Tandheelkundig Centrum Kralingen
Slaak 24, 3061CS Rotterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 16:30
-
dinsdag8:00 - 20:00
-
woensdag8:00 - 16:30
-
donderdag8:00 - 16:30
-
vrijdag8:00 - 16:30
-
zaterdag8:00 - 16:30
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Biologische tandheelkunde
Mondzorgprofessionals (zzp'ers)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Mondhygiënist met voedingsadvies
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Lasertherapie
- Spoed
(Vertaald door Google) Slechte bedrijfsethiek. De praktijk Klanten boetes laten betalen voor hun eigen fouten.
Als u gedwongen wordt zaken met hen te doen, vraag dan naar de kleine lettertjes en verborgen kosten die niet bij alle EU-burgers bekend zijn.
(Origineel)
Bad business ethics. The practice Charging customers fines for their own mistakes.
If forced to do business with them ask for the fine print and hidden cost not known to all EU citizens.
Ik ben vaker bij de mondhygienist geweest en ben goed geholpen. De gaatjes worden op tijd en preventief aangegeven en doorverwezen naar de tandarts. De rest van de medewerkers (balie) is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn flexibel wat de agenda betreft.
Ik ben sinds een jaar bij deze tandarts en ik ben er zeer tevreden over. Ik had een ongelukje waardoor er een paar voortanden beschadigd waren. Na een een facings behandeling zagen ze er weer prachtig en stralend uit.
Daarnaast dat je vakkundig wordt geholpen is de personeel ook heel aardig. Ik zal iedereen deze tandarts aanraden.
Beste Mevrouw Emerencia,
Wij danken u zeer voor uw positieve beoordeling. We zijn erg blij dat tevreden bent met de resultaat van uw facingen.
mvg
Team Tandheelkundig centrum Kralingen
Vriendelijke personeel wordsnel geholpen
Beste Adalet,
We willen u namens onze team bedankten voor uw positieve beoordeling en natuurlijk de vertrouwen dat u en uw familie heeft in onze behandelaars. Tot volgende halfjaarlijkse controle.
Mvg
Team tandheelkundige centrum kralingen
Bijna 50 euro voor 1 minuut oppervlakkig in je mond kijken. Daarna natuurlijk aandringen op nog een afspraak om nog meer geld af te troggelen, maar geen duidelijkheid over wat de verdere behandeling zou moeten zijn.
Geachte heer/mevrouw,
Helaas kunnen we u niet vinden in onze patiënten bestand.
De tandarts tarieven zijn wettelijk vast gelegd. Zou u graag wat specefiek kunnen aangeven om welke behandeling het ging. Onze tandartsen geven altijd vooraf aan de behandeling een begroting. Zo lang u geen akkoord tekent wordt geen behandeling uitgevoerd. Een consult bij tandarte kan variëren in prijs is afhankelijk of er foto's zijn gemaakt.
Nogmaals we kunnen u helaas niet vinden in onze patiënten bestand. We verzoeken u graag om een mail te sturen naar info@tandartskralingen.nl ter attentie van onze management of directie. Ondanks dat uw naam onbekend is in onze patiëntenbestand , willen wij graag reageren op uw klacht.
Mvg
Management team tandheelkundige centrum kralingen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne ervaring gehad!
Beste Laila,
Bedankt voor je positieve beoordeling.
Mvg
Team Tandheelkundige centrum Kralingen
Personeel is zeer vriendelijk, hygiënisch en geven duidelijk advies. Tevens hebben ze ervoor gezorgd dat ik geen angst meer heb om naar de tandarts te gaan.
Beste Herascovic,
We danken u zeer voor uw positieve reactie. We vinden erg fijn dat u minder angstig bent voor de tandarts.
Mvg.
Team Tandheelkundige centrum kralingen
Ik heb de behandelingen hier als zeer prettig ervaren na jaren lang angstig te zijn voor de tandarts. Zowel de mondhygiënist als de tandarts waren erg aardig en zeer professioneel. Ze namen de tijd voor me en legde alles netjes uit.
Enorm dankbaar dat ik deze praktijk heb gevonden!!
Beste Fabian,
We zijn erg blij dat u de behandeling prettig heeft ervaren. We zijn blij dat u over uw tandarts angsten heen bent, en dankt voor uw vertrouwen.
Mvg,
Management team tandheelkundige centrum Kralingen
(Vertaald door Google) Zeer professionele behandeling en een bekwame arts. Geen lange wachttijden. Zou deze studio ten zeerste aanbevelen.
