Tandartsenpraktijk Bueninck

Martinusweg 21, 7391AC Twello
Neemt patiënten aan onder voorwaarden
Tandarts
0.0
Google
3.0
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:30
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:30
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:30
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:30
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:30
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Protheses-kunstgebit

Team

tandarts
0.0
Haygun Dijkman
Tandarts
tandarts
0.0
M. Bueninck
Tandarts
BIG nummer: 59043895602

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
0 waarderingen
3.0
4 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Joshua Pelgrim 12 Jan 2022 - 11:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jikke vd helm 29 Jan 2021 - 14:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rudi Pelgröm 28 Nov 2019 - 16:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Thom Mulder 05 Apr 2019 - 10:47

Waardeloze service van de receptie. Gebeld vandaag 5-4-2019 voor hevige pijnklachten nadat ik een tijdje niet op controle was geweest door omstandigheden. Helaas word je dan op zeer denegerende wijze door de receptioniste erop gewezen dat “dat niet de bedoeling is” En dat het geen kliniek is die alleen pijnklachten doet. (Op de manier hoe je ouders vroeger tegen je zeiden; “Het is hier geen hotel”) Erg rare reactie om dat van te voren te zeggen terwijl iemand met hevige klachten belt, en al helemaal aangezien ik er al liep vanaf het moment dat jullie de praktijk van Mnr Sloter overnamen. Dus dat zijn al redelijk wat jaren... Heb daarna maar gezegd dat ze de afspraak kon annuleren. Ik ga liever op zoek naar een nieuwe tandarts praktijk waar ze iets meer empathie voor hun patiënten hebben. En waar ze het fatsoen hebben om eerst de patiënt daadwerkelijk te helpen, voordat je er als een kind op word geattendeerd dat je maar op de controles had moet komen. Echt stijlloos.... Als ik advies mag geven... Stuur jullie receptioniste op een cursus “hoe ga ik met mensen om”. Over de tandarts zelf heb ik in al mijn jaren geen enkele klacht eerlijk gezegd. Deden hun werk goed, en hielden in de stoel wel rekening met hun patiënten. Jammer dat je dan vertegenwoordigd word door z’n gevoelloos persoon. Kost jullie nu iedergeval al 1 patiënt.