald door Google) Aardig personeel Ik werd verwelkomd met een glimlach en dus begroette ik hen ook met een glimlach. Het enige wat ik moet klagen is het feit dat je om de sleutel van het toilet moet vragen. (Origineel) Nice staff I was welcomed with a smile and so I too greeted them with a smile. The only thing I have to complain is the fact that you have to ask for the key to the toilet.

Lyor Itzhaki 18 Jan 2020 - 22:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

A R 30 Dec 2019 - 21:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Agnes Lyor 27 Dec 2019 - 19:23

(Vertaald door Google) Onprofessioneel, chaotisch en arrogant service. (Origineel) Unprofessional, chaotic and arrogant service.

ahmed fouad 03 Dec 2019 - 13:14

(Vertaald door Google) Hallo mijn naam is Fouad en ik heb ervaring in e-marketing sinds 3 jaar. Ik kan advertenties voor uw kliniek maken op de zoekmachine Google en sociale netwerksite Facebook om de naam en de plaats van de kliniek voorop te zetten in de zoekmachine voor 3 dagen gratis. Als er positieve resultaten zijn, kan ik elke maand voor een klein bedrag voor je werken (Origineel) Hi my name is Fouad and I have experience in e-marketing since 3 years I can make ads for your clinic on the search engine Google and social networking site Facebook to show the name and place of the clinic in the forefront of the search engine for 3 days free of charge. If there are positive results I can work for you for a small amount each month

Peter Hutta 06 Sep 2019 - 10:02

(Vertaald door Google) Tandheelkundige problemen kunnen veel angst en angstgevoelens veroorzaken. Met Dental 220 voelde ik dit helemaal niet. Voelde me heel veilig, geweldige persoonlijke benadering en voelde me altijd in goede handen. En we hebben de afgelopen 2 jaar meer dan 10 behandelingen uitgevoerd. Kon niet gelukkiger zijn. Hilleke is de beste (Origineel) Dental issues can pose a lot of anxiety and fear feelings. With Dental 220 I didn't feel this at all. Felt very secure, great personal approach and felt in good hands all the time. And we've done more than 10 treatments in the past 2 years. Couldn't be happier. Hilleke is the best

Irina Toma 06 Sep 2019 - 09:46

(Vertaald door Google) Erg blij met de diensten! Moest een zeer diepe tandvulling krijgen en een tandreiniging onder mijn tandvlees, die meestal extra pijnlijk is - maar het was allemaal (bijna) pijnvrij. Ik kom meestal getraumatiseerd uit de tandarts, maar deze keer was het erg soepel. (Origineel) Very happy with the services! Had to get a very deep tooth filling as well as a dental cleaning underneath my gums which tends to be extra painful - but it was all (almost) pain free. I usually get out traumatized from the dentist but this time it was very smooth.

Agnes Nl 26 Aug 2019 - 15:28

(Vertaald door Google) Ik kon niet verschijnen op mijn afspraak voor vandaag vanwege buitengewone omstandigheden. Ik heb mijn arts uitgelegd dat ik geconfronteerd word met een zeer ernstig noodgeval dat ik probeer op te lossen en het gevoel voor tijd verloor. Ik heb me verontschuldigd. Hij vertelde me dat hij me een rekening gaat sturen en ophangt. Ik heb een e-mail gestuurd waarin ik me herhaaldelijk heb verontschuldigd. Ik hou er ook niet van als iemand mijn tijd verspilt en hij kan mijn gezondheidsgerelateerde familie-noodsituatie niet accepteren als een geldige reden om niet te komen opdagen. Ik miste ook een afspraak een jaar geleden vanwege longontsteking, dus ik voelde me echt slecht over de situatie en probeerde zijn positie te begrijpen. Daarom vond ik een andere, geschreven verontschuldiging op zijn plaats. Het leek een vergissing te zijn. De tandartsen antwoorden: "Welk deel van" verspil mijn tijd niet meer "heb je niet begrepen? Je kwam ook niet opdagen voor je eerste afspraak op vrijdag 30 november 2018 en toch zei ik tegen Tessa dat ik je deze keer zou zien, dus nog een belachelijke e-mail die Dental220 beledigt wat voor jou voordeliger had kunnen zijn en ik zal je daarvoor in rekening brengen afspraak ook gemist! M.Tak Tandarts" Ik ben sprakeloos. (Origineel) I could not appear on my today appointment due to extraordinary circumstances. I have explained my doctor that I facing with a very serious emergency that I am trying to solve and lost sense of time. I have apologized. He told me he is going to send me a bill and hang up on me. I have sent an email in which I have repeatedly apologized . I also do not like if someone wastes my time and he may cannot accept my health related family emergency as a valid reason not to show up. I also missed an appointment a year ago due to pneumonia so I really felt bad about the situation and tried to understand his position. That is why I felt an other, written apology is in order. It appeared to be a mistake. The dentists reply: "What part of “do not waste my time even more” did you not understand? You did not show up for your initial appointment on Friday November 30th 2018 either and yet I told Tessa I would see you this time around so one more ridiculous email insulting Dental220 what could have been more beneficial on your behalf and I will charge you for that missed appointment as well! M.Tak Dentist" I am speechless.