(Origineel)
Very professional treatment and a competent doctor. No long waiting times. Would highly recommend this studio.
Beste Anica,
Bedankt voor je positieve reactie. We zijn erg blij dat je tevreden bent over onze zorgverlening.
Zeer vriendelijke en professionele team. Ze houden rekening met de wensen van de patiënt en de kosten en de informatie is heel duidelijk.
Beste heer Hoang,
Bedankt voor uw positieve beoordelingen.
Mvg
Team tandheelkundige centrum Kralingen
Ik ben al jaren ingeschreven bij Tandheelkundig Centrum Kralingen en ben altijd zeer tevreden over hun informatievoorziening en behandelmethodes. Dankzij hun preventief onderhoud en advies over gebitsreiniging is mijn gebit in een uitstekende conditie. Ook ben ik enorm tevreden met de plaatsing en onderhoud van mijn kronen. Twee waren geplaatst vanwege een esthetische reden en ben er tot op de dag van vandaag ontzettend blij mee. Tandheelkundig Centrum Kralingen is voor wat mij betreft een aanrader.
Geachte Heer Looye,
We danken u zeer voor de positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u tevreden bent onze dienstverlening en ons aanraad als tandartspraktijk.
Met vriendelijke groeten,
Team tandheelkundige centrum Kralingen
Prettige behandelingen met ruimte voor uitleg en feedback. Prima openingstijden, afspraken systeem en erg klantvriendelijk.
Beste Bushra,
Bedankt voor je positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u de behandeling positief heeft ervaren.
Mvg
Team tandheelkundige centrum kralingen
Top praktijk! Zeer vriendelijke en bekwame personeel. Ik ben erg goed over mijn angsten heen geholpen. Ben er zeer blij mee. En ik raad iedereen deze tandarts aan👍
Zeer tevreden over de behandeling bij de heer Foruz.
Beste Mevrouw Asifi,
We willen u bedanken voor de positieve beoordeling. Heel fijn dat u de behandelingen bij de heer Foruz goed heeft ervaren.
Tot de volgende halfjaarlijkse controle
met vriendelijke groeten,
Team tandheelkundige centrum Kralingen.
Zeer vriendelijk personeel.
Zeer tevreden over de behandeling
Na vele jaren angst voor de tandarts te hebben gehad heb ik een super tandarts in Kralingen gevonden. Heel aardig , attent en zorgvuldig; een pijnloze behandeling bij de mondhygiënist! Ben super tevreden. Heel erg bedankt!
Geachte Heer,
We danken u zeer voor u positieve reactie. We zijn erg blij dat u de behandelingen pijnloos hebt ervaren. We welkom u van harte bij ons in de praktijk. Tot de volgende halfjaarlijkse controle.
mvg
Team Tandheelkundige centrum Kralingen
Heel onhygiënisch. Tandarts ging met blote handen in de mond behandelen. Ook een heel onaangename geur van de arts. Ik raad het niemand aan
Geachte Mevrouw,
Helaas kunnen we u niet vinden in onze patiënten bestand.
Onze tandartsen werken strikte volgens de richtlijnen WIP. We kunnen u verzekeren dat we ten alle tijden volgens deze richtlijnen werken. Het is absoluut ondoenlijk dat een van onze artsen zonder handschoenen te werk zouden gaan.
Nogmaals we kunnen u helaas niet vinden in onze patiënten bestand. We verzoeken u graag om een mail te sturen naar info@tandartskralingen.nl ter attentie van onze management of directie. Ondanks dat uw naam onbekend is in onze patiëntenbestand , willen wij graag reageren op uw klacht zodat we u toch kunnen verzekeren dat we strikt volgens de werkgroep infectie preventie protocollen werken (WIP-Richtlijnen).
Met vriendelijke groeten
Team Tandheelkundige centrum kralingen
Heel vriendelijk mensen zeer tevreden
Beste Mevrouw Azimi,
Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u tevreden bent over behandeling van u kinderen bij dhr. Masi en mevrouw zinat. We zijn altijd tot u dienst.
Met vriendelijke groeten,
Team Tandheelkundige centrum Kralingen
Super tevreden over deze praktijk! Van tandarts tot mondhygiënist en van implantoloog tot tandprotheticus , ze nemen de tijd voor je en leggen duidelijk uit wat er gedaan moet werden, Doen niets onnodig en leveren zeer goede werk af. Dank jullie wel!
