LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Tandarts
9.2
Google
3.2
Zorgkaart
5.9
KV
0.0
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Galerij
Over
Openingstijden
maandag
8:30 -
16:45
dinsdag
8:30 -
16:45
woensdag
8:30 -
16:45
donderdag
8:30 -
16:45
vrijdag
8:30 -
16:45
4 redenen om te kiezen voor Tandarts Middenhoven
Al onze professionals zijn hoogopgeleid, zeer ervaren en gekwalificeerd. Ze zijn bij de overheid erkend en geregistreerd onder de Wet BIG voor beroepen in de individuele gezondheidszorg. Diverse tandartsen zijn aangesloten bij het Kwaliteitsregister Tandartsen (KRT)
Voorkomen van gebitsproblemen. We vinden preventie heel belangrijk en besteden daarom veel aandacht aan kinderen en hun poetsgedrag.
Krijg je een gebitsprothese, brug, kroon, facing of een frameprothese? We maken alles van hoogwaardige grondstoffen en gebruik van de meest optimale (digitale) technieken.
Hoogstaande kwaliteit en vriendelijke service. Dat vinden we heel belangrijk omdat een gezond en mooi gebit erg belangrijk is voor jouw persoonlijke gezondheid en welzijn
Professionele en prettige behandeling, tandarts stelt je op je gemak. Hij vertelt tijdens de behandeling wat hij gaat doen en waarom.
(Translated by Google)
Professional and pleasant treatment, the dentist puts you at ease. He explains what he's going to do and why during the treatment.
Gerrie Stokkel
10 Okt 2025 - 09:26
Deze Google-recensie is zonder tekst
MrRobbieboy538
09 Okt 2025 - 16:12
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ilgin Cangir Tas
03 Sep 2025 - 08:56
Very kids friendly, very good dentists💗
Marianne Caminada
19 Jun 2025 - 00:31
Na een wortelkanaal behandeling een zware ontsteking gekregen. Alla Hamsterwang.
Een andere tandarts loste dit op door een sneetje en drain in mijn tandflees te maken, en uiteraard een antibiotika kuurtje. Uiteindelijk kon de kies opnieuw definitief gevuld worden, echter die zelfde avond voelde ik dat de boel opnieuw ontstoken was. Dus ik was erg in de war. Hoe kon dit?
Ik kon die zelfde dag langskomen, en bij het zien van mijn wang zij hij meteen " ga maar liggen", zonder verdere uitleg. Dus mijn reactie was uiteraard" ik ga helemaal niet liggen. Ik wil eerst weten hoe dit mogenlijk is", wasrop mijn tandarts zijn armen kruisde, mij nors aankeek, en zij" hoor eens, als je zo gaat doen, dan krijg je zelfs geen antibiotika kuur van mij".
Mijn broek zakte behoorlijk af. De arrogantie. Dat soort intimidatie, naar mij toe, waarom? Dus er werdt wat heen en weer gekibbelt, vertelde hem dat zijn houding niet echt fijn was. Inmiddels was ik in tranen, deels door de onmacht, en ben ik maar gaan liggen om voor de 2e keer een sneetje en drain te krijgen, en vertrok mét het recept voor de antibiotikaatjes. De pijnstillers kreeg ik niet op recept, en heb ik zelf voor €30,00 moeten kopen ( Ibuprofen 100mg poeders).
Na dit onprettige voorval probeerde ik kontakt te krijgen met de praktijkmanager. Ik kreeg géén email adres of telefoon nummer. Ik kon een mail sturen naar de praktijk zelf. Ook zoiets....zucht.
Dus, oké, mail gestuurd. Geen antwoord gekregen.
Nóg een mail gestuurd, of ik nog antwoord zou krijgen, waarop Mevr. Elvera Hutten het had over excuus, over het hoofd gezien, vrije dagen bladiebla, en dat ze eerst telefonisch kontakt wilde voordat ze per mail antwoord zou geven 🤔
Een belafspraak maakte met mij voor maandag ochtend.
Maandag ochtend, en je voelt um al aankomen..ja hoor, géén telefoontje van de praktijkmanager Mevr. Hutten.
Uiteraard hierop als reactie een email gestuurd, dat ze dan maar gewoon per mail antwoord moet geven.
Tot op heden niets meer vernomen.
Zou ze er nog werken? 🤔🥴
Het verloop in deze praktijk is enorm, en dat is niet zo vreemd.
(Translated by Google)
After a root canal treatment I got a severe infection. Alla Hamsterwang.
Another dentist solved this by making a cut and drain in my tooth pulp, and of course a course of antibiotics. Eventually the tooth could be filled again permanently, but that same evening I felt that everything was inflamed again. So I was very confused. How was this possible?
I was able to come by that same day, and when he saw my cheek he immediately said "just lie down", without further explanation. So my reaction was of course "I'm not going to lie down at all. I first want to know how this is possible", whereupon my dentist crossed his arms, looked at me sullenly, and said "listen, if you're going to act like that, you won't even get a course of antibiotics from me".
My pants fell down considerably. The arrogance. That kind of intimidation, towards me, why? So there was some bickering back and forth, I told him that his attitude was not really nice. In the meantime I was in tears, partly due to helplessness, and I just lay down to get a second cut and drain, and left with the prescription for the antibiotics. I did not get the painkillers on prescription, and I had to buy them myself for €30.00 (Ibuprofen 100mg powders).
After this unpleasant incident I tried to get in touch with the practice manager. I did not get an email address or phone number. I could send an email to the practice itself. Also something like that...sigh.
So, okay, sent an email. No answer.
Sent another email, asking if I would get an answer, to which Mrs. Elvera Hutten talked about excuses, overlooked, days off blah blah, and that she wanted to contact me by phone first before she would answer by email 🤔
Made an appointment with me for Monday morning.
