Tandartsenteam De Besterd
Goirkestraat 37, 5046GD Tilburg
Neemt geen patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:30 -
dinsdag
8:00 - 17:30 -
woensdag
18:00 - 20:00 -
donderdag
8:00 - 17:30 -
vrijdag
8:00 - 17:30

Welkom bij Tandartsenteam de Besterd!
Tandartsenteam de Besterd bestaat uit een optimale mix van professionals die elkaar aanvullen en samenwerken voor de verzorging van uw gebit. We verwelkomen u graag bij Tandartsenteam de Besterd.
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Snurk specialist

Team
A. Tahmaseb
Implantoloog
BIG nummer: 39051122002
C.C.J. van der Cammen
Tandarts
BIG nummer: 49920179102
F. Boekiwetan
Tandarts
BIG nummer: 69066565002
F. Romeu
Tandarts
BIG nummer: 99926674502
F.D. Holleman
Tandarts
BIG nummer: 9021603602
H.M. Kostelijk
Endodontoloog
BIG nummer: 59022203902
I. Oral
Mondhygiënist
J. Penedo Windmeijer
Tandarts
BIG nummer: 69925895502
J.C.M. Van Genugten
Mondhygiënist
L. van Steyn
Tandarts
BIG nummer: 59928350802
M. Aerns
Mondhygiënist
M.A. Roes
Tandarts
BIG nummer: 69919827802
S.R. van Beek
Tandarts
BIG nummer: 19919951502
V. Birtek
Mondhygiënist
Z.S. Witstein
Mondhygiënist

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Spoed
- Parkeergelegenheid (Betaald)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wellicht dat u contact met de praktijk kunt leggen om de ontevredenheid te bespreken, mocht u dat nog niet hebben gedaan. Mvg, Erika, Customer Care
Doet het goed, vriendelijk en professioneel
Hartelijk dank voor deze review en blij dat u tevreden bent!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Erg goede behandeling bij de mondhygiëniste gehad. Waar wat een saaie praktijk zeg. Ik heb ook altijd het idee dat ik daar stil moet zijn, als in een bibliotheek. En dan een paar gekrulde tijdschriften en speelgoedjes in de hoek en wat oude stoelen. Vreselijk toch? Waarom maken ze zo'n wachtruimte niet gewoon gezelliger? Het is voor veel mensen al niet hun favoriete plek dus DOE DAAR IETS MEE!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor uw positieve beoordeling, Eric van Berkel! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Erg onbeleefd personeel zowel receptioniste als assistent-tandarts. Tonen geen empathie en gaan niet correct en klant gericht met een klacht om. Aangeven dat ze wellicht een fout hebben gemaakt is heel moeilijk voor ze. Na verzoek het netjes op te lossen is me de mond gesnoerd en verteld, als ik niet tevreden ben alles opnieuw te moeten laten zetten, uiteraard kosten voor mijzelf. Ik beveel deze praktijk niemand aan. Heb me direct uit laten schrijven en ga naar een praktijk waar ze je wel behandelen als patiënt en niet als een nummertje.
Prima tandarts
Bedankt voor uw beoordeling, TheRingCorsa! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Voor een goede behandeling naar de besterd gaan. Ik kom er 20jaar en ben er heel blij mee!
Beste G Tol, bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u na al die jaren nog steeds tevreden bent! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Miny Alards, bedankt voor de beoordeling! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Kom hier al jaren. Heb eigenlijk nooit problemen. Ook komt het zelden voor dat ik bij een andere tandarts terechtkom. Wellicht heeft dat ook te maken met hoe flexibel jezelf bent. Ook met mond hygienistes nooit een probleem. Kortom voel ik me hier op mijn gemak en wordt vakkundig geholpen.
Beste Ad de Beer, dank voor uw vriendelijke woorden en uw positieve beoordeling. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Rishi Pitai, dank voor uw positieve beoordeling! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Marc de Leeuw, bedankt voor uw positieve beoordeling! Mvg, Tandartsenteam De Besterd
Kom al jaren bij het tandartsenteam. Altijd een goede behandeling, maar iedere keer een andere tandarts of mondhygiëniste. Kan dat niet anders?
Prettige ervaring, vriendelijke medewerkers en specialist. Gaf duidelijk aan waar hij mee bezig was gedurende de behandeling. Mijn angst en bezorgdheid waren totaal overbodig.
