Tandartsenteam De Besterd
Goirkestraat 37, 5046GD Tilburg
Neemt geen patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:30 -
dinsdag
8:00 - 17:30 -
woensdag
18:00 - 20:00 -
donderdag
8:00 - 17:30 -
vrijdag
8:00 - 17:30
Voor actuele informatie: tandartsdebesterd.nl
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Snurk specialist

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Spoed
- Parkeergelegenheid (Betaald)
Paginering
Mijn behandeling en nazorg zijn erg kundig en prettig
Mijn ervaring is dat ik zeer tevreden ben
Goed uitleg Tijd voor probleem Goed uit gevoerd Vriendelijk
Werd op mijn gemak gesteld en kreeg goede uitleg
Als ik behandeld ben door assistent S van de Meulen ? ik heb haar naam niet onthouden. T.a.v de assistente wil ik niets vervelend zeggen. Zij deed haar uiterste best en heb begrip voor het feit dat zij wat meer moeite moest doen om de routine weer te pakken te krijgen.
Gaf goed advies
je worder goed heholpem
Eerste ervaring met de nieuwe tandarts, Miranda van Lopik (kan ik hieronder nog niet kiezen als tandarts) als vervangster voor de tandarts die vertrekt bij de Besterd. Een vriendelijke tandarts die me fijn geholpen heeft. Ze communiceert prettig
Ik ben prima en snel geholpen bij mijn jaarlijkse controle, tevreden
Mijn ervaring is dat goed naar mijn mening over mijn tandarts naar luisteren hadden
Aanmelden gaat makkelijk Vriendelijk personeel
Zeer goed
Goede uitleg, goed onderzoek, vaststelling oorzaak klacht en oplossing.
Bij deze tandarts ben ik zeer tevreden over de behandelingen en benadering.
Tandarts wouter heeft mij goed bedandekd
Sinds begin 2024 december heb ik pijn. Moet nog 2,5 maand met pijn zitten
Goed
Je kijkt mee naar wat past bij de patiënt. Zodat die ook meer met de adviezen kan
De tandarts kwam zeer prettig over.Had er gelijk een goed gevoel bij.Denk dat patiënten bij deze man in meer dan zeer goede handen is en al snel vertrouwt zal raken.Duidelijke communicatie en direct weten waar je aan toe bent. Mocht ik ooit moeten veranderen van tandarts zou ik zo de overstap maken. mvg H van Kasteren
Zeer klantvriendelijk en doen der werk goed! Ik ben heel tevreden
Netjes, goed geregeld en fijn.
Na vorige behandeling (controle), die ik als erg slecht heb ervaren, nu een zeer prettige en kundige behandeling (vervangen oude defecte vulling). Tandarts legde duidelijk uit wat ze ging doen en bleef tijdens de behandeling vragen naar mijn beleving als patient. Ook goede interactie met assistente. Na behandeling ook goede antwoorden en acties op mijn aanvullende vragen. Jammer dat zij het team gaat verlaten en elders gaat werken.
Vervanging van vaste tandarts. Neemt de tijd om controle uit te voeren. Ik had wat lichte klachten waar vervolgens ook de tijd voor genomen wordt. Heldere uitleg over mogelijkheden vervolgbehandeling. Al met al prima ervaring.
Heeft mij goed geholpen met duidelijke uitleg erbij. Vriendelijk, meelevend. Ik ben zeer tevreden. Dankjewel
Goede focus, rustig, heldere uitleg, goede samenwerking met assistente. Goed werk afgeleverd!
Goede ervaring geen klachten en geen angst
Zeer bekwaam , vriendelijk en houd je constant op de hoogte waar ze mee bezig is !
Prima tandartspraktijk, goede afspraken en kundig personeel.
Goed
Het resultaat van de behandeling zorgt ervoor dat ik weer lekker kan eten en drinken .
Vriendelijke en vakkundige tandarts
Vriendelijke ontvangst, goede voorlichting waarbij praktische elke stap tijdens de behandeling afdoende toegelicht werd.
Fijne tandartspraktijk. Kom er al van kleins af aan.
Sophie heeft mij duidelijk uitgelegd wat de oorzaak van mijn klachten was en wat ze er aan kon doen. Ik kreeg de ruimte om zelf mijn beslissing te nemen. De behandeling, extractie van mijn (kauw)kies deed ze ook systematisch en legde ze me alles helder en duidelijk uit. Ondanks dat ik haar voor de eerste keer zag wist ze mijn vertrouwen te winnen waardoor ik me over kon geven aan haar vaardige handen.
Geen pijn tand is volledig opgebouwd. Erg tevreden
Pijnloze wortelkanaalbehandeling gehad zonder napijn of ook maar het gevoel dat er iets gedaan was, tegen alle verwachtingen in. Tandarts stelde me op mijn gemak en hield rekening met mijn wensen.
Sophie komt als zorgvuldig en professioneeel werkend over. In vergelijking met vorige tandartsbezoeken is ze wel gegroeid in het persoonlijkke contact. Dat was eerst erg zakelijk/afstandelijk en wat moeilijk te volgen. Nu kwam ze veeel warmer en persoonlijker over. Ook kon ik de uitleg omtrent mijn behandling veeel makkelijker volgen
Sophie is een professionele tandarts die elke stap zegt. Ze legt duidelijk uit. Ze geeft ruimte om vragen te stellen. Ze blijft kalm ook als de patiënt nerveus wordt. Kort om een fijne tandarts.
Dankjewel voor de goede zorgen weer heel blij mee en heel veel succes in Utrecht.
Snelle afspraak mogelijkheden en ongemak goed verholpen
Zeer nauwkeurig legt duidelijk uit wat ze gaat doen en hoe ik het gebid het onderhouden en advies om volgende keer bitings te laten maken
Afspraak op tijd. Duidelijke uitleg tijdens de behandeling.
