LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
De behandeling loopt zonder uitleg fors langer dan verwacht. Mijn kinderen en ik voelen ons niet altijd gehoord.
De kinderen worden aangesproken op hun tanden poetsen, dat is prima. Maar de toon kan volgens mij wel anders. Misschien eens een cursus motiverende gespreksvoering? Denk dat dat beter werkt.
Aanbevelen?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
08 Oct 2025
- Margriet
7
Prima behandelingen, rommelige organisatie
Hoewel mijn zoon zelfstandig naar de controleafspraken gaat en ik voor deze review niet weet welke behandelaar hij als laatste gezien heeft, wil ik deze review graag invullen voor de behandeling van de plaatsing van zijn beugel.
In de praktijk ruimte is het eigenlijk altijd erg druk, waardoor behandelaars onder hoge tijdsdruk lijken te werken. Tijdens de plaatsing van beugel van mijn zoon was er verwarring over het plaatsen van een volledige beugel, of gedeeltelijk. Dit bleek niet goed genoteerd, niet goed ingepland en ook niet goed gecommuniceerd te zijn. Hierdoor heeft de behandelaar in zeer korte tijd een volledige beugel moeten plaatsen. Dat kwam nogal gehaast en onprofessioneel over. Na afloop van de behandeling ontving ik ook een foutieve factuur. Deze heb ik zelf laten corrigeren. Ook krijg ik herinneringen voor plannen van afspraken, wanneer er al een afspraak In de agenda staat.
Ook al heb ik het idee dat de behandelingen professioneel aangepakt worden, lijkt de organisatie daaromheen niet helemaal op orde. Over de verbe******en van het gebit van mijn zoon ben ik wel zeer tevreden.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
23 Sep 2025
- Jauke
8
Prima praktijk!
Goed geholpen. Geen toeters en bellen.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
23 Sep 2025
- Mara
10
Je word vriendelijk geholpen
Ze stellen je erg op je gemak
Ze zijn kundig en vriendelijk
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
23 Sep 2025
- de Peppel, Mechelina
8
prima service, vriendelijk personeel.
Het enige minpuntje is dat je niet op vrijdag een afspraak kan maken.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Ja
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
Scherpe delen van beugelblokjes maakten mijn wangen kapot. Indien niet benodig die haken eraf halen. Wax is verlichtend maat niet afdoende...
23 Sep 2025
- Anton van
10
Prima orthodontist!
Fijne orthodontist in de buurt van mijn dochters school
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
20 Sep 2025
- Amala
8
Professioneel
Af en toe doet het wel wat pijn en als ik dat aangeef heb ik niet het idee dat ze een beetje voorzichtiger doen de app is heel fijn om contact op te nemen
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
19 Sep 2025
- Sophie/ Margo ouder
10
Eerste consult goed
Ik heb een goede indruk van deze praktijk. Omdat er goed is gekeken naar de voorgeschiedenis van de casus, de huidige situatie en overleg is gedaan met collega specialisten. Ook de doorverwijzing voor nog meer advies, laat zien dat er serieus gekeken is.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
19 Sep 2025
- Lotte
10
Ik loop stage bij deze praktijk en heb een hele positieve ervaring.
Sinds het begin van mijn stage bij Orthodontiepraktijk Wageningen voel ik mij erg welkom. Het team is vriendelijk, professioneel en altijd bereid om te helpen en uitleg te geven. Ik leer hier veel en krijg de kans om mezelf te ontwikkelen in een prettige werkomgeving. Mijn stage loopt tot juni, maar tot nu toe ben ik heel tevreden.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Ja
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
Niet van toepassing
11 May 2025
- Liban
4
Een bedrijf dat up to date is met expertise maar minder op het gebied van communicatie.
Voor onze jongens heb ik gekozen voor een nieuwe praktijk met 2 jonge ambitieuze orthodontisten met de nodige vlieguren.
Helaas zagen we daarna wisselingen zonder dat we daar als klant op de hoogte zijn gesteld.
De duur van de behandeling komt totaal niet over met het behandelplan en de uitspraken en beloftes die gedaan zijn!
