Praktijk Kaakchirurgie drs. O.M.E. Wikkeling

Jan van Scorelstraat 150, 3583CV Utrecht
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.1
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 18:00
  • arrow dinsdag
    9:00 - 18:00
  • arrow woensdag
    9:00 - 18:00
  • arrow donderdag
    9:00 - 18:00
  • arrow vrijdag
    9:00 - 18:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Wortelkanaal behandeling
  • Implantaten
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Kaakchirugie

Team

tandarts
0.0
O.M.E. Wikkeling
Kaakchirurg
BIG nummer: 79024923902

Faciliteiten

  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
0.0
4.1
0.0
Marvin Saïd 10 Feb 2022 - 11:33

Wat een fijne mensen! Heldere uitleg voor iemand met angst voor de tandarts, nam alle tijd om het goed uit te leggen. Waarschuwing! Als ze je foto maken krijg je een liedje waar je misschien van moet lachen 😂

Stef Rigaux 16 Dec 2021 - 19:27

Ik ben een angsthaas :( Er moesten 3 kiezen worden getrokken. De heer Wikkeling heeft me helemaal gerustgesteld, haarfijn uitgelegd wat er ging gebeuren, en uiteindelijk heb ik alleen wat gevoeld van de prikken, maar dat kan niet anders. Het verwijderen van de kiezen deed helemaal geen pijn, en dat terwijl de aardige assistente zelfs mijn hand vast hield. Ik ben perfect geholpen hier. Hulde en dank !

Edward Verstraten 30 Nov 2021 - 18:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

ommomooomomomommoo 20 Mei 2021 - 15:11

(Vertaald door Google) zeer onprofessionele setting. slechte behandeling van patiënten. ik hoop dat ik hier nooit meer heen hoef te gaan. (Origineel) very unprofessional setting. bad treatment of patients. i hope i never have to go here ever again.

An Anan 06 Mei 2021 - 14:54

Het was niet een leuk ervaring, hij verdient Zelfs geen één ster! Ik ben zo blij dat het afspraak niet doorgaat, anders heb ik echt spijt van. Heel slecht tandarts,moet nooit afspreken met hem.

Daphne 23 Jul 2020 - 11:53

Zeer tevreden over deze kaakchirurg! Ik heb hier al twee keer een verstandskies laten verwijderen. De arts praat rustig en duidelijk, dat geeft vertrouwen. Toen ik belde kon ik dezelfde week nog terecht. Beide keren was de kies al verwijderd voordat ik het in de gaten had. Ik zou hier zeker terugkomen.

Valentijn van Gils 02 Mrt 2020 - 18:02

Aantal jaar geleden een lichte angst voor de tandarts opgebouwd dus naar een kaakchirurg voelde als een flinke drempel...en wat een opluchting uiteindelijk! Persoonlijke aandacht, begrip en begeleiding...10/10!