Beste Barbara Przybyszewska, dank voor uw positieve beoordeling en uw vriendelijke woorden. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste C. Aders, dank voor uw beoordeling! Mvg, Team Tandartsenteam de Besterd
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste John Roestenberg, bedankt voor uw positieve beoordeling! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Joost, dank voor uw positieve beoordeling! Mvg, Team Tandartsenteam de Besterd
Vlot en pijnloos geholpen
Beste Ton Beije, dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat wij u naar tevredenheid geholpen hebben! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
prima geholpen door de mondhygiëniste en de baliemedewerkster deed haar best om een geschikt tijdstip voor afspraak bij tandarts voor mij te vinden - jammer dat het niet eerder kan maar dat ligt aan mijn verzoek. Tip: bij dit warme zomerweer zou een watertankje om iets te drinken tijdens t wachten niet verkeerd zijn....
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Jol -, dank voor uw positieve beoordeling! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Zeer goede, moderne tandartsen praktijk! Vriendelijke, meedenkende mensen met begrip voor angst of pijn! Vind het erg onterecht dat er zoveel negatieve reacties staan! Overal kan er wel eens een misverstand zijn, maar juist bij een tandarts, een plaats waar mensen niet graag komen, moet je juist even goed nadenken of het ongenoegen wel terecht is. Ik heb er ook pijn ervaren, maar helemaal pijnloos is het bijna nooit. In goed overleg is er vaak een mogelijkheid tot verdoven.
Beste Ray Dio, bedankt voor de positieve beoordeling. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Tot ziens in onze praktijk! Mvg, Team Tandartsenteam De Besterd
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste D. Riethoven, dank voor uw positieve beoordeling! Mvg, Tandartsenteam de Besterd
Service kan beter, wortelkanaalbehandeling was prima in orde
Geen fijne praktijk. Je kunt vrijwel nooit snel terecht en je wach tot je 'n ons weegt; de afspraken lopen altijd uit. En om alleen al een afspraak te maken sta je makkelijk 20 minuten in de wacht. Sorry, maar waar maak je dan een afspraak voor? Deze praktijk heeft te weinig capaciteit voor het aantal patiënten dat ze aannemen. Oh ja en van opzeggen maken ze ook een hocuspocus... Wat een wanpraktijk zeg, wauw.
Heel fijn geholpen door Eva van Vught. Was de 1ste keer dat ik bij haar was na tientalle jaren bij dr de Vey Mestdagh. Zag er tegenop, maar prima!
(Vertaald door Google) Beste in Tilburgggg (Origineel) Bestee in Tilburgggg
Beste E- Playa, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Mvg, Tandartsenteam de Besterd
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Pols, Bedankt voor de positieve beoordeling! Mvg, Tandartsenteam de Besterd
Afspraak telefonisch gemaakt. Kreeg een bevestiging en een herinnering per mail. Fijne wachtruimte. Kwam 15min te vroeg aan, maar was binnen paar minuten aan de buurt. Vriendelijke personeel en nog vriendelijker tandarts.
Beste Jid Ebrahimi, Fijn dat u zo tevreden bent. Ik ga het delen met mijn collega's. Tandartsenteam de Besterd
Een 2e review schrijven was helaas niet mogelijk maar mijn eerdere kritieken blijven staan, krijg niet de indruk dat het gaat veranderen. Aanspreekpunt mbt klachten is zelden of nooit aanwezig, ook op de dagen (na aanvraag) dat deze aanwezig zou moeten zijn was dat niet het geval. Wat mij betreft nog steeds 0 sterren waard.
Goede uitleg en fijne receptie
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste child hood, Bedankt voor uw beoordeling! Mvg, Bas
Gebeld omdat een kroon was losgekomen, kon direct komen en ben prima geholpen. Top service!
Beste meneer van Gestel, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Ik ga het delen met mijn collega's. Mvg, Bas
Ze hebben veel teveel patiënten voor veel te weinig tandartsen. Wil je meer dan een controle, dan is 't standaard "We zitten helemaal vol, kom over 2 maanden maar terug".
(Vertaald door Google) Onbeleefd en niet behulpzame personeel (Origineel) Rude and unhelpful staff
Wat een kliniek, waar zal ik eens beginnen... Bij deze kliniek wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, een praktijk die zich alleen bezig houd met geld en niet met je gebit. Receptie die je afsnauwt en waar geen lach vanaf kan. Tandartsen die elkaar tegen spreken en geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Er worden behandelingen in gepland tegen je wil in en hebt er zelf niks tegen in te brengen want anders wordt je gewoon niet meer geholpen. Ik raad deze praktijk dan ook bij niemand aan en ga mezelf dan ook uitschrijven bij deze praktijk.
