LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
De begeleiding en consults bij keuze en dragen van een beugel was professioneel en vriendelijk. De orthodontist van de praktijk kon helder en zorgvuldig de voor- en nadelen van verschillende behandelmogelijkheden uitleggen. Ook wist de orthodonist goed om te gaan met de communicatieve beperkingen van de patient. Heel handig is de beoordeling via Dental Monitoring. Verplaatsen van afspraken of inhoudelijke vragen via whatsapp verliep snel en soepel. De sfeer in de praktijk is prettig. Receptiepersoneel en assistenten zijn vriendelijk, professioneel en behulpzaam
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
30 Oct 2025
- Gerard
8
Zeer professioneel en begaan
Excellente communicatie door deze praktijk. Ze houden ouders ook via app of telefoon op de hoogte van de patiënt. Wel zo prettig wanneer ouders niet altijd mee kunnen gaan.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
30 Oct 2025
- Martin
10
Duidelijk en snelle acties
Er wordt gekeken wat echt nodig is en niet meer. Mijn dochter kon ook meedenken en dat werd serieus genomen.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
29 Oct 2025
- Ilona
10
Duidelijk en vriendelijk.
Duidelijk en vriendelijk.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
28 Oct 2025
- Lamai
6
Niet geheel tevreden
Altijd zeer professioneel te woord gestaan aan balie en telefoon.
Orthodontist doet uit zichzelf geen terugkoppeling naar ouders en in coronatijd was het ook niet de bedoeling dat je als ouder mee kwam. Ik vind dat dit niet kan met zulke jonge kinderen.
Het scan-apparaat was geen succes. Na een bezoek aan de mondhygiëniste kwam de melding dat mijn zoon beter moest poetsen terwijl mijn zoon bij de orthodontist te horen kreeg dat het fijn zou zijn als meer kinderen zo goed zouden poetsen. Ook waren de slotjes van de achterste kiezen verwijderd en daarvoor heeft hij meerdere keren op afspraak moeten komen omdat het apparaat registreerde dat er slotjes misten en hij contact op moest nemen. Voor niks dus.
Zijn dubbele beet was nog niet opgemerkt totdat ik het onder de aandacht bracht. En dat terwijl er al besproken werd dat de beugel er bijna uit kon. Dit is niet meer verholpen en dus helaas ook niet geheel tevreden met het eindresultaat.
Aanbevelen?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
28 Oct 2025
- Lotte
8
Tevreden met resultaat maar heeft erg lang geduurd
Goed
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Mariette
10
Top praktijk!
Super ervaren orthodontist! Alles wordt duidelijk uitgelegd en toegelicht voor dat de behandeling start. Mooi resultaat na een korte behandelduur. De stoel en balie assistentes zijn super vriendelijk en kundig.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Anoniem
9
Goed
Prima dienstverlening
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Puck
8
Altijd goed geholpen
Ik twijfelde om weer aan een beugel te beginnen, omdat ik wist dat het gepaard moest gaan met een operatie. Gelukkig was de ortho altijd meedenkend en hielp me om het zelfs helemaal vergoed te krijgen. De controle afspraken verliepen ook altijd prima.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Carien
6
Erg lange behandeling
Mijn dochter heeft een beugel gekregen. Op zich had zij daar de eerste jaren weinig last van. Tijdens de laatste beugel gingen de slotjes iedere maand minstens 1x los. Dat betekende dat ze steeds naar de ortho moest om de slotjes weer vast te laten zetten. Het betekende ook dat wij iedere keer een rekening kregen voor een consult. Hierdoor ging de beugel behoorlijk in de papieren lopen.
Halverwege december mag de beugel er eindelijk uit. We hopen op een mooi resultaat.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Elmer de Gruijl
5
Ik ben niet geheel tevreden
Helaas verloopt het traject langer als verwacht en word niet alles overlegd.
Aanbevelen?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Devon
7
We worden vriendelijk geholpen
Onze dochter word altijd fijn geholpen.
Jullie hebben het erg druk ,dus als je een afspraak wil verzetten word het lastig en duurd best nog even een tijd voor dat dan terecht kan.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Quinty
5
Wel oké
Ik vind het over het algemeen een fijne orthodontist en de receptionist is ook erg aardig. Maar vaak dan gaat er een slotje los, terwijl je zelf echt heel erg je best doet om juist er voorzichtig mee om te gaan. Dan worden de assistentes ook boos op je. Dat is gewoon geen fijne ervaring.
Aanbevelen?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Ja
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Julia
9
Hele fijne praktijk met deskundig personeel
Hele fijne praktijk en enorm opgeknapt na de verbouwing. Iedereen neemt de tijd.
Orthodontist is zeer kundig, mijn zoon en dochter met fantastisch resultaat afbehandeld! Assistentes zijn ervaren en geduldig.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Anoniem
8
Prima
Goed bereikbaar via bellen of WhatsApp
Fijne behandeling
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Ja
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
Na plaatsing
27 Oct 2025
- Inessa
8
Vriendelijk personeel die veel duidelijkheid schept
Mijn kinderen hebben goede begeleiding en krijgen een duidelijk beeld van hoe lang welke beugel duurt en wat ze moeten doen. Soms gaat er iets mis, maar dat kan altijd heel snel opgelost worden.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Ja
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Joyce
5
wel oké
Buitengewooon onaardige orthodontist.
Spreekt gebrekkig nederlands, behalve de zin:"Als u wilt kunnen we hem er ook NU uithalen!" en als ik voorbij het accent probeer te luisteren dan zegt midden in een zin, heel vinnig:"Wat kijkt u nu."
"pardon??"
"JA, u kijkt zo raar"
Voelde me zeldzaam beledigd, in de hoek gezet en dat terwijl er in dezelfde ruimte meerdere andere klanten zaten te wachten.
