A. van de Sande 21 Dec 2022 - 13:04Kasia Sadiqi Tandarts
Deze tandarts vind ik zeer onprettig. Ik ga nu enkel naar Paul Thio, waar ik wel goed over te spreken ben. Alleen ik heb een klacht ingediend over de gebeurtenis met mw. Kasia waar verder geen aandacht voor is geweest wat ik wel lastig vind. Ook vond ik het een nadeel dat ik 1 keer 2 minuten te laat was en dan direct niet meer terecht kon en vervolgens wel voor de rekening kon opdraaien terwijl ik zelf soms wel een half uur moet wachten voordat ik aan de beurt ben en dan ook wel eens afspraken moet verzetten omdat ik dan niet meer tijdig aanwezig kan zijn…
No reviews for 2021
No patient reviews were submitted during this year.
No reviews for 2020
No patient reviews were submitted during this year.