Monday morning, and you can feel it coming...yes, no phone call from the practice manager Mrs. Hutten.
Of course I sent an email in response, that she should just answer by email.
Nothing more heard to date.
Does she still work there? 🤔🥴
The turnover in this practice is enormous, and that is not so strange.
Elizabeth Gwyther
15 Jan 2025 - 13:43
Very friendly, helpful and relaxing environment. Have only had minimal treatment until now but am very happy.
Geachte heer vd Heuvel, Dank voor uw melding. De storing is gelukkig in de middag al weer verholpen en de bereikbaarheid volledig hersteld.
Meneer Krabs
18 Mrt 2024 - 13:47
De tandartsen hier hebben geen idee wat ze aan het doen zijn. Sturen alleen maar hoge rekeningen op. De tandarts had mijn gaatje niet goed gevuld en moest dit opnieuw laten vullen en heb dus nogmaals een rekening ontvangen ondanks het de fout van de tandarts was! Ongelofelijk. Ik ben weg hier.
(Translated by Google)
The dentists here have no idea what they are doing. They just send out high bills. The dentist didn't fill my cavity properly and had to have it filled again and so I got another bill even though it was the dentist's fault! Unbelievable. I'm out of here.
Geachte meneer Krabs, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. indien inderdaad vanwege onze fout een gaatje opnieuw gevuld moet worden is dat uiteraard onder coulance. We komen daarom graag met u in contact zodat we hier helderheid over krijgen. Wil u aub met ons bellen? Alvast dank.
Chantoya, namens ons hele team hartelijk dank voor je mooie waardering!
Jordy Bos
22 Dec 2023 - 11:40
Hele fijne praktijk.
Vriendelijk en deskundig personeel. Iedereen stelt je op je gemak. Alles wat moet gebeuren word goed uitgelegd.
Goede locatie.
(Translated by Google)
Very nice practice.
Friendly and knowledgeable staff. Everyone makes you feel at ease. Everything that needs to be done is well explained.
Good location.
Beste Jordy, wat een mooie waardering. Namens het hele team dank!
Maikel Plakké
05 Dec 2023 - 10:37
Kom hier al jaren, prima praktijk met vriendelijke en kundige medewerkers. Ik herken alle kritiek in een aantal reviews niet maar ja bij sommige mensen doe je het nooit goed. Alles eerlijk en transparant naar mijn mening.
(Translated by Google)
I've been coming here for years; it's an excellent practice with friendly and knowledgeable staff. I don't recognize all the criticism in some reviews, but then again, you can never do things right with some people. Everything is honest and transparent, in my opinion.
Alex 'Buba'
16 Nov 2023 - 17:57
20+ jaar met veel vertrouwen en tevredenheid bij tandarts Maron onder eigenaarschap van Rene geweest. Het blijkt dat eigenaarschap recent gewijzigd is. Na 20+ jaar zelfde behandeling tegen zelfde kosten (minimale indexatie daargelaten), zijn de kosten recent onverwacht en onverklaarbaar verdubbeld. Meer codes en meer tijd wordt gerekend voor dezelfde behandeling. Bij navraag wordt een algemeen verhaal gehouden dat tandheelkunde elk jaar duurder wordt en kosten conform richtlijnen zijn. Een "grappig bedoelde opmerking" door henzelf dat ze "zo snel mogelijk rijk proberen te worden door extra behandelingen op te voeren" is totaal ongepast en misplaatst. Ze vergeten hierbij ook nog eens dat ze niet altijd een verzekeringsmij op proberen te lichten (wat vervolgens weer resulteert in hogere premies voor ons allemaal), maar dat sommige mensen niet zijn verzekerd en het uit eigen portemonnee betalen. Natuurlijk is dit laatste niet relevant, het zou überhaupt niet mogen gebeuren.
(Translated by Google)
I've been with dentist Maron for over 20 years, with great confidence and satisfaction, under Rene's ownership. It turns out the ownership has recently changed. After 20+ years of the same treatment at the same cost (minimal indexation aside), the costs have recently unexpectedly and inexplicably doubled. More codes and more time are being charged for the same treatment. When asked, they give a general explanation that dentistry is getting more expensive every year and that the costs are in accordance with guidelines. A "joking remark" from them that they're "trying to get rich as quickly as possible by adding extra treatments" is completely inappropriate and misplaced. They also forget that they're not always trying to rip off an insurance company (which in turn results in higher premiums for all of us), but that some people are uninsured and pay for it out of their own pockets. Of course, this last point is irrelevant; it shouldn't happen in the first place.
Wat spijtig dat u ervaring zo is geweest en u deze review heeft geplaatst. Wij herkennen ons niet in het beeld dat u schetst. We hebben getracht met u contact te zoeken maar vinden u gegevens niet in ons systeem. Wilt u aub net ons contact opnemen? Voorts willen we u vermelden dat er geen recente wisseling van eigenaar is geweest.
Jacinta Zwaan
04 Nov 2023 - 18:50
Onlangs geweest en zeer goed en professioneel geholpen, leggen alles goed uit, zeer vriendelijk personeel die je op je gemak stellen als je een angst haas bent. Kom hier graag weer terug!
(Translated by Google)
Recently been and very good and professional help, explain everything well, very friendly staff who put you at ease if you are a scaredy-cat. Would love to come back here!
Hartelijk dank voor uw lovende recensie namens ons hele team. We waarderen het zeer dat u uw ervaring met ons wil delen.
koen Punt
28 Sep 2023 - 09:03
Na 25 jaar bij deze tandarts te hebben gezeten zal ik helaas vertrekken met het pensioen van mijn behandelaar. Een goed praktijk waar ik weinig klachten had.