Wordt altijd goed geholpen.
Over alles ben ik al heel lang tevreden. Langdurig fijn bij tandarts Koopmans onder zijn hoede tot hij onlangs met pensioen ging. Ook met assistenten en waarnemers goede ervaringen tot ik de laatste keer van een nieuwe tandarts een slechte tandbehandeling kreeg met schade aan een voortant. Daarom heb ik mijn komende controleafspraak verzet naar een andere tandarts. Het probleem is geweest dat de laatste tandarts (die ik 2 keer heb gehad) dacht dat een lijntje op een voortand het gevolg was van slecht poetsen en flossen. Ze heeft dat lijntje toen weggeboord en weggepolijst en daarbij een naastliggende voortand beschadigd. Ik kwam daar pas weken later achter. Dat lijntje was echter een overblijfsel van een tandherstelactie van tandarts Koopmans. Het lijntje kwam namelijk door een afplakstripje waarbij aan de onderkant een reparatie met uv-lichtgevoelige lijm is gebruikt Er was een klein hoekje van de tand afgebroken dat door Koopmans werd hersteld. Kortom de laatste keer:: foute diagnose, foute behandeling waardoor een beschadiging is ontstaan. Door jarenlang ervaring met de tandartsenpraktijk heb ik toch verder positief gescoord in deze enquête. Ik beschouw de laatste (slechte) ervaring als een incident en ik kan iedereen de praktijk aanbevelen.
Afgezien van 1 slechte ervaring die overigens snel is verholpen niets dan goede ervaringen.
Ben altijd bang maar wordt wel gerust gesteld fijne tandarts
Zie hierboven
Rustig en duidelijk
Ik vond het ook erg prettig dat ze vriendelijk was tegen haar assistente. Zorgde voor een prettige sfeer
Mijn ervaring is goed. Iedereen is vriendelijk. Heb een hoorapparaat, vind het wel lastig dat ze de mondkapjes nog steeds dragen. Snap het aan de andere kant ook wel.
Rustige tandarts, geeft goede adviezen over schoon houden gebit.
Het was een korte tijd dat ik deze tandarts had maar het is allemaal goed gegaan. Jammer dat ik weer moet afwachten wie de volgende tandarts is maar deze samenwerking was goed.
Fijne uitleg, fijne benadering, professioneel gehandeld.
Prima praktijk
Ik heb haar 1x meegemaakt. Was fijn. Ik moet wel een afspraak maken!!! Maar ik kom er niet aan toe. Er is een kies afgebroken en daar moet een kroon op denk ik.
Prima
Alles word duidelijk uitgelegd.
Aanvankelijk moest ik wennen aan een nieuwe tandarts, i.c. Sophie, die streeft naar een optimaal gebit en gebruik maakt van m.i. wel erg veel X- foto's en computer. Gelukkig stond zij open voor mijn omstandigheden, verhaal en wensen, en kwamen wij al snel tot een akkoord.
Ik word altijd degelijk en duidelijk geholpen.
Sophie heeft mij laatst behandeld en ofschoon naar de tandarts gaan niet mijn hobby is, ben ik wel heel blij met haar. Ze is professioneel vriendelijk en kundig en behandeld mij uitstekend. Sophie, ik hoop dat je nog lang bij De Besterd blijft. Vriendelijke groet, K.
Ik word goed behandeld, hoe niet lang te wachten en het lukt ook altijd om een afspraak te maken op een voor mij gunstig moment. Minpuntje maar niet van wezenlijk belang. Het is erg onpersoonlijk bij jullie, en glimlach of iets aardigs zeggen kost niets. Sinds corona ligt er niets meer te lezen. Of nu weer wel? Zou fijn zijn. Mijn vorige tandarts zei vaak dat het een allegaartje was in mijn mond en dat was niet leuk om steeds te horen ... Wat wil je, een gebit van (toen) 71 jaar waar door vele tandartsen in vele jaren met verschillende technieken aan gewerkt is ...
Vriendelijk en deskundig
Vriendelijk en deskundig.
Prettige tandartspraktijk
Fijne communicatie, goede uitleg. Gewoon echt heel erg fijn hoe er met je omgegaan wordt door de dames. (Met de heren heb ik een wat andere ervaring, vandaar).
Positief
Ik voel me op mijn gemak
Ik zou het prettig vinden als er vaker buiten kantooruren gewerkt ging worden. Maar verder prima praktijk
Na het vertrek van dhr Holleman, heb ik steeds zelf actie moeten ondernemen voor controle. Nu al weer, meer dan 1,5 jaar niets gehoord….
Ik ben prima tevreden over de tandheelkunde hulp
Nauwgezet en professioneel geholpen bij onderhoud van mijn gebit.
Nvt
Niets dan lof over mevrouw Vermeulen. Ik heb nog nooit een tandarts gehad die mijn vulling zo mooi heeft gemaakt. Ik heb haar daar een compliment voor gegeven en dat heb ik nog nooit gedaan bij een tandarts. Een andere bijzonderheid van mevrouw Vermeulen is, dat ze niet alleen het gebit ziet van de patient, maar ook de mens achter de tanden. Klinkt komisch maar het is echt waar. Een zeldzame parel binnen de tandartsenpraktijk. Als ik haar in dienst had zou ik haar nooit laten gaan. Helaas weet ik dat ze gaat vertrekken en ik wens jullie veel sterkte met het verlies van deze bijzondere vrouw. Ik wens haar veel succes in de toekomst, maar dat zal niet nodig zijn. Een parel als deze tandarts straalt vanzelf wel.
Tandarts overlegt, vertelt precies wat ze doet. Ik word met respect behandeld.
