Tandartsenteam De Besterd
Goirkestraat 37, 5046GD Tilburg
Neemt geen patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:30
-
dinsdag8:00 - 17:30
-
woensdag18:00 - 20:00
-
donderdag8:00 - 17:30
-
vrijdag8:00 - 17:30
Voor actuele informatie: tandartsdebesterd.nl
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Snurk specialist
Team
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Spoed
- Parkeergelegenheid (Betaald)
Na vorige behandeling (controle), die ik als erg slecht heb ervaren, nu een zeer prettige en kundige behandeling (vervangen oude defecte vulling). Tandarts legde duidelijk uit wat ze ging doen en bleef tijdens de behandeling vragen naar mijn beleving als patient. Ook goede interactie met assistente. Na behandeling ook goede antwoorden en acties op mijn aanvullende vragen. Jammer dat zij het team gaat verlaten en elders gaat werken.
Vervanging van vaste tandarts. Neemt de tijd om controle uit te voeren. Ik had wat lichte klachten waar vervolgens ook de tijd voor genomen wordt. Heldere uitleg over mogelijkheden vervolgbehandeling. Al met al prima ervaring.
Heeft mij goed geholpen met duidelijke uitleg erbij. Vriendelijk, meelevend. Ik ben zeer tevreden. Dankjewel
Goede focus, rustig, heldere uitleg, goede samenwerking met assistente. Goed werk afgeleverd!
Goede ervaring geen klachten en geen angst
Zeer bekwaam , vriendelijk en houd je constant op de hoogte waar ze mee bezig is !
Prima tandartspraktijk, goede afspraken en kundig personeel.
Goed
Het resultaat van de behandeling zorgt ervoor dat ik weer lekker kan eten en drinken .
Vriendelijke en vakkundige tandarts
Vriendelijke ontvangst, goede voorlichting waarbij praktische elke stap tijdens de behandeling afdoende toegelicht werd.
Fijne tandartspraktijk. Kom er al van kleins af aan.
Sophie heeft mij duidelijk uitgelegd wat de oorzaak van mijn klachten was en wat ze er aan kon doen. Ik kreeg de ruimte om zelf mijn beslissing te nemen. De behandeling, extractie van mijn (kauw)kies deed ze ook systematisch en legde ze me alles helder en duidelijk uit. Ondanks dat ik haar voor de eerste keer zag wist ze mijn vertrouwen te winnen waardoor ik me over kon geven aan haar vaardige handen.
Geen pijn tand is volledig opgebouwd. Erg tevreden
Pijnloze wortelkanaalbehandeling gehad zonder napijn of ook maar het gevoel dat er iets gedaan was, tegen alle verwachtingen in. Tandarts stelde me op mijn gemak en hield rekening met mijn wensen.
Sophie komt als zorgvuldig en professioneeel werkend over. In vergelijking met vorige tandartsbezoeken is ze wel gegroeid in het persoonlijkke contact. Dat was eerst erg zakelijk/afstandelijk en wat moeilijk te volgen. Nu kwam ze veeel warmer en persoonlijker over. Ook kon ik de uitleg omtrent mijn behandling veeel makkelijker volgen
Sophie is een professionele tandarts die elke stap zegt. Ze legt duidelijk uit. Ze geeft ruimte om vragen te stellen. Ze blijft kalm ook als de patiënt nerveus wordt. Kort om een fijne tandarts.
Dankjewel voor de goede zorgen weer heel blij mee en heel veel succes in Utrecht.
Snelle afspraak mogelijkheden en ongemak goed verholpen
Zeer nauwkeurig legt duidelijk uit wat ze gaat doen en hoe ik het gebid het onderhouden en advies om volgende keer bitings te laten maken
Afspraak op tijd. Duidelijke uitleg tijdens de behandeling.
Wordt altijd goed geholpen.
Over alles ben ik al heel lang tevreden. Langdurig fijn bij tandarts Koopmans onder zijn hoede tot hij onlangs met pensioen ging. Ook met assistenten en waarnemers goede ervaringen tot ik de laatste keer van een nieuwe tandarts een slechte tandbehandeling kreeg met schade aan een voortant. Daarom heb ik mijn komende controleafspraak verzet naar een andere tandarts. Het probleem is geweest dat de laatste tandarts (die ik 2 keer heb gehad) dacht dat een lijntje op een voortand het gevolg was van slecht poetsen en flossen. Ze heeft dat lijntje toen weggeboord en weggepolijst en daarbij een naastliggende voortand beschadigd. Ik kwam daar pas weken later achter. Dat lijntje was echter een overblijfsel van een tandherstelactie van tandarts Koopmans. Het lijntje kwam namelijk door een afplakstripje waarbij aan de onderkant een reparatie met uv-lichtgevoelige lijm is gebruikt Er was een klein hoekje van de tand afgebroken dat door Koopmans werd hersteld. Kortom de laatste keer:: foute diagnose, foute behandeling waardoor een beschadiging is ontstaan. Door jarenlang ervaring met de tandartsenpraktijk heb ik toch verder positief gescoord in deze enquête. Ik beschouw de laatste (slechte) ervaring als een incident en ik kan iedereen de praktijk aanbevelen.
Afgezien van 1 slechte ervaring die overigens snel is verholpen niets dan goede ervaringen.