(Translated by Google)
After 25 years with this dentist I will unfortunately leave with the retirement of my practitioner. A good practice where I had few complaints.
M. T.
27 Sep 2023 - 21:17
Afspraak ingepland waarbij ik specifiek vroeg om deze te plannen op de dag dat Meron aan het werk was. Ik arriveerde daar en werd geholpen door een tandarts die zich in eerste instantie niet fatsoenlijk kon voorstellen. Tijdens de behandeling vroeg ik naar de werkdagen van Meron. Wat ik te horen kreeg, was ronduit ABSURD: de nieuwe eigenaar van de tandartspraktijk heeft de tandartsen opgedragen onnodige behandelingen uit te voeren om zo EXTRA kosten te kunnen maken. Meron was het hier niet mee eens en daarom wil hij niet langer werken bij tandartspraktijk Middenhoven. Blij dat deze tandarts zich comfortabel genoeg voelde om dit te delen want ik heb meteen aangegeven dat ik mij uitschrijf.
ALLE recensies met 1 ster hebben volledig gelijk. De tandartsen zijn onprofessioneel en onwijs brutaal.
Kortom: schrijf je zo snel mogelijk uit. Genoeg tandartsen in Amstelveen die wél professioneel te werk gaan.
(Translated by Google)
Appointment scheduled where I specifically asked to schedule it on the day that Meron was working. I arrived there and was helped by a dentist who initially could not introduce himself properly. During the treatment I asked about Meron's working days. What I was told was downright ABSURD: the new owner of the dental practice has ordered the dentists to perform unnecessary treatments in order to incur EXTRA costs. Meron did not agree with this and therefore he no longer wants to work at Middenhoven dental practice. I am glad that this dentist felt comfortable enough to share this because I immediately indicated that I would unsubscribe.
ALL reviews with 1 star are completely right. The dentists are unprofessional and incredibly rude.
In short: unsubscribe as soon as possible. There are enough dentists in Amstelveen who do work professionally.
Ghazya Tanwir
26 Sep 2023 - 12:29
Ik raad iedereen af om bij deze tandartspraktijk een behandeling uit te voeren er zijn namelijke grove fouten gemaakt door verschillende tandartsen en assistentes. Mijn moeder heeft bijna twee weken ernstige pijn geleden door twee nalatige tandartsen die BEIDE een verkeerde tand hebben behandeld op basis van een behandelplan geschreven door de ‘tandarts’ Rebecca Indrakusuma en ook nog eens na het maken van foto’s. Rebecca heeft meerdere keren geprobeerd een verdoving te plaatsen, maar de verdoving werkte niet, omdat de tand ernaast volledig ontstoken was, wat ze dus niet heeft gezien! Vervolgens heeft ze aangegeven niks meer aan de tand te kunnen doen en als het nog drie maanden lang pijn zou doen kon ze terug komen voor één wortelkanaalbehandeling en dit bij een verkeerde tand! Vervolgens is mijn moeder terug gegaan met ernstige pijn en is ze wederom aan een verkeerde tand behandeld door ‘tandarts’ Priya Nakre Devadas. Beide tandartsen hebben een volledige ontsteking van een tand niet gezien terwijl het belletje had moeten rinkelen toen de verdoving niet werkte en hebben een tand ernaast behandeld die geen behandeling nodig had. Een nieuwe tandarts bij een andere praktijk zag meteen wat het probleem was en heeft het nu opgepakt. Ik heb nog nooit zulke onvakkundige mensen gezien die ook nog eens de schuld bij mijn moeder legden met argumenten als: haar Nederlands is niet goed, er had iemand met haar mee moeten komen. Jullie zijn toch de tandartsen oftwel de ‘professionals’, hoe durf je zo een belachelijk argument te gebruiken. Ontzettend triest. Ik raad eenieder af om zich hier te laten behandelen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
(Translated by Google)
I advise everyone against having treatment done at this dental practice, as serious mistakes were made by several dentists and assistants. My mother suffered severe pain for almost two weeks due to two negligent dentists who BOTH treated the wrong tooth based on a treatment plan written by the "dentist" Rebecca Indrakusuma, and even after taking X-rays. Rebecca tried several times to administer an anesthetic, but it didn't work because the tooth next to it was completely infected, which she hadn't noticed! She then told her she couldn't do anything more to the tooth, and if it continued to hurt for three months, she could return for a single root canal treatment, but only on the wrong tooth! My mother then returned in severe pain and was again treated on the wrong tooth by "dentist" Priya Nakre Devadas. Both dentists missed the complete infection of a tooth, which should have raised alarm bells when the anesthetic wasn't working, and they treated a tooth next to it that didn't need treatment. A new dentist at a different practice immediately saw the problem and has now addressed it. I've never seen such unprofessional people who, moreover, blamed my mother with arguments like: "Her Dutch isn't good, someone should have come with her." "You're the dentists, the 'professionals,' after all. How dare you use such a ridiculous argument?" It's incredibly sad. I advise everyone against getting treatment here. Forewarned is forearmed.
S Saeed
13 Sep 2023 - 03:49
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kimberley Bos
07 Sep 2023 - 10:19
Vandaag controle afspraak met een nieuwe tandarts. Stelt zich niet voor. Praat tegen assistente alsof ik er niet ben. Neemt maar dingen aan dat ik ze niet doe. Hele onaangename ervaring. Zoek wel een nieuwe tandarts.
(Translated by Google)
Today check-up appointment with a new dentist. Doesn't introduce himself. Talks to assistant as if I'm not there. Just assumes things that I don't do. Very unpleasant experience. Find a new dentist.