Garrett Raven 25 Apr 2019 - 16:11

Ik ben heel blij met tandarts Hilleke Elsinger.

Ferry Loeve 30 Jun 2018 - 15:59

Fantastisch!! Nog nooit zo’nnfijne tandarts gehad. Kundig, professioneel en heel vriendelijk! Denken met je mee en gaan letterlijk tot het gaatje!!

Sanne Ruhaak 22 Feb 2018 - 09:55

Ik kan me niet voorstellen dat iemand slechte ervaringen heeft met Dental 220. Ik kom hier al jaren en ben voor het eerst niet meer angstig om naar de tandarts te gaan. Niet alleen voel je je erg op je gemak bij het ontzettend vriendelijke en zorgvuldige team, ook de kwaliteit die geleverd wordt is goed en duurzaam. Met een lastig gebit en heel wat tandartservaringen rijker, kan ik met recht zeggen dat je bij Dental 220 kan rekenen op een prettige en kundige aanpak. Er wordt de tijd voor je genomen en dat betaalt zich uit in vullingen die uitzonderlijk lang goed en stevig blijven zitten. Groot pluspunt is dat het team zich laat bijscholen waardoor het up to date is van de meest recente technieken en materialen. Kortom: ik ben erg blij dat ik ooit deze tip kreeg!

T Ad 14 Nov 2017 - 13:21

(Vertaald door Google) Ik ga hier al bijna 10 jaar. De beste behandeling en diensten. Kan het echt aanbevelen! Vriendelijk personeel en altijd ook professioneel. (Origineel) Been going here for almost 10 years. The best treatment and services. Can really recommend! Friendly personnel and always professional as well.

Stef k 06 Nov 2017 - 18:51

Zeer tevreden met de vakkundigheid van mijn tandarts en de mondhygiënistes. Verwijs hier zonder twijfel altijd vrienden en bekenden naar door.

Iris Hendriks 07 Apr 2017 - 16:54

Heb een verschrikkelijke behandeling gehad door de receptionist. Ik moest nog langs voor een kennismaking en controle, maar ik had extreme kiespijn en moest snel geholpen worden. Toen ik vroeg naar de mogelijkheden wanneer er snel naar gekeken kon worden, moest ik nog een week wachten voordat er plek was. Terwijl ik al een week lang hele strips ibuprofen wegslikte. Er werden totaal geen medische vragen gesteld over de aard en hevigheid van de pijn. Toen ik vroeg welke andere mogelijkheden er zijn om sneller geholpen te worden, werd mijn vraag beantwoord met: "Nou lieverd, dan zoek je toch lekker een andere tandarts", en toen ging de hoorn op de haak. Ik sta perplex van hoe ik hier behandeld ben. Kort daarna kon ik snel bij een andere tandarts terecht die diagnose heeft kunnen stellen en mij heeft kunnen doorverwijzen naar een kaakspecialist. Wat een flut-receptie.

Esra van Beelen 18 Jan 2017 - 12:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Joris W 26 Aug 2015 - 13:48

Ben zeer snel en keurig behandeld aan een missend stukje tand. Voelt en ziet eruit als nieuw, en de jonge tandarts was erg vriendelijk.

Corine Claveaux 10 Feb 2014 - 15:41

Mijn tandarts is Hilleke Elsinger van Dental 220 en ik ben erg blij met haar. Ik ben ooit door mijn vorige tandarts naar haar doorverwezen voor een zenuwbehandeling en dat beviel zo goed dat ik toen heb gevraagd of ik altijd bij haar terecht kon. Voornamelijk omdat het de eerste keer was dat ik een tandarts tegenkwam met wie ik normaal kan communiceren: ze geeft duidelijk antwoord op mijn vragen en denkt mee en checkt of je tevreden bent etc. Daarnaast werkt ze ook goed en zorgvuldig. Ik kom er nu zo'n 6 jaar, denk ik, en ik ben zeer tevreden. Ik neem mijn zoon er ook mee naar toe en er wordt ook leuk met hem omgegaan. Kortom: helemaal goed!

Wil Kars 08 Sep 2012 - 15:08

Ik lees net onderstaande recentie omdat ik er van de week was voor mijn halfjaarlijkse controle en wilde gewoon iets aardigs schrijven en zag die andere recentie.Ik kom al ruim drie jaar bij Dental 220 en ben zeer !!!! tevreden. Als je binnen komt wordt je al hartelijk ontvangen door de baliemedewerker een erg aardige man.Ik heb in deze praktijk al verschillende tandartsen gehad ivm vakanties e.d aldaar.Het zijn allemaal zeer bekwame en aardige tandartsen,en ook zeker de assistentes zijn erg lieve en aardige dames.Zo ook de tandarts waar onderstaand persoon het over heeft er is maar 1 mannelijke tandarts en die is zeer bekwaam en grappig.Dus ik begrijp niet waarom deze persoon van die vervelende dingen schrijft,en ik ken nog meer personen die erg tevreden zijn want daarom heb ik me daar ingeschreven. Groet,een tevreden patiënt