Beste Jaffar,
We danken u zeer voor de positieve beoordeling. We zien u bij de volgende halfjaarlijkse controle.
Met vriendelijke groeten,
Team Tandheelkundige centrum Kralingen
(Vertaald door Google) Ik ben hier al 6 jaar patiënt. Ik heb veel meegemaakt samen met Nick, die momenteel weg is voor studie. De zaak was nogal ingewikkeld, maar hij deed geweldig werk. Mijn tandartsen zijn altijd zeer behulpzaam, vriendelijk, professioneel geweest en hebben alle informatie verstrekt die ik nodig had, inclusief verzekeringsgerelateerde zaken.
(Origineel)
I have been a patient here for the last 6 years. I went through a lot together with Nick, who is currently away for studying. The case was rather complicated, but he did a great job. My dentists have always been very helpful, friendly, professional and providing all information I needed to know, including the insurance related matters.
Beste Vasileva,
Heel erg bedankt voor je positieve reactie. We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze tandartsen. Mvg,
Team Tandheelkundige centrum Kralingen.
Elk halfjaar ga ik met een gerust gevoel naar Tandheelkundig Centrum Kralingen. Ze vragen altijd netjes of ik nog klachten heb & geven deskundig advies als ik mondproblemen heb.
Beste Taher,
Bedankt voor je positieve review. Tot de volgende halfjaarlijkse controle.
Mvg
Team Tandheelkundige cetrum Kralingen
ik ben hier onlangs geweest, het vriendelijk personeel heeft mij op mijn gemak gesteld. Ik ben zeer tevreden!
Zeer vakkundig, goede uitleg door mondhygienist, in mijn geval de heer Zabi.
Uiterst tevreden over de behandelingen
Beste Mevrouw Bezem,
Vandaag was u bij ons voor de behandeling. We zijn erg blij dat u tevreden bent met de behandelingen bij dhr. Zabi.
We danken u zeer voor de positieve review.
Met vriendelijke groeten,
Team Tandheelkundige centrum Kralingen
Na vele jaren angst voor de tandarts te hebben gehad heb ik een super tandarts in Kralingen gevonden. Zeer vriendelijk, attent en zorgvuldig; een pijnloze behandeling bij de mondhygiënist! Ze zijn zeer goed, heeft mijn tanden grondig gereinigd en weer mooi wit gemaakt!
Heel vriendelijke team!
Beste Hans,
We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze behandelingen. We hebben samen met u een mooi resultaat geboekt. Bedankt voor u review.
Tot de volgende controle,
Mvg
Team Tandheelkundige centrum Kralingen
Een geweldige team. Zeer vriendelijk en meedenkend qua budget. Houden rekening met je angst en spanning. Zeer prettige ervaring.
Geachte Heer Faker,
Zeer dank voor uw positieve review. We zijn zeer blij dat u tevreden bent met onze zorgverlening.
Tot de volgende half-jaarlijkse controle
Mvg
Team Tandheelkundig centrum Kralingen
(Vertaald door Google) Heel erg bedankt mevrouw Mangal. Ik ben zeer tevreden over de behandeling....:)
tot binnenkort
(Origineel)
merci beaucoup madame Mangal. Je suis très satisfait du traitement....:)
à bientôt
Zeer fijne praktijk met veel hart voor de patienten
Professionele praktijk en super vriendelijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom al ruim 10 jaar bij deze tandarts. Ik was altijd bang om naar de tandarts te gaan, maar hier heb ik dat totaal niet. Afspraak met het hele gezin is mogelijk en ook op zaterdagen. Vriendelijke, behulpzame en goede tandartsen en mondhygiënisten zijn hier werkzaam. Ze denken ook met je mee voor het beperken van je kosten/ eigen risico etc.
Beste mevrouw Mughal,
We zijn heel blij dat u tevreden bent met onze diensten. We zullen uiterste ons best doen om jullie blijven goede zorg te verlenen. We danken u voor de reactie
Mvg
Team Tandheelkundige centrum Kralingen.
De tandartsen zijn heel duidelijk in wat er moet gebeuren aan mijn gebit en dat vind ik heel fijn
Beste Jecety,
We zijn erg blij dat je tevreden bent!
Bedankt voor je reactie,
Mvg
Team Tandheelkundige centrum Kralingen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vakkundig geholpen.
Mijn gebit voelt weer gezond en schoon aan na de bezoek bij de mondhygiënist.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top praktijk!