Mezen Emria
17 Aug 2023 - 22:36
Super slechte ervaring, super chaotisch geen duidelijke communicatie word alleen maar naar elkaar toe gewezen wie zijn fout het is. Doen super slecht werk en laten je onnodige kosten maken. Ik hoop dat de manager hier wat aan doet ook wij hebben onnodige kosten moeten maken en niks word vergoed.
(Translated by Google)
A truly terrible experience, incredibly chaotic. There was no clear communication, and everyone just blamed each other for their fault. They did a terrible job and charged us unnecessary costs. I hope the manager does something about this. We also incurred unnecessary expenses and received no reimbursement.
Bobby -
03 Aug 2023 - 09:00
Prima tandarts, slechte organisatie mbt spoed, communicatie en klantgerichtheid
(Translated by Google)
Excellent dentist, poor organization regarding emergencies, communication and customer focus
URBAN MEDLEY
11 Jul 2023 - 13:55
Incompetent and unprofessional dentists and support staff.The dentist assistant was extremely rude and for some reason is of the opinion she is doing us a favor and doesn’t understand we are paying for the services. Avoid at all costs. We deregistered our family simply because of their poor quality. The turnaround of dentists is high and i don’t think they are even concerned about the quality of dentists they bring in.
Farzan Khawaja
24 Jun 2023 - 20:23
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bar Kool
23 Mei 2023 - 14:04
Ik kom al ruim 30! jaar bij deze praktijk. In het verleden bij tandarts René de Wit. En sinds een aantal jaar bij Sunny, ook zeer tevreden over. Onlangs op aanraden van de tandarts bij de (voor mij nieuwe) mannelijke mondhygiënist geweest. Prachtig verdienmodel. Zojuist de rekening voor wat tandplak en weinig tandsteen verwijderen: € 104. Tanden werden niet eens gepolijst voor dit bedrag. Begroting verdere behandeling: € 540. Was aanbieding want eigenlijk € 1200. Door gesjoemel met codes?! Ik kom hier niet meer. Vertrouwen verloren. Schandalig.
(Translated by Google)
I have been coming to this practice for over 30! years. In the past with dentist René de Wit. And for a number of years with Sunny, also very satisfied. Recently on the advice of the dentist I went to the (new to me) male dental hygienist. Great business model. Just received the bill for removing some plaque and a little tartar: € 104. Teeth were not even polished for this amount. Estimate for further treatment: € 540. Was a special offer because actually € 1200. Due to fiddling with codes?! I will not come here anymore. Lost trust. Scandalous.
Sander Van Der Burg
09 Mrt 2023 - 16:21
Zover altijd bij Maron geweest voor mijn mondzorg. Prettige en kundige tandarts die je informeert omtrent de details van de behandeling.
(Translated by Google)
So far always been to Maron for my dental care. Pleasant and knowledgeable dentist who informs you about the details of the treatment.
Slechte klantenservice erg brutaal en denken alleen maar aan geld ga jullie schamen.
(Translated by Google)
Bad customer service, very rude and only thinking about money, shame on you.
Marion Uiterwijk Winkel
05 Jan 2023 - 19:11
Fijne lieve Tandarts , denkt mee voor oplossingen
Zo blij en dankbaar voor het plaatje in mijn mond, kunstig gemaakt en voelt eigen en ik voel mij weer compleet
Capeau voor de tandtechniek de maker
(Translated by Google)
A lovely, sweet dentist who thinks along with us for solutions.
So happy and grateful for the picture in my mouth, artistically crafted and feels like my own, and I feel complete again.
A cape to the dental technology creator.
Mar Erian Nabil
17 Dec 2022 - 08:46
Helaas hebben ze me geblesseerd. Ik voel vreselijke pijn en de behandeling was bot.
zonder verdoving.
(Translated by Google)
Unfortunately they injured me. I feel terrible pain and the treatment was blunt.
without anesthesia.
Marian mrmr
17 Dec 2022 - 08:46
Deze Google-recensie is zonder tekst
Desiree
18 Jul 2022 - 13:26
Deze Google-recensie is zonder tekst
Jan van Manen
10 Feb 2022 - 09:43
Fijn en bekwaam personeel. Het is wel lopende band werk, maar het is nou eenmaal een goede kliniek met veel klanten. Ik ga in ieder geval met plezier naar deze tandarts!
(Translated by Google)
Nice and competent staff. It is assembly line work, but it is a good clinic with many customers. In any case, I enjoy going to this dentist!
Hartelijk dank voor je waardering. We blijven ons graag inzetten zodat je nog lang met plezier naar de tandarts gaat!
Miguel van Weeren
01 Apr 2021 - 23:57
De afgelopen weken diverse behandeling gehad, allemaal prima en naar wens verlopen! Eigenlijk beter dan verwacht en geld voor beide tandartsen!
(Translated by Google)
I've had various treatments over the past few weeks, all went well and as planned! Actually, better than expected, and it's a great deal for both dentists!
Dank je wel Miguel voor je lovende recensie. Wat een opsteker dat het beter is verlopen dan je had verwacht!
S. Saeed
09 Sep 2020 - 22:09
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bert Bijlsma
17 Jun 2020 - 19:55
Kom 24 jaar bij tandarts Middenhoven altijd prima mondverzorging
(Translated by Google)
I have been coming to Middenhoven dentist for 24 years and always have excellent oral care.
bart Trakit
30 Mei 2020 - 01:51
Worst dentist ever. They keep sending me home with pain.
Ellen Koppendraaier
22 Apr 2020 - 07:26
Fijne deskundige tandartsen en mondhygiënisten. Ik ben daar heel goed en vriendelijk geholpen.
(Translated by Google)
Excellent, expert dentists and dental hygienists. I received excellent and friendly service there.
