LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Elke keer andere tandarts die geen idee hebben waar ze volgens mij mee bezig zijn. Kunnen veel duren woorden gebruiken maar resultaat is ver te zoeken behalve met rekeningen.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
6
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
2.3
L. Osman 03 Feb 2024 - 12:17Review voor de praktijk
zojuist
NIEUW
De meeste tandartsen en specialisten werken daar maar een aantal dagen in de maand, dus houd rekening met een wachttijd van een aantal weken.
Gister lag ik na drie maanden wachten klaar om behandeld te worden en toen hadden ze de materialen niet in huis dus mocht ik weer naar huis. Ze gaven allemaal de schuld aan de officemanager maar die was niet aan het werk dus dat is erg makkelijk.
Er is bij elk bezoek wel een conflict met een patiënt aan de balie.
Met uitzondering van parodontoloog Justes geven ze helemaal niet om de patiënt maar vooral om je portemonnee. Ik werd een uur voor mijn afspraak gebeld door de assistent met de mededeling dat ik mijn factuur moet betalen, anders word je niet behandeld. Vervolgens heeft de tandarts geen flauw idee van wat je komt doen, maar de factuur is in ieder geval betaald.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
6
Aanbeveling
1
2.3
Acikgöz H. 27 Nov 2023 - 11:36W.L. Daems Tandarts
Niet patient vriendelijk. Tandarts heeft geen geduld en aandacht tegenover patient die geen taal spreekt. Ik ben bij mijn moeder als tolk en zag ik geen patientvriendelijk gebaar.
Paginering