Melbourne Skippy 10 Sep 2019 - 11:34

Reeds ruim 20 jaar woon ik in Australië. In juni 2019 heb ik , na al die jaren , een reis naar Europa gemaakt. Mijn eerste stop was Nederland waar ik bij mijn nicht logeerde. Haar man is arts en hij wordt opgeleid tot chirurg. In de nacht van donderdag 6 naar vrijdag 7 juni werd ik wakker met een ondraaglijke kiespijn. In de loop van de ochtend belde mijn gastvrouw vele ziekenhuizen en privé klinieken maar nergens de mogelijkheid mij direct te helpen. Aan het eind van de middag kwamen wij, via Google, in telefonisch contact met Ormaxfa. De praktijk was reeds gesloten en hoewel mijn nicht vertelde dat het wel een uur rijden was naar Utrecht mocht ik toch komen . Wij werden ontvangen door dokter Wikkeling. De medewerkers waren al naar huis i.v.m. het lange pinksterweekend maar de dokter was speciaal gebleven om mij nog te kunnen behandelen. Over de behandeling kan ik kort zijn. De dokter keek in mijn mond, stelde voor dat hij mij eerst wilde verdoven zodat alles daarna pijnloos zou verlopen. Aldus geschiedde. Ik werd verdoofd en daarna werd er een röntgenfoto gemaakt. kreeg toen uitgebreid uitleg wat er zou gebeuren wat voor nabezwaren ik mogelijk kon krijgen. Natuurlijk vond ik het OK. Het verwijderen van de verstandskies duurde minder dan vijf minuten. Het is een tovenaar met kundige “gouden” handen en bovendien een rustige dokter die alles goed uitlegt in voor een leek begrijpelijke taal. Petje af. Omdat ik niet in Nederland woon en hier ook niet verzekerd ben, moest ik de behandeling contant betalen. Er was geen pin apparaat en dat was ook niet nodig zei de dokter want alle behandelingen worden in Nederland via de basisverzekering rechtstreeks met de zorgverzekeraars afgehandeld. Hooguit twee maal per jaar is er een toerist of een buitenlandse student, waarmee contant moet worden afgerekend. Op nog geen honderd meter van de praktijk is een geldautomaat dus was ook de financiële kant snel geregeld. IK moest ongeveer een week later terugkomen voor controle. Op donderdag 13 juni had ik een afspraak om 12.00 uur. Ik was keurig op tijd en werd door de verpleegkundige binnengelaten in spreekkamer 1. Spreekkamer 2 (waar ik een week eerder behandeld was) was blijkbaar bezet. De dokter zou zo komen of ik even wilde wachten. Dat even duurde wat langer want op luide toon gaf een vrouw, later luid verbaal gesteund door de patient van spreekkamer 2, te kennen dat zij het niet eens was met de gang van zaken. Na mijn stop in Nederland bezocht ik nog Noorwegen en Scotland en nu ben ik weer “op honk” in Melbourne en zie op het internet op meerdere sites een beslist niet waarheidsgetrouw “verslag” van het op 13 juni op luide toon gevoerde gesprek tussen dokter Wikkeling en de patient van spreekkamer 2 en zijn vrouwelijke begeleidster. Het verslag is gepost door SIGIDUNUM, Ik heb de man van mijn nicht gebeld en gevraagd of dit soort reacties vaker voorkomt en waarom dr. Wikkeling zich niet gewoon verdedigt. Dat komt, zo zij mijn aangetrouwde neef, door de AVG, de nieuwe privacy wet. Als dr. Wikkeling zich publiekelijk verweert, schendt hij de privacy van de herrieschoppers en kunnen zij hem daarvoor aanklagen. De dokter heeft meerdere keren gesteld dat hij best bereid is spoedgevallen te helpen (en ik kan bevestigen dat dit waar is) maar dat hij er voor past tot het afvalputje van de kaakchirurgie te worden; hij bij nacht en ontij de spoedgevallen en zijn collega’s op convinient times de electieve ingrepen. Ik hoorde hem ook herhaaaldelijk zeggen dat hij die mijnheer wilde helpen maar zij gingen zelf scheldend en tierend weg. En dan iemand zonder enig bewijs beschuldigen van een strafbaar feit: belastingontduiking. Dat is ongehoord. En dan onder pseudoniem. Flink hoor SINGIDUNUM. Zoiets kan hier in Australië niet. Is er in Nederland niet een redacteur of een commissie die de inzendingen eerst screent ?

R Saidi 30 Jul 2019 - 15:25

Ongeveer een week geleden heb ik een behandeling gehad bij Kaakchirurg Wikkeling. Hij communiceerde goed en duidelijk, en de behandeling was goed uitgevoerd. Echt zeer tevreden over deze kaakchirurg.

