Amstelland Hospital Kaakchirurgie

Laan van de Helende Meesters 8, 1186AM Amstelveen
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.6
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

ster
Informatie

Specialisaties

  • Wortelkanaal behandeling
  • Implantaten
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Kaakchirugie

Team

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
0.0
0 waarderingen
3.6
186 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Han Boei 10 Apr 2022 - 22:54

Amstelland, de slechte ziekenhuis tot nu toe!! Wat een verschrikkelijke ziekenhuis, met verschrikkelijke mensen en expertise is ver te zoeken! Meest onvriendelijke personeel die ik heb meegemaakt! En dat noemt zich “ zorg”. Mijn vader was opgenomen geweest op de COVID afdeling met een hoge ontstekingswaarde. Bleek na een CT scan van zijn longen dat hij bubbeltjes had (duidelijk tumor) en zij gaven aan dat er niks aan de hand was. Hebben niks gedaan daarna ermee. Twee maanden later; tumor en uitgezaaid naar beide longen en nier. Na meerdere keren te bellen kan niemand mij helpen met mijn klacht. Juridische stappen volgen.

I 09 Apr 2022 - 15:52

Onvrendelijke medewerkers bij de kinderafdelingen en heel duur parkeren

Kaoutar Amribet 08 Apr 2022 - 22:12

Ik ben hier voor het eerst gekomen en ik ben super goed en snel geholpen echt hele goede artsen en vriendelijke mensen...

Annemiek Van Dreven 02 Apr 2022 - 11:07

Zeer kundige medewerkers/artsen, kleinschalig ziekenhuis en voelt daarom aan als een warm bad. Kundigheid en snelheid in de onderzoeken zijn zeer welkom in precaire situaties. Duidelijke uitleg gekregen en doorgestuurd naar VUmc.

Felipe Costa Goes 28 Mrt 2022 - 00:49

(Vertaald door Google) Mijn vrouw en ik hadden het geluk om hier onze eerste zoon te baren, de ervaring was geweldig, overtrof onze verwachting volledig, het personeel was erg aardig en ze brachten ons comfort en veiligheid. (Origineel) My wife and I had the happiness to gave birth of our first son here, the experience was amazing, completely exceeded our expectation, the staff were really kind and they brought comfort and security to us.

Ton Koster 18 Mrt 2022 - 15:50

Met Ziekenhuis Amstelland heb ik meer dan vijftig jaar goede ervaringen. Paar voorbeelden: Geslaagde operaties, mijn kinderen in moeilijke situaties gezond en wel ter wereld gebracht. Afdeling Derma heeft een levensbedreigende allergie opgelost, KNO m.n. Dr. Schmidt perfecte (na)zorg, spoedhulp altijd deskundig o.a. voortreffelijk gehecht na ongeluk, goede diagnose Herpes Zoster en meteen oogarts doorgestuurd. Iedereen altijd vriendelijk en behulpzaam terwijl ze het razend druk hebben. HULDE aan deze MEDEWERKERS

Ties van Huystee 16 Mrt 2022 - 11:21

Na verkeerd advies van 2 verschillende orthopeden bij enkelletsel, kan ik misschien niet meer lopen zodra ik 40 ben. Stelletje prutsers op de orthopedie afdeling....

Ralf de Jong 06 Mrt 2022 - 14:31

Uitstekend ziekenhuis. Klein maar fijn en met zo'n beetje alle disciplines.

Chrissy Vuta 10 Feb 2022 - 11:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gert Jan Meijer 08 Feb 2022 - 05:54

Erg vriendelijk en behulpzaam

Rishi Bass 30 Dec 2021 - 11:01

Expertise is ver te zoeken in dit ziekenhuis. Een simpele ingreep(galblaas)resulteerde tot het overlijden van mijn moeder op de operatietafel. Helemaal tot geen nazorg voor nabestaanden....

waardering
Reactie van/namens: Amstelland Hospital Kaakchirurgie

(Vertaald door Google) Het spijt ons dat u zulke negatieve ervaringen heeft gehad in ons ziekenhuis. In Ziekenhuis Amstelland doen we ons best om optimale zorg te verlenen en de kwaliteit van zorg continu te verbeteren. We nodigen je graag uit voor een gesprek. Wilt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenbemiddelaar om uw ervaring te bespreken? Dit kan via 020-755 6339 of klachtenbemiddelaar@zha.nl. (Origineel) We are sorry that you had such negative experiences in our hospital. In Amstelland Hospital, we do our best to provide optimal care and to continuously improve the quality of care. We would like to invite you for a conversation. Would you like to contact the independent complaints mediator to discuss your experience? This can be done via 020-755 6339 or complaintsbemiddelaar@zha.nl.

Jos Beld 17 Dec 2021 - 17:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kitty Jeurissen 07 Dec 2021 - 20:28

Een week opgenomen op Beneden Oost! Wat een fijne verzorging . Iedereen was vriendelijk en bezorgd . Fijn om deze mensen om je heen te hebben als je "eigen" mensen 200 km verder weg wonen.

Corrie Kneppers 25 Nov 2021 - 15:10

Maandag op de afdeling acute opnamen geweest.Super lief personeel Rens,Els en de andere verpleegsters.Ook bij de coloscopieafdeling mensen heel lief en zorgzaam .

Gerben de Ruiter 25 Nov 2021 - 08:45

Fijn personeel.

Jan Schneider 17 Nov 2021 - 18:01

persoonlijk, betrokken, snel.

Marja Mulder 12 Nov 2021 - 02:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hailey 05 Nov 2021 - 19:47

Verschrikkelijk ziekenhuis! Je wordt helemaal anders behandeld als buitenlander. De medewerkers respecteren je niet, ongelofelijk dat nog steeds zo iets gebeurd!

waardering
Reactie van/namens: Amstelland Hospital Kaakchirurgie

Met excuses voor het late antwoord! Wat vervelend dat je zulke negatieve ervaringen hebt opgedaan in ons ziekenhuis. In Ziekenhuis Amstelland doen we ons best optimale zorg te verlenen. We nodigen je graag uit voor een gesprek. Wil je contact opnemen met de onafhankelijke klachtenbemiddelaar om jouw ervaring te bespreken? Dat kan via 020-755 6339 of klachtenbemiddelaar@zha.nl.

Koen de Geus 13 Okt 2021 - 12:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jelter Keulen 07 Okt 2021 - 13:04

Deze Google-recensie is zonder tekst

Door 02 Okt 2021 - 21:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jenneke vd Wal 19 Sep 2021 - 15:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

Eva De kip 14 Sep 2021 - 20:50

Mijn vader zit hier bij het vibu hij had nergens beter kunnen zitten!

Remco & José Vos (Vosjes) 04 Sep 2021 - 19:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

dididesi 26 Aug 2021 - 10:09

Bedankt verpleegkundige en dokter op spoedeisende hulp, mijn oude vader echt super geholpen gisterenavond!

Anneke Roosma 26 Aug 2021 - 03:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bowie Wighman 23 Aug 2021 - 16:51

We konden ,nadat we onze handen hadden ontsmet,zo naar binnen

Mella Macchione 20 Aug 2021 - 06:03

De huisartsen zijn hartstikke vriendelijk en kijken met veel aandacht naar je klachten. Maar dat is ook het enige, Personeels achter de balie kunnen zeker een cursus sociaal gedrag volgen, doen hartstikke moeilijk met de verzekering voor een baby van 7 weken. Vraag je aan de ene personeel voor meer informatie dan komt de andere personeel van de balie er tussenin springen. Helemaal geen fijn gevoel of een verwelkomende sfeer. Zelfs toen we de kamer uit liepen werd er gezegd door de personeel "zo die zijn weg". Raad deze ziekenhuis dan ook zeker niet aan, rij volgende keer wel naar het Vu of AMC ziekenhuis, is Amsterdam dan tog beter!

