Van Rij Mondzorg Veenendaal
Kanaalweg 14, 3901ET Veenendaal
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
7:00 - 20:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 16:00 -
vrijdag
8:00 - 16:00
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Protheses-kunstgebit

Team
A. van Rij
Tandarts
M.I. van Rij
Tandarts
BIG nummer: 89912236902
M. Admiraal
Tandarts
BIG nummer: 49922484602
J. van Leeuwen
Tandarts
BIG nummer: 29929600902
B.J. Weijers
Tandarts
BIG nummer: 69921648002
S. Akyurek
Tandarts
BIG nummer: 19929491502
M.S. Heida
Tandarts
BIG nummer: 59929191102
R.M.B. Moolenaar
Tandarts
BIG nummer: 29922275502
N. Al-Mujayyaz
Mondhygiënist

Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Fijne praktijk met professioneel personeel. Ze nemen hier echt de tijd voor de patiënt, ook wordt er goed met mij gecommuniceerd over de mogelijkheden voor mijn gebit. Vroeger was ik echt bang voor de tandarts maar sinds ik hier zit ik ga altijd met een gerust gevoel naar de tandarts toe. Je kan zien dat het personeel het onderling goed kan vinden want dit stralen ze echt uit naar de patiënten. Al met al een fijne praktijk die ik aan iedereen aan zou bevelen!
Verschrikkelijke praktijk! Ga hier alsjeblieft niet naar toe. Verkeerde declaratie bij mijn zorgverzekering, terwijl ik een andere behandeling heb gehad. Betaal onterecht dus veel meer. Eeuwig wachten op reactie per e-mail, telefoon erop gooien en allerlei beloftes. Totaal niet meedenkend en elke keer wanneer ik contact heb, wordt er weer wat anders gezegd. Geen professioneel bedrijf en personeel.
Beste Chantal, Dit is een probleem waar we nog niet eerder tegenaan zijn gelopen en we vinden het dan ook heel vervelend om te lezen. We kunnen echter helaas geen communicatie/berichtgeving ( op deze manier) hiervan traceren. Zou je wellicht contact met ons willen opnemen en vragen naar (Sigrid/Marloes/Frederik). Dan kunnen we direct opzoek gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Van Rij Mondzorg
Deze Google-recensie is zonder tekst
Afgelopen week voor een extractie van een verstandskies langs geweest en zeer tevreden over de expertise en behandeling van Tandarts Ozkan binnen de praktijk.
Hele fijne praktijk waar ik graag met mijn dochter kom. Ze nemen echt de tijd voor kinderen en hebben leuke informatie pakketjes voor kinderen. We worden altijd goed en snel geholpen en ze kennen hun patiënten echt zodat je niet een nummertje bent. Zou het echt iedereen aanraden, zeker als je met je kinderen naar de tandarts moet.
Bij Van Rij Mondzorg is de zorg zeer kundig, betrouwbaar, snel, flexibel én met persoonlijke aandacht. Ik woon in Haarlem en rijd dus ruim een uur naar deze praktijk, maar dat heb ik er absoluut voor over!
De praktijk van Rijmondzorg kan ik een ieder aanbevelen. De tandartsen, mondhygienistes en assistenten zijn erg deskundig. Er wordt vlot en rustig gewerkt. Ook behandelingen waar men normaal gesproken tegenop ziet verlopen prettig door een geruststellend woord of gebaar. Al met al een top praktijk
Door een vervelende ervaring in het verleden had ik angst gekregen voor de tandarts. Dit heb ik duidelijk aangegeven toen ik overstapte naar Van Rij Mondzorg. Door het geduld en begrip van Marloes en collega's is deze angst inmiddels veel minder geworden. Ik had deze stap veel eerder moeten nemen. Bedankt team Van Rij Mondzorg!