Ik wordt altijd goed geholpen
Ik heb eigenlijk in de zomerperiode al een hele slechte ervaring gehad, wat me al heel lang dwars zat. Tijdens corona ben ik niet naar de tandarts geweest en het gevolg zijn meerdere gaatjes. Kiezen moeten er zelfs uit. Ik had voor de coronaperiode al gehoord dat er gaatjes aan ontwikkelen waren. Ik had niet in de gaten hoe snel dat ging. Ik had er verder ook geen last van en tijdens de coronaperiode ging dit natuurlijk ook niet Toen ik in de zomer kwam kreeg ik eigenlijk in zeer negatieve bewoordingen te horen dat ik simpelweg moest luisteren. Ik ben er verder niet op in gegaan om een conflict te voorkomen. Vervolgens moest er snel een kies getrokken worden. Mijn kies brak namelijk tijdens het boren. Maar er was maar 1 uur de tijd voor alles. Alles bij elkaar duurde het 1 uur en 10 minuten en de sfeer werd er nog vervelender op, omdat het uitliep. Want een kies trekken was niet gepland bij dit bezoek. (niet dat ik met die bedoeling er naartoe gegaan was) Ondertussen moet er nog veel gebeuren aan mijn gebit, maar ik ben eigenlijk naar aan andere tandarts aan kijken. Gewoon omdat ik geen zin heb om weer zo toegesproken te worden.
Voel me bij haar op mijn gemak.
Alles oke
Ik was voorheen patiënt bij dhr Holleman. Daar was ik heel erg tevreden over omdat hij heel rustig was en rekening hield met mijn gespannenheid en kokhals reflex. Hij is helaas met pensioen. Het duurt even denk ik voordat ik gewend ben aan iemand anders. Of de huidige tandarts voor mij passend is weet ik nog niet.
Goed geholpen
Goede uitleg over aanpak van reiniging voor de meer kwetsbare tanden. En tanden zijn zorgvuldig en bekwaam schoongemaakt.
Nvt
Altijd prima service, controles meteen kunnen afspreken.
Professioneel en toch warme aandacht.
Lastige ingreep, naar tevredenheid en met prettige begeleiding afgerond.
Klantgericht, professioneel, adequaat en toch altijd tijd en geïnteresseerd
Ik ben echt goed geholpen
de betreffende tandarts is wat informeren en communiceren niet altijd duidelijk en gaat snel van het ene 'probleem/klacht" naar het andere waardoor ik de indruk kreeg dat in mijn geval beide dingen met elkaar te maken hadden. Pas na een tijdje kreeg ik door dat het om 2 losstaande dingen ging. In eerste instantie nogal warrig
Afgebroken tand. Een uur na mijn telefoontje kon ik terecht en nog een half uur verder stond ik met een volledig hersteld gezicht weer buiten. HULDE
Prima
Super fijn tandarts en mondhygiëniste goed geholpen aan de balie met baliemedewerker
Ik ervaar mijn behandelingen bij de mondhygiëniste als uitstekend omdat er constructief en opbouwende kritiek is en de behandeling zelf snel en degelijk verloopt.
Heel tevreden zeker omdat ik binnen twee dagen ben ik geholpen aan mijn klachten en zo snel mogelijk heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad zodat ik nu geen pijn meer heb.
Gewoon goed.
Altijd vriendelijk. Denken met je mee. Ben super tevreden
Ik word goed geholpen. Heb er alle vertrouwen !
Nadat het opnieuw passend maken door de tandarts zelf totaal mislukt was, heeft Bianca, de tandtechnicus, het weer prima op orde gekregen. Zelfs lijmen hoeft niet meer.
Ik ben erg angstig en ben altijd bij bang tandarts onder behandeling geweest , maar kom nu al een paar jaar voor onderhoud gebit bij Zohra . Ze stelt me zo op me gemak en door haar is mijn angst erg afgenomen. Zo dankbaar.
Ik had n flink deel van mijn voortand afgebroken, en ben zeer snel daaraan geholpen!
Denken met je mee wat het beste is voor mij
Persoonlijke aandacht en goede begeleiding
zorgvuldig, duidelijk, vriendelijk.
Met enige verbazing heb ik in de ontvangstruime zitten luisteren naar het openbaar opvragen van persoonsgegevens om in te checken. Naam, geboortedatum, adres, postcode en mailadres worden met luide stem gevraagd en opgedreund. Waar we in de hele samenleving toestemming moeten vragen om mailadressen en andere persoonsgegevens te mogen horen, gebruiken, lezen, wodt bij uw praktijk zodanig naarde gegevens gevraagd, dat iedereen kan meeluisteren. Onderaan wordt gevraagd naar de naam van de tandarts, maar die is niet bekend. Ik had vroeger het idee een ‘eigen’ tandarts te hebben, evenals mondhygienist, maar weet de namen niet en heb niet het idee dat ik kan kiezen?
Uitstekende praktijk, aangename ruimtes, prettige bejegening en deskundigheid
.
Er werd voldoende tijd genomen en doorgevraagd. Helaas wel gaatjes gevonden, maar ja dat kan wel eens.
Ben al vele jaren cliënt bij deze praktijk en dat zegt natuurlijk eigenlijk al voldoende. Ik ben zeer tevreden. De medewerkers zijn duidelijk over het hoe, wat en waarom bepaalde behandelingen nodig of wenselijk zijn.