Michael Max
14 Apr 2020 - 12:42
Dingen extra op je rekening zetten en 3 keer de zelfde rekening sturen en als je zegt dat het niet klopt wordt je gewoon als klant uitgeschreven en heel schofterig aan de telefoon behandeld heb al een slecht gebit en dan wil je goede degelijke zorg zonder fratsen
(Translated by Google)
Adding extra things to your bill and sending the same bill 3 times and when you say it's not correct you are simply deregistered as a customer and treated very rudely on the phone. I already have bad teeth and then you want good, solid care without any frills.
Jasper May
12 Apr 2020 - 14:07
Nooit problemen gehad hier.
(Translated by Google)
Never had any problems here.
Sindhura Pesara
14 Nov 2018 - 18:29
This is the most lamest dental clinic in Amstelveen. Will not recommend this place to anyone. They are not at all customer friendly place at all. Please avoid this dental clinic at all costs
Amareshwar Chamarthi
14 Nov 2018 - 13:01
This is the worst dental clinic you can visit. Their customer service is very bad. They give us an appointment and for a specific day and say that you are not the person. We request them to check the date of birth and after insisting they say your are the person we gave appointment but we are not expecting you. We also see at the time there are no patients either. If this is the response we get I do not know why to even bother giving an appointment. Bad clinic with worst work ethics
T. Jonker
29 Aug 2018 - 22:41
Stuurt zelfs een rekening als je een prijsopgave vraagt. Voor mij een geldbeluste eigenaar.
(Translated by Google)
Even sends an invoice if you request a quote. To me, a money-hungry owner.
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Professionele en prettige behandeling, tandarts stelt je op je gemak. Hij vertelt tijdens de behandeling wat hij gaat doen en waarom.
(Translated by Google)
Professional and pleasant treatment, the dentist puts you at ease. He explains what he's going to do and why during the treatment.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very kids friendly, very good dentists💗
Na een wortelkanaal behandeling een zware ontsteking gekregen. Alla Hamsterwang.
Een andere tandarts loste dit op door een sneetje en drain in mijn tandflees te maken, en uiteraard een antibiotika kuurtje. Uiteindelijk kon de kies opnieuw definitief gevuld worden, echter die zelfde avond voelde ik dat de boel opnieuw ontstoken was. Dus ik was erg in de war. Hoe kon dit?
Ik kon die zelfde dag langskomen, en bij het zien van mijn wang zij hij meteen " ga maar liggen", zonder verdere uitleg. Dus mijn reactie was uiteraard" ik ga helemaal niet liggen. Ik wil eerst weten hoe dit mogenlijk is", wasrop mijn tandarts zijn armen kruisde, mij nors aankeek, en zij" hoor eens, als je zo gaat doen, dan krijg je zelfs geen antibiotika kuur van mij".
Mijn broek zakte behoorlijk af. De arrogantie. Dat soort intimidatie, naar mij toe, waarom? Dus er werdt wat heen en weer gekibbelt, vertelde hem dat zijn houding niet echt fijn was. Inmiddels was ik in tranen, deels door de onmacht, en ben ik maar gaan liggen om voor de 2e keer een sneetje en drain te krijgen, en vertrok mét het recept voor de antibiotikaatjes. De pijnstillers kreeg ik niet op recept, en heb ik zelf voor €30,00 moeten kopen ( Ibuprofen 100mg poeders).
Na dit onprettige voorval probeerde ik kontakt te krijgen met de praktijkmanager. Ik kreeg géén email adres of telefoon nummer. Ik kon een mail sturen naar de praktijk zelf. Ook zoiets....zucht.
Dus, oké, mail gestuurd. Geen antwoord gekregen.
Nóg een mail gestuurd, of ik nog antwoord zou krijgen, waarop Mevr. Elvera Hutten het had over excuus, over het hoofd gezien, vrije dagen bladiebla, en dat ze eerst telefonisch kontakt wilde voordat ze per mail antwoord zou geven 🤔
Een belafspraak maakte met mij voor maandag ochtend.
Maandag ochtend, en je voelt um al aankomen..ja hoor, géén telefoontje van de praktijkmanager Mevr. Hutten.
Uiteraard hierop als reactie een email gestuurd, dat ze dan maar gewoon per mail antwoord moet geven.
Tot op heden niets meer vernomen.
Zou ze er nog werken? 🤔🥴
Het verloop in deze praktijk is enorm, en dat is niet zo vreemd.
(Translated by Google)
After a root canal treatment I got a severe infection. Alla Hamsterwang.
Another dentist solved this by making a cut and drain in my tooth pulp, and of course a course of antibiotics. Eventually the tooth could be filled again permanently, but that same evening I felt that everything was inflamed again. So I was very confused. How was this possible?
I was able to come by that same day, and when he saw my cheek he immediately said "just lie down", without further explanation. So my reaction was of course "I'm not going to lie down at all. I first want to know how this is possible", whereupon my dentist crossed his arms, looked at me sullenly, and said "listen, if you're going to act like that, you won't even get a course of antibiotics from me".
My pants fell down considerably. The arrogance. That kind of intimidation, towards me, why? So there was some bickering back and forth, I told him that his attitude was not really nice. In the meantime I was in tears, partly due to helplessness, and I just lay down to get a second cut and drain, and left with the prescription for the antibiotics. I did not get the painkillers on prescription, and I had to buy them myself for €30.00 (Ibuprofen 100mg powders).
After this unpleasant incident I tried to get in touch with the practice manager. I did not get an email address or phone number. I could send an email to the practice itself. Also something like that...sigh.
So, okay, sent an email. No answer.
Sent another email, asking if I would get an answer, to which Mrs. Elvera Hutten talked about excuses, overlooked, days off blah blah, and that she wanted to contact me by phone first before she would answer by email 🤔
Made an appointment with me for Monday morning.