Office Amsterdam 17 Aug 2021 - 12:40

Zeer goed ziekenhuis, heeft ons erg goed geholpen met de bevalling, voelde meteen vertrouwd en capabel, Yvonne was super!

Jacob Hemelrijk 02 Aug 2021 - 08:34

(Vertaald door Google) afdeling KNO. In 2020 ben ik twee keer geopereerd door dr, van Beeck Zeer succesvol & professioneel. Heel erg bedankt (Origineel) afdeling K.N.O.. In 2020 I was operated By dr, van Beeck twice Very successful & proffesionel. Tanks a Lot

Betty Boop Piet 28 Jul 2021 - 13:24

Dezelfde dag nog dat ik was gevallen ben ik gelijk geopereerd aan een gebroken heup de dokter heeft er een dynamische heup schroef ingezet. Dank u wel dr van Brussel. Helaas het herstel gaat niet zo goed dus is er besloten om er een kunstheup in te zetten. Dat betekent dat ik weer van voor af aan moet beginnen. Helaas sta ik ook op de wachtlijst. Voor 2 maanden. Ik hoop zo dat er een plekje voor me vrij komt. Want de pijn wordt alleen maar erger. Maar al met al een goed ziekenhuis met goede verzorging. Groetjes Esmeralda

Sepideh Khaksar 28 Jul 2021 - 11:48

(Vertaald door Google) Een van de slechtste behandelingen en systemen die ik ooit in Nederland heb behandeld.... (Origineel) One of the worst treatment and system that I have ever been treated in Netherland....

Alessandro De Pasquale 18 Jul 2021 - 15:41

(Vertaald door Google) Er werd geen service aangeboden. Ik kwam binnen in slechte staat nadat ik was aangereden door een auto. Het doet pijn om mijn knie te buigen, het is gezwollen en ik kan nauwelijks lopen. Ze stuurden me weg en zeiden dat ik tot morgen moest wachten en naar een andere dokter moest gaan. Geen solidariteit, empathie of mededogen. Het is niet alleen het gezondheidszorgsysteem dat kapot is, het zijn de morele waarden. (Origineel) No service was offered. I walked in in a bad condition after being hit by a car. It hurts to bend my knee, it's swollen and I can hardly walk. They sent me away, saying that I should wait until tomorrow and go to a different doctor. No solidarity, empathy or compassion. It's not only the healthcare system that's broken, it's the moral values.

ThomasDerek Muldoon 17 Jul 2021 - 16:50

(Vertaald door Google) Georganiseerd en toegangspersoneel behulpzaam (Origineel) Organised and entry staff helpful

Steven 07 Jul 2021 - 15:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Puur Security 05 Jul 2021 - 15:08

Afdeling Orthopedie geef ik een dikke nul. Zowel de Orthopeed als zijn assistente zijn beide onvriendelijk en totaal niet behulpzaam en hebben totaal geen luisterde oren naar hun patiënten. Vooral de orthopeed zelf.Door hun wil ik nooit geholpen worden. Hup naar een andere ziekenhuis en zeker een andere Orthopeed.

Polly Gannaway 02 Jul 2021 - 15:28

(Vertaald door Google) Ik ben hier bevallen van mijn zoon en de zorg die we kregen was absoluut geweldig. Elk lid van het personeel dat we tegenkwamen was vriendelijk, zorgzaam, behulpzaam en professioneel. We hebben drie verschillende diensten doorlopen en elk team was fantastisch. Ook tijdens mijn verblijf na de bevalling kreeg ik zeer nuttig advies van een lactatiekundige. (Origineel) I gave birth to my son here and the care we received was absolutely amazing. Every single member of staff we encountered was kind, caring, helpful and professional. We went through three different shifts and each team was fantastic. I also received very helpful advice from a lactation specialist during my stay after the birth.

Jaap Rozema 01 Jul 2021 - 21:45

Enthousiast over de behandeling van een dubbele liesbreuk in Amstelland. De ontvangst bij Kliniek Boven, de voorbereiding op de operatie, de behandeling op de operatie kamer tot en met het terugbrengen naar de "Kiss and Ride" plek bij de receptie: het deed me erg goed! De behandeling door chirurg Van Brussel vanaf het eerste gesprek reëel, geruststellend en vertrouwenwekkend! Dank!!!

S.S Byun 23 Jun 2021 - 17:30

(Vertaald door Google) Twee minuten te laat kan het personeel van A%% erg boos maken. Ik wist niet dat het een ernstig onbeleefd iets is. Ik voelde me schuldig. (Origineel) Two minutes late might make A%% staffs very angry. I didn't know it is a serious unpolite thing. I felt guilty.

Felix 21 Jun 2021 - 10:49

Je hoeft hier nooit echt lang te wachten. Eerste keer heel goed geholpen en foto laten maken (gebroken grote teen) brace gemaakt en mocht weer naar huis. Afspraak volgende week gemaakt om vervolgens te zeggen dat je het zelf aan moet voelen... Dit had ook door de telefoon gekunt of had dit had mij de week daarvoor verteld kunnen worden. Kostte me weer veel tijd en ziekenhuis verdiend hier was vast weer een centje aan. Verder vind ik het een fijn ziekenhuis. Alleen zelf nadenken of het nodig is om echt terug te komen.

Fons Thuijs 08 Jun 2021 - 10:33

Alle lof voor Alle zorg- en Alle hulpverleners en het Voltallige medisch team van Ziekenhuis Amstelland, dat mij heeft voorzien van een nieuwe heup en daarna van de heuprevisie, welke laatste door een ongeval mijnerzijds, moest worden vervangen. Ik ben heel liefdevol en zorgzaam door het hele team van de "afdeling kliniek boven" voortreffelijk geholpen. Er staan daar allemaal engeltjes voor je klaar . Lieve lui mijn dank voor jullie support

Tj Vd Kubbe 02 Jun 2021 - 20:18

Heel slecht ziekenhuis. Heel nalatig naar patienten toe.

Angela Verwoerdt 28 Mei 2021 - 21:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

emma vos 19 Mei 2021 - 14:00

gelukkig heel lang geleden maar been gebroken en waren heel aardig voor me been doet het gelukkig nog steeds

Dine van Erck 18 Mei 2021 - 14:40

Hier geopereerd in juni vorig jaar. Na de operatie had ik onmogelijk veel pijn. Het werd niet nader onderzocht, gewoon nog meer morfine toedienen tot het dragelijker werd. Nadat het gips eraf mocht bleek er inderdaad op de plek van de pijn wat "mis" te zijn. Niets van verontschuldigingen. Nu bijna een jaar later heb ik er nog steeds last van. Bij controle afspraak werd het afgedaan als niets. Zou hier niet meer behandeld willen worden, want dit gaat dus niet om één chirurg maar om meerdere behandelaars bij het Amstelland ziekenhuis die dit niet serieusnemen. Dat daar gelaten, bedankt voor de snelle behandeling toentertijd. De breuk zelf is naar omstandigheden prima geheeld.