Ik ben altijd zeer vriendelijk ontvangen. De mondhiegienst van deze praktijk zijn geweldige professioneels. Ik ben super tevreden!!!
Altijd even behulpzaam en flexibel. Snel geholpen met mijn pijnklachten. Topp
Top behandeling van zeer kundig personeel
(Vertaald door Google) Ik heb ooit meerdere vullingen laten doen bij deze tandartskliniek Tandheelkundig Centrum Kralingen (TCK). De eerste tandarts heeft veel diep in mijn tanden geboord waarvan ik betwijfel of het nodig is, en toen ik dat vroeg, legde hij het gereedschap neer zonder verdere uitleg over de noodzaak van de behandeling en schreeuwde grof tegen me: je weet alles, dan laat je het zelf doen!
In weken was er één vulling losgebroken na de behandeling. Later tot mijn verbazing vroeg de volgende tandarts van dezelfde kliniek me zelfs wie die vulling deed en zei dat het niet nodig was. Maar sinds ik deze tweede openhartige behandeling kreeg hoewel het de schuld van hun eigen collega van TCK bleek te zijn, vertrouwde ik ze nog steeds.
Tot voor kort werd ik bij een controle op de hoogte gesteld van een probleem met tandvleesontsteking en kreeg te horen dat de parodontitissituatie erg slecht is en dat ik een speciale diepe reinigingsbehandeling nodig heb die verdoving nodig heeft en tot 1050 euro + een noodzakelijke vulling van 86 euro kost. Als ik het niet snel doe, moeten ze me naar een ziekenhuis sturen voor een operatie. De statuscheck kost meer dan 165 euro en dat was voor mij alarm. Ik betwijfel het en ze zeiden dat je online prijsreferenties kunt controleren. Ik heb een andere tandarts B geraadpleegd voor een second opinion, alleen om de service en prijs te vergelijken. Maar tot mijn grote verbazing zei tandarts B na een zorgvuldige controle en ook met röntgenfoto's dat de situatie niet zo erg is dat een speciale behandeling nodig is en dat een normale reiniging voldoende is. Ik heb ze de vorige diagnose verteld en nogmaals om bevestiging gevraagd en tandarts B is daar heel zeker van. Bovendien bevatte het advies geen vulling. Ik verloor het vertrouwen van TCK, maar misschien alleen uit oogpunt van medisch advies.
Maar dagen daarvoor kreeg ik een e-mail van Infomedics B.V., waar ik nog nooit van had gehoord, met het verzoek om een betaling voor TCK, maar zonder gedetailleerde informatie of factuur. Ik betwijfel zelfs of het een phishing mail is dus heb ik TCK gebeld voor bevestiging. Ze zeiden samen te werken met Infomedics om de factuur door te sturen naar de verzekeringsmaatschappij. Bij afwijzing zal Infomedics de patiënt vragen om te betalen. Maar ik vind dit niet leuk omdat 1. TCK zei dat ze de factuur naar de verzekeringsmaatschappij zullen sturen, maar heeft me nooit verteld dat het via een derde partij zal gebeuren dat mijn persoonlijke medische gegevens worden verwerkt. Het is een inbreuk op mijn privacy en ik betwijfel of het legaal is. 2. Bij tandarts B wist de assistente duidelijk dat ik mijn verzekering zelf moest betalen en later de kosten moest declareren, dus drukte B de rekening direct voor mij af. Terwijl dit probleem met het afhandelen van de betaling wordt veroorzaakt door een gebrek aan kennis of een fout van TCK, wat ik niet leuk vind. 3. Ik kan een rekening niet betalen zonder gedetailleerde factuur, die ik ook naar de verzekeringsmaatschappij moet sturen. Dus ik vroeg TCK om een e-mail te sturen met een factuur zodat ik de kosten van de verzekering kon declareren, maar ze weigerden dit en vroegen me contact op te nemen met Infomedics voor een factuur. Ik heb geweigerd omdat ik GEEN ENKELE juridische band heb met Infomedics, noch hun cliënt, noch met mijn toestemming enige dienst via hen gedaan. De last mag niet op mij worden gelegd. Toen ik dit aan TCK uitlegde, antwoordde hun assistente met een zeer onbeschofte en ongeduldige stem die haar standpunt herhaalde en waarschuwde dat als ik niet naar haar herhaling luister, ze de telefoon zal ophangen. Mijn eenvoudige verzoek is dat ik geen contact wil opnemen met Infomedics waarmee ik niets te maken heb, en mij de factuur voor de betaling wilt sturen. Ze hing op zonder op mijn verzoek te reageren. Later, toen Infomedics mij de betalingsgegevens stuurde, kwam ik erachter dat TCK een factuur naar Informics stuurt die een deel van de verzekering en het resterende deel van de patiënt zal claimen. Maar dit is me nooit uitgelegd door TCK terwijl ze er gewoon op stonden dat ik niet eens een factuur voor dit betalingsverzoek kan krijgen, wat me in verwarring bracht.
