Tandarts Hutter

Vleutenseweg 269, 3532HE Utrecht
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.9
Zorgkaart
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    :0 - :0
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde

Team

tandarts
0.0
W. Hutter
Tandarts

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
0 waarderingen
3.9
7 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Lodewijk Rondeboom 25 Jan 2021 - 12:00

Uitstekende tandarts: duidelijk, eerlijk, zorgvuldig en redeneert uit het belang van zijn cliënten. Je kan het haast niet maken, maar toch: een aanrader!

Freek Mertens 10 Apr 2019 - 19:46

Ik heb héle prettige ervaringen met deze tandarts, voor zover je een bezoek prettig kunt noemen. Het personeel is kundig en vriendelijk. Gisteren belde ik vanwege accute kiespijn voor een afspraak en kon ik de dag erna, ná 17:00 uur (!) nog langs komen. Bleek er idd een gaatje te zitten dat gevuld moest worden. De gehele behandeling was pijnloos en een uur later stond ik buiten. Ik raad deze praktijk dan ook aan iedereen van harte aan.

Tammy A. 04 Dec 2018 - 09:07

Het gebeurde twee keer dat de afspraak niet in de agenda geplaatst werd. Ik stond twee keer (ik dol je niet) voor de balie, waarbij ze me aangaven dat ik niet in de agenda stond. De eerste keer (gaven ze veel later aan) was de computer gecrasht en de tweede keer konden ze geen reden geven. Ben het spuugzat: snappen ze niet dat ik hier vrij voor moet nemen?? Stap op naar een andere praktijk.

Frits van Liempt 18 Sep 2018 - 09:55

In het verleden 3 tandartsen gehad. Vriendelijke tandarts en assistente. Gaan goed te werk en zorgen ervoor dat je comfortabel in de stoel ligt. Geven goed advies en je krijgt het gevoel dat ze om je gebit geven. Zeker een aanrader!

Sarahlotte Rietdijk 04 Sep 2018 - 21:09

Ik ben heel blij met onze tandarts Hutter. Ik ben jaren niet naar de tandarts gegaan omdat ik een vreselijke ervaring had bij een andere tandarts. Nu ga ik eindelijk met regelmaat naar Hutter. Als er foto’s of andere grote behandelingen worden gedaan is er altijd overleg mogelijk ivm de kosten en ik geen aanvullende tandarts verzekering heb. Ook onze dochter van 3,5 vond het een feestje om bij Hutter in de stoel te mogen. We worden altijd heel lief en vriendelijk ontvangen door de assistente.

TjerkJan Oord 04 Sep 2018 - 21:08

Al jaren niets dan positieve ervaringen bij tandarts Hutter, net als de rest van m'n familie!

Larache Ksar 08 Mei 2018 - 11:18

Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Ik ben een nieuwe klant. Begon al met dat zij de afspraak een dag van te voren gingen wijzigen naar een andere dag. Mijn bitje zou klaarstaan maar dat was er ook niet dus het duurde wat langer. De mondhygiënist heeft mij een kwartier laten wachten voordat ik geholpen kon worden. Ze had een hele koude houding ze had vooroordelen over hoe ik mijn gebit moest onderhouden en ze riep allemaal zinnen van dat ik mij er wel aan moet houden want volgens haar geloofde ze mij niet... Dus ik probeerde haar te overtuigen en met een leuke opmerking maar er kwam een gen lach van af. Ik vond het niet erg uiteindelijk want ik dacht ze zal vast haar dag niet hebben. Maar dit slaat alles! Ik bel om aan te geven dat de bussen niet rijden vandaag. En dat ik vanuit mijn werk afhankelijk ben van openbaar vervoer want ze hebben een staking waarschijnlijk kan ik niet op tijd komen. de telefoniste zei dat daar niets aan gedaan kan worden een lacherig toon. Vervolgens geef ik aan dat ik een dubbele consult wil inplannen. Haar antwoord erop was ja maar ik vind het raar dat je nu pas belt. Terwijl ik haar nog heb vertelt dat ik sinds gisterenavond hier achter ben gekomen en het vervelend vind. Toen kon ik ook niet gaan bellen want de praktijk is dan dicht. Toen kwam ze met een antwoord dan kan je toch een mail sturen. Ik was 18:00 klaar met school dan nog reizen naar huis koken enz. Dus ik vertelde haar dat allemaal dat ik ook in een drukke week zit. Zegt ze ja wij kunnen niet zomaar je eruit halen. Heb je geen fiets.... En toen was ik het zat want ze begon over de kosten enz. En toen zei ik weet je wat haal mij maar uit het systeem. Ik wil geen klant van een praktijk zijn die geen eens empathie kan tonen. Kennelijk kan de telefoniste niet actief luisteren. Het gesprek was hartstikke klantonvriendelijk!