Leo Copier 15 Mei 2021 - 15:02

Goede en snelle service

Marjan Offerman 30 Apr 2021 - 12:23

Wat een goed ziekenhuis Ik werd opgenomen met Covid en fantastische geholpen iedereen was heel lief Ik wil iedereen van de afdeling Corona heeL erg bedanken Ben nu weer thuis en het gaat goed Marian Offerman

Ron Kranendonk 21 Apr 2021 - 20:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Irene 15 Apr 2021 - 09:36

Wat een fijn ziekenhuis is dit! Ik ben beide keren hier bevallen en ik ben zeer tevreden over het verloop en de zorg! Mijn ervaring in andere ziekenhuizen is dat ze je volgens allerlei protocollen willen behandelen en soms niet eens weten waarom. In het Amstelland geven ze jou vanuit hun ervaring en expertise informatie, advies en begeleiding, maar geeft men ook aan dat de keuze uiteindelijk bij jou ligt. Beide bevallingen hebben we moeten schakelen van plan A naar B naar C en verder, maar is altijd rekening gehouden met onze wensen bij deze andere stappen. Het voelt echt als super teamwork tussen mij, mijn parter, onze doula en al de medewerkers van Amstelland, een echt A-team! Ik kan het Amstelland aan iedereen aanraden. Jullie zijn toppers!

Michiel Disseldorp 12 Apr 2021 - 14:23

Blijf hier weg, alles wat er maar fout kan gaan gaat ook fout. Ze brengen meer schade toe dan dat ze goed doen. Rij gewoon even door naar de VU, het AMC of het OLVG.

Elisabeth Verburg 01 Apr 2021 - 01:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Pieter 27 Mrt 2021 - 10:28

Niet iedereen draagt een mondkapje!

Carel Kruijer 18 Mrt 2021 - 10:56

Ben hier heel goed behandeld door heel veel verpleegsters en het koffie e en keuken personeel. Mijn grote complimenten .

Ré Raoul 28 Feb 2021 - 13:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Corine van Overbeek 20 Feb 2021 - 10:16

Ik vond jullie een fijn team bij kliniek boven. Jullie hebben jullie best gedaan en iedereen, van facilitair tot verzorging/verpleging, deed zijn best en jullie kwamen vriendelijk op mij over.

Anton Babenko 12 Feb 2021 - 18:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hanneke Schreurs 03 Feb 2021 - 13:22

Ik lig hier regelmatig in verband met mijn COPD. Als ik opgenomen ben zet ik altijd op Facebook dat ik weer opgenomen ben in mijn, niet geheel vrijwillig gekozen, favoriete 4**** all inclusief resort. Denk dat dat wel zo'n beetje de lading dekt over mijn gevoel bij dit ziekenhuis.

Siska Mars 21 Dec 2020 - 13:09

Ik mocht gelukkig snel weer weg maar leuk is anders. Ben wel erg te spreken over de mensen die er werken, heel vriendelijk voor mij.

Sylvia Lindeboom 15 Dec 2020 - 08:46

Slechtste ziekenhuis zeker nu in de corona ze kijken niet naar de mensen om, 1 uur bezoek tijd op een dag (ik snap het) maar laat niet de patienten aan hun lot over verschrikkelijk

monique bart (Moontje) 12 Dec 2020 - 17:20

26 november voor operatie aan mijn arm dagopname, ben super goed geholpen door t verplegend personeel en natuurlijk dr.F. van Brussel die de operatie heeft gedaan. Terug op zaal ook de juiste hulp en verpleging gekregen!

DNA Genetics 01 Dec 2020 - 21:30

(Vertaald door Google) op korte termijn is het oké, zou het niet aanraden. (Origineel) short term its ok, wouldn't recommend.

David Griffin 19 Nov 2020 - 07:55

(Vertaald door Google) Ik was hier 16 dagen en kreeg een absoluut perfecte behandeling van overal, van de dame die de kamers schoonmaakt tot de chirurg die na de operatie langs kwam om me te controleren. Altijd een mooie glimlach van alle betrokkenen, of het nu 3 uur 's ochtends was als ik iets nodig had tot 15 uur als ze net langskwamen. Bedankt alle betrokkenen. (Origineel) I was here for 16 days and received absolutely perfect treatment from all around, from the lady who cleans the rooms, to the surgeon coming around to check on me after op. Always a lovely smile from all involved, be it 3am in the morning when I needed something to 3pm when they were just passing by. Thanks everyone involved.

Tempura Amsterdam 18 Nov 2020 - 23:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cecile Van Der Biest 25 Okt 2020 - 11:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Caro Pan 23 Okt 2020 - 15:05

(Vertaald door Google) Over het algemeen genoten van mijn ervaring. De operatie is goed verlopen, ik krijg zelfs extra aandacht vlak voor mijn operatie. Ook de opvolging verliep vlot. (Origineel) Enjoyed my experience overall. Surgery went well, I even get extra attention right before my surgery. Follow-up also went smoothly.

Dirk van Leeuwen 23 Okt 2020 - 11:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

huahua卷卷 22 Okt 2020 - 09:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jeroen Nasnl 21 Okt 2020 - 15:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Henk Hogervorst 16 Okt 2020 - 17:38

Slechte communicatie met de longpoli! Ik ben gebeld door de betreffende poli en als je vervolgens terug belt dan sta je geruime tijd in de wacht of wordt helemaal niet te woord gestaan. Dan bel je opnieuw met de receptie en deze proberen je ook door te verbinden... waardeloos en zonder respect!

henk van achter 16 Okt 2020 - 12:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Lisa Flinkevleugel 07 Okt 2020 - 21:48

Operatie al sinds maart uitgesteld. Logisch door Corona. Vandaag 12.00 eindelijk opgenomen voor een operatie (verloskunde) die om 13.30 zou plaatsvinden. Vanaf 12.30 in operatie-pak in bed aan het wachten. Vervolgens om 15.00 (nog steeds nuchter) horen dat de operatie niet doorgaat!! Alles thuis/werk in gang gezet voor de operatie. Schandalig! Zonder nieuwe datum weggestuurd.

Jeannette Laan 06 Okt 2020 - 20:20

De ervaring die ik heb opgedaan in ziekenhuis Amstelland was naar tevredenheid. Fijne verpleging en artsen ontmoet en gesproken. De zorg die werdt geboden was prima.,maar zeker zo belangrijk was wel dat alle aangeboden zorg meerdere keren werdt nagegaan . Zeer zorgvuldig naar patiënt toe. Echt heel fijn....💉👨‍⚕️🤕👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

lex wijers 06 Okt 2020 - 16:35

zeer vriendelijke verzorging ,,,op afdeling opname

Ritu Bhandari 03 Okt 2020 - 16:17

(Vertaald door Google) Ik ging met mijn man naar de hulpdiensten omdat hij migraine had en niet kon staan ​​zonder over te geven. Ze zeiden dat hij buiten het gebouw moest gaan staan ​​waar het koud was en regende. (Origineel) I went with my husband for emergency services as he had migraine and was unable to stand without throwing up. They told him to stand outside the building where it was cold and raining.

KJ LL 30 Aug 2020 - 22:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

amlan dutta 29 Aug 2020 - 13:27

(Vertaald door Google) Leuke service en goed ziekenhuis met alle voorzieningen (Origineel) Nice service and good hospital with all facilities

Peter T 13 Aug 2020 - 17:37

voorheen dacht ik altijd met klachten moet je naar academisch ipv perifeer ik ben na vandaag volledig om vriendelijk, professional, doortastend en geruststellend door t gehele proces van aanmelden, triage en diagnostiek geholpen. zonder andere tekort te doen speciale dank aan de triagiste van dienst en de anios cardiologie van dienst voor hun professionele en menselijke benadering Peter

Ineke van Walbeek 13 Aug 2020 - 14:32

Doorverbinden gaat niet echt goed. Beginneling ?????? 30 min bezig geweest. Lukte ze gewoon niet. Iedere keer opnieuw bellen en eerst 1 wachtende voor u tot nog 5 wachtende voor u. Irritant.