Aanbevelen?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Ja
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
Heel veel pijn die niet wegging na het innemen van paracetamol.
27 Oct 2025
- Conny
9
Goede praktijk
Goede praktijk snel en netjes geholpen.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Ja
9
Fijne praktijk
Kinderen konden er als er wat was gelijk terecht
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Am van de wiel
10
Super tevreden !
Duidelijk behandelplan en er wordt goed naar de patient geluisterd
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
27 Oct 2025
- Toria Coenmans - el Rahaui
10
Fijne snelle behandeling
Je wordt snel en professioneel geholpen.
Behulpzame en vriendelijke medewerkers, geen vraag is te gek en voor alles is een oplossing.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
De begeleiding en consults bij keuze en dragen van een beugel was professioneel en vriendelijk. De orthodontist van de praktijk kon helder en zorgvuldig de voor- en nadelen van verschillende behandelmogelijkheden uitleggen. Ook wist de orthodonist goed om te gaan met de communicatieve beperkingen van de patient. Heel handig is de beoordeling via Dental Monitoring. Verplaatsen van afspraken of inhoudelijke vragen via whatsapp verliep snel en soepel. De sfeer in de praktijk is prettig. Receptiepersoneel en assistenten zijn vriendelijk, professioneel en behulpzaam
Excellente communicatie door deze praktijk. Ze houden ouders ook via app of telefoon op de hoogte van de patiënt. Wel zo prettig wanneer ouders niet altijd mee kunnen gaan.
Er wordt gekeken wat echt nodig is en niet meer. Mijn dochter kon ook meedenken en dat werd serieus genomen.
Duidelijk en vriendelijk.
Altijd zeer professioneel te woord gestaan aan balie en telefoon. Orthodontist doet uit zichzelf geen terugkoppeling naar ouders en in coronatijd was het ook niet de bedoeling dat je als ouder mee kwam. Ik vind dat dit niet kan met zulke jonge kinderen. Het scan-apparaat was geen succes. Na een bezoek aan de mondhygiëniste kwam de melding dat mijn zoon beter moest poetsen terwijl mijn zoon bij de orthodontist te horen kreeg dat het fijn zou zijn als meer kinderen zo goed zouden poetsen. Ook waren de slotjes van de achterste kiezen verwijderd en daarvoor heeft hij meerdere keren op afspraak moeten komen omdat het apparaat registreerde dat er slotjes misten en hij contact op moest nemen. Voor niks dus. Zijn dubbele beet was nog niet opgemerkt totdat ik het onder de aandacht bracht. En dat terwijl er al besproken werd dat de beugel er bijna uit kon. Dit is niet meer verholpen en dus helaas ook niet geheel tevreden met het eindresultaat.
Goed
Super ervaren orthodontist! Alles wordt duidelijk uitgelegd en toegelicht voor dat de behandeling start. Mooi resultaat na een korte behandelduur. De stoel en balie assistentes zijn super vriendelijk en kundig.
Prima dienstverlening
Ik twijfelde om weer aan een beugel te beginnen, omdat ik wist dat het gepaard moest gaan met een operatie. Gelukkig was de ortho altijd meedenkend en hielp me om het zelfs helemaal vergoed te krijgen. De controle afspraken verliepen ook altijd prima.
Mijn dochter heeft een beugel gekregen. Op zich had zij daar de eerste jaren weinig last van. Tijdens de laatste beugel gingen de slotjes iedere maand minstens 1x los. Dat betekende dat ze steeds naar de ortho moest om de slotjes weer vast te laten zetten. Het betekende ook dat wij iedere keer een rekening kregen voor een consult. Hierdoor ging de beugel behoorlijk in de papieren lopen. Halverwege december mag de beugel er eindelijk uit. We hopen op een mooi resultaat.
Helaas verloopt het traject langer als verwacht en word niet alles overlegd.
Onze dochter word altijd fijn geholpen. Jullie hebben het erg druk ,dus als je een afspraak wil verzetten word het lastig en duurd best nog even een tijd voor dat dan terecht kan.
Ik vind het over het algemeen een fijne orthodontist en de receptionist is ook erg aardig. Maar vaak dan gaat er een slotje los, terwijl je zelf echt heel erg je best doet om juist er voorzichtig mee om te gaan. Dan worden de assistentes ook boos op je. Dat is gewoon geen fijne ervaring.
Hele fijne praktijk en enorm opgeknapt na de verbouwing. Iedereen neemt de tijd. Orthodontist is zeer kundig, mijn zoon en dochter met fantastisch resultaat afbehandeld! Assistentes zijn ervaren en geduldig.
Goed bereikbaar via bellen of WhatsApp Fijne behandeling
Mijn kinderen hebben goede begeleiding en krijgen een duidelijk beeld van hoe lang welke beugel duurt en wat ze moeten doen. Soms gaat er iets mis, maar dat kan altijd heel snel opgelost worden.
Buitengewooon onaardige orthodontist. Spreekt gebrekkig nederlands, behalve de zin:"Als u wilt kunnen we hem er ook NU uithalen!" en als ik voorbij het accent probeer te luisteren dan zegt midden in een zin, heel vinnig:"Wat kijkt u nu." "pardon??" "JA, u kijkt zo raar" Voelde me zeldzaam beledigd, in de hoek gezet en dat terwijl er in dezelfde ruimte meerdere andere klanten zaten te wachten.
Goede praktijk snel en netjes geholpen.
Kinderen konden er als er wat was gelijk terecht
Duidelijk behandelplan en er wordt goed naar de patient geluisterd
Je wordt snel en professioneel geholpen. Behulpzame en vriendelijke medewerkers, geen vraag is te gek en voor alles is een oplossing.