Na elk bezoek aan de tandarts of mondhygieniste loop ik langs de receptie en maak ik een afspraak voor de volgende keer. Toen ik dat in februari deed bij de receptie voor vandaag (het is nu dinsdag) was de receptioniste Mariëtte bezig met verkoop van stokertjes en het aannemen van de telefoon (wilt u even wachten? Ja hoor). Vanochtend hoorde ik dat ik dat mijn afspraak niet in het systeem stond en dat de mondhygieniste met verlof was. Erg vervelend om voor niks te komen. Ze zei je kan vanavond 18:40 of morgenochtend om 09:40 (vandaag is her dinsdag dus morgenochtend is dan woensdag!) terecht bij een andere mondhygiëniste. Dus ik koos voor morgenochtend. Later ontvang ik een bevestiging, staat er in de mail dat ik niet woensdag maar donderdag (!) de afspraak heb. Ik heb meteen gebeld en de receptioniste Colette erop gewezen dat ze zei ‘morgen’ terwijl er in de bevestiging donderdag staat. Ze zei eerst nog doodleuk: maar die ene mondhygieniste werkt helemaal niet op woensdag. Nog een geluk dat ik vandaag de mail zag anders stond ik morgenochtend voor de tweede keer voor niks aan de balie. Er is toch een regel dat als je niet op komt dagen dat er dan toch een rekening wordt gestuurd? Hoe zit dat andersom? Als je als patiënt/klant 1 keer en dus bijna 2 keer voor niks komt? Ben daarom erg teleurgesteld in de receptie. Mijn tandarts (Roes) en mondhygieniste (Las) zijn overigens vaklui.
Ik raad aan
Beste Michal, Bedankt voor de positieve beoordeling! ^Bas
Ben al maanden bezig om een afspraak te krijgen maar krijg steeds antwoord apparaat wat moet je doen om een afspraak te maken .was altijd goed gegaan maar laatste jaar niet
In eerste instantie “problemen” met een tandarts die in aanloop naar zijn pensioen zijn werk al jaren niet meer naar behoren deed om vervolgens door zijn schofterige vervanger de rekening gepresenteerd te krijgen. Ook zijn vervanger dacht lollig te zijn en gaf aan de behandeling niet uit te willen voeren (de behandeling waar ik aanvankelijk de afspraak voor had gemaakt) tenzij ik ook andere behandelingen onderging waar niet direct haast bij was. Zelden zo'n schofterig gedrag meegemaakt bij een Tandartsenpraktijk. Professionaliteit is bij deze praktijk ver te zoeken, zal deze ook bij niemand aanbevelen. Heb me na mijn bezoek vandaag per direct uit het systeem laten verwijderen. **Heet overigens ook geen Nicky.
Beste Nicky, Bedankt voor de feedback. Ik ga het delen met mijn collega's op de praktijk. ^Bas
Wat een drama praktijk. Door mijn vaste tandarts doorverwezen naar deze praktijk voor een specialistische behandeling. 45 minuten laat men mij wachten. Bij aanvang van de behandeling geef ik aan dat een excuus toch wel op zijn plaats zou zijn, maar helaas! Tandarts blijkt een hippie met paardenstaart te zijn met vieze handen. Ik heb ervoor gekozen de behandeling niet door hem te laten plaatsvinden.
Beste Vincent, bedankt voor de terugkoppeling. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring hebt gehad. Ik ga deze feedback delen met mijn collega’s op de praktijk. ^Rachèl
(Vertaald door Google) ik weet niet eens of deze ongeorganiseerde tandheelkunde een ster nodig heeft, ik heb de afgelopen 6 maanden geprobeerd een afspraak te maken voor mijn tanden, ze lijken altijd te vergeten waarvoor ik daar ben, ze blijven me rondduwen en nog meer beledigingen toevoegen letsel, ze missen empathie! ga hier niet heen !! (Origineel) i dont even know if this unorganized dentistry needs a star, i have been attempting to make an appointment for my teeth for the past 6 months they seem to always forget what i am there for, they keep pushing me around and to add more insult to injury, they lack empathy! don't go here!!
Deze Google-recensie is zonder tekst