Sander Voorn 28 Jul 2020 - 13:36

Inmiddels geen rokende mensen meer rondom de hoofdingang

Daniel Vergne 27 Jul 2020 - 11:20

(Vertaald door Google) We hebben in dit ziekenhuis onze zoon gekregen. Absolute topklasse. Het personeel respecteerde onze wensen uiterst. De gynaocoloog was ook erg kalm en behulpzaam. Maar het beste van het ziekenhuis is het niveau van persoonlijk contact. Ze zorgen voor u in de breedste zin van het woord. Een groot compliment voor alle betrokken medewerkers, ik zou dit ziekenhuis ten zeerste aanbevelen aan alle toekomstige ouders. (Origineel) We gave birth to our son in this hospital. Absolute top class. Staff was extremely respectful of our wishes. Gynocologist was very calm and helpful as well. But the best thing about the hospital is the level of personal contact. They take Care of you in the broadest sense of the word. A big compliment to all the staff involved, I would highly recommend this hospital to all future parents.

H. Noort 26 Jul 2020 - 18:12

Erg vriendelijke medewerkers, hier ben je nog patiënt en geen nummer

Najib Alizada 20 Mei 2020 - 03:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kavita Mukane 15 Mrt 2020 - 11:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Karam Boparai 08 Feb 2020 - 14:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Debbie Van Leeuwen 19 Jan 2020 - 08:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hennie Salomons 15 Jan 2020 - 19:23

Wat een geweldig ziekenhuis, aardige mensen lief en behulpzaam en zeker kundig.

Martine Voppen 09 Jan 2020 - 15:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Miret Emanuel 20 Dec 2019 - 20:06

Diagnostiek en behandeling van buikwandbreukje (hernia epigastrica). Echografie prima. Goede en prettige anamnese, onderzoek en uitleg over mogelijke behandeling door dokter Baan, chirurg. Voortraject goed genoeg (bloedprikken pijnlijk, verkeerde ader uitgekozen, hartfilmpje uitstekend met plakkers ipv zuignapjes, pre operatief spreekuur goed, behalve gesprek met anesthesist, was herhaling van zetten en ik voelde me een nummerX, volstrekt overbodig). Ontvangst op dagbehandeling erg prettig, zorg ter plekke ook heel fijn, ik voelde me echt gezien. Op OK vriendelijke ontvangst, uitleg en voorbereiding ging een beetje mis met infuusprikken door co assistent, ze ging door de ader heen en het deed erg veel pijn. Gelukkig rechtgezet door anesthesist die keurig infuus prikte in andere hand. Chirurg Veltkamp en arts assistent heel aardig, goede uitleg en aan mijn wens tegemoet gekomen door Scarban voor te schrijven voor het litteken. Op de verkoever veel aandacht voor pijn (die niet hoog was) en nazorg oo dagbehandeling prima (ontbijt om 13.00 uur, thee naar believen, hoe gaat het met u?). Kortom prima ervaring, top!

Jack 18 Dec 2019 - 08:47

Voor een ieder op zoek naar een traumatische ervaring kan ik de chirurgie afdeling van het Amstelland ziekenhuis aanbevelen. Ze hebben mijn moeder 9 maanden aan het lijntje gehouden voordat ze eindelijk geopereerd zou worden aan een navelbreuk. Op de dag zelf heeft ze 3 uur in een bed gelegen, klaar om geopereerd te worden. Nadat er in die 3 uren niemand naar haar heeft omgekeken, wordt haar uiteindelijk verteld dat ze op de betreffende dag niet meer geopereerd kan worden en dat ze naar huis moet gaan. Niemand die ook maar enige vorm van medeleven toont, of ook maar de indruk zal proberen te wekken dat ze er alles aan zullen doen om mijn moeder dan wel zo snel mogelijk te helpen. Overigens voel je je als allochtoon zowieso niet zo op je gemak, in dit ziekenhuis wat in staat is om er zo een blank personeelsbestand op na te houden. Als je de keus hebt, zou ik hard wegrennen van dit ziekenhuis, of in ieder geval de chirurgieafdeling vermijden.

Sandra Jansen 10 Dec 2019 - 17:48

Chaotische toestanden doordat het te druk is, en personeel is daardoor niet geheel vriendelijk en behulpzaam meer. Ondersteunend personeel communiceert slecht en toont weinig verantwoordelijkheidsbesef. Lijkt enigszins gedemotiveerd. Terwijl 44% van de inwoners van Amstelveen allochtoon is, heeft het Amstelland een lelie-blank personeelsbestand. Hoop niet dat hier een bewust danwel onbewust racistisch personeelsaanname beleid achter zit

E Y 05 Dec 2019 - 19:03

Ik maak voor het eerst mee in een zieknhuis in Nederland, dat de medewerkers je zo behandelen. De assistente kaakchirug, blonde dame, behandelde mij echt als een nummer, niks gevraagd hup zo de röntgen fotos genomen en dan hup de kamer in. En de nazorg maakt hun ook niks uit. Het ergste was dat ze nog een nare opmerking tegen mij heeft gezegd die ik niet eens wil plaatsen.. Totaal geen aanrader!

Inge van der Groep 03 Dec 2019 - 01:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marion 26 Nov 2019 - 23:36

Ik ben geen klager maar deze ervaring gaat alle perken te buiten. Slecht ziekenhuis; totaal geen communicatie met contactpersoon v patiënt, pijnstilling uren vergeten, isolatiekamer is vreselijk (vies, wc 8 dg niet gereinigd, zélf de deurdranger gerepareerd, zélf losgewaaid tape langs raamkozijn vervangen, zélf toilet gereinigd met papier gedrenkt in alcohol, patiënt werd vaak overgeslagen met koffieronde, et cetera). Morfinepomp te vroeg verwijderd, bij ontslag geen informatie of plan voor thuis. Kortom, blijf daar weg. Nb. Van alle verpleegkundigen waren Britt en een andere dame helden want zij hebben hart voor hun patiënten.

Aikaterini Dimaki 23 Nov 2019 - 18:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marie El 01 Nov 2019 - 09:42

Bevallen in dit ziekenhuis op medisch basis. Vreselijke tijd gehad hier, onvriendelijke personeel erg bot en niet geïnteresseerd. Ook nog eens een blaasontsteking opgelopen na het inbrengen van een katheter. Nooit meer Amstelland voor mij!

Mark Lapje 30 Okt 2019 - 17:20

Ach.. gewoon een ziekenhuis, je wilt er liever niet zijn. Je merkt aan alles dat het personeel het veeeeeel te druk heeft, van de verplegers tot de medisch specialisten, maar toch hun stinkende best doen om hun werk goed te doen. Ik vind het heerlijk dat er een min-of-meer kleinschalig ziekenhuis nog bestaansrecht heeft.. als ik het vergelijk met de monsterlijk grote ziekenhuis-fabrieken zoals het VU of het AMC dan is het Amstelland Ziekenhuis niet minder dan een verademing. Parkeerkosten zijn redelijk en acceptabel.. al is gratis altijd beter ;) Eten is prima.. de chili con carne zo vlak na mijn hartinfarct was echt verrukkelijk! Al vond ik het wel weer jammer dat de plasfles (waar ik spijtig genoeg van afhankelijk was) nog steeds stonk.. misschien even flink naspoelen met Dreft?