Vriendelijke assistente en een zorgzame tandarts. Erg fijn dat hij ook vertelde wat hij aan het doen was bij het zetten van een vulling
Twee vullingen in even zoveel gaatjes. Pijnloos en vlot verholpen. Zeer tevreden over de werkwijze van Tandarts Leonidis.
goed en rustig geholpen
Op vakantie waren er twee vullingen en een stukje tand afgebroken .Toen ik terug was tandarts gebeld en ik zou die zelfde dag kunnen komen om het te laten beoordelen .Maar ik wist zeker dat er iets moest gebeuren .De assistente achter de balie ging meteen overleggen en twee dagen later kon ik komen en werd het ook meteen gemaakt (ik had geen pijn ,want anders had ik wel meteen dezelfde dag kunnen komen.Voor een gewone afspraak moet je vaak wel langer wachten (soms een paar maanden .
Had een controle afspraak. Er moesten 2 dingen gebeuren omdat er ruimte was kon dat meteen. Heel prettig. Prettige houding van tandarts legde het prima uit en gaf de opties weer. Behandelingen liepen prima. Tandartsassistente kon ik ook goed een gesprekje mee voeren. Al met al een goede ervaring.
Vriendelijk, professioneel, duidelijke uitleg en prijsafspraak
Een andere tandarts gekregen omdat mijn eigen tandarts met pensioen is. Vriendelijk, begripvol en zeer nauwkeurig.
Heel goed hoor
Prettige ontvangst, snel en deskundig geholpen.
maar nu kan ik geen afspraken maken in de avond uren !!!!!!! dat is zeer triest ,zeker in deze 24 uurs economie ik kom 3x per jaar 1x tandarts en 2x mondhygienist ik ben chauffeur en ben altijd laat thuis , dus doe hier snel iets aan
Tandarts heeft duidelijk haar best gedaan, maar met enig technisch inzicht zou het duidelijk moeten zijn dat dat op die manier niet mogelijk was de kroon te herplaatsen.....
Goed
heel fijne mensen die er werken wordt altijd netjes geholpen.
Keurig zoals altijd
Na een behoorlijke poos niet te zijn geweest, uiterst vriendelijk en snel geholpen na het loslaten van een kroon. Direct kunnen terugkomen voor een controle. Top!
Kroon losgeraakt. Gebeld, kon direct volgende dag langskomen
Correct en vriendelijk
zeer goed
vriendelijke, deskundige behandelaar, goede adviezen
Omdat ik 5 minuten te laat ben gekomen heeft de tandartsassistent een drama van gemaakt. En omdat ik hierover iets van heb gezegd ook nog eens bedreigd!
Ik werd vriendelijk en correct behandeld, maar miste een beetje betrokkenheid bij een voor mij vervelende beslissing. 2 kronen moeten eruit en de perfecte oplossing, implantaat is voor mij financieel niet haalbaar. Andere mogelijkheid is een groot leeg gat of een gedeeltelijk kunstgebit. Allebei nogal een moeilijke beslissing. Hier werd een beetje afstandelijk op gereageerd, zo van 'is niet ander'.
Goed geadviseerd
De tandartsen nemen de tijd, vertellen eat ze doen en zijn daarnaast ook nog geïnteresseerd in de patiënt. Zo vroeg de assistente onlangs nog of ik nog steeds hetzelfde beroep had. Het is net dat beetje extra, waardoor je misschien wat meer op je gemak wordt gesteld.
Zowel door de mondhygienste als de tandarts, netjes ontvangen, goed geholpen en vriendelijk bejegend
Mijn dochtertje van 3,5 jaar vond het nogal spannend. Er werd gezegd als je, je mond open doet krijg je een ballon. Dit deed ze toen hartstikke goed. Vervolgens vroeg de tandarts op een high five dit wilde ze echter niet, waardoor ze de ballon ook niet kreeg.
Nvt.
Nieuwe tandarts. Kwam professioneel over. Stond binnen 10 min weer buiten.
Tandarts nam de tijd om uit te leggen wat hij ging doen en heeft meer gedaan dan vooraf afgesproken.
Slechte eerste indruk van de tandarts. 40 jaar bij tandarta Holleman geweest. Volgende afspraak bij een andere tandarts gepland, hopelijk geeft die een betere behandeling.
Super
Word zeer netjes geholpen hoop wel dat deze tandarts wat langer blijft heb al wat verschillende gehad omdat ze gingen Verder wel zeer tevreden
Vriendelijk personeel. Tandartsen en mondhygiënistes die de tijd nemen om alles goed uit te leggen. Geen (voor je gevoel) onnodige behandelingen uitvoeren… echt perfect!
Goede uitleg gehad en snel maar erg goed geholpen
Al jaren ben ik cliënt bij deze tandartspraktijk. Personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam.
Ik heb tot nu toe geen enkele negatieve ervaring.
Moeilijk om afspraak te plannen omdat tandarts slecht 1 dag in de week werkt (‘s ochtends)
Prima
alijd tevreden geweest,hoop dat te kunnen blijven
Heel fijne service, vriendelijk en zeer grondig
Na veel problemen met mijn tanden een traject ingegaan om alles weer mooi te maken. Alles werd goed uitgelegd en er was tijd voor een persoonlijke noot. Het eerste deel van het traject bij tandarts van Steyn zeer fijn geholpen. Het tweede een laatste deel van het traject geholpen door tandarts van Beek die alles op alles heeft gezet of het in een korte tijd klaar te hebben. Dat is gelukt en nu kan ik met mooie tanden op vakantie. Dus al met al een hele dikke 10 voor deze praktijk.
de tandarts nam de tijd voor mij en controleerde mijn gebit grondig.
Ben goed geholpen, maar heb aangedrongen op één bezoek in plaats van twee, omdat ik helemaal uit Turnhout moet komen. Heb toch 2 x moeten komen, had volgens mij makkelijk gekund met 1 bezoek.
Professioneel en vriendelijk
Na de controle ook meteen mondhygiëniste bezocht.
donderdag 25 juni 2022 een renovatie van een kies. De behandeling duurde circa 1 uur en is zeer vakkundig en prettig verlopen. Veel dank aan mw. S. van der Meulen.