Ik voel me erg slecht over hun service op deze manier en raad mensen ten zeerste aan om deze kliniek zoveel mogelijk te vermijden.
(Origineel)
I had once several fillings done by this dentist clinic Tandheelkundig Centrum Kralingen (TCK). The first dentist did a lot of deep drilling in my teeth which I doubt if it's necessary, and when I questioned so, he put down the tools without further explanation of the necessity of the treatment and shouted rudely at me: You know everything, then let you do it by yourself!
In weeks, one filling was broken loose after the treatment. Later to my surprise, the next dentist of the same clinic even asked me who did that filling and said it's unnecessary. But since I got this second candid treatment though it turned out to be the fault of their own colleague of TCK, I still trusted them.
Til recently, I was notified at one check for gum infection problem and was told that the periodontitis situation is very bad and I need a special deep cleaning treatment that needs anesthesias and costs up to 1050 euro + a necessary filling of 86 euro. If I don't do it quickly, they will have to send me to do operation in a hospital. The status check costs over 165 euro which raised my alarm. I doubt it and they said you can check online price references. I consulted another dentist B for second opinion, only to compare the service and price. But to my great surprise, after a careful check and also with X-ray photos, dentist B said that the situation is not so bad as to require a special treatment, and a normal cleaning is sufficient. I told them the previous diagnosis and asked again for confirmation and dentist B is very sure. Moreover, the advice didn't include any filling required. I lost trust of TCK, but maybe only from viewpoint of medical advice.
But days before, I received an email from Infomedics B.V., which I never heard of, requesting a payment for TCK, but without any detailed information or invoice. I even doubt if it's a phishing email so I called TCK for confirmation. They said they have cooperation with Infomedics to forward invoice to the insurance company. If rejected, Infomedics will request the patient to pay. But I don't like this because 1. TCK said they will forward the invoice to insurance company, but never told me that it will be done through third party that my personal medical information is being handled. It's an infringement of my privacy and I doubt if it's legal. 2. At dentist B, their assistant clearly knew that my insurance needs me to pay myself and claim the costs later on, so B printed invoice for me directly. While this trouble of handling payment is caused by lack of knowledge or fault of TCK, which I don't like. 3. I can't pay a bill without detailed invoice, which I also need to send to the insurance company. So I asked TCK to send an email with invoice for me to claim the costs from the insurance, but they refused to do so and asked me to contact Infomedics for invoice. I refused because I don't have ANY legal connection with Infomedics, neither their client nor under my consent any service done through them. The burden should not be put on me. When I explained this to TCK, their assistant replied in a very rude and impatient voice repeating her stance, and warned that if I don't listen to her repetition, she will hang up the phone. My simple request is I don't want to contact Infomedics which I have no business with, and please send me the invoice for the payment. She hung up the call without response to my request. Later when Infomedics sent me the payment details, I found out that TCK sends invoice to Informedics which will claim partly from the insurance and the remaining part from the patient. But this was never explained to me by TCK while they just insisted that I can't get even an invoice for this payment request, which confused me on this.
I feel very bad of their service like this and strongly advice people to avoid this clinic as far as possible.
Ga hier niet naar toe. Oplichters vooral Alex laat je eerste keer denken het is goed daarna ziet die gaatjes in je mond en dingen zoveel als je kunt betalen. Hij trekt je leeg als het kan. Ben je verzekerd voor een bepaald bedrag dan komen je kosten daar elk jaar heel toevallig op uit. Als je de facturen checkt die ze opsturen naar je verzekering ga je zien dat ze ipv van de 20 min die ze hebben gereinigd 30 min door berekenen. Tandartspraktijken als deze moeten echt gesloten worden om mensen te beschermen tegen kwakzalverij
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gister geweest met kiespijn, kies was helaas niet meer te redden. Maar de service en klantvriendelijkheid is top.