Jorgen Cremer 22 Okt 2019 - 17:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anamica Ramkhelawan 10 Okt 2019 - 12:07

Vriendelijkheid van personeel verschilt per afdeling. Afspraken lopen minimaal 30 minuten uit en wachttijden worden niet duidelijk gecommuniceerd. Dokters behandelen patiënten zakelijk, weinig ruimte voor vragen en persoonlijke aandacht. Teleurstellend.

Mathijs de Jong 20 Sep 2019 - 11:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Richard Groeneweg 20 Aug 2019 - 12:40

Prima dienstverlening en behandeling. Als de oorzaak van klachten niet direct gevonden wordt, vindt er overleg tussen specialismen plaats.

Pangaea X 06 Aug 2019 - 21:35

Geen klantgerichtheid! Verpleging focus op afvinken van taken, zonder oog voor de mens.

Jan-Carel Hoogendoorn 20 Jul 2019 - 21:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nico Van Es 19 Jun 2019 - 13:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Agnes PN 11 Jun 2019 - 15:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

Eva Oproep 23 Mei 2019 - 11:50

Heb niet veel ervaring met dit ziekenhuis maar wat ik heb meegemaakt is wel heel positief. Goede parkeer gelegenheid (wel btje duur voor n ziekenhuis), je bent snel aan de beurt, wordt vriendelijk geholpen en ze denken met je mee.. :)

Fabian Krausz 14 Mei 2019 - 12:03

Helemaal eens met review hieronder: slechte communicatie. Afspraken starten gerust 20-30 minuten later zonder enige communicatie. Bij complicatie tijdens ingreep niet helder en transparant over gevolgen. Na tel. melden klachten en zorgen na ingreep zou ik teruggebeld worden, maar er wordt niet teruggebeld. Uiteindelijk aan de antibiotica beland dankzij ingrijpen van andere arts in ander ziekenhuis. Geheel onnodig lang last. Ondanks oprecht zeer vriendelijk personeel mijd ik dit ziekenhuis in de toekomst.

Nóra Mihályi 14 Mei 2019 - 11:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ron van 't Hart 30 Apr 2019 - 15:09

Ziekenhuis waar communicatie niet bestaat of zeer slecht. Moet overal zelf achteraan, niet bellen wanneer afgesproken dan maar zelf bellen. En dan wordt verteld dat moeder vandaag naar huis komt terwijl er niemand thuis is. Gisteren zouden er 5 stents geplaatst worden is er met moeite 1 geworden dit is gebeurd in de vu, s'avonds weer terug in Amstelveen. Geen enkele uitleg hoe en wat heel raar dit allemaal.

Marina Biljak 21 Apr 2019 - 22:10

(Vertaald door Google) Het personeel was geweldig en zeer behulpzaam. Ik heb een spoedoperatie gehad en ben daar een nacht gebleven. Ze waren zeer efficiënt - ik beveel dit ziekenhuis ten zeerste aan. (Origineel) The staff was wonderful and very helpful. I had an emergency surgery and stayed there overnight. They were very efficient - I highly recommend this hospital.

natan abramovic 16 Apr 2019 - 14:39

het is een mooi en goed polikliniek. de dokters deden hun werk kwalitatief en snel bij het bevalling. top

A. El Bakh 05 Apr 2019 - 22:42

Chirurgen bij de polikliniek zijn niet behulpzaam en kijken niet naar de wensen van de patiënt maar naar hun eigen behoefte.

Monique Stevense 02 Apr 2019 - 16:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Krakaka Paul 31 Mrt 2019 - 23:32

(Vertaald door Google) Waarschijnlijk het slechtste ziekenhuis waar je in terecht kunt komen. Er is geen communicatie. Zonder mij te informeren, werd ik in een joodse vleugel geplaatst. Toen ik vroeg om een ​​stuk ham. De verpleegster behandelde me alsof ik het hele ziekenhuis wilde doden. Ik zou verwachten dat ze de patiënt eerst vragen of ze het goed vinden voordat ze een religie door iemands keel dwingen. Later kwam iemand van het ziekenhuispersoneel me vertellen wat de betekenis van Kosher is. Ze vertelden me wat ik mocht eten en drinken en hoe ik het moest eten. bij de voedselbank serveren ze mensen verser eten als in dit ziekenhuis. Vroeg de verpleegster die het medicijn een glas water gaf. 3 seconden later was ze al vergeten dat ik om water vroeg. Toen ik het opnieuw vroeg, wist ze zelfs niet meer waar ze het glas had neergezet. Het baart me zorgen dat mensen zoals deze mijn medicijnen uitdelen. Toen werd ik uit het ziekenhuis bevrijd door me een stapel papieren te geven, een routebeschrijving naar de verkeerde apotheek en een paar goede wensen. Geen informatie over wat er daarna gaat gebeuren. (Origineel) Probably worst hospital you can end up in. There is no communication. Without informing me, I was placed in a Jewish wing. When I asked for a piece of ham. The nurse treated me like I wanted to kill the whole hospital. I would expect they ask the patient first if they are ok with it before forcing a religion though someone’s throat. Later someone from the hospital staff came to tell me what the meaning of kosher is. They told me what I was allowed to eat and drink and how I had to eat it. at the food bank they serve people fresher food as in this hospital. Asked the nurse who handed out the medicine a glass of water. 3 seconds later she already had forgotten I asked for water. When I asked again she even couldn’t remember where she placed the glass. It quite worries me that people like this are handing out my medicine. Than got released out of the hospital by just giving me a stack of papers, directions to the wrong pharmacy and a few best wishes. No information what going to happen next.

Niels Mekenkamp 31 Mrt 2019 - 16:12

(Vertaald door Google) Vermijd ten koste van alles. Niet geïnteresseerd en erop uit om patiënten zo snel mogelijk van hun rug te krijgen. Mis gediagnosticeerd levensbedreigende noodsituaties twee keer. (Origineel) Avoid at all cost. Uninterested and set on getting patients of their back as soon as possible. Mis-diagnosed life threatening emergencies twice.

dave van der kroft 10 Mrt 2019 - 02:13

Personeel Echt super! Inclusief leuke mensen die stage lopen! He blijft een ziekenhuis waar meerdere mensen geholpen moeten worden. Mijn moeder most soms wat langer wachten en soms korter. Dat kan wat irritant zijn. Maar daar moet je het mee doen! Mijn moeder heb ik niet horen klagen. Alles was geregeld. Door dat alles goed was ingevuld door mijn moeder. Was alles ook goed geregeld. Medicijn eten alles. Over de operatie niets te klagen. Ga zo door!

Bas Loggen 25 Feb 2019 - 18:16

Verschrikkelijk ziekenhuis. Mijn vader heeft op chirurgie gelegen (kliniek boven) hier en het is niet voor te stelllen hoe er met hem om wordt gegaan. Teamleidster die daar rond loopt zit op een ivoren toren en de nachtdienst is helemaal niet te filmen. Als de ambulance me hier naartoe zou brengen leg ik liever het looitje in de wagen

E II 12 Feb 2019 - 10:19

(Vertaald door Google) Ongelooflijk een slecht ziekenhuis, geld is belangrijk, niet het leven van de patiënt, als je niet eerst geduldig betaald wordt, zullen ze je niet helpen. gierige mensen walgelijke mentaliteit. (Origineel) Unbelievable a bad hospital, money is important not the life of the patient if you are not paid patient first they will not help you. stingy people disgusting mentality.