Mooie gemoderniseerde praktijk! Je wordt vriendelijk ontvangen door de receptioniste, netjes op tijd wordt ik opgehaald door een vrolijke assistente waarvan je kan zien dat ze echt plezier in hun werk hebben. Vakkundig geholpen door de tandarts en mondhygiëniste. Al met al, top praktijk!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Supervriendelijke kundige en begripvolle tandarts ,zeker bij problemen wordt er alles uit de kast getrokken om je te helpen ,stellen je op je gemak en luisteren echt naar je verhaal en willen samen tot een oplossing komen .ik ben heel tevreden over mijn tandarts en haar assistente .Eigenlijk een dikke tien voor de hele praktijk :-)
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik ging gisteren 07/11/2017 naar de tandarts. Ik ging ongeveer 20 minuten later dan de geplande tijd naar binnen. De mannelijke tandarts ziet er best goed uit en hij heeft het snel gedaan voor noodgevallen die ik had. Maar ik denk dat hij geschikter is om orthofedicus / fysiotherapeut te zijn dan tandarts. Ik heb door landen gereisd en toch is dit de ergste tandvullende ervaring ooit. De meest bloedige tandvullende ervaring (die ik nooit heb gehad). Het was niet zoiets als het hanteren van een deel van of het gezicht - eerder het hanteren van gebroken botten of verdraaide enkels / schouders. De pijn was gelijk aan het trekken van verstandskiezen die ik in het verleden had. Ook had de tandarts een minimaal gesprek met de patiënt. persoonlijk zou ik eerst een discussie of een overzicht willen hebben over wat hij ging doen. Ik weet dat ik zoveel gebitsproblemen heb, maar ik zou niet meer teruggaan naar deze tandarts. (Origineel) I went to the dentist yesterday 07/11/2017. i went in around 20 mins later than the scheduled time. The male dentist is pretty good-looking, and he did a quick job for emergengy moment that i had. However i think he is more suitable to be an orthophedic/physiotheraphy guy than a dentist. I have been travelling around countries and yet this is the worst tooth-filling experience ever. The most bloody tooth-filling experience (which I never had). It was not like handling part of or face - more likely handling a broken bones or twisted ankles/shoulder. The pain was equal to wisdom-tooth extraction i had in the past. Also, the dentist had a minimal conversation with patient. personally i would like to have a discussion or an overview first on what he was going to do. I know i have so much teeth problem, but i would not go back to this dentist anymore.
Fijne tandarts. Handig dat je ook in de avonduren een afspraak kan maken, scheelt me weer een vrije dag.
Snelle en vriendelijke service!
De klantenservice laat te wensen over. Je zit vaak een lange tijd te wachten voor je wordt geholpen, erg vervelend dat hier niet wat meer rekening mee gehouden wordt. Maar wat ik echt een slechte service vind, is dat ik na controle terug moest komen voor tandsteen. Dat dit niet altijd gelijk kan, kan ik begijpen. Maar dan hoor ik ter plekke, dat ik na het maken van een foto bij de 1e controle een gaatje blijk te hebben. En weer terug mag komen. Toen ik vroeg of het niet handiger was geweest dat ze even gebeld hadden zodat het tegelijk kon, kreeg ik een sneer dat ik zelf had moeten bellen voor de uitslag van de foto en het dan had kunnen afspreken. Maar is het niet logischer dat als er een foto gemaakt wordt, er gezien is dat er wat mis is, de tandarts even belt met de uitslag en je dan gelijk een dubbele afspraak maakt. Stukje service wellicht? Ik ga er vanuit dat als er wat mis is, ik dat te horen krijg. En dat geen bericht goed bericht is. Stel dat ik geen tandsteen meer had hoeven verwijderen. Had ik het dan volgend jaar pas gehoord?! Al met al een gemiste kans qua klanttevredenheid wat mij betreft. Ook het rekening systeem is persoonlijk niet mijn ding. Je krijgt een ietwat vage mail met link die niet werkt, waardoor je behoorlijk wat moeite moet doen om te kunnen betalen. Ook niet echt klantvriendelijk wat mij betreft. Verder prima tandarts, maar qua service kan het zeker beter.
Heel vriendelijk en goede zorg
Ondanks mijn angst voor een tandarts ga ik 2 keer per jaar.
Iedereen is er altijd vriendelijk en nemen de tijd. Zelfs onze dochter van 2 gaat er met plezier naartoe. Klimt stoer zelf op de tandartsstoel en vraagt achteraf wanneer we er weer naartoe gaan. Er waren meerdere behandelaars omdat we als gezin gaan, maar de beoordeling geldt voor hun allemaal!
Elk half jaar kom ik met mijn oudste kind op controle en binnenkort voor het eerst met mijn jongste. De medewerkers stralen rust en vriendelijkheid uit. Wat ik fijn vind is dat zij mijn oudste goed uitleggen wat er gaat gebeuren. Ze heeft voor het eerst een gaatje moeten vullen en vond dit natuurlijk heel spannend. Marloes nam de tijd, legde het goed uit en stelde haar op haar gemak. Na afloop zei mijn dochter, dat viel heel erg mee mama. Mijn complimenten. Jullie zijn een top team!
