In mijn ervaring is tandarts Guglielmo een uitstekende tandarts, zeer bekwaam en betrokken. Hij neemt geduldig de tijd de behandeling toe te lichten en straalt ook tijdens de behandeling rust uit. Daarnaast is hij ook altijd geïnteresseerd in persoonlijke omstandigheden die niet direct met mondzorg te maken hebben. Kortom, een tandarts die vertrouwen wekt en waar ik de zorg voor mijn gebit graag aan toevertrouw. En dat geldt ook voor de andere mondzorgverleners in zijn praktijk.
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Beste Else,
Hartelijk dank voor uw hartverwarmende woorden over uw ervaring bij ons in de praktijk. Het doet ons enorm deugd te horen dat tandarts Guglielmo en ons team u het vertrouwen geven dat u zoekt in mondzorg. We zijn trots op onze betrokken en zorgzame benadering, en het is fantastisch om te weten dat dit voor u zo waardevol is.
Uw feedback is een mooie bevestiging van onze toewijding aan kwaliteit en persoonlijke zorg. We streven ernaar dat elke patiënt zich bij ons op hun gemak voelt en met een gerust hart de zorg voor hun gebit aan ons toevertrouwt.
Nogmaals dank voor uw vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Boelens Tandartsen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Carmen 11 Mrt 2025 - 19:07E. Guglielmo (Tandarts)
Enrico is een fijne tandarts die je op je gemak stelt en vakkundig te werk gaat.
Beste Priscilla,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u onze communicatie waardeert en blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit van zorg.
Met vriendelijke groet,
Boelens Tandartsen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
peter van den Oord 11 Mrt 2025 - 13:47E. Guglielmo (Tandarts)
Goede behandelaar, maar moet wel beter op tijd werken
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.5
Theo 11 Mrt 2025 - 09:08E. Guglielmo (Tandarts)
Deze beoordeling zou ik zeker geven als het laatste voorval niet had plaatsgevonden. Enrico vind ik een heel goede deskundige tandarts. Ik ben reuze tevreden over hem. Echter bij mijn laatste controle was de wachttijd erg lang. Ik had een afspraak om 15:00 uur. Na 40 minuten wachten ben ik bij de receptie gaan melden dat ik nog andere dringende afspraken had en of het mogellijk was om de afspraak waar ik voor was gekomen kon verzetten. De receptioniste ging vragen of Enrico nog lang bezig was. Ze kwam terug en zei dat de behandelkamer nu werd schoongemaakt en dat Enrico mijn vrouw en mij snel zou komen halen. En inderdaad hij kwam snel ons ophalen. Hij vond het heel vervelend (zonder uitleg) dat wij zo lang moesten wachten. Uiteindelijk hebben wij onze afspraak kunnen verzetten. gedurende de 40 minuten dat wij zaten te wachten werd er door de receptie of andere praktijkondersteuners niet naar ons gecommuniceerd over de uitloop
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.0
Theo 11 Mrt 2025 - 09:06E. Guglielmo (Tandarts)
Deze beoordeling zou ik zeker geven als het laatste voorval niet had plaatsgevonden. Enrico vind ik een heel goede deskundige tandarts. Ik ben reuze tevreden over hem. Echter bij mijn laatste controle was de wachttijd erg lang. Ik had een afspraak om 15:00 uur. Na 40 minuten wachten ben ik bij de receptie gaan melden dat ik nog andere dringende afspraken had en of het mogellijk was om de afspraak waar ik voor was gekomen kon verzetten. De receptioniste ging vragen of Enrico nog lang bezig was. Ze kwam terug en zei dat de behandelkamer nu werd schoongemaakt en dat Enrico mijn vrouw en mij snel zou komen halen. En inderdaad hij kwam snel ons ophalen. Hij vond het heel vervelend (zonder uitleg) dat wij zo lang moesten wachten. Uiteindelijk hebben wij onze afspraak kunnen verzetten. gedurende de 40 minuten dat wij zaten te wachten werd er door de receptie of andere praktijkondersteuners niet naar ons gecommuniceerd over de uitloop
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat u de laatste keer langer heeft moeten wachten dan verwacht en dat er onvoldoende communicatie was over de uitloop van uw afspraak. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en we begrijpen dat dit niet prettig is.
We zullen er in de toekomst voor zorgen dat we beter communiceren over eventuele vertragingen. Daarnaast kan het soms voorkomen dat een behandeling langer duurt dan gepland, maar we hopen dat u hier begrip voor heeft. We streven er altijd naar om iedereen de tijd en aandacht te geven die zij verdienen.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.0
Yet 04 Mrt 2025 - 18:21E. Guglielmo (Tandarts)
Kon snel met kiespijn terecht. Werd goed geïnformeerd. Dat is fijn
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
René 04 Mrt 2025 - 16:55E. Guglielmo (Tandarts)
Prettig contact.
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Beste Rene,
Bedankt voor u reactie.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Meghan 03 Mrt 2025 - 17:40E. Guglielmo (Tandarts)
Kundige tandarts, met veel geduld! Zeker een aanrader.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Gerard 26 Feb 2025 - 07:12E. Guglielmo (Tandarts)
Zeer deskundig is wel wat hardhandig. Maar is acceptabel
Beste Else, Hartelijk dank voor uw hartverwarmende woorden over uw ervaring bij ons in de praktijk. Het doet ons enorm deugd te horen dat tandarts Guglielmo en ons team u het vertrouwen geven dat u zoekt in mondzorg. We zijn trots op onze betrokken en zorgzame benadering, en het is fantastisch om te weten dat dit voor u zo waardevol is. Uw feedback is een mooie bevestiging van onze toewijding aan kwaliteit en persoonlijke zorg. We streven ernaar dat elke patiënt zich bij ons op hun gemak voelt en met een gerust hart de zorg voor hun gebit aan ons toevertrouwt. Nogmaals dank voor uw vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Boelens Tandartsen
Beste Priscilla, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u onze communicatie waardeert en blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit van zorg. Met vriendelijke groet, Boelens Tandartsen
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat u de laatste keer langer heeft moeten wachten dan verwacht en dat er onvoldoende communicatie was over de uitloop van uw afspraak. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en we begrijpen dat dit niet prettig is. We zullen er in de toekomst voor zorgen dat we beter communiceren over eventuele vertragingen. Daarnaast kan het soms voorkomen dat een behandeling langer duurt dan gepland, maar we hopen dat u hier begrip voor heeft. We streven er altijd naar om iedereen de tijd en aandacht te geven die zij verdienen. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring.
Beste Rene, Bedankt voor u reactie.
Paginering
Paginering