Monday morning, and you can feel it coming...yes, no phone call from the practice manager Mrs. Hutten.
Of course I sent an email in response, that she should just answer by email.
Nothing more heard to date.
Does she still work there? 🤔🥴
The turnover in this practice is enormous, and that is not so strange.
Very friendly, helpful and relaxing environment. Have only had minimal treatment until now but am very happy.
Thank you for sharing your experience. We are pleased you are happy.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel tevreden!! Vooral met Maron!
(Translated by Google)
Very satisfied!! Especially with Maron!
Afgelopen vrijdag 29 maart 2024 was de praktijk middenhoven telefonisch slecht bereikbaar.
(Translated by Google)
Last Friday, March 29, 2024, the Middenhoven practice was difficult to reach by telephone.
Geachte heer vd Heuvel, Dank voor uw melding. De storing is gelukkig in de middag al weer verholpen en de bereikbaarheid volledig hersteld.
De tandartsen hier hebben geen idee wat ze aan het doen zijn. Sturen alleen maar hoge rekeningen op. De tandarts had mijn gaatje niet goed gevuld en moest dit opnieuw laten vullen en heb dus nogmaals een rekening ontvangen ondanks het de fout van de tandarts was! Ongelofelijk. Ik ben weg hier.
(Translated by Google)
The dentists here have no idea what they are doing. They just send out high bills. The dentist didn't fill my cavity properly and had to have it filled again and so I got another bill even though it was the dentist's fault! Unbelievable. I'm out of here.
Geachte meneer Krabs, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. indien inderdaad vanwege onze fout een gaatje opnieuw gevuld moet worden is dat uiteraard onder coulance. We komen daarom graag met u in contact zodat we hier helderheid over krijgen. Wil u aub met ons bellen? Alvast dank.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Ronny, dank je wel voor je beoordeling namens ons hele team.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Namens ons team, hartelijk dank voor je beoordeling.
Goede praktijk!
(Translated by Google)
Good practice!
Chantoya, namens ons hele team hartelijk dank voor je mooie waardering!
Hele fijne praktijk.
Vriendelijk en deskundig personeel. Iedereen stelt je op je gemak. Alles wat moet gebeuren word goed uitgelegd.
Goede locatie.
(Translated by Google)
Very nice practice.
Friendly and knowledgeable staff. Everyone makes you feel at ease. Everything that needs to be done is well explained.
Good location.
Beste Jordy, wat een mooie waardering. Namens het hele team dank!
Kom hier al jaren, prima praktijk met vriendelijke en kundige medewerkers. Ik herken alle kritiek in een aantal reviews niet maar ja bij sommige mensen doe je het nooit goed. Alles eerlijk en transparant naar mijn mening.
(Translated by Google)
I've been coming here for years; it's an excellent practice with friendly and knowledgeable staff. I don't recognize all the criticism in some reviews, but then again, you can never do things right with some people. Everything is honest and transparent, in my opinion.
20+ jaar met veel vertrouwen en tevredenheid bij tandarts Maron onder eigenaarschap van Rene geweest. Het blijkt dat eigenaarschap recent gewijzigd is. Na 20+ jaar zelfde behandeling tegen zelfde kosten (minimale indexatie daargelaten), zijn de kosten recent onverwacht en onverklaarbaar verdubbeld. Meer codes en meer tijd wordt gerekend voor dezelfde behandeling. Bij navraag wordt een algemeen verhaal gehouden dat tandheelkunde elk jaar duurder wordt en kosten conform richtlijnen zijn. Een "grappig bedoelde opmerking" door henzelf dat ze "zo snel mogelijk rijk proberen te worden door extra behandelingen op te voeren" is totaal ongepast en misplaatst. Ze vergeten hierbij ook nog eens dat ze niet altijd een verzekeringsmij op proberen te lichten (wat vervolgens weer resulteert in hogere premies voor ons allemaal), maar dat sommige mensen niet zijn verzekerd en het uit eigen portemonnee betalen. Natuurlijk is dit laatste niet relevant, het zou überhaupt niet mogen gebeuren.
(Translated by Google)
I've been with dentist Maron for over 20 years, with great confidence and satisfaction, under Rene's ownership. It turns out the ownership has recently changed. After 20+ years of the same treatment at the same cost (minimal indexation aside), the costs have recently unexpectedly and inexplicably doubled. More codes and more time are being charged for the same treatment. When asked, they give a general explanation that dentistry is getting more expensive every year and that the costs are in accordance with guidelines. A "joking remark" from them that they're "trying to get rich as quickly as possible by adding extra treatments" is completely inappropriate and misplaced. They also forget that they're not always trying to rip off an insurance company (which in turn results in higher premiums for all of us), but that some people are uninsured and pay for it out of their own pockets. Of course, this last point is irrelevant; it shouldn't happen in the first place.
Wat spijtig dat u ervaring zo is geweest en u deze review heeft geplaatst. Wij herkennen ons niet in het beeld dat u schetst. We hebben getracht met u contact te zoeken maar vinden u gegevens niet in ons systeem. Wilt u aub net ons contact opnemen? Voorts willen we u vermelden dat er geen recente wisseling van eigenaar is geweest.
Onlangs geweest en zeer goed en professioneel geholpen, leggen alles goed uit, zeer vriendelijk personeel die je op je gemak stellen als je een angst haas bent. Kom hier graag weer terug!
(Translated by Google)
Recently been and very good and professional help, explain everything well, very friendly staff who put you at ease if you are a scaredy-cat. Would love to come back here!
Hartelijk dank voor uw lovende recensie namens ons hele team. We waarderen het zeer dat u uw ervaring met ons wil delen.
Na 25 jaar bij deze tandarts te hebben gezeten zal ik helaas vertrekken met het pensioen van mijn behandelaar. Een goed praktijk waar ik weinig klachten had.