Op dit moment zijn we opnieuw over de maximale behandel tijd heen zoals vastgesteld is in de mailwisseling helaas. Dat maakt dat het na vele jaren uitzichtloos lijkt. En weinig tot geen terugkoppeling is.
Uiteraard blijf k als ouder verantwoordelijk voor een gezonde mond hygiëne. Na een bocenbouw periode en in inmiddels BB van het Voortgezet onderwijs begint dit wel een uitdaging te worden om jullie te steunen als specialist en team in dit behandelproces.
Aanbevelen?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Ja
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
Meer pijn dan verwacht. Ook achteraf blijkt dat het slotje open gaat buiten of dat er iets uit steekt. Handelingen kloppen ook niet altijd. Bijv. Assistente noteert een acht - je als elastiek bij de voortanden. Na 7 weken bleek dit niet te zijn. En ontstond er een grote spleet. Ik mis dan als ouder terugkoppeling of een sorry aan daadkracht. En twijfel dan aan waar de bal ligt.
24 Apr 2025
- Rover & Benjamin
7
Kundige mensen maar men is geen fan van Invisalign
Soms wel gedacht: als je niet achter de behandeling van Invisalign staat waarom verkoop je deze dan. Dus alert blijven op wat er gebeurt tijdens de behandeling.
Verder wel gedreven, klantvriendelijke mensen die meedenken in oplossingen.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
10 Apr 2025
- Ingeborg
8
Je wordt goed geholpen
Ik ben blij met deze praktijk, als er iets is, hebben ze bijna altijd tijd.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
07 Apr 2025
- Rozemarijn
9
Goed
Heel goed en fijn dat er geholpen wordt
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Ja
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
06 Apr 2025
- Heva
10
Goede ervaring
Goede ervaring.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
06 Apr 2025
- Amala
9
Professionele en klantvriendelijke Orthodontiepraktijk
Mijn ervaring met Orthodontiepraktijk Wageningen is zeer goed.
De aanpak is professioneel en helder, de medewerkers zijn efficiënt en klantvriendelijk.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
05 Apr 2025
- Robert
7
Pijnlijk
Van een beugel krijg je zere tanden.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
Voorlichting gekregen van een vriend.
05 Apr 2025
- Anoniem
10
Goede zorgen en je krijgt ook altijd advies mee over hoe om te gaan en en schoon houden van je beug
Altijd gezellig en muziek op de achtergrond voor de afleiding
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
04 Apr 2025
- Jannie
8
Goed
Fijne sfeer
Zeer klantvriendelijk
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Ja
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
04 Apr 2025
- Roos
9
Heel erg fijn!
Een hele fijne ervaring met lieve en meedenkende mensen.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
02 Apr 2025
- Anouk
10
Fijne praktijk
Fijne praktijk
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
02 Apr 2025
- S
7
Een kundig orthodontistenteam die goede zorg verleend.
Wij zijn tevreden over het verloop van de behandeling tot nu toe. Wel apart dat de tijdsindicatie die wordt gegeven (bijvoorbeeld nog een half jaar een beugel) vaak langer wordt dan eerder aangeven.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
02 Apr 2025
- Jens
9
Allemaal kundig en relaxt met de kinderen
App werkt perfect. Snel duidelijk antwoord altijd vriendelijk Professioneel team
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
01 Apr 2025
- Sophie
10
Helemaal tevreden.
Alles prima in orde.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
01 Apr 2025
- Arno
8
Fijn
Fijn personeel , duidelijke behandeling.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
01 Apr 2025
- Cellah
5
Niet heel goed
In 2018 begon ik bij jullie. ik vind dat het moment tussen mijn buitenboordbeugel en blokjesbeugel erg lang duurde er kwam nooit echt vaart in. Mijn moeder heeft in 2021 ongeveer denk ik de orthopedist moeten pushen om de voorschrijving te schrijven zodat ik in het ziekenhuis mijn tanden kon laten trekken zodat ik dan die blokjesbeugel kon krijgen. Nu heb ik wel de blokjesbeugel maar krijg ik allemaal dingen die ik dus eigenlijk in het begin al had moeten krijgen dat zegt de orthopedist nu ook. Ik vond de mannelijke orthopedist die ik in 2018 en wat langer heb gehad niet fijn.