Ben altijd bang maar wordt wel gerust gesteld fijne tandarts
Zie hierboven
Rustig en duidelijk
Ik vond het ook erg prettig dat ze vriendelijk was tegen haar assistente. Zorgde voor een prettige sfeer
Mijn ervaring is goed. Iedereen is vriendelijk. Heb een hoorapparaat, vind het wel lastig dat ze de mondkapjes nog steeds dragen. Snap het aan de andere kant ook wel.
Rustige tandarts, geeft goede adviezen over schoon houden gebit.
Het was een korte tijd dat ik deze tandarts had maar het is allemaal goed gegaan. Jammer dat ik weer moet afwachten wie de volgende tandarts is maar deze samenwerking was goed.
Fijne uitleg, fijne benadering, professioneel gehandeld.
Prima praktijk
Ik heb haar 1x meegemaakt. Was fijn. Ik moet wel een afspraak maken!!! Maar ik kom er niet aan toe. Er is een kies afgebroken en daar moet een kroon op denk ik.
Prima
Alles word duidelijk uitgelegd.
Aanvankelijk moest ik wennen aan een nieuwe tandarts, i.c. Sophie, die streeft naar een optimaal gebit en gebruik maakt van m.i. wel erg veel X- foto's en computer. Gelukkig stond zij open voor mijn omstandigheden, verhaal en wensen, en kwamen wij al snel tot een akkoord.
Ik word altijd degelijk en duidelijk geholpen.
Sophie heeft mij laatst behandeld en ofschoon naar de tandarts gaan niet mijn hobby is, ben ik wel heel blij met haar. Ze is professioneel vriendelijk en kundig en behandeld mij uitstekend. Sophie, ik hoop dat je nog lang bij De Besterd blijft. Vriendelijke groet, K.
Ik word goed behandeld, hoe niet lang te wachten en het lukt ook altijd om een afspraak te maken op een voor mij gunstig moment. Minpuntje maar niet van wezenlijk belang. Het is erg onpersoonlijk bij jullie, en glimlach of iets aardigs zeggen kost niets. Sinds corona ligt er niets meer te lezen. Of nu weer wel? Zou fijn zijn. Mijn vorige tandarts zei vaak dat het een allegaartje was in mijn mond en dat was niet leuk om steeds te horen ... Wat wil je, een gebit van (toen) 71 jaar waar door vele tandartsen in vele jaren met verschillende technieken aan gewerkt is ...
Vriendelijk en deskundig
Vriendelijk en deskundig.
Prettige tandartspraktijk
Fijne communicatie, goede uitleg. Gewoon echt heel erg fijn hoe er met je omgegaan wordt door de dames. (Met de heren heb ik een wat andere ervaring, vandaar).
Positief
Ik voel me op mijn gemak
Ik zou het prettig vinden als er vaker buiten kantooruren gewerkt ging worden. Maar verder prima praktijk
Na het vertrek van dhr Holleman, heb ik steeds zelf actie moeten ondernemen voor controle. Nu al weer, meer dan 1,5 jaar niets gehoord….
Ik ben prima tevreden over de tandheelkunde hulp
Nauwgezet en professioneel geholpen bij onderhoud van mijn gebit.
Nvt
Niets dan lof over mevrouw Vermeulen. Ik heb nog nooit een tandarts gehad die mijn vulling zo mooi heeft gemaakt. Ik heb haar daar een compliment voor gegeven en dat heb ik nog nooit gedaan bij een tandarts. Een andere bijzonderheid van mevrouw Vermeulen is, dat ze niet alleen het gebit ziet van de patient, maar ook de mens achter de tanden. Klinkt komisch maar het is echt waar. Een zeldzame parel binnen de tandartsenpraktijk. Als ik haar in dienst had zou ik haar nooit laten gaan. Helaas weet ik dat ze gaat vertrekken en ik wens jullie veel sterkte met het verlies van deze bijzondere vrouw. Ik wens haar veel succes in de toekomst, maar dat zal niet nodig zijn. Een parel als deze tandarts straalt vanzelf wel.
Tandarts overlegt, vertelt precies wat ze doet. Ik word met respect behandeld.
Ik wordt altijd goed geholpen
Ik heb eigenlijk in de zomerperiode al een hele slechte ervaring gehad, wat me al heel lang dwars zat. Tijdens corona ben ik niet naar de tandarts geweest en het gevolg zijn meerdere gaatjes. Kiezen moeten er zelfs uit. Ik had voor de coronaperiode al gehoord dat er gaatjes aan ontwikkelen waren. Ik had niet in de gaten hoe snel dat ging. Ik had er verder ook geen last van en tijdens de coronaperiode ging dit natuurlijk ook niet Toen ik in de zomer kwam kreeg ik eigenlijk in zeer negatieve bewoordingen te horen dat ik simpelweg moest luisteren. Ik ben er verder niet op in gegaan om een conflict te voorkomen. Vervolgens moest er snel een kies getrokken worden. Mijn kies brak namelijk tijdens het boren. Maar er was maar 1 uur de tijd voor alles. Alles bij elkaar duurde het 1 uur en 10 minuten en de sfeer werd er nog vervelender op, omdat het uitliep. Want een kies trekken was niet gepland bij dit bezoek. (niet dat ik met die bedoeling er naartoe gegaan was) Ondertussen moet er nog veel gebeuren aan mijn gebit, maar ik ben eigenlijk naar aan andere tandarts aan kijken. Gewoon omdat ik geen zin heb om weer zo toegesproken te worden.
Voel me bij haar op mijn gemak.