Nieuwe tandarts was zodra mijn moeder uit de kamer was, erg onaardig. Wat ze me. Verweet klopt niet met wat de orthodontist zegt. Ik kom niet terug
Door Dr. Holleman werd beter / duidelijker gecommuniceerd en na zijn vertrek geen vaste tandarts gekregen of kunnen kiezen ,
goed
Erg vriendelijke tandarts, assistente en receptioniste. Gingen heel voortvarend te werk.
-
Goed en snel
De tandarts waar ik ben geweest, is erg begripvol en rustig. Jammer dat ze nu zo weinig dagen aanwezig is.
Vertrouwen/rust/de tijd
De tandarts vroeg gericht naar een aantal zaken, hij luisterde geïnteresseerd naar mijn reactie. Er werd een foto gemaakt van mijn gebit en er werd goed naar mijn gebit gekeken.
Persoonlijke benadering. Deskundigheid en vriendelijk!
Jammer dat er nog steeds overdreven anti corona maatregelen zijn met 3 dubbele schermen. Ik zag een oudere man over zo'n glazen scherm struikelen. Terwijl nergens maatregelen zijn op dit moment. Die man verwachte dat scherm daar ook niet. Afspraak liep een half uur uit. Ben ik niet gewend daar.
Vriendelijke man. Leuke muziek in de behandel kamer (zo leuk dat de tandarts mee zong) Voelde mijzelf daarom erg op mijn gemak. De tandarts angst werd daardoor een stuk minder.
De tandarts en assistent hadden rust en begrip voor onze zoon van 2 die wat angstig was. Hij mocht bij mij op schoot, een spiegeltje vasthouden en mocht een klein cadeautje uitzoeken. De oudste van 9 mocht het voorbeeld zijn. Dat was hij graag en ook voor hem werd de tijd genomen. Ik ben zelf ook nog naar de preventie assistent gegaan. Ook daar fijn behandeld. Genoeg pauzes in de behandeling, goede uitleg en het resultaat is hardstikke mooi.
Boven verwachting snel geholpen, dank daarvoor!
Goede ervaring. Aandacht voor de patiënt
Ik heb elk halfjaar op één dag een afspraak met de mondhygieniste én de tandarts. Dit heeft het jaren geleden ingezette verval vamijn gebit tot staan gebracht. Ik heb nu al enkele jaren nauwelijks klachten.
Mijn afspraak was om 10.00 uur in de ochtend. Ik kom netjes op tijd, zoals het hoort, om u niet te laten wachten. Maar dan moet ik 25 minuten wachten, totdat ik aan de beurt ben. Dat vind ik eigenlijk ongehoord. Als ik 25 minuten te laat kom, moet ik waarschijnlijk de 'behandeling' betalen, zonder behandeld te zijn. Maar wie betaald mijn 25 minuten wachten? Niemand. Dat is meten met twee maten. Dat vind ik ongehoord. Ik begrijp dat er een patient voor me was die langere tijd nodig had. Maar u kunt mij voor controle niet inboeken naast patienten die veel langere tijd dan verwacht nodig hebben. Die patienten moeten dan maar op een ander moment terugkomen, lijkt me. Een controle afspraak duurt normaliter 15 minuten misschien, hooguit 20. Dus mijn afspraak zou 5 minuten kunnen uitlopen, maar niet 25 minuten.
Vreemd dat ik een afspraak bij tandarts van beek had en -zonder aankondiging vooraf- een andere tandarts verscheen. Prima geholpen verder, maar het is niet de eerste keer dat onaangekondigd een ander verschijnt. Vervelend
Sinds jaar en dag vaste praktijk. Kundig, zorgvuldig en prettig in contact.
Goed
in zo'n vijf jaar tijd is de kwaliteit van tandartsen en materialen die gebruikt worden zwaar verslechterd. Ook de wachttijden om gaatjes te vullen of afgebroken vullingen te herstellen zijn gemiddeld drie tot vier maanden na constatering. daarmee wordt de mondverzorging zwaar op de proef gesteld en uiteindelijk problemen met eten, bacterievorming en schade aan het spijsverteringstelsel met schadelijke gevolgen voor de patiënt
Nvt
De behandeling door de mondhygiëniste was professioneel en daarbij kreeg ik ook uitgebreide uitleg t.a.v. mijn vraagstellingen.
Alles is uitstekend
Dit was een half jaarlijkse controle.
Snel en vriendelijk geholpen, ondanks drukte.
Vooral gezien omgang met kinderen
Zie de genoemde punten hieronder.
Prettige ontvangst en heel klantvriendelijk geholpen door de tandarts en zijn assistente. Ook een goed en objectief advies gekregen over een mogelijke toekomstige behandeling.
Had schrik maar ze hebben goed geholpen,legden alles uit
Ik kom hier al 16 jaar en heb nog nooit klachten gehad alleen heb ik een keer bij een behandeling om een verdoving gevraagd deze kostte 16 euro terwijl ik 15 euro vergoed kreeg en ik achteraf een rekening kreeg van 1 euro
Ondanks dat ik geen afspraak had omdat het een spoedgeval betrof ben ik heel snel geholpen.
Heldere duidelijke uitleg. Neemt de tijd om de diverse opties voor vervolgbehandeling te bespreken
Toppie
Er moest snel nog een kies , met een ontsteking , verwijderd worden voordat ik geopereerd kon worden . Is vakkundig gedaan door L. van Steyn . Ik heb praktisch geen pin gehad nadien . Chapeau !
Een nieuwe mondhygienste (vervanging) zeer prettig in omgang en zeer prettige behandeling. Fijne volgorde van behandelen.