Aanbevelen?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Nee
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
01 Apr 2025
- Anouk
10
Gezellig, duidelijke uitleg,
Je kan altijd snel terecht. Duidelijke uitleg.
Aardige mensen.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
01 Apr 2025
- Margreet
8
fijne praktijk
tot nu toe gaat het allemaal goed, in het begin wel even tegenslagen gehad dat de beugel steeds los liet en er niet echt naar geluisterd werd, en dat is nu goed opgepakt en tot nu toe gaan we weer met goede moet naar jullie toe hopelijk is de oudste er bijna klaar mee en kan de jongste beginnen.
het enige wat niet besproken was en dat was een verassing dat als slotjes los raken of na een behandeling we nog zoveel zelf moeten betalen dat is echt wel jammer,dat had wel even gemeld mogen worden
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
dat de kaak van onze zoon ineens naar voren ging staan nu weer corrigeren met elastieken en dat is pijnlijk, werd niet vermeld dat zijn kaak naar voren zou gaan
01 Apr 2025
- Davey
10
Duidelijke afspraken, denken goed mee
Fijn contact, duidelijk wat er staat te gebeuren. Extra afspraak is makkelijk te maken als dit nodig blijkt.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
01 Apr 2025
- Sarah
10
Top service duidelijk uitleg
Als beugel leek word duidelijk uitgelegd en en wat en wat vervolg stappen zijn.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
01 Apr 2025
- Lana
10
Werd heel serieus genomen
Ik werd serieus genomen en goed geïnformeerd, dankjewel! Veel betere ervaring dan bij mijn eigen ortho in Breda.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden?
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) van het behandelend personeel ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
De behandeling loopt zonder uitleg fors langer dan verwacht. Mijn kinderen en ik voelen ons niet altijd gehoord. De kinderen worden aangesproken op hun tanden poetsen, dat is prima. Maar de toon kan volgens mij wel anders. Misschien eens een cursus motiverende gespreksvoering? Denk dat dat beter werkt.
Hoewel mijn zoon zelfstandig naar de controleafspraken gaat en ik voor deze review niet weet welke behandelaar hij als laatste gezien heeft, wil ik deze review graag invullen voor de behandeling van de plaatsing van zijn beugel. In de praktijk ruimte is het eigenlijk altijd erg druk, waardoor behandelaars onder hoge tijdsdruk lijken te werken. Tijdens de plaatsing van beugel van mijn zoon was er verwarring over het plaatsen van een volledige beugel, of gedeeltelijk. Dit bleek niet goed genoteerd, niet goed ingepland en ook niet goed gecommuniceerd te zijn. Hierdoor heeft de behandelaar in zeer korte tijd een volledige beugel moeten plaatsen. Dat kwam nogal gehaast en onprofessioneel over. Na afloop van de behandeling ontving ik ook een foutieve factuur. Deze heb ik zelf laten corrigeren. Ook krijg ik herinneringen voor plannen van afspraken, wanneer er al een afspraak In de agenda staat. Ook al heb ik het idee dat de behandelingen professioneel aangepakt worden, lijkt de organisatie daaromheen niet helemaal op orde. Over de verbe******en van het gebit van mijn zoon ben ik wel zeer tevreden.
Goed geholpen. Geen toeters en bellen.
Ze stellen je erg op je gemak Ze zijn kundig en vriendelijk
Het enige minpuntje is dat je niet op vrijdag een afspraak kan maken.
Fijne orthodontist in de buurt van mijn dochters school
Af en toe doet het wel wat pijn en als ik dat aangeef heb ik niet het idee dat ze een beetje voorzichtiger doen de app is heel fijn om contact op te nemen
Ik heb een goede indruk van deze praktijk. Omdat er goed is gekeken naar de voorgeschiedenis van de casus, de huidige situatie en overleg is gedaan met collega specialisten. Ook de doorverwijzing voor nog meer advies, laat zien dat er serieus gekeken is.