Enny van Arkel 31 Jan 2019 - 18:33

Afgelopen week kregen wij onze dochter Moa in het Amstelland en wij hadden ons geen liefdevoller ziekenhuis kunnen wensen. Van voedingsassistentes, verpleegkundigen tot de gynaecologen en kinderartsen: iedereen was heel behulpzaam, gastvrij en professioneel. Dankzij dit team konden wij deze hectische week met ons eerste kindje goed doorstaan en nu maximaal van haar genieten. Alle lof! Liefs, Janto en Enny en... Moa.

A E 29 Jan 2019 - 17:45

Afdeling kaakchirurgen Echt TOP. Verstandkies laten trekken bij DR. TUK en zijn gewéldige assistente. Behandeling ging super snel en pijnloos. Deze mensen hebben de extra nodige ervaring om je op deze manier te helpen. Echt een aanrader dus!!!

yassine van tennenbron 18 Jan 2019 - 10:48

Ziekste plek waar ik ooit geweest ben. Had malaria toen ik weg ging

RR OC 28 Dec 2018 - 12:11

(Vertaald door Google) Wat een slecht ziekenhuis. Ik heb hier bevallen en had een slechte ervaring met het verplegend personeel, die me 1 uur na de bevalling achterliet in een kamer met een bel die niet werkte, dus ik kon geen verpleegster contacteren als ik iets nodig had. Ze zeiden dat ze me regelmatig zouden controleren, maar ze hebben me niet één keer gecontroleerd. Ook moest ik bij een andere gelegenheid met mijn baby naar een afdeling spoedeisende hulp en het duurde erg lang omdat het werd geclassificeerd als geen medisch probleem met hoge prioriteit. Het is geweldig dat ze prioriteit geven aan en communiceren over de medische urgentie van het probleem waarmee je binnenkomt, maar ze zouden prioriteit moeten geven aan zeer jonge baby's. Ook heeft het verplegend personeel ons tijdens ons verblijf daar verkeerde informatie gegeven; dat bleek later toen we met een arts spraken. Uiteindelijk zou ik worden teruggebeld voor een afspraak voor verdere diagnoses voor mijn dochter en werd nooit teruggebeld. Ik belde zelf en zat 30 minuten (!) aan de telefoon, alleen maar te wachten en van de ene afdeling naar de andere te worden doorverbonden. Ten slotte vertelden ze me dat ze me terug moesten bellen, dus na dit alles had ik niet eens een afspraak gepland. Toen ik boos werd op de hele situatie, legden ze alleen uit dat ze geen toegang hebben tot de informatie, ze niet weten wie me moest bellen, enz. Wat ik tekenend vind voor een organisatie met interne problemen. Merk op dat dit slechts drie slechte ervaringen zijn van een lijst met andere slechte ervaringen die ik heb gehad met dit ziekenhuis. (Origineel) What a bad hospital. I delivered here and had a bad expereince with the nursing staff, who left me 1 hour after delivery in a room with a bell that does not work so I could not contact a nurse if I needed something. They said they would check up on me frequently, but did not check up on me even once. Also, on another occasion I needed to go to an emergency department with my baby and it took a very long waiting time because it was classified as not a high priority medical problem. It's great that they prioritize and communicate the medical urgency of the probelm you're coming in with, but they should prioritize very young babies. Also, during our stay there the nursing staff gave us wrong information; this became apparent when we talked to a doctor later. Finally, I was supposed to be called back for an appointment for further diagnositcs for my daughter and was never called back. I called myself and was on the phone for 30 minutes (!) just waiting and being transferred from one department to another. Finally, they told me they would need to call me back so after all this I did not even have an appointment scheduled. When I got angry at the whole situation, they only explained that they have no access to the information, they don’t know who was supposed to call me, etc. which I find indicative of an organization with internal issues. Note that these are just three bad experiences of a list of other bad experiences I have had with this hospital.

Rolf-Radio van Zuiden 11 Dec 2018 - 19:30

Vriendelijke verpleegkundig medewerkers

Sofia Simeonidou 11 Dec 2018 - 14:50

(Vertaald door Google) Ze belden me voor een afspraak eind november. De afspraakdetails werden allemaal via de telefoon gecommuniceerd. Ik heb geen bevestigingsmelding/e-mail/sms/brief ontvangen. Vandaag arriveerde ik en meldde me 30' eerder in het ziekenhuis voor de afspraak, maar ik kreeg te horen dat de afspraak in een andere Amstelland ziekenhuislocatie was (!). In 2018 moeten ziekenhuizen die hun klanten geen automatiseringsberichten kunnen aanbieden om afspraken te bevestigen, hun beleid herzien. In een land met een hoog kankersterftecijfer en een gemiddelde wachttijd van 30 dagen voor een specialistische afspraak, is het niet verzenden van afspraakmeldingen een zeer ernstige omissie. Om nog maar te zwijgen van het gedoe en de stress die dit bij patiënten veroorzaakt. Ik heb deze problemen nooit gehad met een ander ziekenhuis en ik heb alleen maar goede dingen te zeggen voor olvg, vu, slotervaart. (Origineel) They called me for an appointment end of November. The appointment details were all communicated via the phone. I received no confirmation notification/email/sms/letter. Today I arrived and registered in the hospital for the appointment 30' earlier but I was informed that the appointment was in another Amstelland ziekenhuis location (!). In 2018 hospitals that can't offer automation messages to their clients to confirm appointments should revise their policies. In a country with a high cancer mortality rate and an average of 30 days to wait for a specialist appointment, not sending appointment notifications is a very serious omission. Not to mention the hassle and stress this is causing to patients. I never had these issues with any other hospital and I only have good things to say for olvg, vu, slotervaart.

Lank Bos 11 Dec 2018 - 10:17

Fantastische zorg. Communicatief en zeer professioneel.

Chris Belfor 21 Nov 2018 - 16:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

René Kingma 20 Nov 2018 - 12:31

Diverse keren mee te maken gehad, ook bij begeleiding van een ander. Altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Uitstekend!