(Translated by Google)
After 25 years with this dentist I will unfortunately leave with the retirement of my practitioner. A good practice where I had few complaints.
Afspraak ingepland waarbij ik specifiek vroeg om deze te plannen op de dag dat Meron aan het werk was. Ik arriveerde daar en werd geholpen door een tandarts die zich in eerste instantie niet fatsoenlijk kon voorstellen. Tijdens de behandeling vroeg ik naar de werkdagen van Meron. Wat ik te horen kreeg, was ronduit ABSURD: de nieuwe eigenaar van de tandartspraktijk heeft de tandartsen opgedragen onnodige behandelingen uit te voeren om zo EXTRA kosten te kunnen maken. Meron was het hier niet mee eens en daarom wil hij niet langer werken bij tandartspraktijk Middenhoven. Blij dat deze tandarts zich comfortabel genoeg voelde om dit te delen want ik heb meteen aangegeven dat ik mij uitschrijf.
ALLE recensies met 1 ster hebben volledig gelijk. De tandartsen zijn onprofessioneel en onwijs brutaal.
Kortom: schrijf je zo snel mogelijk uit. Genoeg tandartsen in Amstelveen die wél professioneel te werk gaan.
(Translated by Google)
Appointment scheduled where I specifically asked to schedule it on the day that Meron was working. I arrived there and was helped by a dentist who initially could not introduce himself properly. During the treatment I asked about Meron's working days. What I was told was downright ABSURD: the new owner of the dental practice has ordered the dentists to perform unnecessary treatments in order to incur EXTRA costs. Meron did not agree with this and therefore he no longer wants to work at Middenhoven dental practice. I am glad that this dentist felt comfortable enough to share this because I immediately indicated that I would unsubscribe.
ALL reviews with 1 star are completely right. The dentists are unprofessional and incredibly rude.
In short: unsubscribe as soon as possible. There are enough dentists in Amstelveen who do work professionally.
Ik raad iedereen af om bij deze tandartspraktijk een behandeling uit te voeren er zijn namelijke grove fouten gemaakt door verschillende tandartsen en assistentes. Mijn moeder heeft bijna twee weken ernstige pijn geleden door twee nalatige tandartsen die BEIDE een verkeerde tand hebben behandeld op basis van een behandelplan geschreven door de ‘tandarts’ Rebecca Indrakusuma en ook nog eens na het maken van foto’s. Rebecca heeft meerdere keren geprobeerd een verdoving te plaatsen, maar de verdoving werkte niet, omdat de tand ernaast volledig ontstoken was, wat ze dus niet heeft gezien! Vervolgens heeft ze aangegeven niks meer aan de tand te kunnen doen en als het nog drie maanden lang pijn zou doen kon ze terug komen voor één wortelkanaalbehandeling en dit bij een verkeerde tand! Vervolgens is mijn moeder terug gegaan met ernstige pijn en is ze wederom aan een verkeerde tand behandeld door ‘tandarts’ Priya Nakre Devadas. Beide tandartsen hebben een volledige ontsteking van een tand niet gezien terwijl het belletje had moeten rinkelen toen de verdoving niet werkte en hebben een tand ernaast behandeld die geen behandeling nodig had. Een nieuwe tandarts bij een andere praktijk zag meteen wat het probleem was en heeft het nu opgepakt. Ik heb nog nooit zulke onvakkundige mensen gezien die ook nog eens de schuld bij mijn moeder legden met argumenten als: haar Nederlands is niet goed, er had iemand met haar mee moeten komen. Jullie zijn toch de tandartsen oftwel de ‘professionals’, hoe durf je zo een belachelijk argument te gebruiken. Ontzettend triest. Ik raad eenieder af om zich hier te laten behandelen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
(Translated by Google)
I advise everyone against having treatment done at this dental practice, as serious mistakes were made by several dentists and assistants. My mother suffered severe pain for almost two weeks due to two negligent dentists who BOTH treated the wrong tooth based on a treatment plan written by the "dentist" Rebecca Indrakusuma, and even after taking X-rays. Rebecca tried several times to administer an anesthetic, but it didn't work because the tooth next to it was completely infected, which she hadn't noticed! She then told her she couldn't do anything more to the tooth, and if it continued to hurt for three months, she could return for a single root canal treatment, but only on the wrong tooth! My mother then returned in severe pain and was again treated on the wrong tooth by "dentist" Priya Nakre Devadas. Both dentists missed the complete infection of a tooth, which should have raised alarm bells when the anesthetic wasn't working, and they treated a tooth next to it that didn't need treatment. A new dentist at a different practice immediately saw the problem and has now addressed it. I've never seen such unprofessional people who, moreover, blamed my mother with arguments like: "Her Dutch isn't good, someone should have come with her." "You're the dentists, the 'professionals,' after all. How dare you use such a ridiculous argument?" It's incredibly sad. I advise everyone against getting treatment here. Forewarned is forearmed.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vandaag controle afspraak met een nieuwe tandarts. Stelt zich niet voor. Praat tegen assistente alsof ik er niet ben. Neemt maar dingen aan dat ik ze niet doe. Hele onaangename ervaring. Zoek wel een nieuwe tandarts.
(Translated by Google)
Today check-up appointment with a new dentist. Doesn't introduce himself. Talks to assistant as if I'm not there. Just assumes things that I don't do. Very unpleasant experience. Find a new dentist.
Super slechte ervaring, super chaotisch geen duidelijke communicatie word alleen maar naar elkaar toe gewezen wie zijn fout het is. Doen super slecht werk en laten je onnodige kosten maken. Ik hoop dat de manager hier wat aan doet ook wij hebben onnodige kosten moeten maken en niks word vergoed.