Deze Google-recensie is zonder tekst
the cost for a simple and only-gum in-take here (excluding x-ray and any quick treatment) is higher than the cost I paid for the emergency gum treatment (with x-ray and quick gum/teeth cleaning treatment) at the Erasmus M.C. Felt weird about the conversion with dentist there, no good feeling. After that it felt like a complete rip-off when I had to pay almost 100 euros for a simple intake, which I was not informed upfront!
(Vertaald door Google)
de kosten voor een eenvoudige en alleen-tandvleesinname hier (exclusief röntgenfoto en eventuele snelle behandeling) zijn hoger dan de kosten die ik heb betaald voor de spoedbehandeling voor tandvlees (met röntgenfoto en snelle tandvlees-/tandreinigingsbehandeling) bij de Erasmus M.C. Voelde me raar bij de ombouw met tandarts erbij, geen goed gevoel. Daarna voelde het als een complete afzetterij toen ik bijna 100 euro moest betalen voor een simpele intake, waar ik vooraf niet van op de hoogte was gebracht!
Je kunt snel bij ze terecht. De tandarts verzekerde ons voor, gedurende en na de intake ervan dat ze even duur zijn als normale tandartsen, dit terwijl we nog helemaal niet over kosten aan het praten waren. Het ging ons om de behandeling en de snelheid. Dit is altijd een slecht teken als iemand alleen maar over geld aan praten is. Aan het einde van de intake check snapte we waarom. Alleen de intake was al 100+ euro voor 1 persoon en ze wilde 600+ euro vragen voor de behandeling (tandvlees ontsteking).
Snap nu dus gelijk waarom je snel bij ze terecht kan. Je kan voor max 300 euro naar het ziekenhuis en daar doen ze alle behandelingen dezelfde dag nog. Deze spoedservice is 3x zo duur dan een normale tandarts. Echter is deze specifieke tandartspost 6x zo duur dan een normale tandarts en dus 2x zo duur als een bezoek aan het ziekenhuis.
The employees are not bad but the organisation of the clinic is dreadful, I passed thru 4 different doctors in 3 years. The owner should check himself why their employees are leaving.
(Vertaald door Google)
De medewerkers zijn niet slecht, maar de organisatie van de kliniek is vreselijk, ik ben in 3 jaar door 4 verschillende artsen gegaan. De eigenaar moet zelf controleren waarom zijn werknemers vertrekken.
Ik was jaren niet geweest naar tandarts wegens de nare ervaringen uit verleden en communicatie problemen. Ik moet zeggen dat ik zeer deskundig en proffesioneel ben behandeld. Tijdens intake word er voldoende tijd genomen en behandelplan gemaakt en alle belangrijkste kosten worden vooraf geïnformeerd.
In deze praktijk heb je gelukkig alle specialisten onder een dak. Zoals tandarts, Mondhygienist, tandprotheticus, Orthodontist en kindertandverzorger.
Dit review schrijf ik omdat ik zelf jaren lang een slecht tandarts had, die mijn gebit heeft erg beschadigd en heeft nooit preventieve behandeling voorgesteld zoals behandelingen bij de Mondhygienist. Hierdoor had ik veel problemen aan mijn gebit en tandvlees ontwikkeld en daarnaast ook de angst voor de tandarts.
Deze praktijk is zeer aan te raden, ze werken volgens de protocollen en hebben alle specialisten onder een dak.
Ik ben al tijden deze tandartspraktijk ingeschreven. Vind ze goed te werk gaan. Vriendelijk, duidelijk en meedenkend met de cliënt. Geen klachten over service, klantvriendelijkheide en behandeling. Hoop dat het jaren zo blijft.
Steeds andere tandarts in dienst, ben er zo'n 5 jaar bij ingeschreven, en heb er inmiddels 4 dokters zien komen gaan, een turk, een duits sprekende tandarts, een palestijn en nu een dame uit spanje, ben benieuwd hoelang ze blijft/volhoud? (denk probleem met managment). Verder tevreden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben pas geleden bij Tandheelkundig Centrum Kralingen geweest. Goede assissitentes, veel en duidelijke informatie gekregen, en een fijne lieve tandarts, die mij gerust stelde en mij van mijn pijn afhielp.
Ik ben zeer tevreden, de praktijk doet ook vrolijk aan en je voelt je welkom.
Let op mensen! Dit zijn oplichters! Kreeg ondanks een basis tandartsverzekering zeer hoge tandartskosten. Ik raadt het het ernstig af om hen als tandarts uit te kiezen.