Piet van reenen 10 Nov 2018 - 14:59

Piet van Reenen De wereld van het protokol Wegens overbezetting van het VUmc ben ik op 6 november 2018 ter verdere observatie in het Amstelland Ziekenhuis beland, om ongeveer 16.00 uur. Daar was een bed voor mij geregeld en kreeg ik tegen 18.00 uur een warme maaltijd aangeboden. Die was over van iemand anders. Dat was dus goed geregeld. Ik had zelf een deel van mijn medicijnen bij me, en die heb ik 's avonds en de volgende morgen bij het ontbijt ingenomen. De ochtend van 7 november was het na het ontbijt tijd voor het officiële protokol.Twee verpleegsters maakten het op. Ook mijn medicijngebruik werd doorgenomen. Mij werd daarbij verteld (hoorde ik een licht verwijt?) dat in het ziekenhuis het ziekenhuis over de medicijnen gaat. Blijkbaar hoorden mijn eigen medicijnen daar niet thuis. En had ik dus de avond ervoor en eerder die ochtend door mijn eigen medicijnen in te nemen weliswaar in het belang van mijn eigen gezondheid gehandeld, maar tegen het protokol. In het gesprek meldde ik ook dat van mij uitgezien ik nog medicijnen tekortkwam, en dat ik die al had moeten hebben. En volledigheidshalve vertelde ik ten slotte dat ik verwachtte dat ik in de loop van de dag ontslagen zou worden. Dit deed er voor het protokol niet toe, was de reactie. Mijn hele medicijngebruik werd zorgvuldig gecheckt en in het protokol opgenomen. Wat later op de ochtend kwamen enige vertegenwoordigers van de apotheek langs: alles was nu goed geregistreerd, maar helaas de medicijnen konden pas vanmiddag op zijn vroegst worden geleverd. In de loop van de middag heb ik het ziekenhuis verlaten (uitchecken duurt aanzienlijk langer dan inchecken) met op de valreep alleen een nieuw medicijn mee. Geen van de medicijnen die ik normaal gebruik heb ik vanuit het ziekenhuis verstrekt gekregen. Ook de catering gaat volgens protokol: de avond van aankomst is echter goed geïmproviseerd, zie boven. Er was een maaltijd, ondanks het feit dat mijn komst niet was voorzien. De volgende morgen moest ik al wel het avondeten opgeven. Dat ik verwachtte dan ontslagen te zijn deed er weer niet toe. Opmerkelijk: Ik ben inderdaad voor het avondeten ontslagen, maar een lunch heb ik niet gehad. Conclusie: het personeel/de organisatie lijkt eenzijdig protokolgericht. Intussen had ik kennis gemaakt met enige vrijwilligsters. Deze dienst lijkt mij goed georganiseerd: mijn naam stond al op hun lijst en ze waren heel aardig. Aanbeveling voor de patient: Neem ondanks het feit dat het ziekenhuis de medicijnen voor zijn rekening neemt, de eigen pillen voor de zekerheid mee. En wellicht ook een boterhammetje. Suggestie voor het ziekenhuis: Maak een noodprotokol voor opname van patiënten die buiten de normale procedure vallen, dan wel train het personeel erop dat er achter het protokol ook nog een patiënt schuilgaat...

Valentina_ Nederland 28 Okt 2018 - 20:51

(Vertaald door Google) Leuke kliniek! Zeer goede relatie)) (Origineel) Nice clinic! Very good relationship))

Sarit Reznik 08 Okt 2018 - 08:56

Een uitstekend ziekenhuis, zij hebben mijn probleem snel en Gemakkelijk opgelost.

Happy Phone 29 Sep 2018 - 20:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alex Ciobanu 11 Sep 2018 - 12:05

(Vertaald door Google) Mijn zoon is in dit ziekenhuis geboren. We kregen assistentie van topklasse tijdens de bevalling en de postnatale diensten. Een van de beste ziekenhuizen van Nederland. (Origineel) My son was born at this hospital. We had top class assistance during the delivery and post-natal services. One of the best hospitals in Netherlands.

Sciarosu Relaxation Channel 11 Aug 2018 - 22:01

Vrouw is 6 1/2 maand zwanger. Werd met spoed doorverwezen door huisarts met notitie van zeer lage bloedniveau. Kregen we een gele kaart met 1 uur indicatie. Vrouw viel flauw en raakte in choque. Toen pas werd ze geholpen. Nou hoop ik dat het geen verdere problemen zal geven aan mijn ventje. Anders krijgt dit verhaal een hele lange staart. Absoluut prutswerk van de Eerste Hulp. Als vrouw wat aan is gesterkt, vraag ik om verplaatsing.

Jayaprabahar Chandrasekaran 03 Aug 2018 - 09:37

(Vertaald door Google) Ik zou 0 beoordeling geven, niet voor dit ziekenhuis maar voor het hele Nederlandse medische systeem. Ze ondersteunen geen goede medische ondersteuning voor noodgevallen. Veel formaliteiten (Origineel) I would give 0 review, not for this hospital but for the whole Dutch medical system. They don't support proper medical support for emergency issues. Lot of formalities

Mandy F 27 Jul 2018 - 15:37

Prima hulp gekregen!

Meneer Krabs 07 Jul 2018 - 18:49

Bij spoedeisense hulp heb ik bijna een uur moeten wachten terwijl mijn hand bloedde en gebroken was. Ze nemen niet eens de moeite om hun patiënten zo snel mogelijk te helpen.

Robert Carstensen 23 Apr 2018 - 11:09

Om half 5 zaterdagnacht zegt de huisartsenpost dat je langs kan komen voor een hechting van een wond tussen de vingers. Bij aankomst zegt de dienstdoende arts dat het te diep is om te hechten en ben ik naar de VU Amsterdam doorverwezen. 5 minuten binnen geweest bij ziekenhuis Amstelveen maar moest wel 115 euro afrekenen. Doorgereden naar de VU en daar werd ik wel meteen geholpen en bleek de hechting van de wond goed te doen. Kennelijk had de arts van het ziekenhuis in Amstelveen er geen zin in of was hij niet kundig genoeg. Zeer slecht en onprofessioneel!!

Asem Mari 08 Apr 2018 - 22:02

(Vertaald door Google) Mooi zo (Origineel) Good

Spike Gort 06 Apr 2018 - 17:45

Kom je om 16.45u met je kind voor de eerste hulp en dan wordt je naar de huisartsenpost gestuurd die pas om 18.00u open gaat . Schandalig!

Maxime Blewanus 15 Mrt 2018 - 15:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Paul Didden 22 Feb 2018 - 14:26

Telefonisch contact gehad met dit ziekenhuis. Wat een onvriendelijke mensen: snauwen en geen uitleg geven. Gelukkig kreeg ik dat wel van het olvg oost waar ik voor een second opinion ga ... veel vriendelijker en goede informatie.

Maria Sophia Van Cappellen 15 Feb 2018 - 08:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

Stephan Van Tol 13 Feb 2018 - 09:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Thomas Gastoff 08 Feb 2018 - 15:37

verstandskies laten trekken, werd de hele tijd op me gemak gesteld, werd keurig op de hoogte gehouden van wat er gebeurd en waarom, helemaal toppie

Marius Gerrits 20 Jan 2018 - 13:26

Uiteindelijk toch nog heel netjes behandeld...

Maurice van Uden 14 Dec 2017 - 23:56

Prima geholpen hier.

Michel Mierop 09 Dec 2017 - 15:49

Op 1 december geopereerd aan een dubbele liesbreuk. Alles verliep volgens schema. Ook de intake ging vlot.

HD DO 06 Dec 2017 - 09:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

rustu aslier 01 Dec 2017 - 12:14

Oogheelkunde erg goed.zo doorgaan.

Hideya K 13 Nov 2017 - 07:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rishi 07 Nov 2017 - 18:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ana - Maria Hoogendorp 30 Okt 2017 - 10:34

(Vertaald door Google) Zo'n servicegerichte plek! Ik vond het geweldig! Iedereen zou daar moeten leveren. Mijn verloskundige overtuigde me om daarheen te gaan en het was de beste beslissing! In 1 uur was ik een moeder (Origineel) Such a service minded place! I loved it! Everyone should deliver there. My midwife convinced me to go there and it was the best decision! In 1h I was a mum

Peter van Staalduinen 24 Okt 2017 - 17:42

Prettige sfeer, zeer vriendelijke verpleging, goed overleg met cardioloog. Hier hebben ze professionele aandacht voor je en ook ( een beetje) tijd voor een gewoon gesprek.

Concha Schulkes 05 Okt 2017 - 12:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mark Holst 25 Sep 2017 - 21:24

Ondanks een tekort aan materiaal, belabberde schoonmakers en gedateerde apparatuur was de verpleging goed. Uitzonderlijk was Stefan op de afdeling acute opnames, een professionele verpleegkundige met oog voor de patiënt.