(Translated by Google)
A truly terrible experience, incredibly chaotic. There was no clear communication, and everyone just blamed each other for their fault. They did a terrible job and charged us unnecessary costs. I hope the manager does something about this. We also incurred unnecessary expenses and received no reimbursement.
Prima tandarts, slechte organisatie mbt spoed, communicatie en klantgerichtheid
(Translated by Google)
Excellent dentist, poor organization regarding emergencies, communication and customer focus
Incompetent and unprofessional dentists and support staff.The dentist assistant was extremely rude and for some reason is of the opinion she is doing us a favor and doesn’t understand we are paying for the services. Avoid at all costs. We deregistered our family simply because of their poor quality. The turnaround of dentists is high and i don’t think they are even concerned about the quality of dentists they bring in.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom al ruim 30! jaar bij deze praktijk. In het verleden bij tandarts René de Wit. En sinds een aantal jaar bij Sunny, ook zeer tevreden over. Onlangs op aanraden van de tandarts bij de (voor mij nieuwe) mannelijke mondhygiënist geweest. Prachtig verdienmodel. Zojuist de rekening voor wat tandplak en weinig tandsteen verwijderen: € 104. Tanden werden niet eens gepolijst voor dit bedrag. Begroting verdere behandeling: € 540. Was aanbieding want eigenlijk € 1200. Door gesjoemel met codes?! Ik kom hier niet meer. Vertrouwen verloren. Schandalig.
(Translated by Google)
I have been coming to this practice for over 30! years. In the past with dentist René de Wit. And for a number of years with Sunny, also very satisfied. Recently on the advice of the dentist I went to the (new to me) male dental hygienist. Great business model. Just received the bill for removing some plaque and a little tartar: € 104. Teeth were not even polished for this amount. Estimate for further treatment: € 540. Was a special offer because actually € 1200. Due to fiddling with codes?! I will not come here anymore. Lost trust. Scandalous.
Zover altijd bij Maron geweest voor mijn mondzorg. Prettige en kundige tandarts die je informeert omtrent de details van de behandeling.
(Translated by Google)
So far always been to Maron for my dental care. Pleasant and knowledgeable dentist who informs you about the details of the treatment.
Dank je wel voor je mooie recensie!
Slechte klantenservice erg brutaal en denken alleen maar aan geld ga jullie schamen.
(Translated by Google)
Bad customer service, very rude and only thinking about money, shame on you.
Fijne lieve Tandarts , denkt mee voor oplossingen
Zo blij en dankbaar voor het plaatje in mijn mond, kunstig gemaakt en voelt eigen en ik voel mij weer compleet
Capeau voor de tandtechniek de maker
(Translated by Google)
A lovely, sweet dentist who thinks along with us for solutions.
So happy and grateful for the picture in my mouth, artistically crafted and feels like my own, and I feel complete again.
A cape to the dental technology creator.
Helaas hebben ze me geblesseerd. Ik voel vreselijke pijn en de behandeling was bot.
zonder verdoving.
(Translated by Google)
Unfortunately they injured me. I feel terrible pain and the treatment was blunt.
without anesthesia.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijn en bekwaam personeel. Het is wel lopende band werk, maar het is nou eenmaal een goede kliniek met veel klanten. Ik ga in ieder geval met plezier naar deze tandarts!
(Translated by Google)
Nice and competent staff. It is assembly line work, but it is a good clinic with many customers. In any case, I enjoy going to this dentist!
Hartelijk dank voor je waardering. We blijven ons graag inzetten zodat je nog lang met plezier naar de tandarts gaat!
De afgelopen weken diverse behandeling gehad, allemaal prima en naar wens verlopen! Eigenlijk beter dan verwacht en geld voor beide tandartsen!
(Translated by Google)
I've had various treatments over the past few weeks, all went well and as planned! Actually, better than expected, and it's a great deal for both dentists!
Dank je wel Miguel voor je lovende recensie. Wat een opsteker dat het beter is verlopen dan je had verwacht!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kom 24 jaar bij tandarts Middenhoven altijd prima mondverzorging
(Translated by Google)
I have been coming to Middenhoven dentist for 24 years and always have excellent oral care.
Worst dentist ever. They keep sending me home with pain.
Fijne deskundige tandartsen en mondhygiënisten. Ik ben daar heel goed en vriendelijk geholpen.
(Translated by Google)
Excellent, expert dentists and dental hygienists. I received excellent and friendly service there.
Dingen extra op je rekening zetten en 3 keer de zelfde rekening sturen en als je zegt dat het niet klopt wordt je gewoon als klant uitgeschreven en heel schofterig aan de telefoon behandeld heb al een slecht gebit en dan wil je goede degelijke zorg zonder fratsen
(Translated by Google)
Adding extra things to your bill and sending the same bill 3 times and when you say it's not correct you are simply deregistered as a customer and treated very rudely on the phone. I already have bad teeth and then you want good, solid care without any frills.
Nooit problemen gehad hier.
(Translated by Google)
Never had any problems here.
This is the most lamest dental clinic in Amstelveen. Will not recommend this place to anyone. They are not at all customer friendly place at all. Please avoid this dental clinic at all costs
This is the worst dental clinic you can visit. Their customer service is very bad. They give us an appointment and for a specific day and say that you are not the person. We request them to check the date of birth and after insisting they say your are the person we gave appointment but we are not expecting you. We also see at the time there are no patients either. If this is the response we get I do not know why to even bother giving an appointment. Bad clinic with worst work ethics
Stuurt zelfs een rekening als je een prijsopgave vraagt. Voor mij een geldbeluste eigenaar.
(Translated by Google)
Even sends an invoice if you request a quote. To me, a money-hungry owner.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst