D.A. Albrecht 11 Jun 2026 - 16:19Review voor de praktijk
De mondhygeniiste vond ik eerlijk gezegd nogal bot en belerend. "U bent oud en wijs genoeg", was een opmerking over tanden poetsen en met tandenstokers en andere hulpmiddelen, dat ik te berde bracht. Die stokers, et cetera, zie ik als rommel dat amper goed functioneert. Ik zei haar dat ik ook wel da wat professioneler gereedschappen wel zou willen gebruiken, waarop ik als belerend antwoord kreeg, dat zoiets heel niet kan en de diverse stukken gereedschap stuk voor stuk uitlegde en daarbij zei: "ieder zijn vak ". Ik heb dit bij deze tandartspraktijk nog niet eerder meegemaakt. Ze was als invalster voor de andere arts die ik normaal als behandelaar heb.
Duidelijke uitleg
5
Behandeltijd
6
Is deskundig
7
Aanbeveling
8
6.5
E. van der Werf 05 Jun 2026 - 07:52Renée Wolf Tandarts
Duidelijke verwoording in wat ze ziet en is eerlijk. Ik voel me goed geholpen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
6
8.3
F. van de Groep 04 Jun 2026 - 20:52Review voor de praktijk
No reviews for 2020
No patient reviews were submitted during this year.