Ron Rietman 08 Sep 2017 - 09:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Irma 02 Sep 2017 - 13:15

(Vertaald door Google) Ik heb daar mijn dochter gekregen. Echt een goede ervaring. Dank aan alle spullen! (Origineel) Gave birth to my daughter there. Really good experience. Thanks to all the stuff!

jacob spaans 20 Aug 2017 - 14:01

Goede en naar ik mag hopen afdoende behandeling van ulcus. Het verpleggend personeel vormt een fijn en zorgzaam team. Met de artsen valt goed te overleggen. De maaltijden zijn uitstekend. Vol lof been ik over de Joodse geestelijke verzorging.

Caroline Tjan (ctjan) 07 Aug 2017 - 08:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Meghan McCuiston 04 Jul 2017 - 09:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mark van den Brink 17 Jun 2017 - 08:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Luus da Silva 06 Jun 2017 - 17:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rayquaza Here 30 Mei 2017 - 21:59

De sfeer lijkt goed en de voorzinningen ook, maar de communicatie is waardeloos, mijn vrouw lag er na een zware operatie en ik kreeg samen met haar nul info, en dan maar iedere keer blijven zeggen dat chirurg zo komt, duurde 5 dagen. En dan de bezoekerstijden, vreselijk ruk en kort als je net als ik avonddienst hebt, en uitzonderingen maken ze niet op die ene half uurtje in de ochtend. Vreselijke communicatie!

leo x 12 Mei 2017 - 20:39

een topper behalve de pijnpoli. mijn waardering is van een 8 naar een waardeloze 4 gezakt , alle oude dokters zijn weg en die hielpen mij top en super , maar wat er nu rondt loopt ik weet het niet , de 1 weet voor de ander niet wat hij of zij doet ,wat een stelletje chagrijnen zeg. ongelofelijk. ga ook opzoek naar iets anders ,in 1 jaar tijd heb ik al diverse krachten weg zien gaan, er werkt daar ene Martin die denkt dat hij daar een super dokter is , nou dus niet , hij mag af en toe een pleistertje plakken, dat is al, meer ook echt niet,hij is ook de enige persoon die er al 145 jaar zit, nee geef mij de oude garde zoals Dr Schapendonk maar terug met zijn gevolg , prima mensen met een luisterend oor, jammer. Ik heb het dus niet over het ziekenhuis zelf hoor , dat zijn echt toppers die altijd voor iedereen klaar staan. cardio neurologie , daar loop ik al jaren ,wat een heerlijke fijne mensen geweldig, maar die pijnpoli kan van mij de pot op. De rest van het ziekenhuis krijgt van ons een 10 plus.

Richard Zuiderwijk 22 Apr 2017 - 18:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mara Escribano 07 Apr 2017 - 18:39

Zit al 3.5u te wachten met gebroken vinger, hoe moeilijk is het om foto en gips in te plannen?

Henriëtte van der Veen 07 Apr 2017 - 01:38

Binnen een half uur, na een afspraak bij Orthopedie, bij drie verschillende afdelingen geweest. X-ray, behandeling orthopeed, bezoek gipskamer. Wat een geoliede organisatie! Alles was voorbereid, een genot voor de patiënt en een compliment aan de vriendelijke werknemers!

Chris Verrijk 16 Mrt 2017 - 09:30

Deze Google-recensie is zonder tekst

Westwijk Opticiens 09 Mrt 2017 - 06:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gideon Beentjes 23 Feb 2017 - 10:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Engel Andriessen 10 Feb 2017 - 17:54

6 dagen gelogeerd hier. Allemaal ontzettend lieve mensen die er van alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het was een heel unieke belevenis.

Arp Posthuma 30 Jan 2017 - 22:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rob Havekotte 02 Jan 2017 - 13:13

Kleinschalig en menselijk

Charles Hesse 23 Dec 2016 - 15:32

Positief, altijd een vriendelijk woord.

Fred Flinkevleugel 14 Nov 2016 - 16:03

Zou een ramp zijn als dit voortreffelijke ziekenhuis met een uitstekend zorg en aandacht moet sluiten, ze hebben mij mijn leven terug gegeven nadat een ander ziekenhuis dat volkomen verziekt had, als dit door gaat kunnen we niet meer uitwijken en zijn we hier in de Haarlemmermeer aangewezen op dat volkomen waardeloze Spaarne Gasthuis. Heel Heel erg!!

katie tighe 06 Sep 2016 - 12:52

(Vertaald door Google) zeer snelle service. aardige mensen. maar ze hebben mijn gezonde, groeiende baby helemaal verkeerd gediagnosticeerd als een miskraam omdat ze niet naar mijn zorgen en symptomen wilden luisteren en ze weigerden een echografie te doen. ik bracht dagen onnodig rouwend door met mijn familie. (Origineel) very fast service. nice people. but they totally misdiagnosed my healthy, growing baby as a miscarriage because they wouldn't listen to my concerns and symptoms and they refused to do an ultrasound. i spent days unnecessarily grieving with my family.

Ben Ziskoven 28 Jul 2016 - 20:04

(Vertaald door Google) Heel kalm om hier te zijn, goede sfeer. Wachtrijen zijn tot nu toe kort geweest, wachttijd is redelijk. Professionele indruk van de mensen die hier werken. (Origineel) Very calm to be here, good atmosphere. Waiting lines so far have been short, waiting time is reasonable. Professional impression of the people working here.

Joran the 14th 11 Jul 2016 - 09:15

(Vertaald door Google) Goed ziekenhuis, goede service. (Origineel) Good hospital, good service.

raquel __ 05 Jul 2016 - 18:13

Heel erg vriendelijk personeel. Goede MDL en longartsen :)

Anela Karaoglan 10 Jun 2016 - 19:54

(Vertaald door Google) Van de receptie tot de artsen en verpleegkundigen, had niets anders dan de beste houding, vriendelijkheid en professionaliteit. Ik had een kleine ingreep, die binnen een dag werd afgehandeld. Ik zou ze zeker aanbevelen en wil iedereen bedanken die me in deze 2 dagen heeft geholpen (verpleegkundigen, anesthesist, assistenten, artsen, receptioniste enz.) Voor alles wat je voor mij hebt gedaan. Zeer gewaardeerd. (Origineel) From reception to the doctors and nurses, had nothing but the best attitude, kindness and professionalism. I had a small procedure, which was handled in a day. I would defintely recommend them and would like to thank to everyone who helped me out in these 2 days (nurses, anesthesiologist, assistants, doctors, receptionist etc.) for everything you have done for me. Much appreciated.

Skaiste Sluijter 11 Mei 2016 - 09:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wessel Du Plooy 03 Feb 2016 - 10:59

(Vertaald door Google) In en uit met een gebroken arm, was om 11.00 uur weer aan het werk. Het was een rustige maandagochtend, maar ik vond de service nog steeds sneller dan wat ik in ziekenhuizen gewend ben geraakt. Wapens waren echter nog steeds gebroken;) (Origineel) In and out with a broken arm, was back at work by 11:00. It was a quiet Monday morning, but I still found the service to be faster than what I have gotten used to in hospitals. Arms was still broken though ;)

Chelsea Pierre-Williams 23 Dec 2015 - 17:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marcel Vahlkamp 22 Nov 2015 - 11:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ed Bijman 03 Jun 2015 - 12:42

Mijn moeder lag in dit ziekenhuis met een maagbloeding. Perfecte afhandeling en zeer goede sfeer. Totaal anders vergeleken met het Flevoziekenhuis in Almere.

Yvonne Schurink 11 Mei 2013 - 11:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Leo Baas 17 Jan 2013 - 12:26

Lieve aardige mensen..