Deze ervaring is uitstekend goeie services vriendelijke mensen
Persoonlijk en professioneel op afstand. Behandeling gaat rustig en duidelijk. Attent op eventuele ongemakken.
Hij vertelde wat hij zag en deed en beantwoorde mijn vragen meteen
Zeer goed
Ik had pijn aan mijn kies. Ik had gebeld en mocht binnen een uur langs komen. De tandarts en zijn assistent hebben mij heel goed geholpen.
De mondhygiëniste heeft er zelfs een tandarts bij geroepen. Mogelijk was een lichte infectie van het tandvlees het gevolg van een eerdere behandeling op 13 juni.
correct en vriendelijk geholpen
Zohra neemt alle tijd en werkt zorgvuldig. Kortom heel aangenaam
Goede tandarts en assistent, ik word altijd goed en deskundig geholpen en ben nog steeds zéér tevreden.
De mondhygiënist straalde vertrouwen en kundigheid uit. Ging efficiënt aan het werk en maakte uiteindelijk nog tijd om een van mijn tanden te herstellen. Dit laatste zat niet in de planning maar werd toch uitgevoerd. Top! Ik was gecharmeerd van de praktische, efficiënte, vakkundige aanpak met een goede dosis humor.
Heb goede controle gehad
Prettige en moderne tandartsenpraktijk.
Vakkundig en vlotte behandeling...
Ik had een inval omdat mijn tandarts zwanger schap verlof heeft. De tandarts is vriendelijke en voorzichtig en helder en duidelijk in zijn uitleg geweest. De assistente is gezellig en heeft aandacht gegeven tijdens het wachten en deskundig uitleg gegeven op mijn vragen.
Ben heel goed geholpen ben altijd blij als mijn gebit weer goed gereinigd is
Ik ben op tijd en adequaat behandeld voor mijn vraag.
Ze waren prima
Voor controle langs geweest en prima geholpen:). Kom er al jaren en gaat altijd op een klantgerichte manier.
Iets teveel wisseling van tandartsen helaas omdat bv de vaste tandarts voortaan minder in de praktijk aanwezig is
Persoonlijke benadering. Door zowel de tandarts zelf als de assistente! Bij de behandeling werd alles in overleg gedaan. Na afloop kreeg ik gerichte antwoorden op mijn vragen.
Zeer empathische tandarts Lucas van Steyn en assistente Joyce.
In het verleden wandelde ik altijd tevreden de praktijk uit maar nu! Ik kreeg een tandarts die je afbrand, een tirade houdt en je als een klein kind toespreekt. Het was absurd en heel debiel. Geen tweede keer voor mij bij deze vrouwelijke tandarts!
goed, vakkundig en zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. ben zeer blij met zohra als mijn behandelend mondhygieniste
Was 10 min te laat voor de mondhygieniste werd niet meer geholpen maar had ook een afspraak met de tandarts een half uur later maar daar heb ik bijna een uur moeten wachten en dat mag wel.zit er over te denken naar een andere tandarts te gaan want wil je een afspraak maken kan je pas over een half jaar terecht .
Zowel voor mijn dochtertje van 2,5 als voor mijzelf werd de tijd genomen. Voor mijn dochtertje werd alles goed uitgelegd en kreeg zij complimenten. Hierdoor was het voor haar een goede ervaring.
In een woord prima!
goed
Goed en netjes
Ik vond het een mooie, grote, praktijk. Fijne mensen en goed behandeld.
De preventieassistent was duidelijk in wat zij ging doen en dar is prettig. Zij adviseerde ook om steeds bij dezelfde persoon te komen.
Zital jaren bij jullie. . Kosten zijn wel enorm gestegen. Moet steeds meer bij betalen. Een kennis zat laatst in Hongarije bij de tandarts. Ook super goede tandartsen daar. En een enorm prijs verschil. Zet me wel aan het denken. Veel mensen klagen hier over. Maar goed alles is enorm gestegen. Verder zie ik dat er veel jonge tandartsen zijn niks mis mee hoor En ook bij jullie pers tekort merk ik.
De mondhygieniste had aandacht voor mij en luisterde naar mij. Ik voelde me daardoor gezien. De behandeling heb ik daardoor als zeer prettig ervaren en zeker een aanrader.
Vanwege de nog goede staat van mijn gebit hebben we enkele opties besproken en vooruitgekeken naar volgende afspraken.
Kon snel komen, ivm loslaten inlay. Keurig en professioneel behandeld, complimenten voor deze jonge tandarts.
Alleen jammer dat ze nu alleen opnam wat er moest gebeuren en dat dat dan pas eind september gedaan kan worden. Haar kan ik aanbevelen!!
Ik had een controle-afspraak. Keurig geholpen. Had 1 gaatje, kan pas over 2,5 maanden terecht voor behandeling. Dit vind ik te lang.
alles was goed en de behandeling van Esther ook
positief
Opmerking Ik kan de laatste vraag, welke tandarts mij heeft behandeld niet invullen, omdat ik de naam vergeten ben. Mijn afspraak was op 29 juni . Fermont geboortedatum 1964
Op tijd. Vriendelijk. Correct
Prettige bejegening en snelle doelgerichte behandeling.
De personen die er werken hebben Geduld patiënt staat op 1
Goedcwerk
Ben al ongeveer 40 jaar zeer tevreden.
gebit goed behandeld.
Prettige deskundige behandeling en altijd vriendelijk
Goed behandel ,en goed ontvangen.
Een nieuwe mondhygienist heeft mijn gebit niet voldoende gereinigd. Ging rommelig te werk, vreemde volgorde.