Afgelopen weekend veel last en pijn gehad van een ontsteking in een kies. Maandag morgen meteen gebeld en kon om 10.10u al terecht bij Milan. Wortelkanaalbehandeling is nooit prettig maar het was binnen een half uur zeer deskundig door Milan gepiept tot volle tevredenheid. Ben al vele jaren bij deze praktijk ook door andere deskundige medewerkers altijd tot volle tevredenheid behandeld.
Vandaag een kies laten vullen die afgebroken was. Tandarts hielp rustig, maar werkte goed door en vertelde wat hij ging doen. Super!!
Na een vervelende bezoek andere tandarts, nu echt super behandeld door Marloes en Melissa . Duidelijk uitleg wat er gaat gebeuren . Zelfs bij reiniging geen pijn ! We zijn super tevreden,. Nu nog de kroon laten plaatsen maar heb vertrouwen dat dat ook goed gaat!
Heel goed behandeld
Goede ontvangst en uitleg
Voorheen was ik bij dhr. Horstink in Veenendaal. Onder rechts een vulling die barstjes vertoonde. Echter er werd een barst ontdekt die verder liep. Alles netjes gerepareerd. Toch pijn blijven houden met kauwen. In een goed gesprek werd alles besproken en die kies nog een keer onderzocht. Een verwijzing volgde naar een specialist die gaat kijken wat er verder aan gedaan kan worden. Trekken is geen optie. Al met al niet lekker maar wel de beste optie die gekozen kon worden. Ik ben tevreden.
We komen al sinds het begin bij "Van Rij Mondzorg", ondanks dat we al meer dan 40 jaar geleden uit Veenendaal zijn vertrokken. Tot op heden hebben we nooit een reden gehad om een andere tandarts, b.v. in de huidige woonplaats, te kiezen. Wederzijds vertrouwen daar hechten wij aan....
Geen klachten
geen lange wachttijd vakkundig personeel
Word geen tijd meer genomen voor een goede reiniging paar jaar geleden was dat veeeeeel beter.
Afspraak maken ging soepel. Tandarts prima. Parkeren prima. Na de behandeling zou ik nog een nieuwe afspraak maken bij de balie. Maar geen assistente aan de balie. Na 10 minuten wachten de moed maar opgegeven en weggegaan. Was ook geen belletje oid. Dat was een minpuntje.
Kom al jaren bij Van Rij voor de tandarts en mondhygiëniste. Overall erg blij. Helaas dit keer een wat mindere ervaring. Had een onervaren mondhygiëniste die de controle niet gestructureerd deed en ook met water over mn gezicht sproeide. Ik kreeg het idee dat ik één van haar eerste cliënte was en dat ze nerveus was. Loop al jaren bij Van Rij. Heb nooit een klacht. Maar daarom dit keer wat minder sterren.
Betrokken en grondig
Na een onverwachts geannuleerde behandeling toch snel en adequaat geholpen op een later moment.
Ze is altijd vriendelijk,legt geduldig uit als ik vragen stel en is kundig...Ga vooral zo door :)
behandeling goed beoordeeld en zeer vakkundig Afgewerkt.
Prima
Gewoon, een enorm thuisgevoel
Ik voel me daar gewoon thuis
Ik ben normaal bang van de tandarts maar voor deze niet.
Deskundige tandhygieniste die luisterde naar de cliënt en haar advies hieraan onderbouwd.
Ik ben altijd al bang geweest voor de tandarts maar deze jongen is heel relaxed en rustig
In het verleden had ik vaak het gevoel dat er gedragsverandering werd opgedrongen - steeds kreeg ik een spiegeltje in mijn handen gedrukt: ik zat altijd op dezelfde act te wachten. Nu niet meer! Hier werd ik zelfs ietwat plooibaarder van;)
Heb nogal angst voor de tandarts. Maar ben goed behandeld en heel fijn geholpen. Luisterde goed naar mij waardoor ik niet meer zo zenuwachtig was.
vakkundige mensen
Geheel volgens afspraak mijn tandhalzen laten behandelen. Ook zijn nare randjes weggewerkt en nu toont mijn gebit weer gezond. Prettig overleg, goed geholpen!
goed
goed , maar ik hoop dat uw medewerkers ook allemaal gevacineerd zijn
Fijn
De behandelingen zijn goed uitgevoerd.