SingidunuM SingidunuM 13 Jun 2019 - 14:48

Voor spoedbehandeling van man hier uitgekomen. Mijn man zit met kiespijn, de kies moet getrokken worden en kon niet direct bij mijn eigen tandarts terecht. Tandarts telefonisch uitgelegd dat hij een verwijzing had voor meerdere kiezen, maar dat we dan nu alleen voor spoedklacht kwamen ivm reeds geplande afspraak over 3 weken in het ziekenhuis. Dat was prima. De praktijk oogt erg onhygienisch, vieze schoenen van de assistente, oud meubilair. We wilden het boek niet bij de omslag beoordelen en mijn man heeft pijn, dus we zijn gebleven. Hij heeft niet gemeld niet in het bezit te zijn van een pinautomaat of gevraagd om de rontgenfoto mee te nemen. Het begon ermee dat ze een nieuwe foto wilden maken. We mochten snel de tandarts bellen, maar die moest dan wel met spoed de foto versturen, want ze hadden haast. Gelukkig stuurde de tandarts de foto snel door. Toen kwam de tandarts naar de wachtkamer, naar mij om de rekening te laten zien. Bijna 300,- voor het laten trekken van 1 tand. Dus ik wilde graag pinnen. Bleken ze geen pinautomaat te hebben. Dus ik ben (7,5 maand zwanger) gaan rennen naar de dichtstbijzijnde pinautomaat, die zat 1 kilometer verderop. Ik heb de tandarts toen netjes gebeld dat ik onderweg was, maar een eindje moest lopen en zo snel mogelijk terug zou zijn met het geld. Toen ik terugkwam bleek dat ze mijn man wel een verdoving hebben gegeven, maar de behandeling niet hebben doorgezet, want ik moest eerst terugkomen met het geld. Blijkbaar had de tandarts wantrouwen in onze financiele situatie, want volgens de assistente was dit normaal gesproken niet de procedure. Ik heb hem de 300 euro gegeven. Hij telde het na en kwam uit op 280. Daarop heb ik aangegeven dat dit vers uit de pinautomaat kwam en dit 300 moest zijn. Na nogmaals natellen kwam hij inderdaad tot de conclusie dat dit zo was. Op de rekening stond overigens 292 euro, maar hij had geen geld terug en vroeg of ik zelf dan geen wisselgeld bij had? Ik heb hem gezegd dat hij die 8 euro mocht houden, als hij mijn man maar zou helpen. Nu kwam de tandarts wederom naar buiten. Ditmaal om mij een preek te geven over dat hij zich gebruikt voelde door ons. Want, zei hij, jullie komen nu hier voor deze spoedklacht en hij nam de moeite om hier tijd voor vrij te maken (eerder had hij gezegd dat een klant had gecancelled) en de rest van de behandeling die geen spoed had, zouden we dan niet via hem doen. Er staat duidelijk op zijn website dat hij spoedklachten dezelfde dag nog behandeld. Wij hebben duidelijk telefonisch de situatie uitgelegd, zijn hiervoor ook naar een andere stad gereden. Maar de arts vond het gepast om na zijn wantrouwen over het geld er nog een schepje bovenop te doen door ons verwijten te maken. Intussen was mijn man een uur later nog steeds aan het wachten in de behandelstoel. Wij waren er helemaal klaar mee en zijn opgestaan. Hij heeft ons 140 euro in rekening gebracht voor de verdoving en voor iets anders dat hij zou hebben gedaan? Mijn man heeft hem de hele tijd alleen rondjes zien lopen in de kamer. 140 euro voor 1 verdoving dus. Waarom heeft hij niet volledig gewacht met de behandeling als hij eerst geld wilde zien? Wij zijn heel kwaad weg gegaan. De man bleef maar discussieren over waarom hij dit zo had aangepakt, maar voor ons was de maat al meer dan vol. Een verdoving kost gemiddeld niet veel meer dan 15 euro. Ik heb hem gebeld met de vraag waar die andere 125 dan vandaan komt. Hij zegt dat hij andere dingen heeft gedaan, die op de bon staan, maar hij kon mij telefonisch niet verklaren wat dat nu precies was. Ik heb mijn geld terug geeist, maar hij vindt dat hij in zijn recht staat om dit te behouden. Ik denk dat hij ons cash wilde laten betalen zodat hij het niet hoeft te declareren, maar mijn is als niet ingezetene niet verzekerd in Nederland. Want welke tandarts heeft anno 2019 nou geen pinautomaat? Dus uiteindelijk zijn wij 140 euro armer, zit mijn man nog steeds met pijn en heeft dit een negatief stempel gegeven aan onze dag.

Greg 24 Aug 2018 - 10:23

Wat een top kaakchirurg! Alles wordt perfect uitgelegd, enorm goede hygiëne Vriendelijk en de assistenten idemdito Nogmaals helemaal top!

R.G. Kandhai 31 Mei 2017 - 10:52

1 woord top!!

mercedes lohnen 29 Mei 2016 - 23:35

Hele fijne kaakchirurg. Stelt je gerust en op je gemak; zeer aan te raden als je toch wel bang bent. Verder ook een fijn mens, de nazorg ervaar ik als uitmuntend. Deze kaakchirurg heeft hart voor zijn vak en patiënten!

Luuk Blum 09 Dec 2015 - 10:55

Erg goede kaakchirurg. Het laten trekken van kiezen blijft intens maar onder de bekwame en vriendelijke zorg van heer Wikkeling en zijn assistenten erg tevreden. Absolute aanrader!