Het is een fijne praktijk maar hebben helaas niet gelijk plek of vaak niet in de zelfde week
Vriendelijk geholpen, verder ben ik een leek dus ga er vanuit dat het goed is
Goed en vriendelijk maar erg druk
Al meer dan 35 jaar ben ik cliënt bij deze tandartsenpraktijk en ben nog steeds heel erg tevreden!
De kies wilde van geen wijken weten, de mij behandelende tandartsen ook niet. Meer dan een uur gebeiteld,getrek,en geboor, steeds goed voorzien van verdoving, was nodig voor het karwei. Veel respect voor de rustige en zorgzame manier waarop deze tandartsen mij hielpen.
zie boven.
Het resultaat is goed
Veel te grote praktijk, met te lange wachttijden alleen al voor het inplannen van halfjaarlijkse controle en als gezin kunnen we meestal niet met 4en in 1 bezoek. Veel wisselingen wat betreft tandarts die er werken.
Er werd duidelijk uitgelegd wat de tandarts ging doen en wat het vervolg zou zijn en wat ze dacht hoe de genezing zou gaan. Ondanks al mijn verwondingen was de afspraak prettig en ging ze er voorzichtig mee om Dank daarvoor,groeten Matthijs Bruers
Afspraak goed nagekomen qua tijd en behandelingen
Heel goed
Goed
Bij mijn voor laatste bezoek , vond de tandarts een gaatje . De tandarts zou bij het volgende bezoek dat gaatje vullen. Bij mijnl aatste bezoek kreeg ik een andere tandarts, en moest een afspraak maken voor dat gaatje. Vervelend het is bijna 3 maanden later en moet wederom eerder met mijn werk stoppen
De artsen helpen mij altijd goed. Ze zijn vriendelijk en voorzichtig. Ik kom er al jaren en doe het altijd met plezier.
Ik kom al meer dan 30 jaar bij het tandartsenteam en heb nog nooit klachten gehad over vriendelijkheid, kwaliteit en professionaliteit van de tandarts/ mondhygienst.
Nieuwe tandarts binnen de praktijk, was een stukje van mijn vulling afgebroken, kon tot mijn verbazing snel terecht door uitgevallen afspraak. Snel en vakkundig gerepareerd.
Zie hierboven
Heel tevreden over de kwaliteit van Tandartsen De Besterd. En over het advies en vriendelijkheid van zowel tandarts als mondhygieniste. Enige nadeel is dat er heel vaak weinig plek is en de wisseling groot. En dat je lang moet wachten en de tijd slecht bewaakt wordt.
Zowel de mondhygiënische behandeling als de tandarts behandeling wederom goed uitgevoerd. Toen bij de mondhygiëniste een klein stukje vulling afbrak, kon ik dezelfde middag terug naar de tandarts, om dit op te lossen. Hartstikke goed geregeld.
Wordt netjes geholpen
Naar ruim 40 jaar tandarts Holleman te hebben gehad komt deze nieuwe tandarts ook heel goed over.denk wel dat dat goed zit.
Vlotte behandeling en ook grondige inspectie. Met uitleg bij vragen van mijn kant.
Altijd blij als ik weer geweest ben bij Esther. Dan kan ik er weer even tegen.
Ik heb elke keer een andere tandarts! Als ik de praktijk vergelijk met de praktijk waar ik heen ga voor de mondhygiëniste vind ik het een groot verschil. Sommige tandartsen aardig, sommigen minder.
Ik werd zeer vriendelijk en rustig geholpen. Wat zeer fijn is, want je ligt toch altijd wat gespannen in de stoel. Goede uitleg over het verwijderen van het tandsteen.
Ik ben zeer tevreden. Goed en netjes geholpen. Ze nemen de tijd voor je.
kwaliteit en vriendelijk staat voorop.
Ik ben voor een wortelkanaalbehandeling door mijn eigen tandarts doorverwezen naar tandartsteam de Besterd. Ben goed geholpen er werd stap voor stap uitgelegd wat ze gingen doen (wat ik heel fijn vind). Ging ondanks de wortelkanaalbehandeling met een lach naar buiten!
Altijd goed behandeld , zeer tevreden over alle medewerkers , goede uitleg over alles , zou zeker aanraden aan vrienden en bekenden
De tandarts informeerde me duidelijk over de staat van mijn tanden en gaf me advies om problemen te voorkomen met de kostenoverzicht ervan.
soepel
Altijd vriendelijk en deskundig
Er is uitgevoerd wat voorheen was doorgesproken, ik vind altijd fijn als ik van tevoren weet welke behandeling ik krijg.
Ik had een gaatje bij mijn vorige controle. Ik heb daarna 10 weken moeten wachten om het te laten repareren. Terwijl ik elke dag tijd had.
Netjes ontvangen en goede uitleg
Fijne mensen, goede service, prima behandeling.
Netjes en goed geholpen, in ontspannen sfeer.
Fijne mensen en wordt netjes te woord gestaan.
Mijn ervaring is wisselend, 20 jaar geleden dacht ik niet lang meer te leven door een bepaalde diagnose (hartproblemen), daardoor kregen de tanden geen prioriteit, uiteindelijk ben ik 20 jaar verder, de tanden 'doen' het nog, er zijn diverse zwakke plekken, dat is behelpen. Na overeind te zijn gekomen uit de tandartsstoel was ik 2 dagen duizelig. Het was zo erg dat ik mijn hoofd stootte: toen ging het over.
Zeer prettig
Ik kom al jaren bij Esther Sombroek en ben meer dan tevreden.
Voor de eerste keer was mijn tandsteen verwijderen pijnloos! Voorheen zat ik altijd erg gespannen op de stoel tijdens de pijnlijke mechanische tandsreenverwijdering. Deze keer was het totaal anders omdat de vervangster (Linda) alles handmatig deed (op het polijsten na) . Een verademing: ik wil voortaan niet anders meer!