Fantastisch
Zeer goed en nemen de tijd voor je.
Prima geholpen en daarna kon ik snel terecht met de klachten die er nog waren
Gewoon goed
Laatste ervaring niet echt prettig geweest gaatje links boven moesten behoorlijk diep boren. Na mijn zin vrijlang ook napijn gehad
Ik weet voor wat ervaring.
Zoontje van 6 moest een melk tandje laten verwijderen omdat hij in de weg zat voor zijn grote tanden. Laten doen door Salih. Wat een heerlijke man! Allebei de kinderen zijn weg van hem.
Ben op tijd en aardig geholpen Veel dank hiervoor
Allemaal prima!
Ondanks dat de tandarts niet op mijn lijst met favorieten staat, was het gaatje vullen snel gebeurd bij mijn voortand. Dankzij Rosa zie je hier niets van. De mondhygiëniste Elvera gaat gestructureerd en rustig te werk, erg prettig.
Werd exact op afgesproken tijd toegelaten tot de ruimte voor behandeling voor een gaatje. Ik ben geen tandarts maar volgens mij is de procedure prima uitgevoerd. Daarna ook geen klachten gehad.
Loop al jaren bij deze tandartspraktijk . Volste vertrouwen
Zie boven
Nvt
Prima gedaan door mondhygieniste en door de tandarts.
Tevreden met de manier van behandelen en een fijne en goede uitleg.
zie hier boven.
Mijn behandeling was duidelijk en naar wens uitgevoerd. Vriendelijke groet H.van Gellicum-van Herwijnen.
Geen wachttijd gehad dus ook geen tijd gehad om zenuwzachtig te worden!
Er wordt altijd goed gecommuniceerd naar mij en de kwaliteit van de zorg is heel goed. Alleen kijk ik, in de stoel liggend, al jaren tegen hetzelfde plafond aan :=)
Goede uitleg en behandeling
Er heerst een ontspannen sfeer wat ik persoonlijk prettig vind. M.i. ook kundig personeel voor zover ik dat kan beoordelen.
Tandsteen werd verwijderd en tanden gepolijst.
Nu al jaren bij Tandarts Van Rij en sinds die tijd zonder kiespijn.(eindelijk) Ze maken een behandelplan en voeren het ook uit. Daarnaast zijn ze allemaal relaxt en uiterst vakkundig. Eindelijk ben ik bij een tandarts waar ik zonder angst naar toe ga!
Als ik naar de tandarts moet, wat niemand graag zal doen, dan ga ik toch niet met tegenzin. Ik voel me in veilige handen. Het is opvallend hoe vriendelijk en belangstellend men is. En ik merk ook een collegialiteit, die ook iets verteld over de werksfeer. Het enige wat ik echt heel naar vindt is de muziek. Het zou, gezien de aankleding van de wachtruimte en het hele gebouw, een verbetering zijn als er echte achtergrondmuziek was; soft music (songs of instrumentaal). Verder een mond op mond reclame van mij en heel veel dank voor de prettige hulp! (deze beoordeling is voor tandarts, mondhygiëniste, receptioniste, maar ik kan er maar één invullen hieronder)
-
Ik ben prima geholpen
werkt keurig en op tijd.
Altijd vriendelijke ontvangst,zowel bij binnenkomst en behandeling.
Een fijne en prettige omgeving.
Ze zijn heel geduldig, zeer vriendelijk en zeer vakkundig.
Met aandacht en bedachtzaam geholpen
Goed geholpen!
Rustig en beleefd
Vriendelijk, betrouwbaar en gekwalificeerd .
Al jaren hier onder behandeling. Top praktijk met fijne mensen.
Uitstekende behandelingen, zowel door de mondhygiëniste als de tandarts.
Zoals altijd ben ik goed geholpen met uiterst vriendelijke mensen om me heen.
Ik kwam voor een uitgevallen vulling, maar werd gelijk ook voor de jaarlijkse controle geholpen. Dat was heel prettig.
Zoals altijd vriendelijk en deskundig
Fijne, persoonlijke benadering. Uitstekende zorg.
Goede organisatie, behandeling en adviezen.
Ik ga elke keer.met.plezier naar de.tandarts, Dit komt doordat ze goed hun werk doen, en lekker vlot werken, Ik zelf zit bij de tandarts Milan, en sinds kort bij elvera voor het schoonhouden van mijn gebit. Dit zijn twee aanraders Fijn om weer even geweest te zijn. En tot de volgende
.