D.A. Albrecht 11 Jun 2026 - 16:19Review voor de praktijk
De mondhygeniiste vond ik eerlijk gezegd nogal bot en belerend. "U bent oud en wijs genoeg", was een opmerking over tanden poetsen en met tandenstokers en andere hulpmiddelen, dat ik te berde bracht. Die stokers, et cetera, zie ik als rommel dat amper goed functioneert. Ik zei haar dat ik ook wel da wat professioneler gereedschappen wel zou willen gebruiken, waarop ik als belerend antwoord kreeg, dat zoiets heel niet kan en de diverse stukken gereedschap stuk voor stuk uitlegde en daarbij zei: "ieder zijn vak ". Ik heb dit bij deze tandartspraktijk nog niet eerder meegemaakt. Ze was als invalster voor de andere arts die ik normaal als behandelaar heb.
Duidelijke uitleg
5
Behandeltijd
6
Is deskundig
7
Aanbeveling
8
6.5
E. van der Werf 05 Jun 2026 - 07:52Renée Wolf Tandarts
Duidelijke verwoording in wat ze ziet en is eerlijk. Ik voel me goed geholpen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
6
8.3
F. van de Groep 04 Jun 2026 - 20:52Review voor de praktijk
G.B. van Hees 27 Dec 2024 - 12:54Review voor de praktijk
Slordig, zij was te laat maar excuseert zich er niet voor.
Zij gaf een diagnose die ik verrassend vond maar die zij nauwelijks onder bouwde. Ik heb extern second opinieonderzoek aangevraagd en die gaf aan dat haar advies niet gefundeerd was.
Duidelijke uitleg
3
Behandeltijd
3
Is deskundig
2
Aanbeveling
1
2.3
H.M.A. van Eijs 01 Dec 2024 - 16:02Review voor de praktijk
na 35 jaar moeten veranderen van tandarts.
er heerste een rustige sfeer in de praktijk
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
7
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
7.5
J.W. Vonk 20 Nov 2024 - 11:13Review voor de praktijk
Vriendelijk, deskundig. Ik voel mij in goede handen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
W. OostingWiea 06 Aug 2023 - 17:45Liesbeth Reede Paro-preventieassistent
Vriendelijk en kundig voor zover ik dat kan beoordelen.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
W. Oosting 06 Aug 2023 - 17:44Elizabeth van Leesten Tandarts
vriendelijk en kundig voor zover ik dat kan beoordelen. Ik heb nooit klachten na de behandeling
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
Y.M. Elfrink 04 Aug 2023 - 23:37Liesbeth Reede Paro-preventieassistent
Wat ik hierboven invulde ging over de mondhygieniste. Weet even niet hoe de tandarts heet. Maar zij is een hele vriendelijke, begripvolle en deskundige tandarts. En het is fijn om steeds dezelfde arts te hebben. Zo bouw ik een goede band op. Ook de assistenten benaderen mij heel correct!
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
A.H. Westerhoff 26 Jul 2023 - 08:58Elizabeth van Leesten Tandarts
Erg Tevreden
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
D.J.M Cuijpers 25 Jul 2023 - 23:07Elizabeth van Leesten Tandarts
No reviews for 2020
No patient reviews were submitted during this year.