Mijn tandartsbehandeling was perfect. Fijne tandarts, vertelde bij iedere handeling wat hij ging doen. Zeer tevreden. Enige waar ik niet blij mee ben, is dat ik nog steeds niets heb gehoord van jullie over het doorsturen van diverse papieren naar de zorgverzekering. Ik heb hiervoor gebeld en afgelopen donderdag nog aan de balie gevraagd wat de stand van zaken was. Het enige wat jullie moeten doen is papieren doorsturen. Er is bij mij al een bedrag van €700 afgeschreven. Dit is door de zorgverzekering gevraagd en door mij maar daar is nog steeds niets meegedaan. Erg jammer dit…. Heeft betrekking op mijn zoon Bram Schenkels
Telkens als ik een afspraak moet maken, of het nu een controle of een belangrijker iets is, duurt het echt veeeel te lang voordat je terecht kan! Personeel is aardig
Ik kwam voor een second opinion omdat mijn eigen tandarts niet wist wat de beste behandeling was voor een ontsteking in mijn tandvlees en de bijbehorende kies. Wat opviel was dat ik 3x werd gewaarschuwd dat er voor het parkeren betaald moet worden. Fijne service! Ondanks de avond-uren (mijn afspraak was om 20.40 uur) was de receptioniste uiterst vriendelijk. En ook tandarts Kostelijk was heel vriendelijk. Zijn uitleg was heel erg duidelijk en getuigde van grote deskundigheid. En met zijn "diagnose", die met de nodige humor gebracht werd, kan ik echt vooruit. Nogmaals bedankt!
Dit is mijn tweede ervaring bij De Besterd. De vakkundigheid van Herman en het team is geweldig. Je wordt goed op het gemak gesteld. De apex sectie die ik heb gehad is volledig pijnloos verlopen.
Ik had uitgelegd dat in het verleden het niet prettig vond om bij de mondhygieniste te komen omdat zij (een vorige medewerker die er nu niet meer werkt) mij altijd pijn deed tijdens de behandeling doordat zij vaak in mijn tandvlees deed haaken en had ik dagen lang daarna nog pijn eraan. Degene die mijn behandeling deed gisteren deed het veel beter en voorzichtig en nu heb ik helemaal geen last ervan. Mijn man had ook last van de vorige behandelingen en wij hebben even eraan gedacht om er mee te stoppen, of maar 1X/jaar te laten doen, maar nu dat deze laatste behandeling beter ging blijven wij ermee doorgaan zoals normaal. Bedankt voor het luisterende oor en begrip!! Een fijne dag allemaal!! Ik zie haar naam niet in het lijst hier beneden = Cindy (ik had de receptioniste gevraagd hoe mijn heeft behandeld nadat ik klaar was).
Geen op- of aanmerkingen. Prima service en behandeling.
Zie boven
Professioneel, veel aandacht voor de persoon, goede uitleg en zeer bekwaam zowel in het uitvoeren van de handelingen als in het geven van uitleg en het delen en toepassen van medische kennis.
Heel goed
prettig, deskundig, communicatief, goede behandeling, zorgvuldig, hygiënisch.
Goede ervaring, ik vond dat er zorgvuldig met mij werd omgegaan. Goede uitleg wat er ging gebeuren. Ook infomatie achtraf was zeer waardevol. Verder werd ik de volgende dag gebeld, mijn voicemail is toen ingespoken met de vraag hoe het met me ging. Zeer attent.
Ik ben een tandartsmijder. Mijn gebit is slecht en ik ben jaren niet gegaan uit angst. Typisch geval van kop in het zand. Nu moest ik wel want mijn snijtand zat los en moest eruit. Die is eruit getrokken door een aardige, rustige niet oordelende tandarts. Ook de assistente was superlief. Nu meteen een afspraak gemaakt voor een behandelplan bij deze tandarts en hopelijk ook deze assistente. De stap is gezet. Heel blij mee. Zie er uiteraard tegenop maar de ergste angst is weg.
Prima, alleen 10 a 15 minuten als afgesproken tijd binnen geroepen!
Goed en snel netjes geholpen
Begin maart heb ik gebeld ivm klachten, de eerst mogelijkheid voor een consult was in juni. Ook nadat ik aangaf dat ik pijn had en me zorgen maakte was er geen eerder moment mogelijk. In juni bleek de staat van mijn kies zo slechts dat een zeer dure behandeling nodig is.
Wij vinden het jammer dat als je zeker 39 samen als gezin 1 tandarts hebt gehad ( tandarts Holleman) dat je nu niet meer dezelfde hebt. Gelukkig heb ik dat op kunnen lossen, maar vind het jammer dat ik er zelf achter heb moeten komen. En na een afspraak gemaakt te hebben en bevestiging zelfs gekregen voor het herstellen van prothese van mijn kreeg hij te horen dat hij geen afspraak had. Dat ben ik bij jullie niet gewend.
Prima
Mijn ervaring is heel positief en het kan ook niet anders, want ik ben al meer dan 35 jaar bij deze praktijk.
De tandarts die ik dit keer had , was een jonge man die ze vak goed verstond, hij heeft mijn gebit prima hersteld, ik ben zeer tevreden.
ben netjes en vriendelijk ontvangen. op de afgesproken tijd geholpen door Cindy. goede behandeling
De preventie medewerkster heeft vooraf de goede vragen gesteld en mij tussentijds bijgepraat daar waar ik om aanvullende informatie vroeg. De behandeling was goed en op maar.
The clinic ambiance and hygiene at the reception and workplace were good. The dentist was good at his work, detailing what to expect and what was happening. I would highly recommend it.
Ze leggen alles goed uit wat ze van plan zijn.