Sinds het begin van mijn stage bij Orthodontiepraktijk Wageningen voel ik mij erg welkom. Het team is vriendelijk, professioneel en altijd bereid om te helpen en uitleg te geven. Ik leer hier veel en krijg de kans om mezelf te ontwikkelen in een prettige werkomgeving. Mijn stage loopt tot juni, maar tot nu toe ben ik heel tevreden.
Voor onze jongens heb ik gekozen voor een nieuwe praktijk met 2 jonge ambitieuze orthodontisten met de nodige vlieguren. Helaas zagen we daarna wisselingen zonder dat we daar als klant op de hoogte zijn gesteld. De duur van de behandeling komt totaal niet over met het behandelplan en de uitspraken en beloftes die gedaan zijn! Op dit moment zijn we opnieuw over de maximale behandel tijd heen zoals vastgesteld is in de mailwisseling helaas. Dat maakt dat het na vele jaren uitzichtloos lijkt. En weinig tot geen terugkoppeling is. Uiteraard blijf k als ouder verantwoordelijk voor een gezonde mond hygiëne. Na een bocenbouw periode en in inmiddels BB van het Voortgezet onderwijs begint dit wel een uitdaging te worden om jullie te steunen als specialist en team in dit behandelproces.
Soms wel gedacht: als je niet achter de behandeling van Invisalign staat waarom verkoop je deze dan. Dus alert blijven op wat er gebeurt tijdens de behandeling. Verder wel gedreven, klantvriendelijke mensen die meedenken in oplossingen.
Ik ben blij met deze praktijk, als er iets is, hebben ze bijna altijd tijd.
Heel goed en fijn dat er geholpen wordt
Goede ervaring.
Mijn ervaring met Orthodontiepraktijk Wageningen is zeer goed. De aanpak is professioneel en helder, de medewerkers zijn efficiënt en klantvriendelijk.
Van een beugel krijg je zere tanden.
Altijd gezellig en muziek op de achtergrond voor de afleiding
Fijne sfeer Zeer klantvriendelijk
Een hele fijne ervaring met lieve en meedenkende mensen.
Fijne praktijk
Wij zijn tevreden over het verloop van de behandeling tot nu toe. Wel apart dat de tijdsindicatie die wordt gegeven (bijvoorbeeld nog een half jaar een beugel) vaak langer wordt dan eerder aangeven.
App werkt perfect. Snel duidelijk antwoord altijd vriendelijk Professioneel team
Alles prima in orde.
Fijn personeel , duidelijke behandeling.
In 2018 begon ik bij jullie. ik vind dat het moment tussen mijn buitenboordbeugel en blokjesbeugel erg lang duurde er kwam nooit echt vaart in. Mijn moeder heeft in 2021 ongeveer denk ik de orthopedist moeten pushen om de voorschrijving te schrijven zodat ik in het ziekenhuis mijn tanden kon laten trekken zodat ik dan die blokjesbeugel kon krijgen. Nu heb ik wel de blokjesbeugel maar krijg ik allemaal dingen die ik dus eigenlijk in het begin al had moeten krijgen dat zegt de orthopedist nu ook. Ik vond de mannelijke orthopedist die ik in 2018 en wat langer heb gehad niet fijn.
Je kan altijd snel terecht. Duidelijke uitleg. Aardige mensen.
tot nu toe gaat het allemaal goed, in het begin wel even tegenslagen gehad dat de beugel steeds los liet en er niet echt naar geluisterd werd, en dat is nu goed opgepakt en tot nu toe gaan we weer met goede moet naar jullie toe hopelijk is de oudste er bijna klaar mee en kan de jongste beginnen. het enige wat niet besproken was en dat was een verassing dat als slotjes los raken of na een behandeling we nog zoveel zelf moeten betalen dat is echt wel jammer,dat had wel even gemeld mogen worden
Fijn contact, duidelijk wat er staat te gebeuren. Extra afspraak is makkelijk te maken als dit nodig blijkt.
Als beugel leek word duidelijk uitgelegd en en wat en wat vervolg stappen zijn.
Ik werd serieus genomen en goed geïnformeerd, dankjewel! Veel betere ervaring dan bij mijn eigen ortho in Breda.